PDA

View Full Version : AutoRAI, Amsterdam, 27 mrt -1 apr 2007

Roger_L
27-03-2007, 13:40
Bijgaand een beeldverslag van de AutoRAI. Weinig Ferrari's, maar daarom niet minder mooi ! VIP-parkeerplaats en behandeling, nauwelijks volk, helemaal perfect, top-morgen geweest!

Roger_L
27-03-2007, 13:40

Roger_L
27-03-2007, 13:41
.

Roger_L
27-03-2007, 13:42
..

Roger_L
27-03-2007, 13:42
...

ForzaFerrari
27-03-2007, 13:47
toch; een FXX; niet misselijk om te zien :D ..

Roger_L
27-03-2007, 14:39
Nog een paar fraaie exemplaren..

Roger_L
27-03-2007, 14:39
2e deel

Roger_L
27-03-2007, 14:40
3e deel

Pterps
27-03-2007, 17:44
Mooie foto's Roger, zo te zien heb je veel plezier gehad van je nieuwe lens ;) En het was ook lekker rustig tijdens de persdag zo te zien

Huijsje
27-03-2007, 18:15
Man man man, wat gaaf zeg! Dit geeft toch wel een beetje de doorslag om richting Amsterdam te rijden eind van deze week! Dat kan natuurlijk niet zomaar voorbij gaan :) Neem aan dat er voor het gewone publiek ook van die mooie dingen staan ? :D :D

Van die dames die daar staan om die toch al niet lelijke auto's nog verder op te fleuren bedoel ik dan hè ;)
Bedankt voor deze geweldige foto-reportage Roger

Roger_L
27-03-2007, 19:17
Van die dames die daar staan om die toch al niet lelijke auto's nog verder op te fleuren bedoel ik dan hè ;)
Bedankt voor deze geweldige foto-reportage Roger!

Pas dan op bij Alfa, het is onmogelijk 'n Alfa zónder dame te fotograferen; op iedere Alfa ligt er eentje op de motorkap

Roger_L
27-03-2007, 19:21
En het was ook lekker rustig tijdens de persdag zo te zien.

't was ongelooflijk druk :

Patrick
27-03-2007, 20:09
hoi roger heb je nog meer mooie foto's van de rai :D

.

Roger_L
27-03-2007, 20:16
hoi roger heb je nog meer mooie foto's van de rai :D

'n stuk of 300.

Patrick
27-03-2007, 20:31
'n stuk of 300..

nou post er nog eens een paar dan, ik baal ervan dat ik 3 april pas ga

.

Roger_L
27-03-2007, 20:59
nou post er nog eens een paar dan, ik baal ervan dat ik 3 april pas ga

Roger_L
27-03-2007, 20:59
.

Patrick
27-03-2007, 21:08
prachtig roger!!! :

nofear02
27-03-2007, 21:10
Goeie genade; wat een thread!!! PRACHTIG Roger! Many thnks. Waanzinnig zeg. Geweldige foto's. En ja, je was zeker wel bekaf van al dat geschuifel vanwege de mensenmassa? :D. . Wij gewone stervelingen moeten de hele dag voetje voor voetje lopen sjokken hoor! Nou ja, ik ben al geweest dan bij deze. Zo mooi als ik hier, zie ik het daar dan toch niet meer :). Alhoewel... ehhh... de Alfa stand zei je? ;) . Hmmm... :D :D. Moet er toch nog eens over nadenken dan...

Die foto van die 2 lambo's achter elkaar vind ik prachtig zeg.

Wat is eigenlijk iedereen zijn favoriete foto van deze rij van Roger?? Is misschien leuk om te weten

Roger_L
27-03-2007, 21:13

Fumacher
28-03-2007, 00:00
Heel netjes Roger!

Die Bugatti.........ik vind dat ding eigenlijk niks aan. Maar wil m wel eens in het echt zien.......miss dat ik van mening verander.

Patrick ook ik zal er 3 april zijn...met Ivo. Miss zien we je nog ;

Huijsje
28-03-2007, 00:41
Zag via autogespot site dat er zelfs 2 van die veyron's daar staan! Op de stand van Hessing staat nog een zwart met donkerblauwe :)

Meer foto's alhier:
[url]http://forum.autogespot.com/index.php?topic=4340.255[/url

Huijsje
28-03-2007, 18:29
En in de nieuwsbrief van de autoweek het volgende bericht !!!
Lullig van die Gumpert, maar gunstig voor ons :D

"Toch nog goed nieuws voor mensen die treuren over de afwezigheid van Ferrari op de AutoRai: het tijdschrift GTO toont de Ferrari 599 GTB Fiorano op de stand!

De 599 GTB Fiorano neemt bij GTO de plaats in van de Gumpert Apollo. Die blikvanger raakte beschadigd toen de vrachtauto kantelde waarin de exoot van Genève naar Amsterdam werd vervoerd. Gelukkig is in de vorm van de Ferrari een waardig vervanger gevonden.
De komst van de Ferrari 599 GTB Fiorano is extra bijzonder omdat Ferrari dit jaar geen stand op de AutoRai heeft. Het leek er daarom op dat fans van het Italiaanse sportwagenmerk het deze editie van de AutoRai zonder de nieuwe modellen uit Maranello moesten doen.
Voor de duidelijkheid: ondanks de afwezigheid van de Gumpert Apollo kan met de bon uit AutoWeek 12 nog steeds een poster van de Gumpert Apollo op de AutoWeek-stand opgehaald worden.\

Patrick
28-03-2007, 20:30
ow mannen als ik de foto's zo zie kan ik niet wachten tot 3 april :D dan ga ik er met school heen ;

nofear02
28-03-2007, 22:30
ow mannen als ik de foto's zo zie kan ik niet wachten tot 3 april :D dan ga ik er met school heen ;)
Wow, is dat een schoolreisje nieuwe stijl of zo?? :

Patrick
28-03-2007, 22:33
Wow, is dat een schoolreisje nieuwe stijl of zo?? :)

tsja IVA he ;) soms van vak dag, is een verplichte schooldag maar dta viondt ik natuurlijk niet er

nofear02
28-03-2007, 22:47
tsja IVA he ;) soms van vak dag, is een verplichte schooldag maar dta viondt ik natuurlijk niet ergEen verplichte schooldag....:D :D. Nee, als je op zó'n dag zou spijbelen, dan ben je wel goed gek! :D

Pterps
29-03-2007, 07:48
tsja IVA he ;) soms van vak dag, is een verplichte schooldag maar dta viondt ik natuurlijk niet erg

Eigenlijk zit je net in het verkeerde jaar Patrick. Ik heb in 97 (en 2005) zelf op de RAI gewerkt, dat was een hele leuke ervaring (toen alleen voor 2e jaars). Enige probleem was alleen dat niemand nog zin had om serieus op school te werken na de RAI, iedereen had even geproefd van het echte werk ;

Patrick
29-03-2007, 20:06
Eigenlijk zit je net in het verkeerde jaar Patrick. Ik heb in 97 (en 2005) zelf op de RAI gewerkt, dat was een hele leuke ervaring (toen alleen voor 2e jaars). Enige probleem was alleen dat niemand nog zin had om serieus op school te werken na de RAI, iedereen had even geproefd van het echte werk ;)

ja dat heb ik gemerkt :( maja erheen gaan is ook leuk hoor :

mtange
30-03-2007, 20:03
Prachtige foto's Roger! Die Autovisie stand is zo te zien ook wel de moeite waard.
Heb je ook nog foto's gemaakt van de Pagani Zonda F/S, die zou er namelijk ook moeten staan

nofear02
30-03-2007, 20:32
Tsja, ik zei van de week voor de grap; mooie foto's Roger; 'ik ben daardoor dan eigenlijk al geweest, thnx (en dat bedoelde ik niet cynisch maar écht uit dank)', maar ik geloof dat het nog uitkomt ook; ik ben bang dat ik volgende week écht niet kan. Dus ik ben heel blij dat Roger zulke mooie foto's geupload heeft. Ik wil immers ook al naar Fcn-Zandvoort en ik laat dat voór gaan boven de Rai. Aan de ene kant jammer, maar ik wil al die Ferrari's daar aan het werk te zien gewoon niet missen. Dus ik kies maar voor de Ferrari's. Twee dingen gaat gewoon niet :(

Roger_L
30-03-2007, 20:48
Prachtige foto's Roger! Die Autovisie stand is zo te zien ook wel de moeite waard.
Heb je ook nog foto's gemaakt van de Pagani Zonda F/S, die zou er namelijk ook moeten staan?

Nu je het zegt ! Volgens Autovisie wel, maar ik heb hem niet gezien. Kan me nauwelijks voorstellen dat ik die over het hoofd heb gezien..

Patrick
30-03-2007, 20:58
hebben jullie het eigenlijk al gezien of gehoord, dat er bij de veyron vanperidon op de autovisie-stand plexiglas hekken omheen staan van ongeveer 1,5 meter

Pterps
30-03-2007, 21:01
Nu je het zegt ! Volgens Autovisie wel, maar ik heb hem niet gezien. Kan me nauwelijks voorstellen dat ik die over het hoofd heb gezien...

Ton Roks in de autovisie van deze week (stuurkolom):

Voor de lezers die naar onze supercar paddock op de autoRAI komen: Net voor het ter perse gaan van deze editie belde Pagani dat de Zonda bij TV opnamen gecrasht is en helaas niet naar Amsterdam komt

Roger_L
30-03-2007, 21:07

Voor de lezers die naar onze supercar paddock op de autoRAI komen: Net voor het ter perse gaan van deze editie belde Pagani dat de Zonda bij TV opnamen gecrasht is en helaas niet naar Amsterdam komt.

Klopt ja, ik had het ergens gelezen, maar wist het niet meer zeker

nofear02
30-03-2007, 21:13

Voor de lezers die naar onze supercar paddock op de autoRAI komen: Net voor het ter perse gaan van deze editie belde Pagani dat de Zonda bij TV opnamen gecrasht is en helaas niet naar Amsterdam komt.jaaa hoor; kom op; dat zijn dan al 2 crashes van de week! eerst die enzo en nou dit ook nog?? getsie. brrrr..

Roger_L
30-03-2007, 21:13
hebben jullie het eigenlijk al gezien of gehoord, dat er bij de veyron vanperidon op de autovisie-stand plexiglas hekken omheen staan van ongeveer 1,5 meter ?

't valt mee..

Pterps
30-03-2007, 21:18
't valt mee...

Dit is dus de auto van Michel Perridon.

Leuke quote van Perridon in Autovisie over zijn Veyron: 'Ze komen hem voor die centen niet eens brengen

Roger_L
30-03-2007, 21:24
Perridon's 'ouwe'; ik zag in de laatste spots van zijn garage de GT niet staan; heeft ie hem ingeruild op de Veyron

Pterps
30-03-2007, 21:31
Hij heeft hem nog steeds, hij is weer gerepareerd nadat Michiel Schaap van de Rensport school hem in Zandvoort in de vangrail parkeerde.

Mooie foto trouwens! Bewerking of tijdens het fotograferen gedaan?

Edit: Moet haast wel nabewerking zijn

Roger_L
30-03-2007, 21:33
Hij heeft hem nog steeds, hij is weer gerepareerd nadat Michiel Schaap van de Rensport school hem in Zandvoort in de vangrail parkeerde.

Mooie foto trouwens! Bewerking of tijdens het fotograferen gedaan?

Edit: Moet haast wel nabewerking zijn.

Tijdens het fotograferen, orgineel gekregen van de maker, ikzelf dus niet :

Pterps
30-03-2007, 21:35
Tijdens het fotograferen, orgineel gekregen van de maker, ikzelf dus niet :)

Erg knap, ik heb al gemerkt dat het een moeilijke techniek is, bij een volgende ontmoeting moet ik er zeker even met je over van gedachten wisselen ;

Huijsje
31-03-2007, 03:20
Zijn er al meer mensen geweest afgelopen dagen? Ben erg benieuwd hoe het er in het echt allemaal weer bij staat! Ga waarschijnlijk vrijdag een dagje school skippen om er even heen te gaan, samen met Rob430..
En ik ga het wel naar mijn zin hebben daar geloof ik! Heb al gigantisch gave foto's langs zien komen! Ondanks gebrek aan Ferraristands ga ik niets tekort komen daar hoor!

Owja Roger: de CGT staat hier nog netjes op zijn plek hoor!
Wiel helemaal links achter dat hek (3e foto) is van dat apparaat..
http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=7214748364821032007204110
Hier foto's van alleen die CGT:
http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=7214748364820032007212718
Gebruiken doet Perridon zijn nieuwe aanwinst in ieder geval al wel! (neem toch wel aan dat hij zelf rijdt op die foto's..)
[url]http://www.autogespot.nl/viewimages.php?id=2214748364826032007162730[/url

Patrick
31-03-2007, 05:21
't valt mee...

ja dat was de eerste dagen nu is het dit geworden (rechts op de foto

Pterps
31-03-2007, 08:24
Ik kijk er niet vreemd van op dat ze dat hebben gedaan, je wilt niet weten hoe brutaal de mensen zijn. Er staan natuurlijk niet continue bewakers bij AV op de stand, dat betekend dat de mensen doodleuk over een lager hekje zouden stappen om met de auto op de foto te kunnen of om betere foto's te kunnen maken.
2 jaar geleden hadden wij een 360 spider een een Ascari KZ1R op de stand staan, echt onvoorstelbaar dat mensen zonder wat te vragen over het hek heen stapten en gewoon in die auto's plaats namen voor een foto!
Helaas zijn dit soort constructie nodig om het eigendom van perridon te beschermen :

Patrick
31-03-2007, 12:34
toch zou je eerder denken dat ze dat bij de Maybach Exelero zouden doen, omdat ie volgens mij meer waarde heeft maja ik zal het dinsdag wel zie

Fumacher
31-03-2007, 13:01
Roger,

Heb je de foto's met of zonder statief gemaakt? Uit ervaring weet ik dat de supercarpaddock slecht belicht is dus daar zou je hem wel nodig hebben mits je een hele vast hand hebt natuurlijk :

nofear02
31-03-2007, 14:11
... hoe brutaal de mensen zijn.... zonder wat te vragen over het hek heen stapten en gewoon in die auto's plaats namen voor een foto!Peet, dat méén je toch niet? Je gaat toch niet zómaar over een hek stappen en in een dure auto zitten???? 1. het is je eigendom niet 2. het is ook geen openbaar bezit/algehele kennismakings-mogelijkheid (denken mensen dat die auto 'van de fabriek' is dus van ''niemend" dus dan mag het wel?), 3. denken ze er niet bij na dat die auto wellicht al wel van 'iemand' is, 4. waarom staat dat hek er dan?? en/of 5. maakt dat allemaal niet uit/ interesseert dat de mensen niet; hij staat er, ik ben er dichtbij en nou zal ik eens ff met dat ding op de foto gaan ook; als ik weggestuurd word, dan kunnen we altijd nog kijken....

Rare mensen. Beetje respectloos ten opzichte van de eigenaar. Of zelfs de wagen

Roger_L
31-03-2007, 15:23
Roger,

Heb je de foto's met of zonder statief gemaakt? Uit ervaring weet ik dat de supercarpaddock slecht belicht is dus daar zou je hem wel nodig hebben mits je een hele vast hand hebt natuurlijk :)

Alles zonder statief, ISO 400. Supercarpaddock had eigenlijk teveel licht. Ik zie dat men nu de gordijnen heeft dichtgemaakt, en dat zal een stuk schele

mtange
01-04-2007, 12:40

Voor de lezers die naar onze supercar paddock op de autoRAI komen: Net voor het ter perse gaan van deze editie belde Pagani dat de Zonda bij TV opnamen gecrasht is en helaas niet naar Amsterdam komt.
Tsjonge, dat is wel jammer dan. Hopelijk niet te erg beschadigd dan.

Heb je dan misschien nog een paar foto's van de oranje Murciélago?? Die zou er ook moeten staan volgens mij.. :