PDA

View Full Version : CFB: Ferrari meeting, 27 jun 1992

beemer_007
29-11-2007, 18:49
Hierbij een paar foto's vanuit de oude doos ; Ferrari meeting in 1992 .

De foto's zijn ingescand , dus niet zo prima van kwaliteit . Sorry ...

Zijn er hier misschien F-chatters naar toe geweest ?
Of zijn er bekennen te bespeuren ?

Deze meeting vond plaats in Buggenhout (België) op 27 juni 1992 .
Organisatie was in handen van Ferrari Club Belgio , bestaat deze club eigenlijk nog ?

Groetjes , Chris

beemer_007
29-11-2007, 18:53
nog wat foto's van toen ..

beemer_007
29-11-2007, 18:57
het vervolg ..

beemer_007
29-11-2007, 19:01
en nog een paar fotootje

beemer_007
29-11-2007, 19:03
de laatste

enzotje
29-11-2007, 19:58
Mooie foto's, leuk om eens oudere foto's te zien. Die F40 vind ik zo een gave auto e

nofear02
29-11-2007, 20:44
Jeetje Chris, wat GEWELDIG!: die foto's van de cfb van zóveel jaar geleden! echt fantastisch! onwijs leuk om te zien! maakte jij dus toen zelf al foto's van die evenementen?, je was dus toen al 'fan/liefhebber?'. Zeer bedankt voor het uploaden!! 1. hebben we weer eens wat te zien, 2. zoiets is gewoon heel erg leuk; 'foto's uit de oude doos' , en 3. load ook ander ook eens wat up, dan de bekende 'uploaders'. Goed gedaan man! En 4. Ook leuk om te zien/merken dat iemand dus al zó lang F-fan is. Ging jij speciaal hier naartoe om 'een paar' f's te zien? Tsjeetje wat leuk.

Je moet je natuurlijk niet excuseren voor de kwaliteit van de foto hé?! dat is nu eenmaal een scan. Ik vind dat juist geweldig. No uit het analoge tijdperk.

Moet je eens kijken ook naar de andere auto's die er geparkeerd staan. Een oude peug 205, een of andere datsun zie ik geloof ik, en een oude golf 1. Zet daar eens even een 512 of een 348 tegenover; wat een verschil! De 348 was toén 'dé ferrari' zeker die mensen nieuw kochten? 1992. Ja toch?

Machtig leuk. Als mensen zich vervelen deze winter; hussel je schoenendoos eens leeg op zoek naar F-foto's van vroeger, scannen en uploaden die zooi! :D :D. Leuk man.

Zeer bedankt Chris

Reiben
01-12-2007, 16:40
Inderdaad zeer mooie foto's Chris. Een Ferrari-evenement in 1992... Da's echt lang geleden. De Ferrari Club Belgio bestaat nog maar daar raak je niet zomaar bij als je geen Ferrari hebt. Wat mijn ook opvalt is de 512 TR met nummerplaat DKR-216. Dat is dus de 512 TR van Dhr. Dekeyser die tegenwoordig in mijn buurt rondrijd met een 599 GTB. Ik heb de 512 TR van hem maar 1 keer gezien, en jij hebt er gewoon foto's van. Echt super.
Als je nog zo foto's hebt laat maar komen

Greetz

Reiben

.

Mondialseeker
01-12-2007, 17:33
Jeetje Chris, wat GEWELDIG!: die foto's van de cfb van zóveel jaar geleden! echt fantastisch! onwijs leuk om te zien! maakte jij dus toen zelf al foto's van....
Machtig leuk. Als mensen zich vervelen deze winter; hussel je schoenendoos eens leeg op zoek naar F-foto's van vroeger, scannen en uploaden die zooi! :D :D. Leuk man.

Zeer bedankt Chris!

Nostalgie ten top!! Mooie fotos Chris.
Zelf ben ik al van mijn 16de bezig met Ferraris te volgen... dit is het resultaat van mijn pre-digitale periode :D Als ik eens hééél veel tijd heb en een scanner, zouden deze digitaal moeten worden.
Alles zit per serienummer, etc... ong 10.000 stuks
Jurgen

nofear02
01-12-2007, 17:53
Nostalgie ten top!! Mooie fotos Chris.
Zelf ben ik al van mijn 16de bezig met Ferraris te volgen... dit is het resultaat van mijn pre-digitale periode :D Als ik eens hééél veel tijd heb en een scanner, zouden deze digitaal moeten worden. Alles zit per serienummer, etc... ong 10.000 stuks. JurgenLieve hellup Jurgen!: dat is gewoon fan-tas-tisch! wat een bezit. geweldig man. staat er een brandblusser in de buurt? je moet er niet aan dénkén zeg...

mtange
01-12-2007, 18:36
Leuk om die foto's te zien Chris! Dat is weer eens wat anders. :) Zo te zien had je toch wel een kleine voorkeur voor de F40 toen??
Toch wel een aardig groepje volgens mij, iets van 30 Ferrari's denk ik zo.
Foto's uit 'de oude doos' zijn altijd leuk om te bekijken. Bedankt!

En Jurgen, hallo zeg, wat een verzameling foto's! Daar zou ik wel eens graag wat van willen zien ja. :

beemer_007
01-12-2007, 19:20
Hey , bedankt voor de toffe reacties !

De F40 was , en is nog steeds, één van mijn favoriete Ferrari's ! Het is de enige echte oer-racewagen , ongelofelijke wagen die F40 .

Tijdens deze meeting was er een kleine race op een fabrieksterrein , één voor één mochten ze eens goed optrekken . In totaal waren er een 40-tal Ferrari's aanwezig . De chauffeur van de F40 had de afstand een klein beetje verkeerd ingeschat en is op het einde van de weg op een betonblok gereden ! Het optrekken was nie normaal , wat een snelheid , wat een geluid , .... een kippevel-moment ! Jammer genoeg was de baan niet lang genoeg en Boem !!! Spijtig maar hier heb ik geen foto's van kunnen nemen . Héél wat kosten aan , denk ik .

Jurgen laat de foto's maar komen , wat een collectie heb je daar ! Proficiat .
Als er nog mensen zijn die foto's hebben van vroeger , inscannen jongens !!

De nummerplaat DKR-216 was mij ook al opgevallen , dat is geen onbekende !
Let ook eens op de nummerplaat BXB-206 , zit zowel op de zwarte 348 als op de witte 512BB .

Groetjes Chris

.

nofear02
01-12-2007, 20:40
.... De chauffeur van de F40 had de afstand een klein beetje verkeerd ingeschat en is op het einde van de weg op een betonblok gereden ! Jammer genoeg was de baan niet lang genoeg en Boem !!! Oh nee!! :eek: verschrikkelijk! dit vind ik echt niet leuk om te lezen. zó zonde!
Dan sta je trouwens ook voor l#l zeg op zo'n meeting, rij je ff je F40 een tonnetje schade :

Erikderaaf
02-12-2007, 12:28
Foto's nu even goed kunnen bekijken. Super om te zien, en in te denken dat die wagens toen echt gloedjenieuw waren (512TR, 348). Je collectie foto''s is ook zeer indrukwekkend! Een kast vol joh