View Full Version : Voorjaarsrit 'het Gooise Matras', Hilversum, 27 apr 2008 (praat)
nofear02
16-04-2008, 22:17
Heren (en dames),
Vanmorgen besloot ik dat hoe dan ook de aankondiging voor de voorjaarsrit van ons op de draad moest, ook al was nog steeds niet alles geregeld. Anders wordt het te laat / te kort dag.
Vanmiddag krijg ik prompt van 2 dingen akkoord. Had ik dus eerder moeten denken :D. Ik ben er weken mee bezig geweest. Eén ding is nog steeds niet rond, en dat merken we later pas of dat goed komt.
Hopen op goed weer. Er is wel GP van Spanje, maar er gaat niks boven F's in levenden lijven horen en zien wat mij betreft :).
groet
.
nofear02
16-04-2008, 23:50
V E R R A S S I N G ! :
de 1e rit in 2008 van
F-CHAT.EU
is
" de G O O I S C H E M A T R A S -rit "
op
zondag 27 april 2008 a.s
in en rond Hilversum.
Vanaf: 10.15u
Het is weer hoog tijd dat wij een rit gaan doen, en ik heb een leuk evenementje klaarliggen. Waarbij we grote stukken rustig toeren, dus een aantal niet-bezitters kunnen evt met eigen auto gerust meerijden! Een paar mensen worden sowieso verzocht te helpen met de bewaking van de auto's. Ik maak ca. 30 routeboekjes.
PROGRAMMA:
10.15u - 11.00u VERZAMELEN - links van www.MARANELLO.nl, vreelandseweg 7 in Hilversum, voor koffie en koek (buiten!). In principe is het nml. gewoon dicht op zondag natuurlijk, maar heeeeel misschien.... 'effies snel'... ;) .
11.00u -11.15u RIJDERS-BRIEFING - welkom, even het een en ander uitleggen en goed afspreken, daarna naar de wagens.
11.15u AANVANG RIT - een hele fraaie rit langs/door het plassengebied, langs water, over dijkjes, provinciale wegen en op t laatst een stuk snelweg naar...
12.15u LUNCH - in Van der Valk Motel ''DE WITTE BERGEN" langs de A2. We hebben een eigen zaaltje, met terras, met eigen afgezette parkeerplaats, en ff simpeltjes: een lekkere kop soep, luxe broodjes, kroket, drinken. :)
13.30u 2e RIT - nog even een stukkie rijden, op weg naar de.. ..
14.00u FOTO-SHOOT - bij het prachtige kasteel www.HoogeVuursche.nl gaan we even snel foto's maken, op de parking en misschien nog elke wagen apart, op de oprijlaan
14.30u verder - dan is het nog een heel klein stukje rijden naar het eindpunt:
14.45u BEZOEK WINKEL - we gaan even op bezoek bij AUTOLAND, aan de Gijsbrecht van Amstelstraat 239 in Hilversum (parkeren op een plek in de buurt, bewaking). Die gaat speciaal voor ons even open! We mogen daar eens rondneuzen, en 'doen' even thee.
16.00u EINDE
Kosten: 20 euro per persoon
Ik gok erop circa 20-30 wagens bij elkaar te krijgen. Ritten rijden we in groepen van 10 wagens met elk een gids-auto voorop. Dit om het een beetje overzichtelijk te houden en zo de veiligheid te waarborgen. De rit voert over landelijke weggetjes, over een bochtig slingerend dijkje, een paar provinciale wegen en weer snelweg. Er is gelegenheid zat om met elkaar te kletsen.
Heeft u niet zoveel tijd, dan mag u ook een halve rit meedoen! Dus door alleen het eerste stuk 's ochtends mee te rijden of juist pas halverwege erbij te komen vanaf de lunch. No prob! Of zelfs alleen even alleen bij t begin- of eindpunt te komen kijken!
Routebeschrijving: vanaf A-27; gewoon allemaal naar Hilversum en borden 'Centrum' en dan richting 'Loosdrecht' rijden. De vreelandseweg rijd je vanzelf op, Maranello kan niet missen, parkeren links van hun pand bij de Office Centre; wij staan daar, je ziet ons zó.
De wagens kunnen veilig bij alle 'stoppunten' staan. F-Chat.eu regelt zijn eigen parkeerwacht.
Aanmelden op de draad of via pm naar NoFear02 aub.
Dit wordt heel leuk!
nofear02
17-04-2008, 00:43
Maranello:
.
nofear02
17-04-2008, 00:45
v/d valk Motel: 'de witte bergen' (met waarschijnlijk dát parkeervak voor ons):
.
nofear02
17-04-2008, 00:46
Superfraai kasteel en landgoed 'De hooge Vuursche' (fotolocatie):
.
nofear02
17-04-2008, 00:48
Autoland Hilversum: autominiaturen, dvd's, boeken, etc (misschien met een tv aan voor de GP!)
.
nofear02
17-04-2008, 00:52
Parkeren links van 'maranello', bij de Office Centre. Die gaan speciaal voor ons even het hek open doen en dat we veilig en rustig op hun parkeerterein mogen staan. Heel misschien gaan ze zelfs nog koffie voor ons schenken en krijgen de rijders een kadootje van hen :). Het is op de vreelandselaan. Je moet als je de rotonde genomen hebt gelijk naar rechts de paralelweg oprijden (fietspad kruisen) en dan kom je bij t office centre. Ik maak tzt nog wel een google earth shot.
.
mavanhaasteren
17-04-2008, 09:12
Robert het ziet er weer geweldig uit.
en bij het kasteel een foto shot maken is echt prachtig.
heb er nu al zin in
dus bij deze meld ik me alvast aan.
Dino2400
17-04-2008, 09:28
Ja, zeg dit is echt BALEN...
Een rit die notabene zo ongeveer start bij mijn schoonouders voor de deur en wij zijn vanaf precies die dag op HUWELIJKSREIS...
(Of ik moet vrijdag de 25ste nog ff snel nee zeggen... ??!!)
Wij kunnen er helaas dus niet bij zijn... Ik had graag kennisgemaakt met een aantal van jullie. Wellicht op Viva-Italia??
ziet er goed uit robert! alleen de kans is groot dat ik naar de f1 in barcelona ga in dat weekend... zo niet zal ik kijken of ik aanwezig kan zijn :)
Zijn de Belgen ook welkom Robert? Want Hilversum is maar een goeie 2 uur van hier dus ik zou het misschien ook wel zien zitten om te komen
Greetz
Reiben
Als het kan wil ik er graag bij zijn :) !
nofear02
17-04-2008, 18:42
''maar'' 2 uur Bert??? :D. hahaha. tsja, ik weet het niet hoor. er komen nog meer meetings. Ook in belgie. ff reserve? laten we even kijken hoe het met de aanmeldingen gaat. gai; idem, jij doet al zoveel meetings. ff kijken of het straks kan.
ff een beginnetje:
.1. Robert - Nofear02 - Ferrari 328 gts
.2. Rob - 308ROB - Ferrari 308 gtb
.3. Vincent - vdvos - Ferrari 360 Spider
.4. Wesley - Wesley Ruyterman
.5. Paul - D1ablo - Lamborghini Diablo
.6. Marcel - Mavanhaasteren
.7. Robin - Admin
.8. Michael - MichaelT
430driver
17-04-2008, 20:57
Ik ben ook van de partij!
.
Ik heb zojuist Jan S. gesproken, mijn 365 is zaterdag klaar om op te halen.
Dus als alles mee zit zie je mij a.s. zondag de 27e in Hilversum.
Mooi ritje om de motor los te rijden. Misschien komen vrouw en Thijs ook mee, maar dat is nog niet zeker.
groet, Milko.
nofear02
17-04-2008, 22:16
Joehoe Milko: eindelijk! : rijden met dat ding! Je zal er zin in hebben, en... de wagen ook! Geweldig dat je erbij bent. Vraag je evt ook nog aan Miguel?
Mondial T
17-04-2008, 22:18
Robert,
Lijkt me leuk, auto reed weer perfect afgelopen weekeind
dus ik ben van de partij, is vrouw en kind mee een probleem ?
groeten Marco
nofear02
17-04-2008, 22:28
Robert, Lijkt me leuk, auto reed weer perfect afgelopen weekeind
dus ik ben van de partij, is vrouw en kind mee een probleem ? groeten MarcoZo, dat gaat goed zo, prima Marco! F-rijders bepalen het natuurlijk zelf dat ze hun vrouw en kinderen meenemen in hun auto, da's logisch. Geen probleem hoor!
wesleyruytrmn
17-04-2008, 22:35
Hee robert, je heb me natuurlijk al op de presentielijst gezet, haha ;)
Het worden hele mooie routes, en geloof me, iedereen die nog twijfelt, je kan ik het Gooi héél leuk en mooi rijden. En Hooge Vuursche is inderdaad echt een super mooie fotolocatie. Hier in de omgeving is het een zeer gewilde trouwfoto locatie. Misschien mijn toekomstige haha.
Vivado Ferrari
17-04-2008, 23:51
Ben alles op alles aan het zetten voor de 27ste. Ik zou werken, maar dit is een rit die ik niet wil missen:)
nofear02
18-04-2008, 00:21
Goed zo Vin, doe je best! Tot nu toe:
.4. Wesley - Wesleyruyterman
.5. Paul - D1ablo - Lamborghini Diablo 6.0
.7. Robin - Admin
.8. Michael - MichaelT
.9. Mark - 360driver
10. Milko - Milko - Ferrari 365 gt/4
11. Marco - Mondial T - Ferrari Mondial T
12. Vin - Vivado Ferrari
Robert,
Ik ga er deze keer ook bij zijn :)
Bob
v-barchetta
18-04-2008, 00:36
Hey Robert,
Super!!! Ik ben erbij uiteraard met de Mondial!!!
Ook voor mijn F het zelfde, kan ik hem ff lekker losrijden, momenteel krijgt hij zijn grote beurt met riemen, spanrollen, filters etc. etc.
Vincent
nofear02
18-04-2008, 00:46
Super bob en vin3! leuk mannen. Vooral voor jou vin, je 1e echte meeting in/met je eigen wagen, hoe voelt dat??? Ik denk dat ik het al weet: kind of the road! :D. prachtig man!
v-barchetta
18-04-2008, 01:04
Super bob en vin3! leuk mannen. Vooral voor jou vin, je 1e echte meeting in/met je eigen wagen, hoe voelt dat??? Ik denk dat ik het al weet: kind of the road! :D. prachtig man!
HaHa :D, Echt gaaf, kan nu al niet wachten!!!!
Naar alle evenementen enz. waar ik in mijn leven ben geweest alleen maar kijken en foto's maken, maar nu dan met eigen bolide er naar toe. WOW, dat maakt het natuurlijk alleen maar extra special. En i.d.d. kind of the road :D :D
Leuk programma, mensen. Ik ben in Mali dus ben er niet bij, helaas. Veel plezier en doe Marco de groeten (als hij zich mij niet kan herinneren, dan mijn auto wel...).
Onno
nofear02
18-04-2008, 10:42
Leuk programma, mensen. Ik ben in Mali dus ben er niet bij, helaas. Veel plezier en doe Marco de groeten (als hij zich mij niet kan herinneren, dan mijn auto wel...).OnnoHey Onno, kent marco jou of jouw wagen?? Grappig. Het is overigens nog niet zeker of we Marco (eigenaar Maranello) gaan zien. Hij heeft het erg druk en een vrije dag is dan ook wel eens lekker. Een mens wil ook zijn vrouw en kinderen wel eens zien en zeker andersom. Maar.... we zijn er mee bezig. ;). k Zal zeker de groeten doen dan!
nofear02
18-04-2008, 10:45
HaHa :D, Echt gaaf, kan nu al niet wachten!!!!
Naar alle evenementen enz. waar ik in mijn leven ben geweest alleen maar kijken en foto's maken, maar nu dan met eigen bolide er naar toe. WOW, dat maakt het natuurlijk alleen maar extra special. En i.d.d. kind of the road :D :DJa ik weet precies wat het is Vincent! :D. Ik heb immers mijn wagen ook nog maar pas 1,5 jaar. Ik wil een stukje achter jou aan rijden, óf nog beter: net voor je zodat ik je grijns van oor tot oor kan zien in mijn spiegel, dat gaat een moooooi gezicht zijn :D :D ;).
Super bob
Staat een spatie te veel...
nofear02
18-04-2008, 17:17
Staat een spatie te veel...:D
Leuk initiatief, hier houd ik wel van maar de mei vankantie begint net dat weekend op de scholen in geheel Nederland en ik ga met mijn gezin naar het heerlijke België (dus per Alfa). Op de 27e is ook de F1 te Barcelona.
Wens iedereen die gaat veel plezier en goed weer!
ik rij wel achter je aan robert.lex
AnthonyR
19-04-2008, 20:27
Ziet er al veelbelovend uit.. :) Veel plezier heren.
nofear02
19-04-2008, 20:29
ik rij wel achter je aan robert.lexHey Lex! mooi man! Tof dat je d'r weer bij ben. We hebben nog wel ff contact over misschien vanaf mijn kantoor gezamelijk erheen of zo?
Weersberichten zijn trouwens al goed; t is natuurlijk nog veel te ver van tevoren en weersberichten stellen geloof ik niks meer voor tegenwoordig, maar toch; het onderstaande te lezen op de knmi site is toch wel lekker :):
vrijdag 25 april tot en met maandag 28 april 2008
Grote kans op rustig weer met een kleine kans op neerslag. Temperaturen een paar graden boven normaal.
Ik teken ervoor!
nofear02
19-04-2008, 20:33
ff een nieuw update-tje doen?:
.7. Robin - Admin
.8. Michael - MichaelT
.9. Mark - 360driver
12. Vin1 - Vivado Ferrari
13. Bob - Zanti70
14. Vin3 - v-Barchetta - Ferrari Mondial 8 (heey; hoe staat dit Vin? kicken of niet?? ;):D)
15. Lex - lex348 - Ferrari 348 ts
16. Erik - Erikderaaf
v-barchetta
19-04-2008, 21:08
ff een nieuw update-tje doen?:
..
14. Vin3- v-Barchetta - Ferrari Mondial 8 (heey; hoe staat dit Vin? kicken of niet?? ;):D)
16. Erik - Erikderaaf
Hey Robert,
Yep kicken hoor :D
Kan niet wachten ;)
.
Kom op heren! we zijn nog Lang niet met dertig auto's, kom op met die Testa's,550,s,F40's,Dino's,Mondials en 308's en niet te vergeten de 512's.
We moeten Robert zijn doelstelling toch makkelijk kunnen invullen, denk aan Houten afgelopen jaar, waren er meer dan 8 dus poetsen,wassen en daarna de 27e gassen!
.
v-barchetta
19-04-2008, 21:36
Kom op heren! we zijn nog Lang niet met dertig auto's, kom op met die Testa's,550,s,F40's,Dino's,Mondials en 308's en niet te vergeten de 512's.
We moeten Robert zijn doelstelling toch makkelijk kunnen invullen, denk aan Houten afgelopen jaar, waren er meer dan 8 dus poetsen,wassen en daarna de 27e gassen!
Helemaal mee een eens Milko!!! Ik vind het lijstje ook nog een beetje karig tot nu toe.
Dus kom op heren!!!!
Vivado Ferrari
19-04-2008, 21:59
Ik mis ook nog diverse heren....Euh Cor? Bram? Euh......
nofear02
19-04-2008, 22:03
Het is nog vroeg hoor. Mijn ervaring is dat er veel mensen pas op t laatste moment beslissen. Willen ook eerst zekerheid over het weer. 30 halen we denk ik ook niet, dat was ook 'max'. 20 komt eerder. De FCN is immers dan met een reis naar Ierland, het is GP van Spanje, 2 weken geleden net die grote fcn-rit geweest, en... het is het begin van de mei-vakantie, zijn er ook wat mensen weg. t Wordt niet zo'n supergrote meeting. En dat hoeft ook helemaal niet. Die komt later nog wel eens...:).
Wie als eigenaar een weekend niet in zijn Ferrari gezeten heeft,
Kan dat weekend niet fatsoenlijk hebben geleefd!
Een weekend zonder je Ferrari is als een kooi zonder kanarie!
Dus dames en heren, stuurt uw partner uit shoppen de 27e wij hebben helaas een plicht te vervullen, iemand moet het doen toch??
mavanhaasteren
20-04-2008, 02:48
het is GP van Spanje
daar heb je toch een videorecorder of hard disc recorder voor :D:D
nofear02
21-04-2008, 11:47
Update:
johan komt ook (ricars)
en peter augustijn ; ferrari 348 tb
dus:
.7. Robin - Admin
.8. Michael - MichaelT
.9. Mark - 360driver
13. Bob - Zanti70
14. Vin3 - v-Barchetta - Ferrari Mondial 8
16. Erik - Erikderaaf
17. Johan - Ricars
18. Peter - Peter Augustijn - Ferrari 348 tb
.
nofear02
21-04-2008, 11:59
http://www.nu.nl/news/1535059/14/Veel_drankrijders_tijdens_controle_het_Gooi.html
huh?? :D
.
a.s. zondag 20 graden voorspeld... licht toenemende kans op neerslag maar dat zou dan tussen de 0 en 1 mm zijn. Mag de pret niet drukken lijkt me !
nofear02
22-04-2008, 12:35
a.s. zondag 20 graden voorspeld... licht toenemende kans op neerslag maar dat zou dan tussen de 0 en 1 mm zijn. Mag de pret niet drukken lijkt me !Volgens mij ziet het er goed uit hoor paul (voor wat de voorspelling waard is):
.
Volgens mij ziet het er goed uit hoor paul (voor wat de voorspelling waard is):
Daar zeg je wat.... voor wat de voorspelling waard is..... volgens mij viel het vorige keer in België ook mee (bij de afgelaste meeting), maar ja achteraf het weer voorspellen is het makkelijkste natuurlijk.
mavanhaasteren
22-04-2008, 19:17
zolang het maar droog is dan gaan we zelf wel het zonnetje r bij denken
Ik kom zondagmorgen even bij Maranello langs met de F, Hilversum is niet zo ver weg van hier, daarna moet ik er helaas weer vandoor omdat ik nog een afspraak heb in de buurt van Nijmegen.
RedmondialTCab
22-04-2008, 23:00
Guys,
Ik heb even na moeten denken over deze dag.
Ik heb een aantal nachtdiensten nu voor de boeg en de zondagochtend komt nu net niet goed uit. Tevens krijg ik rond 2 uur 's middags bezoek.
Hoe jammer ik het ook vind zal ik dus helaas dit aan me voorbij moeten laten gaan
snik, snik,snik......
Maar ja , volgende keer beter!!! nietwaar?
nofear02
22-04-2008, 23:24
Heeey geweldig Roger! leuk dat je toch even komt kijken! dat is prima hoor! dat mag. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! En je grijze testarossa is altijd een prachtig gezicht. Mooi zo! t is jammer dat jij Cor 's middags bezoek krijgt anders had je gerust gewoon 's middag ff kunnen komen. Volgende keer beter!
Gelijk even voor de duidelijkheid: mensen/ heren rijders; het is niet verplicht de hele dag mee te maken hoor! Je mag later komen, eerder weggaan, whatever. Maar kom ff kennis maken met een aantal van ons. Dat is toch leuk?? Doen!
nofear02
23-04-2008, 00:18
Roger dus 's ochtends, en...
montezemelo 's middags! hartstikke leuk: kan allemaal! geen enkel probleem :).
walter komt ook (dcpixels)
dus:
.7. Robin - Admin
.8. Michael - MichaelT
.9. Mark - 360driver
13. Bob - Zanti70
16. Erik - Erikderaaf
17. Johan - Ricars
19. Roger - Roger_L - Ferrari Testarossa - 's ochtends
20. Patrick - Montezemelo - 's middags
21. Walter - dcpixels
.
Fokkerjockey
23-04-2008, 01:00
helaas kan ik er niet bij zijn.... Ik zit de hele dag in Cardiff aan Ferrari's in het Gooi te denken :D
Veel plezier allemaal!!!
Weerbericht door KNMI aangepast naar 22 graden !!!
Kans op neerslag wel groter: 50 % met 0-2mm regen.
nofear02
24-04-2008, 00:59
Niels is er natuurlijk ook bij! = 250lm. Leuk niels, gaaf!
nofear02
24-04-2008, 11:07
Het is overigens nog niet zeker of we Marco (eigenaar Maranello) gaan zien. Hij heeft het erg druk en een vrije dag is dan ook wel eens lekker. Een mens wil ook zijn vrouw en kinderen wel eens zien en zeker andersom. Maar.... we zijn er mee bezig. ;).Heren, ik ben gisteren alvast even bij Maranello geweest, en ik heb fantastisch nieuws; het is vrijwel zeker dat Maranello even opengaat voor ons! Dit is zeer uitzonderlijk want Marco doet dit normaal gesproken niet, vanwege de bovenstaande reden (waar ik helemaal begrip voor heb!). Maar waarschijnlijk tóch even. Hetzij door hem, hetzij door iemand anders. Dat is echt helemaal geweldig want het is daar mooooooi zeg! En wat heeft ie een mooie spullen staan! Waanzinnig. Zeer hoog nivo van wagens daarzo! In prima staat; tip-top. Afijn: het is vrijwel zeker dat jullie dit gaan zien: :) :
.
nofear02
24-04-2008, 11:15
En Wesley; enorm bedankt voor gisteren-avond! ;)
nofear02
24-04-2008, 11:21
En oh ja, laat ik nog even duidelijk stellen dat mensen niet verplicht zijn de hele dag mee te doen! Wil je erg graag gewoon de GP zien 's middags, kom dan gewoon 's ochtends naar Maranello en rij mee tot aan de lunch! Dan kan je nog bekijken of je wel of niet de lunch meedoet maar dat hóeft allemaal niet! Vrijheid-blijheid!
En andersom ook; is je de ochtend te vroeg, ga je eerst wat anders doen of wil je uitslapen, kom dan gewoon rechtstreek naar Motel de Witte Bergen om 13.00u. Is geen enkel probleem!
Vivado Ferrari
24-04-2008, 11:39
Robert, een vraag;
We gaan ook even naar autoland in Hilversum. Kunnen de bezoekers na wat rondneuzen ook een aankoop doen?
nofear02
24-04-2008, 11:57
Robert, een vraag; We gaan ook even naar autoland in Hilversum. Kunnen de bezoekers na wat rondneuzen ook een aankoop doen?Vin, jij moet niet voor je beurt praten (;) :D) want ik ben gisteren OOK even bij Autoland geweest om te kijken hoe of wat, en zij gaan zondag een speciale tafel neerzetten met EXTRA Ferrari-dingen en we zijn helemaal niet verplicht iets te kopen, maar de kassa gaat wel gewoon online / open en diegenen die iets zien wat ie MOET hebben, kan dat gewoon kopen! keuze genoeg geloof ik? :) :
.
nofear02
24-04-2008, 12:03
En wat dacht je van dit? (hans; wat staat daar op de 2e plank van onderen!!? ;) (dank zij jou weet ik nou wat dat is!)).
.
Vivado Ferrari
24-04-2008, 12:13
Vin, jij moet niet voor je beurt praten (;) :D) want ik ben gisteren OOK even bij Autoland geweest om te kijken hoe of wat, en zij gaan zondag een speciale tafel neerzetten met EXTRA Ferrari-dingen en we zijn helemaal niet verplicht iets te kopen, maar de kassa gaat wel gewoon online / open en diegenen die iets zien wat ie MOET hebben, kan dat gewoon kopen! keuze genoeg geloof ik? :) :
.
Leuke winkel he? Robert?:)
nofear02
24-04-2008, 12:23
Leuke winkel he? Robert?:)Zeker weten! Ik had expres eerst mijn portemonnee uit mijn kontzak gehaald en in de auto gelegd, en ben daarna pas naar binnen gegaan. En dat was maar goed ook! Konijne wat een mooie spullen allemaal! :D
dcpixels
24-04-2008, 12:36
Zit ons ff lekker te maken, met allerlei foto's :D. Portemonnee is zo uit de auto gehaald hoor ;).
Helemaal top Robert! Dat wordt een fantastische dag.
En wat dacht je van dit? (hans; wat staat daar op de 2e plank van onderen!!? ;) (dank zij jou weet ik nou wat dat is!)).
.
Uhhh is dat niet zo'n Ferrari met gat in de neus.... ? ;)
Trouwens die parkeer betaalpaal daar recht bij Autoland voor de deur is nou niet bepaald "autovriendelijk"...
mavanhaasteren
24-04-2008, 20:37
ik denk dat ik me portemonnee maar thuis ga laten :o
ik denk dat ik me portemonnee maar thuis ga laten :o
Op die foto van Robert zag ik inderdaad wat "prijsjes"... ik zou ook maar zorgen dat er geen losse credit-cards of bankpasjes in je binnenzak zitten.... ;)
Montezemolo
24-04-2008, 22:06
Ik heb er zin in, en geloof me autoland is zeker de moeite waard !!!!!!!!!!!!
Ik zou de beurs en creditcards maar meenemen !!!!!!!!!
dcpixels
24-04-2008, 22:37
Ik heb er zin in, en geloof me autoland is zeker de moeite waard !!!!!!!!!!!!
Ik zou de beurs en creditcards maar meenemen !!!!!!!!!
Had jij dan nog wensen op modelgebied :D:D:D
Ziet er goed uit he Patrick. Dat wordt lekker snuffelen bij Autoland a.s. zondag.
430driver
24-04-2008, 22:44
Het is een gave winkel: ik heb er met de FCN regelmatig ascari meetings gehad....maar da's al weer een tijdje geleden. Heb er zin in!
dcpixels
24-04-2008, 23:23
Tjonge jonge ... en Robert spot bij Autoland gewoon een Ferrari F599 Fuoristrada voor de deur. De snelste SUV ter wereld.
Is die ontwikkeling dan toch doorgegaan bij Ferrari ??? :D
nofear02
24-04-2008, 23:32
Tjonge jonge ... en Robert spot bij Autoland gewoon een Ferrari F599 Fuoristrada voor de deur. De snelste SUV ter wereld.
Is die ontwikkeling dan toch doorgegaan bij Ferrari ??? :DJe moest eens weten wat ik allemaal gespot heb gisteren...:D. Ik geloofde mijn ogen niet. dacht dat Gairo helemaal met de fiets gekomen was. Ik was bij Hooge Vuursche, ff kijken ''of het wat is''... zie dit:
.
nofear02
24-04-2008, 23:32
...mwoah... ik denk dat we het hier 'wel mee kunnen doen'' zeker? :D :D.
de fotografen onder ons slaan hiervan waarschijnlijk gelijk op tilt, en ook de F-eigenaren snappen neem ik aan wel wat hier de bedoeling van is?? :D.
enniewee; achter het kasteel parkeer ik mijn auto en loop langs de zijkant en daar staat een fiets, ik denk.. wat zit daar nou op??.. dat geloof je toch niet?? :D. Ik kom daar om iets te regelen voor een Ferrari-meeting en zie dan dit daar staan:
.
mavanhaasteren
24-04-2008, 23:35
ff kijken ''of het wat is''...
volgens mij gaan we daar heel wat mooie foto's maken :)
v-barchetta
24-04-2008, 23:42
Hey Robert,
Aaiiiii....Ik zie het al.......... Dat word een extra dikke portomonee meenemen a.s. zondag!!!!! Ik zoek nog een aantal modelletjes en ik heb het vermoeden dat ik wel bij Autoland ga slagen.
B.d.w. de fotolocatie is echt super, kga daar echt een paar mooie fototjes maken van mijn trots!
Dat gaat zeker mooie foto's opleveren daar! Wat een schitterende locatie zeg.
Zeg Gairo, had je vandaag een vrije dag ofzo? Volgens mij is dat best een eindje fietsen voor jou! ;)
dcpixels
24-04-2008, 23:46
Wat prachtig, dat je oog op die F-sticker viel. Mooie foto van dat 'ouwe barrel'.
Ja Marcel de batterijen zitten al in de lader en de kaartjes zijn geformatteerd .
Vivado Ferrari
25-04-2008, 00:25
Is die ontwikkeling dan toch doorgegaan bij Ferrari ??? :D
Leuk Walter!:)
nofear02
25-04-2008, 10:50
Heel leuk: er komt nog een Ferrari bij en wat voor één: een Dino 246 GT!! Om maar niet te spreken over wie of wat er er inzit! :). Fantastisch! Je bent zeer welkom! Dit wordt geweldig! :D.
cvdzijden komt ook. Gairo; je kan mee; ik heb een plek voor je in een van de volgauto's.
.
nofear02
25-04-2008, 10:53
Update:
.7. Robin - Admin
.8. Michael - MichaelT
.9. Mark - 360driver
13. Bob - Zanti70
16. Erik - Erikderaaf
17. Johan - Ricars
21. Walter - dcpixels
22. Niels - 250lm
23. Gairo - 575 GTC
24. Christiaan - cvdzijden
25. Pet. - dino_246_gt - Ferrari Dino 246 gt
nofear02
25-04-2008, 10:57
Daarbij is het bijna 100% zeker dat een van de bekende members van hier ook komt met zijn Ferrari, maar dat vertelt ie zelf dan wel. Een die ik dolgraag nou wil zien in ieder geval :).
Ik heb trouwens nog meer bijna hele en halve toezeggingen hoor. Er zal dus nog wel ietsje bijkomen. En wie weet verschijnen er zondag ook nog wel spontaan ineens mensen bij :).
Volgens mij gaat het helemaal super worden a.s. zondag.
nofear02
25-04-2008, 16:23
Ik denk het ook Milko, moet je kijken, 21 graden en half bewolkt, pas 's avonds misschien een buitje! :
.
nofear02
25-04-2008, 16:37
Gezien de goede weersvoorspelling; het is voor de belgische F-rijders natuurlijk een heel eindje rijden, maar misschien voor mensen uit de grensstreek die niks te doen hebben zondag; jullie zijn absoluut welkom hoor :).
Mrs.Spider
25-04-2008, 18:24
Jammer jammer Members maar helaas zijn wij er niet bij.
Vieren verjaardag van mij.
Maar iedereen heel veel rijplezier en doe voorzichtig.
Tot zeker een volgende meeting en de groetjes voor Lex zwart schaap.
Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn!
Weerbericht ziet er goed uit! Ik kijk er alweer naar uit!
nofear02
25-04-2008, 18:44
Volgende keer beter Jolanda (en Onno). Kan gebeuren.
nofear02
25-04-2008, 19:14
Nog even voor de duidelijkheid:
de 1e rit in 2008 van
F-CHAT.EU
is
" de G O O I S C H E M A T R A S -rit "
op
zondag 27 april 2008 a.s
in en rond Hilversum.
Vanaf: 10.15u
Het is weer hoog tijd dat wij een rit gaan doen, en ik heb een leuk evenementje klaarliggen. Waarbij we grote stukken rustig toeren, dus een aantal niet-bezitters kunnen evt met eigen auto gerust meerijden! Een paar mensen worden sowieso verzocht te helpen met de bewaking van de auto's. Ik maak max 30 routeboekjes.
PROGRAMMA:
10.15u - 11.00u VERZAMELEN - op de P-plaats van t Office Centre, links van www.MARANELLO.nl, vreelandseweg 7 in Hilversum, voor koffie en koek (buiten!) u aangeboden door het Office Centre. Maranello gaat vrijwel zeker even open voor ons; op zondag is dat zeer uitzonderlijk, doet Marco normaal gesproken noooit!
11.00u -11.15u RIJDERS-BRIEFING - welkom, even het een en ander uitleggen en goed afspreken, daarna naar de wagens.
11.15u AANVANG RIT - een hele fraaie rit langs/door het plassengebied, langs water, over dijkjes, provinciale wegen en op t laatst een stuk snelweg naar...
12.15u LUNCH - in Van der Valk Motel ''DE WITTE BERGEN" langs de A2. We hebben een eigen zaaltje, met terras, met eigen afgezette parkeerplaats, en ff simpeltjes: een lekkere kop soep, luxe broodjes, kroket, drinken. :)
13.30u 2e RIT - nog even een stukkie rijden, door het mooie Laren en Blaricum, op huizenjacht en Gooische Vrouwenjacht, op weg naar de.. ..
14.00u FOTO-SHOOT - bij het prachtige kasteel www.HoogeVuursche.nl gaan we even snel foto's maken, op de parking en nog elke wagen apart, op de oprijlaan. Zij doen de fontein speciaal voor ons aan!
14.30u verder - dan is het nog een heel klein stukje rijden naar het eindpunt:
14.45u BEZOEK WINKEL - we gaan even op bezoek bij AUTOLAND, aan de Gijsbrecht van Amstelstraat 239 in Hilversum (parkeren op een plek in de buurt, bewaking). Die gaat speciaal voor ons even open! En zet nog wat extra F-spullen neer. We mogen daar eens rondneuzen, en 'doen' even thee of fris. TV is aanwezig! (voor de GP)!
16.00u EINDE
Kosten: 20 euro per persoon
Ik gok erop circa 15-20 wagens bij elkaar te krijgen. Ritten rijden we in groepen van 7 a 10 wagens met elk een gids-auto voorop. Dit om het een beetje overzichtelijk te houden en zo de veiligheid te waarborgen. De rit voert over landelijke weggetjes, over een bochtig slingerend dijkje, een paar provinciale wegen en weer snelweg. Er is gelegenheid zat om met elkaar te kletsen.
Heeft u niet zoveel tijd, dan mag u ook een halve rit meedoen! Dus door alleen het eerste stuk 's ochtends mee te rijden of juist pas halverwege erbij te komen vanaf de lunch. Of alleen de lunch mee te doen. No prob! Zelfs alleen even slechts bij t begin- of eindpunt te komen kijken is ook goed!
Routebeschrijving: vanaf A-27; gewoon allemaal naar Hilversum en borden 'Centrum' en dan richting 'Loosdrecht' rijden. De vreelandseweg rijd je op bij een grote rotonde naar rechts, gelijk de paralelweg op! Maranello kan niet missen, parkeren links van hun pand bij de Office Centre; wij staan daar, je ziet ons zó.
De wagens kunnen veilig bij alle 'stoppunten' staan. F-Chat.eu regelt zijn eigen parkeerwacht.
Aanmelden op de draad of via pm / mail naar NoFear02 aub.
[/QUOTE]
Jammer jammer Members maar helaas zijn wij er niet bij.
Vieren verjaardag van mij.
Maar iedereen heel veel rijplezier en doe voorzichtig.
Tot zeker een volgende meeting en de groetjes voor Lex zwart schaap.
Mooi feest toegewenst, Jolanda!!! Neem er een van mij...
Jammer dat jullie er niet bij zullen zijn.
wesleyruytrmn
25-04-2008, 21:49
En Wesley; enorm bedankt voor gisteren-avond! ;)
Graag gedaan. Vond het gezellig! Ik verheug me nu al op zondag. En nu maar hopen dat we het meest positieve weerbericht krijgen. In ieder geval hoop ik geen herhaling van het weer van onze route. Maar veel slechter kan bijna niet.
nofear02
25-04-2008, 22:08
G... In ieder geval hoop ik geen herhaling van het weer van onze route. Maar veel slechter kan bijna niet.Nou inderdaad Wes, dat was bar en boos.. :(. Maar goed: wat toen viel kan dus zondag niet meer vallen :).
Even de adres gegevens en postcodes voor de tom-tommers onder ons:
Maranello
Vreelandseweg 7
1216 CG Hilversum
Hotel De Witte Bergen
Rijksweg 2
3755 MV Eemnes (Laren)
Kasteel de Hooge Vuursche
Hilversumsestraatweg 14
3744 KC Baarn
Autoland Hilversum
Gijsbrecht van Amstelstraat 239
1215 CL Hilversum
. enniewee; achter het kasteel parkeer ik mijn auto en loop langs de zijkant en daar staat een fiets, ik denk.. wat zit daar nou op??.. dat geloof je toch niet?? :D. Ik kom daar om iets te regelen voor een Ferrari-meeting en zie dan dit daar staan: .
:D hij lijkt er wel op maar het is hem niet ;)
.
Franc308
25-04-2008, 23:13
Robert, ik ben erbij!
Heb er zin in !
Blijf tot lunch. Je weet wel waarom.
Tot zondag !
Robert, ik ben erbij!
Eindelijk Franc, ik ben echt héél benieuwd hoe de 308 er nu uit ziet!! :)
nofear02
25-04-2008, 23:32
JAAAAAHH; geweldig Franc!! :). Prachtig man! Leuk om jou er ook bij te hebben en ik ben echt zóooo benieuwd naar dat ding, na die fantastische foto-draad van je over dat mega-project! En ik denk dat er zo hier nog wel meer zijn! k kan niet wachten! Maar k zal het eerste half uur (nog) niet teveel aan je hoofd zeuren, want dan zal jij wel smullend rondlopen in Maranello: jij als echt alfa en italiaanse auto-fan ! :D. Echt wat voor jou! Ben je er al eens geweest?? Het is moooi hoor! Tot zondag! Tot aan de lunch = geen enkel probleem!
Erikderaaf
25-04-2008, 23:39
Leuk lijstje inderdaad! En Franc, ik was wel benieuwd of je nu wel of niet kwam ;)
Hopen op goed weer zondag! Kan haast niet wachten!!
Euh ongeveer een uur geleden de 365 afgeleverd bij Jan, i.v.m bijgeluiden vanuit de distributiekamer, brrrr!!!! morgenochtend weet ik meer, blok ligt al gedeeltelijk open, zal slecht slapen denk ik, hopelijk is het alleen een ketting geleider die niet goed op spanning staat! balen!!!!
nofear02
25-04-2008, 23:42
Euh ongeveer een uur geleden de 365 afgeleverd bij Jan, i.v.m bijgeluiden vanuit de distributiekamer, brrrr!!!! morgenochtend weet ik meer, blok ligt al gedeeltelijk open, zal slecht slapen denk ik, hopelijk is het alleen een ketting geleider die niet goed op spanning staat! balen!!!!Ohw nee! dat zou wat zijn zeg...:(. We gaan voor je duimen Milko!
dcpixels
25-04-2008, 23:45
Euh ongeveer een uur geleden de 365 afgeleverd bij Jan, i.v.m bijgeluiden vanuit de distributiekamer
Dit is bale Milko. Wat een slecht moment ... ja, wanneer komt zoiets op een goed moment :(
Hopelijk is er morgenochtend e.e.a. snel te verhelpen. Ik duim mee!!
Robert, ik ben erbij!
Wat gaaf Franc. Ben erg benieuwd naar de 308 'strak in de lak'. Heb de restauratie op de voet gevolgd ... nu kan ik het resultaat bewonderen. Helemaal goed!
.
nofear02
25-04-2008, 23:45
Update:
.7. Robin - Admin
.8. Michael - MichaelT
.9. Mark - 360driver
13. Bob - Zanti70
16. Erik - Erikderaaf
17. Johan - Ricars
21. Walter - dcpixels
22. Niels - 250lm
23. Gairo - 575 GTC
26. Franc - Franc308 - Ferrari 308 gtb qv
Joehoeeeeeeee!!!, de monteur belde net een minuut geleden toen ik achter het scherm zat, ketting geleider moest nog een extra slag hebben, omdat alles had los gelegen vanwege de nokkenassen. geluid is verdwenen,ketting goed op spanning, blok gaat weer dicht, kan er zondag bij zijn PFFF!!!
nofear02
25-04-2008, 23:48
En dan te bedenken dat ik ook nog weet dat een paar man met F's er nog over zitten te denken toch ook (even) te komen!
nofear02
25-04-2008, 23:49
Joehoeeeeeeee!!!, de monteur belde net een minuut geleden toen ik achter het scherm zat, ketting geleider moest nog een extra slag hebben, omdat alles had los gelegen vanwege de nokkenassen. geluid is verdwenen,ketting goed op spanning, blok gaat weer dicht, kan er zondag bij zijn PFFF!!!
:D :D. pfoe-hee! je hebt dus tóch gelijk :D !
dcpixels
25-04-2008, 23:52
Milko ... SUPER!!! Jij slaapt toch nog lekker vannacht :D
Franc308
26-04-2008, 00:01
Gelukkig Milko!!
Dat was echt heel kl@te geweest!
Tot zondag.
Oei oei, dat is op het nippertje nog goed gegaan, had ook heeeeel anders kunnen aflopen pfff. see you zondag. Rob
.
Hoe zit het met het kunnen bezichtigen van al het Ferrari moois?
Zelf geen Ferrari maar zou graag even langskomen bij "de witte bergen" om jullie te zien. Het gaat een pracht rit worden dus alvast veel plezier en hopelijk tot zondag.
Marty
nofear02
26-04-2008, 10:53
Hoe zit het met het kunnen bezichtigen van al het Ferrari moois?
Zelf geen Ferrari maar zou graag even langskomen bij "de witte bergen" om jullie te zien. Het gaat een pracht rit worden dus alvast veel plezier en hopelijk tot zondag. MartyMarty: gewoon komen natuurlijk!! Je bent toch f-chatter?? En de parkeerplaats is gewoon toegankelijk hoor; kan je de wagens eens zien, én ons! Ik schat dat we 12.15 a 12.30 arriveren, de lunch zal denk ik beginnen om 12.45, afhankelijk van t weer staan we dan misschien om 13.15 al weer buiten bij de wagens, te kletsen met elkaar. om half 2 gaan we dan weer 'en route'. Gewoon komen! is juist leuk; zien we jou ook even!
Is voor de verzamelaars wel leuk want van hen zijn er: vivado, erikderaaf, dcpixels, wesley heeft ook veeeel modellen, jij dan, 's middags komt ook nog montezemelo, jullie moeten elkaar ook eens spreken en zien man!
nofear02
26-04-2008, 10:56
Ohw; en in mijn e-mail staan nog 2 ferrari's die misschien/waarschijnlijk (even) gaan langskomen! Misschien rol@nd even 's ochtends en nog iemand die gaat proberen erbij te zijn, maar dat ligt mede aan het/zijn sleutelwerk van vandaag....:). Ik hoop dat ie t red!
nofear02
26-04-2008, 11:23
Ohw en nog 2!: iemand die waarschijnlijk met zijn F naar de lunch komt. Geen member nog, maar dat wordt ie dan ter plekke wel. En nog iemand met zijn F die 's middags probeert even ergens aan te haken! Geweldig!
mavanhaasteren
26-04-2008, 11:25
volgens mij gaan we een top dag beleven
nofear02
26-04-2008, 11:26
Ik vertrek morgen uiterlijk om 9.15u vanaf hier (3331 ET 12). Er zijn mensen die samen met mij oprijden, die zijn hier dan om 9u. Vdevos, milko, peterA, christiaan; jullie zijn vrij om aan te haken hoor.
Ze moeten jou dan ook nog kunnen volgen hé Robert ;)
Voor allen die morgen naar deze rit komen, veel plezier en schitterend weer toegewenst en vergeet vooral geen foto's te maken
Greetz
Reiben
Mondial T
26-04-2008, 18:20
Robert,
Ik heb begrepen van een collega die in H'sum woont dat er een
aantal wegopbrekingen zijn met name vanaf A1 richting mediapark
moet ik hier nog rekening mee houden richting maranello ?
marco
wesleyruytrmn
26-04-2008, 19:16
Robert,
Ik heb begrepen van een collega die in H'sum woont dat er een
aantal wegopbrekingen zijn met name vanaf A1 richting mediapark
moet ik hier nog rekening mee houden richting maranello ?
marco
Scherp opgemerkt marco! Ik adviseer de mensen om Hilversum in te komen via de A2 afslag vinkeveen. Of A27 afslag Hilversum. Komt men vanaf de A1 dan is het beter om afslag Hilversum te kiezen, en niet hilversum-noord/Laren.
T.a.v Robert, onze route komt nergens in gevaar.
nofear02
26-04-2008, 19:25
Dat klopt, maar ik heb er geen last van gehad dus t ook niet vermeld. Afslag nr 33 (Hilversum) op de A27 lijkt me verreweg het beste; aan het eind van de afslag ga je naar links en dan zit je op de diependaalseweg dacht ik; dat is gewoon 2 km alsmaar rechtdoor.
Zie:
nofear02
26-04-2008, 19:28
Dan moet je ergens nog wel een keer rechts en linksaf geloof ik en een paar rotondes over, en als je dan bij deze rotonde komt, dan moet je rechtsaf de vreelandseweg op (als je goed kijkt, je rijdt rechts en komt dan eigenlijk niet eens die rotonde op):
.
nofear02
26-04-2008, 19:30
en GELIJK na 20 meter na die rotonde rechts dat parallel-weggetje op, fietspad oversteken, hier dus:
.
Euhhh!!! ik plak die twaalfpitter morgen wel achter die 328 van jouw, kom ik er vanzelf toch?
nofear02
26-04-2008, 20:06
Euhhh!!! ik plak die twaalfpitter morgen wel achter die 328 van jouw, kom ik er vanzelf toch?Dat mag :D. Moet je om 9u bij mij zijn. Rijden we om 9.15 weg. Lex komt ook hierheen.
nofear02
26-04-2008, 20:08
Iemand verder nog wat te klagen?? : :D :
.
filiberke
26-04-2008, 20:16
hey jongens, ik wil iedereen een fantastische F-dag toewensen morgen, veel plezier, veel zon en natuurlijk veel foto's :D
Have fun guys!
Filip
Ik kom morgenochtend bij de start, bij Maranello, ook even langs, kan ik me aan jullie voorstellen en mijn auto laten zien (en die van jullie zien uiteraard).
Erikderaaf
26-04-2008, 20:41
Euhhh!!! ik plak die twaalfpitter morgen wel achter die 328 van jouw, kom ik er vanzelf toch?
Word dat dan niet een vorm van 'aanduwen', Milko ?
430driver
26-04-2008, 20:59
Mij hoor je nie klagen, Robert! Ik heb er zin in.
(wilde eigenlijk vragen aan "mijn"vriend of ik z'n Modena mocht lenen, maar hij ging er zelf mee weg met de FCN: trip naat ierland. Mazzelaar! Ik zie je morgen.
(Tom tom staat al goed haha)
Montezemolo
26-04-2008, 21:12
Ik hoop dat ik nog kan slapen vannacht :) Mochten er nog liefhebbers zijn die een rondje met een Toyota Avensis mee willen, dan is dat uiteraard te regelen :). graag wel even van tevoren melden, dan kan ik er rekening mee houden. Of is daar niet zoveel animo voor tussen al dat Italiaanse geweld :).
.
nofear02
26-04-2008, 21:50
Ik hoop dat ik nog kan slapen vannacht :) Mochten er nog liefhebbers zijn die een rondje met een Toyota Avensis mee willen, dan is dat uiteraard te regelen :). graag wel even van tevoren melden, dan kan ik er rekening mee houden. Of is daar niet zoveel animo voor tussen al dat Italiaanse geweld :).Ik kijk morgen-ochtend wel even naar wie er allemaal zijn Patrick, met welke auto, etc. Ik wil niet onnodig teveel volgauto's, morgen even bepalen wie bij wie instapt. Jij komt naar Autoland, of eerst toch ook al naar Hooge Vuursche?
nofear02
26-04-2008, 21:52
Iemand al opgevallen dat de weersgesteldheid gewoon FANTASTISCH is???: ik kom net terug van de 328 wassen; het is al echt een zwoele avond; het is heerlijk warm! zonder dak, zonder jas, zonder petje, zaaaaalig! ff droogrijden. dat belooft wat voor morgen! dan wordt het helemaal prachtig weer. Boffen wij eventjes??? niet normaal! :). Is het vandaag niet voor het eerst boven de 20 graden dit jaar of zo?? Ik wist niet meer wat dat was; echt al heel lekker warm hoor!
nofear02
26-04-2008, 21:53
Ik kom morgenochtend bij de start, bij Maranello, ook even langs, kan ik me aan jullie voorstellen en mijn auto laten zien (en die van jullie zien uiteraard).Heel goed Roland! hartstikke goed!
Verder komt er nog een Ferrari bij: een 355 gts van... rene! :) Wat een verrassing! Prachtig; je bent van harte welkom Rene!
nofear02
26-04-2008, 21:56
Dus toch maar weer even een update-tje doen:
Update:
.7. Robin - Admin
.8. Michael - MichaelT
.9. Mark - 360driver
13. Bob - Zanti70
16. Erik - Erikderaaf
17. Johan - Ricars
21. Walter - dcpixels
22. Niels - 250lm
23. Gairo - 575 GTC
26. Franc - Franc308 - Ferrari 308 gtb qv (ochtend)
27. Marty - MartyMB (bij lunch)
28. Roland - Rol@nd - Ferrari 348 ts ('s ochtends even)
29. Rene - Rene - Ferrari 355 gts
en ik denk nóg 2 Ferrari's trouwens... ;)
.
Word dat dan niet een vorm van 'aanduwen', Milko ?
Nee joh! gewoon een lekker ouderwets slipstreamen.
Montezemolo
26-04-2008, 22:12
Ik kijk morgen-ochtend wel even naar wie er allemaal zijn Patrick, met welke auto, etc. Ik wil niet onnodig teveel volgauto's, morgen even bepalen wie bij wie instapt. Jij komt naar Autoland, of eerst toch ook al naar Hooge Vuursche?
het was meer als geintje bedoeld Robert :), ik neem niet aan dat er mensen staan te springen op een spectaculair ritje in een Toyota Avensis.... en ja, ik ben er pas bij Autoland
nofear02
26-04-2008, 23:18
het was meer als geintje bedoeld Robert :), ik neem niet aan dat er mensen staan te springen op een spectaculair ritje in een Toyota Avensis.... en ja, ik ben er pas bij Autolandoke :D.
Iedereen alvast weltrusten. Sweet dreams op je Goois Matras... ;). Tot morgen!
.
Had er graag bij willen zijn morgen maar kan helaas niet.
Voor iedereen die gaat veel plezier en ik verwacht natuurlijk veel foto's hier.
Groetjes Gerard
wesleyruytrmn
27-04-2008, 00:49
oke :D.
Iedereen alvast weltrusten. Sweet dreams op je Goois Matras... ;). Tot morgen!
.
Hey Robert,
laat dan wel een echt Goois matras zien, haha. Ik werk bij dé slaapvoorlichter van het Gooi. Bijgevoegd een plaatje van een bed die en verkocht en gemaakt wordt in het Gooi ;);)
Slapen is mijn vak, Ferrari mijn hobby, wat wil een mens nog meer. Ook namens mij weltrusten, tot morgen, en ik ga lekker op mijn eigen goois matras dromen over de mooie dag van morgen.
Voor de liefhebbers, er is zondag ook nog een kermis in Hilversum..........
mavanhaasteren
27-04-2008, 01:05
Ook namens mij weltrusten, tot morgen, en ik ga lekker op mijn eigen goois matras dromen over de mooie dag van morgen.
krijg je de mooie dame er ook bij :D:D
adamhoekstra
27-04-2008, 08:46
het weer ziet er goed uit.
ik denk dat ik ook even langs kom ,bij de witte bergen.
mavanhaasteren
27-04-2008, 09:00
leuk dat je misschien ook nog komt
hoe meer zielen hoe meer vreugd
nofear02
27-04-2008, 09:44
ik denk dat ik ook even langs kom ,bij de witte bergen.geweldig! heel goed adam!
wesleyruytrmn
27-04-2008, 10:18
er wordt een plekje gereserveerd op de parkeerplaats...net als voor ieder ander die naar de witte bergen komt ;);)
Een fantastische dag achter de rug! Hier alvast een klein voorproefje voor wat er straks in de fotodraad komt te staan!
Vivado Ferrari
27-04-2008, 18:49
Wat een leuke dag! De sfeer, het weer, de mensen en natuurlijk de Ferrari's en Lamborghini. Ik wil iedereen bedanken voor deze echte F-Chat dag! Robert, het was weer excellent georganiseert. Op zo'n kort termijn en dan zoiets regelen? Mijn complimenten!
Ik bedank ook de eigenaren van de auto's en natuurlijk de heren van de volgauto's en oppassers! Top!
Milko, bedankt voor de rit in jouw 365. Ik ben echt een fan van die auto!:)
Erikderaaf
27-04-2008, 19:06
Inderdaad een hele leuke dag! Mooie wagens, bekende en nieuwe gezichten, mooi weer. Wat wil je nog meer :)
We hebben het echt goed getroffen.
Hopelijk heeft vincent zijn Mondial inmiddels weer aan de praat?
Erg leuk, ik kom net thuis en zie al een hele serie foto's online! Super.
Mijne komen vanavond laat of morgen online.
mavanhaasteren
27-04-2008, 19:08
Robert
bedankt voor de heerlijke dag vandaag.
alle andere ook bedankt voor de gezellige dag.
Als je wilt kun je nog exact nakijken hoe we vandaag zijn gereden, door mijn GPS opgenomen en weergegeven door Google Maps:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=http:%2F%2Ff-chat.eu%2Fdownloads%2Fgooisematras.kmz&ie=UTF8&z=12
Helaas een klein stukje tussen De witte bergen en Laren gemist..
moriaan1
27-04-2008, 19:43
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Prachtige dino's! en prachtig weer!
Komt de eigenaar van de 512BB uit Bergen(NH)? Ik kom er regelmatig eentje tegen op de eeuwige laan.....
Hans
Franc308
27-04-2008, 19:51
Jongens, het was perfect! Het weer, de mensen, de auto's, de rit, de organisatie,... het klopte allemaal.
Teleurstellend dat ze zich bij Maranello blijkbaar niet aan afspraken houden. Ik had toch een ander beeld van ze, maar je ziet hoe je je kunt vergissen...
Robert, dank voor een perfecte organisatie !
Heren, ik heb genoten! Bedankt voor de gezelligheid en ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als ondergetekende...
Robert, TOP!
Bob
Prachtige foto's. Ik zorg dat ik volgende keer op meer foto's sta!
Geweldige dag, en wat een rit !!
Voortaan wel ff rekening houden met de "brede jongens" als je een route uitzoekt Robert ;) Van dat uitzicht op de Vecht heb ik niet veel gemerkt. Zat met mijn tanden in het stuur :D
Maranello.... Ja wat kan je er van zeggen.... gemiste kans voor hem... om zoveel enthousiastelingen telleur te stellen, daar maak je geen goede sier mee om het maar even netjes te zeggen.
Maar met zoveel enthousiaste mensen en mooie auto's mocht dat de pret absoluut niet drukken, perfect geregelde lunch en een prachtlocatie bij dat kasteeltje...
Bij Autoland ter afsluiting nog een mooi Auburn boek op de kop getikt...
Kortom.. perfecte dag... bedankt iedereen !!
wesleyruytrmn
27-04-2008, 21:02
Wat een mooie dag is het geworden!! Ik heb genoten, maar ik ben niet de enige als ik het zo lees. Leuk dat liefhebbers en eigenaren zo'n fijne club vormen!! En onthoud mijn gezicht, want het wordt een bekend gezicht ;);)
Montezemolo
27-04-2008, 21:18
Volgende keer wil ik er graag weer bij zijn, mooie wagens en een gezellige open club, in mijn ogen echt wat anders dan FCN.
En Leuk om eens gezichten te ontmoeten achte de nicknames.
En zo te horen en te zien zit het met het organisatietalent van Robert wel goed.
Johannus
27-04-2008, 21:38
Ik kon vandaag helaas niet, maar de volgende keer wil ik ook zeker mee!
Kwalitatief wat minder (had mijn iso te hoog staan en was vergeten dat de automatische instelling niet op automatisch stond) maar bij deze
Zo Niels, beter laat dan nooit, zal ik maar zeggen ;) Die van mij staan er al allemaal op hoor... En niet zeggen, ja maar jij bent eerder weggegaan... Bij thuiskomst moest ik nog ff met het gezin op pad... Was in ieder geval weer gezellig met jou en Erik als passagiers :D Volgens mij hebben we wel weer gelachen. Zou onze volgauto nog duizelig zijn van al die rondjes die hij gereden heeft (gaat het weer een beetje Christiaan :D?)
Zo Niels, beter laat dan nooit, zal ik maar zeggen ;) Die van mij staan er al allemaal op hoor... En niet zeggen, ja maar jij bent eerder weggegaan... Bij thuiskomst moest ik nog ff met het gezin op pad... Was in ieder geval weer gezellig met jou en Erik als passagiers :D Volgens mij hebben we wel weer gelachen. Zou onze volgauto nog duizelig zijn van al die rondjes die hij gereden heeft (gaat het weer een beetje Christiaan :D?)
Tja, moest natuurlijk ook met een schuin oog kijken wat Feijenoord deed vandaag ;) Maar altijd gezellig met Bob want die heeft zijn eigen catering in de auto :)
Maar altijd gezellig met Bob want die heeft zijn eigen catering in de auto :)
Ik hoor jullie aan mij postuur denken... Flesjes water en suikervrije pepermuntjes...
(vanavond wel de kids op een happymeal getrakteerd :) mag wat kosten zo'n dag ;))
Wat is de schade geworden bij Autoland???
Nog noemenswaardige aankopen?
Montezemolo
27-04-2008, 22:14
Wat is de schade geworden bij Autoland???
Nog noemenswaardige aankopen?
Ik konde schade nog redelijk beperken tot één 1/18 model welke ik inmiddels op de modelautodraad heb gezet.
Mannen en vrouwen,
wat een prachtige dag is het toch geworden en wat hebben we erg veel genoten ,maar ja wat wil je met z'n leuke groep liefhebbers bij elkaar dat kan haast niet verkeerd gaan.
Allereerst Robert bedankt voor de zeer zeker niet eenvoudige organisatie van deze dag. chapeau.
Wat hadden we een mooie zonnige dag dat kon haast niet beter, dan hadden we de fotografen nog het leek wel of iedere fotograaf hier naar toe was gekomen in plaats naar de verjaardag van Alexander van Oranje. :D hartelijk dank voor de mooie foto's.
Verder wil ik iedereen bedanken die aanwezig was want je kant opganiseren wat je wilt maar het zijn uiteindelijk de mensen die het extra gezellig maken.
sorrry, dat ik niet met iedereen een praatje heb kunnen maken, maar dat doen we een volgende keer dan wel.
En wat een prachtige 246 Dino, ik kreeg haast de tranen in mijn ogen :)
Rob,
nofear02
27-04-2008, 23:08
Zo, ik ben d'r weer. Heb toch even moeten herstellen. Ik merk dat zo'n dag toch niet uit de lucht komt vallen. De voorbereidingen, het geregel, kijken wie er zich aanmelden, je eigen wagen op orde krijgen en op de dag zelf wil je dat iedereen het naar zijn zin heeft, je probeert een beetje overzicht te houden en dat alles goed verloopt, je hebt ogen in je achterhoofd, en dan zelf ook nog sturen/rijden, etc.
Ik trek me misschien dan nog teveel aan dat we toch aardig voor l*l staan als we gezamelijk naar Maranello lopen en t blijkt dicht, v-barchetta zo'n pech heeft op zijn 1e meeting met zijn eigen wagen die net nog een beurt gehad heeft, vind dat enorm sneu, irriteer me aan een vent in een auto met een aanhangwagen met grasmaaier die het hele plassengebeid precies 60 blijft rijden en niet ff in zijn spiegel kijkt en zo'n sliert auto's voorbijlaat, wordt gek van een of ander duffe doos die met haar fiets omvalt bijna op pauls diablo waardoor ie moet uitwijken en zijn velg beschadigt (gelukkig valt t achteraf een beetje mee) en de lunch een beetje in gevaar komt.
Zat toch ook een beetje in mijn rats of de rit langs de vecht wel iedereen goed bevallen is (lex heeft nergens een river gezien :D :D). Maar gezien de pm's die ik gekregen heb, waarvoor mijn grote dank, en de reacties op de draad, het blijkt toch een fantastische dag door iedereen gevonden te zijn. En daar doe ik het voor. Anderen blij, daar word ik blij van. Een wesley dan voor het eerst in zijn leven eindelijk eens ritten hebben kunnen geven in 2 verschillende f's, terwijl ie thuis een speciale F-kamer heeft en alle race-ferrari's compleet heeft vanaf 1950, met allemaal labeltjes erbij, dát is heerlijk.
Evenzo om dan nieuwe gezichten erbij te zien, zoals Maarten met zijn 512bb (wat een verrassing! prachtig maarten) en Petra met haar Dino246gt (wat een juweel!) en een sietse met een 208gt4 (wat is zo'n ding 70-er jaren retro zeg; super! vond hem vroeger lelijk maar nu moooi!), vincent met een geweldige 360 spider (die kleur en die velgen man! echt mooi), franc met de 308 (wat is dat ding mooi geworden zeg; met recht: als nieuw; ben blij dat ik hem nou eindelijk gezien heb!) rene met vrouw met een 355, roland, adam, en marty die toch even komen, klaas (de vader van cvdzijden) met de knalgele 355, enzovoort, enz, dat is allemaal geweldig. Speciale vermelding voor Chris (beemer_007) die zelfs helemaal uit belgie hierheen komt om toch ook weer van de wagens en groep te genieten. Waanzinnig leuk Chris, je kent ons al en wij jou, super dat je erbij was. Leuke rustige groep van échte liefhebbers trouwens! Geen WildWest en geen bla-bla.
De fotografen hebben ook enorme schik gehad met elkaar heb ik al gehoord. Zó moet het zijn. De rit heen was leuk; haal je zomaar ineens Peter met Michael in, en ook naar huis terug was een feest! we zaten ineens achter 308rob, en wat rijdt die ook lekker door zeg :D. Rob jongen, blijf zo lang mogelijk zo jong van hart.
Het ontvangst bij de Office Centre was overigens grote klasse!! Goeie zaak zeg, ik ben blij dat ik er al jaren mijn spullen koop. En zal het blijven doen :). Super. Maranello was dan ff minder ja. Zal niet te hard oordelen, misschien is er wat gebeurd, maar t was niet leuk. Goeie les voor mij (en ik leer met elke meeting) altijd voortaan 06 nummer vragen en geven. Dit overkomt me geen 2e keer meer.
Miriam van Autoland was er wel; helemaal vanuit zandvoort ff naar hilversum. Zeer bedankt daarvoor Miriam. Dank ook voor het drinken. Lunch bij van der Valk motel De witte bergen was perfect. Parkeerplaats ook helemaal top. Foto-locatie was ook om van te smullen.
Grote dank voor alle aardige berichten en complimenten. Als we t met elkaar maar leuk hebben, dan is t goed! En is voor de site ook goed; nu een gezicht gezien te hebben, achter een nickname, dan lees je voortaan berichten van zo'n iemand toch net weer ff anders.
Hoogtepunten van de dag; de kont van pauls diablo voor me, of de neus in mijn spiegel. Ronduit: im-po-sant. Wat een ding Paul. Ongelofelijk. Ik heb genoten man. Ben nog steeds blij dat ik hem uit de container gekregen heb voor je ;). Volgende keer; toch maar mijn alternatieve route die ik aan je gegeven had, rijden ;). Inderdaad was die weg voor jou veeeel te smal. Ik was er al bang voor.
Ook de grijns van Lex na de tunnel onder de noord was onvergetelijk. Evenals die route langs de vecht. Evenals de handdruk van Walter dcpixels bij t weer afscheid nemen. Graag gedaan Walt.
We zullen de foto's nog vaaaak terugzien. Uiteindelijk toch, eind goed al goed. V-Barchetta; de volgende keer neem je wraak en rij je zorgeloos de rit uit. Dat komt zeker goed. Ik zou zeggen tot de volgende keer. :)
v-barchetta
27-04-2008, 23:20
V-Barchetta; de volgende keer neem je wraak en rij je zorgeloos de rit uit. Dat komt zeker goed. Ik zou zeggen tot de volgende keer. :)
Zeker weten!!
Ik heb ondanks de enorme domper waardoor ik vroegtijdig deze fantastische rit heb moeten beeindigen toch enorm genoten van alle mooie Ferrari's en schitterende Lambo, en alle enthousiaste liefhebbers eromheen.
Robert, bedankt voor de organisatie.
Voor de rest ik hou jullie uiteraard ff op de hoogte hoe en wat met de Mondial, hij staat in ieder geval voor de deur van de garage en zal eerdaags weer naar binnen gaan voor reparatie, en dan hoop ik dat hij de volgende keer echt voor de volle 100% o.k. is en ik geen prachtige fotolocaties meer kan missen :(
Ik heb ondanks de enorme domper waardoor ik vroegtijdig deze fantastische rit heb moeten beeindigen toch enorm genoten van alle mooie Ferrari's en schitterende Lambo, en alle enthousiaste liefhebbers eromheen...(
Heeft de ANWB hem afgeleverd of is mbv een noodreparatie de auto toch rijdend gekregen? Wat is op het eerste gezicht nu de oorzaak?
.
we zijn gespot
http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364827042008201027
cvdzijden
27-04-2008, 23:40
Robert het was een super dag geworden bedankt! :) We hebben heel erg genoten en gelachen :D
Je had een gewaagde route genomen dat was af en toe best krap. Later kijk je daar met plezier op terug. Bedankt!
Zal morgen mijn foto's uploaden :)
Bob sinds wanneer neem je op de rotonde de 5de afslag?? :D:D:D:D
Leuke dag, zo te zien, mensen. Bob, je sluiter is meer open dan gesloten geweest! Erg goed. Misschien ben ik er een volgende keer bij.
Onno
nofear02
27-04-2008, 23:54
Robert het was een super dag geworden bedankt! :) We hebben heel erg genoten en gelachen :D .... Bob sinds wanneer neem je op de rotonde de 5de afslag?? :D:D:D:DDank Christiaan; ik heb inmiddels begrepen dat je er flink tussen genomen bent vandaag :D. Niet op je kop laten zitten hoor! ;). Ben in ieder geval erg blij dat jullie zo enorm veel schik gehad hebben. Gelukkig! En die route; die zal door de tijd wel steeds smaller worden, volgend jaar hebben we t er over, dat je op je zijkant moest rijden om het weggetje uit te rijden. En dat iedereen dat ook lukte (je ziet dat wel eens in stuntfilms :D, zo op de zijkant van je wielen balanceren). Zo gaat dat altijd met stoere verhalen, die door de tijd dan vaak steeds mythischere proporties aannemen. :)
mavanhaasteren
27-04-2008, 23:54
we zijn gespot
wel jammer dat hij dan alleen de Diablo er op zet
mavanhaasteren
27-04-2008, 23:59
dat was volgens mij om zijn achtervolgers af te leiden
volgende rotonde was het de 10e afslag :D, en toen waren ze de kluts kwijt :D
Tja, dat momentje dat ik hem 10 euro gaf staat niet op de foto gelukkig ;)
dcpixels
28-04-2008, 00:06
Tja, dat momentje dat ik hem 10 euro gaf staat niet op de foto gelukkig ;)
Ik dacht al, wat zwaai je uitbundig. Maar je had 'm net dat 10-tje toegeworpen :D.
v-barchetta
28-04-2008, 00:29
Heeft de ANWB hem afgeleverd of is mbv een noodreparatie de auto toch rijdend gekregen? Wat is op het eerste gezicht nu de oorzaak?
De ANWB heeft een noodreparatie kunnen uitvoeren aan het koelvloeistofslangetje die gescheurd was, maar helaas mocht dat niet baten want nadat het slangetje gefixt was kwam er toch nog koelvloeistof via het overdrukventiel naar buiten. Toen bleek dat mijn dop op het koelvloeistofreservoir niet goed afdicht, wat volgens de ANWB het probleem is, ikzelf heb een sterk vermoeden dat de koppaking niet goed meer is, maar dat mag de garage deze week uitzoeken.....
De auto is uiteindelijk meegegaan op een bergingsauto en afgeleverd in Leiden, zie foto.....
Franc308
28-04-2008, 01:22
Vincent, wat vind ik dit toch enorm kl@te voor je zeg!
Succes met de reparatie en hopelijk staat ie er weer snel gezond bij! ;)
Vincent, wat vind ik dit toch enorm kl@te voor je zeg!
Succes met de reparatie en hopelijk staat ie er weer snel gezond bij! ;)
Zeker weten zijn dit de mindere dingen... eerste event waar je bij bent en dan dit :(
Maar goed er gaan nog vele meetings volgen, eerst die auto weer goed in order krijgen...!!
v-barchetta
28-04-2008, 01:57
Zeker weten zijn dit de mindere dingen... eerste event waar je bij bent en dan dit :(
Maar goed er gaan nog vele meetings volgen, eerst die auto weer goed in order krijgen...!!
Thanks voor jullie medeleven. Ik hoop dat hij weer snel gefixt is, hij gaat na de feestdagen naar Daytona in Leiden.
Ik hou jullie even op de hoogte!
Wat een geweldige meeting weer! Allemaal top georganiseerd!
Het begon voor mij al goed door half verwegen van een gewone auto over te mogen stappen in de Ferrari 348TB van PeterA. Dat maakte de lange rit een stuk aangenamer. Onderweg werden we ineens ingehaald door een leuk groepje Ferrari's en een Lambo. Bij het startpunt stond al een aardige groep Ferrari's te wachten (en Lambo uiteraard).
Jammer dat dan uiteindelijk Maranello niet open was, maar even een uurtje vol praten met zijn allen is blijkbaar ook geen probleem. De tijd vloog werkelijk waar voorbij!
De eerste rit van 'Maranello' naar de lunch was voor ons (Chris, Walter en ik) minder vlot verlopen. Al meteen bij het weg rijden hebben we de mooie 512 BB gevolgd, maar blijkbaar ging die toch de andere kant op! Na 7 km de verkeerde kant opgereden te hebben toch maar eens omgedraaid. Gelukkig moest de groep Ferrari's bij de brug wachten, waardoor we weer aan konden sluiten. Uiteindelijk dachten we toen we bijna bij de lunch waren om toch maar de routebeschrijving van Robert buiten boord te gooien, en de TomTom te volgen. Zouden we er snel zijn dachten we. Dat hadden we dus beter niet kunnen doen! Alles was afgesloten... Overal omleidingen. Onvoorstelbaar.
Zeer jammer om daar dan te zien dat de Mondial een probleempje had. Hopelijk valt het allemaal mee en is die snel weer in orde!
De lunch was ook goed geregeld! En het kasteel was helemaal goed uit gekozen, wat een mooie locatie was dat zeg! Helemaal geweldig. Franc en Roger, de volgende keer toch maar een hele dag mee rijden hoor... ;) Zulke locaties wil je niet missen.
De terugweg weer met PeterA in de 348TB mee mogen rijden, raampje open en genieten! Heerlijk is dat. Peter hartstikke bedankt voor het mee mogen rijden! Was een geweldige ervaring. Chris overigens ook voor het mee rijden in de BMW!
Uiteindelijk nog even bij familie langs geweest, tot dat we nog een stukje gingen rijden in de omgeving, zie ik ineens een F430 Spider geparkeerd staan! Denk je alles wel gezien te hebben die dag, kom je er weer een tegen. Stond net op het punt om weg te rijden. Snel nog even een flyer kunnen geven. :)
Kortom, een zeer geslaagde dag!
Foto's volgen nog wel. Maar ik zie dat de draad al zeer vlug gevuld is met zeer mooie foto's! Dat doen jullie goed zo snel.
...en ik geen prachtige fotolocaties meer kan missen :(
De fotografen zullen je niet vergeten ;)
Kon ik niets aan doen... IK had WEL een navigator bij me die me de weg wees... Achter mij zat zo'n irritant Golfje, met een aantal van die opgeschoten jeugd erin en die leken mij te volgen. Denk niet dat ze bij de groep hoorden, want anders hadden ze de route zelf gereden ;)
Was wel een vreemde gewaarwording: dan neem je een rotonde een extra rondje en dan blijft die auto je gewoon volgen. Doe je je richtingaanwijzer naar rechts en sla je linksaf en wat denk je dat die auto achter je doet???? Richtingaanwijzer naar rechts en linksaf slaan... Dat kan geen toeval zijn :D:D:D
Volgens mij hebben we wel schik gehad, toch? Wij in ieder geval wel! Volgende keer jij voorop???
filiberke
28-04-2008, 09:24
Zo, ik ben wel eventjes zoet geweest bij het bekijken van al die mooie foto's, 2 conclusies: ten eerste jammer dat ik er zelf niet bij was en ten tweede, hulde aan jullie allen, het zal zeker en vast een prachtig event geweest zijn met allemaal toffe vrienden bij elkaar, of zoals ze hier in Belgie zeggen: chapeau gasten!!!!!!!
Beste Robert,
vanwege omstandigheden even eenkort berichtje, alles was super goed georganiseerd, de heren die meereden bedankt voor het leuke gezelschap, dag was hellemaal top!, volgende maand weer?
Bedankt voor de foto's iedereen! Het was een schitterende dag zo te zien, die Robert weer perfect georganiseerd had. Nu op naar de eerste meeting in België ;), want ik wordt jaloers als ik al dat moois zie
Greetz
Reiben
RedmondialTCab
28-04-2008, 13:35
Mooi MEETING !!!!!!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Ik heb wat gemist.... super locaties !!
En het weer heeft ook nog meegezeten
Helemaal top!!
Cor
RedmondialTCab
28-04-2008, 13:36
Gave platen, jongens
ALsof ik er ook bij ben geweest!!!!!
red bb512
28-04-2008, 13:44
Mooie foto's heren. Kon alleen bij het verzamelpunt aanwezig zijn ivm andere afspraken, maar vond het wel jammer dat ik er de rest van de dag niet bij kon zijn. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.Het was mooi weer om te rijden en dan met zo'n leuke groep auto's en mensen.Maar ja toch met de 512BB even op en neer kunnen rijden en daar gaat het om!!!
Erikderaaf
28-04-2008, 14:37
Deze nog speciaal voor Christiaan en zijn bijrijders :D
Vond het nu niet zo nodig een VW in de fotodraad te zetten. Het is dan wel de goede kleur.... maar toch ;)
nofear02
28-04-2008, 14:44
Leuk! lachen man. prachtig. je kijkt soms een beetje ge-desorienteerd Christiaan; komt dat dooor die 5e rotonde-afslag?? :D ;) :p.
Mrs.Spider
28-04-2008, 17:19
Super hele mooie foto's en zoals ik kan zien een super dag.
Wij hopen er de volgende keer zeker bij te zijn.
Johannus
28-04-2008, 17:37
Zijn echt gave foto's, zo te zien hebben jullie een super-rit gehad! had het graag meegemaakt, volgende keer beter!
430driver
28-04-2008, 17:48
Prachtige foto's allemaal! strakke platen erik! Het was een superdag, maar dat had ik geloof ik al gezegd! (Ik zal de volgende keer geen roze bloes meer aan doen, want het vloekt wel tamelijk in de foto's ;))
Wat een dag gister, helemaal fantastisch. Super weer, super auto's en super gezellig!
Robert, je had het weer top georganiseerd! Helemaal goed.
Dank aan Peter en Milko dat ik mee mocht rijden in jullie fantastische bolides. Geweldig om al die Ferrari's rond je te zien en horen op de snelweg, en natuurlijk dat oranje beest van Paul :)
Ik hoop voor Vincent (v-barchetta) dat je prachtige Mondial snel weer in orde komt.
En ik heb me lekker kunnen uitleven met m'n nieuwe camera! Ik zal gelijk de fotodraad gaan aanvullen....
Groeten Johan (Ricars)
Leuke dag, zo te zien, mensen. Bob, je sluiter is meer open dan gesloten geweest! Erg goed. Misschien ben ik er een volgende keer bij.
Onno
Niet alleen die van mij, Onno... :)
Volgende keer moet je zeker een keer mee gaan (als je in het land bent uiteraard)
nofear02
28-04-2008, 21:24
Mooie foto's heren. Kon alleen bij het verzamelpunt aanwezig zijn ivm andere afspraken, maar vond het wel jammer dat ik er de rest van de dag niet bij kon zijn. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.Het was mooi weer om te rijden en dan met zo'n leuke groep auto's en mensen.Maar ja toch met de 512BB even op en neer kunnen rijden en daar gaat het om!!!Het was een grote mooie verrassing dat je er was maarten! met de 512 bb. wat een ding. máchtig! je moet zeker eens meedoen een volgende keer. je hebt nou de groep gezien en toch iets meegemaakt van de sfeer. als die je bevalt, nou prima, dan ga je de volgende keer lekker mee als je kán/het uitkomt. Hulde overigens voor Petra & partner en Rene & partner en Vincent & kid die zómaar besloten gewoon mee te gaan doen en het maar eens te gaan ondervinden. Dat vind ik echt heel gaaf. Gewoon onderzoeken! Bevalt het niet, dan weet je dat, bevalt het wel, dan denk je; verrek; dat moet ik eens in de gaten houden, dat is daar best gezellig en leuk. Mooie route, zorgeloos rijden, leuke mensen, kost weinig, veel plezier, en f-chat heeft altijd mooi weer.... ;) :D.
Sietse ook heel leuk. Rol@nd wist het al. v-barchetta ook. die doen de volgende keer weer zeker mee als ze kunnen. Ja toch? vind het van Adam ook heel leuk dat ie even kwam meelunchen! Geweldig Adam. Sorry dat ik niet veel tijd heb gehad even met je te praten en je wagen te bekijken. ik zat toen een beetje met mijn hoofd bij vin3 en de 2e groep en de lunch en de soep en kroketten. gelukkig is dat allemaal goed gekomen.
Complimentje trouwens voor de v/d valk-lunch! wat mij betreft was het prima zo! En met zijn allen dan even aan tafels lunchen, was toch een heel groepje zo ff bij elkaar, en leuk en gezellig. 36 man toen.
Over de hele dag genomen: 18 ferrari's geweest. Vond ik toch een mooi aantal, gezien de vakantie en de GP-race! Dank voor iedereen die gekomen is!
cvdzijden
28-04-2008, 21:25
Leuk! lachen man. prachtig. je kijkt soms een beetje ge-desorienteerd Christiaan; komt dat dooor die 5e rotonde-afslag?? :D ;) :p.
Die rit was enkelt veel lol! :D En uiteraard op een mooi uitzicht :)
nofear02
28-04-2008, 21:35
Die rit was enkelt veel lol! :D En uiteraard op een mooi uitzicht :)En zo hoort het! :) ik had al begrepen dat jullie inderdaad veel lol gehad hebben. Heerlijk! ben ik blij mee!
mavanhaasteren
29-04-2008, 01:13
heerlijk al die foto's
ik krijg nu al weer zin in de volgende keer
heerlijk al die foto's
ik krijg nu al weer zin in de volgende keer
Hier nog één... zal hier nog vaak terugkeren om even na te genieten. Moet de foto's van mijn camera nog uitzoeken, denk niet dat ik nog veel toe kan voegen... geweldig hoe alles in beeld is gebracht. Incl. het filmpje van dcpixels op Youtube.
Ik heb zeker ook al zin in de volgende meeting, of moet ik zeggen "challenge"... ;)
adamhoekstra
29-04-2008, 12:37
het was voor mij ook een mooie dag zondag , maar alleen had ik last van koelproblemen.
ik heb de auto vandaag al bij munsterhuis geparkeert, en weer thuisgebracht in een 355 f1 spyder.
ik denk dat een censor niet goed meer werkt ,ik wacht af.
Racing-Baker
29-04-2008, 13:00
deze meeting zag er TOP uit. echt jammer dat het voor mij niet paste.
als het de volgende keer wel lukt (wat zal MOETEN :) ) dan ben ik ook van de partij hoor!!!! en wat prachtige matriaal allemaal zeg, echt, SUPER. veel "classics" en dan nog een Diablo, een voor een prachtig matriaal mannen.
ook dank aan de fotografen voor deze prachtige reportage!
iemand gelet op de dagteller van Robert zijn 328 ????!!!!!!
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=33812&postcount=71
.
v-barchetta
29-04-2008, 15:08
Heren,
De Mondial rijd weer!!
Het volgende is fout gegaan:
Op dezelfde weg waarbij het eind voor de brug misging verloor ik in eerste instantie een onderdeel, het overdrukventiel van de aircopomp. Dit onderdeel hoorde ik op de straat vallen en heb ik weer kunnen terugvinden, 308rob zei toen al dat dat onderdeel van de airco was.
Dit kon gebeuren doordat de aircopomp naar een revisiebedrijf is geweest, maar de pomp viel niet meer te redden dus is hij uiteindelijk gewoon weer gemonteerd om de grote beurt te kunnen afmaken.
Nou is het volgende gebeurd:
Tijdens het losraken van de overdrukventiel heeft deze mijn v-snaar geraakt waardoor deze van de poelies afgelopen is, de snaar lag aan vellen onderaan het blok, hierdoor zijn de waterpomp en de dynamo uitgevallen en is de temperatuur gaan oplopen waardoor uiteindelijk door de druk en de temperatuur de koelvloeistofslang is gescheurd en de koelvloeistof via het overdrukventiel is weggestroomd.
Nu hebben ze de v-snaar weer gemonteerd en alles draait gewoon weer zoals het hoort, zo te zien is er geen vervolgschade aangericht alleen dat moet ik nog even in de gaten houden (tempratuur enz.)
Nu alleen nog een nieuwe koelvloeistofslang en nieuwe koelvloeistof nadat de definitieve controle is uitgevoerd en dan kan ik weer naar de eerst volgende meeting toe!!!
Groetjes
Vincent
.
Zo, dan heb je wel mazzel gehad! Gelukkig voor jou.
Ik ben blij om te horen dat alles weer in orde is zonder al te veel problemen! :)
Vond het toch heel erg vervelend en schrikken om voor ons ineens een Ferrari met veel rook te zien stoppen. Het is natuurlijk jammer dat je de rit verder niet hebt kunnen mee maken, maar het belangrijkste is toch wel dat de reparatie is mee gevallen en er geen echt grote problemen ontstaan zijn.
nofear02
29-04-2008, 15:23
ik snap het! want bij mijn gewone auto ligt dat er ook af! we zijn een nieuwe waterpomp aan t monteren. jij hebt echt uitzonderlijk veel pech gehad Vin3; onderdeel PRECIES net zó gevallen dat die snaar er af loopt!; dat is een kans van 1 op ????? Niet leuk, maaarrrrr.... ik vind het veel belangrijker en prettiger te vinden: a: dat de auto geen zeperd is; er is niks aan de hand, gewoon domme pech, je hoeft je vertrouwen in de auto totaal niet te verliezen b. zelf geen verdere schade veroorzaakt! oververhitting is natuurlijk niet goed; had ook 10x erger kunnen zijn. je reed rustig en hoorde het vallen en stopte meteen en was vanaf dat moment gewaarschuwd en hield t in de gaten, en... we reden daar rustig; 40/50km per uur. en geen 200 tijdens een rijvaardigheidstraining. goeie route derhalve ;) :)! c. en de kosten zullen niet on-overkomelijk zijn.
tsjonge-jonge, heeeeel veeel pech, maar je komt er goed mee weg wat mij betreft vin! de teleurstelling wegslikken van afgelopen zondag. en statistisch gezien; iedereen krijgt een keer pech, misschien 2x, jij hebt hem nu al gehad, en kan dus voortaan zorgeloos rijden, ik moet hem nog krijgen.....
dank voor je bericht!!
hoe ben je er zelf onder???
gr
joopjoldersma
29-04-2008, 16:12
Fantastische fotos. Het lijkt er op dat jullie een goeie dag gehad hebben. Jammer dat ik er helaas niet bij kon zijn. Volgende keer beter.
v-barchetta
29-04-2008, 17:50
ik snap het! want bij mijn gewone auto ligt dat er ook af!
hoe ben je er zelf onder???
gr
Hey Robert,
Ja i.d.d. een geval van domme pech, als het overdrukventiel de andere kant was opgevallen was er niets aan de hand geweest.... Dus tja kans op weet ik veel hoeveel!
De kosten zijn nihil want de snaar en rep is door de garage als coulance gedaan, het slangetje en de koelvloeistof is het enige wat ik hoef te betalen.
Gelukkig is er tot dusver niets van vervolgschade geconstateerd dus dat is goed en het lag dus niet aan de Mondi zelf, maar had te maken met de laksheid van het aircobedrijf die de overdrukventielen er niet goed op gemonteerd hadden (ook ventiel 2 zat namelijk erg los en bijna op het punt om er ook af te rollen......).
Ik hoop dat hiermee verder deze vervelende kwestie afgehandeld is en dat ik nu echt voor de volle 100% kan gaan genieten van mijn Mondial!!
Ik zelf ben erg nuchter, ik bedoel het is gebeurd en ik kan wel alles en iedereen om me heen gaan uitschelden maar daar schiet je niets mee op, ik ben al lang blij dat er zoals het er naar uitziet niets met de Mondial loos is.....
Vincent
.
wesleyruytrmn
29-04-2008, 19:39
Heren,
De Mondial rijd weer!!
.
Ik ben blij toe! Het zag er echt best heftig uit aan het begin. Toen Franc en ik het zagen hadden we beide de hoop dat het echt niks ernstigs was. Gelukkig valt het uiteindelijk mee, alleen jammer dat je moest afhaken. Maar ik begreep dat je de volgende keer er gewoon bij bent!
nofear02
29-04-2008, 19:43
De foto's daarvan waren inderdaad nog wel best angstwekkend. Gaf een goed beeld voor diegenen die er niet bij waren wat er nou eigenlijk aan de hand was. Wel fijn; met vereende krachten even op een goed plek geduwd, iedereen even netjes geparkeerd. Was wel saamhorigheidsgevoel. Mooi om te zien! ben ik blij mee.
Erikderaaf
29-04-2008, 19:50
Gelukkig maar Vincent. Wat een gedoe zeg, bedrijven die dingen niet even netjes aandraaien... En bij zulk kaliber auto's.... Pfff... het zou veel erger kunnen zijn.
De foto's zijn best heftig. Heb er nog 2 van toen die witte wolken eruitkwamen. Nog maar niet gepost... Zag er niet echt bepaald prettig uit.
Volgende meeting herkansing :)
wesleyruytrmn
29-04-2008, 19:54
Heren en Dames,
Hierbij presenteer ik u de voorjaarsrit " Het Gooise Matras". We hebben er geprobeerd er wat moois van te maken! Graag u reactie. Link:
http://ferrari.vuurwerkcrew.nl/Wesley_FChat_Voorjaarsrit_2008.wmv
groetjes Wesley en Mike (maker)
RedmondialTCab
29-04-2008, 19:56
Hey Robert,
Ja i.d.d. een geval van domme pech, als het overdrukventiel de andere kant was opgevallen was er niets aan de hand geweest.... Dus tja kans op weet ik veel hoeveel!
.......
Ik zelf ben erg nuchter, ik bedoel het is gebeurd en ik kan wel alles en iedereen om me heen gaan uitschelden maar daar schiet je niets mee op, ik ben al lang blij dat er zoals het er naar uitziet niets met de Mondial loos is.....
Vincent.
Gelukkig is alles weer Goed Vincent. !!!
Het is wat de Mondials:
Het was afgelopen zaterdag even schrikken. Vooral omdat ik over 2 weken naar Italie vertrek voor een 5 daagse trip.
Zo rond 17.00 uur heb ik de Mondial lekker gewassen. Ik rijd hierna even over de rondweg om het water tussen alle kiertjes te laten verdwijnen/ verdampen.
Hierna keer ik terug en zie ik de temperatuurmeter ietsjes oplopen. richting de 90 graden. normaal geen probleem.
Ik laat de motor nog even lopen en de wijzer gaat steeds verder naar rechts.
De vin slaat niet aan !!!!
Ik zet de motor uit en zie bij de overloop in het motorcompartiment op de grond een plasje koelvloeistof liggen
Schrik Schrik
Afgelopen zondag kom ik toch niet gaan rijden, anders had ik meteen gebeld met Alex maar dit maandag maar even gedaan.
Ik kon gelukkig vandaag komen. Rond 08.30 was ik welkom
Het bleek dat er bij mijn Mondial bij de radiator een luchtbel op de thermokoppeling bleef hangen en dan slaat de vin niet aan!!!
Er zat inderdaad wat lucht in!
Forza heeft het koelsysteem even ontlucht. Nu weet ik ook hoe ik dat kan doen......
Even nog 2 liter koelvloeistof erbij et voila. We zijn weer klaar
Dit was een pak van mijn hart . Niks ernstigs gelukkig !!
Verder zijn nog wat checks gedaan en alle is OK bevonden!!
pffffffff....
Cor
Vincent,
Kijk dat is de ware spirit, hoop je gauw weer op een meeting of ergens ( Assen? )te zien.
Rob,
.
Heren en Dames,
Hierbij presenteer ik u de voorjaarsrit " Het Gooise Matras". We hebben er geprobeerd er wat moois van te maken! Graag u reactie. Link:
http://ferrari.vuurwerkcrew.nl/Wesley_FChat_Voorjaarsrit_2008.wmv
groetjes Wesley en Mike (maker)
Leuk filmpje, maar volgens mij is er iets misgegaan met exporteren! De Ferrari's lijken wel opel kadetjes :| Lijkt op een breedbeeld film die wordt afgespeeld op standaard verhouding. (of is het geen standaard wmv formaat en doet mijn mac daarom raar?)
wesleyruytrmn
29-04-2008, 20:06
Leuk filmpje, maar volgens mij is er iets misgegaan met exporteren! De Ferrari's lijken wel opel kadetjes :| Lijkt op een breedbeeld film die wordt afgespeeld op standaard verhouding. (of is het geen standaard wmv formaat en doet mijn mac daarom raar?)
Op windows is er geen probleem...
Erikderaaf
29-04-2008, 20:14
Bij mij draait het goed :p
Leuk filmpje!! Mooie geluiden uit die Dino op het eind :)
dcpixels
29-04-2008, 20:20
Wesley, helemaal gaaf zeg. Goed gedaan!
Shut up and drive :D
Bij mij doet ie het goed, erg leuke film :) had misschien iets meer uitlaat gebrul van diversen wagens er bij kunnen horen? ( sorry het is ook nooit goed ) maar erg bedankt voor het maken er van.
Rob,
mavanhaasteren
29-04-2008, 20:21
gelukkig viel het dus nog wel mee met de schade.
voor het zelfde geld zaten we net op de snelweg
wesleyruytrmn
29-04-2008, 20:27
Bedankt voor de snelle complimenten.
De foto's staan nu online op http://ferrari.vuurwerkcrew.nl
voor orginele foto's kan er een pm gestuurd worden.
ps. Ik zal ter zijner tijd ook de originele fimpjes online zetten, met het motorgeluid.
nofear02
29-04-2008, 20:28
Heren en Dames, Hierbij presenteer ik u de voorjaarsrit " Het Gooise Matras". groetjes Wesley en Mike (maker)Fan-tas-tisch!! Is dát wat dan zeg hee; onze eigen film :D :D! Gaaaaf Wesleyyy! Super. Goeie muziekkeuze ook trouwens! :D. Leuk jongens!
Mooi filmpje Wesley en Mike! Heel erg bedankt
Greetz
Reiben
mavanhaasteren
29-04-2008, 20:35
erg leuk filmpje
Montezemolo
29-04-2008, 21:15
Heel mooi gedaan deze film, complimenten !!!!!!!
Vincent, gelukkig dat je Mondial weer helemaal in orde is en dat het geen dure grap was. Ik wens je weer veel rijplezier :)
Wesley en Mike, filmpje is echt top. Mooi gemonteerd met de afwisseling foto's en video!
430driver
29-04-2008, 22:02
waar kan ik de foto's vinden want ik geloof dat alle foto's zijn verplaatst. :(
waar kan ik de foto's vinden want ik geloof dat alle foto's zijn verplaatst. :(
Bedoel je deze thread Mark?? Hoe kan je daar nou over heen kijken?! ;)
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=1974
430driver
29-04-2008, 22:12
Gaaf filmpje wesley! complimenten!
Vivado Ferrari
29-04-2008, 22:12
Link: http://ferrari.vuurwerkcrew.nl/Wesley_FChat_Voorjaarsrit_2008.wmv
Werkelijk geweldig!!:) Leuk om dat zo terug te zien!
.
430driver
29-04-2008, 22:17
Bedoel je deze thread Mark?? Hoe kan je daar nou over heen kijken?! ;)
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=1974
Sorry Michael, tja Robert heeft me zelfs een PM'etje gestuurd en me op m'n falie gegeven hoe blind ik kon zijn (Geintje Robert ;))
Ik heb ze inmiddels gevonden
nofear02
29-04-2008, 23:17
Sorry Michael, tja Robert heeft me zelfs een PM'etje gestuurd en me op m'n falie gegeven hoe blind ik kon zijn (Geintje Robert ;))
Ik heb ze inmiddels gevondenprecies. ik zal er nog een doen Mark: lees en leer dit eens een keer; dan kan je alles terugvinden op de site :D. uberhaupt hele leuke dingen doen op /met de site. Er kan nog zoveel meer dan de meeste mensen weten! kan ook heel nuttig zijn hoor! : http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=13106&postcount=17
Franc308
30-04-2008, 00:17
Michael, wat een prachtige fotos!!!
het blijft toch altijd zo enorm lekker om je eigen auto gefotografeerd te zien op allerlei wijzen en vanuit allerlei hoeken!!
Wesley, die clip van je is helemaal te gek!!!
Ik heb een fantastische dag gehad jongens. Het was erg leuk om jullie te ontmoeten. Ik kijk uit naar de volgende meeting en zal idd mijn uiterste best doen om dan de hele dag te blijven.
Robert; het was top jongen !
nofear02
30-04-2008, 00:23
Dank je wel Franc. Ik vond het ook erg leuk dat je er was! En heb met grote interesse je wagen bekeken, na het fantastische project, dat weet je. Ben blij dat je t naar je zin gehad hebt en dat geldt voor iedereen. Zoveel mooie/fijne reacties. Ben er zeer dankbaar voor! We gaan nog veel leuke dingen meemaken met elkaar! :)
v-barchetta
30-04-2008, 16:51
Gelukkig is alles weer Goed Vincent. !!!
Het is wat de Mondials:
pffffffff....
Cor
Dat moet voor jou ook wel ff schikken zijn geweest Cor! gelukkig ook met jouw Mondial niets ernstigs.
Wesley: Supergaaf filmpje zeg!! mooie shots en leuk gemonteerd.
Voor de rest iedereen bedankt voor het medeleven, de Mondial is na de controle weer 100% o.k. bevonden dus is weer helemaal goed. enne...... volgende meating ben ik er weer gewoon bij, helaas niet in Assen want die dag ben ik aan het werk
Iedereen fijne koninginnedag verders, ik ga nu ook ff Leiden in voor een biertje en Armin van Buuren :)
Mondial T
30-04-2008, 20:45
Hier een berichtje voor alle mensen die foto's gemaakt
hebben op deze geslaagde dag.
Even mijn complimenten voor de zeer mooie foto's die jullie
allemaal gemaakt hebben.
Marco
Nog niet genoeg foto's gezien?
Zojuist zijn er nog 185 richting mijn server ge-upload:
http://www.dcpixels.eu/ onder pictures ...
Tjee wat een foto's weer... 185 maar liefst... mooi, mooi !!
.
ferrenzomar
02-05-2008, 00:00
bedankt voor het berichtje, andré
nofear02
02-05-2008, 00:35
bedankt voor het berichtje, andrégraag gedaan andré. je bedoelt het e-mailtje die alle nl/blg members gekregen hebben vandaag ter aankondiging van dat het foto-draadje er was. ben blij dat ik je er een plezier mee heb gedaan. dank voor je dank je wel.
.
ja het ging niet goed met die mondial.
de 308 of 208 denk de laatste mooie zie er ok uit.
nofear02
09-07-2008, 08:32
Hey kijk nou; ik kreeg maandag het personeelsblad binnen van de Office Centre; en wij staan er in :) :
.
mavanhaasteren
09-07-2008, 08:34
erg leuk om dit zo te lezen
nofear02
30-11-2009, 00:53
....
Teleurstellend dat ze zich bij Maranello blijkbaar niet aan afspraken houden. Ik had toch een ander beeld van ze, maar je ziet hoe je je kunt vergissen...
....Maranello.... Ja wat kan je er van zeggen.... gemiste kans voor hem... om zoveel enthousiastelingen telleur te stellen, daar maak je geen goede sier mee om het maar even netjes te zeggen.....!!
...Ik trek me misschien dan nog teveel aan dat we toch aardig voor l*l staan als we gezamelijk naar Maranello lopen en t blijkt dicht, ondanks een afspraak dat ie even een uurtje open zou zijn voor ons!,
... Jammer dat dan uiteindelijk Maranello niet open was, maar even een uurtje vol praten met zijn allen is blijkbaar ook geen probleem.
inmiddels 1,5 jaar later; het kan gek lopen mannen. Een tijdje geleden stond dit in de krant, en inmiddels is het al ter ziele. Zo zie je nou maar weer. En tegen mij bij mijn bezoek van te voren stoer doen dat er van al die auto's ''er niks van de bank was''. Nee, het was van een prive-investeerder, zo kan ik het ook. Maar prive-investeerder geld kwijt, is nu gelijk ook bedrijf kwijt. Tsja...
.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.