View Full Version : Een kantelbrug?...
nofear02
07-02-2008, 12:12
woow: wie durft? :D. Ooit gezien ergens? : 799,- eurie
http://www.classicpassion.nl/shop/product_enlarge.php?id=31&option=image
(ff op die pagina naar onderen scrollen voor meer foto's)
.
Dat is nog eens een handige oplossing om de onderkant van je auto te kunnen wassen! :)
.
Racing-Baker
07-02-2008, 12:28
heb dit al vaak gezien op de oldtimerbeurzen. dit werkt doormiddel van je boormachien. tegen dat je auto gekanteld is... hmm!!
en wat met de olie, koelvloeistof en andere?
je kunt hier toch ook geen olie mee aflaten?
koop je toch beter (2de hands?) 2 of 4 palenbrug?
Rosso by Raimondo
07-02-2008, 12:29
is lekker voor je vloeistoffen in de auto (zoals de olie en de benzine) Dit loopt er echt uit als je hem zo stijl draait. Heeft dus alleen zin als de auto echt leeg is
Racing-Baker
07-02-2008, 12:43
is lekker voor je vloeistoffen in de auto (zoals de olie en de benzine) Dit loopt er echt uit als je hem zo stijl draait. Heeft dus alleen zin als de auto echt leeg is.
OF
het is de bedoeling om zo alles eruit te krijgen? :)
.
Tja moet je opzij wel de ruimte hebben.
Als je een grote schuur hebt, tja, tja, niet voor mij.
Ik ben toch nog op zoek naar een nette 2e hands poetsbrug.
Je weet wel zo'n schaarbrug die de auto ergen tussen de 100 a 140 cm van de grond tilt
Kingpin328
25-02-2008, 23:06
Tja moet je opzij wel de ruimte hebben.
Als je een grote schuur hebt, tja, tja, niet voor mij.
Ik ben toch nog op zoek naar een nette 2e hands poetsbrug.
Je weet wel zo'n schaarbrug die de auto ergen tussen de 100 a 140 cm van de grond tilt.
net en tweede-hands, contradictie in terminae ? nieuw voor 950 ex btw .....
net en tweede-hands, contradictie in terminae
:D :D
.
nofear02
26-02-2008, 00:24
net en tweede-hands, contradictie in terminae ? zelfde als: betrouwbaar en autoverkoper... :D
Franc308
26-02-2008, 00:25
Staan d'r toch genoeg van op marktplaats ?
ik heb er overigens zo een (ja! een nette! :)) en denk er momenteel over om over te stappen naar een 4 koloms hefbrug..
Eugene360
26-02-2008, 01:56
Vorig jaar op het autotron, rolbrug +vent+boormachine, alles om, peugeot op het dak, lachen man. :)
.
Ben het helemaal eens met Racing-Baker.
Voor ietsje meer kun je prima oude koni bruggen kopen. Ik heb dat twee jaar geleden gadaan en kan dat iedereen met een hoge garage aanbevelen. Los van het feit dat je goed bij de onderkant van je auto kan, heb je meteen plek voor een extra auto in je garage. Het is ook heel erg handig om je Ferrari te beschermen tegen kinderfietsjes of andere krasveroorzakers.
Gewoon de hoogte in dat ding!
Reinier
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.