PDA

View Full Version : Op bezoek bij Kroymans 22-01-2008

Vivado Ferrari
22-01-2008, 13:14
Vandaag even bij Kroymans geweest. Daar stuitte ik op enkele verassingen.
De Prive Collectie van Frits Kroymans was weg. De werkplaats is niet meer in gebruik en er stonden maar liefs 2 F430 Scuderia's! Waar van ik dacht dat er nog maar 1 was in Nederland....
Toch nog wat leuke foto's kunnen maken......

Vivado Ferrari
22-01-2008, 13:18
Nog enkele...

575 GTC
22-01-2008, 13:24
leuke foto's !

heb je toevallig het S/N en meer foto's van de Scuderia in de showroom ?

ik wist wel dat er eind Dec / begin Jan de eerste klante Scuderia in nederland zou komen
ik verwacht hem over een paar weken hier in de buurt te zien :

Vivado Ferrari
22-01-2008, 13:30
leuke foto's !

heb je toevallig het S/N en meer foto's van de Scuderia in de showroom ?

ik wist wel dat er eind Dec / begin Jan de eerste klante Scuderia in nederland zou komen
ik verwacht hem over een paar weken hier in de buurt te zien :)

Nee sorry Gairo! Stom! Even moeten checken:(
Die met de Kroymans sticker op het voorruit stond in de werkplaats gestalt. Deze hebben we natuurlijk op MECC gezien.
Degene die in de showroom staat is hagelnieuw

430 Scuderia
22-01-2008, 15:31
Vet vincent!! Heb je kunnen zien of de Scuderia van de IC alweer voorzien was van zijn rode '4' badge!? Heb je nog de kans gehad om te vragen waar de collectie heen is gegaan?!

Niel

Vivado Ferrari
22-01-2008, 15:40
Vet vincent!! Heb je kunnen zien of de Scuderia van de IC alweer voorzien was van zijn rode '4' badge!? Heb je nog de kans gehad om te vragen waar de collectie heen is gegaan?!

Niels

Nee niet kunnen zien Niels. Werkplaats was afgesloten. En helaas was men steeds in besprekking. Maar was wel kaal daar. Zo heb ik het nog nooit gezien bij Kroymans.....
Maar 2 Scuderia's op 1 dag in Nederland zien is wel gaaf!:) Mooie machine hoor!
(Meteen maar een nieuwe profile foto geschoten;)

Vivado Ferrari
22-01-2008, 16:28
Nu weet ik waarom het zo leeg was......Heb ik even gemist.
http://www.carros.nl/page/detail/nieuws/nieuws%20artikelen/VERBOUWING%20KROYMANS%20HILVERSUM

.

nofear02
22-01-2008, 17:52
Nu weet ik waarom het zo leeg was......Heb ik even gemist.
http://www.carros.nl/page/detail/nieuws/nieuws%20artikelen/VERBOUWING%20KROYMANS%20HILVERSUMJa dat was al bekend ja. Ik dacht dat er ook een aantal naar Ede zijn gegaan. Maar waarom Ede, geen idee? zit daar ook iets van Kroy? Of ben ik in de war

mtange
22-01-2008, 19:59
Ja dat was al bekend ja. Ik dacht dat er ook een aantal naar Ede zijn gegaan. Maar waarom Ede, geen idee? zit daar ook iets van Kroy? Of ben ik in de war?
In Ede heeft Kroymans een Jaguar dealer (gehad?), waar ze nu tijdelijk inzitten.

Mooie foto's Vin! Dan moet je eind 2008 nog maar eens terug gaan als de nieuwe zaak geopend is en de collectie weer terug is

250lm
23-01-2008, 22:09
In Ede heeft Kroymans een Jaguar dealer (gehad?), waar ze nu tijdelijk inzitten.

Mooie foto's Vin! Dan moet je eind 2008 nog maar eens terug gaan als de nieuwe zaak geopend is en de collectie weer terug is.

Klopt als een bus deze uitleg. Jaguar was overigens wel reeds verhuisd

Rosso by Raimondo
24-01-2008, 14:44
Klopt dit is in het pand van Alfa Romeo Nederland (oude pand van Kroymans Jaguar) Dus niet in de vestiging van Sam van Lingen in houten wat sommige mensen dachten