View Full Version : Viva Italia Assen 2002
Fumacher
09-03-2007, 16:10
Hierbij foto's van de editie in 2002.
Helaas allemaal analoge foto's dus moesten ze gescand worden. Kwaliteit is daarom slecht.
Assen #
Fumacher
09-03-2007, 16:12
Assen #
Fumacher
09-03-2007, 16:13
Assen #
Fumacher
09-03-2007, 16:15
Assen #
Hey wat leuk Vu deze foto's. Die zwarte 355 spider met dat mooie kenteken (Sporting Foto No Fear) van Robert staat tussen en de witte Mondial van Nick staat er ook 2x op
nofear02
10-03-2007, 11:53
Hierbij foto's van de editie in 2002. Helaas allemaal analoge foto's dus moesten ze gescand worden. Kwaliteit is daarom slecht.
Nou ik vind ze helemaal niet slecht hoor Vu! Ja, tuurlijk, ze zijn gescand en dus korrelig, maar ze zijn hartstikke leuk. En het heeft eigenlijk ook wel weer zo zijn charme. Het is gewoon uit een vorig tijdperk. Het is daarom dubbel zo fantastisch dat het dan nu toch digitaal vastgelegd staat, en ook hier op de site aanwezig is. Is al met al toch al
een heel mooi overzicht geworden! En temeer vanwege dit:
Hey wat leuk Vu deze foto's. Die zwarte 355 spider met dat mooie kenteken (Sporting Foto No Fear) van Robert staat tussen en de witte Mondial van Nick staat er ook 2x op!, dat is toch ongelofelijk ! ; dat jullie foto's van iemand's zijn wagen van een tijdje terug boven water halen? Geweldig! Natuurlijk is Marcel met zijn ferrariregistry helemaaaal geweldig, maar dit is toch ook leuk hoor. Nick; er staan van jouw wagen 5 foto's vanaf 2002 op zijn site. Op een ervan zie je jou in de wagen zitten, met 2 vrienden :). Je moet je echt ff aanmelden hoor!
Hey en dat kenteken Peet. Ik had het nog niet eens gezien! Prachtig man. Ik moet dat ding kopen! Alleen al voor het kenteken.. :D
Hey Vu, wat leuk om die foto's eens terug te zien! Toch weer eens wat anders.
Volgens mij ben je al best vroeg begonnen met het bezoeken van Ferrari-evenementen! :
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.