View Full Version : FCN: Jaarvergadering, Maastricht, 12 jan 2008
nofear02
11-11-2007, 14:54
Wie denken er allemaal te gaan? En ga je dan ook nog naar de Interclassics in het Mecc? Zo ja; zaterdag of zondag (zie die draad). Of blijf je zelfs overnachten en maak je er een weekend van
Kees den Hertog
11-11-2007, 22:19
We gaan niet naar de FCN, wel naar het MECC, met overnachting
nofear02
30-11-2007, 23:11
Ik wil wel gaan, maar er is nog niet bekend wanneer het is. De oudgedienden denken zaterdagmiddag 16.00u. tot aan 18.00u. daarna is er dan waarschijnlijk tegen betaling eten voor wie zich daarvoor opgegeven hebben
cvdzijden
02-12-2007, 01:22
Als goed is zijn we er ook bij. Vorig jaar waren we er ook bij, naar de vergadering geluisterd, toen de rest ging eten zijn we buiten naar de auto gaan kijken en toen richting huis :) Was toen best druk met de F's voor in de winter:
ik heb bericht gehad vd club met alle informatie, denk dat jij die ook moet krijgen of zelfs al gehad hebt. maar ik ga zo ie zo wel neer de vergadering maar of ik het hele weekend blijf weet ik nog niet
.
Arie Timmermans
02-12-2007, 14:29
Gisteren heb ik ook de uitnodiging gehad van de FCN voor de ledenvergadering in Maastricht.Ik zal met mijn vrouw Sonja,mits de weersomstandigheden goed zijn,met de Ferrari gaan op zaterdag 12 januari.Ook zullen wij bij het diner aanwezig zijn wat 's-avonds na de jaarvergadering gehouden zal worden.We zullen alleen zaterdag in Maastricht zijn.
Mochten er meer zijn dan stel ik voor dat we met een groepje vertrekken.Is altijd gezellig om met meerderen tegelijk te gaan.
Arie
.
cvdzijden
02-12-2007, 16:09
Gisteren heb ik ook de uitnodiging gehad van de FCN voor de ledenvergadering in Maastricht.Ik zal met mijn vrouw Sonja,mits de weersomstandigheden goed zijn,met de Ferrari gaan op zaterdag 12 januari.Ook zullen wij bij het diner aanwezig zijn wat 's-avonds na de jaarvergadering gehouden zal worden.We zullen alleen zaterdag in Maastricht zijn.
Mochten er meer zijn dan stel ik voor dat we met een groepje vertrekken.Is altijd gezellig om met meerderen tegelijk te gaan.
Arie
Hoop echt het opperhoofd hier over te halen om te gaan. Hij zat al te twijfelen :( Hoop niet dat de F tegen die tijd geschorst staat wat die wel van plan is :( Is wel erg gezellig om dan met een groepje te gaan ;)
.
nofear02
02-12-2007, 16:24
Hoop echt het opperhoofd hier over te halen om te gaan. Hij zat al te twijfelen :( Hoop niet dat de F tegen die tijd geschorst staat wat die wel van plan is :( Is wel erg gezellig om dan met een groepje te gaan ;)Natuurlijk gaan we met meerderen! :). Ik maak tzt nog een affiche voor hier op de draad. En ga ook weer pm-en en e-mailen. We maken er wat moois van! Ik heb er absoluut zin in. En blijf ook eten en naborrelen. Misschien weer wat nieuwe gezichten achter usernames zien. Of per ongeluk nieuwe potentiele members tegenkomen, je kan nooit weten
Mrs.Spider
02-12-2007, 21:19
Alle members ook wij maar neem aan alle leden en begunstigers hebben de papieren ontvangen van de F.C.N.
Helaas helaas laten wij het weer afweten en gaan niet naar Maasstricht.
Het is altijd leuker om meetings en bijeenkomsten van Ferrari liefhebbers te bezoeken indien mogelijk met een Ferrari.
Maar morgen over 6 weekjes is het weer zover dan gaan wij de SPIDER ophalen bij Monza als het weer meezit.
Dus wij hopen na 14 januari 2008 weer als voorheen van de partij te zijn met de SPIDER,hou jullie alle op de hoogte
nofear02
02-12-2007, 21:28
Het is altijd leuker om meetings en bijeenkomsten van Ferrari liefhebbers te bezoeken indien mogelijk met een Ferrari.In de zomer; tuurlijk Jolanda. Maar in de winter, ach, je moet wát? :D :D. En er is die prachtige tentoonstelling van 60 Ferrari's uit 60 jaren, dus dat is zeeker iets om naar toe te gaan. Vorig jaar ben ik overigens ook geweest, zonder F en toen waren er misschien maar 10 f's en toen was het ook al leuk. Die interclassic is echt wel een mooie beurs hoor! Je kijkt je ogen uit. En met allemaal F-chatters bij elkaar nu, wordt super!
Nog maar 6 weekjes??? woow, het gaat hard! :
cvdzijden
03-12-2007, 18:37
M'n vader gaat helaas niet. :( Ik hoop zelf wel te gaan, moet alleen een soort van taxi vinden die ook gaat :)
.
Ik ga ook uiteraard. Alleen eten sla ik meestal over.
Niels
.
nofear02
03-12-2007, 21:01
M'n vader gaat helaas niet. :( Ik hoop zelf wel te gaan, moet alleen een soort van taxi vinden die ook gaat :)Moet geen probleem zijn Christiaan. Ik weet bijv al iemand uit Rotterdam die gaat...<proest> ;
modena82
03-12-2007, 21:20
Ik heb net als velen van jullie de uitnodiging ontvangen. Ben het gehele weekend in Maastricht aanwezig. Zal zeker het Mecc bezoeken, maar de FCN vergadering zal ik niet bezoeken. Ga er een romantisch weekend van maken. Alle juiste elementen zijn dat weekend aanwezig in Maastricht:
- Ferrari
- Winkelen
- Goed eten (Beluga)
Hopelijk kom ik wat leden van het forum tegen in het Mecc.
mavanhaasteren
03-12-2007, 22:00
ik ga niet naar de vergadering, michien ook wel omdat ik nog geen fcn lid ben ;)
maar zeker wel naar de Mecc
Ga er een romantisch weekend van maken. Alle juiste elementen zijn dat weekend aanwezig in Maastricht:
- Ferrari
- Winkelen
- Goed eten (Beluga)
.
ik mag hopen dat het belangrijkste voor een romantiesch weeken er ook is namelijk een mooie dame :):):D:
Ik ga ook uiteraard. Alleen eten sla ik meestal over.
Niels
Ik zal er ook zijn, in ieder geval op de beurs, de jaarvergadering en de borrel. Volgens mij is het diner deze keer voor actieve leden en niet voor begunstigers, dus dat sla ik deze keer maar over.
Bob
.
Erikderaaf
03-12-2007, 22:50
Ik kom ook... en daarna een paar euroknallers naar binnen werken ofzo :D
.
cvdzijden
03-12-2007, 22:51
Ik kom ook... en daarna een paar euroknallers naar binnen werken ofzo :D
Haha! Iemand met smaak! :) Lekker hoeft niet altijd duur te zijn :D
.
nofear02
03-12-2007, 23:03
Ik zal er ook zijn, in ieder geval op de beurs, de jaarvergadering en de borrel. Ohw kan dat ook nog? wel op de borrel zonder diner. dus dan is het: beurs, j-vg, mac, borrel. :D. Heel goed Bob
RedmondialTCab
04-12-2007, 00:22
Ik ben er ook op zaterdag
Over het diner heb ik eerst zitten denken: dit is een jasje dasje diner en ik heb geen zin om me 's avonds ook nog om te kleden. Dus ik ga denk ik niet naar het diner
Dus MECC, jaarvergadering en borrel ... ja !!!
Ohw kan dat ook nog? wel op de borrel zonder diner. dus dan is het: beurs, j-vg, mac, borrel. :D. Heel goed Bob!
Kleine correctie, Robert... beurs, j-vg, BORREL, mac... dan kun je wat langer natafelen bij de Mac en langer genieten van de borrel :D:D:D. ++ dus (borrel is aansluitend aan de j-vg)
nofear02
04-12-2007, 09:52
Ah! heel goed bob :D. In dat geval: komen er ook nog animatie-meisjes dan? :)
.
Het gerucht gaat dat Katrien en Minnie komen, maar dat is niet bevestigd. Je weet hoe die striphelden zijn tegenwoordig... net filmsterren.
Maar laten we deze post maar niet hijacken :D = geen animatie-meisjes dus... wel heel veel lol weer, vermoed ik. Leuk om jullie allen weer te zien en kennis te maken met nieuwe gezichten bij veel gelezen namen :D
Bob
.
Ben er op zaterdag maar zonder ferrari. Mecc.-Jaar vergadering-Borrel en wegwezen.
Rob
joopjoldersma
04-12-2007, 15:57
Ik zal er ook zijn. Met 40 Ferrari's moet dat wel!!!!!!!!!!
Ik zal er ook zijn. Met 40 Ferrari's moet dat wel!!!!!!!!!!!
Dan ga jij de dag van je leven beleven, Joop... met 60 Ferrari's :)! Tot dan!
Bob
.
nofear02
04-12-2007, 16:14
Ik zal er ook zijn. Met 40 Ferrari's moet dat wel!!!!!!!!!!!Heb jij 40 ferrari's joop!?? dat wist ik niet!! :D :
Grazy F355
04-12-2007, 20:40
@ all,
ik ga en als het goed weer is met m'n F355. Iedereen alvast fijne feestdagen enzo toegewenst !
gr Ben
.
Ik ga ook naar de mecc, ik weet alleen nog niet hoe ik daar moet komen, mn ouders gaan met de 355 dus meerijden kan ik dan niet, ik zal ook aanwezig zijn op de vergadering en in plaats van een diner lekker de mac na de mecc:D als je niet weet wat de mecc is maar iemand het hoort zeggen kijk je ook wel even raar:D:
Ik zat een tijd gelede3n de mecc, huh sinds wanneer komen er 60 ferrar's naar de mac:)
snapte er niets van.
groetjes en tot de mecc/ma
cvdzijden
07-12-2007, 18:54
Ik ga ook naar de mecc, ik weet alleen nog niet hoe ik daar moet komen, mn ouders gaan met de 355 dus meerijden kan ik dan niet, ik zal ook aanwezig zijn op de vergadering en in plaats van een diner lekker de mac na de mecc:D als je niet weet wat de mecc is maar iemand het hoort zeggen kijk je ook wel even raar:D:)
Ha Marcel, heb je het zelfde probleem als ik :D Gaan er geen treinen? Kunnen we misschien samen :p
.
Arie Timmermans
07-12-2007, 21:14
Jongens,er gaan er genoeg uit de buurt daar naar toe,dus jullie kunnen heus wel meerijden.Patrick heeft al aangeboden om enkele personen mee te laten rijden en er zijn er wel meer,dus dat is geen probleem.
Arie
.
Ha Marcel, heb je het zelfde probleem als ik :D Gaan er geen treinen? Kunnen we misschien samen :p
Trein stopt op station Maastricht/Randwijck en dan nog 250 meter lopen
lijkt me een goed idee, alleen moeten we nog even adfwachten wat er gaaat gebeuren. steven frohn komt waarschijnlijk naar ons towe en misschien kunnen we daar mee meerijden. en anders zullen er vast nog wel lege plaatsen zijn en als dat niet meer gaat is de trein een optie.
.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.