PDA

View Full Version : 2de Belgische members F-Chat.eu-Meeting, Genk, 25 mei 2008

nofear02
07-05-2008, 02:04
In the rebound :) :

Geachte mensen,

Voor de BELGISCHE members van deze site: VOOR HEN de eerste meeting van dit jaar! Aangevuld met een paar nederlandse members uit de grensstreek. Zie:

.

nofear02
07-05-2008, 02:06
2e MEETING:

" F-C H A T.eu - B E L G I E "

op

zondag 25 mei 2008

naar de

Sc. FERRARI-CLUB GENK :

ELKAAR ONTMOETEN +

GP Race Monaco kijken.

KOM OOK!

Tussen: 11 of 13.00u en 16.00u

Nadat we vorig jaar in november al een hele leuke 1e belgische meeting gehad hebben ondanks dat niet iedereen kon, zijn er inmiddels een hoop belgische leden bij gekomen, en dus lijkt het me heel plezant elkaar (weer) eens te zien; met nieuwelingen kennis te kunnen maken en de onderlinge band met elkaar wat te versterken. Toen het gepland stond voor 6 april moesten we het afgelasten wegens slechte weersvoorspellingen, laten we hopen dat we nu ''wraak'' kunnen nemen daarvoor! Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn, je mag zelf weten hoe laat je komt en hoe lang je blijft. Het wordt in ieder geval heel gezellig:

PROGRAMMA:

- 11.00u VERZAMELEN / KOFFIE - bij Ferrari Antwerpen op hun parkeerplaats: gezellig ff koffie drinken en met elkaar kennismaken, en door de ramen naar binnen gluren. FMA is wel dicht natuurlijk, maar t is toch leuk ff daar te zijn. Het adres is: Ertbruggenstraat 108, 2110 Wijnegem (afslag 18 van de E34: antwerpen-hasselt)

- 11.30 VERTREK naar GENK - we rijden met zijn allen over de snelweg, met misschien een klein uitstapje ergens door n stukkie bos, de gewone auto's rijden ook mee. Doel is:

- 12.30 aankomst bij AFI - dit is het cafe/restaurant waar de Ferrari Club Genk huist. We parkeren op het terrein van de Aldi aan het eind van de vennestraat. Die gaat afgezet en bewaakt worden. Binnen gaan we eerst even rondkijken en kennismaken. Misschien even een drankje.

- 13.00 LUNCH - aansluitend echte italiaanse spaghetti met verse tomaten. De eigenaar van AFI is italiaans, dus dat zit wel goed :). Evt neem je wat anders, mag ook. t Zit in de prijs inbegrpen!

- 14.00 F1 GP race bekijken: MONACO met een beamer wordt de race in grootbeeld geprojecteerd op het scherm, dus we kunnen met zijn allen kijken. Is leuk!

- 14.30 KORTE RONDRIT - voor wie zo'n hele race kijken te lang is, die kunnen met zijn allen ook wel ff een rondje rijden. Er is een mooie route uitgestippeld door de bossen. We zijn op tijd terug voor de finish. We komen in ieder geval gewoon weer terug bij AFI.

- 15.30 F-MODELCARS BEKIJKEN - voordat u daar weggaat MOET u even de F-modellen gezien hebben van Pasquale: in roestvrijstaal!! Nergens op de hele wereld te zien. On-ge-lo-fe-lijk knap en mooi!

- 16.00 VERTREK - indien er animo is, dan kunnen we via een paar provinciale wegen bij Paal (oprit nr 26 van de E313) weer op de snelweg komen, en kan ieder op eigen gelegenheid naar huis rijden.

Kosten: 20 euro per persoon !

Kan u niet het hele programma meedoen: geen probleem! Sluit aan wanneer het u uitkomt, ga weg wanneer u weg moet, of kom en ga rechtstreeks naar de het clublokaal van Genk. Vrijheid- blijheid! Lust u spaghetti, laat het mij even weten. Ik moet dat vantevoren doorgeven. U betaalt aan mij en ik aan Afi. Is inclusief 1 consumptie.

BIJ SLECHT WEER KOMEN WE EVT MET 'GEWONE' AUTO'S!

Ik gok erop ca. 15 wagens bij elkaar te krijgen met ca 30 members, dus dat wordt een leuke groep! Er is gelegenheid om te kletsen met elkaar. Ik zal een aantal mensen een F-ritje geven! Misschien dat anderen dat ook nog willen doen, dat is wel zo fijn. En je kan natuurlijk dingen aan mij vragen over het f-chatten.

Voor Ferrari-rijders uit andere streken dan Gent-Antwerpen is deze meeting misschien een prachtig 'doel' om even naartoe te rijden! U bent deze keer van harte welkom bij de Scuderia Ferrari Club Genk, waar dat normaal gesproken zonder lid te zijn niet zo is natuurlijk. Een buitenkans dus!

Het adres is: Café/Restaurant AFI, Vennestraat 98, Winterslag, Genk. Het is slechts een paar honderd meter van de snelweg A2/E314, afslag nr 31, = N76 richting Genk. Zie ook hiernavolgende plattegrond.

Wagens kunnen veilig op de parking staan. Er is parkeerwacht.

Laat graag even wat weten aan mij aub.

Het lijkt me enorm gezellig!!

.

nofear02
07-05-2008, 02:12
Zie:
.

nofear02
07-05-2008, 02:14
En niet te vergeten:
.

filiberke
07-05-2008, 08:53
Yes!!!!!!!!!!!!!!:D

Johannus
07-05-2008, 09:20
Valt Heeze in de grensstreek? Als ik die dag kan zou ik namelijk ook graag komen. Heb me trouwens gisteren ook aangemeld bij ScF Genk...

nofear02
07-05-2008, 11:27
Valt Heeze in de grensstreek? Als ik die dag kan zou ik namelijk ook graag komen. Heb me trouwens gisteren ook aangemeld bij ScF Genk...Ja Heeze valt in de grensstreek johan :). jij stond sowieso ook al op de nominatie bij mij. we hadden het al over genk gehad immers, en had je daar sowieso kennis willen laten maken. je hebt je inmiddels zelf al aangemeld. da's helemaaaal goed. dan ben je soweiso ook al daar welkom, want leden van de sc f club genk zijn altijd welkom in hun clubhuis als er een race is, het bestuur is er dan altijd en er komen altijd wel wat mensen van de club bij elkaar om samen te genieten van de race. alleen nu komen er ff wat meer mensen denk...:D.

Racing-Baker
07-05-2008, 12:39
ik kan nog niets garanderen maar ik denk af te komen!
waarschijnlijk niet van in het begin maar ik doe mijn best...

Gilles027
07-05-2008, 16:51
Ik zal mijn best doen ( hopenlijk dat mijn dochter dan bevalt) om ook daar te zijn, als het gebeurt dat ik weer opa word in die periode, dan ben ik in Genk en zal zeker in de club locaal zijn om samen de GP van Monaco te zien en jullie van F-chat te ontmoetten

nofear02
07-05-2008, 18:01
Ik zal mijn best doen ( hopenlijk dat mijn dochter dan bevalt) om ook daar te zijn, als het gebeurt dat ik weer opa word in die periode, dan ben ik in Genk en zal zeker in de club locaal zijn om samen de GP van Monaco te zien en jullie van F-chat te ontmoettenDat zou natuurlijk geweldig zijn Enzo! Zou mooi zijn als het precies uitkomt. Jij zit nu telkens vanaf ''ver'' met ons te praten, maar wie weet zie je straks een paar van ons in levende lijve, mét ferrari, wie had dát gedacht? :)

Gilles027
07-05-2008, 19:47
Dat zou natuurlijk geweldig zijn Enzo! Zou mooi zijn als het precies uitkomt. Jij zit nu telkens vanaf ''ver'' met ons te praten, maar wie weet zie je straks een paar van ons in levende lijve, mét ferrari, wie had dát gedacht? :)

Ja opelijk dat het uitkomt, ik zal er zeker zijn als het is rond die datum en het zal mij een genoegen zijn om julllie in levende live te kunnen ontmoetten

nofear02
09-05-2008, 17:51
Oke, het is dus tot nu toe:

- Nofear - robert - ferrari 328 gts
- Filiberke - Filip
- Racing-Baker - EnzoD - ff zonder f :)
- Johannus - Johan

en wie weet:

- gilles027 - EnzoP

nog ruim 2 weken te gaan.

ferrari-fan
10-05-2008, 22:02
Ik kom waarschijnlijk ook

nofear02
13-05-2008, 12:47
Ik kom waarschijnlijk ookDas mooi Ritchie! Ik krijg vandaag een mailtje dat marcel (512cello) ook komt. Ik neem aan met de 512 TR.

nofear02
16-05-2008, 02:20
Nog een aanmelding vandaag. Prachtige verrassing! Met wat een wagen zeg! Even kijken of ik de aankondiging moet doen of dat ie t zelf doet ;).

Johannus
16-05-2008, 03:06
nou maak je me wel nieuwsgierig... :D

nofear02
16-05-2008, 16:16
Nog een dikke week te gaan mannen. Vandaag en morgen regen, daarna schijnt er weer een mooi weer periode aan te komen. hopen dat het even aanhoudt dan.... :)

nofear02
16-05-2008, 16:36
nou maak je me wel nieuwsgierig... :D

Oke dan, bevestiging is binnen; Gunther (belgianone) komt als alles goed gaat ook eventjes!, namens Franchorchamps motors, en neemt even een 430 spider F1 mee! Geweldig!

Hij heeft ons hier al laten genieten dmw foto's zoals deze http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=30985&postcount=556, maar gaat dat dus ook even doen in levende lijve: met een Ferrari! Prachtig! dat vind ik echt heeeel tof en gaaf!

Dank voor je berichtje Gunther! Zoek de spider alvast maar op mannen :) : http://www.dealer.ferrari.com/francorchamps/brussels/

nofear02
16-05-2008, 21:14
Ik verwacht de aankomende week wel allerlei aanmeldingen te ontvangen. Nu alvast:

1. Nofear - robert - ferrari 328 gts
2. Filiberke - Filip
3. Racing-Baker - EnzoD - ff zonder f
4. Johannus - JohanU
5. 512cello - Marcel - Ferrari 512 TR
6. Ferrari-fan - Ritchie
7. Belgianone - Gunther - Ferrari 430 spider F1

Natuurlijk zijn de bestuursleden er:
- Guy - dexters
- carmelo - Gilles
- Giulio - ScFclubgenk
en vast nog heel wat meer leden van de club

Misschien:
- Eugene - Eugene360 - Ferrari 360 CS Spider

en wie weet:
- gilles027 - EnzoP

swatje
18-05-2008, 03:00
ja jammer genoeg ben ik dit weekend niet vrij

nofear02
18-05-2008, 19:15
Jannis (RedMythos) komt ook! (mits goed weer). Derhalve; een 360 modena erbij in het rijtje :). Wie volgt?

Red Mythos
19-05-2008, 10:02
Hoi allemaal,

Ja ik kom ook, er is goed weer voorspeld dus lijkt mij dit een leuke dag te worden!
hoe meer ferraris hoe beter, dus kommen met die pracht van een wagens!!!!

nofear02
19-05-2008, 10:32
Hoi allemaal, Ja ik kom ook, er is goed weer voorspeld dus lijkt mij dit een leuke dag te worden! hoe meer ferraris hoe beter, dus kommen met die pracht van een wagens!!!!Leuk Jannis! Je bent lekker enthousiast. En ik heb ook wel weer eens zin om jou te zien. Trouwens, ik heb nog niet 1x ooit jouw wagen gezien, dus dat wordt ook wel eens tijd! :).

De weersvooruitzichten zijn inderdaad zeer goed! :

.

ferrari-fan
19-05-2008, 19:53
ooooh een 360Modena zaliigg my dreamcar :p

nofear02
19-05-2008, 20:33
Joris komt ook! tof! eindelijk :)! ik heb hem eventjes heel kort ontmoet op de parking voor de carrefour in st denijs toen we daar vorig jaar de meeting hadden. Wij stonden toen daar. Leuk Joris! je bent van harte welkom!

nofear02
19-05-2008, 20:34
Nieuw lijstje:

2. Filiberke - Filip
4. Johannus - JohanU
6. Ferrari-fan - Ritchie
8. RedMythos - Jannis - Ferrari 360 Modena
9. JorisdeKeyser - Joris - Ferrari 308 gtb

- Guy - dexters
- carmelo - Gilles
- Giulio - ScFclubgenk

Misschien:
- Marc - fermarc - Ferrari 308 gt4

en wie weet:
- gilles027 - EnzoP

.

ferrari-fan
19-05-2008, 21:45
euhm ik bedoelde eigenlijk de 360CS that's my dreamcar
vind het zo'n mooie auto gewn wauw:o :p:)

nofear02
19-05-2008, 22:00
Marc (fermarc) moet even kijken hoe het zit met zijn werk, maar anders komt ie ook! dan is er dus nog een 308gt4 bij. hij was er ook vorig jaar op de St denijs-meeting.

ferrari-fan
19-05-2008, 22:14
ooh dat wordt gezellig
(is het ook goed als ik thuis de gp opneem en een ritje meemaak ?)
dat zou heel leuk zijn want ik neem altyd het hele seizoen op
vanwege mijn vader=> Senna ongeval

Mrs.Spider
19-05-2008, 22:43
Zoals het er nu naar uit ziet komen wij ook.

Johannus
19-05-2008, 22:57
Ow ik heb er ook zo'n zin in :D

Gaat echt een geweldige dag worden!!!

nofear02
20-05-2008, 00:18
prima allemaal. het gaat goed zo!

alex (fmaranellofan) komt misschien even 's ochtends kijken bij FMA.

daar komt waarschijnlijk ook even PeterG met de 355! Tof!

en waarschijnlijk ook nog Peter Aug#stijn (''peter August#n'', Ferrari 348 tb). Die rijdt misschien zelfs ook nog even mee naar GenK! (was er ook bij de Gooise matras rit)

nofear02
20-05-2008, 20:36
''Steven'' komt waarschijnlijk ook. ff zonder f nog natuurlijk, die is nog in behandeling. Geeft niet; qua mensen zijn dan bijna de zeeuwse F-rijders compleet! Want Ad Wonder komt misschien ook, samen met onno en jolanda mee. Dan alleen rdputter nog! :). Zou leuk zijn!

Peter rijdt niet helemaal mee naar genk maar wel een stukje. is ook best!

ferrari-fan
20-05-2008, 20:41
''Steven'' komt waarschijnlijk ook. ff zonder f nog natuurlijk, die is nog in behandeling. Geeft niet; qua mensen zijn dan bijna de zeeuwse F-rijders compleet! Want Ad Wonder komt misschien ook, samen met onno en jolanda mee. Dan alleen rdputter nog! :). Zou leuk zijn!

Peter rijdt niet helemaal mee naar genk maar wel een stukje. is ook best!Onno en jolanda?
die hebben een keertje mijn gastenboek getekend!

Mondialseeker
20-05-2008, 21:01
als het werk het toelaat zou ik ook graag van de partij zijn
Groeten
Jurgen

nofear02
20-05-2008, 23:11
als het werk het toelaat zou ik ook graag van de partij zijn
Groeten Jurgen Geweldig Jurgen! wat leuk! dan zien we elkaar weer. Vorig jaar was t immers ook leuk in St Denijs? Je bent van harte welkom.

Zo zien we weer oude gezichten.. en... nieuwe! En dat is ook erg leuk!

Ik krijg zojuist een pm van Herman (''Priboy"): die komt ook! Met zijn 348 ts. gaaf hoor! Dit wordt leuk!

nofear02
20-05-2008, 23:18
Even een nieuw lijstje maken?:

2. Filiberke - Filip
4. Johannus - JohanU
6. Ferrari-fan - Ritchie
10. Beach58/Mrs.Spider - Onno&Jolanda - Ferrari 355 spider
11. Ad Wonder - Ad - Ferrari Testarossa
12. Priboy - Herman - Ferrari 348 ts

- Guy - dexters
- Carmelo - Gilles
- Giulio - ScFclubgenk

Misschien ook:
- Marc - fermarc - Ferrari 308 gt4
- Steven - Steven - Ferrari 328 gts (maar even zonder)

en wie weet:
- gilles027 - EnzoP

En even bij FMA verzamelen:
- Peter Aug#stijn - Peter - Ferrari 348 tb
- Peter G - Peter - Ferrari 355 gts

nofear02
20-05-2008, 23:20
Hoe zit het overigens met de heren Chris, Danny, Eduard, Bert, Luc, Jan, Steven, Jean-Marc?? :) Enzotje gaat misschien toch ook nog proberen te komen.

Natuurlijk probeert de F-Club Genk ook nog een aantal rijders uit te nodigen hé? wat ik hier neerzet is niet 'alles' hoor :).

Vivado Ferrari
20-05-2008, 23:23
Dat begint een aardige happening te worden:) Geweldig!

scuderia
20-05-2008, 23:35
Jan (Scuderia) en Luc (LVG) zullen er ook zijn. Wij zullen waarschijnlijk wel rechtstreeks naar Genk rijden.

nofear02
20-05-2008, 23:39
Jan (Scuderia) en Luc (LVG) zullen er ook zijn. Wij zullen waarschijnlijk wel rechtstreeks naar Genk rijden.Haaa: goed zo! De club begint aardig compleet te worden! :). Goed zo Jan! Logisch dat jullie rechtstreeks gaan naar Genk. We zien jullie daar wel.

nofear02
21-05-2008, 15:28
Heren, er zijn nogal wat mensen die best zin hebben om 's ochtends even te komen kijken bij FMA. Niet dat ze open zijn, maar als ontmoetingspunt, ff wat andere gezichten zien, of eens kennis te maken met een paar 'van die f-chatters' :) , en dat IS natuurlijk ook wel leuk. Maar een half uurtje is dan tekort, van 11.u tot 11.30 bij elkaar is te weinig. Ik overweeg het verzamelen, voor wie dat wil / interessant vindt, evt nu te laten aanvangen om 10.30u. Niet dat de mensen die komen daar dan persé al om 10.30 u moeten zijn, mag ook gewoon om 11u, maar ik zal in ieder geval zelf even zorgen dat ik er dan iets eerder ben. Een paar zeeuwse F-rijders en West- nrd-brabanders/rijders willen best even komen kijken 's ochtends en een bakkie komen doen, dus dan is een uurtje ff wat leuker. We weten nou toch al vrijwel zeker dat het mooi weer is, met aangename temperaturen, dus buiten 's ochtends vroeg in het zonnetje te staan, bij een paar wagens, met een bakkie koffie erbij, da's geen straf lijkt me.

Dus: het verzamelen bij FMA start vanaf 10.30u!

PeterA komt immers er speciaal even voor, PeterG ook, Steven waarschijnlijk ook, Alex, misschien zelfs robertdep. Misschien nog wel meer mensen uit die regio?

k zal ze even e-mailen iig.

Dutchie
21-05-2008, 15:35
ik probeer ook te komen

filiberke
21-05-2008, 15:35
Prima Robert, ik zal er ook zijn, was toch al zinnens om vroeg genoeg te komen, wil wel even wat F's zien aankomen.

ferrari-fan
21-05-2008, 16:12
ooh mooi lijstje robert

Red Mythos
21-05-2008, 17:27
Hoi,

ik kom samen met Priboy (Herman) hij met zijn eigen F, maar we kommen wel rechtstreeks naar Genk!
Antwerpen ligt erg uit de buurt, dus we zien ons daar wel, Robert ik verheug me op een ritje allemaal samen, moeten we vanuit genk echt wel doen.

The faster the better!

nofear02
21-05-2008, 18:56
Hoi, ik kom samen met Priboy (Herman) hij met zijn eigen F, maar we kommen wel rechtstreeks naar Genk!
Antwerpen ligt erg uit de buurt, dus we zien ons daar wel, Robert ik verheug me op een ritje allemaal samen, moeten we vanuit genk echt wel doen. The faster the better!Heel goed Jannis! Tuurlijk gaan jullie rechtstreeks naar GenK eerst naar Antwerpen zou onzinnig zijn. Een klein ritje tussendoor staat zeker in de planning hoor. Ik heb zelf iig ook wel zin ff een rondje te rijden.

Eduard; prima!

Johannus
21-05-2008, 19:07
ik ben er dan ook om 10:30 bij FMA, kan ik ook zeker niet per ongeluk naar gent rijden ;)

.

nofear02
21-05-2008, 19:15
ik ben er dan ook om 10:30 bij FMA, kan ik ook zeker niet per ongeluk naar gent rijden ;). . tsja, je moet het zelf weten johan, maar dat is wel giga óm zeg. heeft dat nut? voor het half uurtje/ uurtje dat er 5, 6 f's bij elkaar staan? waarvan de meesten wel naar genk komen, bij jou om de hoek?

ferrari-fan
21-05-2008, 19:47
Dus even voor de duidelijkheid want begrijp het niet echt goed
daar zijn om 10u30 en niet om11u?

filiberke
21-05-2008, 20:34
Inderdaad Ritchie, zo heb je wat meer tijd om ons en de wagens te leren kennen:)

ferrari-fan
21-05-2008, 20:35
Inderdaad Ritchie, zo heb je wat meer tijd om ons en de wagens te leren kennen:)ow zo een paar ken ik al van de eerste f-chat meeting waaronder jurgen enz.

nofear02
21-05-2008, 22:35
ow zo een paar ken ik al van de eerste f-chat meeting waaronder jurgen enz.En Chris (beemer_007). Die ken je ook al. Want die komt ook! Misschien tezamen met Danny-M. Thnx Chris!

nofear02
21-05-2008, 22:38
Update:

2. Filiberke - Filip
4. Johannus - JohanU
6. Ferrari-fan - Ritchie
10. Beach58/Mrs.Spider - Onno&Jolanda - Ferrari 355 spider
11. Ad Wonder - Ad - Ferrari Testarossa
12. Priboy - Herman - Ferrari 348 ts
13. Beemer_007 - Chris
14. lvg - Luc
15. Fscuderia - Jan

16. Guy - dexters
17. Carmelo - Gilles
18. Giulio - ScFclubgenk

Misschien ook:
19. Eugene - Eugene360 - Ferrari 360 CS Spider
20. Marc - fermarc - Ferrari 308 gt4
21. Steven - Steven - Ferrari 328 gts (maar even zonder)
22. Mondialseeker - Jurgen
23. Dutchie - Eduard
24. AutofotoDOTbe - Eric

en wie weet:
- gilles027 - EnzoP

En even bij FMA verzamelen:
- Peter Aug#stijn - Peter - Ferrari 348 tb
- Peter G - Peter - Ferrari 355 gts
- rdputter - Robert (heel misschien)

.

ferrari-fan
22-05-2008, 18:18
dat wordt toch al een aardige lijst
hoe meer zielen hoe meer vreugde

Reiben
22-05-2008, 18:54
Inderdaad een prachtige lijst met aanmeldingen. Maar ik moet helaas afzeggen voor dit weekend. Mijn eindwerk moet namelijk af uiterlijk tegen zondag avond 8 uur en door omstandigheden sta ik enorm achter op schema. En het moet echt in orde zijn want er hangt veel vanaf. Eenmaal ik geslaagd ben voor dit jaar kan ik zoveel naar meetings komen als ik wil, maar nu kan het echt even niet. Ik vind het jammer want ik zie dat Robert het weer tot in de puntjes geregeld heeft maar ik moet echt afzeggen voor zondag

Greetz

Reiben

ferrari-fan
22-05-2008, 18:58
Dat is spijtig maar der komen nog wel meetings
en succes met je eindwerk bij mij is het morgen examen technisch tekenen.
jippii succes

Gilles027
22-05-2008, 20:31
Ik vrees dat ik er niet ben, jammer, ik had graag wat mensen van de F-Chat willen ontmoetten

Erikderaaf
22-05-2008, 20:43
Jammer, Enzo!

Als alles meezit ben ik er zondag ook bij! Als nieuw SFC lid moet dat ook wel he :)

Gilles027
22-05-2008, 20:50
Jammer, Enzo!

Als alles meezit ben ik er zondag ook bij! Als nieuw SFC lid moet dat ook wel he :)

Ja zeker is het jammer, maar ja mijn dochter wilt maar niet bevallen hehehe

mavanhaasteren
22-05-2008, 21:12
Ja zeker is het jammer, maar ja mijn dochter wilt maar niet bevallen hehehe

proberen haar over te halen voor een keizersnee morgen :D:D:D

nofear02
22-05-2008, 21:19
.. Mijn eindwerk moet namelijk af uiterlijk tegen zondag avond 8 uur en door omstandigheden sta ik enorm achter op schema. En het moet echt in orde zijn want er hangt veel vanaf. Eenmaal ik geslaagd ben voor dit jaar kan ik zoveel naar meetings komen als ik wil, maar nu kan het echt even niet. Ik vind het jammer want ik zie dat Robert het weer tot in de puntjes geregeld heeft maar ik moet echt afzeggen voor zondag. Greetz. ReibenFirst things first Bert! Afstuderen is nogal niet belangrijk zeg, veel belangrijker dan deze site. Go for it. ff prioriteiten stellen. we zien je de volgende keer wel weer! er komt nog genoeg leuks.

Ik zie dat Erik waarschijnlijk zijn plekje in gaat nemen. Hopen dat het lukt Erik!

ferrari-fan
22-05-2008, 21:50
sorry robert maar ik moet ook afzeggen

nofear02
22-05-2008, 22:00
sorry robert maar ik moet ook afzeggenheb je pm ontvangen. niks aan te doen Ritchie. belangrijke dingen komen nu eenmaal eerst. we zien je de volgende keer wel weer.

Johannus
22-05-2008, 22:43
tsja, je moet het zelf weten johan, maar dat is wel giga óm zeg. heeft dat nut? voor het half uurtje/ uurtje dat er 5, 6 f's bij elkaar staan? waarvan de meesten wel naar genk komen, bij jou om de hoek?

Hey Robert, zat nog steeds met de afstand en route naar gent in mijn hoofd, genk is inderdaad veel dichter bij :D scheelt weer een heel eind rijden zeg. ik denk dat ik dan inderdaad beter gewoon in genk kan aansluiten... ik ben daar dan denk ik tussen 12:00 en 12:30 uur.

nofear02
23-05-2008, 11:57
Wel verd.... we lijken WEER pech te krijgen, en hoe; t/m zaterdagavond prachtig weer en dan regen, tot en met zondag! :(. Daar baal ik enorm van! had het niet nét ff 1 dag langer mooi weer kunnen blijven??? :(. Bovendien: de vorige keer hadden we ook al pech.

Toch ben ik nog niet in de stress, want a: eerst maar eens zien. gisteren zeiden ze dat het 16 graden zou worden zondag en nu is t al weer gewoon dik 20 graden. b: de belgische weerman zei gisteren wel dat er vrij veel water kon vallen maar in de middag al weer opklaringen. En op dit plaatje staat er ook voor de middag: kans op een bui. Dat is heel wat anders dan: 'regen'. Zie: http://www.weeronline.nl/Europa.htm

In nood slaan we wat mij betreft het verzamelen bij FMA 's ochtends in Antwerpen even over, en laten we de buien even lekker leeg regenen en rij ik tussen de middag rechtstreeks naar Genk, en ben ik daar om 13u of half 14. Als er 's middags opklaringen zijn, het ding is nou ook weer niet van suiker, en ik laat dit liever niet mij nóg een keer door mijn neus boren.

En we hebben internet, in het allergekste geval zetten we hier zondag-ochtend 11u definitief neer of we gaan of niet. Dat is immers het grote voordeel van zo'n groep als ons op internet. Het is makkelijk te organiseren of af te blazen, we kunnen allemaal inloggen. Alleen om plannen te maken vantevoren van wat je van t weekend gaat doen, da's vervelend.

Voorlopig zeg ik; gewoon door laten gaan, evt alleen in de middag. 's ochtends wel ff op www.buienrader.nl (ook voor belgie!) en weersites kijken, of het niet per ongeluk drama blijft. Ze berekenen tegenwoordig tot 2 uur vooruit wat het weer doet, dus dan kunnen we altijd nog kijken. Een onweersbui terwijl we daar de race zitten te kijken, daar lig ik niet wakker van.

Wat vinden jullie ervan?

.

filiberke
23-05-2008, 17:35
En we hebben internet, in het allergekste geval zetten we hier zondag-ochtend 11u definitief neer of we gaan of niet.
Wat vinden jullie ervan?.

Robert, is dat niet wat laat, ik denk dat er weinig mensen nog zullen vertrekken naar Genk na 11u. Voor sommigen is het wel een eindje fietsen
Het zou wel jammer zijn om alles te veranderen, trouwens ik denk of je nu om 11u in Antwerpen bent of je bent om 13u in Genk, risico op regen heb je toch, is het dan wel de moeite om alles om te gooien en veel afzeggingen te verkrijgen?
Nou ja, ik kom sowieso

ferrari-fan
23-05-2008, 18:36
Ik hoop dat jullie het goede weer krijgen
want of ik nu erbij ben of niet zolang als het maar geslaagd is

nofear02
23-05-2008, 19:41
Robert, is dat niet wat laat, ik denk dat er weinig mensen nog zullen vertrekken naar Genk na 11u. Voor sommigen is het wel een eindje fietsen
Het zou wel jammer zijn om alles te veranderen, trouwens ik denk of je nu om 11u in Antwerpen bent of je bent om 13u in Genk, risico op regen heb je toch, is het dan wel de moeite om alles om te gooien en veel afzeggingen te verkrijgen? Nou ja, ik kom sowiesoNou Filip; het programma is: 12.30u in GenK. Niet eerder. De meeste mensen zitten denk op minder dan 1,5 uur rijden afstand van GenK. Behalve Jurgen en Eduard misschien?
Dus 11u uiterlijk kán, maar is dan wel érg uiterlijk ja :). Zeg half 11 dan.
Maar als t 's ochtends echt vet regent in Antwerpen; dan heeft het geen nut daar heen te gaan, want FMA is dicht dus we staan echt letterlijk buiten. Ik vind het niet erg sfeervol om onder een paraplu een bakkie koffie uit een thermoskan te moeten inschenken en daar met 5 Ferrari's staan te hangen om 11uur. En voor mij is Rotterdam - Wijnegem een uur rijden, wellicht in de regen, ook dat nog? Is het echter vanaf half 12 droog of wórdt het droog, dan rij ik liever om half 12 weg en dat ik ff vlak na 13u in Genk ben. Met 's middags opklaringen.
ff koffiedrinken buiten bij FMA; met goed/droog weer: leuk! Maar met regen?? nee.
's middags gewoon droog in Genk, of een buitje, dat wil ik WEL graag meemaken :). Toch?

bij antwerpen zeggen ze 's ochtends; regen. bij eindhoven: buien (ff met je cursus op hun site op dat plaatje blijven staan)
.

Mrs.Spider
23-05-2008, 23:01
Helaas haken wij af vanwegen het slechte weer.
Ad komt ook niet .
Alle members toch een fijne dag.

mavanhaasteren
23-05-2008, 23:19
het lijkt wel of er een vloek op de België meetings zit
dagen er voor en er na mooi weer maar op die dag niet

nofear02
24-05-2008, 00:16
Begrijpelijk Jolanda. Voor jullie is t ook nog eens een heel eind rijden. Dan wil je wel met plezier rijden, en niet tegen je zin. De wagens en het rijden zijn duur genoeg. Bovendien staan de auto's doorgaans mooigepoetst in de garage, beetje zonde ze dan zó de regen in te sturen en het vuil van de weg op je auto te krijgen.

Ik kijk het nog aan. Desnoods rij ik via gorkum- waalwijk -eindhoven, als t aan de westkust veel regent :). Ik gok nog steeds op opklaringen.

d1ablo
24-05-2008, 00:35
Neerslagvoorspelling.
zondag 11:00 / 14:00 / 17:00 regen....

http://www.meteox.nl/3daagse.aspx

.

nofear02
24-05-2008, 00:49
Neerslagvoorspelling. zondag 11:00 / 14:00 / 17:00 regen.... http://www.meteox.nl/3daagse.aspx

.Sodemieter zeg.... :(... dit ziet er niet goed uit..

nofear02
24-05-2008, 09:23
wat een pech; de hele week tot en met vandaag schitterend weer, en morgen in ieder geval in de ochtend knap waardeloos, zo lijkt het; 'regen'. In de middag dus opklaringen en alleen maar 'kans op een bui'. Dat klinkt gelukkig anders. Vanavond nog maar eens kijken dus. FMA-verzamelen wordt volgens mij niks. 's middags wel naar Genk; ik hoop dat dat gewoon wel kan. Desnoods eventueel met gewone wagen? Morgen-ochtend 9u / 10u ff op de radar kijken. www.meteox.be.
.

nofear02
24-05-2008, 09:31
Nou ja zeg; t is wel koffiedik-kijken hoor; ik zit nog eens even wat plaatsen aan te klikken op http://www.weeronline.nl/Europa.htm : rotterdam; zondagmorgen gewoon droog, niks aan de hand, knokke ook, antwerpen, kans op een bui, maar 's middags regen, eindhoven: 's ochtends half bewolkt, buien, 's middags buien. Luik; 's ochtends regen, 's middags; kans op een bui. zo kunnen we alle kanten uit. Ik zeg; vanavond laat kijken, en morgen-ochtend nog ff kijken en dan beslissen. Ik heb er in principe wel zin in namelijk!

mtange
24-05-2008, 14:54
Zou het dan toch nog mee gaan vallen?

Gilles027
24-05-2008, 16:05
Het zal toch warm zijn morgen in Genk met de twee Ferrari's op de pole, dus maar gaan morgen de regen zal het spel niet breken voor jullie

nofear02
24-05-2008, 21:30
Helemaal niks aan het handje jongens! :D.

Zie:

nofear02
24-05-2008, 21:35
Nederland morgen regen, en in Genk en Antwerpen en Maaststricht 's ochtends ook nog, maar...
's middags Belgie helemaal droog! Zelfs geen 'kans op een bui', en WEL soms zon! :D

Ik stel voor: verzamelen bij FMA laten zitten, laat het dan nog maar even regenen, en gewoon lekker tussen 13u en 14u arriveren bij de club in Genk.

Parkeren van de wagens aan het eind van de Vennestraat bij de Aldi; op hun parkeerterrein.
Denk om de vluchtheuvels in de Vennestraat!

ik ga in principe ook gewoon met de Ferrari. Dat het misschien nog in Rotterdam en Antwerpen regent, nou jammer dan. Als t in Genk droog is met soms een zonnetje, dan wil ik daar zijn met de F.

Johannus
24-05-2008, 21:37
Oke, dan zie ik jullie morgen in Genk rond 13:00 uur :D

Heb er echt superveel zin in :D

En ook de race belooft ook leuk te worden, Hele Ferrari-eerste-startrij :D

Red Mythos
24-05-2008, 22:31
Ik kom morgen ook met de F, tot morgen!

d1ablo
24-05-2008, 22:34
Gelukkig is het weer minder voorspelbaar dan we eigenlijk zouden moeten verwachten van al die weersites....
Veel plezier in Genk allemaal !!

nofear02
24-05-2008, 23:25
Goed zo Jannis! :). Zo hoort het!

Als uitsmijter; maurice (thay) komt waarschijnlijk ook nog eventjes, ondanks de verjaardag van zijn zoontje! Die krijgt waarsschijnlijk voor zijn verjaardag dus een ritje in de...... F40....:)!

Tot morgen!

dcpixels
25-05-2008, 00:04
Jongens allemaal een topdag morgen! En vergeet niet de camera mee te nemen ;).

autofotoDOTbe
25-05-2008, 00:06
CU all tomorrow in Genk.

Gilles027
25-05-2008, 02:03
joepi het is geboren, het is een jongen, maar ik an niet eerder komen dan dinsdag, dus ik ben er niet in Genk, maar er zal voor een andere keer zijn

Erikderaaf
25-05-2008, 10:53
Gefeliciteerd Enzo!

Helaas ga ik het vandaag niet redden om te komen! Veel plezier daar allemaal!

nofear02
25-05-2008, 11:16
Wat een geluk! De regen is uiteengevallen en bijna al 'voorbij', zelfs in nederland. Niks aan het handje dus :). Ik hoop om 13u in genK te zijn. Gewoon lekker met de F.

.

milko
25-05-2008, 11:18
Wat een geluk! De regen is uiteengevallen en bijna al 'voorbij', zelfs in nederland. Niks aan het handje dus :). Ik hoop om 13u in genK te zijn. Gewoon lekker met de F.

.

Hey Robert,

Stel ik wil bij Hazeldonk aanhaken, gaat dat nog, hoe laat arriveer je daar ongeveer?

nofear02
25-05-2008, 11:23
Hey Robert,

Stel ik wil bij Hazeldonk aanhaken, gaat dat nog, hoe laat arriveer je daar ongeveer?Tuurlijk kan dat! Ik moet alleen een beetje haasten nog om weg te komen. ff denken, 13u daar, ik gok op 1,5 uur rijden, moet ik dus half 12 weg, van mij naar hazeldonk is een half uur, dus 12u?

milko
25-05-2008, 11:27
Lijkt me een goed idee, misschien komt mijn zoon ook nog mee, ik bel je straks mobiel wel even, sorry dat zo laat mezelf aanmeld maar door omst. ging dit niet anders. Volgens mij breng ik de oudste F mee, iemand moet toch voor de klassiekers opkomen, toch?
Ik weet niet of jij een heftig tempo aanhoud in Belgie, maar weet uit ervaring dat Nederlanders (zeker met F's) eerder bij de rijkswacht de klos zijn en dan ben je echt nog niet jarig.

nofear02
25-05-2008, 11:31
Lijkt me een goed idee, misschien komt mijn zoon ook nog mee, ik bel je straks mobiel wel even, sorry dat zo laat mezelf aanmeld maar door omst. ging dit niet anders. Volgens mij breng ik de oudste F mee, iemand moet toch voor de klassiekers opkomen, toch?
Ik weet niet of jij een heftig tempo aanhoud in Belgie, maar weet uit ervaring dat Nederlanders (zeker met F's) eerder bij de rijkswacht de klos zijn en dan ben je echt nog niet jarig.welnee joh Milko, dat is toch prima zo? dat is juist de kracht van internet, en een groep op internet. je kan tot op het laatste moment alsnog besluiten te gaan! helemaal prima.
ik ga geen idioot tempo rijden in belgie hoor. gewoon normaal.

nofear02
25-05-2008, 12:29
Jou mobiele staat niet aan Robert, kan dit kloppen?? kan. ik bel je zo wel even. t wordt denk ietsje na 12u. uiterlijk 12.15

ik heb er zin in! lekker een eind rijden! 'helemaal' naar belgie. leuke oude bekenden en nieuwe mensen ontmoeten. en een race kijken. tot zo

.

Mondial T 1989
25-05-2008, 12:36
kan. ik bel je zo wel even. t wordt denk ietsje na 12u. uiterlijk 12.15

ik heb er zin in! lekker een eind rijden! 'helemaal' naar belgie. leuke oude bekenden en nieuwe mensen ontmoeten. en een race kijken. tot zo

.

Hallo,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik zal er ook zijn.
Ben ook benieuwd naar hun avonturen in Monaco.

Tot zo meteen dan.

mtange
25-05-2008, 13:19
Ik hoor net van Robert dat in Hazeldonk de zon zelfs schijnt!
Dat beloofd een mooie middag te worden in Genk! Veel plezier allemaal!

ferrari-fan
25-05-2008, 15:25
jehe ik ben er misschien niet bij maar hier is het een goede sfeer

autofotoDOTbe
25-05-2008, 18:14
Hallo allemaal,

Het was echt leuk in Genk, als ik straks thuis ben zal ik een aantal foto's posten.
Het weer zat echt mee, beter dan in Monaco zoals we op TV konden zien.

Johannus
25-05-2008, 21:15
Het was echt geweldig :D

heb veel foto's en filmpjes, zla morgen hier even uploaden.

Echt enorm genoten vandaag en het weer was ook geweldig :D

Super!

Gilles027
25-05-2008, 21:18
ik had het gezegt dat er in Genk altijd de zon schijnt, hui maar ja niet altijd, als jullie het maar goed hebben het gehat met mijn Ferrari vrienden, ik zal er dees week wat van horen

beemer_007
25-05-2008, 22:32
Hier enkele foto's vanuit Genk

beemer_007
25-05-2008, 22:41
en nog enkele foto's ...

beemer_007
25-05-2008, 22:48
Het was weer een toffe bende samen.
Bedankt Joris DK voor de leuke rit rond Genk !
De 348 TS en de 512 TR maakten een ongelofelijk mooi geluid ! Nie te doen ! Knap !
En wat was de tattoo prachtig !
Grtz
Chris

nofear02
25-05-2008, 22:57
Wat was het weer leuk! Echt zó geweldig met een groepje bij elkaar te komen en wat oude bekenden en nieuwe gezichten te zien! Heel gezellig, je maakt kennis met mensen en je hoort nog eens wat. Het weer was ronduit fantastisch! Warm genoeg zeg; daar in Genk veel zon, met gelukkig af en toe een wolk. Jammer dat de beamer niet beschikbaar was om de race mee op scherm te kijken, kon de club ook niks aan doen, was de uitbater vergeten te zeggen. En t was nogal rumoerig achter ons in t cafe. Maar t was toch leuk zo bij elkaar te zijn en te kijken. Een aantal mensen hebben heerlijk spaghetti gegeten. De rit er naar toe was voor mij heerlijk; een paar spatjes onderweg, en soms was de weg even nat, maar geen enkele echte bui en hoemeer we bij Genk kwamen hoe warmer het werd; onderweg nog mijn jas uit zitten wurmen aan t stuur en lekker in blouse gereden; zaaalig! En dan met een 365 gt2+2 achter, naast of voor je. Prachtgezicht en geluid. Rustig aan gereden. Daar ff de weg kwijt en ff geharrewar met parkeren, maar is allemaal goed gekomen. En een stuk van de race gezien. Op een gegeven moment met 6 wagens een rondje gaan rijden; prachtig! Achter Marcel aan met de 512TR met eisemann uitlaat; als die gas gaf waande ik me op een circuit. Fantastisch. Mooie streek daar trouwens richting Bree; wat een ruimte nog! En lekker groen. Mooi als je dan een bochtje maakt en in je spiegel kijkt, om dan al die F te zien. Johannus mocht met mij meerijden, chris beemer_007 met joris. ff met joris zitten praten; heel leuk! heeft een nederlandse vriendin! :). Pierre kwam ook nog even kennismaken, heel leuk jannis weer te hebben gezien en eindelijk zijn wagen, leuk Herman priboy te hebben ontmoet, en johanU natuurlijk, Eric M weer die vast mooie foto's gemaakt zal hebben, erg gaaf Robert weer gezien te hebben (met tattoo), en de bestuursleden uiteraard, en jan en luc. En er was iemand die ik nog ergens anders van ken, Joren!, met een zwarte 308. Heel bijzonder. Nog wat flyers uitgedeeld. Na het rondje rijden even heerlijk op het t terras gezeten, wat drinken met elkaar. En nog even naar boven het clublokaal bekijken. De F-club heeft zelf 4 nieuwe leden kunnen inschrijven! Tof. Een heeerlijke rit naar huis. Magistraal gezicht toen Joris mij inhaalde; wat is een ferrari op de weg toch mooi! En wat is het model toch mooi. Ik zit dan zelf in zo'n ding, maar je ziet jezelf niet. Was een mooi gezicht Joris! lekker met milko teruggetuft, kleine stukjes ff wat gas gegeven. Bij Milko thuis nog even wat gedronken (wat een F-spullen allemaal! en een mooie garage!) en weer verder naar huis. Geweldige dag gehad. Hier doe je t allemaal voor. Puur genot en ontspanning. Nauwelijks regen gezien. Eind goed al goed!

nofear02
25-05-2008, 22:59
.

nofear02
25-05-2008, 23:04
,,,

nofear02
25-05-2008, 23:14
.,.

nofear02
25-05-2008, 23:20
,,..

nofear02
25-05-2008, 23:22
Wat een majestueuze bak is het toch Milko. Heerlijk als dat langs komt schuiven :)
.

autofotoDOTbe
25-05-2008, 23:34
Hierbij alvast enkele foto's

http://img394.imageshack.us/img394/7484/250508genk00afnk0.jpg

http://img394.imageshack.us/img394/711/250508genk01afte3.jpg

http://img167.imageshack.us/img167/9718/250508genk02afos4.jpg

nofear02
25-05-2008, 23:39
Mooie foto's Eric! Mooi gezicht zo.

nofear02
25-05-2008, 23:41
Wat was er eigenlijk:

- 308 gtb (2x)
- 328 gts
- 348 ts (2x)
- 360 (2x)
- mondial 3.2
- 365 gt2+2
- 355 gts
- 512 TR

.

autofotoDOTbe
25-05-2008, 23:44
Klik hier ook eens --> http://autofoto.4muller.com/360modena.html

beemer_007
25-05-2008, 23:47
Robert, de F355 was een gts !

nofear02
25-05-2008, 23:48
Robert, de F355 was een gts !Verrek! had ik nog niet eens goed gezien. is verbeterd :).

mtange
26-05-2008, 00:01
Ziet er weer goed uit! Zo te zien hebben jullie je wel vermaakt in Genk! Gelukkig dat er in plaats van regen gewoon een middag zon was.

Mooie foto's Eric. Wat staan die velgen toch mooi onder de 360 Modena van Jannis!
Komt het eigenlijk door de foto, of glimt de zwarte 308 GTB zo mooi op de foto van Chris? Echt een hele mooie auto!

beemer_007
26-05-2008, 00:08
Ziet er weer goed uit! Zo te zien hebben jullie je wel vermaakt in Genk! Gelukkig dat er in plaats van regen gewoon een middag zon was.

Mooie foto's Eric. Wat staan die velgen toch mooi onder de 360 Modena van Jannis!
Komt het eigenlijk door de foto, of glimt de zwarte 308 GTB zo mooi op de foto van Chris? Echt een hele mooie auto!

Michael de 308 GTB glimde echt zo mooi ! Zelfs de velgen en de uitlaatpijpen blonken perfect !

milko
26-05-2008, 00:19
Robert,Belgische members,

Het was fantastisch vanmiddag, leuke mensen ontmoet, lekker gereden, mooie foto's.
De spaghetti was heerlijk, mooi clublokaal.
Aktiefoto's Robert die had ik nog niet, helemaal goed.
Bedankt voor de gastvrijheid, tot de volgende keer wat mij betreft.

autofotoDOTbe
26-05-2008, 00:32
De auto van Joren heb ik twee jaar geleden ruim voor mijn lens gehad
-->> http://autofoto.4muller.com/f308f328.html <<--

Michael de 308 GTB glimde echt zo mooi ! Zelfs de velgen en de uitlaatpijpen blonken perfect !

Vivado Ferrari
26-05-2008, 00:33
Zo te zien een geslaagde dag. Leuke foto's! Zie ik nou in dat Clublokaal een bumper van een Mondial en een gedeelte van een 348 deur hangen? Leuk bedacht!:)
Goed om ook in 'Belgio' weer een F-Chat meeting te zien. De Belgische members geven zoveel input op de site, volgens mij is dat bij de meeting ook zo....Fantastico!

autofotoDOTbe
26-05-2008, 00:58
http://img167.imageshack.us/img167/641/milko365gt4af02dj6.jpg
Deze foto kwam tot stand dankzij de medewerking van Milko die even de tijd nam
om zijn juweel op deze plaats te zetten.

autofotoDOTbe
26-05-2008, 01:13
http://img167.imageshack.us/img167/7396/milko365gt4af01xw0.jpg

filiberke
26-05-2008, 07:55
en ik was er niet:mad:, heb op het allerlaatste moment beslist om niet in dat pokkeweer 2 uur te rijden:(, moest in de vooravond nog ergens naartoe en vond het net iets te belachelijk om 2u naar Genk, even wat rondlopen en wat foto's maken en dan 2u terug.
Wel wat spijt natuurlijk, maar ja

Vivado Ferrari
26-05-2008, 09:10
Deze foto kwam tot stand dankzij de medewerking van Milko die even de tijd nam
om zijn juweel op deze plaats te zetten.

Ik weet dat Milko vanaf dit aanzicht zijn Ferrari het mooist vind! Klopt toch, Milko?

Schitterende foto's allemaal!:)

.

milko
26-05-2008, 10:22
Daar heb jij helemaal gelijk in!!!

Mondial T 1989
26-05-2008, 11:33
.

Mondial T 1989
26-05-2008, 11:36
Een kleine rit in Genk

Mondial T 1989
26-05-2008, 11:37
.

nofear02
26-05-2008, 12:20
Hey leuke foto's Patrick! Dank! leuk dat je er ook was. wat een verrassing. Geen enkel probleem hoor om op t laatste moment toch te komen. jammer dat ik te weinig tijd had wat uitgebreider ff kennis te maken met je. volgende keer weer komen! pierre; ook erg leuk dat je er was en je je even voorstelde! natuurlijk was het sowieso ook al leuk dat er enkele leden van de ScF club genk met hun wagen waren. een 360 met zonnedakje erin! een 355, de zwarte 308 van joren (prachtig!) en robert met zijn mondial.

nofear02
26-05-2008, 12:31
....net iets te belachelijk om 2u naar Genk, even wat rondlopen en wat foto's maken en dan 2u terug.... hey bedankt he Filip. leuk voor diegene die iets organiseert, voor f-liefhebbers. er waren volgens mij 11 ferrari's bij elkaar, en mensen ontmoeten elkaar, je wordt kennissen/vrienden. rondje gereden, chris en johan mochten mee in een F. voor mij is t 2x 1,5 uur rijden met de Ferrari : 160 km heen en 160 km terug, plus nog een rondje rijden. da's niet gratis hoor. voor jou is t volgens de routeplanner overigens 1,5 uur rijden met 120 p/u. En de weersvoorspellingen waren duidelijk; 's middags opklaringen, kon je op alle weersites zien, waaronder www.buienrader.nl en www.meteox.be. en aan de vele geuploadde afbeeldingen in deze draad. joris, nota bene bij jou uit de buurt, heeft echt geen 1,5 uur in de regen gereden hoor :).

filiberke
26-05-2008, 13:12
Ja sorry hoor Robert, had ik nergens meer naartoe gemoeten, dan had ik gekomen, maar het leek me net iets te krap:)

nofear02
26-05-2008, 13:23
Ja sorry hoor Robert, had ik nergens meer naartoe gemoeten, dan had ik gekomen, maar het leek me net iets te krap:)Dat is natuurlijk prima Filip. Maar zeg dan niet 2 uur rijden en 'even wat rondlopen en wat foto's maken'. Dat klinkt zo negatief en of t allemaal niks voorstelt. Dat doet geen recht aan degene die t organiseert.

Racing-Baker
26-05-2008, 13:39
van mij heeft er helaas ook iets tussengekomen waardoor ik niet aanwezig kon zijn.
echt jammer! vooral nu ik de foto's nog eens zie... :(

nofear02
26-05-2008, 13:49
van mij heeft er helaas ook iets tussengekomen waardoor ik niet aanwezig kon zijn.
echt jammer! vooral nu ik de foto's nog eens zie... :(kan gebeuren Enzo, wel erg jammer inderdaad. vooral omdat joris er wel was, een beetje bij jou uit de buurt en ook een jonge toffe gast. met elkaar te ontmoeten bouw je een leuke groep. maar als er iets tussenkwam: niks aan te doen natuurlijk! ik had zelfs nog een kadootje bij me voor je ;) :D.

Vivado Ferrari
26-05-2008, 13:50
echt jammer! vooral nu ik de foto's nog eens zie... :(

Volgende meeting verwachten we gewoon de 308 Pozzi!;) Dan zal ik ook naar Belgie moeten komen:)

autofotoDOTbe
26-05-2008, 13:56
Zonder Woorden !

.

nofear02
26-05-2008, 13:59
Volgende meeting verwachten we gewoon de 308 Pozzi!;) Dan zal ik ook naar Belgie moeten komen:)Ohw maar f-chat in belgie gaat ook wel groeien hoor. dat hoop ik wel tenminste. we kunnen echt leuke dingen doen, snel schakelen, zelfs met superslechte weersvoorspelling kwam het nog goed, dat is toch geweldig?? milko besloot ineens mee te gaan en patrick was er ineens. super! als het maar bekend wordt en doorverteld wordt. je begint met niks en over 3 of 5 jaar??? :). 35-40jr-ers die tegenewoordig een F kopen zijn wel gewend met internet, dus dat biedt mogelijkheden! voor een 60-jarige is het misschien anders.

autofotoDOTbe
26-05-2008, 14:03
360 modena te koop (Ik heb er al pakpapier omheen gedaan)
Wie wil deze juweel overnemen?

.

autofotoDOTbe
26-05-2008, 14:17
Houden jullie van bewerkte foto'of liever zoals ze van de kaart afkomen?
http://i284.photobucket.com/albums/ll27/autofotoDOTbe/bewerktGenkMeet00.jpg

http://i284.photobucket.com/albums/ll27/autofotoDOTbe/bewerktGenkMeet01.jpg

Racing-Baker
26-05-2008, 14:20
Volgende meeting verwachten we gewoon de 308 Pozzi!;) Dan zal ik ook naar Belgie moeten komen:)

dan zal Robert zich nog even moeten inhouden met de volgende meeting denk ik ?:)
ik doe mijn best om toch zo snel mogelijk mijn "beest" klaar te krijgen ;)
en dan kom ik ZEKER naar de meeting al moet ik hem desnoods duwen tot daar :)

mavanhaasteren
26-05-2008, 14:25

ik vind het wel een mooi effect krijgen
maar het moetten er niet te veel worden gewoon is ook mooi

Johannus
26-05-2008, 14:27

Persoonlijk vind ik die grijswaardenfoto met alleen de ferrari's in kleur erg gaaf! Die met al die hokjes vindt ik persoonlijk wat minder. Maar da's gewoon een kwestie van smaak.

Ik hou altijd wel van een beetje bewerkte foto's.

Ben nu mijn foto's van gisteren aant uitzoeken, bewerken en sorteren. Van de 250 hou ik er ongeveer 90 over die de moeite waard zijn. Deze ben ik even mooi aan het croppen en de kleurbalans in orde aan het maken.

Zal ik ze dan in 6 posts van 15 hier plaatsen (met kleine thumbnailtjes waar je op kan klikken)? of liever in een appart album en hier een link maken?

Als ik daarmee klaar ben ga ik even een mooi filmpje maken, heb genoeg gaaf video materiaal van gister :D

Vivado Ferrari
26-05-2008, 14:30
dan zal Robert zich nog even moeten inhouden met de volgende meeting denk ik ?:)

Ik help wel met duwen:)

Erikderaaf
26-05-2008, 14:37
Mooie foto's allemaal!
Heb best wat gemist zie ik zo....

@Johan
Gewoon je foto's even resizen naar 800px en de mooiste posten waarvan je vind dat ze de moeite waard zijn. Er is hier op het forum een foto-uploadfunctie, werkt simpel en dan hoeft men geen thumbnails aan te klikken enzovoorts (ik ben daar niet zo voor, ik wil ze toch allemaal goed zien, en er is hier ruimte zat ervoor hoor ;) )

Dutchie
26-05-2008, 15:24
jammer dat ik er nie bij kon zijn door mijn operatie kan ik nog niet autorijden en hoop dat ik de volgende keer wel er bij kan zijn .
Overgens zijn het prachtige foto's zo heb ik toch nog een beetje van kunnen genieten

Mrs.Spider
26-05-2008, 15:35
Mooie bewerkte foto's.
Is toch weer iets anders echt mooi.

Johannus
26-05-2008, 15:35
Bij deze zal ik een aantal foto's bijvoegen. Omdat ik niet 90 foto's hier wil neerzetten zal ik de mooiste kiezen, maar via deze link:

http://www.vanudenweb.nl/F-chat/25_5_Genk/

Kun je in het album alle foto's bekijken. Wil je er een (of meerdere) graag in de volledige resolutie hebben (7MPixels) PM me dan ff, dan kunnen we dat regelen

Johannus
26-05-2008, 15:37
deel 2

Johannus
26-05-2008, 15:38
deel 3

Johannus
26-05-2008, 15:40
deel 4

Johannus
26-05-2008, 15:43
deel 5

Johannus
26-05-2008, 15:45
En dan nu even het laatste deel. Benieuwd naar de rest? -> http://www.vanudenweb.nl/F-chat/25_5_Genk/

nofear02
26-05-2008, 15:47
Houden jullie van bewerkte foto'of liever zoals ze van de kaart afkomen?Tsjonge! dat rood in een zwart-witte foto vind ik wel gaaf zeg. En dat rare vlechtwerk ook wel eens leuk voor een keer. Nog nooit gezien joh. Bizar. Wel grappig! Thnx Eric.

Die foto van de 512 overdwars op de weg vind ik gaaf zeg. Echt een stoere bak hoor hee. Er achter te rijden was een feest als ie gas gaf. Ik heb een paar keer voluit zitten lachen: ''ha-ha-ha, niet normaal joh :D :D''. Goh, wat is samen rijden toch gaaf! Allemaal F's in je spiegel te zien. En nou ook eens zelf achter iemand aan; vond ik ook heerlijk. Wat een design is het toch zo'n 512. Die rechthoekige kont, zo onwijs herkenbaar en uniek. Hoe verzínnnn je het!

Johan ook bedankt. Ook leuke foto's. Waar zijn de foto's van 'onderweg?' <edit; staan er ondertussen al :))

Johannus
26-05-2008, 15:52
Ik heb een paar keer voluit zitten lachen: ''ha-ha-ha, niet normaal joh :D :D''.

Volgens mij kun je dat inderdaad vrij goed horen op een van de filmpjes :D

Heb onderweg vooral veel gefilmd, echt supervet dat geluid :D

Ben ze nu aan het uitzoeken en monteren. Hoop voor vanavond een resultaat te hebben :D

Johannus
26-05-2008, 16:02
Heb ook ff een photoshop gemaakt van de 360 :D

Dat soort foto's zijn altijd echt gaaf, in engeland verkopen ze ook vaak poster's van een rode telefooncel en bus in een grijswaarden achtergrond :D

Gilles027
26-05-2008, 16:37
Zo te zien een geslaagde dag. Leuke foto's! Zie ik nou in dat Clublokaal een bumper van een Mondial en een gedeelte van een 348 deur hangen? Leuk bedacht!:)
Goed om ook in 'Belgio' weer een F-Chat meeting te zien. De Belgische members geven zoveel input op de site, volgens mij is dat bij de meeting ook zo....Fantastico!

Zeer prachtige foto's alle maal, de bumper is niet van een Mondial maar wel van een 348, die de club bij een bezoek aan Maranello van de heer Zanassi heeft ontvangen, was van een ongeval F, dat ik heb herstelt, de onder deel van de deur van de 348 heb ik ook van Zanassi gehad en herstelt, daar hat ik mijn F1 modellen in schaal 1/43 van het merk ONIX van het jaar 1987 tot 2000, in het dubbel voor iedere piloot die toen reed, heb ik geschonken aan de club als ik naar Italie vertrok, natuurlijk zonder F1, hier foto's er van met een gedeelte van de F1

Vivado Ferrari
26-05-2008, 16:44
Zeer prachtige foto's alle maal, de bumper is niet van een Mondial maar wel van een 348, die de club bij een bezoek aan Maranello van de heer Zanassi heeft ontvangen, was van een ongeval F, dat ik heb herstelt, de onder deel van de deur van de 348 heb ik ook van Zanassi gehad en herstelt, daar hat ik mijn F1 modellen in schaal 1/43 van het merk ONIX van het jaar 1987 tot 2000, in het dubbel voor iedere piloot die toen reed, heb ik geschonken aan de club als ik naar Italie vertrok, natuurlijk zonder F1, hier foto's er van met een gedeelte van de F1

Wat een unieke manier van presenteren! Leuk dat ze het nog hebben hangen:)
Ik lees eigenlijk weinig over het bezoek van de Club. Kan daar iemand wat over vertellen?

Ricars
26-05-2008, 17:29
Mooie foto's iedereen!
Jammer dat ik niet kon...

ferrari-fan
26-05-2008, 18:38
wauw wou dat ik erby was maar vanwege grootvader is het niet doorgegaan
hy is ondertussen in ziekenhuis voor onderzoek van uitzaaiingen
nog geen nieuws . :s beetje beangstigend

mavanhaasteren
26-05-2008, 19:34
Ik help wel met duwen:)

ik wil dan ook wel helpen maar ik denk dat slepen iets sneller gaat :D:D

enzotje
26-05-2008, 20:12
mooie foto's het zag er weer een super meeting uit jammer dat ik niet kon komen, maar volgende keer beter:D

SFCGENK
26-05-2008, 22:11
Wat een unieke manier van presenteren! Leuk dat ze het nog hebben hangen:)
Ik lees eigenlijk weinig over het bezoek van de Club. Kan daar iemand wat over vertellen?

Namens het Bestuur en de leden van Scuderia Ferrari Club Genk wil ik iedereen bedanken voor jullie aanwezigheid in ons Clublokaal te Genk. Wij tellen reeds af naar een volgende ontmoeting....met dan een overwinning van Felipe en/of Kimi
FORZA FERRARI !!!

.

Johannus
26-05-2008, 23:11
Alle aanwezigen en organisator nogmaals enorm bedankt voor deze geweldige meeting! Het was super geregeld en ik heb echt een fantastische dag gehad.

Er zijn al veel foto's geplaatst, en een foto zegt meer dan 1000 woorden, maar om het geheel even compleet te maken bij deze een video-impressie van deze onvergetelijke dag:

Kijk en geniet! http://www.youtube.com/watch?v=OvOeaPc3G4A

mtange
26-05-2008, 23:32
Mooie film Johan! Altijd leuk om ook wat videobeelden met geluid te zien van rijdende Ferrari's. :) Bedankt!

nofear02
27-05-2008, 00:19
Alle aanwezigen en organisator nogmaals enorm bedankt voor deze geweldige meeting! ... een video-impressie van deze onvergetelijke dag:
Kijk en geniet! http://www.youtube.com/watch?v=OvOeaPc3G4ASupergaaf Johan! erg leuk zeg! mooie aanvulling in deze draad. thnx.

Johannus
27-05-2008, 00:24
Supergaaf Johan! erg leuk zeg! mooie aanvulling in deze draad. thnx.

Het was dat ik naast zo'n geweldige chauffeur zat, anders had ik natuurlijk nooit zulk film-materiaal kunnen schieten :)

nofear02
27-05-2008, 00:30
Namens het Bestuur en de leden van Scuderia Ferrari Club Genk wil ik iedereen bedanken voor jullie aanwezigheid in ons Clublokaal te Genk. Wij tellen reeds af naar een volgende ontmoeting....met dan een overwinning van Felipe en/of Kimi
FORZA FERRARI !!!Heel goed Giulio! t was erg leuk. En dat met zelfs slechte weersberichten eerst. Voor het zelfde geld hadden we met 20 Ferrari's gestaan. Het idee was iig volgens mij goed; eerst verzamelen bij FMA en dan met een aantal naar Genk. Wie weet maken we er een jaarlijks terugkerend evenement van! :) . Maar dan wel met beamer op de muur hoor :). En een paar modellen van Pasquale. Het was iig leuk jullie weer te zien. En aan de spaghetti lag het niet; die is prima! En de club heeft er weer een paar leden bij. Vind ik ook steengoed. Tot de volgende keer!

@ johan: slijmjurk ;) :D.

ferrari-fan
27-05-2008, 18:17
oow mooi spijtig dat ik er niet bij kon zijn
maar de volgende ben ik er wel
maareuh wanneer is dat? :p of loop ik een beetje voor

enzotje
27-05-2008, 20:45
Alle aanwezigen en organisator nogmaals enorm bedankt voor deze geweldige meeting! Het was super geregeld en ik heb echt een fantastische dag gehad.

Er zijn al veel foto's geplaatst, en een foto zegt meer dan 1000 woorden, maar om het geheel even compleet te maken bij deze een video-impressie van deze onvergetelijke dag:

Kijk en geniet! http://www.youtube.com/watch?v=OvOeaPc3G4A

mooi filmpje! wel grappig de reacties :D

dcpixels
27-05-2008, 21:28
Er zijn al veel foto's geplaatst, en een foto zegt meer dan 1000 woorden, maar om het geheel even compleet te maken bij deze een video-impressie van deze onvergetelijke dag.

Johan, leuke film! Heerlijk dat geluid van de TR en de 360. Bedankt!

Reiben
27-05-2008, 21:36
Je hebt het weer heel goed geregeld gekregen zie ik Robert! Proficiat alweer voor de geslaagde organisatie. Mijn eindwerk is bijna af, dus normaal gezien zal ik vanaf volgende week weer wat actiever kunnen zijn op het forum

Greetz

Reiben

Johannus
27-05-2008, 22:35
mooi filmpje! wel grappig de reacties :D

Van Robert en mij in de auto?

575 GTC
27-05-2008, 22:44
@ Johannus

Mooie filmpje !

Wat zijn de titels van de muziek die je heb gebruikt ?

Johannus
27-05-2008, 23:06
@ Johannus

Mooie filmpje !

Wat zijn de titels van de muziek die je heb gebruikt ?

Dankje :D!

Rob D - Clubed to death (matrix soundtrack)
Clint Mansel - Summer overture (Reqiuem for a dream soundtrack)

Beide nummers worden ook in deze films gebruikt.

Ik verzamel voor dit soort film projectjes altijd mooie muziek van bestaande films en soundtracks, werkt meestal erg geod.

nofear02
28-05-2008, 01:17
belgie-meeting, nederland-meeting, of nederland+belgie meeting Enzo :D. Dat ga je niet redden vriend..... :D.

Racing-Baker
28-05-2008, 14:17
houd me niet tegen om overuren te draaien Robert!
die Pioneer 308GTB/M verschijnt dit jaar nog op een (en of meerdere) van je meeting's!
dat MOET gewoon ;)

nofear02
28-05-2008, 14:38
houd me niet tegen om overuren te draaien Robert!
die Pioneer 308GTB/M verschijnt dit jaar nog op een (en of meerdere) van je meeting's!
dat MOET gewoon ;)Vind ik ook! :D

Johannus
28-05-2008, 15:23
Hey mensen,

Ik probeer even een zo compleet mogelijk lijstje te maken van de aanwezigen, volgens mij is het een aardig eind gelukt, mochten er op en of aanmerkingen zijn of aanvullingen, dan hoor ik het graag:

Nickname - Voornaam - Ferrari

nofear02 - Robert - 328gts (rood)
Red Mythos - Jannis - 360 Modena (rood)
512cello - Marcel - 512tr (rood)
Joris De Keyser - Joris - 308gtb (rood)
priboy - Herman - 348ts (rood)
milko - Milko - 365gt4 2+2 (bruin)
tripelle - Pierre - 348ts (rood)
Mondial T 1989 - Patrick -
beemer_007 - Chris -
autofotoDOTbe - Eric -
lvg - Luc -
SFCGENK - Giulio -
scuderia - Jan -
?? - Joren - 308gtb (zwart)
?? - Roberto - Mondial (rood)

Dat is hoever ik tot nu toe gekomen ben.
Ben in ieder geval de naam vergeten van de eigenaar van de 360 met zonnedak en van de eigenaar van de 355gts.
Verder weet ik van de 2 leden van Scuderia Ferrari Club Genk Joren en Roberto niet of ze hier ook een account hebben en wat de nickname is.

Verder kan het natuurlijk goed zijn dat ik iemand over het hoofd heb gezien bij het maken van de lijst, voel je dan aub niet beledigd...

tot slot is er schijnbaar nog heel even een tweede 348ts op het aldi terrein geweest? ik heb die niet gezien, maar was dat ook iemand van hier of van de club uit genk?

.

nofear02
28-05-2008, 15:38
er waren natuurlijk ook nog de mensen van de club genk, zoals die mondial, 355, zwarte 308 en 360. de 2e 348 was van triplle; pierre. die is wel member hier.

je vergeet scuderia - jan.

.

Johannus
28-05-2008, 15:49
die mondial en zwarte 308 had ik al, maar inderdaad die 360 van genk en die 355 van genk weet ik niet wie dat zijn...

scuderia - jan en triplle - Pierre zijn toegevoegd, dankje :D

.

Mondial T 1989
29-05-2008, 00:42
die mondial en zwarte 308 had ik al, maar inderdaad die 360 van genk en die 355 van genk weet ik niet wie dat zijn...

scuderia - jan en triplle - Pierre zijn toegevoegd, dankje :D

.

De 355 gts was iemand vanuit Kermt bij Hasselt.
Hij heeft ook nog een Testarossa,308gts i en een mondial 3.2 cabriolet.

Gilles027
29-05-2008, 10:17
De 355 gts was iemand vanuit Kermt bij Hasselt.
Hij heeft ook nog een Testarossa,308gts i en een mondial 3.2 cabriolet.

De 360 is van Robi L uit Genk

Red Mythos
29-05-2008, 17:13
Jeetje wat een mooie foto´s, en dat filmpje super !, moeten we vaker doen filmen!
al met al een geweldige dag en het weer was uiteindelijk heel goed.

nofear02
29-05-2008, 20:52
Jeetje wat een mooie foto´s, en dat filmpje super !, moeten we vaker doen filmen!
al met al een geweldige dag en het weer was uiteindelijk heel goed.zeker weten. ben blij dat je t naar je zin hebt gehad Jannis! gr

priboy
30-05-2008, 01:21
Het was een heel prettige ervaring om jullie allemaal in Genk te ontmoeten.
Te gek mijn eerste verschijning op YouTube en al die mooie plaatjes van alle
aanwezige schoonheden op dit forum.
Ik tracht hier nog even mijn (eerste) eigen fotos te plaatsen.

PS, sorry dat ik geen oordopjes uitgedeeld heb voor mijn Challenge-Race-Uitlaat !
zie afbeelding ;-}

Graag tot ziens,

Johannus
30-05-2008, 01:21
Ik heb van mij filmpje en foto's ook een DVD gemaakt, dan is de kwaliteit 100x beter dan op youtube... en staat het mooi bij elkaar. Dan blijft het ook mooi bewaard :D

Als iemand die erbij was of iemand anders deze bij wijze van archiefering of gewoon 'voor de leuk' wil hebben, stuur me ff een e-mail of pm met je adresgegevens, dan stuur ik ff een kopietje op. Heb toch genoeg lege DVD's hier liggen.

priboy
30-05-2008, 01:25
Deel 2

nofear02
11-06-2008, 11:42
Johannes; nog zeer bedankt voor de dvd die ik van je mocht ontvangen vorige week! Ik doe het niet gauw, mar ik heb hem lekker mee naar huis genomen om hem daar te zien in bioscoop-opstelling :). Prachtig! Mooie beelden en lekker geluid, vooral als Marcel (512cello) die voor ons reed optrok. Machtig! Zelf had je ook voor mooie muziek gezorgd die er goed bijpast. inclusief een hele cover er omheen, helemaal net écht, erg mooi gedaan. Krijgt een plaatsje in de boekenkast! Thnks. Een mooi aandenken aan een hele leuke middag.