PDA

View Full Version : Grote Zomer Meeting, 'The Gallery & The Graafschap', 6 jul 2008 (praat)

Pages : [1] 2

nofear02
01-06-2008, 19:44
Beste mensen,

Al sinds de afgelopen winter ben ik bezig geweest met een zomer-meeting. Een datum daarvoor is 2 maanden geleden al vastgezet. Ik zet het nu alvast maar hier neer zodat mensen het ruim vantevoren weten. Van de week vernam ik namelijk dat de FCN de dag ervoor toevallig ineens een rit heeft ingelast. Ergens misschien een beetje jammer maar goed, kan gebeuren. Geeft verder ook niks, niet iedereen zal er heen gaan. Of misschien maken sommigen er een heel Ferrari-weekend van :)! Bij ons zijn iig alle (subscribte) members welkom. Zowel Nederlanders als Belgen. De hele ochtend blijven we namelijk op één plek waarbij er zat te zien is. 's Middags gaan we rijden en nog naar 2 andere dingen toe. Met grote dank voor ons gewaardeerd lid Hugo die mijn ruwe idee voor de route in dat gebied heeft voorgereden en uitgewerkt. Voor iedereen die dan nog niet op vakantie is, ik zou zeggen; trek je agenda en zet het er in want dit wordt leuk!

nofear02
01-06-2008, 19:45
F-CHAT.EU

de Grote Zomer-Meeting

in

" the G A L L E R Y & de G R A A F S C H A P "

op

zondag 6 juli 2008 a.s

provincie Gelderland.

Vanaf: 10.00u

ALLE* members mogen komen!

Eindelijk weer eens iets voor ons allemaal! Alle subscribte members mogen komen, wel en niet F-eigenaar, Nederlanders + evt Belgen! Het 2e event is namelijk een echt 'kijk'-dag. Zóveel moois te zien in The Gallery van Nico Aaldering in Brummen. En voor de eigenaren: aan de onderkant van uw wagen, én onderweg als we gaan touren én bij een kasteel foto's gaan maken. 's Middags gaan we een mooie route rijden. Niet-bezitters kunnen dan met eigen auto nog rechtstreeks naar het kasteel en/of eindpunt! Een paar mensen worden sowieso verzocht te helpen met de bewaking van de auto's. Ik maak ca. 30 routeboekjes.

PROGRAMMA:

10.00u - 10.30u VERZAMELEN - bij www.THEGALLERYBRUMMEN.nl, arnhemsestraat 47 in Brummen, voor koffie en koek. Er is hier volledige horeca-voorziening, fantastisch geregeld! The Gallery gaat om 10.30u open voor ons.

10.30u - 12.15u RONDNEUZEN - je mag alles zien en er IS ook zat te zien. Alle auto's die er binnen staan. En natuurlijk alle auto's die er buiten staan... van ons :). Er zijn demonstraties van www.Smartwax.nl en SFP-folie (design en beschermfolie). Voor de F-eigenaren die er zin in hebben, je kan ook doen:

11.15u - 12.15u TECHNISCHE INSPECTIE - Op de parkeerplaats zal ook GUUS VAN EIJK, aanwezig zijn! Aan hem kan je vragen stellen over dingetjes. Jullie kennen hem van www.autobedrijfgve.nl.

12.15u - 13.00u LUNCH - we blijven hier bij The Gallery gelijk maar even lunchen want dat kan hier makkelijk, en we zijn er nou toch. In de lunchroom ''the pitstop'' ff simpeltjes: een lekkere kop soep, luxe broodjes, drinken, stukkie fruit. :)

13.00u RIT ! - saddle-up want we gaan rijden natuurlijk! de route is eerst even de IJssel over en dan door 'de graafschap' een rondtour naar de....

14.00u FOTO-SHOOT - wederom een fraai kasteel : Huize Ruurlo dit keer. We gaan even voor de Orangerie staan en daarna aan de achterkant van het kasteel in een fraaie opstelling. Ondertussen misschien een drankje. www.orangerie-ruurlo.nl

14.45u verder - we touren nog even wat verder door bossen en langs mooie doorkijkjes naar het :

15.30u EINDPUNT - dit ligt bij het Mercure motel in Deventer. Hier drinken we nog wat, praten wat na, en wie haast heeft zit zó weer op de snelweg. Het ligt pal naast de snelweg.

16.30u EINDE

Kosten: 25 euro per persoon

Ik gok erop minimaal circa 20-30 wagens bij elkaar te krijgen. Ritten rijden we in groepen van 8 wagens met elk een gids-auto voorop. Dit om het een beetje overzichtelijk te houden en zo de veiligheid te waarborgen. De rit voert over een een stuk snelweg naar een paar provinciale wegen en daarna wat landelijke weggetjes, liefst een beetje bochtig ;). Er zijn prachtige plekken om de wagens te fotograferen.

Heeft u niet zoveel tijd, dan mag u ook een halve dag meedoen! Dus door alleen 's ochtends te komen of juist pas halverwege erbij te komen vanaf de lunch. No prob! Of zelfs alleen maar een uurtje ergens te komen kijken. Voor mensen die van ver komen; maak er evt een weekend van! Of reserveer zat.nacht een hotel in de buurt.

Routebeschrijving: vanaf A50/ A12 richting Duitsland/Oberhausen omhoog de A-348/N348 op; gewoon allemaal naar Brummen en borden 'The Gallery' volgen. De arnhemseweg rijd je vanzelf op, The Gallery kan niet missen, F's parkeren vóór hun pand, wij staan daar, je ziet ons zo.

De wagens kunnen veilig bij alle 'stoppunten' staan. F-Chat.eu regelt zijn eigen parkeerwacht.

Wel aanmelden op de draad of via pm of mail naar mij (NoFear02) aub!

Dit wordt het!

* = subscribed = brons/zilver/goud.
.

nofear02
01-06-2008, 19:46
Zie:
.

nofear02
01-06-2008, 19:48
Demo's:...
.

nofear02
01-06-2008, 19:48
En..
.

nofear02
01-06-2008, 19:50
En t eindigt bij:
.

mavanhaasteren
01-06-2008, 20:17
Robert ziet er goed uit.
the galery lijkt me erg leuk om daar een kijkje te nemen.

dus bij deze meld ik mij aan

Johannus
01-06-2008, 20:29
Ziet er super uit! Ik ben heel graag van de partij! Meld me bij deze graag aan :D

Steven
01-06-2008, 20:35
ik kom, wordt mijn maiden voyage met de 328, noteer mij maar voor twee personen.

Steven

Knooifrans
01-06-2008, 21:22
Natuurlijk kom ik ook met de F308, wordt mijn eerste keer dat ik mee doe via de F-chat , lijkt me harstikke leuk, 'k neem mijn vrouw ook mee wordt het nog leuker:rolleyes:

Dino2400
01-06-2008, 21:27
Robert, bij deze wil ik ons aanmelden voor 2 personen. Zo te zien wederom een fantastisch programma samengesteld!

nofear02
01-06-2008, 22:23
Zo dat gaat goed! En 2 nieuwelingen/nieuwe f's dan al; steven en frans, da's extra leuk! Maar ik heb nou ook wel eens zin jou te zien Maarten! :) Wordt leuk!

wesleyruytrmn
01-06-2008, 22:23
hey robert,

ziet er weer goed uit. Zet me maar op de lijst.
Ben ooit al eens bij Gallery geweest een jaar of wat geleden. Stonden mooie exemplaren toen. Nog een Lancia Thema gezien toen met ferrari-motor. Voor die tijd geen idee van het bestaan ervan.

Datum staat genoteerd in agenda!

milko
01-06-2008, 22:47
Boeh hoe!!! Ik kan niet, vertrek 6 juli naar de Le Mans Classic, ik heb ook nooit iets leuks, veel plezier voor iedereen.

nofear02
01-06-2008, 22:51
Boeh hoe!!! Ik kan niet, vertrek 6 juli naar de Le Mans Classic, ik heb ook nooit iets leuks, veel plezier voor iedereen.Jij moet niet kletsen; jij bent vorige week nog met f-chat op de meeting in Genk geweest :D. Trouwens; de le mans classic is toch van 11 tot 13 juli?? :)

Hugo
01-06-2008, 22:53
Boeh hoe!!! Ik kan niet, vertrek 6 juli naar de Le Mans Classic, ik heb ook nooit iets leuks, veel plezier voor iedereen.

Je kunt ook via Brummen naar LeMans! en het begint daar pas op vrijdag dus een extra lus maakt dan toch niet uit? ;-)

Oja, ik ben ook van de partij. Zonder Ferrari maar wel met camera!

Hugo

430driver
01-06-2008, 22:54
Helaas, ik kan niet: ik ben dan met vakantie :(

575 GTC
01-06-2008, 22:55
Ik meld me bij deze ook aan !

Jan_K
01-06-2008, 23:11
Domme datum ,de dag ervoor is er een Ferrari meeting in friesland.
De friesland meren rit van de FCN
Kijk maar op de FCN site

Ik bewonder wel de moeite die je ervoor doet

.

Vivado Ferrari
01-06-2008, 23:23
Ik ben er ook weer bij. En Robert kennende is het weer zeer de moeite waard en super geregeld!:)

246Dino
01-06-2008, 23:24
Ik meld me bij deze ook aan.
Misschien kom ik bij goed weer wel met de motor.

Groetjes Gerard

Fokkerjockey
01-06-2008, 23:33
Als het met mijn kleine meid goed blijft gaan kan ik eindelijk een keer meedoen met een meeting!
Ik ben vrij die dag , maar met een klein slagje om de arm; gezin gaat voor.
Ik zal binnekort officieel even bevestigen met een pm. Heb d'r zin in!!!

nofear02
01-06-2008, 23:36
Domme datum ,de dag ervoor is er een Ferrari meeting in friesland.
De friesland meren rit van de FCN. Kijk maar op de FCN site. Ik bewonder wel de moeite die je ervoor doet. Hoezo domme datum Jan? Als je mijn 1e post gelezen hebt in deze draad: ik ben er al sinds de winter mee bezig, had toen al contact met de heren Aaldering en 2 maanden geleden de datum definitief vastgesteld. The Gallery is namelijk alleen maar de 1e zondag van de maand open, dus veel keuzes zijn er niet. De fcn komt deze week ineens met de aankondiging dat er een rit komt op 5 juli. Die stond eerst niet op hun jaarkalender, is ineens ingelast, want het komt in de plaats voor de afgelaste Peel-meeting. Die van F-Chat stond al 2 maanden geleden vast. Maar who cares? Niet iedereen zal naar friesland gaan. En niet iedereen kan op zaterdag. Sommige zondag juist wel. En er zijn meer Ferrari's dan alleen van de fcn hoor ;). Ik zou zeggen; maak er een F-weekend van, je komt op de terugweg vanzelf langs Brummen :). Dank voor het compliment in ieder geval, vind ik leuk!

Yori
02-06-2008, 00:09
Hallo,
ik kom uit de regio en weet waar the gallery is. ik las dat je mensen zocht voor het bewaken van de auto's en stel me daar graag voor open en zou ook wel foto's voor hier willen maken.

nofear02
02-06-2008, 00:16
Hallo, ik kom uit de regio en weet waar the gallery is. ik las dat je mensen zocht voor het bewaken van de auto's en stel me daar graag voor open en zou ook wel foto's voor hier willen maken.Nee hoor, ik zoek geen mensen om de auto's te bewaken, die zijn er al. Fotografen zitten er hier ook nogal wat van. Je hebt je net aangemeld zie ik? lees (eerst) even wat bij op de site. De meeting is alleen voor subscribte members (zie: http://www.f-chat.eu/payments.php). Welkom op de site overigens! En dank voor het aanbod. Misschien een volgende keer?

Yori
02-06-2008, 00:22
ok, ben er indd net. ik kom denk ik wel even een kijkje nemen aan de weg is toch een prachtig gezicht zo'n groep ferrari's.

nofear02
02-06-2008, 00:25
ok, ben er indd net. ik kom denk ik wel even een kijkje nemen aan de weg is toch een prachtig gezicht zo'n groep ferrari's.Zo'n groep F's; dat ben ik helemaal met je eens Yori :). Ga gerust ergens kijken, en geniet, dat is geen enkel probleem.

Reiben
02-06-2008, 15:33
Aangezien ik de eerste meeting in België heb moeten missen, ga ik eens een extra inspanning doen om tot in Brummen te geraken. Dus ik ben 80% zeker dat ik kom

Greetz

Reiben

PS: Het programma ziet er weer fantastisch uit Robert

daan330
02-06-2008, 21:05
Ik kom heeeeel misschien even kijken :P

dolfijn
03-06-2008, 09:40
heeeej Robert, dat is voor mij 3 x struikelen om in Brummen te komen en ben er dus zeker bij.
Helemaal leuk en wij zien ere naar uit.

Joop

nofear02
03-06-2008, 11:33
Wat een leuke reacties allemaal! Ook via e-mail naar me. Helemaal goed. Bert; zeker doen. Na de examen-stress. Even ontspannen :). En members leren kennen/zien. Daan; idem. misschien kan je met Bert meereizen.

En Joop; wat een verrassing! Eindelijk, gaan we elkaar ook eens een keer zien. Erg leuk! Niet eens aan gedacht, maar voor jou is t inderdaad om de hoek ja!

Roger_L
03-06-2008, 13:03
Ben er ook graag bij, met een kleine slag om de arm. In Brummen is het altijd mooi.

JWA
03-06-2008, 14:45
Robert,

Ik doe mee, m'n eerste vakantiedag, die begint dus goed. :D

Michele
03-06-2008, 14:46
Uh, mag ik ook meedoen met een Maserati?????

nofear02
03-06-2008, 14:57
Uh, mag ik ook meedoen met een Maserati?????Je bent van harte welkom om te komen kijken Michiel, en kom gerust met je Maserati. Helaas niet in de rit meerijden en tussen de F's parkeren want anders is het eind zoek. De site is F-Chat, van Ferrari, dus nou eenmaal van/voor/over Ferrari's :). Anders raakt de aparte sfeer kwijt en krijgen we een stoet van 100 wagens :). Je kan overigens ook gerust met je wagen dan nog naar Kasteel Ruurlo en evt de Smidse. Andere members ontmoeten/zien en de wagens zien, dat is immers het leukste en belangrijkste van de dag.

Roger en JWA; mooi zo! Toevallig achter elkaar en jullie kennen elkaar al; van de mast-tot-mast-rally van vorig jaar ! : http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=640 .

.

milko
03-06-2008, 17:53
Ik vind het ook geen "Domme" datum, klinkt een beetje rottig voor degene die alle moeite doet om voor anderen iets leuks te organiseren. Vind ik wat minder tof!
Helaas vertrek ik al 6 juli op vakantie anders was ik zeker van de partij,nogmaals veel plezier.

mtange
03-06-2008, 18:03
Normaal gesproken zal ik er ook weer bij zijn om wat foto's te maken! :)
Ziet er allemaal weer tip top uit Robert en Hugo!

mtange
03-06-2008, 18:05
Wie komen er allemaal?

1. nofear02 - Robert - Ferrari 328 GTS
2. mavanhaasteren - Marcel
3. Johannus - Johan
4. Steven - Steven - Ferrari 328 GTS
5. Knooifrans - Andre - Ferrari 308 GTSi
6. Dino2400 - Maarten
7. wesleyruyterman - Wesley
8. Hugo - Hugo
9. 575 GTC - Gairo
10. Vivado Ferrari - Vincenco
11. 246 Dino - Gerard
12. Reiben - Bert
13. Dolfijn - Joop - Ferrari 550 Maranello + Broer 360 CS
14. Roger_L - Roger - Ferrari Testarossa
15. JWA - Jan Willem - Ferrari 308 GTSi
16. Michele - Michiel
17. D1ablo - Paul - Lamborghini Diablo 6.0 VT
18. hans348tb - Hans - Ferrari 348 TB
19. ferrari1973 - Wiebe
20. mtange - Michael
21. Erikderaaf - Erik
22. 250LM - Niels
23. V-Barchetta - Vincent - Ferrari Mondial 8

Misschien:
Fokkerjockey - Michel
Daan330 - Daan

.

Nuvolari
03-06-2008, 18:18
Helaas vertrek ik al 6 juli op vakantie anders was ik zeker van de partij,nogmaals veel plezier.

Milko,

Ga je met de Ferrari naar de Classic Le Mans? Als je me ziet lopen moet je maar even zwaaien... (hoeveel mensen waren er bij de vorige editie?!?)

Edwin
.

nofear02
03-06-2008, 20:44
Dat is een mooi lijstje Michael. Thnks.
Maar er zijn inmiddels al weer nog meer mensen bekend hoor:

Niels - 250lm

en

Vincent3 - v-barchetta, met de mondial 8; die komt wraak nemen voor de pech tijdens de gooise matras rit; het moet dit keer dan wel een onbezorgde heerlijke f-dag worden, en vin; ik gun dat je van harte man! :)

verder komt de broer van Joop ook mee; berry met de 360 CS. Een pracht-verrassing is dat !

v-barchetta
03-06-2008, 23:08
Dat is een mooi lijstje Michael. Thnks.
Maar er zijn inmiddels al weer nog meer mensen bekend hoor:

Vincent3 - v-barchetta, met de mondial 8; die komt wraak nemen voor de pech tijdens de gooise matras rit; het moet dit keer dan wel een onbezorgde heerlijke f-dag worden, en vin; ik gun dat je van harte man! :)

!

Thanks Robert!

Ik heb er weer zin in!! Het ziet er allemaal weer prachtig uit, en ik ben benieuwd naar The Gallery, nog nooit geweest maar veel over gehoord. :)

Michele
03-06-2008, 23:17
Je bent van harte welkom om te komen kijken Michiel, en kom gerust met je Maserati. Helaas niet in de rit meerijden en tussen de F's parkeren want anders is het eind zoek. .

Boehoe, ik mag nie meerijden...
Maar es kijken dan of ik een 308 kan lenen van een zeker iemand, want ik vind rijden wel degelijk erg leuk, daarom kom ik ook niet naar SpaItalia. Daar staat alles stil te staan namelijk...

nofear02
03-06-2008, 23:38
Boehoe, ik mag nie meerijden...
Maar es kijken dan of ik een 308 kan lenen van een zeker iemand, want ik vind rijden wel degelijk erg leuk, daarom kom ik ook niet naar SpaItalia. Daar staat alles stil te staan namelijk...:D :D. nee dat is toch logisch?? waarom zou dit anders het F-Chat forum zijn? :D. Dan kunnen we net zo goed een 'italiaanse auto-forum' starten, of gewoon 'mooie auto's-forum'. Dus pak die 308 maar mee ja :). (Op spa italia rijden de auto's ook hoor, maar daar gaat deze draad niet over). En als je stilstaande F's niet leuk of mooi vind, tjsa, dan moet je gewoon niet komen natuurlijk :D.

milko
04-06-2008, 18:23
Milko,

Ga je met de Ferrari naar de Classic Le Mans? Als je me ziet lopen moet je maar even zwaaien... (hoeveel mensen waren er bij de vorige editie?!?)

Edwin
.

Nee, met de camper en een paar snelle gt fietsen.

vanwijkzelf
04-06-2008, 22:43
Wie komen er allemaal?

...

Misschien:
Fokkerjockey - Michel
Daan330 - Daan

Eens ff kijken hoe dit werkt... Heb me net aangemeld bij F-chat en direct al een leuke ritje in de Achterhoek. Ik meld me met mijn 308GTS hierbij graag aan. Kom net uit Italie terug dus een rondje Graafschap zal er nog wel bij kunnen, ben benieuwd wie er allemaal achter die fancynamen zitten...
Groet Peter

.

mavanhaasteren
04-06-2008, 22:52
nieuwe pagina nieuw lijstje

Wie komen er allemaal?

3. Johannus - Johan
6. Dino2400 - Maarten
8. Hugo - Hugo
9. 575 GTC - Gairo
11. 246 Dino - Gerard
12. Reiben - Bert
16. Michele - Michiel
19. ferrari1973 - Wiebe
20. mtange - Michael
21. Erikderaaf - Erik
22. 250LM - Niels
24. vanwijkzelf - peter - Ferrari 308 GTS
25. Fokkerjockey - Michel

Misschien:
Fokkerjockey - Michel
Daan330 - Daan
Racing-baker - Enzo - Ferrari 400 GT

.

nofear02
04-06-2008, 22:55
Eens ff kijken hoe dit werkt... Heb me net aangemeld bij F-chat en direct al een leuke ritje in de Achterhoek. Ik meld me met mijn 308GTS hierbij graag aan. Kom net uit Italie terug dus een rondje Graafschap zal er nog wel bij kunnen, ben benieuwd wie er allemaal achter die fancynamen zitten...Groet Peter.Peter!: van harte welkom! Kijk eens aan, gelijk een nieuweling erbij. Geweldig. Ik ben vereerd, iemand die na zo'n geweldige italie-reis met zijn F het ritje van ons ook nog prima ziet zitten. Tof. Jij moet VOL zitten met verhalen man, dus kom zeker! Zet je je website neer in de members-hun-website-links-draad? Op jouw website staan reizen waar ik van droom! had hem ooit al eens gezien. Leuk dat je komt! En hier ben.

Vin3: ik ben ook nog nooit in the gallery geweest hoor; moest er ook noooodig dus eens heen. Ik dacht, nou, dan neem ik gelijk maar wat kennissen mee, of nodig ik wat mensen gelijk maar uit :D. Handig toch? :D

Alfer
05-06-2008, 01:12
Ik wil ook graag komen maar moet daar e.e.a. voor regelen wat niet zo eenvoudig is, aldus volgt mijn eventuele aanmelding nog.

v-barchetta
05-06-2008, 18:10
Peter!:
Vin3: ik ben ook nog nooit in the gallery geweest hoor; moest er ook noooodig dus eens heen. Ik dacht, nou, dan neem ik gelijk maar wat kennissen mee, of nodig ik wat mensen gelijk maar uit :D. Handig toch? :D

Helemaal mijn idee, hoe meer zielen hoe meer F-vreugt :D

Vivado Ferrari
05-06-2008, 20:09
Helemaal mijn idee, hoe meer zielen hoe meer F-vreugt :D

Hey Vin, goed dat je er ook weer bent! Deze meeting maakt alles goed!:)

nofear02
05-06-2008, 20:52
hey: 2 vinnen! :). vorige keer bij de gooise matras zelfs 3! (vdevos met de 360). Kijk, dat is nou het aardige van zo'n site als deze als je dan ook af en toe een meeting houdt en mensen (weer) komen die elkaar al van een vorige meeting kennen, dan zie je op zo'n draad; 'ohw hij gaat/komt ook weer', etc. Is toch weer een beetje extra leuk. Het is niet zomaar toevallig 1 meeting, maar voor steeds meer members ook ''we zien elkaar weer". Waarbij we overigens net zo gek zijn op nieuwelingen hoor! Het is al zovaak gezegd; je ziet oude bekenden weer en weer nieuwe gezichten. En zo blijft het mar doorgaan. En in dit geval te meer extra leuk omdat iedereen met je meeleefde met je panne in de GM-rit vin3! Dat zie je wel aan de reactie van vin1. klasse!

Johannus
06-06-2008, 03:41
Ik zal proberen voor deze meeting een betere video-camera te regelen, misschien dat ik dan wel weer een DVDtje kan maken van de meeting. en natuurlijk neem ik ook het fototoestel weer mee.

Het ziet er in ieder geval super goed geregeld uit Robert! en ook al enorm veel aanmeldingen! Heb er echt veel zin in :D Gelukkig net voor mijn vakantie :D

Racing-Baker
06-06-2008, 11:53
:D :D. nee dat is toch logisch?? waarom zou dit anders het F-Chat forum zijn? :D. Dan kunnen we net zo goed een 'italiaanse auto-forum' starten, of gewoon 'mooie auto's-forum'. :D.

waarom mag Paul dan wel meedoen met zijn Diablo??
ik dacht dat Maserati dichter bij Ferrari leunde dan Lamborghini??

anyways, zet me maar bij het misschien lijstje. eens kijken of ik de 400GT kan meekrijgen... ;)

nofear02
06-06-2008, 13:28
waarom mag Paul dan wel meedoen met zijn Diablo??
ik dacht dat Maserati dichter bij Ferrari leunde dan Lamborghini??Jaaa, die vraag verwachtte ik al. Daar kon ik op wachten :). In principe is het gewoon alleen een Ferrari-meeting omdat het nu eenmaal F-Chat is. Paul was echter al lid hier voordat ie die L kocht. Was eigenlijk op zoek naar een goede 550, maar lukte niet 1,2,3. Hij is toen per ongeluk tussentijds een keer keihard tegen een deurpost aangelopen en daardoor zijn zijn hersenen door de war geraakt en heeft ie die L gekocht. Ik hoop echter dat het allemaal ooit nog eens goed komt en hij nóg een keer er tegenaan loopt en alsnog dan alles weer normaal is en hij alsnog een 550 koopt. En anders duw ik hem wel een keer tegen die deurpost :D. Extra reden: dan moet hij natuurlijk ineens van die L af, daar zit ie dan onwijs mee in zijn maag en dan wil ik hem 'misschien' wel 'helpen' en mij 'opofferen' dat ding voor veeeel te weinig over te nemen :D. Andere 'kleine' en volkomen 'onbeduidende' reden, Paul is moderator hier op de site en helpt ons allemaal bij het reilen en zeilen van de site. Verder is een Lamborghini ook wel echt een (italiaanse) supersportwagen, een exoot, en van de 6.0 Diablo zijn er maar 3 in Nederland, dus met pijn in het hart: 'we will see it through the fingers' :). Zonder dollen; super-uitzonderingspositie, de enige. Maserati is wel heeeel wat anders verder. En zo is het eind zoek.

Zou wel erg gaaf zijn als je kon komen Enzo! woow.

milko
06-06-2008, 13:31
Oke dan, maar geldt dit dan ook voor Dino's, is tenslotte ook een fiat?? wordt een lastige Robert.

nofear02
06-06-2008, 14:59
Oke dan, maar geldt dit dan ook voor Dino's, is tenslotte ook een fiat?? wordt een lastige Robert.Volgens mij is er hier op de site geen moderator die een Dino heeft, dus is minder lastig dan het lijkt Milko :).

Michele
06-06-2008, 15:53
Jaaa, die vraag verwachtte ik al. Daar kon ik op wachten :).Maserati is wel heeeel wat anders verder. En zo is het eind zoek.

Maserati is minder ver dan Lambo. Die zitten in Sant'Agatha Bolognese en zijn van Audi, Maserati zit in Modena en krijgt zijn motoren van de buurman uit Maranello. Toegegeven: mijn 2.24v is gebouwd bij Innocenti in Milaan en niet in Modena (stommeling van een De Tomaso dacht iets aan cost cutting te doen), en de motoren werden destijds nog ambachtelijk aan de Viale Ciro Menotti in Modena vervaardigd, maar toch.
(Jammer dat hier geen sliep-uit smilie beschikbaar is, zoals op het Maserati Club forum).

milko
06-06-2008, 19:37
Ik begrijp em helemaal, ergens moet je een streep trekken toch? duidelijk!

nofear02
06-06-2008, 22:00
Ik begrijp em helemaal, ergens moet je een streep trekken toch? duidelijk!Lijkt me logisch ja. Deze site en dus meetings gaan alleen over normale Ferrari's. Niet auto's die daar vlakbij vandaan komen, of uit een zuster-fabriek, of met een F-motor, of F-bumper, F-binnenspiegel of F-sticker erop, of zeepkist of fiets met F-sticker erop, etc. Ook in verband met de foto's.

nofear02
06-06-2008, 22:06
En members die mogen komen zijn dus de subscribte members; dus brons/zilver/goud (naast de commisioners/moderators e.d). Dus NIET de 'not-subcribed' mensen! Anders kan de halve wereld wel komen... Je moet dus lid zijn. Het is voor de leden.

Het is dus geen gratis openbare toestand zoals een of andere kermis of openlucht-concert. De tekst van mijn uitnodiging/aankondiging hoort dus ook niet op andere fora te verschijnen.

Dino2400
06-06-2008, 23:30
Oke dan, maar geldt dit dan ook voor Dino's, is tenslotte ook een fiat?? wordt een lastige Robert.

Milko, typisch geval van de "Identiteitscrisis" wat de Dino's tot op de dag van vandaag nog hebben... De Fiat Dino (2400) is geen Ferrari ( maar werd in de Ferrari-fabriek naast alle andere gebouwd....) Heb er nog genoeg foto's van dat de F-fabriek er vol mee stond... In principe is de Dino 246 net zo min een Ferrari... Dit tot groot ongenoegen van sommmige eigenaren maar "Dino" was toch echt een submerk van... Niet voor niets staat in de brochure van de Dino 246 de tekst "allmost an Ferrari".... Ook maar bannen dan???

Ik ben in ieder geval blij dat ik voor hetzelfde geld niet een "echte" Ferrari mondial 8 oid heb aangeschaft!! En tenslotte zijn alle F's fiats,hihihihi ;-)

nofear02
06-06-2008, 23:46
Ieder zijn smaak gelukkig Maarten! :). Ik vind de mondial 8 van Vin3 wel mooi hoor :). Afijn, voor de duidelijkheid; het is natuurlijk de sjeu van deze site bij een meeting allemaal van 'die wagens' bij elkaar te krijgen en naast elkaar te zetten. Is een prachtig gezicht en mooi voor de foto's. Het gaat dus om die wagens. Dan moeten er geen 'andere' tussenstaan. Ik wil dus 'gewone/normale/helemaal' Ferrari's bij elkaar. Dat staat verder totaal los van de personen die in andere wagens zitten en hartstikke f-enthousiasteling zijn en graag willen komen natuurlijk; die ZIJN ook van harte welkom! Maar voor het gezicht en de foto's; niet tussen de F's in parkeren aub. Wat is er anders de lol van? En anders is het eind zoek. Voorbeeldjes nodig?:
.

nofear02
06-06-2008, 23:52
De onderste 3 zijn onze doelstelling voor de zomermeeting van 2009 of 2010.. 2020.. etc.. :D :D.

Dino2400
07-06-2008, 00:11
Robert,
Begrijp me goed. In eerste plaats ben ik een grote Ferrari liefhebber en ja, ook ik vind een Mondial 8 een mooie auto. Mij trekken alleen de klassieke Ferrari's iets meer. Vandaar dat ik ,vanwege de historie, een Fiat Dino heb verkozen boven b.v. een Mondial...
Alleen de eeuwige discussie over of het een Ferrari is of niet... DAT IS IE DUS NIET! En eerlijk gezegd interesseerd het me geen bal. Het gaat mij hoofdzakelijk over het verhaal achter deze auto's , de geschiedenis. (Fiat)Dino , Maserati, het hoort tegenwoordig bij de geschiedenis van ons alom geliefde merk. Maar dat maakt het nog niet een Ferrari...
Dus of je nu wel of niet op de foto mag of mee mag doen in een rit... So what?? Ik weet zeker dat ik als (gewoon) toeschouwer straks net zoveel plezier ga beleven. Toch??

nofear02
07-06-2008, 00:18
Robert,
Begrijp me goed. In eerste plaats ben ik een grote Ferrari liefhebber en ja, ook ik vind een Mondial 8 een mooie auto. Mij trekken alleen de klassieke Ferrari's iets meer. ... Ik weet zeker dat ik als (gewoon) toeschouwer straks net zoveel plezier ga beleven. Toch??Keigoeie tekst Maarten! chapeau! 200% mee eens! thnx. Je gaat lekker komen en genieten!

nofear02
07-06-2008, 00:22
Gaan we t dan nou weer hebben over wie er komen ipv wat wel of niet mag komen, of waar mag staan? :). Kom op mannen, wie is de volgende? Nog 4 zaterdagen de tijd expres een keer te gaan winkelen met je vrouw zodat je zondag 6 juli hier naartoe kan/mag :D.

mavanhaasteren
07-06-2008, 08:22
dus je leest het paul je mag niet meer tussen de F's staan :p
gewoon bij alle andere auto's neer zetten :D:D:D:D

milko
07-06-2008, 11:22
Lijkt me logisch ja. Deze site en dus meetings gaan alleen over normale Ferrari's. Niet auto's die daar vlakbij vandaan komen, of uit een zuster-fabriek, of met een F-motor, of F-bumper, F-binnenspiegel of F-sticker erop, of zeepkist of fiets met F-sticker erop, etc. Ook in verband met de foto's.

Vind ik wel een goeie, maar "normale Ferrari's" bestaan die eigenlijk wel??
(geintje).

milko
07-06-2008, 11:26
Robert,
Begrijp me goed. In eerste plaats ben ik een grote Ferrari liefhebber en ja, ook ik vind een Mondial 8 een mooie auto. Mij trekken alleen de klassieke Ferrari's iets meer. Vandaar dat ik ,vanwege de historie, een Fiat Dino heb verkozen boven b.v. een Mondial...
Alleen de eeuwige discussie over of het een Ferrari is of niet... DAT IS IE DUS NIET! En eerlijk gezegd interesseerd het me geen bal. Het gaat mij hoofdzakelijk over het verhaal achter deze auto's , de geschiedenis. (Fiat)Dino , Maserati, het hoort tegenwoordig bij de geschiedenis van ons alom geliefde merk. Maar dat maakt het nog niet een Ferrari...
Dus of je nu wel of niet op de foto mag of mee mag doen in een rit... So what?? Ik weet zeker dat ik als (gewoon) toeschouwer straks net zoveel plezier ga beleven. Toch??

Als tie een beurt krijgt ben je in ieder geval wel Ferrarigeld kwijt, dus het gevoel blijft.
Weet het uit ervaring.

Johannus
07-06-2008, 11:29
Erg mooie foto's robbert, Dat zijn echt de gave oplaatjes die ja dan tijdens zo'n meeting kunt maken :D

Maareh, is op de bovenste foto de voorste auto niet de Dino 308 GT4? Persoonlijk vindt ik die er overigens wel voor 100% tussen passen, omdat het zo'n mijlpaal was voor ferrari. Het was de eerste 'Ferrari' met een V8 Middenmotor. Erg gaaf model dus :D

milko
07-06-2008, 11:30
Gaan we t dan nou weer hebben over wie er komen ipv wat wel of niet mag komen, of waar mag staan? :). Kom op mannen, wie is de volgende? Nog 4 zaterdagen de tijd expres een keer te gaan winkelen met je vrouw zodat je zondag 6 juli hier naartoe kan/mag :D.

Zit alleen maar gefrustreerd te zeuren omdat ik er niet bij kan zijn hoor Robert.
Ben vaker bij Nico geweest, sterker nog mijn FI^*#%^) Dino kwam er vandaan.
Is geweldig om te zien, er zijn nog zoveel meer mooie klassiekers.
Is tevens een goede opvoedkundige cursus voor de jongeren onder ons.

greetings, Milko

nofear02
07-06-2008, 13:16
Zit alleen maar gefrustreerd te zeuren omdat ik er niet bij kan zijn hoor Robert. Ben vaker bij Nico geweest, sterker nog mijn FI^*#%^) Dino kwam er vandaan.
Is geweldig om te zien, er zijn nog zoveel meer mooie klassiekers. Is tevens een goede opvoedkundige cursus voor de jongeren onder ons. greetings, MilkoLekker blijven zeuren dan Milko :D, dan ben je er de volgende keer dus blijkbaar weer gewoon bij :D. En dat The Gallery helemaal geweldig is, dat had ik al begrepen, met 2 verdiepingen/200 klassiekers. Ik schaar me voor het gemak ook gelijk maar even onder de jongeren, want ik weet veeeel te weinig van auto's. Dus voor mij wordt het zeker een opvoedkundige dag (mocht ik nog tijd hebben er wat van te zien, want met veel F-kennissen/vrienden daar aanwezig kom je soms niet verder dan alleen maar staan te l*llen :D:D). Niels (250lm) komt ook, ik denk dat die ze allemaal wel weet. Die is echt helemaal totaaaal auto-fiel. Toch, Niels? :)
Verder is deze draad niet bedoeld als discussie wat nou wel of niet in een meeting tussen de 100% F's nog 'mag' staan. Maar daar kunnen we evt nog wel eens een apart draadje voor maken.

<edit: draadje was er in feite eigenlijk al, maar heb de titel dan iets veranderd en van de foto-gallerij naar F-praat verplaatst>
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=2212

.

.

milko
07-06-2008, 14:20
Je kunt alvast de lijst op de site van the gallery doornemen Robert en in je hoofd prenten, moet je is kijken hoe dat mensen dan achterover slaan van jou extra kennis.

nofear02
07-06-2008, 14:37
Je kunt alvast de lijst op de site van the gallery doornemen Robert en in je hoofd prenten, moet je is kijken hoe dat mensen dan achterover slaan van jou extra kennis.:D woow, goed idee Milko! :D :D.

d1ablo
07-06-2008, 18:01
dus je leest het paul je mag niet meer tussen de F's staan :p
gewoon bij alle andere auto's neer zetten :D:D:D:D

Pffff heb een weekje nauwelijks kunnen meelezen, zit nu ook nog in het buitenland ....maar wat een gezeur allemaal over welke auto's wel en niet op de foto mogen . Geen Diablo erbij, prima wat mij betreft (laken er overheen tegen de foto's ?). Gaat mij om het f-chat gezelschap en een leuke dag...

dcpixels
07-06-2008, 18:35
Eind 2003 en begin 2004 had de Gallery een schitterende Ferrari-tentoonstelling. Oude en nieuwe Ferrari's, afgewisseld met F-modellen en F-lektuur waren er te bewonderen. Ik zal vanavond, bij voldoende tijd, een draad aanmaken en de mooiste foto's plaatsen van deze tentoonstelling. Hebben jullie gelijk een idee hoe de Zomermeeting gaat worden ;) op deze schiterende lokatie.

Foto's van toen ... http://www.f-chat.eu/showthread.php?p=39354#post39354

Dino2400
08-06-2008, 12:45
Als tie een beurt krijgt ben je in ieder geval wel Ferrarigeld kwijt, dus het gevoel blijft.
Weet het uit ervaring.

Alles is ook Ferrari... Behalve het labeltje... Geeft inderdaad het juiste gevoel, helaas inderdaad dus ook de gepeperde onderhoudsfacturen :-(

milko
10-06-2008, 00:33
Een Ferrari zonder dure onderhoudsfactuur is als een auto zonder stuur!!

Fokkerjockey
11-06-2008, 01:14
Ik zal er zijn in Brummen!
(eindelijk wat gezichten achter F-chat ontmoeten)

nofear02
11-06-2008, 11:29
Heel goed Michel! eindelijk.

Ook komt zeer waarschijnlijk Edvar ('s ochtends) 'evandaalen'. Velen kennen hem van de site: http://www.red-headed.com en/of van de fcn. Testarossa-kenner en -fan tot en mét. Samen met zijn broer. Met een beetje geluk ritselen ze dan ook even een Testarossa en zorgen ze dat die erbij aanwezig is :).

M.Vice
15-06-2008, 22:06
Als deze bijeenkomst voor iemand een thuiswedstrijd is, dan is dat wel voor mij. Met de Ferrari ben ik er met 15 minuten. Echter, ik ben net vader geworden van een tweeling die nog om de drie uur gevoed moeten worden, en omdat ik ook nog een zoontje heb is dat momenteel erg druk. Ik weet dus nog precies wanneer ik me (even) bij de meute aansluit, maar ik zal zeker even mijn witte ros de sporen geven richting Brummen of Ruurlo, dat woon ik precies tussenin, dus dat moet gaan lukken.

gr. Heino

mavanhaasteren
15-06-2008, 23:26
Heino dat zou erg leuk zijn als je langs kan komen met je witte monster

nofear02
15-06-2008, 23:32
Heel goed Heino! Geen enkel probleem, kijk maar wanneer je ff wegkan. Leuk dat je toch even komt. En... nog gefeliciteerd!

En Lex met de zwarte 348 komt zeer waarschijnlijk ook.

.

nofear02
15-06-2008, 23:36
Waar waren we ook al weer gebleven eigenlijk??

3. Johannus - Johan
6. Dino2400 - Maarten
8. Hugo - Hugo
9. 575 GTC - Gairo
11. 246 Dino - Gerard
12. Reiben - Bert
16. Michele - Michiel
19. ferrari1973 - Wiebe
20. mtange - Michael
21. Erikderaaf - Erik
22. 250LM - Niels
26. Dino_246-GT - Petra - Ferrari 246 GT
27. Evandaalen - Edvar
28. EvandaalenII - kennis met Testarossa ?
29. Heino - Henny - Testarossa
30. Lex348 - Lex - Ferrari 348TS
31. Racing-baker - Enzo - Ferrari 400 GT
32. 308Rob - Rob - Ferrari 308GTB

Misschien:

Daan330 - Daan
.

308ROB
15-06-2008, 23:48
Wil ook heel graag komen als het kan/mag.

Rob,

Fokkerjockey
15-06-2008, 23:49
dat zijn dan alweer 14 zekere F's!

Erikderaaf
15-06-2008, 23:55
Wil ook heel graag komen als het kan/mag.

Rob,

Ik heb je dan maar direct in het lijstje erbij gezet, Rob ;)

nofear02
16-06-2008, 00:04
Wil ook heel graag komen als het kan/mag. Rob,Van ons, of van je vrouw, familie, baas, justitie, verzekering, je F-onderhoudsbedrijf of whatever? :D.
Van ons mag je niet, jij MOET Rob :D :D ;). (is leuk als je er weer bij bent rob!)

nofear02
16-06-2008, 00:06
dat zijn dan alweer 14 zekere F's! ondertussen dus al 16 f's die 'waarschijnlijk' aanwezig zullen zijn Michel. Nú al. t is pas over 3 weken; woow! :)

308ROB
16-06-2008, 00:13
Ik heb je dan maar direct in het lijstje erbij gezet, Rob ;)

Mijn dank is groot. :D

Ben je niets vergeten in te vullen bij Lex348 no 30?

Rob,

308ROB
16-06-2008, 00:17
Is leuk als je er weer bij bent rob!)

Dankje dat is een pak van mijn hart. o ja ik kom graag. :D

Rob,

nofear02
16-06-2008, 00:25
Ben je niets vergeten in te vullen bij Lex348 no 30? Rob,oops; foutje, is hersteld. thnx rob.

Johannus
16-06-2008, 10:44
Is een mooie lijst :D Heb er erg veel zin in!

nofear02
16-06-2008, 12:47
Jaaaaa, eindelijk; eugene360 komt ook als alles goed gaat :). Hoop je wagen eindelijk eens te zien en... te horen man!
Fijn dat je er waarschijnlijk bij bent!

Fokkerjockey
16-06-2008, 14:43
ondertussen dus al 16 f's die 'waarschijnlijk' aanwezig zullen zijn Michel. Nú al. t is pas over 3 weken; woow! :)

mijn mondhoeken krullen nu al omhoog !!! :D

mtange
16-06-2008, 17:16
Kunnen we meteen kijken of het geluid een beetje overeenkomt met het geluid van een echte 360CS! :)
Ik kijk er al naar uit in ieder geval!

nofear02
16-06-2008, 21:50
2 cs-en !... ik wordt geeeek! :D

Johannus
16-06-2008, 21:51
Wow, dan kun je mooi foto's maken vna de 'normale' CS met daarnaast de Spider :D

mavanhaasteren
16-06-2008, 23:15
nu nog een 430 Scuderia er bij het het is helemaal geweldig :D:D;);)

enzotje
17-06-2008, 15:29
Het ziet er een pracht meeting uit al die F's die komen en ook mooi georganiseerd door robert. jammer dat het zo ver anders was ik ook zeker van de partij. Ik kijk al uit naar de volgende meeting die een beetje dichter zal zijn ;):D

filiberke
17-06-2008, 16:44
Het ziet er een pracht meeting uit ...........;. jammer dat het zo ver anders was ik ook zeker van de partij. Ik kijk al uit naar de volgende meeting die een beetje dichter zal zijn ;):D

Er zijn nog members uit West- en Oost-Vlaanderen hoor Jan (Reiben,Dutchie, ikzelf.......),hou het hier effe in de gaten, misschien kan je wel met iemand meerijden hoor, dat is helemaal geen probleem:)

enzotje
17-06-2008, 19:53
nu je het zegt :D

Steven
17-06-2008, 20:20
Het ziet er een pracht meeting uit al die F's die komen en ook mooi georganiseerd door robert. jammer dat het zo ver anders was ik ook zeker van de partij. Ik kijk al uit naar de volgende meeting die een beetje dichter zal zijn ;):D

waar is die dan??

enzotje
17-06-2008, 20:22
Er zal vast ook nog wel 'een keer' een meeting volgen in België, Steven ;).

Voor de zomermeeting waar we het nu hier in deze draad over hebben, die in Brummen, hoe gaan de belgen naar daar? Anders kunnen we afspreken met z'n allen, om dan in groep daar naartoe te gaan?

.

RedmondialTCab
20-06-2008, 20:52
Guys,

Ik had Robert ge-PM-ed dat ik helaas op 6 juli niet kan..
Ik moest eigenlijk die dag werken maar ik heb geruild met een collega.

Ik kan jullie niet teleurstellen :D:D:D
We (Karen komt ook mee) komen toch !!!!

tot 6 juli !!!!!

Vivado Ferrari
20-06-2008, 22:04
Guys,

tot 6 juli !!!!!

Leuk, Cor! Ik zie je dan!

ferrari1973
20-06-2008, 22:23
Dit evenement wil ik niet missen robert!

nofear02
21-06-2008, 04:46
Guys,

tot 6 juli !!!!!Hij flikt het weer!!! :D :D. Jaaawhoor. Fantastisch Cor! Jij bent echt onwijs goed in diensten 'ruilen' zeg! :D :D. Geweldig. Erg leuk man. Heerlijk. See you than!

nofear02
21-06-2008, 04:49
updeetje:

3. Johannus - Johan
6. Dino2400 - Maarten
8. Hugo - Hugo
9. 575 GTC - Gairo
11. 246 Dino - Gerard
12. Reiben - Bert
16. Michele - Michiel
19. ferrari1973 - Wiebe
20. mtange - Michael
21. Erikderaaf - Erik
22. 250LM - Niels
26. Dino_246-GT - Petra - Ferrari 246 GT
27. Evandaalen - Edvar
28. EvandaalenII - kennis met Testarossa ?
29. Heino - Henny - Testarossa
30. Lex348 - Lex - Ferrari 348TS
31. Racing-baker - Enzo - Ferrari 400 GT
32. 308Rob - Rob - Ferrari 308GTB
33. RedmondialTcab - Cor - Ferrari Mondial T Cabrio

Misschien:

Daan330 - Daan

nofear02
23-06-2008, 21:38
Soms is t goed niet alles van te voren te verklappen denk ik. Dan heb je later ook nog wat te vertellen :). Nu t over 2 weken al is lijkt me dit een mooi moment.

Er komt namelijk nog iets extra's... :)

Ik heb de directeuren van Smartwax en SFP Folies overgehaald om op hun vrije zondag toch even langs te komen en demonstraties te geven. Dan is er ook nog wat zinnigs te zien en te beleven! Lijkt me dat we als F-eigenaren en liefhebbers daar niet dommer van worden...

Laat hen maar eens ons zien wat er allemaal mogelijk is. En waar we op moeten letten, hoe we dingen moeten doen. Jullie mogen ook vragen stellen. Lekker op t gemakkie allemaal. Lijkt me zinig en leuk!

Mijn wagen zal wel weer de klos zijn zeker? :D

Dus bij deze. Gratis demo's!:
.

Vivado Ferrari
23-06-2008, 22:02
Wat een leuke verassing voor de Ferrari's. Dit lijkt mij zeker al de moeite om allen met de Ferrari's naar Brummen te touren.
Robert, ik neem aan dat de demo's bij The Gallery plaatsvinden?

nofear02
23-06-2008, 22:15
Wat een leuke verassing voor de Ferrari's. Dit lijkt mij zeker al de moeite om allen met de Ferrari's naar Brummen te touren.
Robert, ik neem aan dat de demo's bij The Gallery plaatsvinden?Zeker! Op de parkeerplaats vlakbij ons. Ik ga van de week even kijken hoe we dat gaan doen. :)

MullerG
23-06-2008, 23:28
Echt jammer dat ik net 2 dagen daarvoor op vakantie ga, anders was ik misschien wel een kijkje komen nemen, klinkt namelijk erg gaaf!

Steven
24-06-2008, 13:04
kan ik eindelijk eens echt leren poetsen, da's me eigelijk nog nooit naar volle tevredenheid gelukt.

Ricars
24-06-2008, 17:41
Ik kan ook komen 6 juli!

Heb er erg veel zin in.

Groeten Johan

nofear02
24-06-2008, 19:41
kan ik eindelijk eens echt leren poetsen, da's me eigelijk nog nooit naar volle tevredenheid gelukt.precies! daar is t ook voor bedoeld. dat we er wijzer van worden. en dat het leuk en informatief is. verder ontvang ik er euro 0,0 voor, voor het geval er mensen zijn die denken dat ik er financieel wijzer van wordt... (:()

goed zo johan!

nog een opmerking; sommigen F-eigenaren denken dat ze niet mogen komen omdat ze niet subscribed zijn. maar ALLE eigenaren zijn sowieso subscribed, en heeel veeel mensen hier. die aan de site bijdragen door posts. alleen toevallige 'passanten' niet. dat zie je aan je username; staat ie in t vet, dan heb ik je subscribed gemaakt. kijk maar onder je username als je een post hebt geplaatst.
Zie:

.

575 GTC
24-06-2008, 23:09
Zou ik met iemand mee kunen riezen ?

Johannus
24-06-2008, 23:20
Zou ik met iemand mee kunen riezen ?

Waarschijnlijk kun je wel met mij en Johan (Ricars) mee! Wij rijden samen en ik kan denk ik wel een auto regelen...

.

AnthonyR
29-06-2008, 14:28
veel plezier alvast allen volgende week zondag :)

rossoferraridriver
30-06-2008, 18:04
Hallo allemaal! Even een vraagje: ik ga zondag naar Brummen. Nu rij ik vanuit Roermond die kant uit. Zijn er mensen langs de route die interesse hebben om te carpoolen?? Gezien de huidige benzine prijzen geen overbodige luxe...... Ik heb plaats voor drie personen, het is geen Ferrari.....Fordje Focus (sorry) Ben van plan de hele dag te blijven. Dus wie zin heeft, laat maar iets horen.

TOT ZONDAG!!!

enzotje
30-06-2008, 20:41
Ik kom ook. Gelukkig kan ik met bert mee mijn dank daarvoor :D

nofear02
30-06-2008, 20:53
Geweldig Paul en Jan! Misschien komt Goversenjos ook nog. Met Bert en Jo erbij zijn dat al 4 belgische vrienden. Wie weet Chris ook nog? Zou 5 zijn! leuk jongens!

nofear02
30-06-2008, 22:39
Nog niet eens tijd gehad te vertellen, maar vorige week de route alvast voor gereden.... woow!! wat is het daar mooi!! je zal er wonen. echt super. wordt erg leuk mannen!

.

enzotje
30-06-2008, 23:30
prachtig! kverlang al naar zondag ;). Je hebt het weer goed voor mekaar gekregen robert super !

d1ablo
01-07-2008, 01:12
Altijd een lastig onderwerp... "het weerbericht" voor a.s. zondag.
Deze week extreem veel regen vanaf woensdag... lange termijnvoorspellingen geven een langzame afname aan richting zondag.... afname naar 0 zou me perfect lijken maar is zoals het er nu naar uit ziet onwaarschijnlijk. Temperatuur zo net onder de 20 graden is prima natuurlijk.
In de gaten houden maar weer.....

nofear02
01-07-2008, 12:46
prachtig! kverlang al naar zondag ;). Je hebt het weer goed voor mekaar gekregen robert super !
Dankjewel jan. ik zou zeggen, kom lekker genieten. Ik heb nog heel wat halve toezeggingen en kwart-interesses. Kan heel goed zijn dat er nog 2, 3, of 5 wagens, misschien wel 7 wagens nog bijkomen. 10 denk ik niet. Dus met 20-25 wagens, terwijl er ook F1 race is waarvoor altijd sommigen mensen thuisblijven en 10 afmeldingen (!) omdat de fcn-rit er ineens tussendoor kwam: niet verkeerd hoor. Vorig jaar was het zomerevenement met 10 wagens. Nu 20 minimaal denk. Misschien 25. t Hadden er dus met gemak 30 kunnen zijn. Van 10 naar 30, is volgend jaar dus: 50 :D.
Tot nu toe:

3. Johannus - Johan
6. Dino2400 - Maarten
8. Hugo - Hugo
9. 575 GTC - Gairo
10. Vivado Ferrari - Vincenzo
11. 246 Dino - Gerard
12. Reiben - Bert
13/14. Dolfijn - Joop - Ferrari 550 Maranello + Broer 360 CS
15. Roger_L - Roger - Ferrari Testarossa
16. JWA - Jan Willem - Ferrari 308 GTSi
17. Michele - Michiel
18. D1ablo - Paul - Lamborghini Diablo 6.0 VT
19. hans348tb - Hans - Ferrari 348 TB
20. ferrari1973 - Wiebe
21. mtange - Michael
22. Erikderaaf - Erik
23. 250LM - Niels
24. V-Barchetta - Vincent - Ferrari Mondial 8
25. vanwijkzelf - peter - Ferrari 308 GTS
26. Fokkerjockey - Michel
27. Dino_246-GT - Petra - Ferrari 246 GT
28. Eugene360- Eugene - Ferrari 360 CS spider
29. Evandaalen - Edvar
30. EvandaalenII - kennis met Testarossa ?
31. Heino - Henny - Testarossa
32. Lex348 - Lex - Ferrari 348TS
33. Racing-baker - Enzo - Ferrari 400 GT
34. 308Rob - Rob - Ferrari 308GTB
35. RedmondialTcab - Cor - Ferrari Mondial T Cabrio
36. Enzotje - Jan
37. RossoFerraridriver - Paul
38. Ricars - Johan
39. Cavallos - Robin
40. dcpixels - Walter

Misschien:

41. Daan330 - Daan
42. Goversenjos - Jos

.

.

nofear02
02-07-2008, 08:15
D'r waren gisteren wat berichten over slecht weer dat in aankomst zou zijn, maar weeronline zegt 'mogelijk een onweersbui, half bewolkt, 20 graden'. Nou, daar teken ik voor hoor. Die mogelijke ene bui... Je zal 30 graden hebben zoals vandaag, of 10% kans op zon/90% kans op neerslag wat ze voor morgen opgeven....Nee hoor, laat het vandaag maar snikheet zijn en morgen pokke-weer, dan is t zondag goed :).
.

mavanhaasteren
02-07-2008, 08:33
en als het nat wordt gaan we met ze alle binnen staan :D

Johannus
02-07-2008, 08:34
Volgens mij zeggen negatieve weerberichten ook niet altijd alles, volgens mij was er in Genk op het laatste moment ook sprake van wel of geen goed weer, en dat is meer dan goed gekomen :D dus ik geloof er nu ook in :D

Reiben
03-07-2008, 23:02
Oja ff vermelden voor de duidelijkheid, Jo (JoSeverens) komt ook

Greetz

Reiben

nofear02
04-07-2008, 02:58
Volgens mij zeggen negatieve weerberichten ook niet altijd alles, volgens mij was er in Genk op het laatste moment ook sprake van wel of geen goed weer, en dat is meer dan goed gekomen :D dus ik geloof er nu ook in :DPrecies. Kijk maar, t is inmiddels al bijgesteld, t wordt gewoon perfect weer : :)
.

nofear02
04-07-2008, 12:45
:)
.

nofear02
04-07-2008, 12:46
en dit is onder andere de bedoeling :) (maar dan met wat mooiere auto's... :D).
.

Dino2400
04-07-2008, 13:08
en dit is onder andere de bedoeling :) (maar dan met wat mooiere auto's... :D).
.

Uh, wat is er mis met een 205je?? Heb zelf veel plezier gehad aan zo´n bolide... Deze heeft in ieder geval nog een passende kleur!

250lm
04-07-2008, 13:29
En de andere man 'achter' deze meeting kan je hier bekijken ;) http://www.carros.tv/petrolminds/nico-aaldering/

nofear02
04-07-2008, 14:08
Uh, wat is er mis met een 205je?? Heb zelf veel plezier gehad aan zo´n bolide... Deze heeft in ieder geval nog een passende kleur!klopt! :D. En dit rare ding rijdt dan ook nog op LPG ook. Da's hedentendage nog niet eens zo stom :D.

nofear02
04-07-2008, 14:11
En de andere man 'achter' deze meeting kan je hier bekijken ;) http://www.carros.tv/petrolminds/nico-aaldering/ja dat is best een leuk filmpje, heb ik al eens zitten te bekijken. zeker ff doen iedereen. Al met al: 3 verdiepingen vol 'ouwe zooi' :).
.

Mondialseeker
04-07-2008, 19:46
ja dat is best een leuk filmpje, heb ik al eens zitten te bekijken. zeker ff doen iedereen. Al met al: 3 verdiepingen vol 'ouwe zooi' :).
.

ouwe zooi??? Zou dit graag eens bezoeken, jammer genoeg zal het niet voor dit jaar zijn wegens gezondheidsredenen. Have fun allemaal en niet vergeten je fotos te posten voor de achterblijvers :)
groeten
Jurgen

mavanhaasteren
04-07-2008, 19:50
ouwe zooi??? niet vergeten je fotos te posten voor de achterblijvers :)

weet niet of dat gaat lukken :D

over het algemeen staan we veel te lang te praten met elkaar :D

Dino2400
04-07-2008, 20:11
En de andere man 'achter' deze meeting kan je hier bekijken ;) http://www.carros.tv/petrolminds/nico-aaldering/
Inderdaad een leuk filmpje, maar heb je ook de nummer 2 gezien??

dcpixels
04-07-2008, 21:03
Ik ben zo vrij geweest om mijzelf in de lijst toe te voegen ;)
Wel een leuke plek ... op (F)40 :D.

Nuvolari
04-07-2008, 21:14
Staan wel meer interessante filmpjes op...

http://www.carros.tv/specials/carros-academy

Edwin

rossoferraridriver
04-07-2008, 21:51
Slecht nieuws mbt zondag: Het gaat mij niet lukken. Ik zit tot over mijn oren in het werken heb zodoende even mijn rust nodig. Ik hoop wel de foto's te zien. Sorry dat ik zo laat reageer maar ik ben deze week steeds erg laat thuis gekomen.

We elkaar vast ergens op een evenement wel.( oktober Nuerburgring????? )

Veel plezier zondag.

Paul.

nofear02
04-07-2008, 22:38
over het algemeen staan we veel te lang te praten met elkaar :Ddat klopt ja :D

jammer Paul! volgende keer beter.
goed zo Walter! :)

nofear02
05-07-2008, 05:20
Heeey, hier word ik vrolijk van!: kees (den hertog) komt ook! geweldig! hartstikke tof kees. erg leuk. dat zijn dan al 4 stuks 328! yeahhhh! 328 rulezzzz! :D

En waarschijnlijk komt Alexvan Loenen ook even 's ochtends met de Mondial QV. Of in ieder geval bij de Orangerie van Ruurlo, want daar woont ie op nog geen km afstand van! :).

Uiteraard is Guus van Eijk er dus ook.

In totaal al 20 Ferrari's! Wie weet worden het er nog 25. Er zijn ook nog wat mensen die naar de FCN-rit in Friesland gaan en daar blijven overnachten en op de terugweg misschien even langskomen in Brummen of Ruurlo :).

.

nofear02
05-07-2008, 05:23
Tot nu toe:

3. Johannus - Johan
6. Dino2400 - Maarten
8. Hugo - Hugo
9. 575 GTC - Gairo
10. Vivado Ferrari - Vincenzo
11. 246 Dino - Gerard
12. Reiben - Bert
13/14. Dolfijn - Joop - Ferrari 550 Maranello + Broer 360 CS
15. Roger_L - Roger - Ferrari Testarossa
16. JWA - Jan Willem - Ferrari 308 GTSi
17. Michele - Michiel
18. D1ablo - Paul - Lamborghini Diablo 6.0 VT
19. hans348tb - Hans - Ferrari 348 TB
20. ferrari1973 - Wiebe
21. mtange - Michael
22. Erikderaaf - Erik
23. 250LM - Niels
24. V-Barchetta - Vincent - Ferrari Mondial 8
25. vanwijkzelf - peter - Ferrari 308 GTS
26. Fokkerjockey - Michel
27. Dino_246-GT - Petra - Ferrari 246 GT
28. Eugene360- Eugene - Ferrari 360 CS spider
29. Evandaalen - Edvar
30. EvandaalenII - kennis met Testarossa ?
31. Heino - Henny - Testarossa
32. Lex348 - Lex - Ferrari 348TS
33. Racing-baker - Enzo - Ferrari 400 GT
34. 308Rob - Rob - Ferrari 308GTB
35. RedmondialTcab - Cor - Ferrari Mondial T Cabrio
36. Enzotje - Jan
37. Keesdenhertog - Kees - Ferrari 328 GTS
38. Ricars - Johan
39. Cavallos - Robin
40. dcpixels - Walter
41. Petersimon - Peter - Ferrari 308 gtsi QV
42. Syds - Syds - Ferrari 208 gt4

Misschien:

43. Daan330 - Daan
44. Vincentdevos - Vincent - Ferrari 360 spider F1
45. AlexvanLoenen - Alex - Ferrari Mondial QV

22/ 24 bolides !

en nog wat halve 'possibilities' trouwens hoor :)
.

nofear02
05-07-2008, 05:43
Kijk nou eens! helemaal niks geen ene drup regen en zonnig 's middags ! :D :D :D :
.

nofear02
05-07-2008, 06:54
Heb even zitten tellen, maar wat nou als van de 12 mensen die mij aangegeven hebben dat ze ''waarschijnlijk/ misschien wel'' komen, ze alle 12 komen! Vanwege het mooie weer. Dan zitten we op 32 wagens!

Wat nou als er nog een paar komen die nog helemaal niks wat van zich hebben laten horen; eerst wilden weten of ze wel konden, zin hebben, t mooi weer is. Dan zit je op 35 ! :eek:.

Kan ik me nog niet voorstellen hoor. Maar in principe is 30 best mogelijk :).

nofear02
05-07-2008, 11:28
Ja het is zaterdag-morgen, tijd om eens een beetje te kijken hoe het weekend eruit gaat zien na het weersbericht gezien te hebben...:) :

syds komt ook, met de Ferrari 208 gt4, die kennen we nog van de gooise matras rit. erg leuk.

en

petersimon ook!

met zijn Ferrari 308 gtsi QV. die was er ook bij op Houten.

gaaf hoor!

.

246Dino
05-07-2008, 11:46
Heb er zin in morgen.
Taxi is besteld :D
Maar Robert slaap jij nog wel want tussen 2 berichten van je zit maar 4,5 uur ?
Of wordt de spanning voor de dag van morgen je nu al te groot :D

Groetjes Gerard

Michele
05-07-2008, 12:51
Helaas zal ik morgen geen Maserati bij me hebben. Moet nog een beetje te veel aan gebeuren (koelingsprobleempje, bougies wisselen, stuiterende toerenteller / snelheidsmeter). Kom dus gewoon met een zwarte Alfa 156 (met Finali Mondiali stickertje op de voorruit , dat dan weer wel... :) ).

nofear02
05-07-2008, 20:09
Neemt iedereen voldoende geld mee morgen?? Er is zat moois te koop hoor in The Gallery :) :
.

Knooifrans
05-07-2008, 21:27
auto gewassen..... gepoetst..... en vol getankt.....
mijn haar gewassen ;) ..... zonnebril mee....., ik ben er klaar voor......
tot morgen

Alfer
05-07-2008, 22:37
Mij lukt het helaas niet om te komen ..... en ik had erg graag gewild. Ik wens iedereen veel plezier met goed weer en zie dus maar uit naar een volgende rit (in NH of Ardennen?).
gr.
Menno

Kees den Hertog
05-07-2008, 23:18
Ardennen rit..? Lijkt mij geweldig! Combineert ook goed met de Belgische leden lijkt mij. Robert...?

nofear02
05-07-2008, 23:35
jajajaja, dat doen we 'ooit' natuurlijk. maar eerst ff morgen doen? :). doodzonde dat je niet kan Menno. errrg jammer! volgende keer beter.

Ook Petra kan helaas niet. Ook al zo jammer. Maar daarentegen komt dan zeer waarschijnlijk wel de vriend van Erwa, Corné, die we ook al eens een paar keer ontmoet hebben zo hier en daar. Ook erg leuk! weer een 328 gts! :)

nofear02
05-07-2008, 23:45
auto gewassen..... gepoetst..... en vol getankt.....
mijn haar gewassen ;) ..... zonnebril mee....., ik ben er klaar voor......
tot morgenTanken is al wel gelukt, poetsen moet ik nog aan beginnen....
Weersberichten blijven vrij goed. half bewolkt, dus af en toe zon en kans op een bui. nou en? in doetinchem e.o een vol zonnetje 's middags !:

.

zanti70
06-07-2008, 00:19
Veel plezier allen!!! Jammer dat ik er deze keer niet bij kan zijn...

Bob

RedmondialTCab
06-07-2008, 01:13
Hebben we er zin in???

Mondial staat weer helemaal klaar

Tot morgen!

nofear02
06-07-2008, 01:19
Hebben we er zin in???

Mondial staat weer helemaal klaar

Tot morgen!
ja mijnes is ook net schoon. echt poetsen kom ik niet meer aan toe. geeft niet; laat die gasten van www.Smartwax.nl maar laten zien wat dat spul waard is...:).

ik ga nog ff droogrijden. toedeloe.

(ja heb er zin in cor!)

nofear02
06-07-2008, 02:24
ik ga nog ff droogrijden. toedeloe.Jawhoor! ik kom politie tegen! om kwart voor 1 's nachts! Die werken toch alleen van 9 tot 5? 1x raden; natuurlijk; aan de kant. helemaal niks bij me, geen rijbewijs, geen papieren, geen portemonnee. ''wat zijn we aan het doen?" "aan t droogrijden agent". '''s nachts????!!" "jjjjja! k ga morgen met een paar vrienden rijden, maar moest tot laat overwerken dus ik heb hem net pas schoongemaakt, kijk, hier zit nog nat" (k dacht eerst: zal ik een flyer geven, maar leek me toch niet verstandig, zometeen zitten collega's in doetinchem ons zondag overal op te wachten :D). was gelukkig vlakbij kantoor. ''kom maar mee''. daar hadden de heren blijkbaar allemaal geen zin in, ze waren eigenlijk jongeren aan t controleren die naar de plaatselijke discotheek hier gaan. dus ik mocht doorrijden. pfoeh! <zucht> :)

575 GTC
06-07-2008, 02:40
zo net weer treug van een feestje nu weer gaan slapen en dan op naar een ander feestje ;) :D !

mavanhaasteren
06-07-2008, 08:16
Jawhoor! ik kom politie tegen! om kwart voor 1 's nachts! Die werken toch alleen van 9 tot 5? 1x raden; natuurlijk; aan de kant. helemaal niks bij me, geen rijbewijs, geen papieren, geen portemonnee. ''wat zijn we aan het doen?" "aan t droogrijden agent".

heb je dan nog niet geleerd om minstens je rijbewijs mee te nemen

Johannus
06-07-2008, 08:22
Ik vertrek nu :D heb er zin in!

Tot zometeen :D

cvdzijden
06-07-2008, 17:59
En??? En??? En hoe was het?? :D :D Goed weer gehad? Hier begint het net 2 min geleden te regenen

moriaan1
06-07-2008, 19:32
Potverdorie, heb ik die Lusso gemist!

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad

JWA
06-07-2008, 19:34
Het was weer geweldig, Robert bedankt en tot snel.

enzotje
06-07-2008, 19:47
Ik was vergeten dat ik moest gaan eten met de familie dus kon ik jammer genoeg toch niet mee. En aan de foto's te zien heb ik toch weer iets gemist e :(

Michele
06-07-2008, 19:52
Hm, d'r kwam even iets tussen dus niet aanwezig.... volgende keer beter.

d1ablo
06-07-2008, 20:19
Geweldige dag .... thanks Robert !!
Mooie route, mooi weer, mooie stoet auto's.. kon niet beter !
Kan niet wachten tot het volgende f-chat evenement...

Eugene360
06-07-2008, 20:29
Heeeeel erg genoten, Robert, geweldig weer, geweldige deelnemers en helpers!! geweldige Ferrari's en wat een geweldige omgeving, veel dank.

Knooifrans
06-07-2008, 20:34
Ook namens ons, Robert bedankt,geweldig mooie rit.... mooie dag....wanneer is de volgende....dit was mijn eerst rit met de FChat en was zeer geslaagd met en een lekkere ongedwongen sfeer perfekt....
Zo en nu even de foto's bekijken....

groeten Andre & Esther

430driver
06-07-2008, 20:36
foto's willen we zien!!!! :)

moriaan1
06-07-2008, 20:44
foto's willen we zien!!!! :)

JUIST!!!!!

430driver
06-07-2008, 21:14
Kanonne!!!! wat baal ik dat ik er niet bij was! één van mijn Favorieten is die 308 van Monte Zemolo: die 308 met die blauwe stoelen en gouden velgen.

Dino2400
06-07-2008, 21:32
Het was vandaag ouderwets genieten van fraaie auto's! Mijn eerste echte officiele F-chat meeting is er een voor in de boeken!! He-le-maal TOP!!

Leuke mensen leren kennen en "ouwe" bekenden weer gezien. Iedereen die ik vandaag heb gesproken droegen bij aan een geslaagd evenement! Samen met een super navigator genoten van een leuke rit naar een pracht locatie! Slechts 1 klein foutje... mah is te vergeven!

Robert, en uiteraard alle anderen BEDANKT !! Tot een volgende keer!!

mavanhaasteren
06-07-2008, 21:39
JUIST!!!!!

staan in en speciale foto draad bij mekaar :D;)
zie link
http://www.f-chat.eu/showthread.php?p=41416

filiberke
06-07-2008, 21:40
Kanonne!!!! wat baal ik dat ik er niet bij was! ........

Nou, dat kan je wel zeggen
Proficiat Robert, wat een prachtlocaties
Mooie foto's mannen, HULDE

Vivado Ferrari
06-07-2008, 21:41
Ik wil iedereen harstikke bedanken voor deze schitterende dag! Helaas moest ik met spoed weg om mijn auto weg te halen bij The Gallery. Ik jullie graag nog persoonlijk gegroet en bedankt! Leuk om een keertje mee te rijden met de Lancia 8.32 van Guus. Geloof me Heren! Het blok van die Thema is echt Ferrari!:) Bedankt Guus!
Ik vond het weer geweldig om naar de verhalen en kennis van jullie te luisteren en om weer de personen achter de Nicknames te ontmoeten. Ook weer veel nieuwe. Bedankt!

Kees den Hertog
06-07-2008, 21:51
Ontzettend bedankt voor de mooie rit, we, mijn zoon en ik, hebben er beiden erg van genoten, super gedaan Robert c.s. Prachtige route, mooie auto,s geen wanklank gehoord, goed georganiseerd. Zelfs het weer werkte mee, we zien uit naar een volgende keer!

nofear02
06-07-2008, 21:55
zo dan :D :D:
.

Roger_L
06-07-2008, 22:08
Robert,

Het was weer geweldig ! Het lukt je toch altijd weer om op de weerradar gewoon de voorspelde regen te 'deleten'; daarnaast prachtige route met nauwelijks drempels, alles weer tot in de puntjes verzorgd, en een leuk stel freaks (foto + Ferrari) bijelkaar weten te brengen. Chapeau !

nofear02
06-07-2008, 22:10
Tsja, wat kan ik zeggen? ik zit hier een beetje voor me uit te staren, te dromen. ik moet het nog eens laten bezinken allemaal. Wat mij betreft was het he-le-maal ge-wel-dig vandaag! Ik heb zelf onwijs genoten. En wat is het heerlijk als je anderen kunt laten genieten.

Niks was vervelend of mislukte of ergerde, behalve die ene auto die 50km per uur voor ons reed. Maar het weer, de opkomst, de mensen, de sfeer (!), de auto's, de catering, de locaties, alles was super.

Ik denk dat iedereen flink genoten heeft! En dat we hier wel even een visitekaartje mee afgegeven hebben.

Dank aan u allen voor de fantastische opkomst. Zoveel nieuwe leuke mensen ontmoet, of eindelijk eens gezien. Zó onwijs leuk is dat.

En dan de sfeer. Het is iets ongrijpbaars, abstract, maar het was echt in de goede zin aanwezig dacht ik zo! Bij en in The Gallery. Je merkt het ook zoals iedereen even stil was en dromerig of schaapachtig naar het rijtje wagens stond te kijken voor de Orangerie. Die opstelling was ge-wel-dig! Iedereen genoot daarvan. Dank voor jullie enthousiasme en good spirit!

Ik ben in ieder geval eeeeenormmmmmmm voldaan. Kijk eens naar de foto's. Wat een rijtje wagens hé? super. Ik heb onderweg nog nooit zo vaak in mijn spiegels gekeken, wat een gezicht!!

Grote dank aan Hugo die een fenomenale route gemaakt had! Dank ook aan de jongens van www.smartwax.nl voor hun demonstratie en uitleg. Goed product geloof ik wel. Ik heb geen klachten! :D ;). Grote dank ook aan dhr Aaldering voor de gastvrijheid en niet in het minst dat hij even zijn Lusso haalde. Wat een ding! Daar word je stil van... Alle rijders enorm bedankt die anderen even hebben meegenomen, zodat die ook eens konden meemaken wat het is om mee te rijden in een F. En dank ook voor de prachtige verrassingen die er waren, zoals Marcel ineens terug uit Italie.

Nou, vanavond met een vette glimlach in slaapvallen. mmmmmmm

beste groet

robert

.

Johannus
06-07-2008, 23:08
Was echt een geweldige dag!

Superdbedankt iedereen! Heb echt genoten :D

Leuk om de mensen te ontmoeten en de Ferrari's te zien/ horen

Lex bedankt voor de rit in de 348 en Robert voor de organisatie.

Foto's en video volgt de komende dagen!

mavanhaasteren
06-07-2008, 23:22
was een heerlijke dag met een heerlijk weertje, gelukkig ben ik vandaag niet zo bijgekleurd als vorige week.

alle rijders waarmee ik mee heb mogen rijden bedankt daarvoor en tot de volgende meet zullen we maar zeggen he

wesleyruytrmn
06-07-2008, 23:23
Wat een super dag weer! Heb wederom genoten van een geweldige meeting. En zoals Robert benadrukt "dichter bij kom je niet", dat gevoel hou ik ook écht over na zo'n dag. Net als de vorige keer een belevenis. De sfeer was wederom fantastisch. Ik heb me alleen voorgenomen om volgende keer nóg meer te socialiseren met de overige enthousiastelingen. Maar was dit keer net even te druk met steward spelen en foto's maken.

Puike organisatie en een grote hoeveelheid auto's. Dé ingredienten voor een meeting. Ik kijk nu al uit naar de volgende meeting.

dcpixels
06-07-2008, 23:27
Jongens, jongens, wat een dag! En dan te weten dat ik tot afgelopen donderdag heb overwogen of ik nou wel of niet mee zou gaan. Gezin thuis, laatste tijd te vaak weg, de weersverwachtingen ... oh oh oh wat ben ik enorm blij dat ik vandaag toch mee ben geweest.
Vanmorgen vroeg naar Robert. Daar aangekomen bakkie koffie, nog even op het forum kijken en toen bij Lex ingestapt. Op naar Brummen ... wat een rit. Paul haakt in en net zoals de reis richting Hilversum kan ik wederom genieten van 'het oranje monster' in de buitenspiegel. Laatste stukje, vanaf Velperplein, vrij baan. Robert, Paul en Lex gaan hard ... heel hard :D.
The Gallery, wat een imposant gebouw en zeker met al die Ferrari's ervoor, die langszaam binnen druppelen. Het weer zit mee en ik merk dat iedereen er veel zin in heeft. De rijders worden keurig binnengeloodst en krijgen hun plekje toegewezen.
Dan koffie met een heerlijk stuk appelgebak, bijpraten en kennis maken met de nieuwe members ... en dan de tourrit. Wat een mooie omgeving daar. Vlakke landschappen en bosrijke gebieden wisselen elkaar af. De dorpjes zijn maar klein en verlaten. Een lint van bijna 20 Ferrari's buldert er doorheen. Soms even rustig rijden, voor wat drempels, en dan hop het gas er weer op.
We komen aan bij Huize Ruurlo en iedereen parkeert keurig zijn bolide op de aanwijzingen van Robert. Wat een schitterend gezicht, die hele sliert Ferrari's op het gras! Enfin, dat kunnen we wel zien op de vele foto's die daar zijn gemaakt ;).
Bij vertrek iedere wagen op de foto voor het prachtige kasteeltje en dan vervolgen we de tourrit richting het Mercure Motel in Deventer. Dat doe ik naast Vincent, die onderweg enthousiast verteld over zijn Mondial 8. Bij het motel dacht ik even, dat we de McDrive in zouden gaan met de hele stoet, maar deze loktie was bijzonder geschikt om met z'n allen nog even na te praten over deze bijzondere dag.
En als klap op de vuurpijl nodigde Paul mij uit voor een terugrit in zijn Diablo. Jongens, dit was voor mij een dag om nooit meer te vergeten.

Robert, je flikt het weer! Na je uiterst zorgvuldige voorbereidingen is het je weer gelukt om een F-Chat-superdag te organiseren. Vette pluim! De sfeer, de lokaties, het eten, de route ... alles was gewoon super. Lex bedankt voor je rit heen en het laatste stukje terug. We hebben heerlijk zitten kletsen en zitten genieten van al het moois om ons heen. Vincent bedankt voor het stukje in je Mondial 8. Wat voelt dat weer anders. Paul onwijs bedankt voor de terugrit in de Lambo. Ik begrijp niet waarom jij er een radio in hebt zitten ... dat motorgeluid achter je klinkt als muziek ... fe-no-me-naal! Twee keer terugschakelen en dan naar de xx0. Oh oh oh wat een geroffel achter je. Helemaal kick! Kippevel!
Verder iedereen bedankt voor de leuke dag. Johannes, Dino2400, Hugo, ferrari1973 en iedereen die ik vergeten ben leuk jullie ontmoet te hebben. Nu bijkomen en morgen de foto's ... Groet Walter.

.

Johannus
06-07-2008, 23:30
alle rijders waarmee ik mee heb mogen rijden bedankt daarvoor en tot de volgende meet zullen we maar zeggen he

Geen dank hoor! :D Het moet nogal een ervaring voor je geweest zijn denk ik, die gave AX :D :D

246Dino
06-07-2008, 23:31
O, wat heb ik genoten vandaag, het was echt een superdag zo een om in te lijsten en nooit meer te vergeten.
Goede organisatie, mooie lokaties, perfekte rit en omgeving.
JWA nogmaals ontzettend bedankt voor het meerijden, niet aan de zijlijn staan naar al die Ferrari's te kijken maar er echt midden in te zitten met Ferrari's voor en achter je en zo'n oranje stier.
En dan het geluid van zo'n TUBI echt kippenvel.
Heel veel mensen gesproken en dus weer een aantal mensen achter de nickname's leren kennen.
Iedereen bedankt !!!!!

Groetjes Gerard

mtange
06-07-2008, 23:36
Was inderdaad weer een zeer geslaagde dag! Alles was perfect geregeld en georganiseerd.
Moest er vanochtend al vrij vroeg voor vertrekken, maar dan heb je ook wat! Jo en Bert zeer bedankt voor het meerijden heel de dag!
Gelukkig hebben we met het weer veel geluk gehad, hele dag droog en zonnig en pas toen we naar huis gingen een klein buitje.
Uiteraard weer top om zoveel nieuwe F-chat members te ontmoeten en bekenden te spreken.
De presentatie van Smartwax was ook interessant, kende het nog niet maar zag er zeker goed uit op de 328 van Robert!
Iedereen bedankt voor deze geweldige dag! Ik kijk alweer uit naar een volgende meeting. :)

Steven
06-07-2008, 23:52
Superdag geweest.

Eerste keer met F-chat op pad maar zeker niet de laatste!
prima georganiseerd Robert, complimenten.

vanwijkzelf
06-07-2008, 23:57
Als ik alle reacties lees valt er weinig nieuws aan toe te voegen. Robert, dank voor de organisatie en alles wat hier omheen hangt. Het was mijn eerste keer maar zeker niet de laatste. Ik stap altijd al met een glimlach uit mijn 308 maar vandaag was tie nog groter!
Complimenten ook voor je gastheerschap, heb het zeer gewaardeerd.
Zal snel eens kijken of ik toevallig ook nog een foto heb die nog niet gemaakt is, binnenkort meer...

Nuvolari
07-07-2008, 09:41
Misschien nog even voor de bestuurder van de 308 met het oude blauwe kenteken 76-YA-95, bij het optrekken vanaf The Gallery kwam er een enorme zwarte wolk uit de uitlaten. Mogelijk staat de auto iets te rijk...

Edwin

RedmondialTCab
07-07-2008, 11:00
Allen,
We hebben gisteren een geweldige dag gehad.
Het weer zat mee ( nietwaar Robert ??!?!?!) en het enthousiasme was hoog.
Leuk om al die mensen te ontmoeten en nu het gezicht bij de naam te vinden
De locaties The Gallery en Het kasteel in Ruurlo waren goed gekozen.
Het heeft menig mooi plaatje opgeleverd (hoezo :D:D:D:??)
Dank aan iedereen voor deze dag en vooral dank aan Robert (maar dat had ik gisteren persoonlijk al verteld) voor zijn organisatie en zijn helpers voor het in de gaten houden van onze Ferrari's....
Deze mogen ook niet vergeten worden...

Ik zal vandaag of morgen nog even wat foto's posten.

Tot de volgende meeting !!!!!

Cor en Karen

nofear02
07-07-2008, 12:46
Die jongens van Smartwax zijn ook wel echte liefhebbers zeg. Ik kreeg zojuist dit mailtje. Die hebben ondanks hun 'werk' gewoon ook echt genoten. Leuk vind ik dat toch!

Beste Robert,

Hartelijk dank voor de uitnodiging.

We vonden het erg leuk om deze F-Chat-meeting bij te mogen wonen.
Hopelijk is je auto naar wens gedetailed, let de komende maanden op
het beadingeffect (waterdruppelafloop)…

Naast het promotionele van ons uit hebben we ook genoten van al
het moois vanochtend. Chris heeft het nu nog over de 550…

Namens ook dank voor de getoonde interesse van de aanwezige leden.
Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan helpen we vanzelfsprekend graag verder.

Met vriendelijke groet,

www.smartwax.nl

Martin / Christiaan

nofear02
07-07-2008, 12:58
Tsja, 'the day after' jongens... Ik ben aan t werk, maar ik ben er helemaal niet bij met mijn hoofd... 'gelukkig hebben we de foto's nog' :D. Wat was het gaaf zeg. Pfff.

308ROB
07-07-2008, 13:04
Robert,

Proficiat, het was weer een een Geweldige Meeting.
Prachtig weer, en erg mooie Ferrari's van diversen modellen en zeker ook de Dino 2400 en de Lancia Thema.
Een prachtige route door de bossen, en het maken van foto's op geweldige locaties.
Veel mensen gesproken en echt allemaal met een grote dosis van het F. virus, helaas niet met iedereen even kunnen praten, maar ja er zijn maar 24 uren in een zondag. :D
Iedereen bedankt voor een onvergetelijke dag, want het zijn toch de mensen te samen die er een mooie dag van maken.
Ook een dank voor de helpers en bewakers van onze o zo geliefde wagens :)
Laten we ook onze vrouwen/vriendinnen niet vergeten want ook zij zijn de hele dag onderweg.

Robert perfect georganiseerd. Chapeau, en zeker tot een volgende keer.

Rob,

Steven
07-07-2008, 13:10
ja dat day after gevoel heb ik nu ook. Wel vakantie nu dus gisteren was een topstart daarvan.

Vandaag eerst maar eens wat gaan wassen/poetsen. beetje dagdromen.....

308ROB
07-07-2008, 13:13
Misschien nog even voor de bestuurder van de 308 met het oude blauwe kenteken 76-YA-95, bij het optrekken vanaf The Gallery kwam er een enorme zwarte wolk uit de uitlaten. Mogelijk staat de auto iets te rijk...

Edwin

Edwin, bedankt voor het het bericht, maar ik start altijd op diesel ( heb ik geleerd van Lex 348 ;) ) en schakel dan pas over op benzine. :D
Nee hoor, ik had teveel benzine in de carburateurs gepompt daar kwam dat door.

Rob,

Johannus
07-07-2008, 13:14
Tsja, 'the day after' jongens... Ik ben aan t werk, maar ik ben er helemaal niet bij met mijn hoofd... 'gelukkig hebben we de foto's nog' :D. Wat was het gaaf zeg. Pfff.

ben nu de videocamera aan het leeghalen, en aan het nagenieten! Wat een geluid zit er trouwens in die 360CS zeg! Ongeloofelijk :D

AnthonyR
07-07-2008, 13:48
Die 360 (CS) Spider is dus gewoon met de bumpers van de CS en de streep ?? :)

nofear02
07-07-2008, 13:49
Die 360 (CS) Spider is dus gewoon met de bumpers van de CS en de streep ?? :)nee, ook motorisch.

Johannus
07-07-2008, 13:51
nee, ook motorisch.

en het interrieur is helemaal opnieuw gemaakt aan de hand van de stoelen uit de enzo, zitten ook enzo stoelen in...

AnthonyR
07-07-2008, 14:01
nee, ook motorisch.

Maar hij mist wel de CS uitlaten?? ;) Buitenom dat natuurlijk een prachtige wagen ;)

mavanhaasteren
07-07-2008, 15:44
Die 360 (CS) Spider is dus gewoon met de bumpers van de CS en de streep ?? :)

de voor en zij bumpers zijn nog niet het zelfde als de 360 CS kon je van het weekend goed zien dat zij bijna naast elkaar stonden

Johannus
07-07-2008, 15:51
de voor en zij bumpers zijn nog niet het zelfde als de 360 CS kon je van het weekend goed zien dat zij bijna naast elkaar stonden

Klopt, was mij ook opgevallen

nofear02
07-07-2008, 16:02
Klopt, was mij ook opgevallen
wel allebei 4.-ZR- ... bizar

Wim Racing
07-07-2008, 16:12
1 woord : Wauw!!!

Mrs.Spider
07-07-2008, 16:46
Mooie foto's en een geweldige dag zo te zien,helemaal top.

Ricars
07-07-2008, 18:42
Ik heb gister echt een geweldige dag gehad!
Leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.

Robert, je had het weer perfect georganiseerd!
De lokaties waren top, super om de Gallery te bekijken en alle bolides op een rij bij het kasteel was ook een fenomenaal gezicht :)

Vincent, bedankt voor de rit in je Mondial.
Johan en Jo, jullie ook bedankt voor het meerijden.

Dan zal ik nu eens wat foto's posten, ik heb er gister genoeg gemaakt ;)

enzotje
07-07-2008, 19:56
prachtige foto's allemaal!

430driver
07-07-2008, 20:42

Tja, dat zag ik ook meteen: hij heeft geen vlakke sideskirts én geen dikke voor- en achterbumper. Ook heeft ie normale spiegels: daaraan kun je het meteen zien aangezien dat karakteristiek is voor de CS.

(ik wilde geen spelbreker zijn, daarom heb ik er niks van gezegd, want hij is toch erg gaaf hahaha)

Paulus
07-07-2008, 21:58
zo das weer een beste daagje geweest.

ps van wie is die CS ik dag dat ik ze allemaal kon op kenteken!!

250lm
07-07-2008, 22:05
Hee Walter,

Dat embleem op de witte Testa van Heino vind ik top! Moet ik volgende keer ook bedenken ;) Zou zomaar een deur kunnen zijn of zo, een leek zal het niet als onderdeel van een auto zien denk ik!

dcpixels
07-07-2008, 22:17
Hee Walter,

Dat embleem op de witte Testa van Heino vind ik top! Moet ik volgende keer ook bedenken ;) Zou zomaar een deur kunnen zijn of zo, een leek zal het niet als onderdeel van een auto zien denk ik!

Mooie wallpaper ;). Die macro-opname van het stukje 360CS-achterklep is er ook zo eentje.
Ik ben vanavond nog druk bezig met het uitzoeken van alle foto's voor mijn website. Ik heb weer teveel foto's gemaakt :D & ik denk dat er zo ook wat filmpjes richting Youtube gaan ... ook een stukje heenreis ;). Er komen dus vanvond nog wat hyperlinks aan.

.

nofear02
07-07-2008, 22:23
zo das weer een beste daagje geweest.

ps van wie is die CS ik dag dat ik ze allemaal kon op kenteken!!Die van Berry (broer van Joop A.) of Eugene (de spider) :). ja het was me het dagje wel Paulus! :)

Fokkerjockey
07-07-2008, 22:24
Om in de file van positieve berichten aan te sluiten:
WAANZINNIG GOEDE MEETING!!!!
Alsof F-Chat al jaren niets anders doet dan dit soort dingen organiseren. Groot compliment voor Robert en alle medewerkers!
Van locatie tot catering, van routebeschrijving tot beveiliging; alles klopte! Logisch dus dat Het Weer niet kon achterblijven... ;)
Ik heb veel te weinig mensen gesproken en de hand geschud dan dat ik me had voorgenomen, wat waarschijnlijk komt door de rode waas die voor mijn ogen kwam bij de aanblik van al die wagens :D (waren het er nou echt ruim 25!?!) Ik heb bijna 500 x mijn cameraknop gebruikt, dus voorlopig ben ik nog niet klaar met het eruit filteren van de goede plaatjes...
Wat mij met name opviel was dat het een dag was van vrienden onder elkaar. Iedereen in uitstekend humeur volop aan het genieten. Het gevoel om ergens deel van uit te maken/ bij te horen; F-bezitter of niet!
Robert, nogmaals onwijs bedankt voor de uitnodiging om naast jou de rit te openen. De gemaakte kilometers zullen nog lang door mijn hoofd spoken!!!

Dit vraagt maar om één ding: MEER!!! Maar dan wel meer van hetzelfde, want ik heb geen idee hoe het nog beter zou moeten.

Paulus
07-07-2008, 22:54
Die van Berry (broer van Joop A.) of Eugene (de spider) :). ja het was me het dagje wel Paulus! :)

oke die had ik ff niet door, dus die staat inmiddels op kenteken.
wat had Joop bij zig meestal met de gele lambo nu wat anders ?

de spider is een SPIDER met een strip,velgen en een CS grill
er bestaat helemaal geen spider CS

PS die witte Testa is ook mega vet zeg, en die van Paul is UberVet

nofear02
07-07-2008, 22:58
oke die had ik ff niet door, dus die staat inmiddels op kenteken.
wat had Joop bij zig meestal met de gele lambo nu wat anders ?

de spider is een SPIDER met een strip,velgen en een CS grill. er bestaat helemaal geen spider CS

PS die witte Testa is ook mega vet zeg, en die van Paul is UberVetJoop was met de rode 550 die voor die ingang stond. Officieel bestaat er geen cs spider ja. Deze is echter wél motorisch echt een cs. Zelf gemaakt. Knap hé? De witte tes is van 'heino', die was er ook bij de doe een wens rit 2007.

Alfer
07-07-2008, 23:28
Sjees, ik heb net de foto's en wat tekst gelezen...................enorm balen dat ik er niet bij kon zijn. Maar wat een grote opkomst met veel F's terwijl de dag ervoor de FCN een rit had. Ik hoop op herkansing in deze zomer.

Paulus
07-07-2008, 23:35
Joop was met de rode 550 die voor die ingang stond. Officieel bestaat er geen cs spider ja. Deze is echter wél motorisch echt een cs. Zelf gemaakt. Knap hé? De witte tes is van 'heino', die was er ook bij de doe een wens rit 2007.

oke dan das ook een super mooi 550,
Joop je heb toch maar een moeilijk leven ... wat zal ik nemen vandaag de lambo of toch maar de 550.

zonder dollen ook een zeer mooie wagen Joop leuk dat de CS van broer nu ook op NL platen staat.
der kunnen er niet genoeg van wezen.

M.Vice
07-07-2008, 23:40
Ik vroeg me vooraf werkelijk af waarom de fotograven in hekwerken klommen, in het gras gingen liggen en iedere uithoek gebruikten op hun plaatjes te schieten.

Nu weet ik het, in een woord PRACHTIG. Wat een mooi lijnenspel en sommige detailfoto´s maken helemaal waar waarom onze gezamenlijk passie Ferrari heet.

Zeker als je jezelf terugziet al rijdend in zo´n stoet, daar wordt je wel even stil van.

Groet, Heino.

308ROB
08-07-2008, 00:04
+ 1. ben ik helemaal met je eens, ongelooflijk wat een mooie foto's ongeacht de fotograaf.
mannen bij deze als nog een keer hartelijk dank. Chapeau.

Rob,

nofear02
08-07-2008, 00:07
oke dan das ook een super mooi 550,
Joop je heb toch maar een moeilijk leven ... wat zal ik nemen vandaag de lambo of toch maar de 550.

zonder dollen ook een zeer mooie wagen Joop leuk dat de CS van broer nu ook op NL platen staat. der kunnen er niet genoeg van wezen.ik ben het 2x met je eens paulus! :). het interieur is ook prachtig van die 550. de kleurcombinatie al helemaal! en nog als nieuw!
en die CS; een echte mannenbak zeg. stoer, bruut. en het geluid is als muziek in je oren. van mij mogen er meer zijn in nederland!

nofear02
08-07-2008, 00:13
Ik vroeg me vooraf werkelijk af waarom de fotograven in hekwerken klommen, in het gras gingen liggen en iedere uithoek gebruikten op hun plaatjes te schieten.
:D:D, ja Heino, het is soms net ff dat ene hoekje dat er ook nog opmoet, of net dat wat je erachter ziet weg moet, of er juist bij moet, of dat je camera moet kantelen, of dat ie zo hoog mogelijk moet, of zo laag mogelijk (ander standpunt), of schaduw net weg, of dat je secondenlang moet wachten omdat iemand in de weg staat/loopt, of dat je juist net binnen 1 seconde snel een moment moet vastleggen, nee, we zijn er zoet mee hoor! :D. En maar rondlopen en rondlopen. Fotografie is leuk (en belangrijk). En we hebben goeie fotografen hier; is een prachtige mix met de eigenaren en liefhebbers/kenners en F-model-verzamelaars!

zanti70
08-07-2008, 11:05
Heren, volgens mij heb ik iets gemist afgelopen zondag... Wat een geweldig spektakel zeg. Denk dat ik er volgende keer maar weer gewoon bij moet zijn :D Eén voordeel... het heeft me geen schijfruimte gekost, maar dat is dan ook het enige voordeel :D

Tot de volgende keer!

Bob

Racing-Baker
08-07-2008, 11:59
helaas was ik er maar op het einde bij maar het was de (600km heen-terug) rit toch waard hoor.
ik had ook nog spullen nodig (nogmaals bedankt Erik) dus ik kon het nuttige aan het aangename koppelen ;) :D
leuk om weer wat mensen ontmoet te hebben, helaas ook wat mislopen (Edwin, Marcel, ...) volgende keer dan maar hopelijk. wie weet, dan met de Michelotto, zou leuk(er) zijn. goed gedaan Robert, de meetings beginnen al aardig wat Ferrari's bij elkaar te brengen. ook op mijn weg heb ik nog 2x348TB, Spider, 308GTS, 430 en een 599 gezien!

nofear02
08-07-2008, 12:00
Jij hebt inderdaad iets gemist, Bob. Maar volgens mij mis jij wel meer.... :D :D :p ;)

Ik heb er trouwens niet echt op gelet, maar als ik de foto's zo zie, liepen nou bijna alle eigenaren gewoon in spijkerbroek of andere casual kleding, met vaak ook nog gewoon sportschoenen en zo? :D. Niemand een sigaartje opgestoken, of belletje cognac bij zich? ;)

zanti70
08-07-2008, 13:24
Jij hebt inderdaad iets gemist, Bob. Maar volgens mij mis jij wel meer.... :D :D :p ;)

Zaten er overigens nog rotondes in de route? Zo ja, heeft iemand Christiaan hierbij de weg gewezen? Hij schijnt hier nogal eens de weg kwijt te raken :D:D:D

... of was hij er niet bij?

Bob (die weer een momentje van napret heeft :D:D:D)

mavanhaasteren
08-07-2008, 13:29
gelukkig heb ik daar deze keer geen last van gehad want er waren wel een aantal rotondes in de route

Knooifrans
08-07-2008, 20:47

Ik heb er trouwens niet echt op gelet, maar als ik de foto's zo zie, liepen nou bijna alle eigenaren gewoon in spijkerbroek of andere casual kleding, met vaak ook nog gewoon sportschoenen en zo? :D. Niemand een sigaartje opgestoken, of belletje cognac bij zich? ;)

Dit maakt denk ik zo'n dag ook tot een groot succes Robert :)....ik hou er wel van een beetje laag drempelig is trouwens ook beter voor de F toch? die lage drempels :D .......
nogmaals super mooie dag gehad ook namens Esther.......
groeten Andre

nofear02
08-07-2008, 22:19
Dit maakt denk ik zo'n dag ook tot een groot succes Robert :)....ik hou er wel van een beetje laag drempelig, is trouwens ook beter voor de F toch? die lage drempels :D ....... tsja, zó had ik het nog niet gezien! :D:D. maar k ben t helemaal met je eens! :)

308ROB
08-07-2008, 23:03
Dan de rit. En onderweg even bij Lotus. (moet er nou al weer olie in dat ding Rob?? :) )
.

:eek: Wat bij vullen?

1. daar zit helemaal geen olie vulgat.
2. ik doe nooit olie in het motorcarter.
3. het is eigenlijk weggegooide moeite, want zodra de olie er goed en wel in zit moet tie er toch weer uit en dan moet er weer nieuwe olie in, dus ik doe er helemaal geen olie in, want dan kan er ook geen olie op de grond lekken.;)

p.s. don't try this at home. :D

Rob,

mavanhaasteren
08-07-2008, 23:25
:eek: Wat bij vullen?

Rob,

wat deed je er dan in :D:D

308ROB
08-07-2008, 23:30
wat deed je er dan in :D:D

Een paar pk oppep tabletten, want ik kon die 360 Challange Stradale net niet bij houden.:D:D

Rob,

250lm
08-07-2008, 23:35
Een paar pk oppep tabletten, want ik kon die 360 Challange Stradale net niet bij houden.:D:D

Rob,

Ligt dat aan de auto of wellicht de bestuurder? ;)

250lm
08-07-2008, 23:39
Zaten er overigens nog rotondes in de route? Zo ja, heeft iemand Christiaan hierbij de weg gewezen? Hij schijnt hier nogal eens de weg kwijt te raken :D:D:D

... of was hij er niet bij?

Bob (die weer een momentje van napret heeft :D:D:D)

Nee Maarten en ik hebben die truc deze keer bij een aantal Zuiderburen uitgeprobeerd en quess what.? :D We hadden alleen geen Mason CD, maar wel een Dino soundtrack :)

308ROB
08-07-2008, 23:45
Ligt dat aan de auto of wellicht de bestuurder? ;)

Niels,
aan de bestuurder lag het echt niet want die had constant het gaspedaal op de bodem van de vloer gedrukt, maar er bleef toch nog steeds een grote afstand tussen de stradale. :D:D

Rob,

250lm
09-07-2008, 00:11
En op aanraden (of is het aandringen? ;)) van Vivado dan mijn avatar McLaren maar vervangen voor een plaatje van afgelopen zondag. Iedereen weer blij!:D

.

nofear02
09-07-2008, 00:22
En op aanraden (of is het aandringen? ;)) van Vivado dan mijn avatar McLaren maar vervangen voor een plaatje van afgelopen zondag. Iedereen weer blij!:D

.Jaaa, hij is leuk Niels! echt heel gaaf. Echt een F vast met 2 handen. En je reed keurig 120 ook nog :D.

250lm
09-07-2008, 00:25
Jaaa, hij is leuk Niels! echt heel gaaf. Echt een F vast met 2 handen. En je reed keurig 120 ook nog :D.

Hee das toevallig, jouw avatar bevat dezelfde auto! :D

Paulus
09-07-2008, 07:46
Hee das toevallig, jouw avatar bevat dezelfde auto! :D

120 maar dan toch wel in zijn twee zeker, trappen met dat ding!!!

nofear02
09-07-2008, 07:56
120 maar dan toch wel in zijn twee zeker, trappen met dat ding!!! :D. Komt goed hoor Paulus; die A15 is tegenwoordig zo slecht nog niet... vooral 's ochtends-vroeg niet.... ;)

Gilles027
09-07-2008, 10:19
te zien aan de foto's is het een zeer mooje dag geweest met al die Ferrari's

Erikderaaf
09-07-2008, 11:12
Was het zeker! Heb net nog even de fotodraad doorgekeken. Dan realiseer je nog een keer wat een mooie dag dat was!! Die hele sliert auto´s die daar staat! En onderweg nog even achterom kijken en dan een hele rits wagens achter je aan zien komen. Onbeschrijflijk!

Steven
09-07-2008, 13:19
eea smaakt natuurlijk naar meer.
Dus, is er al iets meer bekend over de volgende meeting?

Johannus
09-07-2008, 19:35
Zo, de DVD van afgelopen zondag is af :D :D

Het is een 20 minuten lange videoimpressie van de complete dag geworden.

Helaas zullen jullie nog even moeten wachten, want de DVD zelf is 4gb en als los film-bestand is het 400mb, niet gemakkelijk te uploaden dus. Youtube accepteert alleen filmpjes korter dan 10 minuten, dus ook dat schiet nog niet op, maar ik probeer de video zo snel mogelijk online te hebben :D

Johannus
09-07-2008, 20:33
HIJ IS ONLINE :D

http://blip.tv/file/1064606

:D :D :D

Veel kijkplezier :D

Monte Zemolo
09-07-2008, 20:42
Robert gefeliciteerd met dit rendement van je inspanningen.
Nogmaals, het was een fraaie dag, voor zover ik deze genoten heb en ik denk dat hiermee op de juiste plek een goede presentatie is gemaakt voor het merk en de passie die er bij hoort. Dit is niet alleen mijn beleving als je begrijpt wat ik bedoel.

admin
09-07-2008, 20:52
HIJ IS ONLINE :D

http://blip.tv/file/1064606

:D :D :D

Veel kijkplezier :D

Erg tof filmpje tot nu toe! Alleen is er soms iets misgegaan met de verhouding, de Ferrari's zijn wel wat hoog en kort hier.. :P

Fijne muziek btw :)