View Full Version : Ferrari Racing Days, Nürburgring, 3-5 okt 2008
enzo fxx
16-04-2008, 21:47
Kan iemand mij vertellen of dit evenement open is voor publiek, zoja mag je dan ook in het rennerskwartier/pits komen
Enzo FXX
430driver
16-04-2008, 21:55
ik ben er in 1996 geweest met de FCN en het was gewoon voor publiek en ik ben toen gewoon in de pits geweest. Kijk, Mugello is een ander verhaal, want daar kun je alleen met de nodige passen in de paddock komen
welkom trouwens hier Enzo fxx
nofear02
16-04-2008, 22:17
Kan iemand mij vertellen of dit evenement open is voor publiek, zoja mag je dan ook in het rennerskwartier/pits komen. Enzo FXXJa natuurlijk is dit open voor publiek. Kost je denk 25 euro per dag. 43 euro voor 3 dagen.
Nee, je mag niet zomaar in de paddock komen.
Vul even netjes je profiel in. dat staat wat prettiger.
Robert,
Wij zijn al meerdere keren geweest, met je inkomkaart mag je ook in de Paddock. Dit jaar zijn er naast de manches van het F430 Challenge en Historic Challenge ook de FXX en F1 Corse Clienti van de partij. Een hele brok Ferrari History op de mythische Nurbürgring. NIET TE MISSEN DUS !!! Wij zullen ook gaan. Meer info volgt later via onze link. SFC Genk
nofear02
17-04-2008, 22:32
Robert, Wij zijn al meerdere keren geweest, met je inkomkaart mag je ook in de Paddock. Verrek! dat valt me mee!; ik dacht dat dat niet mocht! Afgelopen jaar op de Hockenheim-ring kon je geloof ik niet overal komen. Niet dat de controle erg streng is.
nb-ring dit jaar; zeker niet te missen!
Geldt dit ook allemaal voor de dagen op Spa? Ik meen me te herrineren dat dit op 7-8 juni is.
nofear02
17-04-2008, 22:35
Geldt dit ook allemaal voor de dagen op Spa? Ik meen me te herrineren dat dit op 7-8 juni is.Spa mag je overal komen. dat is ook lang zo druk niet. maar niet die van 7-8 juni; dat is alleen voor de F-owners, georganiseerd door Ferrari West-Europe. Spa Italia (28/29-6), mag je gewoon overal rondlopen, maar dat is dan ook heeel wat anders.
Dino2400
18-06-2008, 20:10
Zojuist de kaarten besteld via internet voor de Ferrari Racing Days op de Nurburgring.
Zie volgende link onder "tickets". Wij zijn het gehele weekeinde present. Lekker op bivak in een huisje van c-parcs en "om de hoek" een weekend lang F's kijken... Wordt een pracht weekeinde!
http://www.ferrari-racingdays.de/html/component/option,com_frontpage/Itemid,1/
Johannus
05-07-2008, 13:25
Ik heb gisteren de Tickets ook besteld voor het hele weekend :D ga met m'n pa lekker een weekend foto's maken en Ferrari's kijken :D
Wordt echt Fantastisch...
.
kan je ook je tickets aan de inkom kopen daar ? (zoals op spaitalia geweest)
Rosso by Raimondo
17-07-2008, 19:50
Lijkt me toch wel heer onwaaarschijnlijk dat je daar geen kaarten kan kopen. Ik koop nooit geen kaarten van te voren altijd op het circuit. En dat is altijd gelukt.
Erikderaaf
17-07-2008, 21:03
Op de vorige 2 racingdays kon je ze bij de toeganspoort gewoon kopen... heel wat anders dan bij een concert van Tina turner... en een stuk beter om aan te horen :)
Rosso by Raimondo
17-07-2008, 21:23
Op de vorige 2 racingdays kon je ze bij de toeganspoort gewoon kopen... heel wat anders dan bij een concert van Tina turner... en een stuk beter om aan te horen :)
het enigste wat deze twee overeenkomen is dat ze allebei de zestig zijn gepaseerd.
;)
.
nofear02
17-07-2008, 21:52
het enigste wat deze twee overeenkomen is dat ze allebei de zestig zijn gepaseerd. ;). sjit, die is scherp raimondo! :) :D
okay, dan zal ik denk ik alleen de zaterdag gaan en men kaart aan de inkom kopen.
Lekker op bivak in een huisje van c-parcs en "om de hoek" een weekend lang F's kijken... Wordt een pracht weekeinde!
Mijn e-ticket ligt al klaar bungalow 458 voor ondergetekende... wordt volgens mij een NL invasie op Centerparcs... wat zal het park leeg zijn overdag. Ik heb overigens voor de zondag nog een zwemkaartje nodig, aangezien ik alleen de zaterdag met fam. en vrienden op de ring te vinden zal zijn. Iemand kaartje over? :D:D:D
Bob
nofear02
20-08-2008, 23:38
okay, dan zal ik denk ik alleen de zaterdag gaan en men kaart aan de inkom kopen.hey jan, jij ging toch waarschijnlijk met f-chat mee? dat is incl een ticket hoor.
Dino2400
20-08-2008, 23:44
Mijn e-ticket ligt al klaar bungalow 458 voor ondergetekende... wordt volgens mij een NL invasie op Centerparcs... wat zal het park leeg zijn overdag. Ik heb overigens voor de zondag nog een zwemkaartje nodig, aangezien ik alleen de zaterdag met fam. en vrienden op de ring te vinden zal zijn. Iemand kaartje over? :D:D:D
Bob
Onze bevestiging hebben we inmiddels ook! Wordt gezellig daar! Centerparcs kleurt ROOD!
Ik zal waarschijlijk het gehele weekeinde op de ring zitten. We plakken er overigens de rest van de week er bij aan. Beetje de omgeving verkennen , de Nordschleife van "dichtbij" bekijken ;) Geen idee hoe dat met die zwemkaartjes werkt?? Op Zondag zal ik hem in ieder geval niet nodig hebben...
Maarten
Erikderaaf
21-08-2008, 00:58
Reken maar dat er rond deze dagen een hoop te spotten is bij de ingang van de nordschleife! Zullen heus wat mensen de kans aangrijpen om 'nu we er toch zijn' even een rondje te doen.
Dino2400
21-08-2008, 08:10
Reken maar dat er rond deze dagen een hoop te spotten is bij de ingang van de nordschleife! Zullen heus wat mensen de kans aangrijpen om 'nu we er toch zijn' even een rondje te doen.
Precies!! Dat idee had ik dus ook... Op de Nordschleife is sowieso altijd wel wat te doen. Zelfs op een doordeweekse dag is het vaak nog druk...
Heb net even gekeken maar op zaterdag en zondag is de nordschleife voor touristenfahrten alleen in de middag en dus beperkt geopend. Vrijdag de hele dag los.
Dino2400
21-08-2008, 13:12
Heb net even gekeken maar op zaterdag en zondag is de nordschleife voor touristenfahrten alleen in de middag en dus beperkt geopend. Vrijdag de hele dag los.
Klopt, ik ben de hele week erna nog daar dus niet alleen tijdens de Ferrari Racing Days. Tijd genoeg dus...
Klopt, ik ben de hele week erna nog daar dus niet alleen tijdens de Ferrari Racing Days. Tijd genoeg dus...
Erg goed gepland... :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.