PDA

View Full Version : FCN: 'Ferrari op Stal Meeting', Achterveld, 5 jan 2008

Erikderaaf
03-12-2007, 23:50
Ferrari Op stal meeting 2008.
Speciaal voor de begunstigers van de FCN op
Zaterdag 5 Januari 2008 van 12.00 - 15.30 uur

.

M@rcel
07-12-2007, 00:51
...
trouwens wie heeft zich ingeschreven voor de op stal meeting op 5 januari? ik wel, in de 51e week krijg je bericht of je kan/mag komen

.

246Dino
07-12-2007, 02:04
trouwens wie heeft zich ingeschreven voor de op stal meeting op 5 januari? ik wel, in de 51e week krijg je bericht of je kan/mag komen

Ik heb me ook opgegeven voor de op stal meeting.
Misschien zien we elkaar daar wel.
Hoop in ieder geval als ik uitgenodigd wordt dat het weer een beetje mee werkt.

Groetjes Gerard

Arie Timmermans
07-12-2007, 22:17
Ook ik heb mezelf en ook mijn vrouw Sonja aangemeld om aanwezig te zijn op de opstal meeting op 5 januari.Ben benieuwd of we erbij kunnen zijn en vele medebegunstigers kunnen spreken.Ik ben inmiddels ook actief lid van de FCN maar ook als begunstiger kun je leuke dingen meemaken.Heb vandaag mijn aanvraag voor het begunstigersschap opgestuurd,alsook die van Sonja.Mijn zoons Marcel en Jeroen zijn nu ook begunstiger.
Bij een uitnodiging zullen Sonja en ik met de Ferrari gaan mits de weersomstandigheden goed zijn.

Arie

.

Mrs.Spider
07-12-2007, 23:20
OPSTAL MEETING 5 januari?????????????????????????????????

308ROB
07-12-2007, 23:36
OPSTAL MEETING 5 januari??????????????????????????????????

Dat is alleen wanneer je begunstiger bent.

Rob

Mrs.Spider
07-12-2007, 23:43
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bedank

joopjoldersma
08-12-2007, 16:26
Ik hoop ook een van de gelukkigen te zijn

250lm
08-12-2007, 19:03
ik heb me ook weer opgegeven.

Niels

.

Reiben
08-12-2007, 19:15
Kunnen de Nederlandse collega's mij even uitleggen wat dat inhoud een "Op Stal" meeting? Zetten ze dan alle Ferrari's tussen het hooi ofzo

Greetz

Reiben

.

308ROB
08-12-2007, 20:01
Kunnen de Nederlandse collega's mij even uitleggen wat dat inhoud een "Op Stal" meeting? Zetten ze dan alle Ferrari's tussen het hooi of zo

Greetz

Reiben

Ja dat klopt wel, en dan gaan ze gezamelijk de ferrari's eten geven :D

Even serieus, " op stal meeting " dat wordt georganiseerd door F.C.N. voor " begunstigers " dat zijn over het algemeen mensen zonder een eigen ferrari maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
dan gaan ze meestal naar een lokatie waar ferrari's staan zoals bij een dealer of een verzamelaar.
na enige uitleg en demonstratie van div. ferrari modellen en het nuttigen van een of meerdere versnaperingen is het meestal ook mogenlijk om met een ferrari een rondje om de kerk of grote weg te rijden.
meestal zijn dat erg interesante en educatieve bijeen komsten en erg aan te raden.

Rob

.

Reiben
08-12-2007, 20:13
Ahzo! Jammer dat dat niet in België bestaat, dat begunstigerschap. Veel plezier aan allen die gaan en bedankt voor de uitleg Rob

Greetz

Reiben

.

MasterP
08-12-2007, 21:29
Ahzo! Jammer dat dat niet in België bestaat, dat begunstigerschap. Veel plezier aan allen die gaan en bedankt voor de uitleg Rob

Greetz

Reiben

mischien lid worden van FCN :)??

Reiben
08-12-2007, 21:42
Kan ik dat als Belg dan?

Greetz

Reiben

.

M@rcel
09-12-2007, 12:30
Ja, dat kan natuurlijk wel, waarom zou dat niet kunnen, iedereen is toch welkom, maakt niet uit waar je vandaan komt, en dan krijg je 4x per jaar een mooie en interesante gli amici della ferrari thuisgestuurd en dat kost dan €50,- per jaar. dus niet te veel lijkt me als ferrarifan.

.

joopjoldersma
09-12-2007, 13:02
Ja dat klopt wel, en dan gaan ze gezamelijk de ferrari's eten geven :D

Even serieus, " op stal meeting " dat wordt georganiseerd door F.C.N. voor " begunstigers " dat zijn over het algemeen mensen zonder een eigen ferrari maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
dan gaan ze meestal naar een lokatie waar ferrari's staan zoals bij een dealer of een verzamelaar.
na enige uitleg en demonstratie van div. ferrari modellen en het nuttigen van een of meerdere versnaperingen is het meestal ook mogenlijk om met een ferrari een rondje om de kerk of grote weg te rijden.
meestal zijn dat erg interesante en educatieve bijeen komsten en erg aan te raden.

Rob

Goeie uitleg Rob.
Maar dat rondje rond de kerk lukt niet altijd, zeker als de meeting zo laat c.q. vroeg in het jaar is. Is wel jammer, maar ik kan het de eigenaren niet kwalijk nemen om die tijd van het jaar hun autos op de weg te hebben (tenzij het heeeeeeeel mooi weer is).
Dus Rob ........!!!!

rolee
10-12-2007, 12:54
Reiben,

kijk effe op www.Ferrari-club.nl, klik op lidmaatschap begunstigers, daar vind je alle informatie. We hebben meerdere Belgen als begunstiger, een zelfs met een 308!
Meetings vinden vaak plaats in brabant omdat de omgeving daar zo mooi en lekker rustig is. De op stal meeting is deze keer in de kop van Nederland en alleen voor begunstigers van FCN. In 2008 bestaat FCN 25 jaar dus het wordt een bijzonder jaar!
Ideaale moment om begunstiger te worden!

Groeten Robin

.

246Dino
10-12-2007, 22:10
Reiben,

De op stal meeting is deze keer in de kop van Nederland
Groeten Robin

Achterveld ligt volgens mij niet in de kop van Nederland maar in het midden, tussen Barneveld en Amersfoort.
Of ben je uitgenodigd voor een andere "op stal meeting". :

430 Scuderia
11-12-2007, 00:14
Geld zoiets ook voor begunstigers die zich bijvoorbeeld vandaag hebben ingeschreven? :)

.

joopjoldersma
11-12-2007, 18:23
Geld zoiets ook voor begunstigers die zich bijvoorbeeld vandaag hebben ingeschreven? :)

In principe denk ik wel, maar gezien het feit dat er maar een beperkt (ik weet het aantal niet) aantal kunnen komen, zal het moeilijk zijn. De uitnodigingen zijn al een week of zo de deur uit

430 Scuderia
11-12-2007, 18:31
In principe denk ik wel, maar gezien het feit dat er maar een beperkt (ik weet het aantal niet) aantal kunnen komen, zal het moeilijk zijn. De uitnodigingen zijn al een week of zo de deur uit.

Oke dat is jammer. Voor iemand uit het hogere gedeelte van het land is een 'meeting' rond Amersfoort vele malen beter dan ééntje in het diepe zuiden van het land. Indien anders mocht blijken hoor ik het graag.

Niels

.

rolee
12-12-2007, 00:09
Achterveld ligt volgens mij niet in de kop van Nederland maar in het midden, tussen Barneveld en Amersfoort.
Of ben je uitgenodigd voor een andere "op stal meeting". :)

ja joh je hebt helemaal gelijk, foutje bedankt! inderdaad bij amersfoort, leusden. Hoe kom nou op "in de kop van Holland".....weer eens met meerdere dingen tegelijk bezig geweest.
Excuses aan de Belg :)

Bedankt voor de correctie! .....waar zouden we zijn zonder TomTom

groet Rolee

.

mavanhaasteren
16-12-2007, 17:11
ik heb deze week mij aanmelding voor de FCN ondvangen en daarbij ook de uitnodiging om mij aante melden voor de op stal meeting, dit heb ik meteen gedaan dus mischien ben ik er ook bij:D:

360spider
17-12-2007, 15:49
ik heb deze week mij aanmelding voor de FCN ondvangen en daarbij ook de uitnodiging om mij aante melden voor de op stal meeting, dit heb ik meteen gedaan dus mischien ben ik er ook bij:D:D

Voor mij hetzelfde, na de stroomstoring overleefd te hebben heb ik mezelf ook aangemeld :

mavanhaasteren
20-12-2007, 20:12
Krijg net de bevestiging binnen dat ik mag komen
dus ik ben er bij :

Hugo
20-12-2007, 20:34
Ik ook.

Hugo

PS neemt allen wat zakgeld mee, ik neem wat boeken/brochures/modellen mee om te verkopen/ruilen

Arie Timmermans
20-12-2007, 20:40
Jongens,ik heb de uitnodiging ook ontvangen.Zowel mijn vrouw Sonja en ikzelf zullen aanwezig zijn op de meeting.Laten we hopen op mooi weer,dan komen wij met de Ferrari.

Arie

.

430 Scuderia
20-12-2007, 21:16
Ook ik heb geluk gehad. Pas sinds anderhalve week begunstiger van FCN en voor de zekerheid maar even een e-mailtje gestuurd of ik mocht komen. Hetgeen dus schijnbaar mag. Dus tot 5 Januari allemaal.

Verder vraag ik me af of iets moet vertonen om toegang te krijgen? Wellicht een FCN pas? In dat laatste geval kan dat voor problemen zorgen omdat ik deze nog niet heb ontvangen. Wie kan mij daar antwoord op geven??

Niels

.

Patrick
20-12-2007, 22:05
Verder vraag ik me af of iets moet vertonen om toegang te krijgen? Wellicht een FCN pas? In dat laatste geval kan dat voor problemen zorgen omdat ik deze nog niet heb ontvangen. Wie kan mij daar antwoord op geven??

Niels

mocht je nog geen pas hebben kun je naar de club mailen. heb ik toen ook gedaan.

groetjes Patrick

.

246Dino
21-12-2007, 01:19
Ik ben er ook bij op 5 Januari.
Zie jullie daar.

Groetjes Gerard

.

joopjoldersma
24-12-2007, 16:52
Ook ik ben een der gelukkigen. Tot de 5de

250lm
24-12-2007, 19:03
here her

Lars T.
25-12-2007, 08:17
Goedemorgen heren,

Mijn eerste post op de Europese F-Chat!

Ik kom ook naar de Op Stal meeting en verheug me er al op! Wel een eindje van huis - 800 km ongeveer - maar zo kan ik m'n familie in NL ook weer eens bezoeken en dat met een Ferrari-evenement combineren. Ik neem ook wat Ferrari-spulletjes mee om te verkopen (boeken, tijdschriften & folders) en ik hoop dat veel anderen dat ook doen. Heb namelijk zin m'n verzameling weer een beetje uit te breiden, haha.

Tot ziens in Achterveld!

Ciao,

Lars T

filiberke
25-12-2007, 08:44
Goedemorgen heren,
Mijn eerste post op de Europese F-Chat!

Lars, welkom op bij de familie en nog veel chat.eu plezier gewenst
Als je wil mag je je ook eens voorstellen op de kletspraat thread

Prettige feesten

grtz Filip

Lars T.
25-12-2007, 09:15
Lars, welkom op bij de familie en nog veel chat.eu plezier gewenst
Als je wil mag je je ook eens voorstellen op de kletspraat thread

Hi Filip,

Bedankt! Ik zal eens kijken op deze "kletspraat thread". Ik zat tot nu toe altijd ergens anders en ben pas sinds vanochtend F-Chat.eu aan het ontdekken. Wel leuk ook weer eens in het Nederlands te kunnen posten!

Ciao,

Lars T.

joopjoldersma
27-12-2007, 15:06
Ik kom ook naar de Op Stal meeting en verheug me er al op! Wel een eindje van huis - 800 km ongeveer - maar zo kan ik m'n familie in NL ook weer eens bezoeken en dat met een Ferrari-evenement combineren. Ik neem ook wat Ferrari-spulletjes mee om te verkopen (boeken, tijdschriften & folders) en ik hoop dat veel anderen dat ook doen. Heb namelijk zin m'n verzameling weer een beetje uit te breiden, haha.

Lars,

Leuk je eindelijk te ontmoeten. Komt je vader ook mee?

Groetjes,

Joop

P.s.: Net "Handbuch der Ferrari seriennummern" gekregen

Lars T.
29-12-2007, 13:16
Lars,

Leuk je eindelijk te ontmoeten. Komt je vader ook mee?

Groetjes,

Joop

P.s.: Net "Handbuch der Ferrari seriennummern" gekregen.

Hoi Joop,

Ah, jij ook hier? Leuk!

Nee, m'n vader komt niet mee, want die is geen FCN-begunstiger meer. Zit tegenwoordig meer tussen de Italiaanse stieren, zullen we maar zeggen. Maar geeft niet, ik kom samen met Wouter Brand, dus toch gezellig!

We kunnen dan volgende week meteen naar je Telaio-lidmaatschap kijken, sorry dat dat er niet eerder van gekomen is (gezondheidsproblemen in de familie). Nu wordt het dan echt tijd!

Tot zaterdag allemaal!

Ciao,

Lars T

nofear02
04-01-2008, 23:21
Iedereen die gaat: een fijne dag morgen toegewenst. Maak foto's! :

Roger_L
05-01-2008, 18:13
Van foto's van binnen werd uitdrukkelijk verzocht deze niet te publiceren; buiten mag natuurlijk altijd, en dat was ook niet onplezierig ;

Vivado Ferrari
05-01-2008, 18:23
Hey Roger.

Fraai fotowerk! Beetje genoten vandaag? Je hebt in iedergeval mogen genieten van de Scuderia zo te zien....

Groet,

Vin

.

430 Scuderia
05-01-2008, 18:41
Zo dat was me het dagje wel. Mijn eerste officiele Ferrari-meeting, en het smaakt naar meer. Bij aankomst even wat gedronken op het nieuwe jaar en vervolgens in 3 groepen een rondleiding gekregen door de garage. Een motorisch gedeelte, een informatief stukje over een drietal restauratieprojecten en wat algemene informatie over het aanschaffen van een Ferrari. Was erg leuk. Ondertussen Arie Timmermans ontmoet, met wie jullie allen bekend zijn. Ik kon zijn grote enthousiasme en uitnodiging om even achter het stuur van zijn overigens prachtige 355 F1 te kruipen zeer waarderen. In de tussentijd was iemand even Kroymans langs gegaan om een Scuderia op te halen, en oog in oog staan met zo'n auto in ons koude kikkerlandje is echt niet zomaar wat. Wat een uitstraling! Verder heb ik vandaag ook even de hand geschut met o.a. Marcel, Joop, Gerrard en Lars en hoop ik dat ik er volgende week bij kan zijn om nog meer gezichten te leren kennen. Het aandenken aan deze dag was overigens ook prachtig ; een vel van (+/-)A3 formaat fotopapier met een aantal mooie foto's van zowel oude als nieuwe Ferrari's en het 'Op stal' logo.

Verder bevatte de dag een aantal woordjes, en vooral die van Kees van Stokkum 'zelf' was erg leuk. Op naar de volgende meeting.

Niels

Ps. Vincent, de 456 van Prins Bernard die jij in 1:43 hebt staan stond er ook, zij het zonder motorblok ;)

.

Lars T.
05-01-2008, 23:25
Was zeker leuk vandaag en ook tof een paar eerst nog ongeziene F-Chatters te ontmoeten (Roger, Niels en Gerard). Verder ook heel veel bekende gezichten van toen ik nog in Nederland woonde, mooi dat zoveel begunstigers de FCN zo lang trouw zijn gebleven!

Roger, je DVD's zijn overigens prachtig! Heb er vanavond al twee bekeken en verheug me al op de volgende vijf!

Hier nog een klein lijstje van de aanwezige Ferrari's vandaag:

buiten:

Mondial Coupe - zilvergrijs
F355 Berlinetta - donkerblauw
355 F1 Berlinetta - rood
430 Scuderia - Scuderia rood (de Kroymans demo)

binnen:

250 Europa - zilvergrijs
275 GTB(/4?) - zwart
Dino 246 GT - rood
Dino 308 GT4 - donkerblauw
308 GTS - zwart
456 GT - groen

+ nog wat ander Italiaans spul (Maserati & Fiat).

Bij Wouter, Hugo en Niels (Schouten) heb ik nog heel wat mooie spullen kunnen kopen: Vijf Ferrari-boeken, de persinfo 430 Scuderia, 11 Gli Amici's, diverse clubbladen GB en USA, het jaarboek 1992 en nog wat andere Ferrari-bladen. Oftewel: De kofferbak zit lekker vol als ik maandag weer terug naar München ga :-)

Twas weer gezellig, tot de volgende meeting!

Auf wiederschnitzel,

Lars T

Roger_L
06-01-2008, 00:00
Roger, je DVD's zijn overigens prachtig! Heb er vanavond al twee bekeken en verheug me al op de volgende vijf!

Lars,

Dat hoor ik altijd graag !
Was leuk je te ontmoeten vandaag, ik had graag nog wat langer met je gesproken; hopenlijk volgende keer. Als je weer in NL bent met mooi weer; ik heb nog wat leuks in de garage staan ;

430 Scuderia
06-01-2008, 00:55
Roger, Zag ik jou nou wegrijden vanaf de zijkant van het pand met een brullende 406 Coupé?! Voor een Peugeot maakt hij nog best een leuk geluid, zou zo maar een 3.0 V6 kunnen zijn ;

mavanhaasteren
06-01-2008, 01:53
Roger, ik heb niet eens door gehad dat je er was.
Maar daarom was het niet minder interesant.

Ik was s'ochtens effe bij kroymans langs geweest (lag op de route;P) en daar werdt net de F430 naar buiten gereden. wat een heerlijk geluid heeft hij.
In de ruimte van de prive colectie van Frits Kroymans waen de deuren open en daar stonder 2 550 Barchetta's en nog wat ondere wagens maar de rest was helaas weg:(.

op de opstal meeting aangekomen kwam ik eerst 430 Scuderia tegen (we kwamen gelijk aan) in de kou effe staan wachten brrrrrrrrrrr.
toen we naar binnen mochten hartelijk ontvangen en daarna aan de rondleiding begonnen.
als eerste waren we bij een italiaanse auto uit 46 als ik het goed heb die geheel naar orginele staat wordt hersteld zo als hij de eerste keer aan de start verscheen. er werden diverse onderdelen met de hand nagemaakt omdat het gewoon niet meer te krijgen is.

daarna naar de motor revicie, hier werdt uitgelecht wat ze allemaal doen met de motor als ze hem reviceren. hier stand ook de motor van de 456 die een verbrande cylinder had gehad, dit was doordat de cylinder niet goedgenoeg werdt gekoeld :eek:, was pas de 3e keer dat de cylinder werdt vervangen.

Toen nog een uitleg over als je een F wil gaan kopen waar je om moet letten , zoals de verkoper verteld "jah hij is goed alleen de caberateurs effe afstellen en dan is hij 100 %" dit betekend meestal een € 5000,- extra voor je na de aankoop. en zo nog een paar dingen waar je op kan letten om een miskoop te voorkomen.

Dit was mijn kleine verslagje van de da

Roger_L
06-01-2008, 09:05
Roger, Zag ik jou nou wegrijden vanaf de zijkant van het pand met een brullende 406 Coupé?! Voor een Peugeot maakt hij nog best een leuk geluid, zou zo maar een 3.0 V6 kunnen zijn ;)

Ja, dat was ik ! Ik heb net als Lars een 3.0 liter V6 (OK Lars, geen 3.2), maar kan daarmee onopvallend komen en weer gaan ;)

Zonder dollen; in mijn optiek is die coupé een zwaar onderschatte klassieker inmiddels, alleen jammer dat er toch al de nodige Sjonnies in rondrijden. En brullen kan ie, zeker als je hem in de touren jaagt, maar ook op de snelweg is het een comfortabele granturismo waar je zomaar 200+ mee kunt rijden zonder het echt te merken

Roger_L
06-01-2008, 09:08
roger ik heb jou niet eens door gehad dat je er was.

Tja, 406 zullen we maar zeggen ;)

Ik vond het ook een hele leuke dag. Leuk programma en een hoop interessante dingen gehoord en gezien. Zeker al die annekdotes waren het aanhoren waard

joopjoldersma
06-01-2008, 13:41
Het was er inderdaad erg gezellig en het was leuk weer eens wat gezichten bij namen te kunnen plakken.
Die 430 Scuderia was wel erg gaaf. Ik had dit model nog niet gezien

430 Scuderia
06-01-2008, 14:44
Dankje Joop , ik vond jou ook wel oke ;

Lars T.
06-01-2008, 15:50
Lars,

Dat hoor ik altijd graag !
Was leuk je te ontmoeten vandaag, ik had graag nog wat langer met je gesproken; hopenlijk volgende keer. Als je weer in NL bent met mooi weer; ik heb nog wat leuks in de garage staan ;)

Hoi Roger,

Ook leuk jou te ontmoeten en inderdaad: we hebben elkaar veel te kort kunnen spreken! Maar goed, bij mijn volgende bezoek in NL kom ik graag op je voorstel terug. Ik logeer altijd in Woerden, dus Harmelen is voor mij vlakbij. En dat leuks wat in je garage staat: die prachtige grijze Testa zou ik zeker eens uitgebreider willen bekijken!

Ik laat het dus graag weten zodra ik weer in het land ben :-)

Ciao,

Lars T

Lars T.
06-01-2008, 15:52
Ja, dat was ik ! Ik heb net als Lars een 3.0 liter V6 (OK Lars, geen 3.2), maar kan daarmee onopvallend komen en weer gaan ;)

Euh, kwam ik niet onopvallend dan?

(hihihi)

Ciao,

Lars T

430 Scuderia
06-01-2008, 19:30
Haha mister Show off!! Gelukkig waren er uitsluitend autoliefhebbers en dat geluid is niet misselijk. Maargoed , we wisten allemaal vrij snel dat je er was ja haha

Lars T.
06-01-2008, 20:31
Haha mister Show off!! Gelukkig waren er uitsluitend autoliefhebbers en dat geluid is niet misselijk. Maargoed , we wisten allemaal vrij snel dat je er was ja haha.

Ja, echt bescheiden was het niet (haha), maar de verleiding was te groot om te kunnen weerstaan. Zelfbeheersing is op zulke momenten niet mijn sterkste kant :-)

Nou ja, zoals je al zei: allemaal autoliefhebbers voor de deur, dus ik hoop dat ik toch op vergiffenis mag rekenen...

Ciao,

Lars T

430 Scuderia
06-01-2008, 20:42
Kom zaterdag maar gezellig bij me op de biecht, dan zal ik eens zien wat ik voor je kan doen. Misschien een rondje Nurburg in je R32 ter vergiffenis Lars? :

Lars T.
06-01-2008, 21:12
Kom zaterdag maar gezellig bij me op de biecht, dan zal ik eens zien wat ik voor je kan doen. Misschien een rondje Nurburg in je R32 ter vergiffenis Lars? :D

Helasimenti, zaterdag zit ik dus allang weer 800 kilometertjes zuidelijk van hier. Maar als het je lukt morgenochtend om 05:00 hier in Woerden voor de deur te staan, mag je gerust meerijden naar München hoor! Ik ga onderweg ook nog bij vier Duitse Ferrari dealers langs, dus voor nuttige pauzes is ook gezorgd. Moet je wel zelf weer terug naar Nederland zien te komen natuurlijk :-)

Ciao,

Lars T

430 Scuderia
06-01-2008, 21:38
Haha grappenmaker! Wie weet tot snel! En veel (veilig) rijplezier van je bommetje op wielen gewenst!

Had het overigens geen idee geweest om i.p.v. afgelopen zaterdag de komende richting Maastricht te gaan?! Als je het lijstje ziet van wat daar aanwezig is.. WOUW!

Lars T.
08-01-2008, 07:57
Haha grappenmaker! Wie weet tot snel! En veel (veilig) rijplezier van je bommetje op wielen gewenst!

Had het overigens geen idee geweest om i.p.v. afgelopen zaterdag de komende richting Maastricht te gaan?! Als je het lijstje ziet van wat daar aanwezig is.. WOUW!!

Zo, inmiddels weer terug in m'n nieuwe heimat...

Ja, Maastricht was zeker ook leuk geweest. Maarja, dit weekend kwam mij toch beter uit en voor het belangrijkste voor mij - een lijst met chassisnummers van de aanwezige auto's - is gelukkig al gezorgd.

Natuurlijk zou ik er toch graag bij zijn, maar je kunt niet alles hebben he...

Diegenen die gaan in ieder geval heel veel plezier in Maastricht!

Ciao,

Lars T