PDA

View Full Version : Waar reed je in bij F-verhuur-bedrijven? Ervaringen?

Rosso by Raimondo
30-11-2007, 18:15
Wie heeft ervaring met F-verhuur-bedrijven? Misschien is het leuk een topic te beginnen betreft het testen van de diverse aanbieders waar je kunt rijden met een ferrari. Vandaag weer een website gevonden, waar je met een heuse Ferrari 430 Spider F1 een uurtje mag rond knorren voor € 199,-. Toch benieuwd naar jullie ervaringen.
De website is www.ferrarifun.de

groeten raimondo

nofear02
30-11-2007, 19:18
In duitsland:

http://www.ferrarifun.de/
http://www.miet24.de/mieten/Fahrzeug...e1.mieten.html
http://www.special-cars.de/
http://www.emotiondrive.de/

.

430 Scuderia
09-12-2007, 21:31
Kan me voorstellen dat het voor een doorgewinterde liefhebber best een leuk 'uitje' kan zijn. Als ik ze moet geloven hebben ze een prachtige 'rijdersroute' liggen , waardoor 200 euro eigenlijk een prikkie is. Minimale leeftijden en borgbedragen zijn echter wel jammer. Het is echter wel heel wat anders dan - met alle respect - een uurtje rijden in een 348 voor hetzelfde geld. Je hoeft er alleen maar even de grens voor over ;)

.

mvh14
21-01-2008, 15:33
Afgelopen weekend een uurtje gereden bij ferraririjden.nl. Had in eerste instantie Traffic Control gebeld, echter voor specifiek in een 348 rijden verwezen zij mij door naar deze organisatie. Blijkbaar gewoon een pot nat.

Afijn zaterdag om 13:00 uur in Huizen heeft het plaatsgevonden. Typisch hollands weer, regen en wind. Jammer.
De 348 was een TS met meer dan 200.000 km op de teller!!!!!! Ja echt waar.
Het was ook echt de eerste keer in een F, dus het was ff wennen met pook in je rechterhand. Duwen en trekken dat schakelen. Grappig ook hoe snel je went aan het feit dat de 1e versnelling i van deze F in je eigen auto je 2e versnelling is etc. Daar had ik vooraf nooit bij stil gestaan. Ik moet wel zeggen dat ik de Targa uitvoering qua lawaai echt niet leuk vond. Dit zou mij al meteen doen besluiten om voor een TB te gaan te gaan. Het rijden was het 1e halfuurtje met natte handen. Daarna, enigszins gewend aan, was het fun. Mocht aardig gassen met die 348 op de snelweg, echter omdat het regende niet boven de 200 km geweest. Of de 348 mijn auto is, weet ik niet. Zal toch echt meer ervaringen moeten hebben. Volgende stap is rijden in een 308 of 328.
To be continued

308ROB
21-01-2008, 20:10
Marcel,
Ondanks de regen toch een leuke dag gehad:D proficiat.
eigenlijk is het een goede basis om zo diverse type wagens te ontdekken.

Rob

nofear02
21-01-2008, 20:51
Leuk verslagje Marcel! leuk om te lezen. het 1e half uur met natte handen :). prachtig! dat herkennen we denk allemaal wel. wat wordt nou de volgende

Nuvolari
21-01-2008, 22:25
Marcel,

Heel belangrijk om voor jezelf te bepalen wat je aantrekt in een Ferrari/auto. Gaat het om de looks en af en toe even uitleven op een snelweg, of wil je juist lekker toeren, etc. Wil je een auto waarin je echt moet werken, een mooi rauw geluid produceert, ruikt naar Castrol, een auto die je streelt als je het goed doet, maar straft als je fouten maakt, of liever een beetje relaxed rijden met de bediening van een moderne auto?
Een 308 voelt meer als een klassieker dan een 348, bijvoorbeeld.

Succes!

Edwin

.

TestaRossa
21-01-2008, 23:49
.....ruikt naar Castrol, .......

Castrol ??
Moet dat niet Shell zijn

Nuvolari
22-01-2008, 00:59
Hahaha, oud Engels gezegde inclusief Castrol. Maar je mag er Shell van maken hoor.

Edwin

.

sharknose67
23-12-2008, 13:07
Marcel, ik moet eerlijk toegeven dat de "targa's" redelijk veel herrie maken (en lekken)als het dakje erop zit. Maar het blijft het ultieme Ferrari rijden in de zomer met een lekker zonnetje en dan het dak eraf!! Al moet ik zeggen dat het maximum wat mij betreft ligt op 235 km/h, dan wordt het pijnlijk aan de oren hoor! Na jouw rit is één van de 348's total loss geraakt (niet door een klant, ook niet door eigen personeel, maar tijdens transport) en vervangen door een 348 TB. Het klopt dat er op de auto's aardig wat kilometers staan maar er wordt dan ook veel mee gereden. Zelf verkies ik de 355 boven de 348 want die vind ik wat minder "nerveus" bij hobbels, maar qua geluid ga ik toch voor de 328. Maar ja dat kan allemaal nog veranderen als ik ooit nog in andere modellen mag plaatsnemen.

Johannus
30-12-2008, 13:36
Ik heb in de 348 van een verhuurbedrijf uit eindhoven (AnriCars) gereden.
Zij hebben o.a. een zwarte en een rode 348.

Toen op mijn verjaardag de rode voor de deur kwam te staan, bleef hij daar helaas ook staan... Zelfs na een poging de wagen aan te duwen, wilde hij niet echt starten en blijven lopen. die hebben ze dus de volgende dag weg moeten slepen.

Om dit goed te maken mocht ik een nieuwe afspraak maken om in de zwarte te gaan rijden, toen mocht ik dubbel zo lang rijden vanwege het ongemak :D

Erg netjes opgelost dus.

ruben-ferrari
30-12-2008, 19:27
Ik heb in de 348 van een verhuurbedrijf uit eindhoven (AnriCars) gereden.
Zij hebben o.a. een zwarte en een rode 348.

Toen op mijn verjaardag de rode voor de deur kwam te staan, bleef hij daar helaas ook staan... Zelfs na een poging de wagen aan te duwen, wilde hij niet echt starten en blijven lopen. die hebben ze dus de volgende dag weg moeten slepen.

Om dit goed te maken mocht ik een nieuwe afspraak maken om in de zwarte te gaan rijden, toen mocht ik dubbel zo lang rijden vanwege het ongemak :D

Erg netjes opgelost dus.

Jammer dat hij niet starten wou hoor. Maar goed kijken is ook wel leuk :P

Michele
30-12-2008, 19:41
Ik heb wel eens in een 348 van Traffic Control gereden, maar dat was een beetje en afknapper omdat ik aan kwam in mijn Maserati 2.24v en we ongeveer de route reden die ik daarvoor net met mijn eigen speeltje afgelegd had. De toegestane accelleratie en bochtsnelheden waren een beetje jammer, zeker omdat er niet op de snelweg gereden werd. Op een gegeven moment werd me aangegeven: u mag nu doorhalen tot boven de 5000 toeren. Dat heb ik toen maar gedaan, anders voelde die begeleider zich ook zo lullig. Geluid was oké, maar een turboexplosie als in de Maser voelt echt spectaculairder, ook al is de Ferrari beslist sneller.

d1ablo
31-12-2008, 11:52
Wat is dat nou weer voor een vergelijking... ? Zo'n 348 geeft voor mij in ieder geval een compleet andere rij-belevenis dan een Maser.
Ik heb in meerdere modellen Maserati gereden maar van een "turbo-explosie" in een 2.24v heb ik nooit iets gemerkt. Of misschien dat je bedoelt dat ie eindelijk op gang komt als er een beetje toeren worden gemaakt. Daarvoor is het slappe hap in ieder geval.
die "Masers" zakken momenteel (en eigenlijk altijd al) als bakstenen in waarde. Kijk maar eens op mobile.de... Enige uitzondering is misschien de MC12.

nofear02
31-12-2008, 12:00
Ik wou het eigenlijk helemaal niet over Maserati's hebben hier op de site beste mannen. Dit is ''Ferrari-chat'', maserati heeft een eigen forum. En bot gezegd, M interesseert me geen ....

d1ablo
31-12-2008, 14:04
Ik wou het eigenlijk helemaal niet over Maserati's hebben hier op de site beste mannen. Dit is ''Ferrari-chat'', maserati heeft een eigen forum. En bot gezegd, M interesseert me geen ....

Da's een waarheid als een koe... ;)
Sorry voor het intermezzo maar kon het ff niet hebben dat een rit in een volbloed 348 werd afgedaan als iets lulligs....

JazzyO
31-12-2008, 14:46
Robert, ik denk dat je maar eens de Victory by Design DVD over Maserati moet kijken - als dat je koud laat lig je 6 voet onder de grond! 8CM, 300S, 250F, A6GCS, Mistral Spyder, noem het maar op. Prachtig merk, maar tussen '75 en '05 volledig de draad kwijt.

En daarom ben ik het helemaal met jou en Paul eens dat een 348 vele treden hoger op de ladder staat dan een 2.24v, met alle respect, en de marktwaarde vertegenwoordigd dat dan ook. Gewoon niet te vergelijken, die auto's.

Onno

nofear02
31-12-2008, 16:37
Robert, ik denk dat je maar eens de Victory by Design DVD over Maserati moet kijken - als dat je koud laat lig je 6 voet onder de grond! 8CM, 300S, 250F, A6GCS, Mistral Spyder, noem het maar op. Prachtig merk, maar tussen '75 en '05 volledig de draad kwijt.
...
OnnoNou ik moet helemaal niks, ik heb maar 1 lijf en maar 24 uur per dag, met een eigen bedrijf met nogal wat medewerkers en een chatsite met meetings etc ;) :p. Gelukkig geen prive-leven, anders was t ook niet mogelijk :D:D. Vanaf mijn 6e ben ik gek van een Ferrari, vanwege het merk, de wagens en de historie. Oudere maserati's kunnen best mooi zijn, allerlei andere auto's zijn dat ook. Maar dat zijn allemaal geen Ferrari's. Rij met een M door een drukke winkelstraat, geen hond die kijkt, rij 30 seconden later met een F, iedereen kijkt. Nee I say more? :D. Ooit een meisje horen zeggen, later trouw ik een rijke vent met een Maserati :D <proest> :D:D. Of als ik de loterij win, dan koop ik een M :D. Nog een leuke, een of ander produkt, super klasse-kwaliteit, is dan 'de Maserati onder de <vul maar in>' : rolbedden, speedboten, kurketrekkers, laptops, dildo's? :D.
Afijn, dit is een Ferrari-forum. Ik wil het over Ferrari's hebben en alles wat er met het merk te maken heeft. Maserati's; die hebben hun eigen forum.

JazzyO
01-01-2009, 11:23
Overdrijf niet zo, Robert. Het was maar een suggestie, en nog steeds ben ik van mening dat je bijzonder onder de indruk zou zijn. Maar je doet maar wat je wilt hoor, mij heb je er niet mee.

Onno

nofear02
01-01-2009, 13:20
Overdrijf niet zo, Robert. Het was maar een suggestie, en nog steeds ben ik van mening dat je bijzonder onder de indruk zou zijn. Maar je doet maar wat je wilt hoor, mij heb je er niet mee.
OnnoWeet ik wel Onno, ik had er ook al een knipoog-smiley bijgezet. Maar misschien klinkt de tekst toch iets te hard. Excuus daarvoor. Blijft wel staan dat M mij gewoon helemaal niks zegt en ik het ook helemaal niks vind. o.a om de redenen die ik aangegeven heb. Blijft ook staan dat ik het voor het voetlicht werpen van ervaringen met M of posts over M hier niet wil hebben. Daar is het M.forum voor. Het doet me niks, het zegt me niks, dus daar geef ik mijn geld voor deze site niet voor uit. ;)

milko
01-01-2009, 14:23

Onno

Ik heb de Maser DVD ook en hij is werkelijk prachtig ( 250F etc. etc.) zo! daar laat ik het verder bij. Weten jullie wat eigenlijk jammer is, dat je nergens in een fatsoenlijke klassieke V12 ( daytona,365,250,330 etc.etc.) kunt rijden tegen betaling, gat in de markt???

Dino2400
01-01-2009, 16:44
Ik heb de Maser DVD ook en hij is werkelijk prachtig ( 250F etc. etc.) zo! daar laat ik het verder bij. Weten jullie wat eigenlijk jammer is, dat je nergens in een fatsoenlijke klassieke V12 ( daytona,365,250,330 etc.etc.) kunt rijden tegen betaling, gat in de markt???

Daar heb je absoluut een punt... Ik heb hier (oa voor onze bruiloft) naar gezocht maar heb destijds niets kunnen vinden. Een F40 , F50 , zelfs een Enzo die waren allemaal te huur. Maar een mooie klassieke 12-cylinder.... :(

Steven
01-01-2009, 23:30
waar dan??? gaarne info

Dino2400
01-01-2009, 23:34
waar dan??? gaarne info

Dit bedrijf heeft in ieder geval de F40 te huur. Het andere bedrijf ( overigens ook in Duitsland) moet ik even verder voor zoeken. Die hadden zowel een F50 en Enzo te huur...

http://www.special-cars.de/ferrari-f40-1.html

Groet,

Maarten

mavanhaasteren
01-01-2009, 23:41
Dit bedrijf heeft in ieder geval de F40 te huur. Het andere bedrijf ( overigens ook in Duitsland) moet ik even verder voor zoeken. Die hadden zowel een F50 en Enzo te huur...
http://www.special-cars.de/ferrari-f40-1.html
Groet,
Maarten

die hebben wel wat leuke te huur.

ook een 430 Scuderia :D, toch maar effe doorsparen :):):)

patrick1
02-01-2009, 10:53
in belgie kan je ook een f40 huren

Steven
03-01-2009, 00:11
ik wilde eigelijk perse in een 328 rijden omdat ik met de gedachten rondliep zo'n auto ooit eens te kopen.

Ferrariles.nl in Heerhugowaard. Kostte voor een uur slechts 75 euro...

Maar ik wil wel iedereen waarschuwen. Ferraririjden kan zeer verslavend zijn. Ik REED op zaterdag bij Ferrariles.nl, op zondag KOCHT ik een 328...

( let wel, DE zondag direct na deze zaterdag)

De F40 wil ik ook eens berijden omdat ik deze ooit eens wil kopen. Ik wacht dus nog maar even......

patrick1
03-01-2009, 19:22
ik wilde eigelijk perse in een 328 rijden omdat ik met de gedachten rondliep zo'n auto ooit eens te kopen.

Ferrariles.nl in Heerhugowaard. Kostte voor een uur slechts 75 euro...

Maar ik wil wel iedereen waarschuwen. Ferraririjden kan zeer verslavend zijn. Ik REED op zaterdag bij Ferrariles.nl, op zondag KOCHT ik een 328...

( let wel, DE zondag direct na deze zaterdag)

De F40 wil ik ook eens bfeerijden omdat ik deze ooit eens wil kopen. Ik wacht dus nog maar even......

Steven
Dit is het adres van de Ferrari F40 als je haar eens huren.
Deze wagen is wel onder begeleiding te besturen.
www.ferrarirent.com

Steven
03-01-2009, 21:42
ik ga zeker kontakt zoeken met deze club

patrick1
03-01-2009, 22:07
ik ga zeker kontakt zoeken met deze club

heb daar eens een 348 gehuurd voor een dag en was daar zeer tevreden over.
was natuurlijk een zeer mooie dag.

wally
06-03-2010, 21:39
Je kunt nu zelf Ferrari rijden ( onder begeleiding) in Roermond. Via de VVV van Roermond. Ik las het in de krant. Misschien iets voor vaderdag of gewoon voor je zelf.

IPF
07-03-2010, 00:06
Steven
Dit is het adres van de Ferrari F40 als je haar eens huren.
Deze wagen is wel onder begeleiding te besturen.
www.ferrarirent.com

Cool, die moet ik ook eens proberen :)
Die 300 pk Magnum-car als ze in R'mond hebben ken ik al... ;)

.

sharknose67
07-03-2010, 00:25
Cool, die moet ik ook eens proberen :-)
Die 300 pk Magnum-car als ze in R'mond hebben ken ik al... ;-)

Allez, volgens mij reed Magnum in een 308 toch??????

Steven
07-03-2010, 09:12

tuurlijk maar voor de gemiddelde journalist is een 3x8 allemaal hetzelfde

Kees den Hertog
07-03-2010, 20:02
Cool, die moet ik ook eens proberen :)
Die 300 pk Magnum-car als ze in R'mond hebben ken ik al... ;)

.

O, jee, gaan we voor een F 40????

IPF
07-03-2010, 22:30
tuurlijk maar voor de gemiddelde journalist is een 3x8 allemaal hetzelfde

right on Steven!

IPF
07-03-2010, 22:32
O, jee, gaan we voor een F 40????

Nou, om een keertje in te rijden lijkt me niet mis. Qua kopen zijn mijn korte termijnambities heel wat bescheidener... ;)

IPF
07-03-2010, 22:33

en ook die had geen 300 paardjes ;)

evdzwet
07-03-2010, 23:22
Nou, om een keertje in te rijden lijkt me niet mis. Qua kopen zijn mijn korte termijnambities heel wat bescheidener... ;)

We gaan toch niet vreed hè? Dan moeten we je excommuniceren.

Zag toevallig vandaag in Wassenaar een 456 en een 365GT4BB bij een huis staan in de buurt. En de man heeft ook nog een Daytona. Wat is het leven soms zwaar ;) Denk dat ik toch maar eens langs loop om te vragen of hij nog goed gezelschap wil als hij met de BB op stap gaat.

IPF
07-03-2010, 23:30
We gaan toch niet vreed hè? Dan moeten we je excommuniceren.

Zag toevallig vandaag in Wassenaar een 456 en een 365GT4BB bij een huis staan in de buurt. En de man heeft ook nog een Daytona. Wat is het leven soms zwaar ;) Denk dat ik toch maar eens langs loop om te vragen of hij nog goed gezelschap wil als hij met de BB op stap gaat.

Excommunicatie vanwege een affaire met een F40? Dat lijkt me reden tot heldenverering :D ;)

En die BB-meneer is een lucky bastard (hoewel hij die 456 mag houden wat mij betreft)
.

sharknose67
08-03-2010, 01:49
Excommunicatie vanwege een affaire met een F40? Dat lijkt me reden tot heldenverering :D ;)

En die BB-meneer is een lucky bastard (hoewel hij die 456 mag houden wat mij betreft)

Nou een 456 heeft toch wel een heééél mooie roffel hoor en het model vind ik ook niet mis, maar da's heel persoonlijk natuurlijk :D.

JazzyO
09-03-2010, 08:51
Denk dat ik toch maar eens langs loop om te vragen of hij nog goed gezelschap wil als hij met de BB op stap gaat.

Je kunt sowieso eens met mij meerijden. Moet je wel nog een jaartje wachten tot de restauratie klaar is.

Was die in Wassenaar weer #18003 (zie beneden)?

Onno

JazzyO
09-03-2010, 08:52
.

evdzwet
09-03-2010, 12:52
Je kunt sowieso eens met mij meerijden. Moet je wel nog een jaartje wachten tot de restauratie klaar is.

Was die in Wassenaar weer #18003 (zie beneden)?

Onno

Ja, het was dezelfde.

Op 22 april moet mijn auto voor een beurtje naar Alex als voorlopig op ons tochtje naar Maranello in mei. Wil jouw BB dan best even warm rijden hoor :D

JazzyO
10-03-2010, 00:23
Gaat niet lukken, dan ligt ze al uit elkaar! Maar dank voor dit opofferingsaanbod.... erg gul van je. :)

Onno

evdzwet
10-03-2010, 20:11
Gaat niet lukken, dan ligt ze al uit elkaar! Maar dank voor dit opofferingsaanbod.... erg gul van je. :)

Ik ben nog niet uit de alternatieven :D. Wordt de 330 niet te stoffig? Ik bedoel maar; nooit te beroerd voor een vriendendienst.

Alfredino
18-03-2010, 23:02
Heeft iemand ervaring met Belgische F-verhuurders?

Ik zou met iemand anders eens een F willen huren (één van de nieuwere generatie: dus 360/430/550/...) en dacht dat iemand hier waarschijnlijk wel enige ervaring zal hebben uit België. Dus liefst ook zonder begeleider.

Alvast bedankt voor reacties!

Fonias
10-12-2010, 22:11
Aangezien ik volgend jaar een financieel meevallertje heb loop ik met de gedachte rond om volgend jaar een aantal F's te huren.

Ik zat dus te denken aan een F355, 360 en F430.
Eigenlijk ook in die volgorde om het verschil te ervaren.

Meijers hebben zowel de F355, 360 en F430 in hun gamma.
Wil hun gaan benaderen met de vraag of een combinatie huur te realiseren is.
Reden daarvan is dat ze eigenlijk per auto een minimale huur tijd hebben van 3 uur.
Dat wordt mij dan iets te prijzig.

Zijn er meerdere bedrijven waar ze alle drie de modellen aanbieden?
Heb wel bedrijven gezien die of een F355 of 360 hebben.
F430 heb ik nog niet veel gezien in de verhuur.

Ook de hoogte van het eigen risico speelt mee.
Er zal waarschijnlijk niets gebeuren maar als er iets gebeurd wil je niet ontzettend veel kwijt zijn.

wesleyruytrmn
10-12-2010, 22:25
Chris,

Ik zal je een aantal tips geven. Als je wat wil ervaren en voor een scherpe prijs in NL, dan moet je zijn bij www.celebrations-autoverhuur.nl Voor een veel scherpere prijs dan bij Meijers in een Ferrari rijden. Dat kun je mooi in NL regelen.

Als je nu écht Ferrari wil rijden dan moet je in Maranello de Ferrari's gaan huren. De 360CS, de F430, de F430 Scuderia en zelfs de 458 Italia!! Kijk maar ook even op celebrations, ik heb dat ook gedaan!! Fantastisch gewoon! PM maar voor mee info!

Ik had zelf

Actiepakket 2,
1 uur (3x 20 min.) 360 Challenge Stradale + California + 458 Italia
Normaal € 400,--
Nu € 380,-- (of gratis passagier in de California)

Kortom, dan kun je van de 348 tot Italia proefrijden!!

wesleyruytrmn
10-12-2010, 22:29
En over eigen risico. In Nederland is dat goed geregeld. Auto's zijn goed verzekerd. In Italië geldt een eigen risico van 10.000 euro!! Misschien kan Berrie hier meer over vertellen!

Fonias
10-12-2010, 22:41
Chris,

Ik zal je een aantal tips geven. Als je wat wil ervaren en voor een scherpe prijs in NL, dan moet je zijn bij www.celebrations-autoverhuur.nl Voor een veel scherpere prijs dan bij Meijers in een Ferrari rijden. Dat kun je mooi in NL regelen.

Als je nu écht Ferrari wil rijden dan moet je in Maranello de Ferrari's gaan huren. De 360CS, de F430, de F430 Scuderia en zelfs de 458 Italia!! Kijk maar ook even op celebrations, ik heb dat ook gedaan!! Fantastisch gewoon! PM maar voor mee info!

Ik had zelf

Actiepakket 2,
1 uur (3x 20 min.) 360 Challenge Stradale + California + 458 Italia
Normaal € 400,--
Nu € 380,-- (of gratis passagier in de California)

Kortom, dan kun je van de 348 tot Italia proefrijden!!

Ik heb gelezen over jou prachtige ervaring.
Op de website van celebrations was ik ook geweest.
Alleen zou dit liever in eigen land doen.

En over eigen risico. In Nederland is dat goed geregeld. Auto's zijn goed verzekerd. In Italië geldt een eigen risico van 10.000 euro!! Misschien kan Berrie hier meer over vertellen!
In NL in het algemeen wel, maar kan ook hoog zijn wat je soms weer wel kan afkopen.
€ 10.000,- is mij iets te gortig.

Je gaat er natuurlijk niet vanuit dat er iets gebeurd maar zou je net zien.
Toch zonde van het geld, zeker als het een deel is voor de reservering van een eventuele aanschaf.

wesleyruytrmn
10-12-2010, 22:50
Er is in NL geen verhuurbedrijf naast Meijers die jouw 3 types aanbied!

Fonias
10-12-2010, 22:59
Ik was er al bang voor :(

adesal
06-03-2011, 08:54
voor de liefhebbers, een interessante groupon deal vandaag:

http://www.groupon.be/deals/nationale-deal/pilotagestadium/277731/.w4ni7k

Kruip achter het stuur van een Ferrari of Lamborgini tijdens een echte pilotenstage op het circuit van Abbeville voor 99 euro in plaats van 299

• Een pilotenstage van 2u30
• Briefing van een half uur over racetechnieken
• 2 ontdekkingsrondes van het circuit met een ervaren instructeur in één van de Renault Sport modellen
• 4 rondes aan het stuur van een GT van uw keuze: Audi R8V10 (520pk), Ferrari F430 F1 (490pk), Lamborghini LP 570 superleggera (570pk) of een Porsche 997 GTRS3 (450pk)

is wel een eindje rijden en training in het Frans (lijkt me)

Fonias
06-03-2011, 11:48
Klinkt interessant maar toen zag ik het volgende:
•Opgelet: de stage gaat door in Frankrijk (Abbeville bij Lille) en wordt dus gegeven in het Frans

Dat gaat h'm niet worden voor mij.