PDA

View Full Version : CFB: Giro di Belgio, 21 & 22 apr 2007

mtange
22-04-2007, 18:07
Hierbij enkele foto's die ik dit weekend gemaakt heb in België.

- De laatste foto, rijdt je achter een aantal Ferrari's, kom je nog een andere club tegen met allemaal oldtimers! Later nog een stuk of 20 van zulke auto's gezien

mtange
22-04-2007, 18:09
Dit was twee dagen, de eerste 8 foto's zijn van zaterdag

mtange
22-04-2007, 18:10
Deze foto's zijn van de zondag. Meer foto's komen later nog

ForzaFerrari
22-04-2007, 18:51
mooie plaatjes. Vooral die ene met paard erbij; nice

Fumacher
22-04-2007, 18:54
tnkx for sharing Michael!

Je hebt echt hele mooie plaatjes getrokken zeg! DIe fotolokaties waren ook perfect

nofear02
22-04-2007, 19:28
Prachtig Michael! Dus jij hebt ook zat Ferrari's gezien dit weekend. Tsjee, wat was er veel te zien dan! Was die club die jij gezien hebt dan de club die ook naar Poeke geweest is?

mtange
22-04-2007, 19:42
Prachtig Michael! Dus jij hebt ook zat Ferrari's gezien dit weekend. Tsjee, wat was er veel te zien dan! Was die club die jij gezien hebt dan de club die ook naar Poeke geweest is??
Volgens mij was de start vanochtend inderdaad in de Poeke. Zal hier nog wel wat foto's van plaatsen, kasteel wat daar stond zag er niet verkeerd uit!

Vu, een aantal van die locaties waren inderdaad echt super, dat maakt een foto meestal toch net wat mooier ja

RedmondialTCab
23-04-2007, 00:32
prachtige foto's met een even zo prachtige lokatie, michael

Klasse!

Reiben
23-04-2007, 19:46
Heel erg mooie foto's Michael! En deze Ferrari's zijn inderdaad langs Poeke gepasseerd. Na lang rond ge'sms heb ik toch iemand kunnen vinden die enkele foto's heeft getrokken. Ik zet ze zo snel mogelijk op de draad.

Greetz

Reiben

.

Reiben
23-04-2007, 20:24
De wagens van deze meeting kwamen ook langs het Kasteel van Poeke. Het kasteel ligt op zo een 3 km van mijn deur, maar door een verassingsreis op het verkeerde moment heb ik er dus niks van gezien. Gelukkig maakte een kennis van mij foto's (Met z'n GSM, dus sorry voor de mss wat mindere kwaliteit)

Reiben
23-04-2007, 20:32
Ferrari's in Poeke (Deel 2)

mtange
23-04-2007, 20:43
Was echt een schitterende locatie, wat ook goed te zien is op deze foto's!
Jammer dat je onverwachts weg moest.

Ik herken me eigen overigens nog op een foto.. :

Reiben
23-04-2007, 20:48
Ferrari's in Poeke (Deel 3)

enzotje
23-04-2007, 21:18
lekkere foto's reiben en ook een mooie lokatie ;)

mvg enzotje

.

Reiben
23-04-2007, 22:05
Was echt een schitterende locatie, wat ook goed te zien is op deze foto's!
Jammer dat je onverwachts weg moest.

Ik herken me eigen overigens nog op een foto.. :)

Op welke foto? ;)

Greetz

Reiben

.

mtange
24-04-2007, 20:54
Op welke foto? ;)

Greetz

Reiben
Op de vierde foto in de achtergrond van de 599 GTB. Die lange met zwarte jas ben ik ;

nofear02
24-04-2007, 21:58
Op de vierde foto in de achtergrond van de 599 GTB. Die lange met zwarte jas ben ik ;) Yep!k had het gezien Michael :)

Reiben
25-04-2007, 17:49
Haha! Tof! Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn. Want vind je trouwens van onze streek Michael?

Greetz

Reiben

.

mtange
25-04-2007, 18:09
Haha! Tof! Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn. Want vind je trouwens van onze streek Michael?

In de omgeving van Gent zitten veel van zulke kastelen, wat toch wel bijzonder is! Maar het kasteel in Poeke was toch wel een hele mooie moet ik zeggen.
De omgeving was wel leuk natuurlijk, maar ten opzichte van de dag ervoor waar de rit in de polders van Charleroi en omstreken was, was het daar toch echt een stuk mooier rijden! Overigens wel veel mooie en dure huizen nog gezien in de omgeving bij Poeke!
Maar goed, zo heel ver weg woon je dan ook niet, was ongeveer 50 min. rijden naar Poeke

Reiben
25-04-2007, 18:16
In de omgeving van Gent zitten veel van zulke kastelen, wat toch wel bijzonder is! Maar het kasteel in Poeke was toch wel een hele mooie moet ik zeggen.
De omgeving was wel leuk natuurlijk, maar ten opzichte van de dag ervoor waar de rit in de polders van Charleroi en omstreken was, was het daar toch echt een stuk mooier rijden! Overigens wel veel mooie en dure huizen nog gezien in de omgeving bij Poeke!
Maar goed, zo heel ver weg woon je dan ook niet, was ongeveer 50 min. rijden naar Poeke.

Wat die mooie en dure huizen betreft: In de buurt van Poeke valt het nog mee. In de buurt van de Ferrari verdeler in Sint-Martens-Latem is het een stuk erger. Vraag maar aan Robert!

Greetz

Reiben

.

nofear02
25-04-2007, 20:50
Wat die mooie en dure huizen betreft: In de buurt van Poeke valt het nog mee. In de buurt van de Ferrari verdeler in Sint-Martens-Latem is het een stuk erger. Vraag maar aan Robert!Inderdaad Bert, helemaal waar. St ML is in belgie, wat Wassenaar, Aerdenhout of Laren voor ons is. Michael; wij zijn door wassenaar gereden toen we naar zandvoort gingen, over die 80 km/p/u weg, de a44, weet je nog. nou, toen heb je links en rechts wel mooie dingen gezien. ik heb 10 jaar een kantoor gehad in st d w; de aangrenzende gemeente van st m l, en de bank waar ik mijn rekening had stond in st ml. daar staat en rijdt heeeeeel veel moois. ik schat dat als je daar 2 uur langs de kortrijkse steenweg op een stoel zou zitten, je ongeveer 20 Porsches voorbij zal zien komen, en 3 Ferrari's. Andere merken noem ik niet eens. Echt niet normaal.... :D. (klopt het bert?

Reiben
25-04-2007, 21:03
Inderdaad Bert, helemaal waar. St ML is in belgie, wat Wassenaar, Aerdenhout of Laren voor ons is. Michael; wij zijn door wassenaar gereden toen we naar zandvoort gingen, over die 80 km/p/u weg, de a44, weet je nog. nou, toen heb je links en rechts wel mooie dingen gezien. ik heb 10 jaar een kantoor gehad in st d w; de aangrenzende gemeente van st m l, en de bank waar ik mijn rekening had stond in st ml. daar staat en rijdt heeeeeel veel moois. ik schat dat als je daar 2 uur langs de kortrijkse steenweg op een stoel zou zitten, je ongeveer 20 Porsches voorbij zal zien komen, en 3 Ferrari's. Andere merken noem ik niet eens. Echt niet normaal.... :D. (klopt het bert?)

Klopt inderdaad. Telkens ik langs de Kortrijksesteenweg rijdt zie ik minstens 2 Porsches en nog een andere exoot passeren (Ferrari, Maserati, ...)
Het kan ook moeilijk anders want op die weg liggen binnen een straal van 2 kilometer zeker 5 garages. En niet (met alle respect) Opel of Renault, maar wel Ferrari, Porsche, BMW, Mercedes, ...

Greetz

Reiben

.

nofear02
25-04-2007, 22:34
Klopt inderdaad. Telkens als ik langs de Kortrijksesteenweg.... op die weg liggen binnen een straal van 2 kilometer zeker 5 garages. En niet (met alle respect) Opel of Renault, maar wel Ferrari, Porsche, BMW, Mercedes, ... helemaal juist. zet audi en range rover ook maar in dat rijtje... en t zijn trouwens ook niet zo van die lullige pandjes hé.... konijne

Reiben
26-04-2007, 19:41
helemaal juist. zet audi en range rover ook maar in dat rijtje... en t zijn trouwens ook niet zo van die lullige pandjes hé.... konijne!

Nee klopt! Ik kijk met veel belangstelling uit naar de opening van de nieuwe Ferrari vestiging in Sint-Martens-Latem, het is echt mooi aan het worden.
En eens geopend, ga ik er natuurlijk eens een kijkje nemen.

Greetz

Reiben

.

mtange
06-05-2007, 16:43
Hierbij het vervolg van de foto's

mtange
06-05-2007, 16:45

mtange
06-05-2007, 16:49
Dit zijn de laatste foto's alweer

Roger_L
06-05-2007, 18:14
Werkelijk schitterende foto's !
Toch heeft zo'n witte Testarossa wel wat :

Daan
06-05-2007, 23:12
Werkelijk schitterende foto's !
Toch heeft zo'n witte Testarossa wel wat :)

Witte Testarossa = Miami Vice, Sonny Burnett samen met Ric

nofear02
06-05-2007, 23:27
Nou Michael; als jij mislukt in de techniek; dan kan je altijd nog fotograaf worden :D! Jeeminee, wat een mooie foto's. Het zijn net ansichtkaarten, en dat komt niet vanwege dat kader eromheen :). Fantastisch. Je hebt een goed oog jongen! Voor dat kasteel; prachtig! mooie achtergronden bij veel foto's, mooie 'settings'. Thnx voor het uploaden

Reiben
07-05-2007, 20:14
Woow nog meer moois! Super! Ik vind natuurlijk de foto's van het Poekekasteel het mooist. Zo zou het elke week moeten zijn: Ferrari's geposteerd voor een mooi kasteel

Greetz

Reiben

.

fermarc
24-10-2007, 21:59
pachtig omgeving voor mooie foto's subliem.

ik dacht even dat je een prof was ze moeten niet onder doen.

groetjes

forza ferrari champion 2007

.