View Full Version : Ferrari's wassen
Kingpin328
17-03-2007, 00:16
Misschien niet echt een thread waard, maar deze speciaal voor Robert die het volgens mij niet gelooft:
Plastic over motor, koppelinghuis, bobines etc voor de tuinslang erop gaat. Zo simpel als wat, bovendien je weet het maar nooit ....
:D Dat meen je niet joh, wel een goed idee hoor en nu begrijp ik waarom jouw motorcompartiment zo schoon was toen wij er tijdens de herfstmeeting naar keken
Kingpin328
17-03-2007, 18:13
:D Dat meen je niet joh, wel een goed idee hoor en nu begrijp ik waarom jouw motorcompartiment zo schoon was toen wij er tijdens de herfstmeeting naar keken!
Hehe, het idee is zowel uit luiheid als voorzichtigheid geboren. Water in koppeling, bij bougies, riemen, etc. ik vind het maar niks en dit is een kleine moeite. Wel weghalen voor het droogrijden :-
nofear02
17-03-2007, 18:38
Misschien niet echt een thread waard, maar deze speciaal voor Robert die het volgens mij niet gelooft:
Plastic over motor, koppelinghuis, bobines etc voor de tuinslang erop gaat. Zo simpel als wat, bovendien je weet het maar nooit .....
Wáátt?? Plastic over de motor voor/tegen het schoonspuiten?? Jaaaaaa hoor! :D. Dat meeeeeen je niet??!! Ha-ha-ha. Hoezo dan?? Jij gaat daar toch niet spuiten ónder de motorkap?? Waarom zou je daar iets schoonspuiten?? Of doe jij de onderkant van de klep of zo?? Ik snap er niks van! :D. Je gaat mij toch niet zeggen dat je het doet met gewoon de klep naar beneden; dan komt er toch geen water bij? Oh ja natuurlijk wel! Door die roosters! Oooohw, bedoel je het zóóó?! Ja, dan is het misschien inderdaad nog niet zo stom! Ik bedoel, kleine moeite groot plezier. Maar spuit jij je wagen af met een hogedrukspuit dan of zo Bram, of echt met alleen maar een simpel waterslangetje? Met een hogedrukspuit moet je bijv wel oppassen bij motorfietsen, maar dan wordt er ook altijd gezegd dat je een beetje moet oppassen dat je geen vet wegspuit, zeker als je ook nog hebt lopen soppen. Tsja, eigenlijk is het nog niet eens zo stom. Althans; rij jij niet na zo'n beurtje ff je wagen gelijk helemaal droog dan? Je zet hem toch niet nát de garage in?
micha1980
19-03-2007, 21:23
Ik dacht al dat ik de enige "gek"was, er bestaan er dus toch nog meer :)
[QUOTE=nofear02;1251]Wáátt?? Plastic over de motor voor/tegen het schoonspuiten?? Jaaaaaa hoor! :D. Dat meeeeeen je niet??!! Ha-ha-ha. Hoezo dan?? Jij gaat daar toch niet spuiten ónder de motorkap?? Waarom zou je daar iets schoonspuiten?? Of doe jij de onderkant van de klep of zo?? Ik snap er niks van! :D. Je gaat mij toch niet zeggen dat je het doet met gewoon de klep naar beneden; dan komt er toch geen water bij? Oh ja natuurlijk wel! Door die roosters! Oooohw, bedoel je het zóóó?! Ja, dan is het misschien inderdaad nog niet zo stom! Ik bedoel, kleine moeite groot plezier. Maar spuit jij je wagen af met een hogedrukspuit dan of zo Bram, of echt met alleen maar een simpel waterslangetje? Met een hogedrukspuit moet je bijv wel oppassen bij motorfietsen, maar dan wordt er ook altijd gezegd dat je een beetje moet oppassen dat je geen vet wegspuit, zeker als je ook nog hebt lopen soppen. Tsja, eigenlijk is het nog niet eens zo stom. Althans; rij jij niet na zo'n beurtje ff je wagen gelijk helemaal droog dan? Je zet hem toch niet nát de garage in??[/QUOTE
RedmondialTCab
21-03-2007, 21:51
Ik heb het idee van Bram ook over genomen.
T was een goede tip. !!!!!!
Het helpt zeer zeker en het wordt er minder vuil van ( hoe gek het ook klinkt)
Zaterdag ga ik mijn Mondial weer ophalen bij Alex.....
Ik heb mijn garage al schoon........
Heeft iemand eravring met Swissol ? Het poetsmer
nofear02
21-03-2007, 22:28
T was een goede tip. !!!!!! Het helpt zeer zeker en het wordt er minder vuil van ( hoe gek het ook klinkt) ... Heeft iemand ervaring met Swissol ? Het poetsmerkNou, ik zal het dan ook maar eens onthouden; die Bram is blijkbaar helemaal zo gek nog niet.. ;) hihi.
Swissol, zegt mij helemaal niks Cor. Wat is het? polish, clay, wax
RedmondialTCab
22-03-2007, 11:51
Nou, ik zal het dan ook maar eens onthouden; die Bram is blijkbaar helemaal zo gek nog niet.. ;) hihi.
Swissol, zegt mij helemaal niks Cor. Wat is het? polish, clay, wax?
Robert,
Kijk maar eens op : http://www.swissol.nl/
Het is zoiets als jij met je meguiars produkte
nofear02
22-03-2007, 12:34
Robert,
Kijk maar eens op : http://www.swissol.nl/
Het is zoiets als jij met je meguiars produkten
Zo Cor, jij hebt een goeie smaak! :D. 110 euro voor een potje scuderia wax, 450 voor mystery wax, en 1.900,- voor divine, met zelfs méér dan 60% pure carnauba-wax. Wow! klinkt goed. Geen ervaring mee
Oscarvgb
22-03-2007, 13:56
T was een goede tip. !!!!!!
Het helpt zeer zeker en het wordt er minder vuil van ( hoe gek het ook klinkt)
Zaterdag ga ik mijn Mondial weer ophalen bij Alex.....
Ik heb mijn garage al schoon........
Heeft iemand eravring met Swissol ? Het poetsmerk
Betreffende Swissol!Vraag even aan Alex van Forza.Hij Heeft er geen goed woord voor over.
Gr Osca
nofear02
22-03-2007, 14:21
Betreffende Swissol!Vraag even aan Alex van Forza.Hij Heeft er geen goed woord voor over.
Gr OscarEcht waar???? Woow! Daar sta ik van te kijken zeg. Niet dat ik er iets van wist, van het merk, maar gewoon, dat alex zegt/weet 'dat is niks'. Gôh
Een maat van mij heeft ooit zo'n ultradure Swissol-set gekocht. Het gaat in 3 fases, je bent er een goede morgen mee zoet, maar het resultaat is fantastisch.
Alex heeft een of ander supergoedje waar mijn auto ook mee behandeld is; hij glimt na 2 jaar nog altijd, maar kost een fractie van Swissol..
Zie hier het resultaat met Swissol..
Passats rule!
Ik had je autokennis hoger ingeschat; dit is een Phaeto
Ik had je autokennis hoger ingeschat; dit is een Phaeton
Ja, en dat zul je merken ook! Ga je bij een passat achterin ZITTEN... In een Pheaton kun je onderhand gestrekt gaan liggen! Gigantisch luxe wagen. Volkswagen is al niet het minst luxeuze merk, maar deze wagen is echt nog veeeeel luxer dan een passat of iets dergelijks. En extreem ruim! Maarja, je betaalt jezelf ook wel gigantisch scheel aan zo'n apparaat. Misschien wel veel te veel voor wat je ervoor krijgt. Wel een zeer mooie auto :
Ik had je autokennis hoger ingeschat; dit is een Phaeton
Hap
nofear02
22-03-2007, 22:33
Een maat van mij heeft ooit zo'n ultradure Swissol-set gekocht. Het gaat in 3 fases, je bent er een goede morgen mee zoet, maar het resultaat is fantastisch.
Alex heeft een of ander supergoedje waar mijn auto ook mee behandeld is; hij glimt na 2 jaar nog altijd, maar kost een fractie van Swissol... Ook al zo'n 3 fasen toestand. Idem aan meguiar's dus. Maar goed, het is dus niet dat alex het niet goed vind, maar dat ie het veel te duur vindt?? Die Phaeton glimt inderdaad als een gek! Mooi hoor.
maar als jouw wagen mt dat goedje van alex behandeld is, was jij hem dan nog ergens speciaal mee Roger? Of alleen met water omdat je anders dat spul weghaalt?
Ook al zo'n 3 fasen toestand. Idem aan meguiar's dus. Maar goed, het is dus niet dat alex het niet goed vind, maar dat ie het veel te duur vindt?? Die Phaeton glimt inderdaad als een gek! Mooi hoor.
maar als jouw wagen mt dat goedje van alex behandeld is, was jij hem dan nog ergens speciaal mee Roger? Of alleen met water omdat je anders dat spul weghaalt??
Uitsluitend wate
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.