View Full Version : Modena Ferrari Track Days, Nürburgring, 26 & 27 jun 2007
nofear02
28-03-2007, 21:05
Zijn er mensen die misschien hierheen willen? Het is dinsdag en woensdag
robert ik ben wel van plan te gaan :D aangezien Spa dit jaar niet i
nofear02
28-03-2007, 22:38
robert ik ben wel van plan te gaan :D aangezien Spa dit jaar niet isOke, dat begint al goed dan. Ik neem aan dat Vu, Ivo en Gai misschien ook interesse hebben, als ze niet op vakantie zijn. Misschien kunnen we een beetje contact houden met elkaar wie er tegen die tijd echt zeker weet dat ie gaat en wanneer. Maarten, en jij
ja of een lijstje maken wie er zoiezo gaan en/of degene die misschien gaan + welke dagen de heren gaan natuurlij
nofear02
28-03-2007, 22:56
Goed idee Patrick. We zullen zien. Want als ik deze foto's bekijk van die site; dat ziet er wel eventjes goed uit zeg...
http://www.modena-trackdays.com/index.php?id=261 en dan:
Startpage / Photo Galleries / F 1 and Sport prototyp
De bedoeling is dat ik dan in Italie zit met het verse gezinnetje, hopelijk kan ik mijn (v)echtgenote dan nog even overhalen om naar Maranello te gaan. Dat zou natuurlijk even mooi compenseren
Nou dit is lekker ingepland zeg! Heb 27e en 28e tentamens :( Dat wordt dus helemaal niks als ik hier naartoe zou gaan! Nouja... Er is vast nog wel meer leuks om naartoe te gaan dit jaar
ForzaFerrari
30-03-2007, 08:58
Het lijkt me geweldig... ga toch niet op vakantie. Maaarrrrr... het kan zijn dat ik op 'tour' ben psies in die maand met een band; nee, ik speel niet, ben 'maar' de fotograaf ;) ..
Fumacher
30-03-2007, 09:17
Moeilijk, kan echt niet zeggen of ik kan gaan. Ivo en ik hebben het hier al wel over gehad......maar tis best ver hoor! We dachten eraan om te overnachten enzo....maar we zijn niet verder gekomen dan dit :
Lijkt me opzich ook wel leuk om eens te gaan kijken. Dan is dat meteen een goede vervanger voor de Spa Ferrari Days.
Het programma ziet er in ieder geval goed uit:
http://www.modena-trackdays.com/uploads/media/Timetable_Tuesday_01.pdf
http://www.modena-trackdays.com/uploads/media/Timetable_Wednesday_01.pdf
.
nofear02
30-03-2007, 20:42
Moeilijk, kan echt niet zeggen of ik kan gaan. Ivo en ik hebben het hier al wel over gehad......maar tis best ver hoor! We dachten eraan om te overnachten enzo....maar we zijn niet verder gekomen dan dit :)Heey Vu/Ivo, willen jullie dan 2 dagen gaan of zo? Of vind je het te ver om op een dag heen en weer te rijden?
Afijn, áls jullie gaan, dan gaan er dus heen:
-patrick
-vu
-ivo
-robert
-mtange ?
Moeten we idd wel ff contact houden, want dit zou al wel leuk zijn, om elkaar daar te ontmoeten. Sterker nog, als ik weet dat jullie er zijn en we elkaar daar ff kunnen ontmoeten, dan vind ik dat wel een extra reden voor mij om te gaan (!). Of wie weet kunnen sommigen ook nog wat met elkaar knoeien met auto's ivm gecombineerd vervoer, hetgeen de rit er naartoe en terug veel goedkoper zal maken.
En trouwens, het kon wel eens zo zijn, dat ik sowieso met 2 mensen daar naar toe ga, want ik denk dat ik moet.... ssst! (geheimpje) ;
Lijkt me opzich ook wel leuk om eens te gaan kijken. Dan is dat meteen een goede vervanger voor de Spa Ferrari Days.
Het programma ziet er in ieder geval goed uit:
http://www.modena-trackdays.com/uploads/media/Timetable_Tuesday_01.pdf
http://www.modena-trackdays.com/uploads/media/Timetable_Wednesday_01.pdf
Man man, wat een programma zeg! Dat krijg je toch ook niet bij elkaar verzonnen! Dat belooft een gigantisch spektakel te worden geloof ik.. Moet toch een hoop laten schieten voor die studie zeg :) Nee het zit er helaas niet in voor mij om te gaan, maar er is vast nog wel meer leuks om naartoe te gaan dit jaar. Ben wel erg benieuwd hoe het er op zo'n evenement aan toe gaat
Fumacher
31-03-2007, 13:07
Zou wel tof zijn als we met een groepje daar zijn. We plannen dit nog eens goed in dan. Miss dat we daar nog veel voordeel mee kunnen krijgen ;)
Ik heb er wel ontzettend veel zin in! Is echt een must om daarbij te zijn.
V
nofear02
31-03-2007, 14:14
Zou wel tof zijn als we met een groepje daar zijn. We plannen dit nog eens goed in dan. Miss dat we daar nog veel voordeel mee kunnen krijgen ;)
Ik heb er wel ontzettend veel zin in! Is echt een must om daarbij te zijn.
VuJa ik begin er eigenlijk ook wel zin in te krijgen! Ik heb er nou al zóveel over gehoord, en t schijnt helemaal geweldig te zijn. Flemishsilver had het al over dé bedevaartsplaats voor Ferraristi. En t is dik in de vakantieperiode; ik hoef niet te werken, dus ik moet met gemak er naartoe kunnen. En als we als groepje gaan of samenkomen: is nog 10x leuker!
Ik ben vóór! :).
Gairo en Bert; hoe zitten jullie? Wie nog meer
Lijkt me heel leuk ik wil er wel heen
maar het word dit jaar wel een heel druk F-jaar
maar dat maakt niet uit :
Ik wil graag mee, ik heb echt behoefte om weer wat Italiaans' schoon te anschalten...
Fumacher
04-06-2007, 09:57
wil er graag heen, maar tis net voor mn eindtentamens gepland. Verder is het doordeweeks......heel onhandig aangezien mensen werken/ studeren
nofear02
04-06-2007, 12:00
Zou wel tof zijn als we met een groepje daar zijn. Ik heb er wel ontzettend veel zin in! Is echt een must om daarbij te zijn. Vu
wil er graag heen, maar tis net voor mn eindtentamens gepland. Verder is het doordeweeks......heel onhandig aangezien mensen werken/ studeren. ? :
Erikderaaf
04-06-2007, 13:13
ik heb er al vrij voor gevraagd (neig naar de woensdag....) :
Ja ik begin er eigenlijk ook wel zin in te krijgen! Ik heb er nou al zóveel over gehoord, en t schijnt helemaal geweldig te zijn. Flemishsilver had het al over dé bedevaartsplaats voor Ferraristi. En t is dik in de vakantieperiode; ik hoef niet te werken, dus ik moet met gemak er naartoe kunnen. En als we als groepje gaan of samenkomen: is nog 10x leuker!
Ik ben vóór! :).
Gairo en Bert; hoe zitten jullie? Wie nog meer?
Sorry Robert, ik pas. Heb nog examens tijdens die dagen dus ik kan sowieso niet mee. Wel heel jammer vooral als je het programma eens bekijkt
Greetz
Reibe
Fumacher
04-06-2007, 21:51
? :D
ssst...mn mama leest dit namelijk mee!:
Erikderaaf
05-06-2007, 14:00
ben benieuwd wie er allemaal komen...
Dinsdag
-
-
Woensdag
- Erikderaaf*
- Ricars*
edit:
- 250lm*
- nofear02
Ik ben ook van plan om hier eens te gaan kijken. Lijkt me een evenement wat echt de moeite gaat zijn!
Moet alleen nog even afwachten hoe ik met school zit, maar waarschijnlijk ben ik tegen die tijd wel al klaar
WOW!!!
Dat ziet er zeer indrukwekkend uit :)
Ik ben zeker van de partij, dat had Erik zelfs al aangegeven :
Erikderaaf
05-06-2007, 21:47
klopt ;)
Zow wat een fotos'!!! al die enzo's... F50's.... en ik zie die leuke '348' met die best gezellige motor erin :
Zie ook http://www.modena-trackdays.com/
Maar jee wat zie ik:
Reunie van Ickx EN Redman in de 312PB!!!!! Das alleen al de moeite!!
Leuk lijstje van wat er dit jaar sowieso is:
Ferrari 641/2 ex Mansell
Ferrari 312 PB
Ferrari 365 GT/C 4
Ferrari 642 ex Prost
Ferrari GTO
Ferrari 365 GTB
Ferrari F 93A ex Alesi
Ferrari 250 LM
Ferrari 512 BB
Ferrari 312 T2 ex Lauda
Ferrari 250 GT SWB
Ferrari 512 BBi
Ferrari 126 C ex Johansson
Ferrari 250 Europa
Ferrari 308 GTB
Ferrari F 300 ex Schumacher
Ferrari Daytona Competition
Ferrari 360 Challenge
Ferrari F 310 B ex Irvine
Ferrari Daytona Spider
Dino 246 GT
Ferrari F1 88 ex Berger
Ferrari Enzo Prototipo
Dino 246 GTS
Ferrari 412 T2 ex Alesi
Ferrari 275 GTS
Aston Martin DB 4 MKll
Dallara-Ferrari ex Alboreto
Ferrari 275 GTB Short Nose
Maserati 250F
McLaren-Peugeot ex Häkkinen
Ferrari 330 GT 2+2
Maserati Merak SS
Jordan 2004
Ferrari 330 GTC
Cobra Daytona Coupe
Ferrari 365 GT 2+2
Porsche 911 RS
nofear02
12-06-2007, 23:10
-patrick
-vu
-ivo
-robert
-mtange ?
Moeten we idd wel ff contact houden, want dit zou al wel leuk zijn, om elkaar daar te ontmoeten. Sterker nog, als ik weet dat jullie er zijn en we elkaar daar ff kunnen ontmoeten, dan vind ik dat wel een extra reden voor mij om te gaan (!). Of wie weet kunnen sommigen ook nog wat met elkaar knoeien met auto's ivm gecombineerd vervoer, hetgeen de rit er naartoe en terug veel goedkoper zal maken.
Voor zover ik nu weet, zijn het:
- patrick
- niels
- robert
- mtange
- daan
- Erikderaaf*
- Ricars
- vu **
- ivo ** = ** willen wel maar moeten waarschijnlijk LEREN :D.
en let op; we gaan er die duitser ontmoeten; heiko! lijkt me leuk! zie de draad in hun sectie.
Erikderaaf
12-06-2007, 23:58
welke dag hebben jullie gepland?? ik de woensdag.... (kan ik mijn gebrekkige deutsche sprache weer een beetje gebruiken :)
nofear02
13-06-2007, 11:59
welke dag hebben jullie gepland?? ik de woensdag.... (kan ik mijn gebrekkige deutsche sprache weer een beetje gebruiken :) )Niels und ich beide Tage. MichaelT: Mittwoch wie Sie. Zo goed? :)
Freue mich darauf!
ps; duits oefenen kan ook in de duitse sectie hoor ;
Erikderaaf
13-06-2007, 13:42
ok (duits oefenen word voor mij sowieso een afgang;)
ich gehe nur auf die Mittwoch :D vielleicht ein mini-meeting in der pitbox mit die deutsche mitglieder von f-chat ;
Erikderaaf
18-06-2007, 22:14
**PLING** nog 8 dagen!!!
(zijn er nog meer die gaan??)
Ik hebt er zin an
:
Voor diegene die nog gaan morgen en woensdag veel plezier! Ik zie hopelijk jullie foto's wel verschijnen! :)
Ik heb er voor gekozen om toch maar niet te gaan. Het weer zit volgens mij niet zo mee en ik denk dat ik nog wel een paar dagen nodig heb om bij te komen van de Maranello trip.. :
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.