PDA

View Full Version : Lavazza Viva Italia, Assen, 28 mei 2007 (praat)

JWA
28-03-2007, 15:37
Op de 2e pinksterdag gaan we natuurlijk allemaal weer naar Viva Italia in Assen.

Al een aantal jaren komen we 's morgens met een groep van voornamelijk Ferrari's bij mijn bedrijf in Enschede bij elkaar.
Vervolgens gaan we dan gezamelijk naar Assen.

Ook dit jaar staat dit weer in de planning.
14 ferrari's hebben zich al gemeld.
We verzamelen op de 28e mei om 08.30 uur bij De Assinkhof aan de Hengelosestraat in Enschede.
Koffie en thee met iets lekkers wordt door mij aangeboden.
Het vertrek staat tegen 09.30 uur gepland.

Heb je zin om ook te komen laat me dat dan even weten zodat ik weet hoeveel koffie ik moet zetten.

JW

JWA
02-04-2007, 12:48
Geweldig Ramon,

Enschede is natuurlijk wel een omweg voor jullie.
We zien jullie graag verschijnen.

grtn JW

Oscarvgb
17-04-2007, 23:23
Op de 2e pinksterdag gaan we natuurlijk allemaal weer naar Viva Italia in Assen ... JWA

Beste JWA.
Ook ik heb me aangemeld voor dit evenement.Het lijkt me leuk om met jullie mee te rijden.Dus.....tot dan

Gr Oscar

.

Beach58
18-04-2007, 13:25
Enschede is een flinke omweg voor ons,het is al zo'n eind!
Wij rijden vanaf Zeeuws Vlaanderen,Antwerpen,Breda Utrecht en Zwolle naar Assen,misschien kunnen we ergens afspreken onderweg op centraal punt?

JWA
18-04-2007, 20:33
Het tijdschema is iets aangepast.

De groep wordt steeds groter daardoor zal het niet mogelijk zijn om deze op de gewone route bij elkaar te houden.
En dat is nou net een van de leukste dingen van het rijden met zo'n groep.

We gaan nu over de snelweg.
Enschede - Apeldoorn - Zwolle - Hogeveen - Assen.

Om op tijd in Assen te zijn is het koffiedrinken iets vervroegd

Aankomst Enschede 8.00 uur, koffie
Vertrek Enschede 9.00 uur.
Aankomst Assen 10.30 a 11.00 uur.

Dat betekend dat we tegen 10.00 uur a 10.15 uur bij Zwolle zijn.
Komen jullie niet naar Enschede kun je hier natuurlijk ook aansluiten.
Wellicht het beste wachten bij een tankstation net na Zwolle (ik ken er zo geen een)

.

575 GTC
18-04-2007, 21:09
Ik ga ook

maar hoe, wie of wat weet ik nog niet

.

nofear02
23-04-2007, 20:46
2e pinksterdag

maandag 28 mei 2007

Viva Italia in Assen.

1e groep: 14 ferrari's vanaf JWA:

08.00 uur bij De Assinkhof aan de Hengelosestraat in Enschede.
Koffie en thee met iets lekkers wordt door jwa aangeboden.

09.00u vertrek over de snelweg:
Enschede - Apeldoorn - Zwolle - Hogeveen - Assen.

10.00 uur a 10.15 uur bij Zwolle,
Hier kunnen mensen aansluiten (bij een tankstation net na Zwolle).

2e groep: vanaf Ramon ! = Nesselande Boulevard - R'dam !

A12 vanaf Den Haag ri Utrecht: afslag nr 9 Zevenhuizen
A16/A20 vanaf Breda/R'dam ri Utrecht: afslag nr 17 Nieuwerkerk

(precieze gegevens volgen via pm)

verzamelen: 8.45 - vertrek: 9.15

aankleefpunt 1: parkeerplaats Bijleveld A12 (= bij de meern)
aankleefpunt 2: parkeerplaats Holkerveen A28 (= net na amersfoort vóór Nijkerk)

(wordt alleen even heel rustig over de P-plaats gereden voor andere F's om aan te sluiten!)

10.45 a 11.00u totale aankomst Assen!

Ga je mee; geef een reactie, of pm JWA, Ramon of mij!

Ramon.S
23-04-2007, 23:27
Wij vertrekken vanuit Zeeuws Vlaanderen richting Assen via Ramon (Rotterdam),als er meer liefhebbers zijn laat het even weten.Always welcom! Nesselande Boulevard is een schitterende lokatie. Ik denk dat ze ineens allemaal in Nesselande willen blijven om foto's te maken Onno ;)

Dusss alle @ gezonde F-mensen van het goede leven! Verzamelen de 28e mei om 8.45 uur in Nesselande Boulevard om vandaar uit gezamenlijk richting de Viva Italia meeting in Assen te rijden

lex348
23-04-2007, 23:45
ik zit dan in spanje jammer

.

nofear02
24-04-2007, 00:11
ik zit dan in spanje jammerohw ja; sjit; da;s waar ook. jammer lex! verdorie

JWA
25-04-2007, 21:00
Robert, het wordt tijd voor F-chat stickers op de f's

nofear02
25-04-2007, 21:52
Robert, het wordt tijd voor F-chat stickers op de f's. Oh ja, dat moet ik ook nog eens een keer regelen ja :D

250lm
07-05-2007, 21:01
En alvast een voorproefje:

http://www.ferrariownersclub.co.uk/happenings/2005/may/viva_italia/report.asp
.

JOTTO
10-05-2007, 20:44
Sorry
Ik ben zeker op assen maar dan met een Fiat 600 abarth tc (racer)
Ik zal daar een aantal ronde rijden in een demo rit.Ga daar proberen de auto goed af te stellen.Dus voor mij die dag geen Ferrari !
Maar Forza Ferrari !!!

575 GTC
10-05-2007, 22:26
Oh ja, dat moet ik ook nog eens een keer regelen ja :D.

ja die wil ik 1 voor mijn fiets !

ik zou er graag naar toe willen maar Assen is zo eind weg 225 km
en met de trein duurt het ruim 3 uur en een kaartje is dan ook niet goedkoop :(

dus ik twiefel of ik ga. Ik wil wel maar heb geen zin om heel dat eind met de trein te moeten

.

Beach58
11-05-2007, 09:02
Ca 370km voor ons!!dat zijn dan wel F km's dat maakt het een stuk aangenamer.

ja die wil ik 1 voor mijn fiets !

ik zou er graag naar toe willen maar Assen is zo eind weg 225 km
en met de trein duurt het ruim 3 uur en een kaartje is dan ook niet goedkoop :(

dus ik twiefel of ik ga. Ik wil wel maar heb geen zin om heel dat eind met de trein te moeten

micha1980
12-05-2007, 01:26
ik ga dit jaar niet naar assen, heel eindje rijden en aangezien ik nog ......veeel werk heb met de kidsroom en zeker wel na spa italia wil gaan, moet ik soms wat prioriteiten stellen...tevens ziet het ernaar uit dat ik ook xx juni bij Robert aanwezig zal zijn.. maar ik zie graag de pics tegemoet komen op de site :)

nofear02
13-05-2007, 11:23
Stand van zaken tot nu toe voor Assen;

Vanuit het oosten: JWA gaat met zijn groep via Zwolle naar Assen (16 !! Ferrari's!).

Vanuit het westen: Ramon gaat met Onno en heel misschien ik ernaar toe, waarbij we hopen dat er onderweg nog wat mensen aansluiten. Dat mag ook met gewone auto's hoor! Er zal veel gecontroleerd worden op dat traject, dus ik neem aan dat er echt niet met continu 180 km p/u naar toegereden wordt. In bovenstaande beschrijving kan je zien waar je aan kan sluiten. Er wordt niet echt 'gestopt' maar gewoon even langzaam over het parkeerplaats-gedeelte van bij een tankstation gereden en zó gelijk weer de snelweg op, dan kunnen mensen zó aansluiten/ meerijden, is geen enkel probleem. En rijd je toch ff lekker mee. Vlak na Amersfoort komt Oscar met zijn 360 erbij. Cor, ga jij ook nog?

VLAK NA ZWOLLE MIXEN DE 2 GROEPEN TOT ééN GROTE GROEP! Dus dat is natuurlijk super.

Dus Dirk-jan, Arie, Pascal, Maarten, Mark, Jan, Niels, Cor, Robert, Marcel, Roger, Erik, alle Vincents, kijk even in jullie agenda wat je doet!!

Peter en Lex zijn dan jammer genoeg op vacantie

575 GTC
13-05-2007, 22:06
dat klik heel leuk en gezellig

ik zou heel graag mee willen, gaat er niemand uit het zuide maar ik mee mee zou kunnen ??

nofear02
16-05-2007, 20:21
ik zal maar weer eens even met wat info komen :

STAND VAN ZAKEN TOT NU TOE VOOR ASSEN;

Vanuit het oosten:
- JWA gaat met zijn groep (16 !! Ferrari's!).

Vanuit het westen/zuiden:
- Ramon + Darnell,
- Onno + Jolanda,
- Oscar + kennis
- Robert Nofear (heeel misschien, en anders kom ik 2 uur later)
+
waarschijnlijk ook:
- huijsje + gairo + misschien Johan (!)

Deze 2 groepen mixen vlak na Zwolle!

al aanwezig / op eigen initiatief:
- Ivo + Vu + Niels
- Arie + zoon, + Gakske
- Jotto is er al; die is aan t racen!

Dus dit is een behoooorlijke groep!

Dus Dirk-jan, JW, Mark, Cor, Robert, Marcel, Roger, Erik, RobinL, alle Vincents, etc, kijk even in jullie agenda wat je doet!! :)

Peter en Lex zijn dan jammer genoeg op vakantie.

RedmondialTCab
17-05-2007, 12:24
Guys,

Ik was ook van plan te gaan, maar hebben jullie allemaal paddock kaarten voor Assen?
Volgens mij is de inschrijving al sinds 25 april gesloten.Of gaan jullie de F's op de gewone parkeerplaatsen neerzetten?

Ik weet het nog niet of ik dat doe. Ik wil er echter graag zicht op houden!!!
Anders loop ik niet lekker op Assen rond te kijken

Ramon.S
17-05-2007, 12:35
Guys,

Ik was ook van plan te gaan, maar hebben jullie allemaal paddock kaarten voor Assen?
Volgens mij is de inschrijving al sinds 25 april gesloten.Of gaan jullie de F's op de gewone parkeerplaatsen neerzetten?

Ik weet het nog niet of ik dat doe. Ik wil er echter graag zicht op houden!!!
Anders loop ik niet lekker op Assen rond te kijken.Cor, we krijgen wat extra Vip kaarten toegestuurt om ook het circuit op te gaan. Deze kan je achter je ruit plaatsen dus geen zorgen daar. Er is voor ons een prachtige ruimte gereserveerd bij het circuit. Laat me weten hoe en of je ook met ons via Nesselande (R-dam) wil rijden anders hoor ik het wel.

Erikderaaf
19-05-2007, 09:12
hee hier staatie ook al! Ik ben die dag ook aanwezig, als de weermannen een beetje meewerken!

Kunnen we de mensen van f-chat herkennen? iets van een sticker, beschrijving etc etc

nofear02
19-05-2007, 09:21
hee hier staatie ook al! Ik ben die dag ook aanwezig, als de weermannen een beetje meewerken!

Kunnen we de mensen van f-chat herkennen? iets van een sticker, beschrijving etc etc?Leuk Erik! leren we gelijk een nieuweling kennen. bekijk even een paar foto's van ons en onze wagens in de evenementen-sectie; bij f-chat meetings, nieuwe waterweg-rit en 1e clubhuis-meet, en schrijf even wat tipo's met hun kentekens op. ik pm je ze wel van degene die gaan. en ik pm je mijn telefoonnummer, dan kunnen we afspreken. komt goed

JWA
19-05-2007, 17:01
Even een wijziging voor de 2e pinksterdag.

De groep uit Enschede komt (voor het eerst in een aantal jaren) niet bij mij bij elkaar.
We beginnen nu in de showroom van Wiggers Mastercars aan de Ir. Hanlostraat 2 in Enschede.
De eigenaar rijdt zelf ook met ons mee naar Assen.

Zijn er nog mensen geinteresseerd om met ons mee te rijden.
Laat het me dan even weten.
Ontvangst bij Wiggers is om 08.00 uur
Na een kop koffie en het bewonderen van de auto's vertrekken via de snelweg om 09.00 uur.

JWA

.

vin
20-05-2007, 21:20
Ik had graag langs gekomen maar helaas, misschien op een volgend evenment.

Tot danzou ik zeggen.

Groeten,
Vincent

.

modena82
21-05-2007, 20:24
Heb besloten om aankomende maandag ook een kijkje te gaan nemen. Zit er aan te denken om een hotelovernachting te boeken.... Als dit lukt in pinksterweekend ... geen idee.

Is er iemand hier die weleens een hotelovernachting heeft geboekt vooraf viva italia ? (qua drukte enzo)

.

nofear02
21-05-2007, 23:34
Heb besloten om aankomende maandag ook een kijkje te gaan nemen. Zit er aan te denken om een hotelovernachting te boeken.... Als dit lukt in pinksterweekend ... geen idee.

Is er iemand hier die weleens een hotelovernachting heeft geboekt vooraf viva italia ? (qua drukte enzo)Heey wat goed Ingmar! Dan zien we jou ook eens! Ik had je nog willen pm-en of je anders met mij had willen meerijden, maar ik ga pas later hoor, dus is niet zo handig. En jij hebt je eigen wagen al wel. Vlakbij Assen overnachten geen idee. Je hebt wel een paar motels op de weg er naar toe; t hoeft evt toch niet IN assen te zijn. Evt gewoon ff googelen; "hotels assen". Of overnachting Assen, bed and breakfast, zimmer frei Assen etc. Zal best veel mogelijk zijn

nofear02
22-05-2007, 17:57
Jongens, de groep groeit en groeit :D ! :

STAND VAN ZAKEN TOT NU TOE VOOR ASSEN;

Vanuit het oosten:
- JWA gaat met zijn groep (16 !! Ferrari's!).

Vanuit het westen/zuiden:
- Ramon + Darnell,
- Onno + Jolanda,
- Oscar + kennis,
- Cor (onder voorbehoud)
- Robert Nofear (heeel misschien, en anders kom ik 2 uur later)
+
waarschijnlijk ook:
- huijsje + gairo + misschien Johan (!)
- erik de raaf
- daan
- erik s (heeel misschien)

Deze 2 groepen mixen vlak na Zwolle op parkeerplaats: 'de markte' (= na vlak afslag 'Ommen'/N34)!

al aanwezig / op eigen initiatief:
- Ivo + Vu + Niels
- Arie + zoon, + Gakske
- Ingmar
- Jotto is er al; die is aan t racen!

Dus dit is een behoooorlijke groep! oost: ca. 20 man, + west/zuid: 22 man!! = 40 alles bij elkaar!

Dus Dirk-jan, JW, Mark, Robert B, MarcelL, Roger, RobinL, alle Vincents, etc, kijk even in jullie agenda wat je doet!! :)

(Peter en Lex zijn dan jammer genoeg op vakantie)

nofear02
22-05-2007, 18:16
Jan-Willem: van enschede via apeldoorn naar zwolle = 118 km
Ramon: van jou thuis langs P Holkerveen (76km) naar zwolle = 134 km.

JW vertrekt om 9.00u en zal dan om 10.15 bij 'de markte' zijn
Dan moet jij eigenlijk ook om 9.00u wegrijden en een klein beetje doorrijden om daar ook op tijd te zijn. Passeertijd bij P Holkerveen = dan 9.45u.

Aankomsttijd Assen; 10.45-11.00u

ps: als de 2 groepen liever bij elkaar komen bij een tankstation, zodat sommigen wellicht gelijk even kunnen tanken; kan ook; dat is 15 km verder dan 'de markte'; dan is er een shell-tankstation (klopt toch Peet?)

Pterps
22-05-2007, 18:35
ps: als de 2 groepen liever bij elkaar komen bij een tankstation, zodat sommigen wellicht gelijk even kunnen tanken; kan ook; dat is 15 km verder dan 'de markte'; dan is er een shell-tankstation (klopt toch Peet?).

Moet ik even nakijken hoe dat allemaal heet Robert. Ik weet dat je tussen Zwolle en Staphorst een Shell station hebt (vlak voor staphorst). Let bij Staphorst goed op je snelheid, ze staan daar vaak to controleren vanachter de geluidswal

nofear02
22-05-2007, 18:38
Moet ik even nakijken hoe dat allemaal heet Robert. Ik weet dat je tussen Zwolle en Staphorst een Shell station hebt (vlak voor staphorst). Ja, die bedoel ik ja. Dat kan dus evt ook nog. Moeten jwa en ramon maar even bepalen

Erikderaaf
22-05-2007, 19:14
Maak hier maar wat anders van robert

- erikderaaf -> Gaat zeker. even kijken hoe het gaat lopen met eventuele passagiers hier.

ik begrijp dat er op een bepaalde plek word afgesproken langs de snelweg zodat we met een grote groep aankomen daar in assen? en dan voor de volledigheid ook niet-ferrari eigenaren

nofear02
23-05-2007, 07:42
nog maar 5 nachtjes slapen!....

2e pinksterdag

maandag 28 mei 2007

Viva Italia in Assen.

1e groep: 16 (!) ferrari's vanaf Wiggers in Enschede (JWA):

08.00 uur bij Wiggers Mastercars aan de Ir Hanlostraat in Enschede.
Koffie en thee met iets lekkers wordt in de showroom aangeboden.

09.00u vertrek over de snelweg:
Enschede - Apeldoorn - Zwolle - Hoogeveen - Assen.

10.15 uur 15 km na Zwolle bij Shell-station 'Dekkersland' aan de A28, hectometerpaal 109,4.
Hier kunnen mensen aansluiten, ook de niet f-bezitters!

2e groep: vanaf Ramon ! = Nesselande Boulevard - R'dam !

A12 vanaf Den Haag ri Utrecht: afslag nr 9 Zevenhuizen
A16/A20 vanaf Breda/R'dam ri Utrecht: afslag nr 17 Nieuwerkerk

(precieze gegevens volgen via pm)

verzamelen: v.a. 8.30 - vertrek: 9.00

aankleefpunt 1: parkeerplaats Bijleveld A12 (= bij de meern)
aankleefpunt 2: parkeerplaats Holkerveen A28 (= net na amersfoort, vóór afslag Nijkerk)

(wordt alleen even heel rustig over de P-plaats gereden voor andere F's om aan te sluiten!)

en dus ook om 10.15 - 10.30 uur bij Shell-station Dekkersland, ná Zwolle, hecto 109,4, mixen met groep JWA

11.00u totale aankomst Assen!

Ga je mee; geef een reactie, of pm JWA, Ramon of mij!

ca 25 f-chatters bij elkaar, 20 Ferrari's, 40 man in totaal!!

modena82
23-05-2007, 18:01
Ik bekijk de weersvoorspellingen voor aankomende maandag al een tijdje, en de verwachtingen zijn matig te noemen. Hopelijk is dat voor velen geen reden om af te haken

Fumacher
23-05-2007, 18:07
Voor degenen die interesse hebben:in de Spits zijn er kortingsbonnen van 2E voor dit evenement

Beach58
23-05-2007, 22:18
Het ziet er toch niet echt geweldig uit wat de weersvoorspelling betreft voor maandag...........

micha1980
23-05-2007, 23:08
Neem jij dan wat zon mee Onno :)

Het ziet er toch niet echt geweldig uit wat de weersvoorspelling betreft voor maandag............
.

nofear02
23-05-2007, 23:17
Het ziet er toch niet echt geweldig uit wat de weersvoorspelling betreft voor maandag............Ach, er zal best een buitje kunnen vallen ja, want het is miv zaterdag; overgang naar wisselvallig weer, maar t is wel 17-20 graden, zuidenwind, en dus geen regen vanuit het noordwesten van de noordzee bijv. Neerslaghoeveelheid; tussen de 1 en 7 mm. Dat is niet veel hoor. t zal dus wel meevallen. Tuurlijk, er staat 80% kans op een bui. maar dat is niet; 80% van de tijd regent het. En t is pas over 5 dagen... Ik denk dat t meevalt

RedmondialTCab
24-05-2007, 02:39
Aldus Robert Paulusma ;)

http://www.pietpaulusma.nl/hetweer.html

Zeg Ramon, Die stikkers, zijn die alleen maar voor om op het circuit te rijden of zijn dit ook paddockplaatsen

JWA
24-05-2007, 11:38
De sticker is je gratis toegangsbewijs voor het paddock.
Zonder sticker moet je dus voor de toegang betalen.
Bij aankomst op het paddock wordt gevraagd of je mee wilt rijden op de baan.

Als het weer tegen zit is dat natuurlijk erg jammer.
Maar ik ga in ieder geval.

JW

Ramon.S
24-05-2007, 21:01
Jongens even allemaal voor de goede orde ;)

Maandag is "Viva Italia "! Ik krijg p.m. mails van diverse mensen of ik wel of niet ga.
Laat ik het zo zeggen: Als het miezerig weer is, ga ik gewoon! omdat mijn Fhurairie niet smelt. Bij echte heftige stort regens ga ik uiteraard niet! omdat ik geen zin heb te verhiftiften in de onweer en stortregens oke? Misschien is het handig even het weer en de vooruitzichten van zondagavond ook af te wachten en beslis dan pas. Daar is het nu dus te vroeg voor.
De organisatoren van Viva heeft ons laten weten dat wij met z'n allen echt van harte welkom zijn en het zou dus sneu zijn, als er niemand zou gaan omdat we ineens allemaal dezelfde mening hebben.

De stickers die we hebben geeft ons een zeer goede parkeerplaats op het circuit (Cor) dus daar hoeven we absoluut niet bang voor te zijn de auto's staan veilig. Ik denk dat Robert er nog wel wat aan zal toevoegen.

Dus "conclusionen"we zien wel!........(watjes!) ;

nofear02
24-05-2007, 23:45
Jongens even allemaal voor de goede orde ;) ... Dus "conclusionen"we zien wel!........(watjes!) ;)Helemaal goed gezegd Ramon! Ben t er helemaal mee eens. We moeten nu nog niet gaan paniekeren. Ik volg het weer in nederland vaak vrij goed, omdat ik met de sportfotografie zit op zaterdag (buiten) en hoevaak ik de afgelopen 15 jaar al verrast ben door het weer hier in dit land, dat hou je niet voor mogelijk. Wel regen als t droog zou zijn, en andersom. Een band van bewolking kan zómaar ineens in twee-en scheuren, en/of net 100 km naar rechts buigen etc. Dus laten we eerst eens wachten tot zeg zondag 20.00u. Ik kijk dan altijd veel sites af, waaronder (heel belangrijk) www.buienrader.nl en tegenwoordig dan vooral de europese versie. Dan zie je tenminste écht de regen (echt superfantastisch!) (en dan nog kan t ineens anders worden). Zoals ramon zegt; met stortregens ga je natuurlijk niet met een F rijden. Maar als het nou over de hele dag genomen 2x 45min miezert of een beetje regent, nou én? Wat moet anders zo'n organisator dan wel niet??

.

Fumacher
26-05-2007, 10:44
Ik heb er echt heel erg veel zin in!!!! Weersvoorspellingen zijn redelijk goed. Het zal wat bewolkt zijn en kans op een bui. Ik wil fotooooooooooos maken :

Ricars
26-05-2007, 21:52
Ik ga ook zeker, dus niet meer misschien :)

Om goede foto's te nemen kan het het beste een beetje bewolkt zijn. Bij al te felle zon is de bovenkant van de auto altijd overbelicht. Dus wat mij betrefd droog en bewolkt :

250lm
27-05-2007, 00:39
Volgende email ontvangen. Voor korting kan je deze uitprinten maar stuur mij even een PM dan forward ik het oorspronkelijke mailtje naar je. Of kan Robert dit in een keer aan iedereen zenden???

Niels

LAVAZZA VIVA ITALIA!
PINKSTERMAANDAG 28 MEI "€œ TT CIRCUIT ASSEN

Italiaanse automerken spreken al jaren tot de verbeelding en prikkelen onze fantasie. Voor veel liefhebbers van bolides uit dit sfeervolle land is het zelfs een diepgewortelde passie. Gelukkig voor hen staat het bekende en populaire evenement LavAzza Viva Italia! weer op de kalender.

Op Pinkstermaandag 28 mei wordt het TT Circuit Assen volledig tot Italiaanse paddock omgedoopt. Tijdens dit sfeervolle en authentieke evenement kunt u honderden klassieke en moderne Italiaanse modellen bewonderen. Een eerbetoon aan alle Italiaanse schoonheid: LavAzza Viva Italia!

Dit jaar gaat Viva Italia! voor het eerst verder onder de naam LavAzza Viva Italia, gezien de nieuwe samenwerking met het exclusieve koffiemerk LavAzza. Tijdens het evenement kun je dan ook exclusief genieten van een heerlijk kopje LavAzza koffie!

PRACHTIGE DEMO'S OP HET CIRCUIT!
Uiteraard kunt u tijdens LavAzza Viva Italia behoorlijk wat spektakel op de baan verwachten. Zo zullen verschillende demoruns het publiek verbazen en misschien kunt u zelfs meerijden! Maar er is nog veel meer Italiaanse kracht te zien op het TT Circuit"¦
Circuit Programma
11:00 - 11:30 uur: Vrij Rijden SCARB/ARTC
11:35 - 12:00 uur: AR145/AR 166/Punto Sp/Fiat Barchetta
12:00 - 12:25 uur: Abarth groep Duinkerken/Posthuma
12:30 - 13:15 uur: Sprintcompetitie / Shootout
13:25 - 13:55 uur: Supercars Lamborghini
14:00 - 14:30 uur: Ferrari
14:35 - 15:00 uur: Demo Supercar tegen Racemotor
15:05 - 15:30 uur: Supercars Maserati/GTV 6 Demorun
15:35 - 16:00 uur: Abarth Groep Duinkerken/Posthuma
16:05 - 16:30 uur: Vrij rijden Lancia Club Nederland
16:35 - 17:00 uur: Vrij Rijden Motoren Aprilia
17:05 - 18:00 uur: Vrij Rijden Overigen

Paddock Programma
Ieder heel uur (10.00 - 16.00 uur): Lavazza Barista show
10:00 - 16:00 uur: Meguiars Show & Shine Contest
10:00 - 16:00 uur: Exhaust Contest
10:00 - 16:00 uur: Club Presentaties
11:00 - 16:00 uur: LavAzza Let Your Car Be A Star
16:30 uur: Prijsuitreiking

KRIJG €2,00 KORTING OP EEN ENTREETICKET
Print deze email (inclusief kortingsvoucher) uit, en neem mee naar het TT Circuit op Pinkstermaandag 28 mei. U krijgt dan €2,00 korting op een entreekaart voor maximaal 2 personen

Pterps
27-05-2007, 09:00
Ik heb ons uitstapje naar Rotterdam afgezegd, het weer wordt niet al te best zoals het er nu naar uitziet. Ik hoop voor jullie dat het uiteindelijk meevalt.
Misschien kom ik morgenochtend nog even naar de afgesproken parkeerplaats om wat foto's te maken.

http://www.weeronline.nl/euroaaz.htm

.

Beach58
27-05-2007, 09:39
Wij gaan niet naar Assen ,de weersvoorspelling is niet geweldig en om dan zover(bijna 400km enkele reis via Rotterdam )te rijden daar heb ik geen zin in.
Het is hobby en moet wel leuk blijven.Volgend weekend is er een herkansing dan staat Spa-italia op het programma,daar gaan we zeker heen.
Voor diegenen die toch naar Assen gaan,een plezierige en fijne dag toegewenst

Scuderia Ferrari Nevaeh
27-05-2007, 11:34
Ach, het zal tussen de buien door wel meevallen ;). Levert wel exclusieve film + plaatjes op: Ferrari's en Lambo's in de regen. Iedereen die komt: tot morgen

Erikderaaf
27-05-2007, 11:35
zullen we met zijn allen duimen dat het een beetje goed weer word ?(voorspelling is al fractie beter dan gisteravond....)

...Levert wel exclusieve film + plaatjes op: Ferrari's en Lambo's in de regen...

Inderdaad... dat is zo. Ga straks even een stuk plasticfolie pakken om als het nodig is mijn camera wat beter waterbestendig te maken :

Fumacher
27-05-2007, 13:18
Inderdaad... dat is zo. Ga straks even een stuk plasticfolie pakken om als het nodig is mijn camera wat beter waterbestendig te maken :)

Daar zat ik ook aan te denken! Doe je wat vershoudfolie om de camera heen? Ik weet nog niet hoe ik mn camera ga beschermen. Zit te bedenken wat ik nu allemaal kan doen :D alle tips zijn welkom

Pterps
27-05-2007, 13:21
Daar zat ik ook aan te denken! Doe je wat vershoudfolie om de camera heen? Ik weet nog niet hoe ik mn camera ga beschermen. Zit te bedenken wat ik nu allemaal kan doen :D alle tips zijn welkom.

Ik heb gehoord dat veel sportfotografen een zeem over hun camera en lens gooien

Erikderaaf
27-05-2007, 13:27
Vu, ik heb nog een grote transparante zak. als het goed is past hier alles in.
Gat maken voor de zonnekap van de lens, kap door gat heen steken, wat elastiekspul eromheen. even passen of ook mijn handen door de zak kunnen, anders moet dat van buitenaf (daarom wil ik transparant, kan ik nog door de zoeker kijken en knopjes drukken. Vershoudfolie lijkt me niet echt iets omdat je een in/uitschuivende lens hebt, en een focusring hebt die roteerd (ja moet nog een maandje sparen voor die canon 70-200 F4L IS USM, die heeft dat niet ;)

Fumacher
27-05-2007, 13:54
Vu, ik heb nog een grote transparante zak. als het goed is past hier alles in.
Gat maken voor de zonnekap van de lens, kap door gat heen steken, wat elastiekspul eromheen. even passen of ook mijn handen door de zak kunnen, anders moet dat van buitenaf (daarom wil ik transparant, kan ik nog door de zoeker kijken en knopjes drukken. Vershoudfolie lijkt me niet echt iets omdat je een in/uitschuivende lens hebt, en een focusring hebt die roteerd (ja moet nog een maandje sparen voor die canon 70-200 F4L IS USM, die heeft dat niet ;) )

tnkx!:) Goede tip! Ik ga zo eens in de schuur kijken voor een dergelijke zak. Mn objectief heeft gelukkig geen roterende delen buiten..... maar wel veel knopjes en dergelijke :

Erikderaaf
27-05-2007, 14:21
mijn huidige sigma roteerd.... heb net geprobeerd maar de focus word teveel gehinderd door de zak

heb de zak opengeknipt en over de cam heengelegd paar stukjes ductape en dat gaat wel lukken.

irritant zeg die roterende frontelementen.... over een maandje hoop ik beter te hebben :

nofear02
27-05-2007, 15:11
Wij gaan niet naar Assen ,de weersvoorspelling is niet geweldig en om dan zover(bijna 400km enkele reis via Rotterdam )te rijden daar heb ik geen zin in. Het is hobby en moet wel leuk blijven.Jammer Onno, maar ik begrijp het wel. Ten eerste doe je het voor je ontspanning en in de regen is dat een stuk minder. Bovendien is een km-prijs van een F nou ook niet echt weinig. Je wilt er dan wel plezier van hebben.
Dus met de aankondiging van de knmi gisteren dat maandag geen beste dag wordt, volkomen begrijpelijk. Zelfs met een halve mogelijkheid van regen, begrijp ik dat al. En voor juliie is t een pokke-eind rijden. En volgende week ook al Spa

nofear02
27-05-2007, 15:36
Voor alle andere rijders/mogelijke bezoekers: t is wel nederland; het weer is uiterst ongewis. 1. 4 weerstations spreken elkaar tegen, niemand die het dus echt weet. 2. de verwachting kan in deze situatie totaal anders uitpakken.

ad1 :Meteoconsult: Morgen overdag zal er ook elders wat lichte regen vallen, met soms een zwaardere bui daartussen.
Weeronline: Morgen hebben we te maken met bewolkt en regenachtig weer, daarbij is het met maximaal 14-15 graden a/d frisse kant.
Knmi: Morgen overdag is het bewolkt en de zuidelijke helft krijgt af en toe lichte regen of motregen. Elders is een enkele bui niet uitgesloten
Meteonet: wisselend bewolkt en naast opklaringen overal kans op buien. In de middag trekt vanuit NW-Duitsland
een actief buiengebied over N-nederland mogelijk met onweer.

dus: 'wat lichte regen'; dat stelt niks voor. met 1 of 2 zwaardere buien ertussen, nou ja, regenjack aan en plu mee, niks aan de hand.
'regenachtig'; dat klinkt niet fijn, maar wat houdt dat in? regelmatig regen?, of -achtig = het lijkt op regen, maar is dus niet écht regen; zwaar bewolkt, dreigend, donker, af en toe een spatje? geen probleem
zuidelijke helft lichte regen, prima; assen ligt in t noorden, dus is droog? een bui niet uitgesloten. klinkt als erg droog; prima.
maar nee hoor, meteonet; in de middag een actief buiengebied bla-bla; dat klinkt pas echt niet fijn (overigens: 's ochtends wisselend bewolkt met opklaringen, is ook ff een zonnetje?.
er is dus nog niet veel van te zeggen. t lijkt niet best, maar kan zat meevallen.

want ad 2: gisteren zou het ook niet best zijn; in de ochtend regen. maar dat bleek 's ochtends vroeg van 05.00 tot 9u, en alleen in t uiterste oosten (ov/tw/dr/gr) vieze buien, die daar echter toch ook om half 11 het land uit waren, en een beetje in nh tussen 8 en 9. ik heb in rockanje 5 spetters gehad, en 's middags zon, en het was heet zat. dus nederland had geluk, alleen in het uiterste noordwesten een beetje, en in het verre noord-oosten dan aardig wat. de rest was volkomen droog. en de verwachting was vrijdagavond nog écht ''in de ochtend regen''. dus tjsa.... vanavond maar weer de 4 stations afkijken... :).

Ik ga echter wel zeer waarschijnlijk, is het niet met de F dan toch met een andere wagen; ik wil het daar wel eens gezien hebben, en ik wil een aantal van jullie weer eens zien, en ik wil flyeren, en ik ga op de terugweg weer films ophalen in t land

modena82
27-05-2007, 17:00
Ook ik laat me niet tegen houden door het weer. Ik ga morgenochtend 2 uur heen en 2 uur terug rijden naar Assen... Maar ik ben niet van plan om voor 12 uur aanwezig te zijn. Vind persoonlijk het ochtend programma niet echt super bijzonder ...

(heb overigens de overnachting in een hotel laten schieten) :

nofear02
27-05-2007, 17:48
Volgende email ontvangen. Voor korting kan je deze uitprinten maar stuur mij even een PM dan forward ik het oorspronkelijke mailtje naar je. Of kan Robert dit in een keer aan iedereen zenden??? Niels.niet nodig; iedereen kan hier zijn eigen kortingsbon printen: http://www.402events.com/index.php?id=189
.

Dino308
27-05-2007, 19:48
Vanuit de Eilandenbuurt te Almere zullen in Zwolle een tweetal Ferrari's aanhaken. Het betreffen een Testarossa en een 308 GT4.

Tot morgen

nofear02
27-05-2007, 22:02
oke. t kan nog alle kanten op. moet je kijken:

http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur

wel een lel van een depressie zeg boven frankrijk. de jongens in z-frankrijk krijgen nog serieuze regen vanavond/vannacht

nofear02
27-05-2007, 22:07
ps, ik draag morgen denk ik een rood regenjack, met achterop 'sporting foto'. voor de nieuwelingen om mij te herkennen. ik weet niet of er een herkenningspunt is? zeg 13.00u bij de ferrari's van jwa? (heeft hij er meerdere dan? :D). die staan waar? op het parkeerterrein van het binnenterrein of zoiets

Fumacher
27-05-2007, 22:34
Mede door diverse tips van Erik heb ik nu mijn camera voorzien van een zelfgemaakte '" camera-regenjas" :D Hopelijk hou ik het zelf nog wel droog! Bij de F1 hebben ze altijd knappe dames die een parapluutje ophouden voor de coureurs.....IDEE? :

gakske
27-05-2007, 23:14
na het lezen van dit bericht vrolijk ik op....

bron: KNMI

Morgen overdag is het bewolkt en de zuidelijke helft krijgt af en toe lichte regen of motregen. Elders is een enkele bui niet uitgesloten. De middagtemperatuur wordt ongeveer 15 graden. De wind waait meest uit richtingen tussen noordwest en noord en is zwak tot matig. Later langs de westkust vrij krachtig of krachtig.
zondag 27 mei 2007 22.04 uur

als deze voorspelling morgen nog zo is ben ik van de partij samen met mijn vrouw en de klein

Erikderaaf
27-05-2007, 23:15
ben benieuwd hoe dat eruitziet ! mijne is ook een klein beetje gelukt in de vorm van een transparant stuk plasticfolie in combinatie met wat ducktape :)

ik heb er alvast zin in

nofear02
28-05-2007, 00:01
13.30u Meteonet: wisselend bewolkt en naast opklaringen overal kans op buien. In de middag trekt vanuit NW-Duitsland een actief buiengebied over N-nederland mogelijk met onweer.
19.30u: wisselend bewolkt en naast opklaringen overal kans op buien. In de middag trekt vanuit NW-Duitsland een buiengebiedje midden-nederland in, mogelijk met onweer.

kijk, zó gaat dat in nederland. Eerst is het een 'actief buiengebied', dan denk je: nou-nou, en nu is het al afgezwakt tot: 'een buiengebiedje'. en t is ineens geen noord-nederland meer (assen) maar het midden van nederland.

dus.. afgezien van een bui; het kon al eens meevallen :)

Fumacher
28-05-2007, 06:39
goeiemorgen heren! Ben alweer een tijdje wakker. Zo eventjes de boterhammen smeren en dan richting Assen. Tot straks allemaal

Oscarvgb
28-05-2007, 08:48
Beste mensen
Ben net wakker en het is droog dus.......go
Ik heb er zin an!
Tot zo
Oscar

.

Pterps
28-05-2007, 10:09
Ik sta straks op de parkeerplaats bij het tankstation (voorbij zwolle) om wat fototjes te nemen. Tot straks

micha1980
28-05-2007, 10:40
snik..snk... ik zit huis op de bank samen met de vrouw en GEEN Ferrari om na Assen te gaan...snik..snik... dus het wordt strijken vandaag :)

Jongens veel plezier en ik wacht met smacht op de foto's...en voor sommigen tot in Spa (wel de zondag?)

Gr Mie

nofear02
28-05-2007, 10:43
Zo, en ik ben ook wakker en online. Vanmorgen vroeg alles klaargezet in t lab. Moet nog een paar dingen doen en kan dan weg. Het weer ziet er wel zeer slecht uit zeg :( :

precies rond 13.00u zal het wel gaat regenen in assen; net als de lambo's en ferrari's de baan op gaan.

eigenlijk is t gekkenwerk om te gaan; ik rij straks zó de regen in, maar ik ga lekker toch :D :D

micha1980
28-05-2007, 10:49
Goeiesmorgens Robert,

hier begint het nu heftig te regenen :)

Ik wens je veel plezier vandaag.

Gr Mies[

Zo, en ik ben ook wakker en online. Vanmorgen vroeg alles klaargezet in t lab. Moet nog een paar dingen doen en kan dan weg. Het weer ziet er wel zeer slecht uit zeg :( :

precies rond 13.00u zal het wel gaat regenen in assen; net als de lambo's en ferrari's de baan op gaan.

eigenlijk is t gekkenwerk om te gaan; ik rij straks zó de regen in, maar ik ga lekker toch :D :D.
.

nofear02
28-05-2007, 11:11
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-4&voor=200705281155

Dat klopt mies. Maar assen ligt in t noorden :), en de verwachting voor 11.45u is: het midden en zuiden van nederland + belgie-oost veel regen, en t noorden tot dan toe droog en ook nog wel even erna. Nou alleen nog hopen dat die pluk bewolking in duitsland die er aan komt ál zijn regen in duitsland laat vallen en niet veel meer over heeft voor drente... ;)

.

nofear02
28-05-2007, 11:57
nou t wordt spannend wat het vanmiddag gaat worden, maar de hele ochtend blijft het droog en misschien valt het mee. z-o nederland is ff minder zeg...:-(

http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-4&voor=200705281245

ik ben weg.

aju! :

RedmondialTCab
28-05-2007, 14:10
Gisteravond om 20.00 uur op www. buienradar.nl gekeken
Het zag er niet goed uit.
Maar dat zeiden ze ook al voor de 1e pinksterdag en ik heb geen druppel gezien.!!!!
Dus ik maar even afwachten tot maandagochtend
Bellen ze me op zondagavond om 21.30 uur op, of ik kom werken.....!!!!
Dus maar weer een nachtdienstje gedraaid omdat het weer er ook niet goed uit zag. Ben dus net wakker !!!

Ik hoop dat jullie alsnog een leuke dag hebbe

Daan
28-05-2007, 16:11
Ik had graag gegaan, maar jammerlijk genoeg zag ik dat er nog 1 week stond voor de afsluiting van mijn allerlaatste vak van de opleiding. En aangezien ik alles heb gehaald leek het me verstandig om deze dan ook maar te doen. Helaas, maar volgende keer ga ik echt mee (echt waar :D)

nofear02
28-05-2007, 17:00
Ik hoop dat jullie alsnog een leuke dag hebbenNou, niet dus Cor. Ik heb onwjize pech gehad; stond met de rode rover met een kokende motor langs de weg... Weet je hoe ik teruggekomen ben? Snelheid maken tot 140 km p/u en dan de motor gelijk uit doen en uit laten rollen....en dan weer starten en snelheid maken. Ik zag het zat avond al, maar toen was de dop van de koelvloeistof weg, vraag me af of ik die vergeten ben er weer op te doen, of dat ie los getrild is, maar had een nieuwe dop er op gedaan. Voor de zekerheid gekeken vanmorgen; zag druppels op de grond liggen, ik dacht ik MOET en ZAL naar assen; dus had 6 lege colaflessen met water gevuld, maar stond al na 10 km met een bijna kokende motor.... Een kennis heeft bij mijn lab de popnagels van de kentekenplaat er uitgeboord en de kentekenplaat van een andere rover 100 die ik heb erop gezet. Dus op de rode rover zit nu de kentekenplaat van de groene :-(. Dan kan ik iig straks toch nog films op halen. En dan te bedenken dat ik ook nog een motor heb; maar kijk eens op buienradar.nl; was net regen om 11.oou en 2 mensen hebben een auto van mij maar waren wegens de pinksteren niet bereikbaar, 2 staan er in mijn loods, moeten ooit gerestaureerd worden, 2 staan er al bij een garage. Hoeveel pech kan je hebben??? *&^%$%$#$%$#. Had jullie dolgraag gezien daar, Ik lees nou dat er nog meer niet geweest zijn. Wel een beetje lullig voor de anderen, maar iedereen heeft zeer gegronde redenen. Wat kan ik er op zeggen? Dit was duidelijk niet weggelegd voor mij blijkbaar..... :( :( :(.
En nou ga ik eerst lunchen... :(.
.

mtange
28-05-2007, 17:47
Robert, dat is om het nog even netjes te zeggen niet echt leuk nee. Drie dagen zo hard werken om eens een dagje er lekker tussen uit te kunnen, en dan vervolgens na 10 km al met pech langs de weg te staan, dan zit het wel erg tegen ja.
Nog een klein beetje geluk heb je dat er toch nog een aantal fotografen foto's zijn gaan maken voor ons, zodat je die vanavond nog eens kan terug kijken.

Kom anders gewoon volgende week naar Spa Italië, dat zal hopelijk ook wel de moeite zijn. Deel je daar nog wat flyers uit

Nickqv
28-05-2007, 18:13
Ik zet net de Ferrari weer in de schuur. Leuke dag gehad. Nog even op het circuit gereden, perfect. Het weer viel reuze mee. Alleen tijdens het rijden regende het even, voor de rest heb ik het droog gehouden :). Nog iemand foto's gemaakt?

Greetz,
Nic

nofear02
28-05-2007, 18:49
Nick; gelukkig hebben jullie niet zo veel regen gehad. Kijk eens op www.buienrader.nl ; de afgelopen 24 uur. Jullie hebben (volkomen terecht) strontgeluk gehad; de rest van nederland was zwaar K vanaf 12.00u etc..
.

JWA
28-05-2007, 19:36
Net weer terug in Enschede.

Geweldige dag gehad en de 308 is niet gesmolten.

Nee echt, op wat regen na (net toen de Ferrari's het circuit op mochten) is het droog geweest.
Heb de heenweg zonder dak gereden.

We zijn vanmorgen bij Wiggers Mastercars in Enschede begonnen met een leuk groepje, helaas hadden 5 wagen zich afgemeld vanwege voorgenoemde angst om te smelten.
Na een lekkere bak koffie zijn we tegen 09.00 uur vertrokken

JWA
28-05-2007, 19:39
Nou ja, nadat de verdelerkap van een Lambo droog is gemaakt, die kon dus toch niet tegen water

JWA
28-05-2007, 19:40
Op de snelweg via Apeldoorn naar Zwolle

JWA
28-05-2007, 19:47
Net na Zwolle, de stop bij het tankstation.
De twee auto's uit Almere (dino 308) stonden al te wachten, de twee uit Rotterdam (Ramon S.) kwamen na zo'n 10 minuten.

Leuk was dat Pterps er was om foto's te maken.
Die zijn vast van een beter kwaliteit dan de mijne

JWA
28-05-2007, 19:53
Op het circuit zijn we wederom hartelijk ontvangen en voorzien van vip-polsbandjes.
Hiermee konden we in de goldclub genieten van koffie, drankjes en een lunch.

Nofear, jammer dat je pech had, er was ook voor jou een vip bandje.

Fumacher, jammer dat ik je pas op eind tegenkwam, de rest van de groep ging net rijden, ik moest echt weg, volgende keer spreken we voor de tijd iets af.

Ik heb vandaag zo veel bekenden ontmoet die ik maar een paar keer per jaar zie, de dag was echt weer te kort.

JWA
28-05-2007, 19:55
Na het broodnodige sap in te hebben genomen werd de weg naar huis vervolgt

zanti70
28-05-2007, 20:33
De twee auto's uit Almere (dino 308) stonden al te wachten...

Dingdingding... ik hoor Almere!!! 2 auto's? Mag ik zo vrij zijn om te vragen welke auto's :)? Altijd leuk als er mede stadsgenoten genoemd worden ;)

Bob

.

Ramon.S
28-05-2007, 21:50
Pfff wat een dag zeg, schitterend gewoon heb JWA ontmoet Oscar, en vele anderen. Met een lange stoet naar Assen en ik reed achter JanWillem, Lambo's Ferrari's je wil het niet weten! Ben het circuit opgegaan met een aantal mede F- eigenaren totdat ik er plotseling met zwaailichten en al, ervan af werd gehaald. Iedereen natuurlijk kijken vanaf de tribune pfff heb ik weer. Lache man? Ik stond voor paal! :) Darnell was te jong! Ach maakt het uit... Je moet 16 zijn als bijrijder. :( Maarrr, hij heeft toch wel twee rondjes meegereden. :) Ik heb toen Ivo meegenomen welke uiteraard weer fantastisch gefilmd heeft. We hebben echt gelachen. Ik kwam met 230 km vanaf een rechte stuk op een bocht afrijden en we raakte in een slip bijna de grind bak in hahah. Stuurkunst van mij was natuurlijk formidabel ;).

Minder was dat ik plotseling remdruk kwijt raakte. (Ook dit heeft Ivo gefilmd) Flinke snelheid en ineens niet meer kunnen remmen zeg! Rempedaal helemaal ingedrukt en ik had geen rem meer poehhh. Heb Guus later gebeld en deze vertelde mij dat hij alles pas had vernieuwd "waarschijnlijk een luchtbel? Of te heet? Hij zal het nog eens controleren zei hij. Na een half uurtje was de druk gelukkig al snel weer terug en ben ik veel later achter een zwarte Lamborghini Diablo terug naar huis gereden.

Veel file's op de terugweg gehad maar goed, dat mocht de pret niet drukken.
Ik heb wel wat contacten gelegd en wat mensen gewezen op het bestaan van F-chat.eu. Die gele Diablo (Michel) zal zich ook aanmelden. Wat een ding was dat zeg, leek wel een vliegdekschip hahaha "schitterend". Auto naar binnen gereden wil ik net uit de garage weglopen hoor ik 1 grote snik. "Sorry van m'n remmen Ramon" geef niet jongen! Volgende keer beter ;)

Terugweg trouwens deze Mondial op de ambulance gezien..iemand enig idee van wie hij was..

Dino308
28-05-2007, 22:01
De twee auto's uit Almere waren een rode Testarossa en een blauwe 308 GT4. Beiden uit de Eilandenbuurt. Helaas was een tweede 308 GT4 verhinderd vandaag (ook uit de Eilandenbuurt)

Erikderaaf
28-05-2007, 22:26
ben alweer terug, was wel erg mooi!

hebben veel foto's geschoten, ik, vu, johan, gairo en de anderen :

gakske
28-05-2007, 22:43
ben thuis zit weer achter de pc wat tegen woordig normaal is..
het was een geweldige dag jammer van dat beetje regen maar gaf ook wel leuke effecten op de baan waar onder ramon bijna uit de bocht vliegt was heel mooi bij gestuurd (klasse)
jammer van robert dat je met een hete motor stond en wij met een heet gelopen hart van al dat moois
met een paar leden gepraat altijd weer gezellie
terug weg was heel erg druk maar goed de dag was super
bij de ac langs de A28 stond nog een plambo met start problemen is ook verholpen..
tijdens het tanken toch maar ff fototoestel bij de hand gehad en ja hoor kwamen er 3 langs rijden...
hier onder nog wat foto`s

.

zanti70
28-05-2007, 23:13
De twee auto's uit Almere waren een rode Testarossa en een blauwe 308 GT4. Beiden uit de Eilandenbuurt. Helaas was een tweede 308 GT4 verhinderd vandaag (ook uit de Eilandenbuurt).

Haha, overbuurmannen dus... ik zit namelijk in de Regenboogbuurt en vermoed dat de andere 308 GT4, die verhinderd was van Hans H. is?

Bob

.

Fumacher
28-05-2007, 23:43
Ben ook weer thuis. Heb erg genoten en veel nieuwe vooral leuke mensen ontmoet :)

Robert, erg balen van je auto. Had graag met je willen fotograferen in Assen. Het mocht zo niet zijn

RedmondialTCab
28-05-2007, 23:45
zo te zien en lezen hebben jullie het erg naar je zin gehad.
Ik heb m'n slaap inmiddels uit :D:D:D
Volgende keer hoop ik er bij te zijn.

.

Fumacher
29-05-2007, 00:37
Bekenden van de site

Fumacher
29-05-2007, 00:41
Oscar

Vivado Ferrari
29-05-2007, 00:59
Gave foto's jongens! Mooie verhalen, heb wat gemist geloof ik :(
Mooie foto van Ramon's Testarossa! Ben toch een beetje fan van die bolide ;)
Anders doe ik volgende keer een rondje Assen in je Ferrari, Ramon! Hahaha...
Succes met foto's plaatsen allemaal!

Ciao Tutti!

Vincenzo, Vivado Ferrari

.

Reiben
29-05-2007, 10:34
Heel erg geslaagd evenement zo te zien! Bedankt iedereen voor de weer schitterende foto's. Ik ga wel niet te veel lof uitspreken uit respect voor Robert want ik denk dat ik zowat mijn schoenen zou opgegeten hebben bij zo een voorval. Anyway Robert, zorg ervoor dat je er zondag bij bent in Spa, dan zal je dit snel vergeten

Greetz

Reiben

.

JWA
29-05-2007, 11:03
He Fu,

Mooie foto's. Maar die 308 die chat hier (nog) niet dat is de wagen van een vriend van mij.

grtn JWA

.

Nielzo
29-05-2007, 11:51
Het was zeker een mooi dagje gisteren!
Heb net even mijn foto's gepost in de picture thread van Viva Italia 2007.
Jammer dat het net ging regenen toen de F's de baan op mochten. Aan de andere kant was het wel weer een mooi gezicht.
Heb nog een hele tijd in de pitstraat mogen staan en dankzij Ramon zijn Ivo (Scuderia Ferrari Nevaeh) en ik nog bij de rijdersbriefing geweest. Ook wel leuk om eens mee te maken! Bedankt hiervoor.
Ook hebben we nog een paar members van de site gezien en nog even een praatje gemaakt.
Ik ben ook erg benieuwd naar de video van Ivo die met Ramon het circuit is opgegaan en alles heeft gefilmd!
Al met al was het een superdag! Hopelijk is het zondag in Spa beter weer, maar dat zien we dan wel weer.
Tot ziens

Ramon.S
29-05-2007, 12:00
Niels, schitterende foto's man.Volgende keer jouw beurt.;)

Jongens, ik moet jullie nog wel wat vertellen, en ik denk dat meerdere dat is opgevallen. Wat absoluut grandioos was, de hoeveelheid mensen die er bij viaducten stonden toen we terug naar huis reden "niet normaal meer"! Hoeveel foto's er toen zijn genomen. Vanaf Assen richting Amerfoort stonden er nog horde mensen te fotograveren vanaf viaducten.

Wat een dag zeg

Dino308
29-05-2007, 20:37
Klopt, in 1 straat binnen 400 meter staan 4 Ferrari's. Mooi toch

250lm
29-05-2007, 22:11
Klopt, in 1 straat binnen 400 meter staan 4 Ferrari's. Mooi toch.

Straat in NL met de hoogste Ferrari dichtheid??? ;

Scuderia Ferrari Nevaeh
31-05-2007, 22:26
De film van Assen kan via de volgende link gedownload worden:

http://f-chat.eu/downloads/20070528_Viva_Italia_Assen_Ivo.mpg

Met dank aan Robin :D

mtange
31-05-2007, 23:33
Ivo, wat een pracht van een film! Heb er echt weer met veel plezier naar gekeken! Dat rondje in de Testarossa op het circuit moet ook een bijzonder leuke ervaring geweest zijn!

Ben je ook van plan om aanstaande zondag een film op Spa te maken

Erikderaaf
01-06-2007, 00:26
heb hem inderdaad 2x bekeken, ziet er top uit ivo (kicken geluid binnen in zo'n testarossa !!

nofear02
24-07-2007, 15:54
Met al dat ge-tsjet van de afgelopen maanden nauwelijks een krant gelezen, die ben ik nou nog ff aan t bijwerken ;), en wat zie ik?? jaaaa hoor, alweer die ene wagen! :D :D. JW; jij bent echt degene met de F die verreweg de meeste media-exposure gekregen hebt van 2007! :D :D. Prachtig!