View Full Version : FCN: 'Drie Provinciën Rit', 12 apr 2008
Erikderaaf
03-12-2007, 23:50
zaterdag 12 april 2008
.
Mrs.Spider
18-02-2008, 19:20
Vraagje aan alle members wie gaat er op 12 april naar de meeting van de
F.C.N. club De 3 Provincienrit????????????????
Vraagje aan alle members wie gaat er op 12 april naar de meeting van de
F.C.N. club De 3 Provincienrit?????????????????
Ik ga
.
mavanhaasteren
18-02-2008, 20:37
ik zou wel willen gaan maar ik heb geen F om mee te rijden en ik denk niet dat mijn colt voor een F door kan gaan ondanks dat hij rood is :D:
Kees den Hertog
18-02-2008, 20:50
Een Colt is een jong paard, een veulen, dat komt toch wel heel dicht bij de hengst van Ferrari, (of is het een merrie, is dat ooit uitgezocht?), is een F mannelijk of vrouwelijk? Overigens ben ik ook bij de 3 Provinciënrit, alleen ik laat me rijden, mijn F. blijft binnen en Menno rijdt, je hebt werkpaarden en luxepaarden, toch
Ik ga ook
Weet nog niet hoe maar dat zie ik nog wel :
RedmondialTCab
19-02-2008, 00:33
Ik heb me ingeschreven... wacht nu op de bevestiging omdat er max 60 Ferrari's mee kunnen doe
Ik ben erbij... met mijn C-anon... dus ik zie jullie onderweg :D Waarschijnlijk maak ik er een opvoedkundige dag van, oftewel vrouw en kroost erbij ;)
Bob
.
Ik heb me ingeschreven... wacht nu op de bevestiging omdat er max 60 Ferrari's mee kunnen doen
+1
.
Mrs.Spider
19-02-2008, 13:41
Ik heb me ingeschreven... wacht nu op de bevestiging omdat er max 60 Ferrari's mee kunnen doen
Hoi Cor .
Waar heb jij dat gelezen van maar 60 autoos???????
Wij hebben ook ingeschreven
Jolanda, dat is volgens mij de 'standaard' beperking in het aantal aanmeldingen bij FCN. Ik heb onder andere begrepen van de heren (en dame) van Ascari, dat het zoeken naar geschikte locaties moeilijker en moeilijker wordt. Het aantal deelnemers is de afgelopen jaren aardig omhoog gegaan. Evenementen zitten in ieder geval iedere keer nokkievol. En jullie als eigenaren schijnen het op prijs te stellen dat er toch voldoende ruimte is om je prachtmachien te parkeren. Denk dat het uit dit oogpunt een beperking van aantal deelnemers oplevert...
Laten we dan niet het starten en de lunchstop vergeten... auto's moeten toch wel met enige tussenpoos wegkunnen en moeten bij de lunchstop ook weer binnen afzienbare tijd een plekkie gevonden hebben.
Bob
Gezellig als jullie er ook bij zijn, ben zeer benieuwd naar de spider
nofear02
19-02-2008, 16:16
... auto's moeten toch wel met enige tussenpoos wegkunnen en moeten bij de lunchstop ook weer binnen afzienbare tijd een plekkie gevonden hebben. Bob. ... ja 60 wagens om de 60 seconden laten starten bijv, dan ben je al een uur verder voor de laatste weg is... idem voor na de lunch. maar hoe ging dat bij bellissimaas, ging het daar niet 'per groep' weg? per 10 wagens ongeveer, om de 5 minuten of zo? afijn, dat is ook al een half uur
Mrs.Spider
19-02-2008, 16:27
Robert ga jij ook???????????/
Bob hoop dat we mee mogen horen het wel.
En bedankt voor het antwoord.
Leuk jou ook weer te ontmoeten.
... ja 60 wagens om de 60 seconden laten starten bijv, dan ben je al een uur verder voor de laatste weg is... idem voor na de lunch. maar hoe ging dat bij bellissimaas, ging het daar niet 'per groep' weg? per 10 wagens ongeveer, om de 5 minuten of zo? afijn, dat is ook al een half uur.
zat minder dan een minuut tussen... ging vrij snel, maar je bent er al met al toch ff mee bezig. Maar goed, voor de 'kijkers' onder ons is dat natuurlijk weer leuk
RedmondialTCab
19-02-2008, 17:25
Hoi Cor .
Wij hebben ook ingeschreven.
In de begeleidende brief op pagina 2 in 'Inschrijving en Bijdrage' 2e catern:
Het aantal deelnemende equipes voor dit evenementis beperkt tot 60.
Wel alles lezen he :):):):
Wel alles lezen he :):):):)
Cor, ze hebben een spelfout gemaakt. Ik zou ook niet weten wat evenemtis is ;) Woehahaha, wat heb ik weer een lol om mezelf... :D:
Mrs.Spider
19-02-2008, 17:51
In de begeleidende brief op pagina 2 in 'Inschrijving en Bijdrage' 2e catern:
Wel alles lezen he :):):):)
Bedankt Cor.;);););
RedmondialTCab
19-02-2008, 18:51
Cor, ze hebben een spelfout gemaakt. Ik zou ook niet weten wat evenemtis is ;) Woehahaha, wat heb ik weer een lol om mezelf... :D:D
Duim wilde niet meewerken... heb ik wel vaker last van :):):):):):D:D:D:D:
Het is niet alleen inschrijven maar ook betalen en de eerste 60 hebben idd prijs
Mrs.Spider
29-03-2008, 14:01
Goede middag ja hoor bevesteging is binnen van de 3 provincienrit 12 april.
Geen 60 bolides maar rond de 100 bolides gaan mee.
Wie van deze site gaan mee??????????????????
RedmondialTCab
29-03-2008, 14:22
ook hier de bevestiging ontvangen
Ik had gisteren een mail hierovergestuurd en iemand heeft heel veel postzegels geplakt :D:D:D
WIj zijn van de partij :D:D:D
Regenkaiser
29-03-2008, 14:40
Sorry, ik ben pas enkele weken op dit forum, maar om welke drie provincies gaat het?
En wat is de route?
Alvast bedankt!
.
nofear02
29-03-2008, 19:50
Robert ga jij ook???????????.Ohw!: ik zie nou pas je vraag Jolanda! excuus, had het niet gezien! Nee ik ga niet mee. Ik zit altijd met de zaterdag met mijn werk. Had er nog wel ff aan gedacht, maar dat is eigenlijk gewoon gekkenwerk. Dat ffentjes er over denken was trouwens sowieso al funest, want je moet echt binnen 1 dag je aanmelden en gelijk betalen. Mijn post komt bovendien aan in een prive-postbus en die leeg ik maar 1x in de week, dus is sowieso ook al niet handig: te laat. Had eerder nog gedacht of ik dan bijvoorbeeld me toch zou aanmelden en dan gewoon pas na de lunch zou aanschuiven, maar dat vind ik ook een beetje onzin. Een beetje idem voor de rijvaardigheidstraining. Maar ik heb misschien nog een beetje een redelijk alternatief; ik hoop zowel bij de rijvaardigheidstraining als deze rit even te komen kijken in/na de pauze, hopenlijk met de F. Wil ook graag foto's maken om up te loaden op de site natuurlijk.
Goede middag ja hoor bevesteging is binnen van de 3 provincienrit 12 april. Geen 60 bolides maar rond de 100 bolides gaan mee. Wie van deze site gaan mee??????????????????Weet je dat zeker Jolanda? Ik had begrepen dat er 100 aanmeldingen waren, maar er nou eenmaal maar 60 mee kunnen.
Sorry, ik ben pas enkele weken op dit forum, maar om welke drie provincies gaat het? En wat is de route? Utrecht-Gelderland-Nrd-Brabant. Start en einde in Zeist, lunch in Beesd. Verdere details worden niet verstrekt.
Ik heb de bevestiging ook binnen en ga aldus mee met als co-piloot Kees den Hertog. Wel vroeg starten! om 08.30 melden en 09.30 rijden.
Mrs.Spider
30-03-2008, 04:16
Robert ja echt rond de 100 bolides staat in mijn papieren.
Omdat er zoveel animo voor was.
Ik ben blij dat het zo vroeg begint, dan kan ik 's ochtends even komen kijken. Vrijdag gehoord dat mijn zoontje moet afzwemmen die dag en daar moet je toch ook even bij zijn...
Maar ik zal er zijn...
Bob
nofear02
30-03-2008, 14:37
Robert ja echt rond de 100 bolides staat in mijn papieren.
Omdat er zoveel animo voor was.Ongelofelijk! kan het me nog steeds niet voorstellen. Ik had begrepen dat 60 echt de max was. Nou goed, 60 of 100, dat wordt een gigantische sliert wagens! Prachtig mensen! dat wordt een feest! :).
Zijn er toevallig mensen hier die van af Ziest gaan kijken en de rest van de dag er achter aan gaan ? en waar ik toevallig mee, mee zou kunnen ?
Zijn er toevallig mensen hier die van af Ziest gaan kijken en de rest van de dag er achter aan gaan ? en waar ik toevallig mee, mee zou kunnen ?
Mocht mijn planning veranderen (ivm afzwemmen) en ik kan de hele dag erbij zijn, dan ben je, net als tijdens Bellissimaas, uiteraard welkom, Gairo, maar reken er aub niet op...
Bob
fransgoud
31-03-2008, 14:14
Zijn er echt geen verdere mededelingen gedaan omtrent het programma? Tijden van aankomst, vertrek, lokaties enz enz. Als begunstiger hoor je ook weinig van de FCN, is jammer!
nofear02
31-03-2008, 14:35
Zijn er echt geen verdere mededelingen gedaan omtrent het programma? Tijden van aankomst, vertrek, lokaties enz enz. Als begunstiger hoor je ook weinig van de FCN, is jammer!Ik denk dat daar niet teveel mededelingen over gedaan worden omdat men teveel autospotters-toestanden wellicht een beetje wil vermijden. Misschien dat niet iedere F-rijder het prettig vindt door een haag van jongens met een fotograferend mobieltje of camera te moeten rijden. En er is misschien ook nog zoiets als veiligheid. 60 of 100 Ferrari's, dat kan nogal een circus er rondomheen veroorzaken. Verzamelpunt/parkeerplaats, start, route, etc. 100 Ferrari's bij elkaar?... ga d'r maar aan staan qua organisatie.
fransgoud
31-03-2008, 14:46
Maar wat is dan nog het nut van het begunstigerschap? Alleen begunstgers worden toch uitgenodigd om te komen kijken, al wordt dat ook al steeds minder heb ik het idee. Weet iemand waar ze starten en hoelaat het verzamelen is?
nofear02
31-03-2008, 15:41
Maar wat is dan nog het nut van het begunstigerschap? Alleen begunstgers worden toch uitgenodigd om te komen kijken, al wordt dat ook al steeds minder heb ik het idee. Weet iemand waar ze starten en hoelaat het verzamelen is?Tsja, dat weet ik ook niet, wat het nut is Frans :D. Dat is toch dat je de Gli Amici krijgt en er een speciale dag is voor de begunstigers? en 'erbij hoort'? Ik weet helemaal niet of het zo is dat je als begunstiger altijd te horen krijgt waar het is? ik ben pas lid, kweet het niet. waarom mail je het buro niet? Enfin, ik pm je wel even.
Mrs.Spider
31-03-2008, 16:12
Maar wat is dan nog het nut van het begunstigerschap? Alleen begunstgers worden toch uitgenodigd om te komen kijken, al wordt dat ook al steeds minder heb ik het idee. Weet iemand waar ze starten en hoelaat het verzamelen is?
Kijk naar prive bericht.;)
evandaalen
08-04-2008, 19:00
Zijn er echt geen verdere mededelingen gedaan omtrent het programma? Tijden van aankomst, vertrek, lokaties enz enz. Als begunstiger hoor je ook weinig van de FCN, is jammer!
Kijk eens op de website van de FCN, gebruik je inlognaam en wachtwoord (als je begunstiger of lid bent, zul je die vast wel hebben!) en kijk bij het kopje "Evenementen". ;)
nofear02
09-04-2008, 11:11
Naar wat het de afgelopen weken geweest is: vrij redelijk, denk ik? :) :
.
Hier een paar foto's. Genoeg fotografen gezien dus er zal nog wel meer volgen.
Hugo
mavanhaasteren
12-04-2008, 18:45
mooie foto's
jammer dat ik er niet bij kon zijn
Net even in Culemborg aan de zijlijn wezen kijken. Mooi gezicht... (en gehoor)....
Dino2400
13-04-2008, 11:29
Kon er helaas niet bij zijn... Heb wel wat gemist geloof ik?
Mooie foto's Hugo!
Mrs.Spider
13-04-2008, 15:44
Hele mooie foto' s Hugo.
Iedereen nogmaals dank voor de mooie plaatjes
Zowel Zandvoort en het FCN weekend waren geweldig
Mrs.Spider
13-04-2008, 19:57
12 april 2008.
Mrs.Spider
13-04-2008, 19:59
vervolg 12 april 2008
Mrs.Spider
13-04-2008, 20:00
laatste 12 april 2008
.
Mrs.Spider
13-04-2008, 20:02
nog 5 van 12 april 2008..
.
mavanhaasteren
13-04-2008, 20:09
zo gezellig praten met de politie
Mrs.Spider
13-04-2008, 20:20
4 van de 100 aangehouden.
Wij reden over de busbaan.
Ja en dat mag niet.
Maar alles komt goed.
Dame (nee Mrs. Spider ik ben U niet vergeten :D) en heren fotografen bedankt voor de foto's van zowel de FCN rijvaardigheidstraining en de drie provincienrit !
Zagen er allemaal prachtig uit.
Kon er zelf helaas niet bij zijn maar door jullie foto's kan ik zien hoe mooi het is geweest.
Nogmaals... schitterend evenement... voor mij is toch de robijnrode 599 de topper van de hele stoet... waanzinnig mooie kleur voor dit model !!
En tja dat de "sterke" arm der wet... tjeeee die zullen een goede dag gehad hebben. Maar liefst 4 F's aan de kant gezet... daar kunnen ze bij wegmisbruikers nog een puntje aan zuigen... :(
nofear02
14-04-2008, 00:43
En tja dat de "sterke" arm der wet... tjeeee die zullen een goede dag gehad hebben. Maar liefst 4 F's aan de kant gezet... daar kunnen zij bij wegmisbruikers nog een puntje aan zuigen... :(5 ! toen michael en ik van Culemborg naar Zeist reden stond er een 430 spider aan de kant met politie erbij, net na de afslag van de A12. k neem aan dat dat iemand van de rit was.
RedmondialTCab
14-04-2008, 01:07
Nogmaals... schitterend evenement... voor mij is toch de robijnrode 599 de topper van de hele stoet... waanzinnig mooie kleur voor dit model !!
En tja dat de "sterke" arm der wet... tjeeee die zullen een goede dag gehad hebben. Maar liefst 4 F's aan de kant gezet... daar kunnen ze bij wegmisbruikers nog een puntje aan zuigen... :(
Toen er vermeld werd dat er nog 70 Ferraris aankwamen ging ie meteen zijn bonnenboekje bekijken , zoveel bekeuringen had ie niet !!!!!!
Toen heeft ie ons maar laten gaan......
Lachuh!!
Toen er vermeld werd dat er nog 70 Ferraris aankwamen gign ie meteen zijn bonnenboekje bekijken , zoveel bekeuringen had ie niet !!!!!!
Toen heeft ie ons maar laten gaan......
Lachuh!!
Kijk dat heet dus de wet van de grote aantallen... :D :D Mooi, mooi !!
nofear02
14-04-2008, 12:36
Ik heb niet zoveel foto's, was er pas om 15.00u, bij Gispen, maar bij deze even wat:
.
nofear02
14-04-2008, 12:43
Vanaf foto 2: na Gispen in Culemborg terug naar zeist, in de Zeister bossen op de weg naar hotel Oud Londen.
.
nofear02
14-04-2008, 12:54
Op het parkeerterrein bij Oud London...
.
nofear02
14-04-2008, 13:06
En de laatsten...
.
nofear02
14-04-2008, 13:13
Oh nee, deze zijn misschien ook nog wel aardig...
.
filiberke
14-04-2008, 13:37
mooie foto's Robert
Hele mooie foto's allemaal, bedankt hiervoor! Het was ontzettend gaaf om dit alles te mogen organiseren, heb hele positieve reacties gekregen van mensen en ik ben daar zeer blij mee! Het leukste is nog de meesten niet hadden verwacht dat dit deel van Nederland zulke mooie stukken kent.
Mrs.Spider
14-04-2008, 14:06
Dame (nee Mrs. Spider ik ben U niet vergeten :D) en heren fotografen bedankt voor de foto's van zowel de FCN rijvaardigheidstraining en de drie provincienrit !
Zagen er allemaal prachtig uit.
Kon er zelf helaas niet bij zijn maar door jullie foto's kan ik zien hoe mooi het is geweest.
Snap ik niet ken ik jou dan(persoonlijk)??????
Vertel.
Mrs.Spider
14-04-2008, 14:17
Vraagje heeft iemand een foto van onze auto met regendruppels????????????
Zouden wij erg blij mee zijn.
nofear02
14-04-2008, 17:48
Hele mooie foto's allemaal, bedankt hiervoor! Het was ontzettend gaaf om dit alles te mogen organiseren, heb hele positieve reacties gekregen van mensen en ik ben daar zeer blij mee! Het leukste is nog de meesten niet hadden verwacht dat dit deel van Nederland zulke mooie stukken kent.Hoi Erwin!: de organisator van de rit. Ik hoor alleen maar lovende reacties, dus je mag terecht trots zijn op je resultaat! Gefeliciteerd!
En de laatsten...
.
Jee, die vent met die grijze Testarossa kan ook niet parkeren zeg...
nofear02
14-04-2008, 18:09
Jee, die vent met die grijze Testarossa kan ook niet parkeren zeg...Is zeker zo'n eigenwijze/ eigengereide..... ehhh.. Testarossa-rijder :D :p. Of nee, misschien deed ie voor het eerst mee met zo'n fcn-rit en snapt ie t nog allemaal niet zo goed :D :D.
Is zeker zo'n eigenwijze/ eigengereide..... ehhh.. Testarossa-rijder :D :p. Of nee, misschien deed ie voor het eerst mee met zo'n fcn-rit en snapt ie t nog allemaal niet zo goed :D :D.
Deze rijder had zeker een enorme honger ;) :D
Rob,
mavanhaasteren
14-04-2008, 19:46
volgens mij komt het meer omdat hij zo lekker breed is
en speciaal voor de fotografen gedaan
Is zeker zo'n eigenwijze/ eigengereide..... ehhh.. Testarossa-rijder :D :p. Of nee, misschien deed ie voor het eerst mee met zo'n fcn-rit en snapt ie t nog allemaal niet zo goed :D :D.
Nee, dat is de auto van roger_l.... oeps, nou verpest ik het... ;)
nofear02
14-04-2008, 21:14
Nee, dat is de auto van roger_l.... oeps, nou verpest ik het... ;)Bob waar blijven jouw foto's? Of ben je niet geweest? :)
Hoe zit het met de andere fotografen trouwens?? Niels, Michael,
Dit smaakt naar meer :D. Erg gaaf weer! Nu vraag ik mij af, komen jullie ook wel eens in overijssel met zulke evenementen? Kan erg mooi zijn hier hoor ;)!
nofear02
14-04-2008, 21:33
Vraagje heeft iemand een foto van onze auto met regendruppels???????????? Zouden wij erg blij mee zijn.Helaas geen mooie Jolanda. Alleen maar ff snel-snel gedaan en er was daar geen mooi licht.
.
RedmondialTCab
14-04-2008, 21:49
Even druk gehad maar hier zijn mij plaatjes
.
Beginnersfoutje :)
We kwamen aan toen de regen werkelijk met bakken uit de hemel kwam, en omdat ik de standaardversie zonder ruitenwisser op de achterruit heb, heb ik niet al te moeilijk gedaan. Onder de paraplu's kwam overigens wel een Ascari-lid aanzetten om te helpen (respect !), maar ik vond het wel goed zo. Vervolgens 5 minuten in de auto gewacht totdat het wat minder werd en toen uit een volledig beslagen auto met mijn vrouw gestapt....
RedmondialTCab
14-04-2008, 21:51
RedmondialTCab
14-04-2008, 21:53
RedmondialTCab
14-04-2008, 21:54
RedmondialTCab
14-04-2008, 21:57
RedmondialTCab
14-04-2008, 21:58
Vivado Ferrari
14-04-2008, 21:59
Dat viel mij meteen op!;)
Wat een mooie foto's allemaal! Super!:)
RedmondialTCab
14-04-2008, 22:05
RedmondialTCab
14-04-2008, 22:06
#8 : de laatste serie
Wat een buitengewone dag was dat !!!
mavanhaasteren
14-04-2008, 22:45
mooie foto's heb je gemaakt cor
RedmondialTCab
14-04-2008, 22:53
tussen het rijden en kletsen nog wel even tijd hiervoor gehad :):):)
Nuvolari
14-04-2008, 23:14
Grappig, dit is één van de eerste Ferrari's waarin ik in de jaren tachtig mocht meerijden. Eerste eigenaar was een apotheker uit Haren genaamd Rijkeboer (doet tegenwoordig zijn achternaam geen eer meer aan). Ik heb destijds nog filmopnamen laten maken door een fanatieke filmer met dure filmapparatuur. Is de auto nu toevallig van een forum lid?
Edwin
mavanhaasteren
14-04-2008, 23:24
Ik heb destijds nog filmopnamen laten maken door een fanatieke filmer met dure filmapparatuur. Is de auto nu toevallig van een forum lid?
Edwin
volgens mij is hij nog geen lid
heb je die film nog misschien leuk om hem dan (indien mogelijk) met ons te delen
Mrs.Spider
14-04-2008, 23:39
Helaas geen mooie Jolanda. Alleen maar ff snel-snel gedaan en er was daar geen mooi licht.
.
Harstikke bedankt Robert wij zijn er blij mee.
Vervolgens 5 minuten in de auto gewacht totdat het wat minder werd en toen uit een volledig beslagen auto met mijn vrouw gestapt....
Respect!
Was zeker een geslaagde rit, met zeer mooie locaties en wegen. Gelukkig vielen de eerste regendruppels pas toen de rit al voorbij was.
Leuk om weer een aantal bekenden te zien en om een aantal nieuwe F-chatters te ontmoeten. Al met al een zeer geslaagde dag. Niels, Hugo en Robert nog bedankt voor het mee mogen rijden!
Hierbij nog een aantal foto's.
Waanzinnig mooie foto's Michael !!
Vooral die eerste foto van de 2e serie met die dreigende bomen en een voortsnellende F.... kalender waardig.... TOP !!
Mrs.Spider
15-04-2008, 00:04
Sluit ik mij volledig bij aan .
Grote klasse.
RedmondialTCab
15-04-2008, 01:04
Waanzinnig mooie foto's Michael !!
Vooral die eerste foto van de 2e serie met die dreigende bomen en een voortsnellende F.... kalender waardig.... TOP !!
alsof de bomen hun tentakels uit willen steken !!!!
Michael. Mag ik deze foto van mijn Mondial in High res ????
nofear02
15-04-2008, 05:06
Wat een heerlijke foto's allemaal! Geweldig. Leuke platen Cor! Altijd lekker om zo een overzichtje te krijgen van wat er zoal gedaan is die dag en te zien wat de rijders/deelnemers gezien hebben.
De foto's van Michael zijn zo langzamerhand buiten-categorie. Goeie genade, jij gaat met sprongen vooruit Mike! Inderdaad die foto van Cor's mondial onder die bomen: waanzinnig. De mondial ontsnapt aan de monsters! (zoals die levende bomen van dat bos van Lord of the Rings). Of is het een ere-haag?? Zoiets moet je nou in zo'n digitaal lijstje zetten in de woonkamer Cor ;). Andere foto's ook geweldig.
@ Jolanda, dank voor je bedankje! fijn dat ik je toch heb kunnen helpen.
@ roger; volkomen begrijpelijk. Toen Michael en ik aankwamen kwam er ook nog zo'n hoosbui uit de lucht vallen. Ben blij dat we toch maar ff het dak erop deden.... mensen werden zeiknat of bleven ff schuilen in die toegangspoort.
Wederom een compliment aan de Ascari-mensen; onvermoeibaar! Capuchon op en blijven gewoon buiten staan! Klasse.
fransgoud
15-04-2008, 14:20
He, wat zie ik?!! EEn 430 Scuderia en een Daytona!! Die waren er 's morgens in Zeist niet bij. Zijn die er later bij gekomen?
nofear02
15-04-2008, 15:46
Is de auto nu toevallig van een forum lid? Edwin(nog) niet dat ik weet.
RedmondialTCab
15-04-2008, 17:54
He, wat zie ik?!! EEn 430 Scuderia en een Daytona!! Die waren er 's morgens in Zeist niet bij. Zijn die er later bij gekomen?
De Daytona hoorde bij het bedrijf Gispen waar we 's middags op bezoek waren.
De Scuderia is van een bekende verzamelaar mr. T. uit Nijmegen. Deze is er alleen bij de lunch bij geweest.
Michael. Mag ik deze foto van mijn Mondial in High res ????
Cor, stuur even een pm met je email adres, dan zal ik de foto door sturen.
Bedankt voor de leuke reacties in ieder geval! :)
Waanzinnig mooie foto's, iedereen hartelijk bedankt, het is of je er zelf bij bent geweest.Top.
Kon helaas zelf niet komen.
Rob,
Hierbij wat fotos van afgelopen zaterdag
Dit is nog bij het vertrek in zeist
Het was voor mij het eerste FCN evenement na heel veel jaren afwezigheid (sinds ik mijn 308 GTB in 2001 heb verkocht) en de eerste rit ooit. Wat een geweldig mooie tocht en wat geweldig om deel van die rondtrekkende kermis te mogen zijn. Ook leuke contacten op gedaan tijdens de eetpartijen. Was ook een mooie gelegenheid om de 328 eens op een lange tocht te testen en dat ging absoluut top. Naar mate ik er meer mee rij en met regelmaat ook eens laat gaan gaat ie steeds lekkerder.............. super dag gehad met ook dank aan mijn bijrijder Kees den H.
Gianni Giuliani
16-04-2008, 23:14
Ziet er weer machtig mooi uit allemaal.... Volgend jaar ben ik er hopelijk weer bij om een zonnige rit te navigeren (zoals vorig jaar)
joopjoldersma
18-04-2008, 17:02
Schitterende fotos. Die van mij zijn niets vergeleken met deze. Mooi evenement met veel Ferraris.
nofear02
21-04-2008, 14:38
Hierbij toch nog een paar foto's:
.
nofear02
21-04-2008, 14:48
nofear02
21-04-2008, 14:55
nofear02
21-04-2008, 15:00
nofear02
21-04-2008, 15:06
nofear02
21-04-2008, 15:11
nofear02
21-04-2008, 15:16
nofear02
21-04-2008, 15:25
nofear02
21-04-2008, 15:54
nofear02
21-04-2008, 16:00
nofear02
21-04-2008, 16:07
.
nofear02
21-04-2008, 16:12
Waauw, die Superamerica is gaaaaaf :D! Hopelijk binnenkort eentje spotten :).
Nog een aantal foto's van de drie provinciënrit gevonden.
De rest van de foto's is te vinden op: www.mtange.nl (http://www.mtange.nl/Photography/p17_sectionid/30)
Op de laatste foto Alfer in de 328.
Dit waren dan echt de laatste foto's. Overigens kun je altijd vragen voor foto's van een bepaalde auto, ik kan altijd kijken of er wat tussen zit.
Dank je wel voor de mooie foto van mijn Ftrots! Kan je hem mij in z'n werkelijke formaat sturen?
groeten, Menno
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.