PDA

View Full Version : Grote Zomer Meeting, 'The Gallery & The Graafschap', 6 jul 2008 (praat)

Pages : 1 [2]

Ricars
09-07-2008, 21:53
Erg gaaf filmpje Johan!

Maar deze 360 CS is inderdaad wat aan de korte kant :)

Johannus
09-07-2008, 22:57
Maar deze 360 CS is inderdaad wat aan de korte kant :)
Die site had de verhoudingen meteen na het uploaden wel goed, is namelijk 16:9 breedbeeld, maar bij het omzetten naar stream is het kennelijk fout gegaan :(

http://blip.tv/file/get/Johannus-FChatMeetingBrummen060708805.wmv

Dat is de originele film, die is wel in de goede verhoudingen als je hem aanklikt, kun je of downloaden of met windows media player meteen openen.

Fijne muziek btw :)
Dankje :D

wesleyruytrmn
09-07-2008, 23:00
Zo, de DVD van afgelopen zondag is af :D :D

Het is een 20 minuten lange videoimpressie van de complete dag geworden.

Helaas zullen jullie nog even moeten wachten, want de DVD zelf is 4gb en als los film-bestand is het 400mb, niet gemakkelijk te uploaden dus. Youtube accepteert alleen filmpjes korter dan 10 minuten, dus ook dat schiet nog niet op, maar ik probeer de video zo snel mogelijk online te hebben :D

waar is de dvd te bestellen ;) Wil hem wel op schijfje hebben, haha! Zeer geslaagd filmpje, dank je wel.

250lm
09-07-2008, 23:04
:D. Komt goed hoor Paulus; die A15 is tegenwoordig zo slecht nog niet... vooral 's ochtends-vroeg niet.... ;)

Wie ik? Ik rij nooooooooooit te hard hoor ;) In mijn optiek heb je pas te hard gereden als je de bocht op zijn zijkant doorgaat :D

d1ablo
09-07-2008, 23:06
Aspect ratio klopt inderdaad niet helemaal (16:9 is 4:3 geworden..)
Slankt lekker af zullen we maar zeggen ;)
Superleuk om de dag zo terug te zien

edit: zag net de reden van het verlies van de verhoudingen... ga hem gelijk even downloaden....

.

Johannus
09-07-2008, 23:07
waar is de dvd te bestellen ;) Wil hem wel op schijfje hebben, haha! Zeer geslaagd filmpje, dank je wel.

Ja, net als bij Genk is er natuurlijk ook een DVD, maar moet nog even kijken wat het makkelijkst is ivm met verzenden enzo, ga over een week ook op vakantie en dan heb ik niet veel tijd om heel veel DVD's te distribueren. Het kan zijn dat ik een .iso online zet die je gewoon zelf kan branden, deze is dan ook van beter beeld-kwaliteit :D

Maar misschien brand ik ze ook wel weer zelf en verstuur ik ze, even afwachten of er meer geintresseerden zijn enzo...

Erikderaaf
09-07-2008, 23:37
Als je ergens een .iso kwijt kunt kunnen we er ook wel voor zorgen dat members die minder handig met een pc zijn ze op schijfje krijgen :)

Ben zeer benieuwd, ben de film nu aan het downloaden!

Johannus
09-07-2008, 23:39
http://data.f-chat.eu/Brummen2.html

Via deze link kun je als het goed is na dubbelklikken op de film hem online en fullscreen kijken, in het kleine venster heeft hij nog steeds de foute verhouding :( zal er nog eens naar kijken...

RedmondialTCab
09-07-2008, 23:40
Gave Film!!

Top gedaan

ISO is ook welkom. Kunnen we zelf een DVD branden!!

mavanhaasteren
10-07-2008, 08:02
mooi filmpje ben alleen 1 klein foutje tegen gekomen :D
bij de aankomst bij lotus staat "aankomst in Deventer"maar op dat moment zijn we in Lochem :D:D

maar voor de rest leuk gemaakt en goede muziek keuze er bij

Johannus
10-07-2008, 08:28
mooi filmpje ben alleen 1 klein foutje tegen gekomen :D
bij de aankomst bij lotus staat "aankomst in Deventer"maar op dat moment zijn we in Lochem :D:D

maar voor de rest leuk gemaakt en goede muziek keuze er bij

Owja :( dacht dat die dealer ook in deventer lag, maar helaas :( nou, dat probeer ik voor de DVD nog wel te fixen...

Fokkerjockey
10-07-2008, 12:36
Goed gedaan Johan! Ik heb net even ziten genieten van alle beelden en die muziek erbij past geweldig! Als je de beelden ziet weet je zeker: daar móet je bij zijn geweest!

wesleyruytrmn
10-07-2008, 21:49
Ja, net als bij Genk is er natuurlijk ook een DVD, maar moet nog even kijken wat het makkelijkst is ivm met verzenden enzo, ga over een week ook op vakantie en dan heb ik niet veel tijd om heel veel DVD's te distribueren. Het kan zijn dat ik een .iso online zet die je gewoon zelf kan branden, deze is dan ook van beter beeld-kwaliteit :D

Maar misschien brand ik ze ook wel weer zelf en verstuur ik ze, even afwachten of er meer geintresseerden zijn enzo...

hou me op de hoogte....

Knooifrans
10-07-2008, 23:39
actiefoto

Hoi Michel het was inderdaad heel gezellig. :)
Bedankt voor de actie foto.
Ik heb je een PM gestuurd.

tot de volgende keer

groet Andre&Esther

JWA
11-07-2008, 01:55
Johan, bedankt voor het maken van de mooie film.
Ik ben dan ook zeker niet onderbedeeld, reed de hele tijd voor je toen je met Lex mee reed. :D

Johannus
11-07-2008, 11:47
Zo, De DVD van de Meeting is via PM bij mij aan te vragen. Voor mensen die zelf heel handig zijn met de computer en niet kunnen wachten op de DVD is er een ISO te downloaden en een hoesje wat je eventueel zelf kan printen.

Voor wie niet begrijpt wat er met ISO wordt bedoeld of wie geen brander heeft of iets dergelijks, wil ik wel een aantal kopieen maken met hoesje. Deze zijn dan ook via PM aan te vragen.

De wachttijd voor het versturen van de DVD kan wel iets langer zijn dan zelf downloaden, want ik wil eigenlijk even wachten met verzenden en eerst inventariseren hoeveel mensen hierin zijn geintereseerd. Dan kan ik ze namelijk allemaal in een keer branden en hoesjes printen en verzenden enzo.

nofear02
11-07-2008, 12:09
Allllllemachtig... is me dat gaaf zeg! Hulde Johan. Super. 1x aub :D.

Dino2400
11-07-2008, 12:16
Uh, Johan... Ik denk dat je het druk gaat krijgen!! Graag ook voor mij eentje reserveren! Details stuur maar ff via PM. Alvast bedankt!

246Dino
11-07-2008, 15:17
Ook voor mij graag een DVD.
Laat maar horen via PM hoe of wat.
Super dat je dit doet !

Kees den Hertog
11-07-2008, 16:36
Ook ik wil graag een exemplaar, is het handig het via Robert te laten lopen voor wat betreft de adressen? Ik wil best PMén, maar waar naar toe?

Johannus
11-07-2008, 16:57
PMen kan naar mij, het mag wat mij betreft ook via robert, als hij dat geen probleem vindt.

Ik ga namelijk een lijst bijhouden van alle geintereseerden, komende week ben ik in nijmegen bij de 4-daagse en de week daarop zit ik in berlijn. Als ik daarvan terug kom, kijk ik hoeveel mensen gePM'd hebben dat ze een kopie willen. Dan kan ik namelijk alle DVD's in een keer randen en hoesjes regelen. Dan ga ik ook kijken hoe het met verzenden zit enzo, hangt een beetje van de vraag af...

Voor de ISO sowieso mij PM'en, ik heb die file namelijk...

dcpixels
11-07-2008, 17:21
Johan wat vreselijk gaaf! Prachtige hoes erbij ... helemaal af. Ik ga je even PM-en :D;).
Thanks!

nofear02
11-07-2008, 17:46
Is misschien beter dat het via mij gaat. Als beheerder van adressen. PM mij dus maar of je er een wil en je adres, voor zover ik dat nog niet heb. Ik geef door aan Johan hoeveel het er uiteindelijk worden. Hij stuurt ze naar mij, ik verstuur het. Ben daar met mijn bedrijf misschien iets beter op ingestelt. Foamkraft-enveloppen, porto, da's allemaal geen probleem. Ook voor wat betreft betalingen, kan via paypal bijv. D'r moet natuurlijk wel iets voor betaald worden, dat is logisch. Ik zal met Johan overleggen wat dat wordt.

Dus: aub naar mij PM-en wie de dvd van johan wil: "de F-Chat ZomerMeeting 2008".

mavanhaasteren
11-07-2008, 18:34
Misschien leuk voor op de DVD te doen

Johannus
11-07-2008, 18:38
Dankje Marcel, ziet er gaaf uit! ik had zelf ook al zo'n image gemaakt :D maar niet bij de Iso gepost omdat ik niet wist of iedereen van die stickers had of die makkelijk zelf kon printen, maar deze ziet er ook erg gaaf uit :D kunnen mensen hem alsnog zelf erop doen :D... Kan de mijne ook nog posten als iemand interesse heeft, maar bedankt voor de hulp :D

nofear02
11-07-2008, 20:52
Misschien leuk voor op de DVD te doensjonge-jonge, het moet niet gekker worden hier! dat is prachtig! maar doe dan wel de C van Chat met hoofdletter. Verder is ie super.

mavanhaasteren
11-07-2008, 21:06
heb het gewijzigd zal naar johan het bestand zenden

M.Vice
11-07-2008, 22:07
Zo, De DVD van de Meeting is via PM bij mij aan te vragen.
Met 20 Ferrari's in je eigen buurtje rondrijden en dan ook nog een DVD ervan, het moet nite gekker worden. Zet mij aub ook op de lijst, lijkt me geweldig.

gr. Heino, TWS (The White Sensation)

.

308ROB
11-07-2008, 22:26
het wordt steeds gekker :D zet mij ook maar op de lijst voor die gebakken dvd :)

Rob,

246Dino
11-07-2008, 22:38
Volgens mij wordt het een aardig vuurtje als je die DVD's gaat branden Johannus :D

vanwijkzelf
12-07-2008, 20:53
Zo, De DVD van de Meeting is via PM bij mij aan te vragen.

WAUW... begin de foto's al aardig uit mijn hoofd te kennen. Maar een dvd geeft natuurlijk een heel andere dimensie aan het geheel. Ik hou me graag aanbevolen voor een exemplaar. Geweldig initiatief.
Alvast bedankt!
Peter.. oeps.. ik bedoel vanwijkzelf

.

MasterP
13-07-2008, 17:28
Heb de dvd gebrand en gekeken super! erg leuk gedaan en mooie dag geweest.

Reiben
13-07-2008, 20:50
Ik was vergeten dat ik moest gaan eten met de familie dus kon ik jammer genoeg toch niet mee. En aan de foto's te zien heb ik toch weer iets gemist e :(

Jaja Jan, je hebt heel wat gemist ;) Alleen al om de Lusso en de CS te zien was het de moeite. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Vetroresina of de witte Testarossa van Heino. Eigenlijk heeft iedere Ferrari die er stond iets aparts.

Ik wou nog even een paar mensen bedanken. Eerst en vooral Jo, omdat hij elke keer met veel plezier voor vervoer zorgt. Natuurlijk ook Robert, voor de prachtorganisatie en dat Jo ook in de 328 mocht zitten voor wat foto's. Michael voor het gezelschap in de wagen (En het alziend oog - er passeert geen enkele Ferrari ongemerkt op de autostrade). En Enzo voor de leerrijke babbel op het einde van de meeting

Greetz

Reiben

nofear02
13-07-2008, 21:09
Het was absoluut geweldig jongens. Het is nou een week verder en we hebben het er nóg over. De hele week al. Voor het geval ik het nog niet gedaan heb, iedereen dank voor zijn komst en de leuke contacten. En onze eigen F-Chat-Scuderia bedankt voor de hulp. Wesley voor de parkeerhulp, Marcel voor de ontvangst bij de poort, Vivado voor het innen van de het geld tijdens de lunch, hugo voor de rit, en alle fotografen voor hun geweldige foto's. Dat zij hun taak goed gedaan hebben blijkt wel uit de vele mails en pm's die ik gehad heb van bedankjes en complimenten, en OOK van mensen die nu pas snappen dat het toch wel jammer was dat ze er niet bij waren en gezegd hebben dat ze de volgende keer er ZEKER bij zulllen zijn! :). Kijk, dat zijn natuurlijk goede berichten! Erg leuk!

Dutchie
13-07-2008, 21:29
ik heb ook de dvd gebrand en genoten .
Ik heb behoorlijk wat gemist hoop het binnenkort het in te halen

nofear02
20-08-2008, 22:08
Gisteren als verrassing de DVd's opgestuurd naar degenen die hem besteld hadden. Leuke verrassing in de bus neem ik aan. Excuus voor de vertraging; vakantie tijd.

Ik heb er nog een paar over voor het geval iemand hem ineens toch ook wil. Hij kost een tientje inclusief verzending etc.

Zo dadelijk zal ik even mijn gegevens naar de betrokkenen pm-en voor de betaling. Veel pelzier ermee. En johan en erik; superbedankt voor het werk dat jullie eraan gehad hebben. Klasse!
.

d1ablo
20-08-2008, 22:15
Als ik nu terugdenk aan 06-07-08 komen er naast de mooie herinneringen aan het evenement ook gedachten op van ... wat een mooi weer hebben we soms in NL....

Kijk zeker uit naar de volgende meeting !!

Dino2400
20-08-2008, 22:19
Sluit ik me volledig bij aan....

d1ablo
20-08-2008, 22:21
Het is gewoon: f-chat NL evenement = mooi weer.

308ROB
20-08-2008, 23:11
Zo juist na drie keer, nog een keer naar de DVD gekeken.
resultaat: Grandiosia, het is een lust om er naar te kijken echt een topper en professioneel gemaakt, Johan en Eric bedankt voor jullie inzet en tijd die jullie er in hebben gestoken.

Rob,

Erikderaaf
20-08-2008, 23:46
Ik heb ze alleen maar gebrand, alle credits voor de film gaan naar Johan :)

nofear02
21-08-2008, 00:00
Zo juist na drie keer, nog een keer naar de DVD gekeken.
resultaat: Grandiosia, het is een lust om er naar te kijken echt een topper en professioneel gemaakt, Johan en Eric bedankt voor jullie inzet en tijd die jullie er in hebben gestoken.

Rob,Nou-nou, dat klinkt goed Rob! Erg leuk. Ben blij dat je er zo van geniet. je mag tevreden zijn Johan; je hebt eer van je werk joh. en terecht.

tsja, het was ook wel érg leuk hé? bij The Gallery, de rit (prachtige omgeving), en dan op dat gras bij Huize Ruurlo, onze eigen nederlandse Pebble Beach ;). Ik denk er nog regelmatig aan!

308ROB
21-08-2008, 00:14
onze eigen nederlandse Pebble Beach ;). Ik denk er nog regelmatig aan!

Wij denken er ook nog regelmatig aan, maar dan aan de volgende meeting. :D:D

Rob,

RedmondialTCab
21-08-2008, 11:51
Het is gewoon: f-chat NL evenement = mooi weer.

Als ik maar mee ga !!
Nietwaar Robert ???

mavanhaasteren
21-08-2008, 12:09
Als ik maar mee ga !!
Nietwaar Robert ???

moet je maar niet steeds met vakantie gaan :D:D

nofear02
21-08-2008, 18:09
Wij denken er ook nog regelmatig aan, maar dan aan de volgende meeting. :D:D Rob,Hey wat leuk Rob, ik ook :D! in de week erna ben ik gelijk aan de volgende begonnen hoor :D. Misschien morgen daar ter plekk eeven alles doorspreken en de puntjes op de i zetten :).

nofear02
21-08-2008, 18:12
Als ik maar mee ga !! Nietwaar Robert ??? Idd Cor; het is schandalig gewoon :D. Terwijl jij toch al een bruine 'kop' zat heb meestal, dus die zon en de kap naar beneden heb jij wat dat betreft helemaal niet nodig eigenlijk :D. Maar goed; ik zeg er niks van; wij profiteren er mede van :D:D. gr

Johannus
22-08-2008, 09:56
Leuk om te horen dat de DVD zo goed ontvangen word!
Ik heb ook echt veel plezier gehad bij de meeting!

Heb gisteren bij een dorpsfeestje hier in heeze nog even met tom staan te praten (rode 348) het was zijn eerste meeting, maar hij had het ook erg naar z'n zin gehad.

nofear02
22-08-2008, 10:41
Leuk om te horen dat de DVD zo goed ontvangen word!
Ik heb ook echt veel plezier gehad bij de meeting!

Heb gisteren bij een dorpsfeestje hier in heeze nog even met tom staan te praten (rode 348) het was zijn eerste meeting, maar hij had het ook erg naar z'n zin gehad.Kijk, dat horen we allemaal graag! :) Leuk

M.Vice
22-08-2008, 23:33
Ik rijd nog regelmatig op de wegen waar we toen met ruim 20 F reden, en ik kan je zeggen dat is best wel kaal en leeg. Wordt tijd voor een nieuwe bijeenkomst. Trouwens die meeting in belgie was ook cool.

gr. Heino

nofear02
23-08-2008, 00:01
Ik rijd nog regelmatig op de wegen waar we toen met ruim 20 F reden, en ik kan je zeggen dat is best wel kaal en leeg. Wordt tijd voor een nieuwe bijeenkomst. Trouwens die meeting in belgie was ook cool. gr. HeinoZondag in de loop van de dag staat ie waarschijnlijk op de site Heino... Nog 2 nachtjes slapen :).

nofear02
24-08-2008, 16:53
Gisterenavond de foto's in Hi-res gemaild die genomen zijn van de wagens/rijders vóór Huize Ruurlo. Dat is dan ook weer bijgewerkt.

Het was een geweldig leuke dag, neem ik aan.

nofear02
24-08-2008, 16:59
Rest alleen nog een korte evaluatie over deze dag. Hetgeen al besproken is met de goudleden en commissioners. Er schijnt namelijk even onduidelijkheid geweest te zijn tijdens de lunch bij sommige deelnemers, over dat ze er voor moesten betalen... Ondanks dat dat toch duidelijk vermeld stond in de uitnodiging (lees zo'n aankondiging derhalve aub even goed). Dit lijkt me toch echter niet meer dan normaal, maar bij deze voor een keertje een nadere uitleg:

- de koffie en appelpunt was niet gratis bij The Gallery, die kostte € 4,25 pp. Dacht u dat zoiets gratis was? Waarom? Omdat u in een showroom komt kijken? was u op zoek naar een nieuwe auto dan? was u echt potentiele koper, of zou u ooit een potentiele koper zijn? En moet een Gallery dan elke maand 60 man gratis van koffie en appelpunt voorzien (er komen veel vaker clubs). In hoeverre is The Gallery overigens nog showroom van een autobedrijf; het is bijna een half museum. Daarom is dat ingebouwde cafeetje, een apart bedrijfje. Het is een horeca-voorziening. De eigenaresse huurt het en moet er geld op verdienen. Ik hoorde toevallig dat er nu een nieuwe eigenaresse was. Blij toe, voor hetzelfde geld had het leeggestaan. Hadden we geen koffie en punt en lunch gehad.

- zij moest het echter nog wel een beetje onder de knie krijgen geloof ik; deed een beetje moeilijk hier en daar, maar is dus nog nieuw. ze schijnt gezegd te hebben dat iedereen 1 broodje mocht. dat klopt niet; ik had 2 broodjes de man besteld. Tijdens de gooise matras rit had ik soep, en 3 broodjes, waaronder 1 met kroket, en fruit per persoon; maar er was toen veel over. Zonde. Ook van het geld, want ik moet het wel betalen....

- ik moet namelijk 5 dagen vantevoren een definitief aantal personen doorgeven dat komt. Met f-rijders hangt het echter enorm van het weer af, of mensen wel of niet gaan. Ik neem daar wel een groot financieel risico. Bestel ik voor 40 man, dan moet ik dat sowieso betalen, ongeacht of er maar 20 zouden komen opdagen bij regen. Hoe gaan we dat doen in t vervolg? Ik wil namelijk vooralsnog niet een vér van te voren opgaveplicht doen. Ik geef mensen graag de gelegenheid 1 of 2 dagen van te voren te bekijken of ze wel of niet komen. Vrijheid-blijheid; heerlijk! Bij de fcn moet je je ca 8 weken vantevoren aanmelden én betalen. Kan je niet, ben je je geld tóch kwijt. Dat is met gemiddeld 129 euro per persoon inclusief sjiek diner, niet niks....

- wij hebben geen sjiek diner, maar trek er geld af voor zo'n diner, dan zit je toch nog gauw op 60 - 70 euro pp. Bij f-chat was het nu 25,-... Daarvoor krijgt u een leuk programma, op zondag, een gezellig samenzijn, een prachtige onbezorgde rit, die van te voren 3x is vóórgereden (benzine is niet gratis!), is opgeschreven, uitgetypt, van foto's voorzien, uitgeprint en gekopieerd. Van zo'n dag komen er de meest fraaie foto's op de site te staan, die u gratis mag downloaden. De heren rijders krijgen er zelfs 1 in hi-res, kan je laten uitprinten als je wil. Het proef-flaconnetje schoonmaakspul van SmartWax was ook leuk meegenomen.

- het drankje bij de Orangerie moeten we uiteraard ook betalen. Verder steek ik er een hoop tijd en geld in, NIET ter meerdere eer en glorie van mezelf, dan kent u mij erg slecht en snapt u totaal de bedoeling van deze evenementjes en deze site niet. Naar mijn idee is het gewoon heel gaaf met allemaal gelijkgestemden, échte F-en autoliefhebbers, zoiets te doen. Op zondagen, omdat er mensen op zaterdag moeten werken (waaronder ikzelf), voor veel minder geld dan bij de FCN, niet ver vantevoren hoeven opgeven, én betalen, enz enz. En met een grote groep kan je leuke dingen 'bedingen' bij bedrijven, organisaties, evenementen, etc (korting, of iets speciaals, op zondag open, etc). Het is onwijs gezellig, je ontmoet anderen. En met internet ''ken'' je elkaar al een beetje, en zie je elkaar eindelijk eens in levende lijve, of lekker ''wéér eens'' in levende lijve, sommigen worden goeie kennissen/vrienden van elkaar. Hoe prachtig allemaal! Men helpt elkaar met info op de site, ook technisch, allemaal prachtig. Daarvoor heb ik dan ook wat spulletjes gekocht, zoals paaltjes, lint, een apart mobieltje, polsbandjes, drukwerk, ik heb er een kantoortje voor, enz. Ik zou zeggen geniet ervan, en profiteer ervan (op een nette goede manier). Maar vindt u het onzin dat zoiets het immense bedrag van 25 euro kost, blijf dan lekker thuis. Idem voor als u dat gewoon niet kan betalen (wat kost de jaarlijkse beurt aan uw F of 4 nieuwe banden?)

In de aankondiging van de nieuwe meeting heb ik het in ieder geval wat duidelijker neergezet. En de uitleg er onder gezet. Misschien dat het zo wat duidelijker is :).

Lijkt me niet nodig hier verder over te gaan discussieren. t Was een fan-tas-ti-sche dag wat mij betreft! Ik heb genoten! En dat voor 25 euro.... ;) (excl kilometer-rijkosten natuurlijk).