View Full Version : 2de Belgische members F-Chat.eu-Meeting, Genk, 6 apr 2008
nofear02
26-03-2008, 20:11
Geachte mensen,
Voor de BELGISCHE members van deze site: VOOR HEN de eerste meeting van dit jaar! Aangevuld met een paar nederlandse members uit de grensstreek. Zie:
nofear02
26-03-2008, 20:13
2e MEETING:
" F-C H A T.eu - B E L G I E "
op
zondag 6 april 2008
naar de
FERRARI-CLUB GENK :
ELKAAR ONTMOETEN +
GP Race Bahrein kijken.
KOM OOK!
Tussen: 11 of 13.00u en 16.00u
Nu we vorig jaar in november al een hele leuke 1e belgische meeting gehad hebben ondanks dat niet iedereen kon, en er nu al weer een hoop belgische leden bij gekomen zijn, lijkt het me heel plezant elkaar weer eens te zien; met nieuwelingen kennis te kunnen maken en de onderlinge band met elkaar wat te versterken. Omdat België net ff zuidelijker ligt dan Nederland, lijkt me zo'n vroege meeting kwa weer begin april in België best mogelijk. Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn, je mag zelf weten hoe laat je komt en hoe lang je blijft. Het wordt in ieder geval heel gezellig:
PROGRAMMA:
- 11.00u VERZAMELEN / KOFFIE - bij Ferrari Antwerpen op hun parkeerplaats: gezellig ff koffie drinken en met elkaar kennismaken, en door de ramen naar binnen gluren. FMA is wel dicht natuurlijk, maar t is toch leuk ff daar te zijn. Het adres is: Ertbruggenstraat 108, 2110 Wijnegem (afslag 18 van de E34: antwerpen-hasselt)
- 11.30 VERTREK naar GENK - we rijden met zijn allen over de snelweg, met misschien een klein uitstapje ergens door n stukkie bos, de gewone auto's rijden ook mee. Doel is:
- 12.30 aankomst bij AFI - dit is het cafe/restaurant waar de Ferrari Club Genk huist. Achter het pand is een safe parking. Die bewaakt gaat worden. Binnen gaan we eerst even rondkijken en kennismaken. Misschien even een drankje.
- 13.00 LUNCH - aansluitend echte italiaanse spaghetti met verse tomaten. De eigenaar van AFI is italiaans, dus dat zit wel goed :). Evt neem je wat anders, mag ook. t Kost maar een tientje!
- 13.30 F1 GP race bekijken: BAHREIN met een beamer wordt de race in grootbeeld geprojecteerd op het scherm, dus we kunnen met zijn allen kijken. Is leuk!
- 14.15 KORTE RONDRIT - voor wie zo'n race een te lange zit is, die kunnen met zijn allen ook wel ff een rondje rijden. Er is een mooie route uitgestippeld door de bossen. Misschien is de race saai en is samen rijden veel leuker? we komen in ieder geval gewoon weer terug bij AFI.
- 15.30 F-MODELCARS BEKIJKEN - voordat u daar weggaat MOET u even de F-modellen gezien hebben van Pasquale: in roestvrijstaal!! Nergens op de hele wereld te zien. On-ge-lo-fe-lijk knap en mooi!
- 16.00 VERTREK - indien er animo is, dan kunnen we via een paar provinciale wegen bij Paal (oprit nr 26 van de E313) weer op de snelweg komen, en kan ieder op eigen gelegenheid naar huis rijden.
Kan u niet het hele programma meedoen: geen probleem! Sluit aan wanneer het u uitkomt, ga weg wanneer u weg moet, of kom en ga rechtstreeks naar de het clublokaal van Genk. Vrijheid- blijheid!
Lust u spaghetti, laat het mij even weten. Ik moet dat vantevoren doorgeven. Het tientje betaalt u aan mij. Is inclusief 1 consumptie.
BIJ SLECHT WEER GAAT HET NIET DOOR!
Ik gok erop ca. 10 - 15 wagens bij elkaar te krijgen met ca 20-30 members, dus dat wordt een leuke groep! Er is gelegenheid om te kletsen met elkaar. Ik zal een aantal mensen een F-ritje geven! Misschien dat anderen dat ook nog willen doen, dat is wel zo fijn. En je kan natuurlijk dingen aan mij vragen over het f-chatten.
Voor Ferrari-rijders uit andere streken dan Gent-Antwerpen is deze meeting misschien een prachtig 'doel' om even naartoe te rijden! U bent deze keer van harte welkom bij de Ferrari Club Genk, waar dat normaal gesproken zonder lid te zijn niet zo is natuurlijk. Een buitenkans dus!
Het adres is: Café/Restaurant AFI, Vennestraat 98, Winterslag, Genk. Het is slechts een paar honderd meter van de snelweg A2/E314, afslag nr 31, = N76 richting Genk. Zie ook hiernavolgende plattegrond.
Wagens kunnen veilig op de parking staan. Er is parkeerwacht.
Laat graag even wat weten aan mij aub.
Het lijkt me enorm gezellig!!
nofear02
26-03-2008, 20:15
zie:
mavanhaasteren
26-03-2008, 20:15
:eek: zijn de belgen weer eerst aan de beurt :(
moeten we nog langer wachten:D:D
nofear02
26-03-2008, 20:20
zie weersverwachting:
dinsdag 01 april tot en met vrijdag 04 april 2008
Grote onzekerheid in de verwachting. 60% kans op meest droog weer met temperaturen (ruim) boven normaal.
dus zondag 6 april goed weer??
.
nofear02
29-03-2008, 12:56
Iedereen kijkt nog even de kat uit de boom geloof ik, en ik snap dat, want het is nog erg vroeg in t seizoen, en de afgelopen weken en dagen allemaal pokkeweer. Maar t is vandaag al ff redelijk mooi weer hier in nederland, dus als t nou ff meezit eind volgende week en t zondag een beetje droog is. Samen even een GP-race bekijken en/of even een ritje rijden, lijkt me toch leuk. Ik neem aan dat ik vanaf dat er meer duidelijkheid komt over het weer er wel meer deelnames komen. Ik heb overigens al wel aardig wat halve toezeggingen hoor en ook hele toezeggingen. Ik zal alvast een lijstje neerzetten, al stelt het nog niet zo heel veel voor (wat heet niet veel voor: al 14 man :)), maar daar komt natuurlijk echt nog wel wat bij. Waarschijnlijk ben ik nog mensen vergeten, ik heb me er nog niet echt mee bezig gehouden verder (beetje druk).
Een ruwe opzet:
1. Chris - Beemer_007
2. Luc - lvg
3. Jan - Scuderia
4. Ritchie - Ferrari-fan
5. Eric - AutofotoBE
6. Bert - Reiben - misschien
7. Alex - Fmaranellofan - misschien
8. Filip - Filiberke - waarschijnlijk
9. Robert - Nofear - Ferrari 328 gts
10. Walter - dcpixels - met nofear mee
11. Erik - ErikdeRaaf - Genk Clublid
12. Eugene- Eugene360 - Ferrari 360 CS
13. Jannis - Red mythos - Ferrari 360 - misschien
14. Michael - Mtange - commissioner
15.
nofear02
30-03-2008, 17:45
Er zijn wat updates:
bij aardig weer;
maurice - thay - wellicht met de F40
stan - cavallino328gts - 328 zit nog in winterstalling, ff met de Alfa
joris! - joris de keyser - Ferrari 308 GTB
doodzonde dat EnzoD niet kan wegens familiale verplichtingen.
.
nofear02
30-03-2008, 17:46
Dus, dan wordt t:
1. Chris - Beemer_007
2. Luc - lvg
3. Jan - Scuderia
4. Ritchie - Ferrari-fan
5. Eric - AutofotoBE
9. Joris - Joris de Keyser - Ferrari 308 gtb
10. Robert - Nofear - Ferrari 328 gts
11. Walter - dcpixels - met nofear mee
12. Erik - ErikdeRaaf - Genk Clublid
13. Eugene- Eugene360 - Ferrari 360 CS
14. Jannis - Red mythos - Ferrari 360 - misschien
15. Michael - Mtange - commissioner
16. Maurice - Thay - wellicht met de f40
17. Stan - cavallino328gts - Ferrari 328 gts (maar met Alfa)
.
nofear02
30-03-2008, 17:49
Misschien moet ik even benadrukken dat de genodigden ook mogen komen met een gewone auto hoor! Mocht uw Ferrari nog in winterslaap, stalling, of reparatie staan.
En met een leuke groep zit ik er over te denken het evt ook gewoon door te laten gaan bij regen, en dat we dan met 'gewone' wagens komen. Het bezoek bij de Scuderia Club Genk en de race kijken is er niet minder leuk om.
Ik ga echt mijn best doen om erbij te zijn jongens! Maar hier in de buurt is er ook nog zoiets als de Ronde Van Vlaanderen net dat weekend...
Maar als ik zie, Eugene met de 360 CS en mss een F40... Dan kan ik toch niet wegblijven? Ik hou jullie wel op de hoogte
Greetz
Reiben
Ja ik kom ook naar de meeting alhoewel ik geen FERRARI heb. Maar wel een ganse collectie schaalmodellen. Rij met een Kia Rio. Zal mijn fotoalbums mee brengen. Het is ook een gelegenheid om elkaar beter te leren kennen.
nofear02
01-04-2008, 01:37
Ja ik kom ook naar de meeting alhoewel ik geen FERRARI heb. Maar wel een ganse collectie schaalmodellen. Rij met een Kia Rio. Zal mijn fotoalbums mee brengen. Het is ook een gelegenheid om elkaar beter te leren kennen.
Heel goed Johan! Erg leuk, dan gaan we lekaar eens zien. Je hoeft ook niet persé een Ferrari te hebben voor een meeting, Liefhebbers zijn welkom. En bij de Scuderia Ferrari Club Genk idem-dito! Het is geen specifieke club voor eigenaren, maar voor fans/liefhebbers! Foto albums altijd goed! Walter en Erik zullen t zeker en vast goed met u kunnen vinden, aangezien zij ook F-modelcar verzamelaars zijn!
nofear02
01-04-2008, 01:40
En Niels 250lm komt dan wel uit nederland en niet uit de grensstreek, maar is wel Genk-clublid en had ook wel zin om te gaan vernam ik in mijn mailbox, dus die zetten we dan ook op de update erbij, dus dan wordt het:
1. Chris - Beemer_007
2. Luc - lvg
3. Jan - Scuderia
4. Ritchie - Ferrari-fan
5. Eric - AutofotoBE
9. Joris - Joris de Keyser - Ferrari 308 gtb
10. Johan - Swatje
+ clubleden en bestuursleden Genk natuurlijk +
11. Robert - Nofear - Ferrari 328 gts
12. Walter - dcpixels - met nofear mee
13. Erik - ErikdeRaaf - Genk Clublid
14. Eugene- Eugene360 - Ferrari 360 CS
15. Jannis - Red mythos - Ferrari 360 - misschien
16. Michael - Mtange - commissioner
17. Maurice - Thay - wellicht met de f40
18. Stan - cavallino328gts - Ferrari 328 gts (maar met Alfa)
19. Niels - 250lm
Ziet er weer een mooie meeting uit Robert! Zijn er leden omstreke brugge die gaan mss om iets te regelen ivm vervoer?
Beste Robert,
Als de 365 klaar is en het weer laat het enigzins toe kom ik misschien even een kijkje nemen te Antwerpen. heb nog wel wat andere verplichtingen die dag maar zal kijken of het lukt.
nofear02
02-04-2008, 00:11
Ziet er weer een mooie meeting uit Robert! Zijn er leden omstreke brugge die gaan mss om iets te regelen ivm vervoer?Is nog niet bekend Jan. Bert heeft eigenlijk andere verplichtingen. Anders had je ongetwijfeld mee kunnen rijden met Jo (en bert). Misschien Michael ook wel.
Milko: dat zou tof zijn man! leuk. we wachten rustig af. met angst en beven, want....
dit zag ik op weeronline..... :( :(. dat ziet er niet uit! kan nog meevallen maar is niet hoopgevend; 6 graden en natte sneeuw??? middagtemperatuur. Na vrijdag 15? is -9 graden in 2 dagen. het zal toch niet waar zijn???
t ziet er (nu) nog niet goed uit jongens....
afwachten ff..
.
ferrari-fan
02-04-2008, 20:41
Wauw die 360 Challenge Stradale
My Dreamcar :p :D
nofear02
02-04-2008, 22:57
Weersvoortuitzichten zijn nog steeds slecht. En niet zo'n klein beetje slecht maar echt heel slecht; natte sneeuw, 8 graden. Nou is niks zo veranderlijk als het weer en ze kunnen er altijd naast zitten, maar er moeten ook dingen vantevoren besproken en geregeld worden. En met dergelijk slecht weer is het zelfs met gewone auto's niet leuk om naar Genk te rijden. Dan vind ik het eigenlijk een beetje zonde van het leuke idee en kunnen we wellicht beter kijken naar een andere datum dit jaar. Geen afstel, maar gewoon ff op een beter moment. Dit weer heeft helemaal niks te maken met voorjaar joh, van t weekend wordt het gewoon weer ff winter. Morgen-avond meer info. ff aankijken nog. voor al diegenen die niet konden, die zullen t niet erg vinden als t verplaatst wordt, want er is animo genoeg heb ik gemerkt :).
Ja nofear zou zonde zijn dat ik voor niets komen van het verre Kortrijk. Maar hopelijk zijn ze er naast met de weervoorspelling.
dcpixels
03-04-2008, 01:10
Ik zap net langs het weerbericht van (Belgie) EEN ... minimum temperatuur 1 graad en maximum temperatuur 5 graden. Brrrrrrrr. Regen en kans op natte sneeuw :(
Jammer, het is niet veel beter geworden.
Gilles027
03-04-2008, 10:54
In Genk schijnt de zon alle dagen, het is zoals hier in San Benedetto del Tronto, dus alle maal naar Genk zondag bij de vrienden van de Scuderia Ferrari Genk, jammer ik kan er niet bij zijn, het is te ver voor mij
ferrari-fan
03-04-2008, 11:16
Jippiieee vader is al overgehaald en moeder moet juist nog over de streep worden getrokken op dat ik zou mogen gaan
nofear02
03-04-2008, 11:30
Ik zap net langs het weerbericht van (Belgie) EEN ... minimum temperatuur 1 graad en maximum temperatuur 5 graden. Brrrrrrrr. Regen en kans op natte sneeuw :( . Jammer, het is niet veel beter geworden.Je bedoelt een minimum van -1 walter? dat klopt :(. Dan wordt er misschien ook nog gepekeld. Dat is natuurlijk echt helemaal niks. Zoals + 6 graden 's middags dat ook is. Een béétje slecht weer, niet zo'n probleem, 6 graden en natte sneeuw, dat heeft helemaal niks meer met voorjaar te maken. Ik moet er even over nadenken en voor overleggen. Naar mijn 1e ingeving vind ik het een beetje zonde van het leuke idee. Als we ook een andere keer nog bij de ScF Club Genk mogen komen, dan is dat misschien veel beter. En veel leuker. En met iets later in t seizoen, waarschijnlijk ook veel meer wagens. Ik heb aardig wat afmeldingen gehad van mensen die niet konden en dat vrij jammer vonden, omdat hun wagen nog niet klaar is, ze niet konden, etc.
.
nofear02
04-04-2008, 13:27
Mannen, ik heb zojuist nog even op allerlei weerstations zitten kijken naar de vooruitzichten voor a.s zondag, maar dat is gekkenwerk; 5 graden, natte sneeuw en onweer. Dat heeft helemaal niets meer te maken met voorjaar, en vind ik zelfs met normale wagens weer om binnen te blijven. Het zou doodzonde zijn van het leuk idee om met zijn allen een keer naar Genk te gaan, een race te kijken in het lokaal van de Scuderia Ferrari Club, de enige officiele f-fanclub in de benelux, en ik heb overlegd met Giulio de secretaris en we mogen ook een ANDERE keer komen, dat vind ik fantastisch, dus ik zal een andere datum zoeken en dan doen we t dán een keer. Is wellicht nog veel beter ook, leuker weer, meer wagens op de weg, sommigen staan nog in de stalling, etc. Dus:
NIET AANSTAANDE ZONDAG, maar LATER EEN KEER ! :)
.
Ben terug van weg geweest.
t'zal wel zijn een mooie beslising veel te vuil weer.
Er is nog de ronde van Belgie van de Club van Belgie.
Deze maand nog.
zeker een goede beslissing maar wie had het gedacht om met april zulke vuil weer te krijgen.
filiberke
05-04-2008, 08:36
Wijze beslissing Rob, wie heeft er met zo'n pokkeweer wat aan en uitstel is geen afstel, het weer heb je nu eenmaal niet in de hand.
En om het goed te maken, volgende keer dubbel zoveel Ferrari's:):)
ferrari-fan
05-04-2008, 11:35
goede keuze
dan heb je toch meer kans op beter weer
nofear02
05-04-2008, 13:28
Dank voor ieders begrip! Ook als het morgen ineens meevalt, je moet op een gegeven moment een beslissing nemen en als het er zó dramatisch slecht uitziet, dan moeten we gewoon nee zeggen. We doen het immers allemaal voor de lol hoor, niet om te gaan staan blauwbekken buiten van de kou, of in de slip te raken met onze mooie voertuigen! Dit moet dan ook de kracht zijn van een groep op internet; binnen korte tijd kan je iets organiseren, een aankondiging doen, mensen verwittigen/optrommelen, maar ook: 48 uur vantevoren iets afgelasten. En in dit geval is het alleen maar ff uitstellen. Wij hebben dit grote voordeel tegenover de gewone vaste 'analoge' clubs en allerlei andere 'analoge' evenementen, waarbij er via kranten-advertenties en brieven dingen georganiseerd worden. Het is dus een mooie testcase :). Was vorig jaar ook zo in st martens latem, 2 weken daarna was t helemaal top, droog, een waterig zonnetje. Nogmaals; dank voor jullie begrip. Via e-mail heb ik ook veel goedkeuringen ontvangen over het uitstel. Ben ik erg blij mee!
Ik ben maar wat blij met het uitstel! Ik had heel graag gekomen, maar morgen is zo goed als onmogelijk voor mij door de Ronde Van Vlaanderen. Dus op een volgende datum zal ik er wss wel kunnen bij zijn! Wijze beslissing ook Robert want het wordt echt winterweer morgen
Greetz
Reiben
nofear02
06-04-2008, 22:51
Nou, t is dat er heel wat mensen dit weekend tóch niet konden, maar verder:
Alle weerstations van harte bedankt voor het door mijn/onze neus boren van wat een prachtig evenementje had kunnen zijn: ik heb totaaaal geen sneeuw gezien, zelfs geen druppel regen, maar WEL ZON! :(. Sjonge-jonge-jonge... Vanaf maandag voorspelden ze allemaal bar en boos weer voor de zondag, met hagel en sneeuwbuien en 6 graden. Vanmiddag zat ik dusdanig lekker achter glas in de zon dat ik dacht; ik ga rijden. En so I did! Dak lekker in de loods laten staan, t was heerlijk, onderweg nog een 308 gezien, en daarna zelfs nog ff de motor gepakt om te kijken of die het nog deed en ff de banden opgepompt. Om half 6 nog! Oke, t was koud, maar wat zat het weer er on-ge-lo-fe-lijk naast zeg! :(. Terwijl het gisteren redelijk goed zou zijn en het juist de hele ochtends regende heeft als een gek! met hagel.
Echt totaal compleet fout. Maar goed, kon niet anders, er moest vantevoren wel of niet spaghetti geregeld worden, en je mag er niet van uit gaan, dat ze t wel fout zullen hebben.
Is precies zo als bij de 1e blg meeting vorig jaar; in het 1e weekend dat we dachten het te doen waren de weersvoorspelling ook dramatisch slecht en was het toen zondag strak blauw.
Afijn, we halen het wel een keer in.
.
In Genk schijnt de zon alle dagen, het is zoals hier in San Benedetto del Tronto, dus alle maal naar Genk zondag bij de vrienden van de Scuderia Ferrari Genk, jammer ik kan er niet bij zijn, het is te ver voor mij
Ja Enzo, in Genk schijnt ALTIJD de zon, zeker als Ferrari wint !!!
Rosso Ferrari = Rosso Sole
En minstens 30 Ferrari Fans in de AFI aan het vieren....
nofear02
06-04-2008, 23:42
Ja Enzo, in Genk schijnt ALTIJD de zon, zeker als Ferrari wint !!!
Rosso Ferrari = Rosso Sole
En minstens 30 Ferrari Fans in de AFI aan het vieren....Ja wrijf het er nog maar even lekker in Giulio :D. verdorie, ook nog eens een mooie 1-2, we hadden graag het feestje bij jullie meegevierd!
ferrari-fan
30-04-2008, 20:20
en is er al een nieuwe datum nu ik de foto's heb gezien van de voorjaarsmeeting heb ik ook zin om aan een meeting deel te nemen
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.