PDA

View Full Version : ItalAuto uit Achterveld?

Rol@nd
29-04-2008, 22:26
Heeft iemand ervaring met (onderhoud bij) ItalAuto uit Achterveld?
Ik ben benieuwd naar ervaringen, prijzen, service, snelheid e.d.

nofear02
29-04-2008, 23:06
Heeft iemand ervaring met (onderhoud bij) ItalAuto uit Achterveld?
Ik ben benieuwd naar ervaringen, prijzen, service, snelheid e.d.Ik weet er niks van. Behalve dan dat het wel een vermaarde naam is geloof ik. Maar ik weet niet of Kees van Stokkum nog steeds zelf sleutelt? Was de opstal meeting er niet van de fcn afgelopen januari?

.

Rol@nd
29-04-2008, 23:16
Ik ga er binnenkort eens kijken, het is bij mij om de hoek (Amersfoort>Achterveld). Maar ik ben benieuwd of iemand op het forum ervaring met deze zaak heeft.

308ROB
30-04-2008, 00:24
De naam Italauto is er nog wel, maar Kees zelf sleutelt niet meer, en heeft de zaak overgedaan aan een ander.
Zelf heb ik geen ervaring met dit bedrijf maar het is altijd moeilijk om zomaar een oordeel te geven. het is net als bij de tandarts de een gaat er met plezier heen en de ander komt er nooit meer.
het is altijd makkelijk om een bedrijf af te kraken of op te hemelen en zeker op internet.
volgens mij moet je er heen gaan en er een praatje maken over hoe en waarom zodat je voor je zelf een bepaald beeld van de personen/werkplaats en werk wijze krijgt.

Rob,

Dino2400
11-05-2008, 14:52
Inmiddels heeft Pieter Pfeif#er de leiding bij Italauto en is eigenaar van dit bedrijf. Dhr. van Stok#um is nog steeds regelmatig aanwezig en staat het (zeer ervaren!!) team met raad en daad bij.

Ik heb mijn eigen Fiat Dino in onderhoud bij dit bedrijf en dit bevalt mij prima. Wellicht niet de goedkoopste kwa uurtarief maar wel kwaliteit. Goed advies en prima service!

Ik ben van mening dat de naam die dit bedrijf heeft alle eer wordt aangedaan!