PDA

View Full Version : Lavazza Viva Italia, Assen, 12 mei 2008

Pages : [1] 2

Alfer
06-03-2008, 21:18
Weet iemand of de FCN hier iets mee doet of wellichts iets voor F-chat. Ik ben er nooit geweest maar na het overlijden Italia a Zandvoort moeten we het hier mee doen.

nofear02
06-03-2008, 21:39
Weet iemand of de FCN hier iets mee doet of wellichts iets voor F-chat. Ik ben er nooit geweest maar na het overlijden Italia a Zandvoort moeten we het hier mee doen.Is altijd 2e pinksterdag, dus maandag. FCN doet er niets mee. Vorig jaar is een aantal mensen van ons daar geweest natuurlijk. Ik was ook onderweg, maar kreeg na 2 km pech (niet met de F, waterpomp kapot van mijn Rover 100...:(). Aangezien wij t druk krijgen met 2 andere data zet ik er voor f-chat zelf waarschijnlijk niks grootschaligs voor op touw. k Had vorig jaar ook een iets minder leuke ervaring met de organisator in t begin van ons bestaan (f-chat was niet goed genoeg voor een vermelding op zijn f.startpagina), maar goed, dat is verder onbetekenend. Maar jwa gaat altijd met een grote groep van zijn F-kennissen en er zullen ongetwijfeld nog veel anderen ook heengaan. Maar er is ook nog Spa Italia natuurlijk. Afijn, t is nog ver weg, we zien wel.

milko
06-03-2008, 22:24
Is best een aardig evenement, met het nodige spektakel, wel een eindje kachelen vanuit Breda, maar!!! lekker gas geven in de ochtend!!!!!!!!!!!!!!!

308ROB
06-03-2008, 22:44
Inderdaad aardig evenement, enige evenement nog in nederland, kom er sinds 2003 en ga zeker dit jaar weer.hoop alleen op iets beter weer want aan het einde van de dag valt er soms wat regen.
maar ik kom er graag.

Rob,

Mrs.Spider
06-03-2008, 22:50
Spa Italia ja hoor wij gaan zaterdag even heen en weer 485 km.
Moet kunnen toch.
Andere jaren gingen wij een weekend .
Assen willen wij ook naartoe zijn we nog nooit geweest .(met de F)

308ROB
06-03-2008, 22:56
Spa Italia? jazeker al jaaaaaren maar dan alleen op zondag omdat volgens mij dat de beste dag is met veel wagens en ambiance :D

Rob,

modena82
07-03-2008, 09:27
Inderdaad aardig evenement, enige evenement nog in nederland, kom er sinds 2003 en ga zeker dit jaar weer.hoop alleen op iets beter weer want aan het einde van de dag valt er soms wat regen.
maar ik kom er graag.

Rob,

Rob,

Verloor jij daar niet de controle van je 308 op het circuit? Tijdens de regen afgelopen jaar?

fransgoud
07-03-2008, 11:29
Weet je wat ik raar vind? Dat Ferrari Racing Days op Spa niet meer worden gehouden!! Het staat niet op de kalender van het circuit. Ik heb contact gehad met het circuit en nu blijkt (net als vorig jaar) dat het een niet-publikelijk evenement is. Erg jammer, waren juist van die mooie dagen. Jammer dat al die evenementen minder worden of zelfs nooit meer zijn. Ik denk ook aan Italia a Zandvoort.

mavanhaasteren
07-03-2008, 12:25
Weet je wat ik raar vind? Dat Ferrari Racing Days op Spa niet meer worden gehouden!! Het staat niet op de kalender van het circuit.

Maar je heb nog wel Spa Italie. Met veel Ferrari races en Ferari's aanwezig.

.

nofear02
07-03-2008, 12:38
Weet je wat ik raar vind? Dat Ferrari Racing Days op Spa niet meer worden gehouden!! Het staat niet op de kalender van het circuit. Ik heb contact gehad met het circuit en nu blijkt (net als vorig jaar) dat het een niet-publiekelijk evenement is. Het staat op de f-chat f-evenementen kalender ook vermeld als evenement georganiseerd door Ferrari West-Europe Frans, is dus alleen op uitnodiging/inschrijving via de dealers en de Ferrari Owners Site. Kost bijna 600 euro.

.

308ROB
07-03-2008, 13:35
Rob,

Verloor jij daar niet de controle van je 308 op het circuit? Tijdens de regen afgelopen jaar?

:D:D ik verloor niet de controle, maar ik gaf een demonstratie aan Joop hoe je in de regen en op een olieplas in de ronte kan gaan zonder enige schade. :D :)

Rob,

Alfer
07-03-2008, 14:06
Spa Italia is geweldig en ga ik zeker weer naar toe maar eerst Viva Italia op 12 mei. Omdat daar geen F-club aanwezig is wordt er aldus niks voor F georganiseerd wat mij vreemd lijkt daar zo'n evenement zonder Ferrari veel van z'n aantrekkingskracht zal verliezen. Weet iemand waar je je met je F voor zou moeten inschrijven om je F even lekker op het circuit uit te laten.

mavanhaasteren
07-03-2008, 14:44
:D:D ik verloor niet de controle, maar ik gaf een demonstratie aan Joop hoe je in de regen en op een olieplas in de ronte kan gaan zonder enige schade. :D :)

Rob,

ik heb geleerd altijd zo een rotonde te nemen :D:D:D:D:D

308ROB
07-03-2008, 15:17
Spa Italia is geweldig en ga ik zeker weer naar toe maar eerst Viva Italia op 12 mei. Omdat daar geen F-club aanwezig is wordt er aldus niks voor F georganiseerd wat mij vreemd lijkt daar zo'n evenement zonder Ferrari veel van z'n aantrekkingskracht zal verliezen. Weet iemand waar je je met je F voor zou moeten inschrijven om je F even lekker op het circuit uit te laten.

Menno,

Er gaan ook sommige leden van F.C.N naar toe maar niet via de club maar onder elkaar.
Op ferrari startpagina staat binnenkort een berichtje waar je je kan aanmelden.
Daarna krijg je bericht en een stikker zodat je gratis naar binnen mag en een lunch krijgt.
Maar je kan er ook heen gaan met je ferrari, zonder je in te schrijven maar dan moet je wel 15 euro entree betalen en geen lunch.

Ps. mocht ik hier iets meer over horen dan meld ik dat hier wel.

Rob,

Vivado Ferrari
07-03-2008, 15:39

Rob,

Mooie move Rob! En die foto's is natuurlijk ook super!:)

Mrs.Spider
07-03-2008, 15:52
Het staat op de f-chat f-evenementen kalender ook vermeld als evenement georganiseerd door Ferrari West-Europe Frans, is dus alleen op uitnodiging/inschrijving via de dealers en de Ferrari Owners Site. Kost bijna 300 euro.

Zaterdag 7 en zondag 8 Juni Spa Ferrari days.
Wij gaan zondag 8 Juni .
Staat op de site zover wij weten.

nofear02
07-03-2008, 15:54
Rob, Ooooohhwwwww, ja natuuuurlijk :D :D, dát was het! Op afspraak wellicht ook nog want de fotograaf stond op de juiste plek. Keurig gedaan Rob. Knap dat jij dat allemaal zó maar kan, de juiste timing etc. Jaja we kunnen zo wel zien dat jij al jaaaarenlange ervaring hebt. En dat allemaal in de Geert Timmerbocht ook nog. :D :D. Klasse! Voor Joop was de demonstratie duidelijk genoeg?? :D

nofear02
07-03-2008, 15:56
Zaterdag 7 en zondag 8 Juni Spa Ferrari days.
Wij gaan zondag 8 Juni .
Staat op de site zover wij weten.Klopt! http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=1700

308ROB
07-03-2008, 17:25
Ooooohhwwwww, ja natuuuurlijk :D :D, dát was het! Op afspraak wellicht ook nog want de fotograaf stond op de juiste plek. Keurig gedaan Rob. Knap dat jij dat allemaal zó maar kan, de juiste timing etc. Jaja we kunnen zo wel zien dat jij al jaaaarenlange ervaring hebt. En dat allemaal in de Geert Timmerbocht ook nog. :D :D. Klasse! Voor Joop was de demonstratie duidelijk genoeg?? :D

:D:D Ja ja exacte timing piece of cake :D
De fotograaf die was erg blij dat het eindelijk goed ging want hij stond er al twee dagen te wachten. :):)

Voor Joop was het helemaal duidelijk :D maar hij had wel genoten zij hij tegen mij. ;)

Rob,

nofear02
07-03-2008, 17:58
Voor Joop was het helemaal duidelijk :D maar hij had wel genoten zei hij tegen mij. ;). Rob, :D :D Ja, als t Joop n o u nog niet duidelijk is, dan weet ik het niet meer hoor! :D :D

Nuvolari
07-03-2008, 20:13

Rob,

Rob,

Ik zou zeggen kom gerust eens een dag bij ons spelen, je hebt er echt lol in. :D

Edwin

Alfer
07-03-2008, 20:47
Menno,

Er gaan ook sommige leden van F.C.N naar toe maar niet via de club maar onder elkaar.
Op ferrari startpagina staat binnenkort een berichtje waar je je kan aanmelden.
Daarna krijg je bericht en een stikker zodat je gratis naar binnen mag en een lunch krijgt.
Maar je kan er ook heen gaan met je ferrari, zonder je in te schrijven maar dan moet je wel 15 euro entree betalen en geen lunch.

Ps. mocht ik hier iets meer over horen dan meld ik dat hier wel.

Rob,

Da's goeie informatie. Ik hou het in de gaten.
dank en groet, Menno

JWA
09-03-2008, 23:04
Ik ga inderdaad al een jaar of 8 naar Viva Italia.
Altijd met een behoorlijke groep van uit Twente.
Helaas niet in 2008
Mijn clubje gaat van 10 tot en met 18 mei naar Italie, oa naar de Mille Miglia.
We hebben net gisteren besloten dat we ook "the best driving road in the world" gaan rijden, Davos naar Stelvio. :D

Erikderaaf
09-03-2008, 23:05
Dat is toch dat stukje waar de heren van TopGear hebben gereden ofniet?

308ROB
09-03-2008, 23:12
Mijn clubje gaat van 10 tot en met 18 mei naar Italie, oa naar de Mille Miglia.
We hebben net gisteren besloten dat we ook "the best driving road in the world" gaan rijden, Davos naar Stelvio. :D

JWA,
pas op de stelvio pas gaat pas op zijn vroegst op 1 juni open.
Vergeet ook niet dat het druk met verkeer kan zijn speciaal in Bormio.

Rob,

JWA
10-03-2008, 01:14
Ja met de Stelvio moet je geluk hebben dat het vroeg dooit.
2 jaar geleden wilden we er ook over, onderweg naar de Mille, toen sneeuwde het er zelfs nog in mei.

Het is inderdaad die straat van Top Gear.

308ROB
10-03-2008, 15:14
Mannen,

Zij die zich willen aanmelden voor Viva Italia op Assen kunnen dat doen op.
www.ferrari.startpagina.nl boven aan de pagina in het midden staat het bericht.

Rob,

Alfer
13-03-2008, 09:43
Dat is geweldig leuk en heb mij aangmeld.

mavanhaasteren
14-03-2008, 18:12
mocht je met je Ferrari naar Viva italia willen dan kan je nje hier inschrijven
http://www.rubenzo.nl/sites/vivaitalia/

dit krijg je voor je opkomst met je F

Voor dit evenement zijn we op zoek naar mensen met een Ferrari die bereid zijn om hier te komen met hun exclusieve Italiaanse bolide. Wat we u kunnen aanbieden is gratis toegang tot het evenement voor 2 personen en toegang voor uw auto op de paddock plus een VIP-behandeling in de Gold Club. Hiernaast bestaat de mogelijkheid om 30 minuten met uw Ferrari het circuit op te gaan

joopjoldersma
19-03-2008, 14:29
:D:D Ja ja exacte timing piece of cake :D
De fotograaf die was erg blij dat het eindelijk goed ging want hij stond er al twee dagen te wachten. :):)

Voor Joop was het helemaal duidelijk :D maar hij had wel genoten zij hij tegen mij. ;)

Rob,

Ik ben even weg geweest.
Ja, ik heb inderdaad genoten van deze demonstratie. "Ik was niet eens bang" - dat hoeft ook niet met zo'n coureur achter het stuur.

Joop

308ROB
20-03-2008, 23:23
Joop,

:D:D dankje voor de mooie woorden, het is zo weer Viva Assen, see you there. :):)

( ben even weggeweest ) Alles goed met je? of ben je lekker op vacantie geweest.

Rob,

joopjoldersma
25-03-2008, 15:03
Joop,

:D:D dankje voor de mooie woorden, het is zo weer Viva Assen, see you there. :):)

( ben even weggeweest ) Alles goed met je? of ben je lekker op vacantie geweest.

Rob,

Hi Rob,

Denemarken (4 weken!!!!!!!!!!). Verder alles goed hier. Bij jullie ook?
Ik weet nog niet of Assen lukt dit jaar, een paar dagen later is de Mille Miglia (Brescia, Italie) en daar wil ik (ook) naar toe. Dus ik moet nog even wat plannen.

Groetjes,

Joop

308ROB
25-03-2008, 16:48
Hi Rob,

Denemarken (4 weken!!!!!!!!!!). Verder alles goed hier. Bij jullie ook?
Ik weet nog niet of Assen lukt dit jaar, een paar dagen later is de Mille Miglia (Brescia, Italie) en daar wil ik (ook) naar toe. Dus ik moet nog even wat plannen.

Groetjes,

Joop

Hoi Joop,

Ja hier is alles goed op het drooge weer na.
Prima zeg z'n 4 weken naar Denemarken zeker niet mis.

Jammer van Assen want ik wilde je vragen om b.v. s'avonds als het circuit gesloten is, om een paar bochten er uit te halen en er een recht stuk van te maken :D maar helaas dat gaat dan even niet door volgende keer dan maar :D

Joop groeten thuis en ik zie of hoor je nog wel.

Rob,

Alfer
25-03-2008, 16:49
Heeft iemand die zich met z'n F heeft aangemeld bij Viva Italia al een email bevestiging van de organisatie gehad?

308ROB
25-03-2008, 16:56
Menno, nee nog niet maar dat duurt altijd wat langer maar dat komt echt wel in orde. ze sturen je een brief met een sticker voor het passeren van de ingang.

Rob,

Alfer
25-03-2008, 16:59
Menno, nee nog niet maar dat duurt altijd wat langer maar dat komt echt wel in orde. ze sturen je een brief met een sticker voor het passeren van de ingang.
maar ik denk dat je wel een E-mail bevestiging hebt gekregen, bewaar die in ieder geval.

Rob,

Neen, ook geen email bevestiging gehad en zal aldus zelf een mailtje sturen of mijn aanmelding ontvangen is.
groet, Menno

milko
25-03-2008, 20:42
ik heb hem al gekregen, gelijk toen ik via de site inschreef.

nofear02
25-03-2008, 21:01
Jammer van Assen want ik wilde je vragen om b.v. s'avonds als het circuit gesloten is, om een paar bochten er uit te halen en er een recht stuk van te maken :D :D :D. en dan zeggen ze dat IK niet goed snik ben..... nee, vind je t gek met dergelijke mensen hier op de site :D :D.

550verde
14-04-2008, 11:13
Heb me vandaag aangemeld. Iemand enig idee hoeveel mensen er komen?

mavanhaasteren
03-05-2008, 07:43
ik vroeg me af wie er allemaal van plan zijn om maandag de 12e naar assen af te reizen.
misschien is het leuk om vanaf amersfoort met elkaar op te rijden naar assen

Alfer
03-05-2008, 22:18
ik vroeg me af wie er allemaal van plan zijn om maandag de 12e naar assen af te reizen.
misschien is het leuk om vanaf amersfoort met elkaar op te rijden naar assen

lijkt mij ook leuk en als er wat aanmeldingen volgen sluit ik me aan.

d1ablo
04-05-2008, 00:13
Ik ben ingeschreven maar wacht nog op een bevestiging...

nofear02
04-05-2008, 10:07
Ik ga niet. Ik moet werken en heb het sowieso al veel te druk in t voorjaar. En er zijn al zoveel F-evenementen dit jaar, waaronder uiteraard de f-chat meetings. Die gaan voor mij logischerwijs ff voor. Verder fotografeer ik ook vaak nog bij fcn-evenementen en ik ga wel zeker naar Spa Italia. Assen ook nog ff tussendoor is voor mij dus net ff te gek. Daar vind ik het ook te ver voor en ik heb verder niks met de andere italiaanse merken, behalve dat ik Lamborghini dan nog wel aardig vind :D. Dus ik laat even verstek gaan helaas. Voor een lange rit en een hele dag weg, zit je dan soms ook nog een beetje met het weer, vorig jaar hebben de daar aanwezigen zwaar geluk gehad, vanaf zwolle tot aan maastricht was het pokkeweer, vanaf 10/11u. Daar hebben de dichte wagens echter niet zo veel last van natuurlijk.

Maar de mensen die gaan: vorig jaar deden ''we'' dit:

aankleefpunt 1: parkeerplaats shell station Bijleveld A12 (= bij de meern)
aankleefpunt 2: parkeerplaats Holkerveen A28 (= net na amersfoort, vóór afslag Nijkerk)

(ivm de tijd: alleen even heel rustig over de P-plaats rijden voor andere F's om aan te sluiten, en zo gelijk weer door!)

aankleefpunt 3: op parkeerplaats De Markte, bij Nieuwleusen (= een eindje na Zwolle) of nog iets verder (10km) , bij Shell-station Dekkersland, Staphorst (= vlak voor Meppel) hecto 109,4,

Is misschien wel wat? Als daar animo voor is; plak er even tijdstippen bij, en mensen kunnen elkaar ontmoeten en samen oprijden?
.

nofear02
04-05-2008, 10:18
let wel op allemaal trouwens..:D

http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=3329

246Dino
04-05-2008, 12:12
Ik ga zelf wel naar Assen als tenminste het weer een beetje meewerkt.
Samen komen bij Amersfoort is voor mij geen optie, ligt een klein beetje uit de richting.
Enige punt wat voor mijzelf in aanmerking komt is Shell Tankstation Dekkersland bij Staphorst aan de A28.
Mochten er meer mensen hier uit het oosten hier naar toe gaan is misschien samen rijden een optie.
Ikzelf heb ook nog plaats in de auto.
PM me maar even als er belangstelling is.
In de laatste Autovisie (nr.9) zit een kortingsbon van € 2.

Groetjes Gerard

308ROB
04-05-2008, 21:33
Naar Assen? Ja zeker, weer of geen weer ik ga:D maar ja ik moet wel want ik heb de sleutel voor het toegangshek van het circuit dat ik open moet maken :D:D

Rob,

Alfer
04-05-2008, 21:42
Ik ben ingeschreven maar wacht nog op een bevestiging...

Die heb ik in de vorm van een brief een week of 2 geleden al binnen. De kaarten e.d. krijg je pas op de paddock.

nofear02
04-05-2008, 21:47
Naar Assen? Ja zeker, weer of geen weer ik ga:D maar ja ik moet wel want ik heb de sleutel voor het toegangshek van het circuit dat ik open moet maken :D:D Rob,Logisch; jij gaat toch 's ochtends vroeg altijd nog ff snel een paar bochten eruit halen, omdat het anders zo bochtig is, Rob?? :D

308ROB
04-05-2008, 22:01
Logisch; jij gaat toch 's ochtends vroeg altijd nog ff snel een paar bochten eruit halen, omdat het anders zo bochtig is, Rob?? :D

:D:D ja precies ze noemen dat " stretchen "

Rob,

nofear02
04-05-2008, 22:21
:D:D ja precies ze noemen dat " stretchen " Rob,ooooohwwww, heet dat zooooooowww :D. nooit geweten! :D

modena82
07-05-2008, 10:16
Ze geven erg goed weer op voor maandag!! Als het zo blijf dan vertrek ik maandag uit Dordrecht richting Assen !!

Vorig vond ik het wel minder met het regenachtige weer...

Rol@nd
07-05-2008, 10:27
Ik ben van de partij!
Ik heb een parkeerplaatsje óp het terrein, net als d1ablo.

nofear02
07-05-2008, 10:30
mooi zo! dus wie gaan er?:

- menno - alfer - Ferrari 328 GTS
- rob - 308rob - Ferrari 308 GTB
- paul - d1ablo - Lamborghini Diablo
- roland - rol@nd - Ferrari 348 TS
- ivar - 550verde - Ferrari 550 Maranello
- erik - erikderaaf (onder voorbehoud)
- Onno - JazzyO - Ferrari 550 Maranello
- Johan - Johannus
(comm/mods. vul t even aan, ik moet weg)

.

.

550verde
07-05-2008, 12:48
Ben er ook, ingeschreven via Rubenzo.

d1ablo
07-05-2008, 18:23
Die heb ik in de vorm van een brief een week of 2 geleden al binnen. De kaarten e.d. krijg je pas op de paddock.

Ik ben al gebeld door de LCN dat ik gewoon het terrein op kan rijden, geen kaarten of aanmelding nodig. Zoals gebruikelijk staat de LCN gelijk links op de paddock.

Rol@nd
07-05-2008, 19:21
Het dichtst bij de benzinepomp.

JazzyO
08-05-2008, 02:06
Paul, ik zie je daar! 550verde - zie er naar uit om je 550 te zien: gelijke kappen, gelijke monniken, toch? :D

Onno

Johannus
08-05-2008, 09:46
Waarschijlijk ga ik er ook heen, helaas zonder F :P

d1ablo
08-05-2008, 16:15
Paul, ik zie je daar! 550verde - zie er naar uit om je 550 te zien: gelijke kappen, gelijke monniken, toch? :D
Onno

Mooi Onno, ben je al weer in NL ?... wordt maandag een perfect zomerse dag !! Beter dan die regen van de afgelopen edities...

Zijn er nog mensen die verzamelen bij Amersfoort ?
Ik wil rond 10:00 - 10:30 in Assen zijn. Dus 9:00 - 9:10 bij Amersfoort is wellicht een mooie tijd.

Alfer
08-05-2008, 16:46
Gezien het vroege uur van verterk en de omweg ga ik rechtstreeks via de dijk tussen Enkhuizen en Lelystad.

Ik wil rond 10:00 - 10:30 in Assen zijn. Dus 9:00 - 9:10 bij Amersfoort is wellicht een mooie tijd.

.

JazzyO
08-05-2008, 17:24
Mooi Onno, ben je al weer in NL ?... wordt maandag een perfect zomerse dag !! Beter dan die regen van de afgelopen edities...

Ik vlieg morgen, kom zaterdagochtend aan.

Harald en ik ontmoeten je wel in Amersfoort, Paul - lijkt me leuk even samen op te rijden. We co-ordineren wel even met de mobiel op maandagochtend.

Onno

mavanhaasteren
08-05-2008, 18:15
ik heb een plek over in mijn colt dus er kan iemand met mij mee rijden of kan ik met iemand mee rijden. heb namelijk geen zin om in mijn eentje te rijden

milko
08-05-2008, 20:00
Als mijn arm hersteld is ( elleboog ontsteking), wil ik de rit uit Breda nog wel wagen met mijn zoon, nog even onder voorbehoud dus, maar de kans is aanzienlijk.

d1ablo
08-05-2008, 20:28
Hierbij nog even een kaartje met de locatie van P Holkerveen aan de A28.
Als er liefhebbers zijn om aan te haken na Zwolle hoor ik het wel even dan plakken we deze locatie er ook nog in.

Nuvolari
08-05-2008, 22:51
Is Holkerveen die eerste parkeerplaats na knooppunt Hoevelaken? Is die parkeerplaats al weer in gebruik? Is toch een tijd afgesloten geweest i.v.m. de werkzaamheden aan de weg.
Hopelijk kun je vanaf de snelweg redelijk snel op het circuit zijn. Soms staan er lange files voor de tunnel onder het circuit door.

Edwin

d1ablo
09-05-2008, 08:15
Is Holkerveen die eerste parkeerplaats na knooppunt Hoevelaken? Is die parkeerplaats al weer in gebruik? Is toch een tijd afgesloten geweest i.v.m. de werkzaamheden aan de weg.
Hopelijk kun je vanaf de snelweg redelijk snel op het circuit zijn. Soms staan er lange files voor de tunnel onder het circuit door.

Edwin

Da's een goeie... kan me ook herinneren dat ik ooit gezien heb dat er een boomstam over de toerit lag... Mijn auto is weliswaar 4WD.. toch maar niet proberen.
Zal eens kijken of hier wat over te vinden is op internet.

550verde
09-05-2008, 11:59
@ Onno: Natuurlijk! Altijd leuk om bloedbroeders te zien...

nofear02
09-05-2008, 12:10
Paul, ik zie je daar! 550verde - zie er naar uit om je 550 te zien: gelijke kappen, gelijke monniken, toch? :D. OnnoHey leuk!: 2 stuks 550 naast elkaar. En allebei een bijzondere kleur! Als het zo uitkomt per ongeluk; zoek elkaar op en parkeer wellicht naast elkaar; altijd mooi voor een foto! :).

Begrijp ik nou goed dat Onno een Tubi heeft en Ivan nog een gewone. Nou, dan kunnen jullie gelijk mooi een vergelijkings-soundcheck doen! :).

d1ablo
09-05-2008, 13:20
P Holkerveen bestaat niet meer, al vanaf 2006 blijkbaar..
Suggesties voor alternatieven ?

nofear02
09-05-2008, 15:08
P Holkerveen bestaat niet meer, al vanaf 2006 blijkbaar..
Suggesties voor alternatieven ?
T+P 'Vanenburg', 3 km na de afslag 'nijkerk'.

nofear02
09-05-2008, 15:15
Ik hoor trouwens vanmiddag dat er dit jaar nou ook een tunings-gedeelte is op dat evenement?? is dat nieuw? Pást dat, op een italiaanse auto's -evenement met Ferrari en lamborghini's? italiaans (mode, auto's) is toch ''design/vormgeving'' waar je niet meer aan gaat klooien met tuningsspullen? k denk dat de meeste F en L liefhebbers wel zo denken. Ik mag hopen dat er niet teveel 'petjes' dan komen? Of maakt dat niet uit? Ikzelf voel me er nooit zo in thuis eerlijk gezegd. Vind het ook niet erg passen als je F&L&Pagani's wilt hebben. Is bijv toch een van de grote kritiekpunten tegenwoordig van die autobeurs in Essen waardoor veel F&L-liefhebbers afhaken? Eigenaardig.

JazzyO
09-05-2008, 15:44
Hey leuk!: 2 stuks 550 naast elkaar. En allebei een bijzondere kleur! Als het zo uitkomt per ongeluk; zoek elkaar op en parkeer wellicht naast elkaar; altijd mooi voor een foto! :).

Begrijp ik nou goed dat Onno een Tubi heeft en Ivan nog een gewone. Nou, dan kunnen jullie gelijk mooi een vergelijkings-soundcheck doen! :).

In het verleden al eens gedaan - ik werd door een 550 eigenaar zonder Tubi naar mijn auto gereden toen ik hem nog nooit had gezien (maar wel gekocht).

Inmiddels is deze heer ook overstag dus we kunnen saampjes de tunnels van Noord Italie redelijk gaan vullen volgende week. :)

Onno

nofear02
09-05-2008, 16:33
In het verleden al eens gedaan - ik werd door een 550 eigenaar zonder Tubi naar mijn auto gereden toen ik ... saampjes de tunnels van Noord Italie redelijk gaan vullen volgende week. :) OnnoGaaf! Ik neem aan dat Ivar dat dan ook wel wil? In levende lijve de vergelijking kunnen maken, dat lijkt me super handig. Mochten jullie elkaar tegenkomen daar; dat wordt leuk! :)

d1ablo
09-05-2008, 23:05
OK tussenstop bij Tankstation Vanenburg...

Sluiten er daar nog mensen aan rond 9:10 - 9:15 ?

mavanhaasteren
10-05-2008, 07:27
ik kom daar heen rond die tijd.
weet alleen niet of ik jullie snelheid 's duivels bij kan houden met een VW transporter :D

houden we er ook rekening mee dat de politie ook weet dat er een evenement is en er maar eigenlijk 1 weg is waarover de meeste zullen komen, en hoogst waarschijnlijk staan te controleren;).

Michele
10-05-2008, 11:06
...
houden we er ook rekening mee dat de politie ook weet dat er een evenement is en er maar eigenlijk 1 weg is waarover de meeste zullen komen, en hoogst waarschijnlijk staan te controleren;).

Dus even flitsservice.nl checken voor jullie weggaan. Van onze club komen d'r ook een hoop en daar zijn een paar flitsservicers bij. Maseratisti vinden het wel leuk dat hun auto gefotografeerd wordt, maar dan niet met flits van achter op de snelweg.
Overigens: beste kans op controle: Zwolle-Meppel bij Staphorst (klassieker), Hooggeveen-Assen, bij Beilen, Pesse of vlak voor het circuit. 's avonds uiteraard de andere kant op.
LET OOK OP dat de 'ring' rond Zwolle 100 is en dat ze daar de laatste tijd vrij fanatiek in zijn!!

.

d1ablo
10-05-2008, 19:23
Zal 's-ochtends nog even flitsservice.nl controleren. Is inderdaad jaarlijks prijs met die controles richting Assen. Voordeel is dat we redelijk vroeg zijn. Snelheden zullen we beperkt houden hoor. Auto is helemaal gepoetst en heb geen zin in een kilo vliegen die ik er in Assen weer af moet gaan peuteren... ;)
Terug zijn die snelheidscontroles 100 % zeker. Dus gelijk maar de radio aan bij vertrek vanuit Assen.
Weer is trouwens perfect. Zou eerst nog bewokt zijn maandag maar voorspellingen van vandaag geven aan dat het een zonnige dag gaat worden... :)

Michele
10-05-2008, 20:50
Update; ik ben vanmiddag net langs Hoogeveen gekomen en van Hoogeveen tot en met Pesse geldt een snelheidsbeperking van 90 km/uur wegens wegwerkzaamheden, bovendien: smallere rijstroken. LET DUS OP!!!

Nuvolari
10-05-2008, 21:52
Bekende controlepunten op de A28 na knooppunt Hoevelaken:

Bij Harderwijk het viaduct bij afslag 13
Stukje Veluwe tussen 't Harde en Zwolle
Bij Zwolle net bij het begin van de brug over de IJssel
Bij Zwolle na afslag 19 komt na een paar honder meter weer een invoegstrook; achter die betonnen muur staan ze regelmatig
Bij Staphorst na afslag 23 over de viaduct waar de invoegstrook er weer bijkomt tot knooppunt Lankhorst
Na de bocht bij Meppel bij afslag 24 (De Wijk)
Vervolgens krijg je zoals Michiel al beschrijft vanaf Hoogeveen tot net na Pesse een stuk waar beide rijstroken versmald zijn en een limiet geldt van 90 km/u. Hier gebeurt elke dag zo'n beetje een ongeluk, zal leuk worden met het vakantieverkeer.
Dan krijg je na afslag 29 (Spier, Wijster) een stuk bos met aan het einde een viaduct. Daar hangt regelmatig een camera onder aan de vangrail.
Na dit stuk is er eigenlijk nog één controlepunt over, namelijk na de afslag Beilen-Noord, Emmen bij de eerste viaduct die OVER de A28 gaat. Vanaf dit punt kun je even volgas naar de afslag Assen-Zuid, TT-circuit.

Edwin

Veep
10-05-2008, 21:53
Altijd veel controles daar, en op dagen met circuitevenementen vaak ook dubbele!! vaak op het stuk Hoogeveen-Assen.

Nuvolari
10-05-2008, 21:59
Ik hoor trouwens vanmiddag dat er dit jaar nou ook een tunings-gedeelte is op dat evenement?? Ik mag hopen dat er niet teveel 'petjes' dan komen? Of maakt dat niet uit? Ikzelf voel me er nooit zo in thuis eerlijk gezegd.

Wat mij betreft de spijker op de kop. Ik ben ook verbaasd dat er nog zo veel Ferrari's komen. Het is eigenlijk meer een evenement voor jonge jongens met opgefokte Alfa's. Destijds is dit evenement door V/d Broek opgestart als één in de rij. Zo heb je het Japanse Festival (allemaal getunde Toyota's, Nissans, Subaru's), het Duitse Festival (allemaal getunede Golfjes, Astra's, Calibra's), het Amerikaanse Festival en ook het Italiaanse Festival. Heel iets anders dan destijds Italia a Zandvoort. Moet wel eerlijk zeggen dat Viva Italia nog wel het "normaalst" is van de hele reeks.

Edwin

JazzyO
11-05-2008, 09:05
OK tussenstop bij Tankstation Vanenburg...

Sluiten er daar nog mensen aan rond 9:10 - 9:15 ?

Zie je daar, Paul!

Onno

nofear02
11-05-2008, 09:13
Wat mij betreft de spijker op de kop. Ik ben ook verbaasd dat er nog zo veel Ferrari's komen. Het is eigenlijk meer een evenement voor jonge jongens met opgefokte Alfa's. Destijds is dit evenement door V/d Broek opgestart als één in de rij. Zo heb je het Japanse Festival (allemaal getunde Toyota's, Nissans, Subaru's), het Duitse Festival (allemaal getunede Golfjes, Astra's, Calibra's), het Amerikaanse Festival en ook het Italiaanse Festival. Heel iets anders dan destijds Italia a Zandvoort. Moet wel eerlijk zeggen dat Viva Italia nog wel het "normaalst" is van de hele reeks. EdwinTsja, het is dat jij er nu over begint Edwin, ik wilde het eigenlijk niet doen. Want ik wil niet negatief zijn hierover als site-owner. Anders krijg ik misschien nog wel onzin dat ik zo'n evenement zit te boycotten of zo. Iedereen die er zin in heeft; gewoon gaan, en genieten. Er zullen altijd F's en L's zijn. Maar volgens mij zijn het er niet overdreven veel. In dit bericht op hun site staat dat er 100 F's zouden komen: http://www.lavazzavivaitalia.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=4&Itemid=1 . Maar als je kijkt welke deelnemende F's er komen zijn het er een stuk of 30, dan zouden er ineens nog 70 zomaar op die dag moeten komen? Kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Ik ben dan ook zeer huiverig voor dat tunings-gedeelte. Ik weet niet of dat veel is of maar een klein gedeelte. Als het veel is; mijn persoonlijke mening is dat Ferrari's daar niet in thuishoren en volgens mij vind 90% van de F-liefhebbers dat. Als ik hier de reacties op de site hoor over Novitec, Edo, Harmann, etc. Ik ken die 4 evenementen die jij noemt, ze worden alle georganiseerd door 402.com. Er is er ook nog één in rosmalen; speed. Allemaal petjes-mensen die daar heen gaan. The films ''the fast & the furious'' delen 1 & 2 hebben veel veroorzaakt zeg :). Gaat inmiddels veel geld om in die busisness. Het hele tuningsgebeuren past (volgens mij) echter totaal niet bij een high-society klasse-merk als Ferrari en Lamborghini. Volgens mij slaan de organisatoren de plank volledig mis met deze insteek. Of ze moeten het wel best vinden dat er (maar) 30 F's staan... als er maar veel (petjes)'volk' is. Veel F-liefhebbers zullen echter denk ik gaan afhaken als dit doorzet. Kijk maar naar die beurs in Essen. Het is in ieder geval inderdaad totaal geen Viva Italia a Zandvoort van vroeger, heb ik begrepen. Maar nogmaals; iedereen die houdt van veel gezelligheid en mooie auto's en een circuit; ga en geniet ervan! Het is alleen maar mijn eigen mening en die van wat ontvangen pm's en e-mails.

.

Mrs.Spider
11-05-2008, 09:19
Alle members hele fijne dag morgen op Assen.

Maranello
11-05-2008, 10:23
Ik heb mij met mijn 550 opgegeven via het antwoord ding op de site, maar geen reaktie gekregen. Het lijkt me een geweldig evenement om ij te zijn. Iemand een suggestie om te voorkomen dat ik morgen voor de poort sta en als antwoord krijg: "leuk dat u er bent, maar wie is u en wat komt u doen?"

nofear02
11-05-2008, 11:22
Ik heb mij met mijn 550 opgegeven via het antwoord ding op de site, maar geen reaktie gekregen. Het lijkt me een geweldig evenement om ij te zijn. Iemand een suggestie om te voorkomen dat ik morgen voor de poort sta en als antwoord krijg: "leuk dat u er bent, maar wie is u en wat komt u doen?"Dat is volgens mij geen probleem hoor Pim, je mag altijd naar binnen met je F, je hoeft niet persé je te hebben aangemeld van te voren, je mag gewoon zo naar binnen, alleen bij voor-inschrijving heb je een aantal voordelen, zoals gratis lunch dacht ik. Zonder de gekregen bevestiging zou je dan 15 euro moeten betalen aan de poort, maar als je zegt dat je een mailtje gestuurd hebt, dan zal je hopenlijk wel gewoon daar op een lijst staan en krijg je alsnog gratis toegang en de lunch etc. Denk ik.

nofear02
11-05-2008, 11:23
Ik heb mij met mijn 550 opgegeven via het antwoord ding op de site, maar geen reaktie gekregen. Het lijkt me een geweldig evenement om ij te zijn. Iemand een suggestie om te voorkomen dat ik morgen voor de poort sta en als antwoord krijg: "leuk dat u er bent, maar wie is u en wat komt u doen?"Verrek! dat is dan al de 3e 550 van deze site bij elkaar, en alle 3 geen rood! fantastisch! Zoek zeker Onno en Ivar even op daar Pim! is ook leuk voor de foto's!

nofear02
11-05-2008, 11:27
Dus dan is t:

- Pim - Maranello - Ferrari 550 Maranello
- Johan - Johannus ?
- JohanR - Ricars ?
- marcel - mavanhaasteren
- Gerard - 246Dino

.

JazzyO
11-05-2008, 11:36
Kom wel even een praatje maken om je Nero Daytona 550 te bewonderen, Pim.

Onno

dcpixels
11-05-2008, 12:13
Jongens, succes morgen in Assen ... en vergeet geen foto's te maken ;)

246Dino
11-05-2008, 12:29
Dus dan is t:

- Johan - Johannus ?
- JohanR - Ricars ?
- marcel - mavanhaasteren ?

Zeg Robert volgens mij ben je niet iemand vergeten ?
Wie ?
IK :D
Zie jullie morgen in Assen.

Groetjes Gerard

Vivado Ferrari
11-05-2008, 12:34
[QUOTE=nofear02;35124]Dus dan is t:

- Johan - Johannus ?
- JohanR - Ricars ?
- marcel - mavanhaasteren ?
- Gerard - 246Dino
.

Zo goed? Gerard? Heren, veel plezier morgen op Assen!:)

.

246Dino
11-05-2008, 12:40
Heel goed en ook nog eens heel snel !
Mijn complimenten !

nofear02
11-05-2008, 13:59
Zeg Robert volgens mij ben je niet iemand vergeten ? Groetjes Gerard
Ik ben er nog wel meer vergeten Gerard, althans, ik hoor vandaag toevallig van iemand dat ie ook gaat: Niels, 250lm :). Samen met Wouter Br#nd. Dus dan is t:

- Milko - Milko - 365 gt4 2+2
- Johan - Johannus ?
- JohanR - Ricars ?
- Gerard - 246Dino
- Niels - 250lm
- Wouter - wouter br and

.

Dino2400
11-05-2008, 14:11
Net terug van onze Honeymoon... Vandaar de wat late reactie...
Uiteraard morgen vanuit A'foort met de Fiat Dino naar Assen. Paddockkaart is reeds in bezit... Was er nu nog een meetingpunt ergens in de buurt van Amersfoort? We haken graag aan...

Tot morgen!!

nofear02
11-05-2008, 14:27
OK tussenstop bij Tankstation Vanenburg... Sluiten er daar nog mensen aan rond 9:10 - 9:15 ?

Net terug van onze Honeymoon... Vandaar de wat late reactie...
Uiteraard morgen vanuit A'foort met de Fiat Dino naar Assen. Paddockkaart is reeds in bezit... Was er nu nog een meetingpunt ergens in de buurt van Amersfoort? We haken graag aan... Tot morgen!! Hey leuk; nog iemand erbij; prima Maarten! Zie de post van Paul over 't aanhaakpunt.

Alfer
11-05-2008, 16:41
Ik heb mij met mijn 550 opgegeven via het antwoord ding op de site, maar geen reaktie gekregen. Het lijkt me een geweldig evenement om ij te zijn. Iemand een suggestie om te voorkomen dat ik morgen voor de poort sta en als antwoord krijg: "leuk dat u er bent, maar wie is u en wat komt u doen?"

Gewoon gaan maar neem een print mee van je aanmelding die wel in je email browser zal zitten. Bij mij duurde het ook erg lang en dat was het advies van Rubenzo. Wel heb ik later de aanmelding gekregen.

Alfer
11-05-2008, 16:46
Wat mij betreft de spijker op de kop. Ik ben ook verbaasd dat er nog zo veel Ferrari's komen. Het is eigenlijk meer een evenement voor jonge jongens met opgefokte Alfa's. Destijds is dit evenement door V/d Broek opgestart als één in de rij. Zo heb je het Japanse Festival (allemaal getunde Toyota's, Nissans, Subaru's), het Duitse Festival (allemaal getunede Golfjes, Astra's, Calibra's), het Amerikaanse Festival en ook het Italiaanse Festival. Heel iets anders dan destijds Italia a Zandvoort. Moet wel eerlijk zeggen dat Viva Italia nog wel het "normaalst" is van de hele reeks.

Edwin

Dat valt echt mee, je bezoekt het deel dat je aanspreekt. Er is idd de Alfa 155 Tuning club en zeker ook 145/146/147 en vergelijkbare Fiat's waar overingens zeer kundige mensen bij zitten maar ook heel veel Alfa 105 typen, Alfetta en Alfetta GT(V) en zelfs het 1900 register (pre 1965). O.k. ik ben meer Alfa dan jij, maar ben jij niet regelmatig met opgefokte BMW van bepaald type bezig (geweest). Hoort er allemaal toch bij en is allemaal leuk en hobby.

d1ablo
11-05-2008, 17:23
Dat valt echt mee, je bezoekt het deel dat je aanspreekt. .....
Hoort er allemaal toch bij en is allemaal leuk en hobby.

Ben ik het helemaal mee eens. Laatste keer dat dit evenement bezocht was in 2006 en ik ben het grootste deel van de tijd bij de Lambo afdeling geweest ;)
Heb me ondanks het slechte weer verder prima vermaakt, nog even op de tribune gezeten om wat demo runs en sprints te bekijken en natuurlijk de Lambo run.
Dus inderdaad... doe waar je zin in hebt... gewoon ff kletsen met wat gelijk-gezinden, altijd leuk !

Maranello
11-05-2008, 19:26
Dank je wel. Zie jullie allemaal morgen. Lijkt me spannend...... Denk om de flitsknuppels, ze zullen vast op scherp staan.

Alfer
11-05-2008, 20:21
Voor morgen (flitsservice.nl) reeds e.e.a. door Dr. Koos gepland:
A1 Tussen de knooppunten Hoevelaken en Beekbergen snelheid (KLPD)
A15 Barendrecht snelheid (KLPD)
A27 Tussen de knooppunten Gorinchem en Everdingen snelheid (KLPD)
A28 Tussen de knooppunten Hattemmerbroek en Lankhorst snelheid (KLPD)
A73 Cuijk snelheid (KLPD)

milko
11-05-2008, 20:53
Hey! Hey! en ik dan,tis wel een oud beesie maar toch ik kom ook!

d1ablo
11-05-2008, 21:10
Nog even een alternatief routekaartje op aanraden van Nuvolari.
Bij Meppel de A32 op en na 8 km afslag 4 richting Havelte.
N371 volgen richten Uffelte Smilde en Assen.
Je komt dan via de andere kant bij het circuit aan, scheelt file en wachttijden bij de ingang van het circuit.

Nuvolari
11-05-2008, 21:31
O.k. ik ben meer Alfa dan jij, maar ben jij niet regelmatig met opgefokte BMW van bepaald type bezig (geweest). Hoort er allemaal toch bij en is allemaal leuk en hobby.

Helemaal mee eens, ieder zijn eigen ding. Vandaar ook mijn mening ;)
Ik ben zelf meer van de afdeling race en minder van de afdeling tuning (en nee ik ga nooit naar dergelijke BMW evenementen).

Wat mij stoort aan de reclame rondom zo'n evenement is dat ze van de daken schreeuwen dat er veel Ferrari's en Lamborghini's komen, terwijl het voor zover ik in voorgaande jaren kon zien voornamelijk Alfa's en Fiat's waren op het evenement.
Toch kan ik me ook voorstellen dat als je elkaar een beetje opzoekt het een heel geslaagd evenement kan zijn. Alleen de reis er naartoe en weer terug naar huis is al leuk. Je hebt de auto gekocht om van te genieten. Dus iedereen die gaat veel plezier morgen.

Edwin

308ROB
11-05-2008, 22:05
Alleen de reis er naartoe en weer terug naar huis is al leuk. Je hebt de auto gekocht om van te genieten. Dus iedereen die gaat veel plezier morgen.

Edwin

kijk dat is mannen praat:)

Ik kom er al sinds 2003 en heb er nog nooit enige spijt van gehad, zelfs niet toen het regende.

Ik kom wat vroeger voorbij " Vanenburg " want ik moet nog iemand ophalen in Harderwijk, dus als je een rooie 308 voor bij ziet vliegen met achter hem aan onze " vriend " Koos Spee met zijn Trollen dan is er niks aan de hand want dat ben ik :D
See You in Assen.

Rob,

p.s ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen. :)

d1ablo
11-05-2008, 22:18
...
Wat mij stoort aan de reclame rondom zo'n evenement is dat ze van de daken schreeuwen dat er veel Ferrari's en Lamborghini's komen, terwijl het voor zover ik in voorgaande jaren kon zien voornamelijk Alfa's en Fiat's waren op het evenement.

LCN verwacht tussen de 30 en 40 auto's... komt ook omdat er veel leden van de Duitse Lambo club langskomen, verder op de paddock nog wat andere mooie Italiaanse schonen zoals Bugatti EB110 en wat F's.

.

308ROB
11-05-2008, 22:20
Hey! Hey! en ik dan,tis wel een oud beesie maar toch ik kom ook!

Niks oud beesie, gewoon een mooie en goede wagen.:)

Rob,

mavanhaasteren
11-05-2008, 22:29
wie komen er eigenlijk allemaal naar de Tankstation Vanenburg. rond 9:00 - 9:15

ik in ieder geval

Monte Zemolo
11-05-2008, 22:53
wie komen er eigenlijk allemaal naar de Tankstation Vanenburg. rond 9:00 - 9:15

ik in ieder geval

Waren ook van plan te gaan. Hebben zo'n bevestiging van aanmelding gekregen en, naar het schijnt, er om 10.00 uur verwacht te worden.
Lijkt me leuk om elkaar eens te treffen.
Waar ligt dat tankstation?
Wij komen uit de richting van Arnhem-Apeloorn-Zwolle.

Groetjes,
Marcel

mavanhaasteren
11-05-2008, 23:10
hier als het goed is

http://www.f-chat.eu/attachment.php?attachmentid=21608&stc=1&thumb=1&d=1210367069

Dino2400
11-05-2008, 23:11
Hierbij nog even een kaartje met de locatie van tankstation Vanenburg aan de A28.
Als er liefhebbers zijn om aan te haken na Zwolle hoor ik het wel even dan plakken we deze locatie er ook nog in.

We hebben er zin in! Dino reeds met een volle tank in de garage, olie op peil... Mooie weer gaat ook lukken. Wordt 'n topdagje!

Wij staan plm 9.00 op bovengenoemde stek... Nu nog ff een paar uurtjes noodzakelijk kwaad wat slapen heet...

red bb512
11-05-2008, 23:12
Had de bevestiging al een tijd binnen maar nu pas de tijd vrij kunnen maken dus ben er morgen ook bij op Assen.

Monte Zemolo
11-05-2008, 23:26
hier als het goed is

Is een andere route. Geen punt, we zien elkaar gewoon daar!
Tot morgens!

.

mtange
12-05-2008, 00:29
De laatste keer dan. :)

- Milko - Milko - Ferrari 365 GT4 2+2
- Marcel - Monte Zemolo - Ferrari 308 GTB Vetroresina
- Maarten - red bb512 - Ferrari BB512
- Johan - Johannus ?
- JohanR - Ricars ?
- Gerard - 246Dino
- Niels - 250lm
- Wouter - wouter br#nd
- Maarten - Dino2400

Veel plezier morgen allemaal!

nofear02
12-05-2008, 00:34
hey! : je bent me net voor michael! :D. k ben net binnen en was al bezig (hardstikke gaaf dat er nog een paar f-chatters bij komen! ), er komt er nog 1 bij :

- edvar - evandaalen

Toch 10 f-chat wagens/ 20 f-chatters bij elkaar; gaaf! Veel plezier morgen allemaal!

.

Nuvolari
12-05-2008, 14:27
Voor mij de reden om even te komen buurten op het evenement...

http://i153.photobucket.com/albums/s213/m3procar/Img_3907.jpg

een mooie en interessante 308 GTB, waarschijnlijk helemaal goed opgebouwd met de juiste onderdelen. Jammer dat we niet iets langer konden kletsen, maar dat komt vast nog wel een keer.

Edwin

Erikderaaf
12-05-2008, 14:36
En ook nog eens een forumlid hier!

#Lennard
12-05-2008, 16:43
Ik ben net terug. Heb een leuk dagje achter de rug.
Veel spectaculaire auto's gezien op het circuit en in de paddock.

Onder andere; F40, 360CS, 430SC, 612, Murcielago's, Diablo's, Gallardo, EB110SS, 512 BB/LM, etc.

#Lennard
12-05-2008, 17:35
Heb alvast een video op Youtube gezet. Helaas gaat de kwaliteit dan ineens ook een stuk achteruit :(

Maar dit is dus een Challenge Stradale met daarvoor een 348 en daarachter een F40 :)

http://www.youtube.com/watch?v=iRwOo5d0YAM

Ricars
12-05-2008, 17:45
Ik ben net terug. Heb een leuk dagje achter de rug.
Veel spectaculaire auto's gezien op het circuit en in de paddock.

Onder andere; F40, 360CS, 430SC, 612, Murcielago's, Diablo's, Gallardo, EB110SS, 512 BB/LM, etc.

Dat klinkt erg goed Lennard. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Je kan de Admin vragen of hij ruimte beschikbaar wil stellen voor een groter formaat filmpje ;)

Dino2400
12-05-2008, 18:09
Al slalommende tussen al het caravanverkeer weer veilig thuis aangekomen! We hebben een ZEER gezellige dag beleefd. Paul , Onno ,het was errug fraai om met de Dino achter jullie prachtbolides richting Assen te rijden. Echt genieten! Het was voor ons de eerste maal dat we konden kennismaken met enkele forumleden. Iedereen die ik kort of wat langer heb kunnen spreken, BEDANKT !! Het was een prachtige dag! Helaas door al het kletsen weinig foto's gemaakt dus heren... KOM OP MET DIE PLAATJES!! ;-))

mavanhaasteren
12-05-2008, 18:22
nou voor uit hier een aantal van mij

mavanhaasteren
12-05-2008, 18:29
2..

mavanhaasteren
12-05-2008, 18:33
3.

mavanhaasteren
12-05-2008, 18:37
4.

Dino2400
12-05-2008, 18:54
Wow, da's wel heeel snel! Bedankt Marcel! Leuk om het trio rijdende te zien. Zo in die bus moet je toch een fraai uitzicht hebben gehad...

nofear02
12-05-2008, 19:16
Prachtgezicht; die 3 stuks 550! Nickqv was er ook zie ik. En ook Reinier?

kenteken van die gele 355: LD BH 11??? L.. De BeHanger?? Wie wil nou zo'n kenteken??

Goed dat de deelnemers het prima naar hun zin gehad hebben en sommigen F-Chatters weer kennis gemaakt hebben met elkaar. Dat maakt het daarna samen weer eens op de site zitten weer extra leuk. En jullie hadden super-weer!

mavanhaasteren
12-05-2008, 19:35
Wow, da's wel heeel snel! Bedankt Marcel! Leuk om het trio rijdende te zien. Zo in die bus moet je toch een fraai uitzicht hebben gehad...

uitzicht was inderdaad niet slecht van uit de "hoge" bus over die lage auto's
allen de alternatieve route schoot niet echt op :(

550verde
12-05-2008, 19:44
Ben ff geweest, na het rijden weer snel naar B voor de files uit. Veel mooie auto's gezien, helaas winig mensen gesproken. Weet iemand van wie die rode 550 is? Heb een vraagje over zijn DSI.

Rubenzo organisatie vond ik trouwens prima.

evandaalen
12-05-2008, 19:52
Even een paar foto's ...

evandaalen
12-05-2008, 19:53
En nog een paar ...

Nuvolari
12-05-2008, 20:43
allen de alternatieve route schoot niet echt op :(

Ik vond jullie ook al laat aankomen op het circuit (tenzij jullie natuurlijk later zijn vertrokken vanaf de parkeerplaats bij Nijkerk). Onder normale omstandigheden is het stuk Meppel - Assen via de A28 net zo snel als via de N371, maar gezien de wegwerkzaamheden bij Hoogeveen en de gebruikelijke file voor het evenement had dit een stuk sneller moeten zijn.
Maar goed, jullie hebben ook een afslag gemist en zijn toen gewoon via Assen naar het TT-circuit gereden en dat heeft jullie ook relatief veel tijd gekost. Slechts een groepje Fiat Barchetta's en een paar Alfa's kwamen via de alternatieve route, zeg maar haaks op de laatste kruising voor het circuit.

Edwin

Alfer
12-05-2008, 20:44
Ik heb de draad van vandaag nog niet doorgelezen maar wil toch even kwijt dat het buiten gewoon leuk was met lekkere rondjes circuit zonder dat er gekke dingen gebeurden en de verzorging voor de happy few met F (of L en M geloof ik) was top. Ook een aantal mensen ontmoet die voorheen allen bij naam bekend waren, erg leuk. Ik ben alleen gereden via Heerenveen, Lelystad met gebruik van de Tomtom over kleine weggetjes wat echt geweldig werkt. Volgend jaar maar weer.

Monte Zemolo
12-05-2008, 20:47
Voor mij de reden om even te komen buurten op het evenement...

een mooie en interessante 308 GTB, waarschijnlijk helemaal goed opgebouwd met de juiste onderdelen. Jammer dat we niet iets langer konden kletsen, maar dat komt vast nog wel een keer.

Edwin

Ha Edwin,
Was erg leuk om je te ontmoeten!
Gaan we gegarandeerd een goed vervolg aan geven.
Tot ziens en bedankt voor de foto. (de eerste waarin we beiden te zien zijn notabene)

Groetjes,
Marcel

.

Monte Zemolo
12-05-2008, 20:52
Ook een aantal mensen ontmoet die voorheen allen bij naam bekend waren, erg leuk.

Hallo Alfer,
En geen regen gehad he?
Da's in ieder geval fijn geweest voor je bijrijder.

Dito,
Marcel

d1ablo
12-05-2008, 21:02
Geweldige dag gehad...
maar de rit begon slecht vandaag met een volledig afgesloten A27 (vanwege gaslek bij Shell tankstation) route binnendoor geprobeerd maar wegens een fiets en cross evenement ook afgesloten.... pfff... bijna half uur te laat bij meeting point Nijkerk. ff flink doorgehaald om wat tijd goed te maken..(sorry Milko dat ik je niet gezien heb ;) ) Daarna de alternatieve route via Smilde.... of beter gezegd touristische route i.p.v. 90km/u op de (versmalde) snelweg nu 60 km/u langs het kanaal... :) Maar goed uiteindelijk toch met wederom een half uur vertraging bij het circuit aangekomen. Toch bedankt hoor Nuvolari voor het goedbedoelde route-advies !!
En Onno het was een waar genoegen om dat Tubi orkestje weer eens te horen onderweg zelfs die F40 die het circuit rondging kan daar niet tegenop.

Veel moois gezien en gehoord vandaag en veel oude en nieuwe bekenden gesproken !!

Maarten, waanzinnig bedankt voor die eerste Lambo club uitgave uit '94. Ben ik heel blij mee !
Wat mij betreft een zeer geslaagd evenement !!

red bb512
12-05-2008, 21:06
Hier enkele foto's van de BB512LM, jammer dat er niet voluit gereden mocht worden met de open race uitlaten!!!

Dino2400
12-05-2008, 21:28
Veel moois gezien en gehoord vandaag en veel oude en nieuwe bekenden gesproken !!

Maarten, waanzinnig bedankt voor die eerste Lambo club uitgave uit '94. Ben ik heel blij mee !
Wat mij betreft een zeer geslaagd evenement !!

Graag gedaan Paul, doet mij goed dat het blad bij een echte liefhebber terecht is gekomen. Voor de foto's kun je me altijd even een PM sturen om e.e.a af te spreken.

De alternatieve route was idd niet echt geweldig... Volgende keer beter!

mavanhaasteren
12-05-2008, 21:29
Hier enkele foto's van de BB512LM, jammer dat er niet voluit gereden mocht worden met de open race uitlaten!!!

nu snap ik waarom hij zo raar reed constant een beetje gas en dan inhouden.
van af de tribune was het een raar gehoor maar wel een heel erg lekker gehoor met de weergalmde van de tribune

308ROB
12-05-2008, 21:44
Weer een prachtige dag in Assen geweest.
Diversen forum leden gesproken wat altijd weer erg leuk is :) en sommige net gemist.
maar dat bewaren we dan maar voor de volgende meeting :)

Rob,

mtange
12-05-2008, 21:55
Zo te zien een geslaagde dag geweest in Assen! Mooie foto's ook hoor. :)
Hoeveel Ferrari's en Lamborghini's waren er nog ongeveer?

Ik snap alleen de link tussen Corvette en Italiaans niet helemaal...?

#Lennard
12-05-2008, 21:57
Hier een paar foto's van mijn kant. Niet echt geweldige kwaliteit (camphone)..

#Lennard
12-05-2008, 21:58
.

#Lennard
12-05-2008, 22:03
..

#Lennard
12-05-2008, 22:04
...

#Lennard
12-05-2008, 22:06
.....

#Lennard
12-05-2008, 22:08
En hier de 308 GT4 IMSA die wordt getrokken door de rescue auto nadat een slangenklem voor een koelslang het had begeven.

#Lennard
12-05-2008, 22:09
De Challenge Stradale die van de baan word gehaald voor geluidsoverlast :(

Michele
12-05-2008, 22:20
En hier de 308 GT4 IMSA die wordt getrokken door de rescue auto nadat een slangenklem voor een koelslang het had begeven.

Da's geen 308 GT4 IMSA, maar een 308 GT/M

milko
12-05-2008, 22:31
Aan iedereen die ik vandaag heb gesproken: Paul,Rob,Marcel en partner,Syds,Maarten,Menno,red 512 het was een geweldige dag, overigens mijn zoon vroeg zich letterlijk af waar Robert was, voor hem staat Ferrarimeeting voor ontmoeting met Robert Nofear, dat heb je alvast voor elkaar Robert!
Kortom jongens leuk jullie allemaal te hebben ontmoet en gesproken, hebben genoten van al jullie wagens, grt. Milko & Thijs

.

#Lennard
12-05-2008, 22:35
Da's geen 308 GT4 IMSA, maar een 308 GT/M

Ach.. Je hebt gelijk. Ik heb geen idee hoe ik aan IMSA kom.

#Lennard
12-05-2008, 22:37
355 Challenge en 308 GT/M
http://www.youtube.com/watch?v=QxTvS0qJtrE

Gallardo SE
http://www.youtube.com/watch?v=H2_YxHZdg9c

#Lennard
12-05-2008, 22:53
Ferrari 612
http://www.youtube.com/watch?v=0-UwO7PDaeI

d1ablo
12-05-2008, 22:55
Op stralende dagen als deze mis je een UV filter... zeker de cam-phones hebben het dan zwaar.

Bij de LCN 20-30 auto's, wisselde een beetje gedurende de dag.
Heb het idee dat dit bij het F-deel ook zo was, meesten waren daar trouwens al vroeg weg.

Nuvolari
12-05-2008, 23:57

nu snap ik waarom hij zo raar reed constant een beetje gas en dan inhouden.
van af de tribune was het een raar gehoor maar wel een heel erg lekker gehoor met de weergalmde van de tribune

Voor de mensen die niet weten hoe dit werkt...

Op het circuit wordt continue de geluidsproductie gemeten. Boven in de toren bij race control staat een monitor en kijkt iemand continue naar de waarden die geproduceerd worden. Dan zul je misschien denken "wat een gek, ga iets leuks doen, kom beneden kijken bij al die mooie auto's", maar het probleem is dat er een zelfde monitor staat in het provinciehuis (al vraag ik me af of daar vandaag een ambtenaar naast zat). Op werkdagen kijkt een ambtenaar af en toe mee en als de geluidsnorm telang wordt overschreden hangt die ook gelijk aan de lijn.
Achteraf wordt dan bekeken of het geluidsniveau over een bepaalde periode nog binnen de norm valt en zo niet dan volgt er een DIKKE boete.

Sommige auto's zoals een Scuderia hebben in hun eentje al een geluidsprobleem, rijd je met een stillere auto veel in groepsverband dan heb je kans dat je alsnog een geluidsprobleem krijgt. Het is echt balen, maar onze hobby zal alleen maar lastiger uit te voeren worden. De huidige milieu hype en overbevolking in Nederland (simpel gezegd te veel mensen op een te kleine oppervlakte; kijk maar eens als je op vakantie bent in Luxemburg of Denemarken hoe het ook kan) gaan nog een hoop ellende veroorzaken.

Overigens is het meetpunt aan de overkant van de hoofdtribune op het rechte stuk. Daar zit een reclame "brug" over de baan waar gemeten wordt. Ga je tijdens een circuitdag daar van je gas af, dan halen ze je binnen met de vraag of je een technisch probleem met de auto hebt. Gekke mannen die Romeinen!

Edwin

nofear02
13-05-2008, 00:32
Heerlijke berichten! Iedereen heeft het blijkbaar naar zijn zin gehad. En dat is wat telt. Ben toch ook een heel klein beetje trots dat mensen elkaar nu in t echt ontmoeten, nadat men elkaar al 'kent' van deze site, en dat men dat leuk vindt. En dat IS ook leuk! Je komt toch sneller aan 'kennissen' zo, en wat is er leuker dan weer oude en nieuwe vrienden te ontmoeten op een evenement. Afgezien dat het ook heel grappig is iemand dan in levende lijve eens te zien, nadat je al 'tig keer iemands posts/profiel/avatar bekeken hebt :). Wel jammer dat een aantal mensen elkaar misgelopen is. We hadden misschien even een tijdstip moeten afspreken en meetingpoint, zodat iedereen elkaar even kon ontmoeten. Ik heb er niet aan gedacht omdat ik er toch niet zou zijn. Weer van geleerd...

Milko: ehhh... :o .... :). Wel leuk van die jongen joh! Volgende keer ben ik er weer bij hoor!

mavanhaasteren
13-05-2008, 07:24
...
Sommige auto's zoals een Scuderia hebben in hun eentje al een geluidsprobleem,
...

Edwin

toch raar dat de 360 cs er van af wordt gehaald terwijl de 512 BB/LM toch wel wat meer geluid produceert.

maar ik dacht dat alleen zandvoort dit g#zijk kende.

Johannus
13-05-2008, 09:29
inderdaad, in drenthe kan toch weinig overlast zijn van geluid... die hunnebedden zullen er echt niet wakker van liggen :P ;)

Maar toch jammer inderdaad dat ie van de baan gehaald werd.

nofear02
13-05-2008, 10:25
toch raar dat de 360 cs er van af wordt gehaald terwijl de 512 BB/LM toch wel wat meer geluid produceert. maar ik dacht dat alleen zandvoort dit g#zeik kende.Volkomen bezopen. Er mag niks meer in dit land...:(. Zelfs naast Assen, in the middle of nowhere, niet. 10 boerderijen en 100 koeien rondom. 10x 1 dag per jaar. Echt belachelijk. Het moet niet veel gekker worden hoor hier nou... :(.

Veep
13-05-2008, 11:25
de geluidsnormen voor Assen zijn inmiddels strenger dan zandvoort... Bij het laatste DNRT evenement op Assen waren er diverse alfa-rijders die echt hun best hebben moeten doen met aanpassingen aan de uitlaat binnen de normen te blijven. Met tot gevolg dat oa een 75 turbo gedrukt werd in vermogen door de uitlaat. En vaak is inlaatgeluid nog erger dan uitlaat, er wordt in de raceauto`s nu ook geluiddempend materiaal rondom de luchtinlaat en aan de binnenzijde motorkap toegepast.... Overigens is Zolder ook zo`n circuit met strenge eisen, en tussen de middag ook een pauze waar het niet toegestaan is motoren van de racers te laten lopen..Maar dat is daar al vanaf begin jaren 90 zo.

Dino2400
13-05-2008, 11:26
Zoals ik reeds verteld heb, door de vele ontmoetingen weinig foto's kunnen maken. Bijdeze mijn (bescheiden) bijdrage...

@Milko , die 365 van jou is echt een plaaatje!

nofear02
13-05-2008, 11:30
Zoals ik reeds verteld heb, door de vele ontmoetingen weinig foto's kunnen maken. Bijdeze mijn (bescheiden) bijdrage...Leuke foto's hoor! dank maarten.

hoeveel ferrari's waren er nou eigenlijk?? ik zie alleen maar lege gaten en tel er ongeveer 15 -20 op je foto's?? misschien 25- 30 over de hele dag? Toch geen 100 zo te zien??

Dino2400
13-05-2008, 11:35
De weinige foto's heb ik wat later op de dag nog "ff" snel gemaakt... Anders had ik helemaal geen foto's... Ik durf echt geen schatting te maken hoeveel f's er stonden. Ik weet dat een aantal circuitauto's in de pitboxen stond e.d.

Ik denk dat er op het hoogtepunt plm 60 F's op het paddock aanwezig waren. Nogmaals ik heb ze niet geteld... Was teveel aan het genieten... ;-))

nofear02
13-05-2008, 11:48
De weinige foto's heb ik wat later op de dag nog "ff" snel gemaakt... Anders had ik helemaal geen foto's... Ik durf echt geen schatting te maken hoeveel f's er stonden. Ik weet dat een aantal circuitauto's in de pitboxen stond e.d.

Ik denk dat er op het hoogtepunt plm 60 F's op het paddock aanwezig waren. Nogmaals ik heb ze niet geteld... Was teveel aan het genieten... ;-))ohw vandaar. ik dacht al.

Alfer
13-05-2008, 20:52
Nee niks regen alleen zonne stralen en lekkere Drentse weggetjes waar ik de Koos Spee snelheid niet immer heb aangehouden. Als de uitlaat goed op temperatuur is klinkt het ook geweldig en wat fijn al die tunneltjes in het hoge Noorden. Thuis, na oversteken van de ca. 30 km lange dijk wel 390.786 insekteresten moeten verwijderen en mijn bijrijder (Long Tall Nick) leek ook één en ander (door zijn lengte) in zijn haar te hebben opgepikt. Op de baan was ik zeker de enige die open reed? Waren er nog meer die open reden?

Leuk jou en je geweldige 308 ontmoet te hebben.
Menno

Hallo Alfer,
En geen regen gehad he?

modena82
13-05-2008, 20:59
Wat bewegende beelden uit Assen.

http://www.youtube.com/watch?v=U2AR-lQHUqs

http://www.youtube.com/watch?v=v48z4Hf5t2g

246Dino
13-05-2008, 21:31
Zoals ik reeds verteld heb, door de vele ontmoetingen weinig foto's kunnen maken. Bijdeze mijn (bescheiden) bijdrage...

@Milko , die 365 van jou is echt een plaaatje!

Ikzelf heb weinig mensen gesproken, eigenlijk alleen Paul (Diablo).
Komt natuurlijk dat ik wel de namen en van sommige ook wel de auto's ken maar niet de daarbij horende gezichten.
Was wel handig geweest zoals Robert ook al opmerkte om een meetingpoint te hebben.
Maar ikzelf ben wel op de foto gekomen door Dino 2400 :D
Ik ben diegene op je eerste foto in oranje shirt op de achtergrond.
Heb zelf ook nog wel wat foto's gemaakt en zal ze binnenkort hier plaatsen.

Groetjes Gerard

246Dino
13-05-2008, 22:17
Hier als eerste een aantal overzichtsfoto's van de Ferrari's

Dino2400
13-05-2008, 22:30
Volgende keer een meetingpoint is idd misschien een goed idee!

@ Gerard , je hebt in ieder geval nu een kloppend alibi... De volgende keer maken we er een persoonlijkere kennismaking van , ok?

246Dino
13-05-2008, 22:34
Deel 2

246Dino
13-05-2008, 22:38
Deel 3

Onno, Milko en Dino2400 jullie auto's zien er allemaal schitterend uit !

246Dino
13-05-2008, 22:45
Buiten de Ferrari's waren er ook nog andere Italiaanse "exoten".
Paul je velgen zagen er echt schitterend uit na die poetsbeurt.

246Dino
13-05-2008, 22:49
Volgende keer een meetingpoint is idd misschien een goed idee!

@ Gerard , je hebt in ieder geval nu een kloppend alibi... De volgende keer maken we er een persoonlijkere kennismaking van , ok?

Ik verheug me er al op om bij de volgende gelegenheid nader kennis te maken met je en dan ook je schitterende auto beter te bekijken.
Vindt nog altijd de Dino in zowel coupe als cabrio een hele mooie auto.

Greoetjes Gerard

d1ablo
13-05-2008, 22:52
Hé weer wat oranje op de draad....
Ik zag elders trouwens ook nog een andere f-chatter in beeld... :D :D
Weliswaar vermomd met zonnebril en petje...

Vivado Ferrari
13-05-2008, 22:53
Mooie foto's Gerard!:)

dcpixels
13-05-2008, 22:55
He Marcel, je bent dus 1 foto vergeten te posten :D. Of heb je het fototoestel in de tas laten zitten? ;)

Overigens iedereen bedankt voor de mooie foto's!

Dino2400
13-05-2008, 22:57
Ik verheug me er al op om bij de volgende gelegenheid nader kennis te maken met je en dan ook je schitterende auto beter te bekijken.
Vindt nog altijd de Dino in zowel coupe als cabrio een hele mooie auto.

Greoetjes Gerard

Afgesproken! Leuk dat je m'n Dino "gespot" hebt toen ie nog bij de andere Dino Coupe's stond.
Wat later op de dag heb ik 'm bij de 2 Rode spiders v/h Fiat Dino register gezet tussen de F's... leuk voor de foto's!!

Dino2400
13-05-2008, 23:01
Hey Marcel! Je kijkt wat dromerig op die foto... Concentratieproblemen??

d1ablo
13-05-2008, 23:02
http://www.autojunk.nl/clips/view/140157

http://www.autojunk.nl/clips/view/140155

http://www.autojunk.nl/clips/view/140154

http://www.autojunk.nl/clips/view/140153

en last but not least....

http://www.autojunk.nl/clips/view/140126

Erikderaaf
13-05-2008, 23:02
Mooie plaatjes allemaal! Heb toch best wat gemist.

Maar wat mij opvalt, wat is er aan de hand met die gele 355??? Staat op Gerard's foto in de pitlane. Die met de zwarte strepen. Ding klopt niet? Is het een vermomde 348 ofzo??

nofear02
13-05-2008, 23:05
Ik zag elders trouwens ook nog een andere f-chatter in beeld... :D :D. Weliswaar vermomd met zonnebril en petje...
Hey Marcel! Je kijkt wat dromerig op die foto... concentratieproblemen??:D:D:D. marcel-marcel toch..... :D :p ;) , je kwam toch voor de ferrari's? hoe lang heb je er gestaan; de rest van de middag? ;)

246Dino
13-05-2008, 23:08
Mooie plaatjes allemaal! Heb toch best wat gemist.

Maar wat mij opvalt, wat is er aan de hand met die gele 355??? Staat op Gerard's foto in de pitlane. Die met de zwarte strepen. Ding klopt niet? Is het een vermomde 348 ofzo??

Ik zou het niet weten wat er mee aan de hand is, misschien kun je op de volgende 2 foto's het beter zien.

Vivado Ferrari
13-05-2008, 23:10
Ik zou het niet weten wat er mee aan de hand is, misschien kun je op de volgende 2 foto's het beter zien.

Zeker weten een 348. Kijk maar naar de achterklep en bumpers....

246Dino
13-05-2008, 23:12
:D:D:D. marcel-marcel toch..... :D :p ;) , je kwam toch voor de ferrari's? hoe lang heb je er gestaan; de rest van de middag? ;)

Ik zag haar later alleen lopen dus toen zal ze Marcel wel afgepoeierd hebben :D:D:D
Maar Marcel je hebt geen slechte smaak hoor, ze was om het zo te zeggen "de zonde wel waard" :D

nofear02
13-05-2008, 23:12
Ikzelf heb weinig mensen gesproken, eigenlijk alleen Paul (Diablo).
Komt natuurlijk dat ik wel de namen en van sommige ook wel de auto's ken maar niet de daarbij horende gezichten.
Was wel handig geweest zoals Robert ook al opmerkte om een meetingpoint te hebben.
Groetjes GerardHey, dat vind ik nou jammer Gerard.. :(. Het is nou juist zo leuk de gezichten te zien achter de nicknames. En oude en nieuwe bekenden tegen te komen. dat maakt deze site dan nóg leuker. Dit is zonde. Er waren f-chatters zat. Afijn, mag niet meer gebeuren, we leren ervan. Volgende keer gewoon 2x een meetingpoint/moment instellen; bijv 12u en 14u bij weet ik veel wat. had zelfs een van de wagens kunnen zijn bijv, die opvalt. die van paul of van milko. ff goed onthouden voor de volgende keren. maarten is t er al mee eens lees ik. prima.

246Dino
13-05-2008, 23:13
Zeker weten een 348. Kijk maar naar de achterklep en bumpers....

Je hebt gelijk !
Op de eerste foto kun je het mooi zien.

Dino2400
13-05-2008, 23:14
Dat laatste filmpje is echt een topper, Paul! Blijft toch leuk je auto zo te zien!!

d1ablo
13-05-2008, 23:21
:D:D:D. marcel-marcel toch..... :D :p ;) , je kwam toch voor de ferrari's? hoe lang heb je er gestaan; de rest van de middag? ;)

Marcel, je hebt toch wel f-chat flyertjes uitgerijkt aan de dames hè ?
En dan natuurlijk zonder je mobiele nummer, msn, email, adres, sofi nummer.... :D

Hieronder de reden waarom Marcel toch nog wat langer bleef staan.
Die Diablo SV bedoel ik natuurlijk !!

http://www.autojunk.nl/pix/view/140103

http://www.autojunk.nl/pix/show/140135/10

.

Erikderaaf
13-05-2008, 23:22
Heb ik het dus toch goed gezien. Wat een nepheid :D De eerste foto is overduidelijk met een blauwe 355 en een rode 348 :D

d1ablo
14-05-2008, 00:03
Wat auto's mooi in beeld gebracht tijdens Lavazza...

http://www.racing-pictures.co.uk/viva2008main.html

JazzyO
14-05-2008, 06:36
Erg genoten, beste mensen, van de dag en van jullie foto's. Als ik tijd heb zal ik nog wel een paar foto's plaatsen vanmorgen, maar ik ben druk met inpakken: vandaag gaat de 550 richting Italie.

Ik spreek jullie wel weer!

Onno

mavanhaasteren
14-05-2008, 08:00
Ik zag haar later alleen lopen dus toen zal ze Marcel wel afgepoeierd hebben :D:D:D
Maar Marcel je hebt geen slechte smaak hoor, ze was om het zo te zeggen "de zonde wel waard" :D

jah je moet toch ook van het uitzicht genieten he
en nu snap je ook waarom ik niet met mijn colt kwam maar met de transporter :D:D:D

Reiben
14-05-2008, 09:36
Mooie foto's iedereen! Bedankt om ons dit evenement op die manier ook een beetje mee te laten beleven

Greetz

Reiben

RedmondialTCab
14-05-2008, 10:02
Leuke foto's!
Dank voor de impressie van deze dag!

Ook ik ben aan het inpakken. Ik sluit me letterlijk bij Onno aan....
Vandaag naar Italie. Hiep hoi !!! Wat een feest !!!

nofear02
14-05-2008, 10:41
en nu snap je ook waarom ik niet met mijn colt kwam maar met de transporter :D:D:Dnee, dat snap ik (nog) niet: ik mag hopen dat het niet te maken heeft met dat zo'n transporter een grotere achterbank heeft dan de colt of zelfs een hele laadvloer of iets dergelijks :confused: :D?

mavanhaasteren
14-05-2008, 12:32
nee, dat snap ik (nog) niet: ik mag hopen dat het niet te maken heeft met dat zo'n transporter een grotere achterbank heeft dan de colt of zelfs een hele laadvloer of iets dergelijks :confused: :D?

een zachte laadvloer is comfortabeler dan een krappe achterbank he :D:D:D:D

308ROB
14-05-2008, 13:07
Hier nog een paar Foto's.

Rob,

308ROB
14-05-2008, 13:09
Nog een paar.

Rob,

308ROB
14-05-2008, 13:16
Even de laatste want de kleur verfpotten zijn leeg. :D

Rob,

Alfer
14-05-2008, 18:18
ennuhhhh............. die van mij toch ook wel na al mijn arbeid (bovenste foto deel 3). Leuke foto, zo een had ik nog niet.
Menno

Deel 3

Onno, Milko en Dino2400 jullie auto's zien er allemaal schitterend uit !

mavanhaasteren
14-05-2008, 18:39

hier nog een "mooie" foto van de achterkant kan je het goed zien

Johannus
14-05-2008, 20:31
het was mij inderdaad ook opgevallen. heb dit op internet al vaker tegengekomen. Persoonlijk vindt ik het erg jammer... de 348 is van zichzelf al erg mooi (de 355 ook) maar ombouwen is gewoon zonde...

Nuvolari
14-05-2008, 21:31
Beetje vreemd dat de eigenaar er een 355 logo op geplakt heeft (koop dan een 355!). Dacht dat dat soort knulligheden alleen bij goedkopere merken en andere doelgroepen gedaan werd...

Edwin

d1ablo
14-05-2008, 22:24
een zachte laadvloer is comfortabeler dan een krappe achterbank he :D:D:D:D

Da's wel hele stoere praat hoor Marcel... volgende keer een Lambo shirt aan en je komt misschien wel binnen de straal van 10 meter :D
Als je haar trouwens ECHT leuk vindt.. PM me voor meer info......

mavanhaasteren
14-05-2008, 23:23
Da's wel hele stoere praat hoor Marcel... volgende keer een Lambo shirt aan en je komt misschien wel binnen de straal van 10 meter :D.

ik denk dat alleen dat het oranje niet zo mooi zal staan met mijn rood verbrande huid ;)
en jah naar mooie en leuke dames kijk ik altijd :D

246Dino
15-05-2008, 18:43
ennuhhhh............. die van mij toch ook wel na al mijn arbeid (bovenste foto deel 3). Leuke foto, zo een had ik nog niet.
Menno

Sorry Menno, ook die van jouw ziet er schitterend uit hoor.
Je kon wel zien dat je de auto netjes gepoetst had, hij stond er spic en span bij.
Had je 328 GTS niet herkend omdat zoals ik al eerder zei dat ik niet de gezichten die bij de nickname hier op de site niet allemaal ken.
En naar nu blijkt zelfs de Ferrari's niet :o

nofear02
15-05-2008, 20:20
Sorry Menno, ook die van jouw ziet er schitterend uit hoor.
Je kon wel zien dat je de auto netjes gepoetst had, hij stond er spic en span bij.
Had je 328 GTS niet herkend omdat zoals ik al eerder zei dat ik niet de gezichten die bij de nickname hier op de site niet allemaal ken.
En naar nu blijkt zelfs de Ferrari's niet :okentekens leren Gerard! :D. menno heeft iets van pp en op t laatst 40 dacht ik.

evandaalen
15-05-2008, 23:31
hoeveel ferrari's waren er nou eigenlijk?? ik zie alleen maar lege gaten en tel er ongeveer 15 -20 op je foto's?? misschien 25- 30 over de hele dag? Toch geen 100 zo te zien??

Ik heb er in ieder geval 63 "gespot": 308 (7x), 328 (2x), 348 (11x), 355 (9x), 360 (5x), 430 (4x), 550 (5x), Mondial (2x), Dino (3x) en Testarossa (4x). Plus nog een 365 GTC/4, 365 GT2+2, 400i, 456 M GT, 512 BB, 512 TR en een 612 Scaglietti. En de "toppers": 355 Challenge, F40, 308 GT/M en 512 BB/LM. Niet slecht ...

d1ablo
15-05-2008, 23:38
Oh, toen ik bij de F's wilde gaan kijken zag ik zoiets als....

nofear02
16-05-2008, 00:44
Ik heb er in ieder geval 63 "gespot": 308 (7x), 328 (2x), 348 (11x), 355 (9x), 360 (5x), 430 (4x), 550 (5x), Mondial (2x), Dino (3x) en Testarossa (4x). Plus nog een 365 GTC/4, 365 GT2+2, 400i, 456 M GT, 512 BB, 512 TR en een 612 Scaglietti. En de "toppers": 355 Challenge, F40, 308 GT/M en 512 BB/LM. Niet slecht ... Hoe bestaat het!: zo zag het er op alle foto's helemaal niet naar uit. Waarom niet netjes bij elkaar gezet?? ik zag op de foto's alleen maar gaten. Vond dat nogal een rot-gezicht. Je hebt niet alles 'dubbel' gezien? :)

Johannus
16-05-2008, 02:09
Ik heb er in ieder geval 63 "gespot": 308 (7x), 328 (2x), 348 (11x), 355 (9x), 360 (5x), 430 (4x), 550 (5x), Mondial (2x), Dino (3x) en Testarossa (4x). Plus nog een 365 GTC/4, 365 GT2+2, 400i, 456 M GT, 512 BB, 512 TR en een 612 Scaglietti. En de "toppers": 355 Challenge, F40, 308 GT/M en 512 BB/LM. Niet slecht ...

er zijn dagen bij dat ik er minder spot ;) :D

Dino2400
16-05-2008, 08:14
Ik denk dat er op het hoogtepunt plm 60 F's op het paddock aanwezig waren. Nogmaals ik heb ze niet geteld... Was teveel aan het genieten... ;-))

Hey, was die schatting van mij dus toch zo slecht nog niet....

Alfer
16-05-2008, 21:12
En naar nu blijkt zelfs de Ferrari's niet :o

Tja, dat laatste maakt een mens wat ongerust............toch! Hoop je een volgende keer te spreken.
groet, Menno

.

308ROB
16-05-2008, 23:02
Oh, toen ik bij de F's wilde gaan kijken zag ik zoiets als....

Oei Oei, daar staat nog steeds een prachtige rooie 308 GTB van Rob308. :D

Ja, er zijn altijd figuren die blijven tot het laatst " hangen " :D

Rob,

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:37
Speciaal voor robert omdat hij dacht dat er niet zo veel was :D

Als je ze in groot voor maat wil dam moet je me maar effe een pm sturen

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:41
2.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:45
3.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:46
4.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:47
5.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:48
6.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:48
7.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:49
8.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:50
9.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:52
10.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:52
11.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:53
12.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:54
13.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:55
14.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:56
15.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:57
16.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:58
17.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:59
18.

mavanhaasteren
17-05-2008, 08:59
19.

mavanhaasteren
17-05-2008, 09:00
20.

mavanhaasteren
17-05-2008, 09:01
21.

mavanhaasteren
17-05-2008, 09:02
22.

mavanhaasteren
17-05-2008, 09:03
23. laatste

modena82
17-05-2008, 11:00
wat een hoop foto's zeg !!

vond trouwens de kentekens van de uit duitsland afkomstige 348's erg leuk.
allemaal eindigde ze op 348 !

d1ablo
17-05-2008, 12:31
Vond deze 2 nog...

d1ablo
17-05-2008, 12:40
Deze kreeg ik nog per mail... mooi.... net buiten het circuit.

mavanhaasteren
17-05-2008, 14:17
Deze kreeg ik nog per mail... mooi.... net buiten het circuit.

die is zeker erg mooi

308ROB
18-05-2008, 14:58
Op de baan was ik zeker de enige die open reed? Waren er nog meer die open reden? Menno

Nee hoor hier is er nog een die achter mij stond.

Rob,

308ROB
18-05-2008, 15:06
Eentje van op weg naar huis.

Rob,

nofear02
18-05-2008, 18:02
Oei Oei, daar staat nog steeds een prachtige rooie 308 GTB van Rob308. :D . Ja, er zijn altijd figuren die blijven tot het laatst " hangen " :D . Rob, Juist góed Rob, dan zal je in ieder geval genoten hebben :). En zo hoort het!

@ marcel; mooi foto overzicht! thnx. goed gedaan

Ik zie dat lex348 ook geweest is. leuk! je had je naam wel bij het lijstje mogen zetten hoor lex :D. Mensen die lex nog gezien, herkend, gesproken hebben? na de Gooise matras rit, zou moeten kunnen. Hoe meer mensen elkaar herkennen hoe leuker en gezelliger het is! Syds was er ook??

nofear02
18-05-2008, 18:05
dus t was:

1. menno - alfer - Ferrari 328 GTS
2. rob - 308rob - Ferrari 308 GTB
3. paul - d1ablo - Lamborghini Diablo
4. roland - rol@nd - Ferrari 348 TS
5. ivar - 550verde - Ferrari 550 Maranello
6. Onno - JazzyO - Ferrari 550 Maranello
7. Pim - Maranello - Ferrari 550 Maranello
8. Milko - Milko - Ferrari 365 GT4 2+2
9. Marcel - Monte Zemolo - Ferrari 308 GTB Vetroresina
10 Maarten - red bb512 - Ferrari BB512
11 Lex - lex348 - Ferrari 348 ts
12 Syds - Syds - Ferrari 208gt4
- Gerard - 246Dino
- Niels - 250lm
- Wouter - wouter br#nd
- Maarten - Dino2400
- Edvar - evandaalen

Alfer
18-05-2008, 19:14
Nee hoor hier is er nog een die achter mij stond.

Rob,

o.k., nog een 2e held ...............maar wel met helm!

308ROB
18-05-2008, 19:17
Juist góed Rob, dan zal je in ieder geval genoten hebben :). En zo hoort het!

Mensen die lex nog gezien, herkend, gesproken hebben? na de Gooise matras rit, zou moeten kunnen. Hoe meer mensen elkaar herkennen hoe leuker en gezelliger het is! Syds was er ook??

Ja Lex en Syds waren er ook we hebben ook nog te samen uitgebreid van de lunch genoten en een beetje ;) zitten praten. :)
Prachtig stelletje bij elkaar :D

Rob,

308ROB
18-05-2008, 19:26
o.k., nog een 2e held ...............maar wel met helm!

Dat klopt. normaal gesproken heb ik ook altijd een helm op en een race overal aan maar ik vond het deze keer eigenlijk te warm. ( is niet goed voor je veiligheid dat weet ik )
Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben, doen we vast nog wel een keer.

Rob,

nofear02
18-05-2008, 21:17
Ja Lex en Syds waren er ook we hebben ook nog te samen uitgebreid van de lunch genoten en een beetje ;) zitten praten. :). Prachtig stelletje bij elkaar :D. Rob,Hey leuk! Prima!

Alfer
18-05-2008, 21:23
Dat klopt. normaal gesproken heb ik ook altijd een helm op en een race overal aan maar ik vond het deze keer eigenlijk te warm. ( is niet goed voor je veiligheid dat weet ik )
Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben, doen we vast nog wel een keer.

Rob,

Best veel mensen gesproken maar alles lukraak en ken eigenlijk maar weining mensen van de site, aldus idd graag een volgende keer.