View Full Version : Ferrari meeting, Oostkamp, 2 jul 2006
Fumacher
09-04-2007, 14:56
Mooie foto's! Is dit een jaarlijks gebeuren? Die zwarte 355 spider blinkt wel heel erg zeg
nofear02
09-04-2007, 15:05
Heey jan; wat een leuke foto's! Eindelijk ook van een ander F-evenement in België dan Spa. Heel leuk! Ben inderdaad net als Vu benieuwd of het een jaarlijks terugkerend evenement is. Dan moet je t laten weten hé?! Want wanneer was deze?
Die mondial van Ann; die is onlangs gestolen geweest. De dame heeft een paar weken in zak en as gezeten; maar.... hij is alsnog boven water gekomen. GZD!
En die testarossa. Met alle respect maar het motorcompartiment van Ramon ziet er ietsje anders uit zeg....
ik vond de motor niet echt goed onderhouden . als ik ooit een ferari zou hebben zou ik het nooit zo ver laten komen. maar jah het is de mijne dan ook niet he :) .ik zal het je zeker laten weten wanneer het een blijvend evenement word maar ik denk van niet .
mvg enzotj
nofear02
10-04-2007, 00:39
Zeg enzotje; waarom heb jij eigenlijk geen foto van die blauwe lambo die daar staat?? :D. Vond je dat niet interessant of zo
kheb er wel foto's van getrokken voor men maat . want die ziet dat graag . ho interessant ik ben eens meegeweest met een lambo en ik vond het zeer interessant maar ik kan maar 1 passie hebben hé en dat is ferrari:)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.