View Full Version : Beste F-moment van 2007
mavanhaasteren
07-12-2007, 23:34
nu het jaar er weer bijna op zit vroeg ik me af wat is nou het beste F moment van 2007
voor mij is dat naar Italië gaan en daar de 60th relay mee te maken op Fiorano en mogen zitten in een Enzo en de 360 barchetta kunnen aanschouwen samen met alle andere klasiekers, en een vaag persoon die een flyer in me handen duwde ;)
.
steven frohn
08-12-2007, 12:52
ik heb verschilende momenten b.v de doe een plezier rit terwijl ik moest helpen en niet mee mogt rijden maar het hoogte punt is dat ik mocht rijden in een f 355 van een vriend echt geweldig tof
.
joopjoldersma
08-12-2007, 16:36
Voor mij waren er twee punten:
- Het meerijden op de Peel en Assen.
- Raikkonen en Ferrari wereldkampioenen
Voor mij waren zowat alle momenten dat ik naast een Ferrari stond hoogtepunten. SpaItalia was de eerste keer dat ik zoveel Ferrari's samen zag, en toen kwam Hockenheim er nog achteraan waar ik in een F430 heb mogen zitten... Ook voor de eerste keer zelf een meeting mee mogen organiseren (Minimeet België) vond ik heel tof. Maar het hoogtepunt: "De Van Mast Tot Mast Rally". Voor de allereerste keer meerijden met een Ferrari (de 328 GTS van Robert) en dezelfde dag ook nog met een Testarossa, 328 GTB en 308 GTS meegereden
Greetz
Reiben
.
Twee hoogte punten:
1. Joop en Rob op Assen. :D
2. Fiorano 60 jaar viering.
Rob
Vivado Ferrari
08-12-2007, 17:37
Mijn beste Ferrari momentje was met enkele F-Chatters tijdens de Ferrari racing Days op Hockenheim. Dit was mijn eerste F1 Clienti ervaring. Ik heb daar een klein uurtje in de pitboxen rondgehangen:) Ook kreeg ik dit jaar een bijzonder rc schaalmodel van een Nederlandse Ferrari verzamelaar/autocoureur. Het was de Ferrari waar hij in 2006 mee heeft geraced. Dit soort momenten vergeet je nooit meer!:) De F-Chat meetings wil ook even melden. Geweldig om zoveel Ferrari liefhebbers te ontmoeten! Heren bedankt!
Algemeen kan ik dus zeggen dat member worden van F-Chat persoonlijk het moment was van 2007. Hier gaan poorten open!:) De Ferrari wereld werd nog toegankelijker dan het al was voor mij en anderen. Op naar 2008!
(Met dank aan Erik voor foto 3!
joopjoldersma
09-12-2007, 13:09
Twee hoogte punten:
1. Joop en Rob op Assen. :D
2. Fiorano 60 jaar viering.
Rob,
Goed he Rob. Volgende keer gaan we de goede kant op (maar ik heb wel genoten!!!!!!). Nogmaals bedankt.
Ook ben ik de ritten met Bram vergeten. Bram ook jij nogmaals bedankt
Het beste Ferrari moment van 2007?? Dat is moeilijk, ik hoop dat ik er meerdere mag vermelden! Want eigenlijk waren alle evenementen met Ferrari zoiezo een bijzonder moment. En dankzij F-chat.eu veel nieuwe Ferrari liefhebbers leren kennen op een aantal meetings, dat is toch ook iets wat zeer leuk is! En het kunnen bezoeken van de FRD op de Hockenheimring, Mugello en Maranello dankzij Robert is toch ook wel eens het vermelden waard!
Maar om er dan toch maar een paar uit te pikken, dat zijn de volgende:
- 4 april 2007: Met Robert in de Ferrari 328 GTS naar Zandvoort om de FCN Rijvaardigheidstraining te bekijken. Voor mij was dit de eerste keer dat ik mee mocht rijden in een Ferrari, en niet zomaar even, meteen een rit van meer dan een uur! De tunnels en bochten werden uiteraard zo genomen dat ik ook meteen wist waar Ferrari voor stond! :D
- 9 & 10 juni 2007: FRD Silverstone. Een weekend naar Silverstone om daar de Ferrari Racing Days bij te wonen. Ongeveer 1000 Ferrari's en maar liefst 43 F40's!! Er werd ook een poging gedaan naar de langste Ferrari parade. En dat is gelukt, met 385 Ferrari's.
- 23 & 24 juni 2007: 60th Anniversary Maranello. Samen met Robert naar Maranello om daar HET feest van Ferrari bij te wonen. En dat was het, zomaar op Fiorano rond mogen lopen, heel veel Ferrari's en alle grote mannen van Ferrari. Het mooiste moment was toch wel de bijna privévoorstelling van M. Schumacher in een Ferrari 599 GTB, die eerst z'n handtekening op het asfalt had gezet, en een tijdje later op mijn toegangsbewijs! :)
- 22 & 23 september 2007: FRD Hockenheimring. Met een groepje van F-chat (Erik, Johan, Bert, Robert, Vin en ik) naar de Hockenheimring om de Ferrari Racing Days te bezoeken.
- 27 & 28 oktober 2007: Ferrari Finali Mondiali Mugello. Ook hier met een leuk groepje van F-chat (Mark, Robert, Erik, Arie en ik) naar toe geweest. Het mooiste hier was toch wel het optreden van de formule 1 van Ferrari, een week nadat Raikkonen en Ferrari wereldkampioen werden
430driver
09-12-2007, 17:12
Mijn F-momenten van dit jaar zijn er niet zóveel, aangezien het afgelopen jaar nogal heftig is geweest voor me (vanaf 28 juli 2006 om precies te zijn, maar dat terzijde).
Allereerst het feit dat ik member van F-chat werd en daardoor mijn tweede (onvergetelijke) moment heb beleefd samen met Arie, Robert, Erik en Michael, namelijk de ferrari finali mondiali! hierover is al menig regel volgeschreven hier op de site, wat echter nooit precies datgene kan overbrengen wat wij met z'n vijven hebben ervaren en gevoeld tijdens ons verblijf in Firenze en Mugello:
de ritten af en naar het circuit, télkens weer een andere weg haha; Eriks eerste moment bij de Fabriek; Mijn eerste ontmoeting met de 430 Scuderia bij de fabriek het hostel met de spanjaard die, op onze laatste avond aldaar, bleek te kunnen praten....en hoe! Het Fantastische weer dat we hebben gehad; enne natuurlijk onze eigen "smokkel" van members naar de paddock zónder enig geldig toegangsbewijs! De Fxxen: die ik voor het eerst zag, hoorde en rook;Tja en dat we Zondags gewoon hebben door kunnen rijden richting paddock.......Dat maakt het voor mij tóch wel HET Ferrari moment van 2007 zij het niet allertijden, want dit zal moeilijk te overtreffen zijn......OOIT
Voor mij was de trip naar het Test Circuit van Paul Ricard (Zuid-Frankrijk) wel een gigantisch hoogtepunt! Samen met Robert even vliegen, in een mooie omgeving met prachtig weer rondrijden om uiteindelijk op een extreem luxe circuit aan te komen. Daar eerst voor een dichte poort staan om vervolgens als PERS binnen te komen en het weekend van je leven te hebben :D Op een soort privé-circuit onbeperkt toegang hebben tot alles! Formule 1 wagens die voor je neus gestart worden om een paar minuten later met over 200 km/u op het rechte stuk voorbij te knallen! En dan de leuke gesprekken, Robert in de F1 wagen van '94, de parking met nog meer geweld, de lunches tussen de Ferrari-dames..... Ik kan nog wel even doorgaan met terugdenken aan dit geweldige weekend! Maar daar heb ik eigenlijk geen tijd voor nu :) Toetsen de komende week
Rosso by Raimondo
13-12-2007, 17:55
Dat mijn passie voor het merk weer terug is. Dit nadat het een paar jaartjes op een laag pitje heeft gestaan. Kortom Forza Ferrari, en op de mooie dingen die nog komen gaan..
TestaRossa
16-12-2007, 23:52
Het binnenhalen van het kampioenschap BTCS S2, Belgian Touring Car Series in de Silhouette klasse 2 !
Rosso by Raimondo
17-12-2007, 17:01
U rijdt toch voor KS motorsport? Of heb ik het verkeerd
TestaRossa
18-12-2007, 22:29
U rijdt toch voor KS motorsport? Of heb ik het verkeerd!
Inderdaad, www.ksmotorsport.be
enne, zeg maar jij hoor :)
.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.