PDA

View Full Version : Vakantie Lago di Garda 2006

mtange
08-03-2007, 21:54
Vorig jaar ben ik in juli op vakantie geweest naar het Gardameer samen met m'n ouders en twee broertjes. Op camping La Quercia in Lazise hebben we overnacht.
Na er al een aantal keer eerder te zijn geweest, zijn we deze keer eens een rondje langs het hele Gardameer gaan doen. Totaal is dit volgens mij ongeveer 250 km.
We zijn vertrokken in Lazise en dan via Garda langs het Gardameer naar Riva del Garda gereden. Als je vertrekt in Lazise is het nog een vlak landschap, waar ook de meeste toeristen zijn. Maar hoe meer je richting Riva gaat, hoe meer bergen en hoe minder toeristen. Het landschap is daar ook een stuk mooier. Via daar weer terug gereden langs de andere kant van het meer waarna we s'avonds nog in Sirmione gestopt zijn om er heerlijk ijs te eten! Hier moet het ook altijd wel lukken om een aantal Ferrari's te zien.

Hieronder zal ik een aantal foto's laten zien die ik tijdens deze toch gemaakt heb.

- haven in Lazise
- volgens mij is dit het plaatsje Tobole
- watersport in het noorden van het Gardameer, hier is ook veel meer wind
- Italiaans plaatsj

mtange
08-03-2007, 21:59
- Italiaanse haven
- de weg langs het Gardameer, met soms veel korte tunnels
- Ferrari 360 Modena en Ferrari 328GTS in Lazise
- Maserati GranSport Mc Victory in Lazins

mtange
08-03-2007, 22:04
- Ferrari F430 in Salà²
- Ferrari F430 in Salà²
- Ferrari 250 GT Coupe Pininfarina II in Peschiera
- Lamborghini Galardo Spyder en Dodge Viper in Lazise
(Laatste twee foto's zijn gemaakt met een minder goede camera

mtange
08-03-2007, 22:07
- Ferrari 575 M Maranello in Sirmione
Zou alleen niet weten of dit nog iets speciaals is..

nofear02
08-03-2007, 22:19
Prachtig Michael! Tjeeee, als ik die foto's zo zie, dan wil ik daar ook wel heen! En Gairo en misschien ook Vu gáán daar heen! Jemig man; die eerste 5 foto's dat lijken wel ansichtkaarten zo mooi! Echt prachtig. En dan die Ferrari's in Italië te zien; extra bijzonder. Een échte Ferrari, in zijn geboorteland. Mooooi.
Jij hebt trouwens wel veel moois gezien daar zeg. Heel hartelijk dank voor het hier neerzetten

Pterps
09-03-2007, 07:24
prachtige foto's Michael, ik ben een jaar of 6 geleden ook in Sirimione op een camping geweest, ben toen ook heel wat keren naar de ijsboer geweest, goed ijs hebben ze daar!
Indrukwekkend hoeveel F's je hebt gezien, kan me niet herinneren dat ik in die tijd zoveel gezien heb. Die laatste 575, je ziet dat hij flink wat geld heeft uitgegeven, maar of het nou zoveel mooier is geworden, ik denk niet :

Roger_L
09-03-2007, 08:54
Zeer fraaie foto's, complimenten ! (betekent zoveel als 'we wan't more'

mtange
09-03-2007, 20:37
Bedankt voor de reactie's!
Die laatste 575, je ziet dat hij flink wat geld heeft uitgegeven, maar of het nou zoveel mooier is geworden, ik denk niet :D
Doe mij ook maar een normale 575...

Zeer fraaie foto's, complimenten ! (betekent zoveel als 'we wan't more')
Bij deze dan:

- straat in Lazise
- Hotel in Sirmione
- Kasteel in Sirmione
- Slecht weer in Lazis