View Full Version : F-Chat.eu, 'Nieuwe Waterweg-Rit', Rotterdam, 15 apr 2007
nofear02
05-04-2007, 22:12
.
Wie heeft er zin om op die zondagmorgen even een stukje te gaan rijden?!
zondagmorgen 14 april.
10.30 koffie met punt
11.00 rijden (naar de rotterdamse havengebied)
leuke route rijden (2 tunnels!)
12.30u of 13.00 weer terug.
ff een drankje of broodje.
klaar.
Hartstikke leuk toch? Wie doet er mee?
Of heb je andere ideeën of moet het tijdstip iets anders? Meld het!
We kunnen mijn pand als beginpunt nemen; dat ligt vlak langs de snelweg. Dan rijden we even een stuk half door Rotterdam, pakken een paar tunnels, ff uitlaten testen of ze 't nog doen, en dan rijden we naar een heel bijzonder en mooi punt, waar we mooie foto's kunnen maken!
Plaats maar een berichtje of pm mij even
.
Fumacher
05-04-2007, 23:36
de 15e komt niet uit :( Anders was ik er graag bij geweest
de 15e komt niet uit :( Anders was ik er graag bij geweest.
Ik wou net zeggen, dat is de 15e April! Maar ik verwacht er niet bij te zijn, ik denk dat ik dan druk ben met luiers verschonen ;
Nooit komt iets uit! Zorg gewoon dat je erbij bent man..mits je vrouwtje moet bevallen natuurlijk!...MAAR DAN ZOU IK TOCH GAAN!!!!HAhahaha dwars door die tunnels van Rotjeknor. Ik zal Ivo Opstelten even bellen voor een vergunning goed?
VROEUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMM!!, de 15e effe toeren jongens laat Robert niet zitten
Ik zou ook graag komen, maar waarschijnlijk heb ik maandag 16 april een moeilijk tentamen.. Hierdoor zal ik waarschijnlijk ook niet naar het 60 jaar Ferrari evenement in België kunnen gaan. Lekker handig weer dus
Als het een beetje fatsoenlijk weer is heb ik wel zin,wij hadden ingeschreven voor de "Bellissimaas tour" maar kreeg vanmiddag een telefoontje dat het "vol"zat dus wij vielen af!(terwijl als ik me inschrijf voor iets ik dat altijd direct doe).
Leuk om mede Ferraristen te ontmoeten en de voitures te bewonderen.
Wij komen wel met 2 ,weet niet of jullie je vrouw/partner(indien aanwezig) ook meenemen
Je weet het dicht bij jou in de buurt staat ook een mooie Ferrari(tenminste vind ik toch)dus je kan komen kijken,hoeft trouwens niet perse een zaterdag ,maar dan ben ik meestal thuis. Als je van tevoren even belt kan dat uiteraard ook een zondag zijn hoewel dat wat moeilijker is.
Ik zou ook graag komen, maar waarschijnlijk heb ik maandag 16 april een moeilijk tentamen.. Hierdoor zal ik waarschijnlijk ook niet naar het 60 jaar Ferrari evenement in België kunnen gaan. Lekker handig weer dus.
.
nofear02
06-04-2007, 19:08
Als het een beetje fatsoenlijk weer is heb ik wel zin,wij hadden ingeschreven voor de "Bellissimaas tour" maar kreeg vanmiddag een telefoontje dat het "vol"zat dus wij vielen af!(terwijl als ik me inschrijf voor iets ik dat altijd direct doe).
Leuk om mede Ferraristen te ontmoeten en de voitures te bewonderen.
Wij komen wel met 2 ,weet niet of jullie je vrouw/partner(indien aanwezig) ook meenemen.Onno; HELEMAAL GEWELDIG! U bent van harte welkom! Het lijkt me erg leuk u te ontmoeten! Neem gerust uw partner mee! Ten eerste is het leuk samen op stap te gaan. En bij mij is het leuk, even gezellig op het hoofdkwartier. En jullie komen vast niet zo heel vaak in Rotterdam, dus is leuk even er doorheen te rijden, en het punt waar we heengaan om foto's te maken is écht erg mooi; weinig mensen kennen het!
Ik ben er al vaker met mensen heen geweest en ieder zegt altijd: "'à€ôh, mooi!".
Neem wel even een warme jas mee, voor het eventjes buiten te zijn.
We rijden verder écht ook een interessante onderhoudende route, zeker niet alleen maar snelweg. Dus is voor uw partner zeker leuk.
En tot slot; het uitzicht over Rotterdam vanuit Ramon's kantoor; nou-nou-nou! Echt mooi hoor. Ik kom wekelijks in Rotterdam, en ben al vaak op de Euromast geweest, maar dan nóg blijf ik het mooi vinden. Ik heb echt met belangstelling bij Ramon rondgekeken. Zeker doen.
En eventueel koppelt u er nog iets leuks aan vast in Rotterdam. Er is zat te doen.
Nee, dit is best nog een leuk alternatief voor uw gemiste Belissimaas.
Heel leuk dat u wilt komen
nofear02
06-04-2007, 23:53
pardon u zegt rood spuiten en embleems en stickers plakken NOW WAY geen imitatie he haha
thx voor de uitnodiging
ik zal er over nadenken en dan hoor je het wel. groeten
Tuurlijk. gewoon ff bellen of ik er ben, en ff tijd heb, en dan mag je bijna altijd hier ff komen kijken, een bakkie doen, ff kletsen, ff in de wagen zitten, een dvd-tje kijken (staat een breedbeeld tv met dvd, etc.
Leuk dat er een tocht georganiseerd wordt Robert! Gaat zeker een mooi tochtje worden! Ook ik (nog lang) geen F, maar zou het wel leuk vinden om ook langs te komen.
Ik kijk nog wel eventjes of het iets uithaalt om volgende week zondag op en neer te rijden naar Zwijndrecht. Je hoort het nog wel wat mijn plannen zullen zijn
RedmondialTCab
07-04-2007, 10:23
Helaas ben ik verhinderd... ik moet werken.........
maybe next time?
ForzaFerrari
07-04-2007, 11:51
Yay; ben present; als shot-gun van Robert! :) .. Tnx!
sorry voor korte bericht; moet rennen, Paasverplichtingen... ;)
.
ik rij wel me met de bezemwagen
.
Kingpin328
08-04-2007, 00:46
Kom op "Tunnelfreaken" meld je aan zondag de 15e! Effe een bakkie bij Robert, daarna even lekker toeren door het centrum van Rotterrrrrrrdam richting Maasvlakte voor een paar, mooie foto's . WIE RIJD ER MEE!...
Nou heb ik geen Tubi, maar ......... ook geen andere verplichtingen (meer), dus IK RIJ MEE !!
Als het mag van jullie ;)
dan kom ik ook
.
nofear02
08-04-2007, 15:25
Als het mag van jullie ;) dan kom ik ookNatuurlijk mag je komen Gai?! Jij hoort hier toch thuis? je kent het clubhuis immers al goed. Huijsje wil waarschijnlijk ook komen. Heel misschien kan je zelfs met hem meereizen; hetzij bij trein, hetzij met auto. Ik heb in ieder geval voor maarten een extra auto klaarstaan, zodat jullie een stuk kunnen meerijden, met zijn 2-en; hebben jullie het ook leuk en jij gaat dan toch zeker wel ook mooie foto's maken daar op dat mooie punt? Net als Waldo, die rijdt met mij mee. Zó wordt het al een leuk en gezellig groepje! Ja, Huijs en Gairo; kom maar gewoon lekker erbij hoor
ForzaFerrari
08-04-2007, 16:08
en wat gaan we doen met de GP van Bahrein? :) ... die begint, als ik het goed heb, om 12.30 ... misschien komt er deze keer weer een overwinning van ons team; Ferrari gaat altijd goed in Bahrein
.
micha1980
08-04-2007, 22:28
mocht het net zo'n weer zijn als vandaag, dan wil ik graag nog eens mijn F- je van stal halen, mag ik dan ook meekomen :) :)
gr mich
.
nofear02
08-04-2007, 22:57
mocht het net zo'n weer zijn als vandaag, dan wil ik graag nog eens mijn F- je van stal halen, mag ik dan ook meekomen :) :)
gr mich
Maar natuuuuuuuurlijk Micha!! t is voor jou een klere-eind, maar je bent meer dan welkom man. mag ook met partner hoor! desnoods blijf je nog even hangen en maak je er een dagje van? van harte welkom. hopen dat het mooi weer wordt
micha1980
09-04-2007, 10:45
Maar natuuuuuuuurlijk Micha!! t is voor jou een klere-eind, maar je bent meer dan welkom man. mag ook met partner hoor! desnoods blijf je nog even hangen en maak je er een dagje van? van harte welkom. hopen dat het mooi weer wordt!
Als ik kom, blijf ik dan idd een dagje hangen, maken we er een gezellige dag van, is toch gezellig met een paar man, lekker stukje rijden, wat drinken...leren we elkaar uns kennen. toppie!
nofear02
09-04-2007, 11:47
Als ik kom, blijf ik dan idd een dagje hangen, maken we er een gezellige dag van, is toch gezellig met een paar man, lekker stukje rijden, wat drinken...leren we elkaar uns kennen. toppie!!Jij snapt het Micha! :D. En er is zat te zien hier in de omgeving ook natuurlijk! Gewoon komen
Als ik kom, blijf ik dan idd een dagje hangen, maken we er een gezellige dag van, is toch gezellig met een paar man, lekker stukje rijden, wat drinken...leren we elkaar uns kennen. toppie!!
Je moet eens een keer een daggie Zwolle komen doen, kunnen de dames mooi gruwelverhalen over de zwangerschap/bevalling uitwisselen en kunnen de mannen zich even bezig houden met serieuse F praat :
nofear02
09-04-2007, 12:06
Je moet eens een keer een daggie Zwolle komen doen, kunnen de dames mooi gruwelverhalen over de zwangerschap/bevalling uitwisselen en kunnen de mannen zich even bezig houden met serieuse F praat :DWhhaaa-haa! :D :D. prachtig! word je t al zat peet? ;
Whhaaa-haa! :D :D. prachtig! word je t al zat peet? ;)
Yep, wachten duurt lang...
.Plaats maar een berichtje of pm mij even!Robert, ik neem aan dat er genoeg gegadigden zullen zijn, anders bel ik de Lamborghiniclub hoor?
nofear02
10-04-2007, 13:07
Robert, ik neem aan dat er genoeg gegadigden zullen zijn, anders bel ik de Lamborghiniclub hoor?Ha-ha; volgens mij niet nodig. Volgens mij komen we op een wagen of 8 uit, misschien nog enkele meer! Maar t hoeven er ook geen 15 of 20 te zijn hoor. Laten we ook eerst maar eens lekker kennismaken met elkaar. Er komen ook nogal wat fans mee; en dat is ook gezellig! Nee t gaat goed zo!
dus: 10.30u, a.v Leeuwenhoekstraat 12, 3331 ET Zwijndrecht!
.
Ha-ha; volgens mij niet nodig. Volgens mij komen we op een wagen of 8 uit, misschien nog enkele meer! Maar t hoeven er ook geen 15 of 20 te zijn hoor. Laten we ook eerst maar eens lekker kennismaken met elkaar. Er komen ook nogal wat fans mee; en dat is ook gezellig! Nee t gaat goed zo!
dus: 10.30u, a.v Leeuwenhoekstraat 12, 3331 ET Zwijndrecht!
Zondag 15 april 2007 10.30 uur. A.v Leeuwenhoekstraat 12 Zwijndrecht.!
(heb je wel de buren gewaarschuwd? Zo vroeg?) ik zou maar effe flyeren aan de overkant als ik jou was robert, dat er zondag een paar Ferrari's de straat inkomen hahahah.
(Tubi haahaha
nofear02
10-04-2007, 23:43
Zondag 15 april 2007 10.30 uur. A.v Leeuwenhoekstraat 12 Zwijndrecht.!
(heb je wel de buren gewaarschuwd? Zo vroeg?) ik zou maar effe flyeren aan de overkant als ik jou was robert, dat er zondag een paar Ferrari's de straat inkomen hahahah.
(Tubi haahaha) Welnee; die jongedame die hier tegenover mij woont, die zie ik heel vaak in paardrij-outfit in en uit haar wagen stappen, dus die is paarden gewend. dus ook paardekrachten neem ik aan...;) :D.
Afijn: 10.30u, a.v Leeuwenhoekstraat 12, 3331 ET Zwijndrecht! = afslag 22 van de A-16 (Breda-R'dam)
ZONDAG 15 APRIL A.S.!!
.
nofear02
11-04-2007, 21:26
Oke; hierbij de mogelijke deelnemerslijst tot nu toe, onder voorbehoud! :
1. - Guus - 512TR
2. - Lex - 348 ts
3. - Ramon - Testarossa
4. - Onno - 355 gts
5. - Robert - 328 gts
6. - Bram kp - 328 gtb
7. - Micha? - 308 gtb
8. - vriend van ramon? - 328
9. - vriend van robert? - 348
10. -kennis van Guus - ?
11. -roger heeeeeel misschien??
- waldo (forza)
- gairo (575.gtc
- maarten (huijsje)
-
En ik dacht dat we ff met slechts 5 of 6 auto's zouden gaan rijden! Voor hetzelfde geld zijn het er 10 a 11 :). Nou is het bij een aantal ook nog helemaal niet zeker, maar misschien komen er ook nog wel 1 of 2 bij!
EN HET WORDT PRACHTIG WEER! Veel licht, staalblauwe lucht, dus dat worden prachtige foto's daar!
Dus als jullie nog een paar kennissen hebben/weten; geef dit ff aan hen door!!
.
ForzaFerrari
12-04-2007, 12:38
moet helaas verstek laten gaan; foto-opdracht is tussendoor gekomen en heeft voorrang. Have fun met de rit en met het mooie weer!
Fumacher
12-04-2007, 16:32
Mooie lijst Robert!
Peter, jij gaat toch wel mee om foto's te maken? Ik ben zelf namelijk ook verhinderd. Moet gaan leren voor mn tentamen.......
Robert! Allemaal jouw schuld!:D Je plande de nieuwjaarsreceptie ook al eens precies op mn verjaardag :p
.
Mooie lijst Robert!
Peter, jij gaat toch wel mee om foto's te maken? Ik ben zelf namelijk ook verhinderd. Moet gaan leren voor mn tentamen.......
Robert! Allemaal jouw schuld!:D Je plande de nieuwjaarsreceptie ook al eens precies op mn verjaardag :p
Voor mij wordt het hem niet Vu, met een vrouw en Pterps jr, die het nu al 5 dagen langer met elkaar uithouden dan geplanned ziet het er naar uit dat ik dit weekend niet in actie kan komen, erg spijtig, maarja dat zal nog wel vaker voorkomen dit jaar :
Nou daarnet de auto gewassen en alvast een beetje gepoetst,morgen verder zodat hij er een beetje fatsoenlijk bijstaat zondag
nofear02
13-04-2007, 19:16
Goed zo Onno! En als ie nou zo mooi gepoetst is; dan kunnen we hem zondag hier wel even in mijn loods naar binnen rijden: "om te kijken of zo'n 355gts hier erg mooi staat" (en dan doe ik als de sodemieter de deur dicht en op slot; dan is ie alvast van mij! :D :D (durf je nou nog te komen?? ;) ha-ha-ha)).
Nee hoor; ik verwacht jullie graag. Ik heb er zin in
nofear02
13-04-2007, 20:49
Bij deze even een plattegrondje, zodat jullie je een beetje een voorstelling kan maken. Komend uit de richting R'dam volg je de gele lijn, vanuit Breda de oranje. Het is voor beide afslag 22.
Voor de mensen komend vanuit ri. Breda; let even op dat je de rechter tunnelbuis neemt bij Dordrecht
nofear02
14-04-2007, 10:52
Gisteren-avond niet meer online geweest, want k wilde op tijd naar bed om vanmorgen vroeg op te staan; om 08.00u eerst naar de kapper, en daarna gelijk koek en gebak en drinken gekocht!; staat dát tenminste klaar! Jullie kunnen wat dát betreft alvast gerust zijn! :D
De F is weer spik en span heb ook de wielen er af gehad om daarachter de boel boel eens goed schoon de maken(was wel nodig).de warmte is geen probleem , korte broek aan dak eraf airco vol op de voeten en wegwezen!!
Bij zulk weer functioneren de F's prima, ze zijn geboren in een warm(bloedig) land.
Ik probeer op tijd te zijn maar wij moeten wel een eind rijden dus niet panikeren ,wij komen eraan
en jij bent toch ook niet de smalste, begreep ik ? even wachten, ... nog even wachten ...Kom ik net thuis, heef meneer zich weer opgedraaid in de garage... met een diepe zucht! :
Gisteren-avond niet meer online geweest, want k wilde op tijd naar bed om vanmorgen vroeg op te staan; om 08.00u eerst naar de kapper, en daarna gelijk koek en gebak en drinken gekocht!; staat dát tenminste klaar! Jullie kunnen wat dát betreft alvast gerust zijn! :D .Robert, wil je ons vetmesten zodat we niet meer in een Ferrari passen ofzo
Kingpin328
14-04-2007, 19:23
Kom ik net thuis, heef meneer zich weer opgedraaid in de garage... met een diepe zucht! :)
godsamme wat ziet die lak er goed uit ...
godsamme wat ziet die lak er goed uit ....Voordat ik naar jullie (de meeting) toekom, rij ik hem nog wel even bij de Shell door de wasserette. :)
@Bram, jij hebt trouwens ook niet te klagen haha. Die van jou glimt ook waanzinnig heb je een foto
micha1980
14-04-2007, 21:28
nog 13 uurtjes te gaan :)
ik vertek morgen om half 9, kan ik onderweg nog ff een tussenstop maken...
guys tot morgen, ik ga zo mijn bedje opzoeken,morgen vroeg op.
gr mich
.
nofear02
14-04-2007, 21:36
Jongens; vergeet niet morgen een warme trui of jas mee te nemen! het zeewater is nog ijskoud, het is pas 15 april!, het verschil in temperatuur tussen ''op land'' en ''vlakbij zee/water'' is gigantisch! En anders staan jullie daar te blauwbekken
Kingpin328
14-04-2007, 21:38
Voordat ik naar jullie (de meeting) toekom, rij ik hem nog wel even bij de Shell door de wasserette. :)
@Bram, jij hebt trouwens ook niet te klagen haha. Die van jou glimt ook waanzinnig heb je een foto?
Ja, ik gooi morgen wel effe de kärcher met vuilfreeskop eroverheen ! hehehe niet dus ...
En o ja, geen Tubi dus, gewoon een saaie Ansa maar die smachtende blik ken ik
nofear02
14-04-2007, 21:41
Bram, ik wil iets vragen over dat blok, maar dat doe ik wel ff in de hoofddraad. See you there
nog 13 uurtjes te gaan :)
ik vertek morgen om half 9, kan ik onderweg nog ff een tussenstop maken...
guys tot morgen, ik ga zo mijn bedje opzoeken,morgen vroeg op.
gr michOooowwwwww. Micha is helemaal zenuwachtig......
nofear02
14-04-2007, 23:28
Oooowwwwww. Micha is helemaal zenuwachtig....... En terecht! <proest> : het is hier druk op de weg, het is ver weg van limburg, en ze hebben hier allemaal van die enge donkere tunnels zomaar in de wegen aangelegd! :
't gaat lukken vandaag, ik kom er zo aan
Veel plezier vandaag, heren! :D
Vanmiddag al foto's te zien hier? :
Overdag gaat het wel maar in de namiddag wordt het fris,gisteren(na het poetsen) nog even een tourtje langs het strand en dan voelde je de koude zeewind goed.
Ik denk trouwens dat het vandaag nog wel wat warmer zal zijn!
Tot straks.
Jongens; vergeet niet morgen een warme trui of jas mee te nemen! het zeewater is nog ijskoud, het is pas 15 april!, het verschil in temperatuur tussen ''op land'' en ''vlakbij zee/water'' is gigantisch! En anders staan jullie daar te blauwbekken!
.
Veel plezier allemaal, we zien de foto's wel verschijnen
nofear02
15-04-2007, 09:14
't gaat lukken vandaag, ik kom er zo aan !
GEWELDIG ROGER! SUPER!
Veel plezier allemaal, we zien de foto's wel verschijnen.Thx Peet. jammer dat je er niet bij ben. Maar dat is volkomen logisch. Je houdt hem tegoed natuurlijk hé?!! :
Fumacher
15-04-2007, 09:53
veel plezier heren! Robert...je doet het weer eens :) Topwerk van je :)
Edit: overigens...mn vriendin loopt die marathon in Rotterdam. Zorg dat ze jullie kan horen :
Het was geweldig en warm in velerlei opzichten ! Klasse !
De eerste foto's dan maar...
Prachtig zicht zo! Dat is inderdaad een top locatie om foto's te maken van 7 Ferrari's bij elkaar!! Mooie foto's hoor Roger! Dat moet echt een top middag geweest zijn zo :)
Hopelijk komt er nog eens zo'n soort meeting, dan hoop ik er zeker ook bij te kunnen zijn
Fumacher
15-04-2007, 18:08
Prachtig Roger!!!! Jeetje wat een mooi gebied voor foto's! Jullie hebben je goed vermaakt zie ik zo :
jongens
wat het weer betreft hebben jullie een top dag uitgekozen
mooie foto`s
zeker veel plezier gehad dat kan niet missen
hoop de volgende keer ook te komen kijken
groeten pascal
.
Zo wij zijn ook weer thuis na nog een tank,friet/drank stop veilig in het Zeeuwse.Het was een fantastische dag.
Groeten Jolanda&Onno
Kingpin328
15-04-2007, 19:03
Zo, wat een geweeeeeeeeldige dag was dat vandaag! Iedereen bedankt voor de gezelligheid, erg gezellig om bekende en nieuwe gezichten te zien.
groet, Bram
.
Prachtige foto's heren en natuurlijk was het ook een geweldige dag!
@ Onno, toen ik de eerste foto's van je auto zag meende ik hem al te herkennen, en nu ik het kenteken zie weet ik het zeker. Een goeie vriend van mij is de eerste NL'se eigenaar van die auto geweest, mocht je meer over die auto willen weten laat het me dan even weten
micha1980
15-04-2007, 20:58
Jongens, ik wil jullie bedanken voor deze superleuke dag!!! mijn moeder vond het ook heel erg leuk.. en uiteraard leuk kennisgemaakt te hebben met iedereen.. En ik ga ervoor zorgen dat er ook een meeting komt in het mooie heuvel landschap bij mij in de buurt, met echt limburgse vlaai :)
Mooie foto's...tot in DEIL
.
nofear02
15-04-2007, 21:01
Mensen; wat kan ik zeggen?? : het was gewoon helemaal super-geweldig! Ik had niet kunnen vermoeden dat het meteen al zó leuk zou zijn! Het is toch even afwachten/ aankijken; een nieuwe groep bij elkaar. Een aantal kende ik nog niet, of nog nooit mee gereden: maar.... geen overtogen woord, en het klikte prima! Een leuke route gereden, en eindelijk-eindelijk met een paar ferrari's op de foto-locaties gekomen waar ik al zólang aan liep te denken. En ik ben heeel blij dat jullie die plekken ook leuk vonden! Wat was het bloedheet al zeg, niet normaal. Maar bij al dat water was het gelukkig nog wel te doen. Ik schrijf later een verslag. Eerst ook even een paar foto's
nofear02
15-04-2007, 21:08
Wachten voor de brug van de sluis. Leuk oponthoudje; iedereen even uit de auto, hup foto's maken. Leuk rijtje zó :) . Op die bult aan het einde van de landscheidingsweg (zie foto) naast de Nieuwe Waterweg; nóg zo'n leuk rijtje, midden op het parkeerterrein. Lekker uitwaaien en de benen strekken. Elkaars wagen een beetje verkennen. Veel bijkijks trouwens :). Al die dagjesmensen daarzo joh; ligbedden en campers en alles, nou-nou :)
nofear02
15-04-2007, 21:15
Wat stonden we heerlijk asociaal geparkeerd daarzo hé? :D :D. Nou ja, álles voor de foto's! En niemand heeft geklaagd ;) . Prachtig punt daarzo hé? Wil je nog verder (naar engeland) dan zal je toch iets moeten verzinnen met de portieren dichtkitten en peddels en zo....:D :D
nofear02
15-04-2007, 21:20
Wat een fantastisch rijtje! Hoeveel pk is dit nou bij elkaar? En hoeveel zit er in zo'n 'bootje' daar op de achtergrond? Kunnen we die hebben jongens? (k denk het nie...:( :D). Dat is dus Hoek v Holland, waar je naar kijkt. De andere kant op is de Beneluxhaven van de Maasvlakte. Veel steenkolen liggen daaar, zie je? Is voor de steenkolen-centrale die daar ergens staat. Laatste foto: geparkeerd op het P-terrein, en op weg naar het restaurant/koffiehuis bij de pont van Rozenburg-Maassluis
nofear02
15-04-2007, 21:26
nofear02
15-04-2007, 21:42
Volgende 'stint' was nog een stukje op weg langs alle olie-opslagtanks, waar Rotterdam veel in doet, gezien zijn oliemarkt. En uiteindelijk kwamen wij de Ferry naar Engeland uit. We waren immers in het Rotterdamse havengebied, dus deze stop mocht niet ontbreken..
Wat heb ik een geweldige dag gehad mensen! Allereerst Robert bedankt natuurlijk voor de goede organisatie (en een geweldige rit! Ook Bram bedankt daarvoor ;))! En de andere aanwezigen bedankt voor de gezelligheid natuurlijk! Mijn ouders zullen onderhand wel gek worden van alle verhalen waar ik mee thuis kwam :D Ik zal ze de foto's eens laten zien, zodat ze zich er ook iets bij voor kunnen stellen :)
Trouwens: TOPFOTO'S !!! Geweldige herinnering aan deze geweldige dag
nofear02
15-04-2007, 21:47
De "Pride of Rotterdam". Met daarvoor onze eigen 'prides' natuurlijk! :
nofear02
15-04-2007, 21:53
- eerste foto: 2 mooie elegante sierlijke dames bij elkaar ....
- tweede en derde foto: 2 krachtpatsers bij elkaar, en niet minder sierlijk!
- vierde foto: alles bij elkaar. Met een lekker zeewindje! :
nofear02
15-04-2007, 21:59
-Natuurlijk ook nog even Ramon voor de POR! En even een foto van de dame alleen.
-Bij Hotel de Beer. Geweldige bediening daar! :( :( :(. En wat was het heet. Maar wel gezellig
Wat heb ik een geweldige dag gehad mensen! Allereerst Robert bedankt natuurlijk voor de goede organisatie (en een geweldige rit! Ook Bram bedankt daarvoor ;))! En de andere aanwezigen bedankt voor de gezelligheid natuurlijk! Mijn ouders zullen onderhand wel gek worden van alle verhalen waar ik mee thuis kwam :D Ik zal ze de foto's eens laten zien, zodat ze zich er ook iets bij voor kunnen stellen :)
Trouwens: TOPFOTO'S !!! Geweldige herinnering aan deze geweldige dag. Ook jij bedankt voor de foto's.
Jongens, jullie hebben echt zeer mooie foto's geschoten. Ik heb maar gefilmd.
Iedere keer liep er zo'n klein...%#@#$% rotaapie voor mijn lens met een Ferraripetje op.
@ Onno, fijn dat je optijd thuis was.
@ Roger, klote van dat inhouden, ben wel benieuwd wat het nou was? :(
@ De rest, toppie dag jongens ik heb geweldig(ge)noten!! :) haha
Thanks Robert
nofear02
15-04-2007, 22:06
...
nofear02
15-04-2007, 22:06
Zie daar mijn bijdrage op fotogebied. Het was geweldig. Hier kunnen we nog lang aan terugdenken en nog eens terugbladeren. Gai zal ook nog wel komen, vooral met foto's van onderweg denk ik. Die fotografeert gerust tijdens het rijden :). Ik ben benieuwd Gairo! Voor Maarten was het extra leuk dat hij nou eens een heel eind / een hele trip meegereden is. Ik hoop ook dat het Lex, Ramon, en vooral Onno en Micha goed bevallen is; zij die van zóver kwamen rijden. Vooral voor Micha met moeder (heel leuk u ontmoet te hebben na de foto's gezien te hebben van de Mille MIglia trouwens!) ik hoop dat het de trip waard was! Iedereen heel erg bedankt voor de opkomst. En special thnx voor Ramon zijn idee + het mij overhalen/aansporen alvast wat op touw te gaan zetten: het was een superdag
't lijkt op een zekeringetje. Als dat het is heb ik nog nooit zo'n goedkope reparatie gehad met de F
't lijkt op een zekeringetje. Als dat het is heb ik nog nooit zo'n goedkope reparatie gehad met de F.Zou echt mooi zijn man. Scheelt weer een rit naar Alex
Schitterende foto's allemaal!! :) Geeft toch weer een goede indruk hoe deze mooie dag geweest is, ondanks dat ik er niet bij was
nofear02
15-04-2007, 22:26
Schitterende foto's allemaal!! :) Geeft toch weer een goede indruk hoe deze mooie dag geweest is, ondanks dat ik er niet bij was. Tsja, ik geloof wel dat we kunnen stellen dat iedereen die er niet bij was iets gemist heeft! :D
Dus de overige heren rijders van deze site; volgende keer gewoon meegaan! :) (en dames!
Zie daar mijn bijdrage op fotogebied. Het was geweldig. Hier kunnen we nog lang aan terugdenken en nog een terugbladeren. Gai zal ook nog wel komen, vooral met foto's van onderweg denk ik. Die fotografeert gerust tijdens het rijden :). Ik ben benieuwd Gairo! Voor Maarten was het extra leuk dat hij nou eens een heel eind / een hele trip meegereden is. Ik hoop ook dat het Lex, Ramon, en vooral Onno en Micha goed bevallen; zij die van zóveel kwamen rijden. Vooral voor Micha met moeder (heel leuk u ontmoet te hebben na de foto's gezien te hebben van de Mille MIglia trouwens!) ik hoop dat het de trip waard was! Iedereen heel erg bedankt voor de opkomst. En special thnx voor Ramon zijn idee + het mij overhalen/aansporen alvast wat op touw te gaan zetten: het was een superdag!Leuk toch?.. He Micha, Ik heb me vermaakt met jou en je moeder...zuinig op haar zijn he? Je hebt een toffe moeder jongen
het was en toffe dag mij auto glimt goed op de fotos dus niet teveel schoonmaken
.
Fumacher
15-04-2007, 23:07
de ontspannen sfeer straalt gewoon uit die foto's!!! Geweldige fotoreportage heren! Aan de foto's van Roger te zien, heeft hij best vaak vlak op de grond gezeten ;) SUBLIEM!!!
nofear02
15-04-2007, 23:40
Prachtig Roger!!!! Jeetje wat een mooi gebied voor foto's! Jullie hebben je goed vermaakt zie ik zo :) Tsja, daar had ik natuurlijk een beetje op gelet hé? Ik vind dat dat in zo'n rit thuishoort. Zo'n groepje moet namelijk een mix zijn van rijders, fotografen en fans, en dus moet iedereen aan zijn trekken komen. En voor de rijders is het leuk als de fotografen mooie plaatjes maken. En de achtergrond is daarbij o-zo belangrijk. En het punt waar we waren kom je bijna nergens anders tegen in Nederland, en dat maakt het weer een beetje extra leuk. Ik heb dat al zólang gewild; en nou was het eindelijk raak!
de ontspannen sfeer straalt gewoon uit die foto's!!! Geweldige fotoreportage heren! Aan de foto's van Roger te zien, heeft hij best vaak vlak op de grond gezeten ;) SUBLIEM!!!!Dat is een prachtig compliment Vu! Dank. En ja; over Roger hoef je niet in te zitten; die vermaakt zich wel....! :D (en dan komt ie onderweg ook nog eens een keer een bekende tegen!; snap jij het?? :)
Fumacher
15-04-2007, 23:56
Je hebt aan iedereen gedacht Robert ;) Zo heeft iedereen er plezier van :)
Jammer dat ik er niet bij kon zijn :( Ik versufte me de hele dag achter de studieboeken (nu lieg ik want ik heb natuurlijk ook F1 gekeken)
Roger, die plaatjes van jouw Testa Rossa VS die van Ramon zijn echt heel erg goed!
Gairo.....schiet eens op :D We willen jouw foto's ook zien ;
RedmondialTCab
16-04-2007, 00:22
Zo jongens, zo te zien hebben jullie de dag zeer prettig doorgenomen.
Wat een schitterende foto's allemaal. Geweldig :D:D:D
Ik heb vandaag de economie draaiende gehouden..... ik moest werken. Ik was om 16.15 uur thuis. ff in de zon gezeten en daarna de lady van stal gehaald. Vanavond lekker ruim 100 km gereden. heerlijk!!!!
Maar jullie hebben het leuker gehad, Dat weet ik zeker na dit oogstrelende relaas van foto's
See ya
Gairo.....schiet eens op :D We willen jouw foto's ook zien ;)
Ja Gairo, ben eigenlijk ook wel benieuwd :D! Ik heb je niet voor niks helemaal tot in Den Bosch gebracht met de auto! Dan zou je namelijk mooi op tijd thuis zijn leek me, zodat je voor het avondeten nog even snel de foto's online kon zetten. Maar nee hoor: zeker weer de fiets gepakt om nog meer F-vitaminen op te doen ? :)
@Gairo: Je had toch niet vanmiddag al problemen met die aanrijding tussen Boxtel in Den Bosch hè? Ik net namelijk wel. Eerst in de bus naar Boxtel, toen verder met de trein.. Doffe ellende :(
Ow en Ramon: Ook bedankt voor jouw foto's? Ik heb geen camera aangeraakt vandaag hoor! Dat foto's maken kunnen anderen veel beter dan ik ;
Iedereen super bedankt voor deze topdag !
Mooie Foto's !
mijn foto's komen nog maar heb het druk ben nu al blij dat ik even kan kijken
.
nofear02
16-04-2007, 11:24
Schiet me ineens te binnen: aan het eind van de dag, toen we weggingen bij De Beer, zat ik even achter jou Onno, en had ík eindelijk ook eens even uitzicht op een Ferrari (na de hele dag op kop gereden te hebben én continue in de spiegels gekeken te hebben :) ) : was een prachtgezicht!! Ik zei het nog tegen Gai. Heb jij daar nou een foto van Gairo? dan moet je díe aub wel zeker even uploaden hoor!
Ook op de A-15 (onder Rotterdam) ff een stuk achter Ramon gezeten te hebben en ernaast en schuin erachter; wat is dat toch leuk rijden zó joh. Was ook een mooi gezicht makker! :) . Jij bent overigens wel aardig tevreden met je Tubi geloof ik hé? :
Schiet me ineens te binnen: aan het eind van de dag, toen we weggingen bij De Beer, zat ik even achter jou Onno, en had ík eindelijk ook eens even uitzicht op een Ferrari (na de hele dag op kop gereden te hebben én continue in de spiegels gekeken te hebben :) ) : was een prachtgezicht!! Ik zei het nog tegen Gai. Heb jij daar nou een foto van Gairo? dan moet je díe aub wel zeker even uploaden hoor!
Ook op de A-15 (onder Rotterdam) ff een stuk achter Ramon gezeten te hebben en ernaast en schuin erachter; wat is dat toch leuk rijden zó joh. Was ook een mooi gezicht makker! :) . Jij bent overigens wel aardig tevreden met je Tubi geloof ik hé? :DBen pas (echt) tevreden alstie onder mijn Enzo zit vriend! ;
zat ik even achter jou Onno, en had ík eindelijk ook eens even uitzicht op een Ferrari Heb jij daar nou een foto van Gairo?
tuurlijk heb ik daar foto's van :)
ben nu niet thuis dus kan nog geen foto's plaatsen :
ForzaFerrari
16-04-2007, 15:45
mooie foto's heren! :) jammer dat ik er niet bij kon zijn. Wie weet ander keertje..
Met z'n allen aan de Tubi haha,heb net de F een "nose job"gegeven er zaten weer 100000 vliegen tegen aangeplakt pfffffffff,Maar hij staat er weer netjes bij nu
nofear02
16-04-2007, 20:25
Met z'n allen aan de Tubi haha,heb net de F een "nose job"gegeven er zaten weer 100000 vliegen tegen aangeplakt pfffffffff,Maar hij staat er weer netjes bij nu.sjit ja, moet ik ook eigenlijk nodig doen....:(, ff geen tijd hoor, jammer dan..
onno komt dat je in zeeland woont hier is de lucht vuil dus geen vliegen
.
Met z'n allen aan de Tubi haha,heb net de F een "nose job"gegeven er zaten weer 100000 vliegen tegen aangeplakt pfffffffff,Maar hij staat er weer netjes bij nu.Huh? Onno?
Ik had geen vliegen. Mijn Ferrari zat geplakt op 1 bromvlieg en die zat aan de achterkant
Bram, je bent gespot !
http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=9214748364816042007003557
.
Bram, je bent gespot !
http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=9214748364816042007003557Hahaha lache joh, Die Bram
ramon achter de 1 kom nog en 2 jij heb er 12 achter je ik maar 8 ha ha h
Eigelijk geen tijd om iets te posten maar toch dan even
hoop morgen rond een uur of 11.00 de rest er op te zetten
nofear02
16-04-2007, 23:06
Goed zo Gairo! Leuke plaatjes alvast! Roger zit met een big smile achter het stuur; die heeft het naar zijn zin! Jij doet altijd veel auto's rijdend op de weg fotograferen; dat is leuk! Zo heeft ieder zijn specialisme. We wachten morgen rustig af. Maar ik ben benieuwd wat je heb jongen
Eigelijk geen tijd om iets te posten maar toch dan even
hoop morgen rond een uur of 11.00 de rest er op te zettenZeer unieke foto's Gairo, absoluut toppie gedaan! :)
@ Lex, jij komt nog jongen :rolleyes
Kingpin328
16-04-2007, 23:25
Bram, je bent gespot !
http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=9214748364816042007003557
ik denk al, wat voel ik ?
GRRR
op school pakt de pc mijn usb stik niet :( dus helaas nu nog geen foto's ik hoop vanavond beter
.
nofear02
17-04-2007, 11:29
GRRR
op school pakt de pc mijn usb stik niet :( dus helaas nu nog geen foto's ik hoop vanavond beterAndere school kiezen Gairo! Dit is niks..! :D
lukt nu wel op een ander pc :D
#Straat vo
dit zijn de laaste ik zal de hele serie wel op mijn site plaatsen
ramon ik ben er al f mag niet meer rijden shell v-power was niet goed en moet naar guus
.
Allemaal zeer mooie foto's! Jullie hebben zich blijkbaar heel goed geamuseerd :D
Ik heb ondertussen nogal zenuwachtig de F1 gevolgd. Gelukkig ook daar Ferrari boven
Greetz
Reiben
.
ramon ik ben er al f mag niet meer rijden shell v-power was niet goed en moet naar guusJa Lex, ik hoorde het al van je, tjonge jonge wat een toestand man. Wanneer is de Ferrari klaar dan? Hoop dat Guus hem gauw maakt voor je. Heb jij weer! Ik moet trouwens nog even bij hem langs. Misschien doe ik dat morgen wel even met de Testarossa. Alex van Forza heeft mijn chrome paardje naar Guus verzonden vandaar.
@ Gairo, mooie foto's man wat glimt die "Testarossa" van wie is die dan ;)
.
micha1980
17-04-2007, 21:59
Wat is er precies met je auto Lex?
Gr Mich
.
nofear02
17-04-2007, 22:18
Gairo! Wat een leuke foto's!! Vooral ook van 's ochtends hier bij 'het clubhuis'. Had er niet meer aan gedacht dat jij toen al liep te fotograferen; ik was ff druk met koffie zetten en zo. Heb je heel goed gezien; dat die er nog ff bij moesten op deze draad! En ook van onderweg. Heel leuk! Thnx jongen
zaterdag bij shell getank zit er diesel in de tank bij de pomp fout van de shell auto liep zondag ook niet goed. was vanochend op de radio. shell betaal de kosten?? IK MAG ER NIET MEER ME RIJDEN
.
micha1980
17-04-2007, 22:35
Tjonge tjonge, wat een ellende..ik hoop dat het allemaal snel goedkomt!!
gr Mich
zaterdag bij shell getank zit er diesel in de tank bij de pomp fout van de shell auto liep zondag ook niet goed. was vanochend op de radio. shell betaal de kosten??IK MAG ER NIET MEER ME RIJDEN
.
Ja Ik Denk Het WelHe Lex,
Nu kan je hem wel gelijk verkopen aan Gordon he?
Koop jij die F40 van Dik. ;)
.
Is Hij Ook Van Zijn Zwart Geld Af Is Een Goed Plan
.
Fumacher
17-04-2007, 23:24
zaterdag bij shell getank zit er diesel in de tank bij de pomp fout van de shell auto liep zondag ook niet goed. was vanochend op de radio. shell betaal de kosten??IK MAG ER NIET MEER ME RIJDEN
ai wat een ellende! Ik hoop dat het niet al te ernstig is
nofear02
17-04-2007, 23:39
Lex; je belde mij vanmiddag met dat verhaal; ik wist ff niet meer wat ik moest zeggen.... on-voor-stel-baar! Welke kluns doet zoiets, maar dat JIJ nou net DAAR TOEN getankt moet hebben, in een Ferrari!! Wat een superpech. Shell betaalt de kosten; nou dat is ze geraaien! Gelukkig heb je aan Guus een supergoeie; daar is ie in goede handen, maar wanneer is het klaar??? Dat ie toch nog zo aan de gang ging zondag joh; in die tunnels; hij leek er niet minder om te rijden toen. Maar diesel in een F: wie verzint zoiets? Misschien heb jij de primeur voor Nederland?? :D :
ik denk dat ik de enigste ben met en f die op diesel rijd? lekker goedkoop hahah
ik denk dat ik de enigste ben met en f die op diesel rijd? lekker goedkoop hahaha
Wat een verhaal lex, echt de nachtmerrie van elke oliemaatschappij kan ik je vertellen, dit kost zo gruwlijk veel geld! En dan gebeurt het ook nog met een Ferrari!
Leuke foto's nog Gairo, ik had ze nog niet gezien door de drukte, maar is weer mooi fotoverslag
Ik dach dat ik al mijn foto's kwijt was door een virus
maar gelukkig kam ik er laaast achter dat ik ze nog had dus vandaar hier nog een paar foto's uit de oude doos
http://www.startje.be/display.php?qid=144976&alias=ferrarifoto
.
nofear02
30-08-2007, 17:43
Ik dach dat ik al mijn foto's kwijt was door een virus
maar gelukkig kam ik er laatst achter dat ik ze nog had dus vandaar hier nog een paar foto's uit de oude doos
http://www.startje.be/display.php?qid=144976&alias=ferrarifoto
Heey wat leuk Gairo!! na zo'n lange tijd komen er nog nieuwe foto;s bovenwater. leuk jongen! thnx. ik zet weer ff een screenshot van je site van die pagina neer; dat staat mooi, komt ie:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.