View Full Version : Viva Italia Assen 2006
Hier een bijdrage van mij voor Viva Italia 2006, mochten er meer mensen zijn met foto's van dit evenement, dan zien we zie hier graag
nofear02
05-03-2007, 11:25
Zeg ehhh... leuk hoor dat jullie al die foto's neerzetten van evenementen, maar ik ben nog nooit bij zo'n evenement geweest, eerst hoefde dat van mij allemaal niet, maar nou baal ik ervan! :D, en krijg ik er steeds meer zin in! :D :D., en moet ik ook écht een keer naar zoiets toe hoor!
Peet, die zilveren 3#5, met die aparte velgen, normaal gesproken hou ik niet zo van dergelijke opzichtige velgen, en het liefst hou ik alles standaard. Maar ik geloof dat ik bij deze kleur van die wagen die velgen helemaal niet vind misstaan! Zelfs bijna mooi vind! De standaardvelgen zouden misschien te 'iel' gestaan hebben, of te rustig zijn, bij grijs/chroom, wat in principe natuurlijk een 'saaie' kleur is. Maar met deze velgen haalt dat enorm op? Of ben ik nou gek? Wat vindt jij en jullie ervan?
Fumacher
05-03-2007, 11:29
Mooie plaatjes Peter! We gaan die Galerij samen met Roger helemaal volgooien met foto's!:
Mooie plaatje Peter !
dit was 1 van de weiningen evenementen waar ik niet naar toe ben geweest vorig jaa
Hier nog een paar foto's van Viva Italia 2006 uit mijn verzameling
nofear02
09-03-2007, 21:19
Jeemug, wat een mooie wagen heb jij Nick. Superbijzonder. Enig idee of er nóg een witte Mondial is in Nederland/ België? Ik hoorde dat je wagen uit Saudi-Arabië kwam; dan snap ik meteen waarom ie wit is! Leuke foto's! thnx
Het is zonder meer een prachtige Mondial, ik hou wel van dat wit!
Hier nog 2 foto's van de Mondial in Assen vorig jaar, dit jaar zal ik zeker wat uitgebreider foto's maken Nick
Hier nog een paar foto's van Viva Italia 2006 uit mijn verzameling.
Prachtige auto Nick! Dat is volgens mij echt een unieke kleur in Europa.
Iemand enig idee hoeveel er in het wit zijn
nofear02
10-03-2007, 12:26
Prachtige foto's Peet! Zo die 3 auto's met hun aparte kleuren-combinatie bij elkaar. Mooi gezicht! Enig idee van wie die grijze 308 is? Niet van Roger, dat heb ik al nagekeken. Misschien toevallig van Franc308 of Hans66 van de buren?
En dat wit is toevallig dan ook nog eens een keer weer helemaal 'in'! Op de ferrariregistry van marcel staat geloof ik maar 1 witte mondial voor Nederland
Het is zonder meer een prachtige Mondial, ik hou wel van dat wit!
Toen ik hem in 2002 zag in deze kleur was ik ook gelijk verkocht. De ultieme droom is toch een Testarossa in het wit. Te veel naar Miami Vice gekeken vroeger :
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.