View Full Version : L'esplanade de Lille Oldtimermeeting, Rijsel, 11 mei 2008
Misschien zijn er hier wel mensen die deze maandelijkse meeting in Lille (Rijsel) kennen ?
Zoals hierboven geschreven is er iedere 2de zondag van de maand een meeting voor oldtimers of recente exclusieve voertuigen in het historische centrum van Rijsel ! meer info : http://esplanade.lille.free.fr/
Er zijn natuurlijk altijd enkele Ferrari's aanwezig :
http://www.ferrari-world.be/Lille%2011.05.08.htm
Ik heb wel al eens foto's gezien van die meeting op jullie website Steven, maar wist niet dat die meeting maandelijks was. Lille is ook zo ver niet van bij mij dus misschien dat ik er ook wel eens naartoe ga. Bedankt voor de foto's alvast
Greetz
Reiben
nofear02
14-05-2008, 10:48
Misschien zijn er hier wel mensen die deze maandelijkse meeting in Lille (Rijsel) kennen ? Zoals hierboven geschreven is er iedere 2de zondag van de maand een meeting voor oldtimers of recente exclusieve voertuigen in het historische centrum van Rijsel ! meer info : http://esplanade.lille.free.fr/. Er zijn natuurlijk altijd enkele Ferrari's aanwezig :Leuk zeg! Ga jij er regelmatig naar toe dan Steven?
Racing-Baker
14-05-2008, 10:57
bijna altijd en meestal samen met mij ;)
nofear02
14-05-2008, 10:59
bijna altijd en meestal samen met mij ;)hey wat leuk! brothers in arms? of crime?? :D ;)
Racing-Baker
14-05-2008, 11:29
beide :D
Putje en ik zijn namelijk een zeer goed team ;)
Lille is van hier 2 uur rijden, misschien wel eens de moeite waard om te gaan kijken :D
nofear02
14-05-2008, 13:08
Lille is van hier 2 uur rijden, misschien wel eens de moeite waard om te gaan kijken :DSpreek dan een keer met elkaar af: enzo, steven, bert, filip, chris, jij, jan. Is toch leuk? dat is nou het mooie van zo'n site als deze. Je hebt gelijkgestemden gevonden. Ga dan ook met elkaar wat leuks doen/ naar een of ander evenement! Alleen is maar alleen. En nou kan je met elkaar. Zie je elkaar ook eens in levende lijve!
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar als ik op een meeting of beurs ben dan gaat mijn aandacht meestal naar de wagens die er te bekijken zijn en dat in combinatie met het nemen van foto's ! ja ik ben redelijk asociaal als ik mij tussen auto's bevind.
beide :D
Putje en ik zijn namelijk een zeer goed team ;)Enkel in het vinden van de weg ! zijn we wat minder :-(
nofear02
15-05-2008, 07:07
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar als ik op een meeting of beurs ben dan gaat mijn aandacht meestal naar de wagens die er te bekijken zijn en dat in combinatie met het nemen van foto's ! ja ik ben redelijk asociaal als ik mij tussen auto's bevind.Nja, als fotograaf kan ik dat wel begrijpen ja. Je kan niet goed fotograferen en kletsen tegelijk. Zo zijn er meer hoor. Een kwartiertje beppen en daarna 3 kwartier je bij auto's staan te vergapen :). Geen probleem. Maar niet iedereen is zo. Samen naar auto's kijken en zeggen wat je ervan vind, of samen stil staan te genieten, kan ook leuk zijn!
filiberke
15-05-2008, 07:19
Ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar als ik op een meeting of beurs ben dan gaat mijn aandacht meestal naar de wagens die er te bekijken zijn en dat in combinatie met het nemen van foto's ! ja ik ben redelijk asociaal als ik mij tussen auto's bevind.
Ken dat gevoel, ik voel me dan net een kind in een speeltuin:D
filiberke
15-05-2008, 07:22
Nja, als fotograaf kan ik dat wel begrijpen ja.... Samen naar auto's kijken en zeggen wat je ervan vind, of samen stil staan te genieten, kan ook leuk zijn!
Ik zal eens proberen op 25mei om eens 5min.stil te staan en een babbeltje te doen, Robert;)
Racing-Baker
15-05-2008, 12:46
Enkel in het vinden van de weg ! zijn we wat minder :-(
KlOPT !!!!
eenmaal wij samen opweg zijn, O-weeeeeeeee !! ramp !!!
zelfs MET gps!!
en Putje, jij bent gewoon altijd asociaal ! ;) :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.