View Full Version : FCN: Rijvaardigheidstraining Zandvoort, 4 apr 2007 (deel 1)
Hier een aantal foto's van mij
de rest is hier te vinden :
http://www.ferrari-foto-rvtz07.startje.com/
.
nofear02
06-04-2007, 00:18
Mooie foto's Gai! wat een gave combinatie was dat he; die rode F40 voor die 430. En die 599 een beetje aan de zijkant tegen dat helmgras en die blauwe lucht; ook mooi! is weer eens heel wat anders! idem voor die achterlichten van die 400i. prachtig!
.
Netjes hoor Gairo! Vooral die foto van de 360 Challenge eenzaam in de pits is een mooie.
Zo te zien heb je ook nog mee gereden in een 360 Spider?? :)
.
Fumacher
06-04-2007, 00:32
Strakke plaatjes Gairo!
Ik vind die bwerking die je eraan gedaan hebt echt heel leuk! Ik ben te lui om in al die nabewerkingsprogramma's te verdiepen haha
.
Netjes hoor Gairo! Vooral die foto van de 360 Challenge eenzaam in de pits is een mooie.
Zo te zien heb je ook nog mee gereden in een 360 Spider?? :)
klopt in een 360 Spider en in een witte F430
Strakke plaatjes Gairo!
Ik vind die bwerking die je eraan gedaan hebt echt heel leuk! Ik ben te lui om in al die nabewerkingsprogramma's te verdiepen haha
ik kwam er gisteren achter dat er op de pc nog een programa stond dat Picasa2 heet
heel simpel nederlands programma dus dat bewerken is heel makkelijk te doe
Ik hoorde vandaag van iemand dat er blijkbaar een 575 door een instructeur in de banden is gezet. Zou aanzienlijke schade hebben. Iemand meer info ?
.
Fumacher
06-04-2007, 12:57
Ik hoorde vandaag van iemand dat er blijkbaar een 575 door een instructeur in de banden is gezet. Zou aanzienlijke schade hebben. Iemand meer info ?
Ik denk dat jet deze 575 was. Aan de zijkant is er wat blikschade....verder weet ik er niet veel over.
nofear02
06-04-2007, 13:38
Ik denk dat het deze 575 was. Aan de zijkant is er wat blikschade....verder weet ik er niet veel over.Ja klopt! Ik heb er bij staan te kijken van een klein afstandje. De bestuurder was een meneer in een race-overall van een jaar of 50-55? met zijn haar in een heel klein staartje. Hij stond het aan te wijzen aan dhr Willem Meijnders die daar stond te kijken, op de grid. De man was er nogal relaxed onder. Dat zijkant-stukje van de achterspoiler was wel behoorlijk ingedeukt; ik weet eigenlijk niet of dat plaatwerk is of kunststof. Moet wel plaatwerk zijn want plastic zou gescheurd zijn. Maar goed; dat daar is natuurlijk loze ruimte; er zit niks belangrijks achter. De zijkant vóór het achterwiel vond ik er minder fraai uitzien; dat was echt wel een beetje gehavend, en geschaaft. Maar ik zie nu op de foto van Vu dat de zijkant van de voorspoiler ook al flinke krassen heeft. Het is dus echt over de volle lengte. Heel lelijk, is wel ff wat werk, maar geen cruciale schade van dingen verbogen oid. Hij zal dus erlangs geschuurd hebben. Niet ergens keihard tegenaan.
Vraag ik me nu af; het was dan een bandenstapel-muur? kan me niet voorstellen dat ie écht tegen een betonnenmuur aangezeten heeft. Dan zou het er echt wel anders hebben uitgezien.
Geeft zo'n bandenstapel-muur dan eigenlijk toch nog wel aardig wat mee? In ieder geval een aantal cm-ers? Iemand ervaring mee? :D :D.
<update: ah ja ik zie nu dat er flinke zwarte strepen vooraan zitten, dus t moet wel een bandenstapel geweest zijn)>
<update2; ja het was die meneer, ik zie hem nu zitten achter het stuur. beetje grijs/zwart haar)
De bestuurder was een meneer in een race-overall van een jaar of 50-55?
Nu ik het kenteken zie: da's Antonio !, de (voormalige ?) bezitter van de blauwe 355 Spider. K voor hem zeg. Hele zijkantje spuiten en bijwerken, is toch een paar k€ lijkt me, en dan niet verzekerd..
nofear02
06-04-2007, 14:55
Nu ik het kenteken zie: da's Antonio !, de (voormalige ?) bezitter van de blauwe 355 Spider. K voor hem zeg. Hele zijkantje spuiten en bijwerken, is toch een paar k€ lijkt me, en dan niet verzekerd... Tsja, ik zou het niet fijn vinden Roger. maar hij stond met de handen in de zakken relaxed zo een beetje die plekken met zijn voet aan te wijzen. Hij ligt er geloof ik niet zo wakker van.
Afijn, het is dus die meneer van de F355-advertentie op eric's site? autofoto.be
Scuderia Ferrari Nevaeh
16-04-2007, 22:05
Nog meer mooie foto's :D. Ik moet onderhand een nieuwe harde schijf kopen om alle foto's op te slaan. Het filmpje is trouwens af. Veel plezier ermee. Hij is wel gecomprimeerd om aan de 5MB te komen. Welkom trouwens Johan
Groeten van Ivo
.
Nog meer mooie foto's :D. Ik moet onderhand een nieuwe harde schijf kopen om alle foto's op te slaan. Het filmpje is trouwens af. Veel plezier ermee. Hij is wel gecomprimeerd om aan de 5MB te komen. Welkom trouwens Johan
Groeten van Ivo
Ivo, Mooi filmpje! Grappig btw dat de afkorting die jij gebruikt voor je naam ook de afkorting is van het bedrijf van Robert :) Als je wilt moet je mij even mailen/pm-en; dan kunnen we het filmpje in betere kwaliteit op de site zetten
Ivo, zeer mooi in beeld gebracht! De kwaliteit is misschien wat minder, maar daar kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Maar met dat geluid erbij is gewoon prachtig!
Nu met dit filmpje erbij is zo'n beetje alles wat er op Zandvoort te zien was wel vast gelegd volgens mij! :
nofear02
17-04-2007, 00:20
Nog meer mooie foto's :D. Ik moet onderhand een nieuwe harde schijf kopen om alle foto's op te slaan. Het filmpje is trouwens af. Veel plezier ermee. Hij is wel gecomprimeerd om aan de 5MB te komen. Groeten van Ivo HEERLIJK IVO!! Lekkere piepende en raspende banden over dat natte asfalt :). Heel leuk om te zien ook! Die rondjes draaien; prachtig hoor. Goed gedaan! thanks.
.
Fumacher
17-04-2007, 00:58
Ivo...:) wat een gaaf filmpje! Heb m constant aan nu! Die drifts heb je er buitengewoon goed opgezet! Wat ik ook zo mooi vind is dat meetrekken met de auto's......dat effect met de velgen vind ik erg tof!
Je zat er lekker dicht op bij de actie (Y) soms ook wel een beetje te dicht op zoals bij die remproef :p Ik vond het zelfs een beetje te eng worden voor je toen!;)
Bedankt voor t uploaden
Mooi zeg, zo'n film-verslag! Krijgt echt een goed idee van hoe zo'n dag in zijn werk gaat! Wat me vooral opgevallen is, zijn die drift-cirkels... Ik weet niet wat voor bestuurder in die rode F430 Spider zit, maar hoe gigantisch strak die rondjes aan het rijden is!!! Ik zit hier mijn ogen uit te kijken naar die drift van die wagen. In verhouding met de rest, zou je zeggen dat hij de enige is met een rijbewijs: dat de rest nog totaal niet auto kan rijden dus! En met alleen elektronica kom je volgens mij ook niet tot de prestaties die daar neergezet worden met die F430 sp. Dat getuigt toch wel van gigantische ervaring achter het stuur van een Ferrari. Je zou zelfs haast zeggen dat die persoon zoiets in zijn achtertuin moet hebben liggen, zodat ie iedere dag even een uurtje kan gaan tollen :D!
Johan (en de anderen uit de andere 5 delen over dit evenement) natuurlijk ook bedankt voor de geweldige foto's
Fumacher
17-04-2007, 09:29
die man in de rode 430s heeft een X-box/Playstation thuis .......denk ik :D
.
Lijkt alsof iedereen hier er was ;)
was wat aan het spelen met camera
Niels, mooie foto's hoor! Welkom ook hier op de site!
Volgend jaar kunnen we wel een grote F-chat meeting houden daar volgens mij
Hele strakke foto's Niels
nofear02
17-04-2007, 23:48
Lijkt alsof iedereen hier er was ;-)
Niels! Van harte welkom!! Pascal is me net voor; what an entrance! :). Jij komt echt gelijk ook GOED binnen zal ik maar zeggen :) ha-ha: prachtig man! We zijn blij je er bij te hebben. Nóg meer foto's om te kijken; het blijft lekker. Hartstikke dank
nofear02
18-04-2007, 00:05
Toppie film Ivo. ;) Formidabele aftiteling.Helemaal juist Ramon! had het gezien maar vergeten even te noemen/vergeten hem ervoor te bedanken. Heb jij keurig gedaan bij deze! Thnx! En Ivo: helemaaal thnx! ;
RedmondialTCab
18-04-2007, 02:38
Mooie Foto's Niels..
Je komt meteen goed binnen man....
Keep them coming !!!
Cor
.
Fumacher
18-04-2007, 09:52
Strakke plaatjes Niels!
Er zijn nu echt veel foto's van die dag op t forum
Ivo, zeer fraai filmpje, mooi gemonteerd. Hoe ze aan het begin door de chicane gaan en vervolgens de duin af rijden heb je prachtig gefilmd :)
.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.