View Full Version : 1ste Belgische members F-Chat.eu-Meeting, Gent, 18 of 25 nov 2007
nofear02
10-11-2007, 02:14
Geachte mensen,
Nou hebben wij in Nederland een paar zeer leuke F-Chat evenementen gehad dit jaar. Maar de groep in Belgie is inmiddels ook al 30 members groot, met 20 f's. Naar mijn idee dus hoog tijd om daar nu ook van start te gaan, en jullie (de belgische vrienden) een eigen meeting te geven.
Daar ben ik al een tijdje mee bezig en t is nu rond. We willen het nog vóór de winter en slecht weer doen, dus als we nou eens het op volgende week zondag de 18e november zetten, dan hebben we evt de 25e nog, mocht het de 18e slecht weer zijn.
Het zal natuurlijk niet groots zijn, we beginnen in t klein, zo zijn we in nederland ook begonnen. Als we 3, 4, 5 wagens bij elkaar krijgen met 10 a 15 members, dan vind ik dat al prachtig! Als het maar gezellig is. En... je moet érgens beginnen. Als het leuk wordt dan gaat het vanzelf wel rondzingen, dat f-chat.eu leuke dingen doet.
Ik kom met mijn 328. Voor de rest is het natuurlijk voor de belgische members hé.
Hieronder het programmaatje. Gewoon even samenzijn, niet te groots. Even de hobby delen en de naam zien achter de nickname. Wordt leuk!
.
nofear02
10-11-2007, 02:15
MINI-MEETING:
" F-C H A T.eu - B E L G I E "
op
zondag 18 of 25 november 2007
in St-Denijs-Westrem e.o
te GENT.
KOM EENS KIJKEN!
Tussen: 13.00u en 17.00u
Nu er in belgie ook al aardig wat f-chatters zijn, lijkt me het nuttig en leuk, om eens kennis te kunnen maken met elkaar en om de onderlinge band met elkaar wat te versterken, én sommigen hun nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen :)! Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn, je mag zelf weten hoe laat je komt en hoe lang je blijft. En F-rijders kunnen eventueel alleen even 'langskomen' als ze niet zoveel tijd hebben. Dan zie ik in ieder geval ook eens even degenen die ik nog niet eerder gezien heb. En er is genoeg te doen, want wat dacht je van:
PROGRAMMA:
- 13.00u VERZAMELEN / DRANKJE - gezellig wat drinken met elkaar en kennismaken, zien we eindelijk de gezichten van de usernames
- 14.00 start FERRARI-RITJE - we hebben een leuk rondje uitgestippeld, met zo min mogelijk stoplichten, de gewone auto's rijden ook mee, met om:
- 14.10 het nieuwe MONZA - even gezamelijk door de ruiten naar binnen gluren naar het moois in de showroom van deze Ferrari-verdeler!
- 14.30 verder rijden - naar:
- 14.45 F-MODELAUTO-WINKEL EECKHOUT - in Deinze gaat er een miniatuurauto-winkel speciaal voor ons nog even open. Mogen we eens geheel vrijblijvend rondneuzen. Kunnen we al die Ferrari modellen die ooit gemaakt zijn eens bekijken en bespreken
- 15.15 VERDER RIJDEN / KORTE RONDRIT - we rijden de rest van de route, ca. 20 km, door een mooi gebied. Met een stukje snelweg.
- 15.30 NABESPREKING - in Picasso drinken we nog wat en praten we wat na. :D :D
- 15.45 FOTO'S KIJKEN - indien er interesse is kan ik wel mijn laptop meenemen en wat foto's laten zien van de Ferrari Finali Mondiali op Mugello van 2 weken geleden
- 16.30 EINDE
** Hoewel op zondagmiddag gesloten, zal Eeckhout F-CHAT.eu tóch even ontvangen!! We mogen een half uur ronddwalen. Kunnen we eens leuk met zijn allen ons vergapen aan al dat moois! F-modellen, boeken, ff wat drinken, etc. Dat is dus ook: samen beleven! :) . Voel je niet bezwaard want het gaat er helemaal niet om dat we ons daar zot gaan lopen kopen! Helemaal niet, dat is helemaal niet de doelstelling. De eigenaar vind het prachtig; een paar Ferrari's even voor zijn pand en vindt het prachtig ons te ontvangen!
BIJ SLECHT WEER VERPLAATSEN WE HET NAAR DE 25e November.
Ik gok erop ca. 10 - 15 members aanwezig te krijgen, dus dat wordt een leuke groep! Er is gelegenheid om te kletsen met elkaar. Ik zal een aantal mensen een F-ritje geven! En je kan natuurlijk dingen aan mij vragen over het f-chatten!
Voor Ferrari-rijders is deze meeting misschien een leuk 'doel' om even naartoe te rijden. Heeft u niet zo veel tijd, u mag overal in het programma aansluiten of eerder weggaan! No probl!
Het adres is: Restaurant/Taverne PICASSO, Schoonzichtstraat 23-25, 9051 St-Denijs Westrem (Gent). Het is slechts een paar honderd meter van de snelweg E40, afslag nr 14 St Denijs, richting Deinze. Zie ook hiernavolgende plattegrond.
Wagens kunnen veilig bij de stops staan. Er is parkeerwacht.
Laat graag even wat weten aan mij aub.
Het lijkt me enorm gezellig!!
nofear02
10-11-2007, 02:23
Bet (reiben) heeft mij hierin fantastisch geassisteerd en dus zie :) :
nofear02
10-11-2007, 02:25
Hoe er te komen:
nofear02
10-11-2007, 02:27
Welke belgische members komen er allemaal?
Overigens ik kom zeker naar de meeting. En ik hoop dat er nog veel komen
Greetz
Reiben
PS: Voor mensen die met het openbaar vervoer zouden komen. Als jullie bij het station van Gent-Sint-Pieters zouden geraken, kan ik jullie daar ophalen. Wij hebben thuis een grote wagen en ik kan er eventueel nog een extra regelen. Samen een capaciteit van 8 personen. En na de meeting zetten we jullie dan gewoon weer af aan het station.
Mondialseeker
10-11-2007, 18:55
Zal er zijn!
Groeten
Jurge
nofear02
10-11-2007, 19:40
Ik heb ook al vernomen dat Scuderia (jan) en lvg (Luc) komen. En Enzotje (jan). En ik neem aan Fermarc ook omdat ik het aan hem al eens gevraagd had en hij het leuk leek (marc).
Dus:
1. Bert - Reiben
2. Jurgen - Mondialseeker
3. Luc - lvg
4. Jan - Scuderia
5. Jan - Enzotje
6. Marc - Fermarc - Ferrari 308 gt4
7. Robert - Nofear02 - Ferrari 328 gts
wie volgt?
ritchie dacht ik ook hé (ferrari-fan
nofear02
11-11-2007, 17:43
Ah! ik krijg zomaar een e-mailtje binnen van iemand die een e-mail via via ontvangen heeft hierover, en hij wil graag erbij zijn: het is ene Jean-Marc, met een Ferrari 348 GTB! Is dát even leuk? Kijk, zo hoort het te gaan! :D. via-via -via. Je moet gewoon érgens beginnen, uiteindelijk kom het dan wel. Hij gaat zich ook nog aanmelden op de site. Prachtig! Weer een F-rijder erbij in belgië. Heel goed, ik zet hem er even bij
nofear02
11-11-2007, 17:48
1. Bert - Reiben
3. Luc - lvg
4. Jan - Scuderia
5. Jan - Enzotje
8. Jean-Marc - <komt nog> - Ferrari 348 gtb
en waarschijnlijk ook nog wel:
ritchie dacht ik ook hé (ferrari-fan)
en misschien ook (als ze tijd hebben)
kevin - trkevin
alex - fmaranellofan.
en is t echt goed droog weer, dan waarschijnlijk ook:
patrick - Mondial T 1989 - Ferrari Mondial T
in t meest mooie geval NU zouden we dan al op 12 man zitten!
maar ik hoop dat er nog meer komen natuurlijk! :D :D
Da's al een mooi lijstje. Ik hoop echt op mooi weer. Met al zo een 3 schitterende wagens is dit al een heel leuk begin voor F-Chat België. En dan komt Patrick misschien ook nog met zijn Mondial T! Heel goed jongens, Wij Belgen gaan ons niet laten kennen :D
Greetz
Reibe
ferrari-fan
11-11-2007, 20:01
ik kan wel komen.
Maar wat is als het slecht weer is vraagt mijn vader???
nofear02
11-11-2007, 20:05
ik kan wel komen.
Maar wat is als het slecht weer is vraagt mijn vader????Goed zo Ritchie! Jij hoort erbij man. Slecht weer is; regen. Of teveel: buien. Koud maar droog (wel boven 4 graden, anders gaan ze soms pekel strooien als er kans is op vorst aan de grond) is geen enkel probleem. Een beetje wind wat mij betreft ook niet. Maar buien en regen, dat is niks. 1 buitje onderweg heb ik zelf nog zo iets van, nou ja, jammer dan, maar is voor mij geen reden om niet te gaan
ferrari-fan
11-11-2007, 20:06
Goed zo Ritchie! Jij hoort erbij man. Slecht weer is; regen. Of teveel: buien. Koud maar droog (wel boven 4 graden, anders gaan ze soms pekel strooien als er kans is op vorst aan de grond) is geen enkel probleem. Een beetje wind wat mij betreft ook niet.
Ok bedankt voor de uitleg (moet wel door mijn moeder goedgekeurd worden)
maar vader vindt het ok :p :
Ik zal er ook zijn met dank aan Reiben voor het vervoer :). Ik kijk er al naar uit. Nu alleen nog mooi weer :
Ik zal er ook zijn met dank aan Reiben voor het vervoer :). Ik kijk er al naar uit. Nu alleen nog mooi weer :)
Graag gedaan Jan! En van dat goed weer, dat kan misschien wel. Ik geloof niet zo vaak wat ze op VTM vertellen, maar vandaag vertelden ze dat het weekend door een hogedrukgebied droog zou zijn bij gemiddeld zo een 6 graden. Hopen dat ze gelijk hebben!
Anyway ik hou jullie zeker nog verder op de hoogte ivm het weer
Greetz
Reibe
Forza-Stef
14-11-2007, 00:31
man man man, moet ik zondag wel nie naar een kiekefret zeker :
man man man, moet ik zondag wel nie naar een kiekefret zeker :(
Jammer Stef! Het word nochtans echt de moeite hoor :D
Greetz
Reibe
nofear02
14-11-2007, 15:02
man man man, moet ik zondag wel nie naar een kiekefret zeker :(Dat duurt toch niet de hele middag zeker?? dan kom je gewoon toch alleen ff een uurke langs
Forza-Stef
15-11-2007, 10:10
Dat duurt toch niet de hele middag zeker?? dan kom je gewoon toch alleen ff een uurke langs?
Ik zal dat nog eens vragen aan de vrouw hoelang, maar dat is in diksmuide, op een goed uur waar de meeting is
nofear02
15-11-2007, 11:17
Ik zal dat nog eens vragen aan de vrouw hoelang, maar dat is in diksmuide, op een goed uur waar de meeting is.Nou Stef, misschien heb jij geluk; de weersverwachting voor a.s zondag is erg slecht, zodat het zeer waarschijnlijk doorgeschoven gaat worden naar het volgende weekend; de 25e. Zie:
nofear02
15-11-2007, 11:21
In principe is dat geen probleem, míj persoonlijk komt het zelfs beter uit. En een paar anderen ook... Enfin, dit zijn nou de voordelen van internet en zo'n site, je kan snel veranderen. En zou het de 25e ook slecht weer zijn, dan gaan we gewoon kijken of het niet 2 december kan of de 9e. Met die winters van tegenwoordig, als het een keer droog is, dan kunnen we rijden. Kan mij t schelen of t buiten 5 of 10 graden is. Ferraristen bij elkaar, daar krijg ik het vanzelf wel warm van :).
Ik mag overigens nog wel eens even vermelden dat ik een alleraardigste uitnodiging gekregen had van de ScF Genk om daar bij hen de meeting te houden! In de 'Week van de Smaak' , zie:
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=17465&postcount=15 ),
dat is iets speciaals in België, met veel festiviteiten en activiteiten, die dit jaar in het teken van Italië staat. Dat vond ik echt enorm gastvrij en geweldig! Ik heb het ook nog serieus overwogen, maar we hadden al wat voorbereidingen gedaan en... ik was al bang voor slecht weer, en dat wij het dan zouden uitstellen naar 1 weekend later of nog later, en dan zou het teveel geharrewar zijn geweest. Gaarne bedank ik de secretaris hierbij publiekelijk even voor zijn zeer attente meedenken en gastvrijheid. Wij houden het contact zeker warm. Daar horen jullie tzt nog wel van neem ik aan ;).
Robert, deze meeting speelt zich af in België hé... Dan moet je ook de weersverwachtingen in België bekijken, veel zuidelijker dus grotere kans op mooi weer! ;)
Wat ik er van begrijp kan dat best nog wel eens mee gaan vallen. Bewolkt met kans op zon en tussen de 1 en 6 graden. Eind van de dag/ avond zou er kans zijn op wat regen
Mijn weerstation op men laptop zegt momenteel dat het bewolkt gaat zijn en 5 graden. Maar ik vertrouw die toch niet zo :
...Wat ik er van begrijp kan dat best nog wel eens mee gaan vallen. Bewolkt met kans op zon en tussen de 1 en 6 graden. Eind van de dag/ avond zou er kans zijn op wat regen.
KMI (Belangrijkste weersvoorspeller in België) zegt dat ook. Pas in de late namiddag - avond kans op motregen
Voor mij geen probleem om de meeting een week te verlaten... Maareuh hoe later op het jaar, hoe kouder, hoe slechter weer meestal ook, en om 5u is het dan ook al donker. En ik kan natuurlijk geen garanties geven ivm de miniatuurwinkel na de 25ste. Wanneer nemen we de definitieve beslissing of het nu zondag wordt of later Robert? Ik zou wachten tot zaterdag, want dan is de weersvoorspelling het meest nauwkeurig
Greetz
Reibe
nofear02
15-11-2007, 22:04
Robert, deze meeting speelt zich af in België hé... Dan moet je ook de weersverwachtingen in België bekijken, Jôh, je meent het..... :( :D. Je dacht dat ik alleen in nederland gekeken had??? Bij deze dan even speciaal voor jou ;):
't kaartje gisteren opgemaakt voor de zondag
Mondial T 1989
16-11-2007, 00:50
Laten we wachten tot zaterdag.Ik denk dat het weer goed zal zijn
Laten we wachten tot zaterdag.Ik denk dat het weer goed zal zijn.
Ik hoop het Patrick! En dan kan je erbij zijn
Greetz
Reibe
nofear02
16-11-2007, 18:35
Dank voor ieders enthousiasme. Er is echter een tegenvaller; ik ben behoorlijk verkouden. Terwijl ik blijk morgen persé buiten een hele club te moeten fotograferen. Wedden dat ik dus zondag ziek ben? :(. Aangezien de ScF ook al zijn open deurdagen heeft, het vrijdag en zaterdagnacht waarschijnlijk gevroren zal hebben (pekel?) én ik weet dat er volgende week 2 wagens en 4 mensen méér kunnen dan nu, gaat het wat mij betreft naar volgende week. De weersverwachtingen spreken elkaar namelijk ook nog eens behoorlijk tegen en het is erg ongewis allemaal, dus ik vind het niks. Jammer, maar het gaat hoe dan ook nog door hoor dit jaar
Mondial T 1989
17-11-2007, 01:16
Ik vermoed ook wel dat er pekel zal zijn.Maar uitstel betekent geen afstel.
Een andere keer hopelijk meer geluk.
[QUOTE=nofear02;17544]Dank voor ieders enthousiasme. Er is echter een tegenvaller; ik ben behoorlijk verkouden. Terwijl ik blijk morgen persé buiten een hele club te moeten fotograferen. Wedden dat ik dus zondag ziek ben? :(. Aangezien de ScF ook al zijn open deurdagen heeft, het vrijdag en zaterdagnacht waarschijnlijk gevroren zal hebben (pekel?) én ik weet dat er volgende week 2 wagens en 4 mensen méér kunnen dan nu, gaat het wat mij betreft naar volgende week. De weersverwachtingen spreken elkaar namelijk ook nog eens behoorlijk tegen en het is erg ongewis allemaal, dus ik vind het niks. Jammer, maar het gaat hoe dan ook nog door hoor dit jaar.[/QUOTE
nofear02
17-11-2007, 01:23
Ik vermoed ook wel dat er pekel zal zijn.Maar uitstel betekent geen afstel. Een andere keer hopelijk meer geluk.Zeker weten Patrick. Niks geen afstel. We wachten gewoon even geduldig op een beetje normaal weer. Pekel op de weg is in ieder geval uit den boze voor F's
jaaaaaaaaaa ben weer te laat hier is al veel verteld geweest.
Volgens dat ik lees wordt het uitgesteld tot volgende week klopt dat.
Zeg nofear02 een goede wisky (2a3a....) en lekker vroeg onder de dekens tegen een warm poepke?,en heerlijk uitzweten en het is volgende week beter die verkoudheid
jaaaaaaaaaa ben weer te laat hier is al veel verteld geweest.
Volgens dat ik lees wordt het uitgesteld tot volgende week klopt dat...
Klopt Marc. We zijn dan met meer dus het wordt dan nog gezelliger. Alleen hoop ik dat het weer dan ook mee wil
Volgens de voorspellingen die ik nu zie word het volgende week iets warmer (ong. 10°) En vanaf donderdag is het droog. Dus als zich dat nu zou willen verder zetten tot in het weekend...
Greetz
Reiben
PS: Heb net de betrokken zaken voor onze meeting geïnformeerd, en ze willen ons allebei ook ontvangen op 25 november, dus het programma kan hetzelfde blijve
nofear02
17-11-2007, 19:42
Wat een fantastisch weer vandaag zeg in nl-Brabant :(. k Baal er eigenlijk een soort van want t schijnt morgen ook zo te worden. Achteraf gezien had t wellicht best gekund. Alhoewel het vannacht wel echt een beetje schijnt te gaan vriezen in Nederland, wellicht valt Belgie daarin ook nog mee, maar ja, daar kan je moeilijk risico's in nemen, ik weet niet of ze dan op en afritten van snelwegen en bruggen e.d. gaan strooien. En pekel is echt de pest voor de wagens. Maar voor overdag...:( echt doodzonde. Verkoudheid valt op dit moment eigenlijk ook nog enigszins mee, heb me gisteren en vandaag blijkbaar helemaal volgepropt met de juiste middelen, en met zulk weer als vandaag word ik er echt niet slechter van. Maar goed, de hele week gaven ze slecht weer op en niet zo'n klein beetje slecht maar echt met natte sneeuw en hagel erbij, en je moet op een gegeven moment ook echt concreet afspreken met de mensen waar je langs gaat ja/nee, maar misschien goeie les voor de volgende keer; dat we gewoon aan die etablissementen vragen tot wanneer we mogen beslissen. Overigens zit iedereen natuurlijk ook nog met een thuisfront, vrouw, vriendin, kinderen, je kan niet zomaar op zondagmorgen om 10u zeggen, zeg vanmiddag ben ik er niet hoor...
Nou ja goed, volgende week meer deelnemers en wagens, dat is ook veel waard. Hopen maar op goed weer. t Zou wel spectaculair geweest zijn als we t morgen met prachtig weer gehad zouden hebben, want 95% van alle F-evenementen die ik dit jaar meegemaakt heb, waren echt allemaal mooi weer. Eigenlijk absurd gewoon.
Nou goed, hopenlijk volgende week.
De F-club Genk heeft iig prachtig weer met haar evenement-je dit weekend, dat vind ik ook wel leuk voor ze.
Goed dat je t geregeld hebt met die 2 zaken dat t gewoon volgende week kan, of nóg later Bert! Thnx
nofear02
17-11-2007, 19:46
In ieder geval: DE MEETING GAAT NAAR VOLGENDE WEEK (ff voor de duidelijkheid :) )
Als ik het weer nu bekijk vind ik het ook wel jammer dat het vandaag niet is kunnen doorgaan. Want het is op dit moment stralende zon (maar er staat wel een hele frisse wind). Maar goed je moet ergens een beslissing nemen ook al is dat niet altijd gemakkelijk
Greetz
Reibe
nofear02
18-11-2007, 15:34
Als ik het weer nu bekijk vind ik het ook wel jammer dat het vandaag niet is kunnen doorgaan. Want het is op dit moment stralende zon (maar er staat wel een hele frisse wind). Maar goed je moet ergens een beslissing nemen ook al is dat niet altijd gemakkelijk. Precies mijn gedachte ook Bert. Het is gewoon absurd mooi weer. Totaal belachelijk; tot en met donderdag avond zeiden ze regen, en vooral zelfs hagel en sneeuw. Tsja, dan is de beslissing niet zo moeilijk te nemen natuurlijk. Maar nu....:(. Aan de andere kant, voor mijzelf, ik ben zó hondsmoe op dit moment, ik ben eigenlijk wel blij. Ben vanmorgen eerst eens tot 12u in bed blijven liggen. t Zal toch wel het griepje onder de leden zijn. Na goed; volgende keer meer F's en meer leden. Moed houden. De F-club Genk heeft fantastisch weer zeg iig. Ben ik ook blij om
Ik stond er wel voor niks!!! Gelukkig heb ik gebeld naar M.Eeckhout , die me wist te vertellen dat de meeting niet door ging,bij gebrek aan belangstelling!
Toch nog eventjes bij hem geweest, even dag gaan zeggen en nog een paar minatuurtjes gekocht.
Graag de mensen verwittigen wanneer er verandering van progamma is!! Was wel ontgoogeld.Gelukkig was het schitterend weer en heb ik een leuk tochtje gemaakt met een vriend, die weer gelukkig was om eens mee te rijden in een Ferrari
nofear02
18-11-2007, 18:48
Ik stond er wel voor niks!!! Gelukkig heb ik gebeld naar M.Eeckhout , die me wist te vertellen dat de meeting niet door ging,bij gebrek aan belangstelling!
Toch nog eventjes bij hem geweest, even dag gaan zeggen en nog een paar minatuurtjes gekocht.
Graag de mensen verwittigen wanneer er verandering van progamma is!! Was wel ontgoogeld.Gelukkig was het schitterend weer en heb ik een leuk tochtje gemaakt met een vriend, die weer gelukkig was om eens mee te rijden in een Ferrari.Oei; hoe is t mogelijk!; en ik was er zelfs nog bang voor! Dacht nog; zal ik nou iedereen nog pm-en, maar ja, daar is in feite deze site en draad voor natuurlijk; je moet gewoon even naar die draad over dat/dit onderwerp gaan en het in de gaten houden. Deze site en draad is immers het syteem zoals het werkt; is nog 10x beter dan rondmailen; iedereen kan inloggen en op het forum kijken naar hoe het ervoor staat. Er is overigens zeker geen gebrek aan belangstelling; de weersvooruitzichten waren tot aan donderdag aovnd gewoon veel te slecht. Dat wist overigens Eeckhout ook, want Bert heeft nog contact met hem gehad. Sorry Marc. Goed dat je belde naar Eeckhout. Het gaat naar volgende week. Zoals in dat bericht al stond, bij slecht weer. Het is overigens niet mijn taak iedereen persoonlijk te pm-en of te mailen of iets wel of niet doorgaat; op Houten waren we met 18 man, dat worden er volgend jaar 40, dan zou ik 40 man moeten e-mailen en waarschijnlijk 40 reacties terugkrijgen, waar ik gerust weer allemaal een reactie zou kunnen geven = weer 40 reacties etc. En dat 8x per jaar :D. Dan ben ik pas écht fulltime bezig. Ik pm en e-mail wel om iets aan te slingeren, maar daarna; gewoon op deze draad kijken naar het laatste nieuws/ hoe het ervoor staat. Zó werkt het zo'n forum namelijk :). Verder ben ik eigenlijk wel jaloers op je want je hebt een heerlijke rit gehad: 't was achteraf gezien fantastisch weer, zij het koud vanmorgen. En je hebt een bijrijder blij gemaakt. Ook heel goed natuurlijk. Hopenlijk tot volgende week!
vrg
nofear02
19-11-2007, 11:01
Misschien is het handig dat ik het programma even opnieuw neerzet?:
MINI-MEETING:
" F-C H A T.eu - B E L G I E "
op
zondag 25 november 2007
in St-Denijs-Westrem e.o
te GENT.
KOM EENS KIJKEN!
Tussen: 13.00u en 17.00u
Nu er in belgie ook al aardig wat f-chatters zijn, lijkt me het nuttig en leuk, om eens kennis te kunnen maken met elkaar en om de onderlinge band met elkaar wat te versterken, én sommigen hun nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen :)! Je hoeft niet de hele tijd aanwezig te zijn, je mag zelf weten hoe laat je komt en hoe lang je blijft. En F-rijders kunnen eventueel alleen even 'langskomen' als ze niet zoveel tijd hebben. Dan zie ik in ieder geval ook eens even degenen die ik nog niet eerder gezien heb. En er is genoeg te doen, want wat dacht je van:
PROGRAMMA:
- 13.00u VERZAMELEN / DRANKJE - gezellig wat drinken met elkaar en kennismaken, zien we eindelijk de gezichten van de usernames
- 14.00 start FERRARI-RITJE - we hebben een leuk rondje uitgestippeld, met zo min mogelijk stoplichten, de gewone auto's rijden ook mee, met om:
- 14.10 het nieuwe MONZA - even gezamelijk door de ruiten naar binnen gluren naar het moois in de showroom van deze Ferrari-verdeler!
- 14.30 verder rijden - naar:
- 14.45 F-MODELAUTO-WINKEL EECKHOUT - in Deinze gaat er een miniatuurauto-winkel speciaal voor ons nog even open. Mogen we eens geheel vrijblijvend rondneuzen. Kunnen we al die Ferrari modellen die ooit gemaakt zijn eens bekijken en bespreken
- 15.15 VERDER RIJDEN / KORTE RONDRIT - we rijden de rest van de route, ca. 20 km, door een mooi gebied. Met een stukje snelweg.
- 15.30 NABESPREKING - in Picasso drinken we nog wat en praten we wat na. :D :D
- 15.45 FOTO'S KIJKEN - indien er interesse is kan ik wel mijn laptop meenemen en wat foto's laten zien van de Ferrari Finali Mondiali op Mugello van 2 weken geleden
- 16.30 EINDE
** Hoewel op zondagmiddag gesloten, zal Eeckhout F-CHAT.eu tóch even ontvangen!! We mogen een half uur ronddwalen. Kunnen we eens leuk met zijn allen ons vergapen aan al dat moois! F-modellen, boeken, ff wat drinken, etc. Dat is dus ook: samen beleven! :) . Voel je niet bezwaard want het gaat er helemaal niet om dat we ons daar zot gaan lopen kopen! Helemaal niet, dat is helemaal niet de doelstelling. De eigenaar vind het prachtig; een paar Ferrari's even voor zijn pand en vindt het prachtig ons te ontvangen!
BIJ SLECHT WEER VERPLAATSEN WE HET NAAR DE 2e December.
Ik gok erop ca. 10 - 15 members aanwezig te krijgen, dus dat wordt een leuke groep! Er is gelegenheid om te kletsen met elkaar. Ik zal een aantal mensen een F-ritje geven! En je kan natuurlijk dingen aan mij vragen over het f-chatten!
Voor Ferrari-rijders is deze meeting misschien een leuk 'doel' om even naartoe te rijden. Heeft u niet zo veel tijd, u mag overal in het programma aansluiten of eerder weggaan! No probl!
Het adres is: Restaurant/Taverne PICASSO, Schoonzichtstraat 23-25, 9051 St-Denijs Westrem (Gent). Het is slechts een paar honderd meter van de snelweg E40, afslag nr 14 St Denijs, richting Deinze. Zie ook hiernavolgende plattegrond.
Wagens kunnen veilig bij de stops staan. Er is parkeerwacht.
Laat graag even wat weten aan mij aub.
Het lijkt me enorm gezellig!!
nofear02
19-11-2007, 11:09
En wie komen er dan?? :
1. Bert - Reiben
3. Luc - lvg
4. Jan - Scuderia
5. Jan - Enzotje
8. Jean-Marc - marc348 - Ferrari 348 gtb
9. Ritchie - Ferrari-fan
10. Patrick - Mondial T 1989 - Ferrari Mondial T (bij droog weer)
11. nog een Ferrari !
12. + bijrijder
12. nog een ferrari !
13. + bijrijder
14. verrassing
15. danny - scoot - Ferrari 308 Gtsi (indien klaar)
16. kevin - trkevin
17. alex - fmaranellofan
18. bert - tifosi_forever
19. vincent - vinnih
in t meest mooie geval NU zouden we dan al op 19 man zitten!
Zó, wat dacht je daar van? :D
maar ik hoop dat er nóg meer komen natuurlijk! :D :D
ferrari-fan
19-11-2007, 20:25
En nu maar duimen dat niemand een verkoudheid heeft . :D :
Mondialseeker
19-11-2007, 22:18
mogen we kiezen met wie we meerijden? :D
enfin, de keuze zou moeilijk zijn voor mij:
1. de Mondial = mijn droomwagen
2. de 308 GT4 = een close second choice
3. de 328 = met de motor die ook in de Mondial zou moeten zitten
Jurge
nofear02
19-11-2007, 22:51
mogen we kiezen met wie we meerijden? :D
JurgenWie zegt dat jij mag meerijden Jurgen? :D :D. Na, we zullen zien. Meestal regel ik het een en ander wel soms ja. Don't worry, tijdens de f-chat.eu ritten die we al gehad hebben in nederland hadden sommige bezoekers niet bepaald te klagen....;).
Ik kreeg een e-mail: bij goed weer komt er nog iemand bij !:
- Chris - beemer_007
dan zou dat de 20e persoon kunnen zijn!
Geweldig
ferrari-fan
20-11-2007, 19:19
Jippiiii vingers kruissen en dan kom ik nog van Canterbury de vrijdag ik heb 17pond ik denk genoeg om iets te kopen van Ferrar
nofear02
21-11-2007, 21:44
En er komt nog een Ferrari bij! :
nofear02
21-11-2007, 21:47
Dus dan wordt het?? :
1. Bert - Reiben
3. Luc - lvg
4. Jan - Scuderia
5. Jan - Enzotje
8. Jean-Marc - marc348 - Ferrari 348 gtb
9. Ritchie - Ferrari-fan
11. nog een Ferrari ! een 355
12. + bijrijder
12. nog een ferrari ! een 360
13. + bijrijder
14. nog een ferrari ! een 348
15. verrassing
16. danny - scoot - Ferrari 308 Gtsi (indien klaar)
17. kevin - trkevin
18. alex - fmaranellofan
19. bert - tifosi_forever
20. vincent - vinnih
21. chris - beemer_00
nofear02
22-11-2007, 11:29
Weersvooruitzichten zijn slecht: precies voor de zondag guur weer en buiig. Nou was dat vorige week precies ook zo, en was het zondag ineens fantastisch weer. Dus ik lig er nog niet zo wakker van. Ik hoop gewoon dat het doorgaat. En ís het echt slecht weer, nou, dat gaat het wat mij betreft gewoon naar de 2e december.
Klein beetje goed nieuws in dát geval: ik kreeg een mailtje van Pierre (triplle) dat hij ook graag had gekomen met zijn 348 deze zondag, maar dan nét niet kan. Maar dat ie de 2e december wél kan, en dan zou komen ALS het 2 dec wordt.
Maar voorlopig hou ik het gewoon op a.s zondag hoor! Eerst zien, dán geloven :)
nofear02
23-11-2007, 10:00
Weersvooruitzichten zijn slecht: precies voor de zondag guur weer en buiig. Nou was dat vorige week precies ook zo, en was het zondag ineens fantastisch weer. ... Maar voorlopig hou ik het gewoon op a.s zondag hoor! Eerst zien, dán geloven :).HAA! het wordt al bijgesteld! Roeselare, oostende, blankenberge, brugge: allemaal droog zondagmiddag ! En vanaf Gent verder het naar oosten allemaal maar 1 spatje regen, met soms ook een prikkie zon. Het moet namelijk zaterdagavond gaan regenen en van mijn part regent het de hele nacht door tot 11.00u als het dan daarna maar droger wordt en de weg ook nog wel opdroogt. Afijn, het wordt dus vanuit het westen droog! dus die depressie passeert nog net zaterdagnacht, en niet zondagmiddag! Nou wordt het spannend, want ik heb er zin in! Ik heb namelijk een verrassing..
nofear02
23-11-2007, 10:10
.... omdat de groep zeer waarschijnlijk behoorlijk groter is dan 10 man, waar ik eerst aan dacht, én we met hulp van 2 anderen een prachtige serie kunnen neerzetten, ga ik in op het aanbod van Arie en Marco voor hulp! :D. Zó kunnen er meer belgische members even meerijden in een Ferrari, én het wordt dan een prachtig rijtje:
- 308gt4
- 308 Gtsi
- 328 gts
- mondial
- 348 ts
- 355 tb
- 360 f1
en heeeel misschien zelfs nog een ...?? ;)
Dan is het rijtje helemaal compleet! :D. Geweldig! Lex348 rijdt dan ook nog met mij mee voor de gezellgheid, om daar ook nog een wagen extra te hebben, dan hebben we 7 a 8, misschien wel 9 wagens!!
Ik hoopte op minimaal 3, misschien 4, heeeel misschien wie weet 5! :D. Fantastisch!
t Is nog niet helemaal zeker natuurlijk dat alle 7 a 8 wagens er zullen zijn want t is nog niet gezegd dat het écht helemaal droog wordt. Maar ik heb in ieder geval goede hoop dat de meeting doorgaat
nofear02
23-11-2007, 14:48
het gaat de goede kant uit! :D zie: gent: DROOG ZONDAG ! :
Franc308
23-11-2007, 16:03
Veel Plezier Aan Allen Voor Zondag !!!
joopjoldersma
23-11-2007, 16:51
Ook ik wens jullie veel plezier en Ferrari-genot
het gaat de goede kant uit! :D zie: gent: DROOG ZONDAG !...
Nog niet alle weermodellen zijn het er over eens, maar het ziet er inderdaad toch naar uit dat het zo goed als droog zal blijven zondag :D
En wat een rijtje Ferrari's al! Wordt echt super heb ik de indruk
Greetz
Reibe
nofear02
23-11-2007, 19:15
Precies Bert!
En om een indruk te geven van:
A: hóe leuk en vooral ook; hoe interessant zo'n site als dit kan zijn: krijg je een flinke groep bij elkaar, dan kan je leuke dingen doen in de zin van: er geraken dingen mogelijk / er gaan deuren (letterlijk) open die anders gesloten zouden blijven want....
..... vanmiddag belt Dhr De Buck mij van de Ferrari-verdeler Monza naar aanleiding van een fax van mij, dat hij morgen helaas voor een week naar het buitenland gaat maar dat ie anders tóch graag even open was gegaan voor ons teneinde alle modellen daar te kunnen bekijken én het nieuwe pand! Zelfs op zondag!
B: wat een enorm vriendelijke en aardige man is hij toch! Dat is toch fantastisch dat hij ons graag had willen ontvangen?? Hij kende mij nog van mijn bezoek bij hem vorig jaar. We zijn in ieder geval van harte welkom rondom het pand te lopen en naar binnen te kijken. En.....
hij heeft mij zelfs zijn gsm-nummer gegeven voor een volgende keer...(!). we moesten vooral nóg eens komen.
GEWELDIG! We hebben daar voor nú dan net ff niks aan, maar ik vind het toch fantastisch, en we houden hem tegoed voor volgend jaar.
Wat een mogelijkheden met zo'n f-chat site! Super!
Als je het zo bekijkt :) maar het is ook een gezellige boel hier. Jammer dat hij juist naar het buitenland moet
Arie Timmermans
23-11-2007, 21:36
Laten we hopen op droog weer jongens.Ik zal dan met veel plezier met de Ferrari Robert gaan vergezellen vanuit Nederland, samen met enkele andere leden met hun Ferrari.Het lijkt me grandioos om ook enkele Belgische leden te ontmoeten en eens mee te laten rijden.Ik kom met een Ferrari 355 F1 Berlinetta.
Groeten en hopelijk tot zondag.
Ari
nofear02
23-11-2007, 22:00
Laten we hopen op droog weer jongens.Ik zal dan met veel plezier met de Ferrari Robert gaan vergezellen vanuit Nederland, samen met enkele andere leden met hun Ferrari.ArieHeel goed Arie! ik heb er ook ongelofelijke zin in. Wij pikken je op bij Hazeldonk. En ik heb nog een goed idee:... we gaan NIET over de ring van Antwerpen, maar gaan bij Antwerpen even rechtsaf, over de A12, en dan linksaf door de 3 stukken van de Liefkenshoek-tunnel..... ik denk dat de belgische members volledig begrijpen wat dit inhoudt :D :D.
mavanhaasteren
23-11-2007, 22:18
ik vind het haast jammer dat ik niet in belgië woon :
nofear02
24-11-2007, 00:27
Het gaat echt helemaal goed komen denk ik :D! Ze geven nu voor antwerpen ook al droog weer op zondag, zelfs met een beetje zon, waar ze eerder vandaag nog zeiden dat er een buitje kon vallen. Kijk nou :D :D :
nofear02
24-11-2007, 13:00
Nou, het moet toch niet gekker worden: 9 graden, droog en een prikkie zon! :D :
nofear02
24-11-2007, 13:52
Nog even de verrassing meedelen: omdat Michael (Mtange) niet op de Auto-moto-Italia in Houten aanwezig kon zijn, en dit in Gent voor hem redelijk dichtbij is, hij Bert ook al kent vanwege Hockenheim, en Arie vanwege Italie, en hij prachtige foto's heeft van de Ferrari Finali Mondiali in Mugello, heb ik hem gevraagd ook te komen, en dat hij dan zijn foto's van Mugello laat zien vanaf cd op mijn laptop! Dat wordt dus leuk! Bovendien moet ie dan van de meeting van morgen leuke foto's maken, als fotograaf zijnde.
Verder heb ik Niels (250lm) gevraagd als bijrijder voor Marco omdat hij de belgen Jurgen en Kevin al kent en het voor hen leuk is om elkaar weer eens te ontmoeten (als klassieker-kenners en boeken- & tijdschriften-wurmen), en voor Marco is dit een fijne bijrijder, veel F-kennis, dus da's leuk.
En..... ik ben nog steeds bezig een 430 erbij te krijgen....:).
nofear02
24-11-2007, 13:53
Even een update:
1. Bert - Reiben
3. Luc - lvg
4. Jan - Scuderia
5. Jan - Enzotje
8. Jean-Marc - marc348 - Ferrari 348 tb
9. Ritchie - Ferrari-fan
11. Arie- arietimmermans -Ferrari 355 F1 Berlinetta
12. met vrouw Sonja
13. Marco - Marco T - Ferrari 360 F1
14. + bijrijder Niels 250lm
15. Lex - Lex348 - Ferrari 348 ts
16. met zoon (was ook op houten en bij de waterweg-rit)
17. Michael - Mtange
18. danny - scoot - Ferrari 308 Gtsi (indien klaar)
19. kevin - trkevin
20. alex - fmaranellofan
21. bert - tifosi_forever
22. vincent - vinnih
23. chris - beemer_007
en heeeel misschien:
24. Een ferrari 430 erbij !
Mrs.Spider
24-11-2007, 15:55
Alle members een hele fijne dag zondag.
Voor ons nog 7 weken en 3 dagen.
Komt goed
Ik heb net het parcours voor morgen nog even gereden, en alles ziet er in orde uit :D Net als het weer voor Gent trouwens
Greetz
Reibe
nofear02
24-11-2007, 17:21
Alle members een hele fijne dag zondag. Voor ons nog 7 weken en 3 dagen. Komt goed.Jolanda en Onno; wij zullen morgen even denkbeeldig een groet brengen aan jullie wagen, waarvan we immers weten dat ie daar in de kelder staat! Zóoo dichtbij dan, maar we kunnen hem niet meenemen voor je :). Afijn als het pand er keurig netjes bij staat, dan zal t met jullie wagen ook zo zijn. Toch een grappig idee, dat we dan even dichtbij jullie nieuwe wagen zijn!
@bert; goed gedaan. ben gerustgesteld dat alles in orde is met de route. thnx
Iedereen een grandioose dag gewenst morgen,
jammer maar helaas ik kan er niet bij zijn omdat ik mijn schokbrekers er af gehaald heb en er nieuwe op komen daar wacht ik nog op.
ik had op verleden week gegokt maar het zij zo.
Rob
Voor mij is Gent redelijk te doen, maar ik moet studeren voor een examen a.s. dinsdag. Als dit anders wordt dan merken jullie dit wel anders veel plezier allemaal
nofear02
24-11-2007, 20:38
Milko en Rob, geweldig te lezen dat jullie best zin hadden ook te komen. Deze meeting is echter in principe alleen even voor de belgische f-chat-members hoor. Wij hebben als nederlanders al genoeg mooie meetings gehad dit jaar :). t Is nu even aan de belgen. Ook om elkaar te leren kennen. Dat Marco en Arie met mij meegaan is alleen even om onze belgische vrienden zoveel mogelijk een ritje te gunnen ;). Ik heb er erge zin in!
Ps; ik dacht met 10 a 12 man in Picasso en de miniatuurwinkel Eeckhout te komen, dat zijn er nu ineens meer dan 20! :).
nofear02
24-11-2007, 21:15
Nóg maar weer eens gekeken naar het weer; volgens mij zitten we echt helemaal goed en hebben we gigantisch geluk. vanaf oostende tot aan hasselt; helemaal droog 's middags :D! zie:
nofear02
25-11-2007, 00:22
Ik lijk wel een weer-man :D, maar t is ook zó spannend, maar t ziet er echt heeeel goed uit: het regent nu, tot aan 07.00u vannacht, daarna trekt de regen naar t noordoosten weg, t eerst is het in de belgische kust-streek droog, daarna ook zeeland en zuidholland in nederland, en vanaf 10.00 en zeker vanaf 13.00u ziet het er prima uit, zie:
07.00u http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?soort=grt-018&jaar=-10
10.00u http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?soort=grt-021&jaar=-10
13.00u http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?soort=grt-024&jaar=-10
16.00u http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?soort=grt-027&jaar=-10
360spider
25-11-2007, 01:20
Heel mooi Robert, ik hoop dat jullie morgen een hele mooie dag zullen hebben....
Dat zal zeker lukken met al die mooie Ferrari's die er komen.....!!!
Weer klasse geregeld...
mavanhaasteren
25-11-2007, 01:22
ze zoeken nog weermensen bij het knmi hoor dus je kan soliciteren :D:
nofear02
25-11-2007, 01:30
Tnx Rob. Ik weet vrijwel zeker dat we een toffe dag gaan hebben. Als er uitkomt wat ik denk dat er allemaal gaat komen...... ohw-ohw-ohw; dat wordt een fan-tas-tisch rijtje! En dat nog net eind november, vlak voor de winter; helemaal geweldig!!
Ik heb er zin in
nofear02
25-11-2007, 10:44
Goedemorgen!
België heeft écht geluk! Volgens mij is het er helemaal droog. Wij in Zuidholland in Nederland hebben nu buien : zie:http://www.buienradar.nl/ , en jammer genoeg blijft dat zo tot aan de middag, dus wij zullen een buitje tegenkomen onderweg en de weg is zeiknat, maar t maakt mij niet uit hoor, er zit ook blauw aan de lucht, dus soms ineens felle zon, en dan ziet het er ineens allemaal weer heel andres uit :). Dus wat mij betreft: t ding is niet van suiker, dus rijden :D. En in belgie is t droog, dus nou, dan kom ik toch lekker naar jullie toe? :D
Mondial T 1989
25-11-2007, 11:18
Ik had er toch wel graag bij geweest.
Helaas heb ik van vorige week zaterdag tot vrijdag in het ziekenhuis gelegen en voel mij nu toch nog niet 100 % voor deze trip te doen.Erg jammer want het weer is hier ook zeer goed.
Alvast een zeer fijne dag !!!!
Fumacher
25-11-2007, 11:23
Alle "weersites" zijn eens geraadpleegd door dn Roberto :D
Iedereen die vandaag naar deze meeting gaat, HAVE FUN! en maak aub veel foto's. Mensen zoals ik hier, die hopeloos thuis zitten voor een computerscherm, willen graag mooie, leuke dingen zien :
Komt in orde Vu! Ik vertrek zo meteen om de F-Chat wegwijzers te hangen zodat iedereen gemakkelijk op de bestemming geraakt
Greetz
Reibe
Komt in orde Vu! Ik vertrek zo meteen om de F-Chat wegwijzers te hangen zodat iedereen gemakkelijk op de bestemming geraakt
Greetz
Reiben
Goed bezig Bert! Hier is het nu prachtig weer zelfs! De zon schijnt en niet veel bewolking.
Dat wordt een mooie dag dus! :
nofear02
25-11-2007, 12:09
Goed bezig Bert! Hier is het nu prachtig weer zelfs! De zon schijnt en niet veel bewolking.
Dat wordt een mooie dag dus! :)hier regent het maar het interesseert me geen bal; auot staat al buiten, niels is hier en lex en marco. we gaan om 11.15u weg
Mondialseeker
25-11-2007, 19:08
Heren,
het was een super ervaring. 8 auto's aanwezig, droog weer, maar frisjes.
F 430 F1
360 Modena F1
355 F1 berlinetta
348 TS
348 GTB
328 GTS
308 GT4
308 GTB
foto's zullen ongetwijfeld volgen!
Alvast bedankt aan iedereen die is afgekomen (met of zonder Fcar) en extra bedankt aan Robert en Reiben voor de prachtige namiddag.
Groeten
Jurge
Jurgen,
alvast bedankt voor de voorpret :D
Maar ? hoe zit het met de aanschaf van de Mondial ? ik neem aan dat je keuken al klaar is of moet je de hele straat voorzien van een nieuwe keuken? :)
Rob
Mondialseeker
25-11-2007, 19:23
Jurgen,
alvast bedankt voor de voorpret :D
Maar ? hoe zit het met de aanschaf van de Mondial ? ik neem aan dat je keuken al klaar is of moet je de hele straat voorzien van een nieuwe keuken? :)
Rob,
Hey Rob,
de keuken staat er, ondertussen heeft de vrouw nog een nieuwe badkamer gekregen ook. Dus kan ik serieus beginnen rondkijken voor een Mondial. We hebben er al emkele gaan bekijken dit jaar, maar ofwel moet ik mijn standaard naar beneden halen ofwel moet ik budget optrekken :)
Jurge
Mondialseeker
25-11-2007, 19:28
Na wat resizen
Hey Rob,
de keuken staat er, ondertussen heeft de vrouw nog een nieuwe badkamer gekregen ook. :)
Jurgen
Dit laat ik mijn vrouw dus echt Niet lezen. :D:D
Jurgen, geduld is een schone zaak dat weetje wel, goed hunting.
Rob
Mondialseeker
25-11-2007, 19:35
Mondialseeker
25-11-2007, 19:37
Dit laat ik mijn vrouw dus echt Niet lezen. :D:D
hahahaha
Jurgen, geduld is een schone zaak dat weetje wel, goed hunting.
Rob,
inderdaad, maar daar raakt ook een einde aan hoo
hahahaha
inderdaad, maar daar raakt ook een einde aan hoor
Dan als de donder je butget omhoog halen en halen die Mondial en denk er om het is zo voorjaar dus tijd om te gaan rijden. :D
p.s. mooie foto's trouwens uh heb je er nog meer ?
Ro
Mondialseeker
25-11-2007, 19:56
Het was inderdaad een schitterende dag. En we hebben geluk gehad met het weer, want enkel in de late namiddag heeft het een beetje geregend.
Bedankt iedereen die er deze namiddag was, voor de weer heel leuke meeting
Greetz
Reiben
PS: Mooie foto's al Jurgen, die van mij volgen morge
Mooie foto's Jurgen!
Was weer een zeer leuke F-chat meeting! Wat helaas ook zo weer voor bij is... Leuk om ook eens wat Belgische leden te ontmoeten van dit forum. Het weer zat gelukkig nog mee, heel de middag droog en op het einde toen het klaar was een enkel buitje. Dus we hebben zeker niet mogen klagen!
En Bert bedankt voor het regelen van alles!
Ik zal straks ook even kijken voor wat foto's. :
...En Bert bedankt voor het regelen van alles!...
Bedankt Robert maar hoor jongens. Ik heb gewoon een beetje geholpen, wat ik een manier vond om eens iets terug te doen voor de persoon die ons dit jaar al heel veel Ferrari plezier heeft bezorgd en dat waarschijnlijk in de toekomst ook nog zal doen. Dus dankjewel Robert
Greetz
Reibe
Fantastische namiddag en prachtig initiatief.
Robert en Bert bedankt voor de knappe organisatie.
Arie en Marco bedankt voor de schitterende rit.
Forza Ferrari
Lu
nofear02
25-11-2007, 20:39
Het was geweldig!! Wat was het weer een prachtig avontuur! Met zijn 4-en naar België met f's, om andere f's te ontmoeten en f-liefhebbers. Enorm geslaagd, leuke groep, leuke dingen gedaan, prima weer, en een fantastische line-up: van 308gt4 tot 430. Echt helemaal geweldig.
later meer van mij, ik moet naar een verjaardag nu. ben iig veilig thuis gekomen. dank aan allen voor de opkomst. heb al snel een paar foto's gezien; dat aflopende rijtje is mooi hé? Iedereen liep te lachen en te glimmen :D. Fantastisch gezicht!!
tot later
scuderia
25-11-2007, 20:43
Het was een fantastische ervaring om met een groep Ferrari's mee te rijden. Nogmaals bedankt aan Marco en Arie om dit mee te mogen maken. Ook bedankt aan Robert om dit alles te organiseren. Het was echt af !
Tot op het volgende evenement
ferrari-fan
25-11-2007, 20:45
oh man het was echt een super toffe belevenis vooral het ritje bedankt rober
Goedenavond , ben inmiddels al weer een uurtje thuis , was een hele leuke dag.De heen reis zat ik met Niels in de auto , gezellige gozer , lekker veel gekletst. onder weg Arie mee gepikt en zo met 4 ferrari's richting Belgie.Het weer zat lekker mee , en we konden lekker even scheuren.Onze Belgse vrienden ontvingde ons hartelijk en de rest van de dag zijn we gezellig bij elkaar gebleven.
Extra dank gaat uit naar Robert en Reiben voor het allemaal in goede banen leiden.
Gr Marc
Het was een mooie meeting ik dank ook robert voor het mooi organiseren en bert voor het vervoer, en filip voor de mooie rit in de F430 . Hierbij enkele foto's
Arie Timmermans
25-11-2007, 22:42
Jongens,ik heb ook genoten van deze fantastische dag.Ondanks de kou en regen die we af en toe hadden kon de dag niet meer stuk gaan.Gezellige Belgische leden ontmoet en heerlijk kunnen rijden daar in de buurt.
Ik zal niet alle namen noemen van de mensen die ik ontmoet heb,want dat waren er best wel veel.Toch wil ik nog wel even Alexander zeggen dat ik het heel leuk vond om met hem kennis te maken.Jammer dat je nog moest werken en daardoor weer snel weg moest,maar het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we elkaar gesproken en gezien hebben.
Fijn dat Luc en Jan hebben genoten van de rit in de Ferrari en dat Jan en ik toch wel met een hoge snelheid over de autoweg konden gaan.En dan nog wel met 8 Ferrari's!
Bert,leuk om jou nou ook eindelijk eens 'live' te zien.We zullen elkaar binnenkort nog wel meer zien denk ik zo.Evenals Michael natuurlijk.Mooi dat je nu ook voor het eerst in mijn Ferrari mee kon rijden,al was het ritje van korte duur.Doen we nog over als je in Veen bent Michael.
Robert,mijn hartelijke dank voor de geslaagde meeting.Bert,bedankt dat je Robert ook hebt kunnen helpen hiermee.
Groeten van Arie en Sonj
Mooie foto's ook Jan!
Bij deze wil ik Arie ook nog even bedanken voor het mee rijden in de F355! :) Wat de meeste waarschijnlijk niet mee gekregen hebben, toen wij een stukje gingen rijden kwamen we per toeval een rode 599 en daarachter een F430 Spider tegen! Het was op de weg naar Monza. Hoeveel toeval kan je hebben??
Ook al zat ik op dat moment in een Ferrari, het blijft uniek om te zien!
En voor de rest iedereen bedankt voor het komen, zowel met een Ferrari als zonder! Zonder jullie had dit natuurlijk nooit zo'n geslaagde meeting geweest.
Hierbij dan ook enkele van mijn foto's. :
Ferrari modelauto winkel in Eeckhou
Binnen bij de Ferrari modelauto winkel in Eeckhou
Een aantal leden kon het toch niet laten om wat Ferrari spullen aan te schaffen. :)
Zo kocht Arie de postzegels, Ritchie een paar mooie modelauto's en gingen er een aantal met een mooie poster naar huis. Er zullen vast nog wel meer dingen gekocht zijn, maar dit is wat ik gezien heb
Zo, dat waren mijn foto's. :)
Als je een foto op grotere resolutie wilt hebben, laat het maar horen
Ik had er toch wel graag bij geweest.
Helaas heb ik van vorige week zaterdag tot vrijdag in het ziekenhuis gelegen en voel mij nu toch nog niet 100 % voor deze trip te doen.Erg jammer want het weer is hier ook zeer goed.
Alvast een zeer fijne dag !!!!!
Patrick, jammer dat je er niet bij kon zijn, maar zoals je weet lig je nooit voor je plezier in het ziekenhuis, dus maar rustig aan dan komt het best wel goed.
Ik heb de foto van je Mondial gezien en ik moet zeggen hij /zij ziet er prachtig uit. sterkte.
Ro
dcpixels
25-11-2007, 23:14
Jurgen, Jan en Michael ... bedankt voor de foto's! Wat een prachtig materiaal. Jullie hebben allemaal een geweldige dag gehad, dat is wel te zien.
Leuk om ook de foto's in de modelshop te zien. Die modellen in de vitrines :eek: dat zijn een paar unieke!
Ik herhaal even de woorden van Rob ;) "Kan niet wachten tot de volgende meeting in Nederland\
Jurgen, Jan en Michael ... bedankt voor de foto's! Wat een prachtig materiaal. Jullie hebben allemaal een geweldige dag gehad, dat is wel te zien.
Leuk om ook de foto's in de modelshop te zien. Die modellen in de vitrines :eek: dat zijn een paar unieke!
Het waren ook niet de goedkoopste modellen. Een aantal dachten dat het stickertje van 2000 het bedrag in Belgische frank bedroeg, echter was dit de prijs in euro's... :)
Maar het waren zeker wel mooie modellen
Michael,
Prachtige foto's vooral met die donkere wolken die geven nog een extra effect er bij.
De wagens zien er ook allemaal pico bello uit, allemaal bedankt voor het komen.
Rob
Vivado Ferrari
25-11-2007, 23:18
Jullie hebben echt een mooie dag gehad zie ik. Leuk om ook weer wat Belgische en Nederlandse members samen op de foto's te zien! Het Ferrari gevoel is weer van de gezichten af te lezen! Geweldig!:
Mrs.Spider
25-11-2007, 23:26
Mooie fotoos Michael ziet er allemaal goed uit.
De fotoos jokken niet jullie hebben allemaal een leuke meeting gehad.
Hopen er de volgende keer weer bij te zijn met de spider
beemer_007
25-11-2007, 23:31
Het was een heel leuke dag ! Mooie Ferrari's gezien en heel wat toffe mensen ontmoet . Bedankt Robert , proficiat goed gedaan ! Ik kijk al uit naar de volgende meeting .
Tot een volgende keer .
Chri
Fumacher
25-11-2007, 23:34
Michael, klasse 1 fotograaf ;) zeer mooie foto's! Er zitten daar echt mooie wallpapers tussen! Ook de anderen hebben zeer mooie foto's gemaakt zeg! Het niveau zit hier duidelijk hoog ...thumbs up guys
mavanhaasteren
25-11-2007, 23:51
zo te zien was het weer een geslaagde dag geworden
en staat erg leuk zo een rijdje ferrari's voor de garage
maar konden jullie op de parkeerplaats niet netjes parkeren zo veel ruimte heb je nou ook weer niet nodig :
nofear02
26-11-2007, 02:03
Daar ben ik weer! Tsjonge-jonge wat was het leuk zeg! Ik ben er nog vol van. Het eerste stuk vanaf Zwijndrecht naar belgie was ff waardeloos; wat een regen en wat een buien, en wat een water op de weg. Ik móest gewoon wel met dak erop rijden, da's echt helemaal niks hoor. Gelukkig bij Hazeldonk zagen we al blauw aan de lucht in Belgie, dus bij t tanken alsnog het dak eraf gehaald. Leuk om dan weer een Ferrari erbij op te pikken (arie) en dan met zijn 4-en Belgie in te trekken waar het allengs beter werd. Boven Antwerpen naar rechts de weg op naar de Liefkenshoektunnel; wat een feest! Lekker optrekken in de tunnel en een beetje doorrijden en Marco die met een noodgang langs kwam: WHOEOOEOEOEOEOEOEOEOAAAAAAAAAAAAAAAMMMM. Heerlijk! Alleen dát al maakte mijn dag goed :D. Uit de tunnel naar rechts over de E34 naar Zelzate. Lekker rustige route, waar je ook nog ff leuk kan rijden. Na een klein ommetje via de Pinte bij de Carrefour aangekomen om 13.05. Bert en Michael stonden al ongeduldig te wachten, maar gelukkig was jean-marc er al. Wagens neergezet en mensen ontmoet, en er kwamen er steeds meer bij :). Binnen wat gedronken en een lekkere kop soep. We hadden een mooi zitje daarzo. Nederlanders en belgen gewoon door elkaar zitten, niks geen 2 kampen! Prachtig! Iedereen even bedankt voor hun komst en uitgelegd wat we gingen doen. Dat was toen dan al vrij snel op pad naar Monza. Even geholpen met 'zitjes'-verdelingen, want de mensen die nog geen F hebben, en al enorme fan zijn, die horen het toch even mee te maken. Dank derhalve aan Sonja en Niels en Lex's zoon dat anderen even op hun plaats mochten instappen. Dank ook aan de andere F-rijders dat ze iemand mee wilden nemen. 7 Ferrari's bij elkaar, jammer dat Patrick (nog) niet wél was, en danny zijn wagen wellicht nog niet klaar was, en joris niet kon, anders waren het er 10 geweest, ja zelfs 11 (!) want ons wachtte een aangename verrassing bij Monza; waar Enzo met een 308 op ons wachtte. Afijn 8 achter elkaar; ook dat was al een prachtgezicht. En wat is het pand mooi zeg van Monza. Verbazingwekkend! Zó mooi en schoon, eehhh... schoon en proper zeggen jullie in Belgie :). Mooie wagens ook in de showroom zeg. Tof dat Alex er ook nog bij kwam. Al met al een hele groep hoor, met 3 volgwagens. Leuk om iedereen naar binnen te zien gluren, én ook naar buiten naar het rijtje geparkeerde F's.
Daarna op weg naar de miniaturen-winkel, met een prachtige situatie; eerst iedereen een stukkie terug (vanwege een middenberm), en dan 180 graden draaien en zó de anderen tegenkomen, op weg naar Deinze. Beetje chaotisch geparkeerd daarzo, dat kon netter hoor jongens :D, maar wat geeft het, binnen was het leuk en er was genoeg te zien! Heerlijk om zo met elkaar een colaatje te krijgen en al dat moois te zien én uiterst relaxed met elkaar te kunnen praten. Kijken en praten, allemaal over F, je krijgt er niet genoeg van. Leuke vraag van mij aan een paar mensen; zijn jullie nou ook zo gek dat jullie alle GP's kijken: antwoord: ja. Ook japan en china?; met 05.00u óp uit bed: antwoord: ja! :D. Ja-ja, echte die-hards. :).
Daarna weer op pad voor een korte rondrit, die bert gemaakt had. Even wat mensen gewisseld zodat anderen ook even in een F komen. Zoals Ritchie, voor het eerst! Jij vond het wel leuk hé?; bij nofear in de F. Big smile. Heerlijk door de bebouwde kom waar je marco en lex en arie met hun uitlaten tot 200 meter vooruit nóg hoort optrekken :D. Leuke slingerroute, voorals zo'n bochtje naar links of rechts is dan prachtig, als je het hele rijtje ziet gaan. Op de snelweg was het jammer genoeg erg druk, maar toch ff een stukske lekker gereden. Witte busjes met blauwe zwaailichten en sommige letters erop (begint met P en eindigt op tie :D) blijken allemaal heel vriendelijk in Belgie. Wat een plezier allemaal. Daarna weer terug bij Picasso, na nog even een tunneltje gepakt te hebben. En dus die mooie opstelling van de F's gemaakt. Een mens moet wat te klooien hebben niet waar, en de fotografen wat te doen hebben. Nou t resultaat mocht er zijn. Iedereen genoot ervan.
Binnen in Picasso nog even lekker wat gedronken en mijn foto's van de Ferrari Finali Mondiali op de laptop als diavoorstelling aangezet. Druk gebabbel ook weer aan de tafels. Je merkt dat je in 1 middag al tot een groep groeit! Ferrari als onze grote hobby, dat klikt allemaal geweldig.
Marco en Alex gingen op tijd weg, wij niet zo heel veel later. De rekening was belachelijk laag; voor 5 euro de man heb je allemaal een super-middag :D. De terugrit was wel waardeloos; wat een regen weer en erg druk op de weg, harde wind, en slecht zicht. Erg rustig gereden. Lekker samen met Arie, soms eens naast elkaar, dan schuin erachter, schuin ervoor, erachter, ervoor; prachtgezicht! Ik had het er met Niels nog over, die met mij terugreed, zo'n rood laag ding, in het donker, met dat gele schijnsel van de lantaarnpalen eroverheen, zelfs in de regen; een prachtig gezicht!
Veilig thuisgekomen, wagen in zijn slaapkamer gezet, poster netjes opgeborgen, ff verjaardag en nu weer online, ff verslagje schrijven, na de foto's te hebben gezien. GEWELDIG! Mooi foto's Michael en anderen, leuke reacties allemaal, en weer vrienden erbij gekregen. Fantastische dag en middag gehad. Hier doen we t allemaal voor!
FMaranelloFan
26-11-2007, 02:18
Heb lang in twijfel gestaan of ik vandaag even bij Monza kon passeren maar was inderdaad aangenaam kennis maken met jullie en enkele anderen, ook al was het erg kort. Nog veel succes met je verdere Mondial zoektocht Jurgen! Ook intressant om bepaalde mensen/wagens die ik al kende van vroeger nog eens terug te zien.
En... het moet gezegd, mooi geregeld Robert.
Alexander
Jongens,ik heb ook genoten van deze fantastische dag
......
Groeten van Arie en Sonja
nofear02
26-11-2007, 02:19
Gaarne even mijn bijzondere dank aan Bert (Reiben) die er heel wat voor gedaan heeft; het uitzoeken van een geschikt etablissement, met parking, een apart zitje, gezellig, etc, bleek nog niet zo makkelijk, maar uiteindelijk gelukt. Hij heeft veel gebeld en is langs diverse tenten langsgeweest, afspraken gemaakt, wezen vragen bij Eeckhout en contact gelegd, een mooie route gemaakt, en die helemaal uitgeprint en gekopieerd, etc. Top! Jij verdiende deze meeting wel Bert, na een tijd een eigen website met forumpje te hebben gehad, die je wilde stoppen. Voortaan ga jij denken al je in een auto over die weg rijdt; hier reden we met zijn 8-en op 26 nov 07 :D.
Speciale dank ook aan Marco, Arie en Lex, die mij wilden vergezellen en belgische liefhebbers wilden laten meegenieten. En dan zó vanuit de garage de stromende regen in. Nou is dat ding weer helemaal vies en moet alles weer schoongemaakt worden: petje af! Zeer bedankt jongens!
Dank ook aan de mensen die het mogelijk maakten dat liefhebbers even meekonden in een F.
Erg leuk dat jeroen en filip er waren. En dat ik zelfs even joris ontmoet heb, die niet kon komen, maar daar toevallig wel even was, en zich gelijk heeft aangemeld vanmiddag. En dank aan iedereen die gekomen was, en voor de gezelligheid. Het is al zó vaak gezegd, maar het is écht zó: elkaar dan eindelijk in levende lijve gezien te hebben, is echt érg leuk! En pm-t dan voortaan dan ook weer leuker met zo iemand, en leest voortaan anders op de site. En de meeting zelf: allemaal uiterst relaxed en gemoedelijk. Geweldig.
Michael alvast bedankt voor de prachtige foto's en... Jurgen voor een mooie F-mok die ik van hem kreeg! Erg leuk, was ik al helemaal vergeten.
Tot de volgende keer
Daar ben ik weer! Tsjonge-jonge wat was het leuk zeg! Ik ben er nog vol van. Het eerste stuk vanaf Zwijndrecht naar belgie was ff waardeloos; ................
Veilig thuisgekomen, wagen in zijn slaapkamer gezet, poster netjes opgeborgen, ff verjaardag en nu weer online, ff verslagje schrijven, na de foto's te hebben gezien. GEWELDIG! Mooi foto's Michael en anderen, leuke reacties allemaal, en weer vrienden erbij gekregen. Fantastische dag en middag gehad. Hier doen we t allemaal voor!
.
Zeer mooi verslag! Blijft elke keer weer mooi om te lezen dat er weer vele liefhebbers blij zijn gemaakt
FerrariFan
26-11-2007, 13:42
Zier en mooi en zo tel lezen ook erg gezellig uit daar:) Gelukkig dat dit keer het weer wel meezat voor jullie, zodat het door kon gaan
RedmondialTCab
26-11-2007, 13:43
Gaarne even mijn bijzondere dank aan Bert (Reiben) die er heel wat voor gedaan heeft; het uitzoeken van een geschikt etablissement, met parking, een apart zitje, gezellig, etc, bleek nog niet zo makkelijk, maar uiteindelijk gelukt. Hij heeft veel gebeld en is langs ....
Dank ook vergeten.
Tot de volgende keer!
Mooi neergeschreven Robert.
Weer een leuke dag gehad !!!!!!!!
Leuek parkeerplaats :D:D:D:
Wat een prachtige foto's! Gefeliciteerd met jullie 1ste F-Chat-belgië -meeting. Het ziet er op de foto's erg gezellig uit, en als vanouds goed georganiseerd! Ik zeg het niet vaak, maar ik zou wensen zo af en toe ook eens belg te kunnen zijn. Ik heb hier duidelijk wat aan gemist. Maar zoals Robert terecht aangaf: de Belgische tak van F-chat moet ook kunnen groeien zoals dat in Nederland ook al gebeurd is, en met groot succes! En aan jullie verhalen te zien heeft F-Chat België een groots begin gemaakt! Super leuk om te zien en lezen. En zelfs een F430 erbij, mijn droom auto!!! Dat heb ik nog niet gezien tijdens onze meetings in Nederland, maar dat gaat zeker goed komen!
Allee, aan al onze belgische members! Fijn dat de dag zo mooi verlopen is en dat jullie de mede forum leden hebben kunnen ontmoeten. En natuurlijk veel dank voor het plaatsen van de foto's zodat wij nederlanders een beetje kunnen meeleven met jullie fantastische dag!
Veel plezier op jullie next meeting!
Trouwens , onze Belgische vrienden zijn op zich hele vriendelijke mensen , niet dat we anders dachten hoor , maar mag even gezegd worden.
Het is mischien wel aan te raden om dit vaker te doen, het is een mooi stuk rijden , lekker bier , en niet al te ver.
Wel met mooi weer , de terugweg was een ramp zeg, wat een regen.
Mischien de volgende keer lekker wokken of zo daar , kreeg best een beetje honger net voor dat we weg gingen.
Of natuurlijk het bekende Frietje.
Eigenlijk mag je Belgie niet uit zonder een groot glas Belgisch bier met een patatke !!
Ja het was even leuk
Rosso by Raimondo
26-11-2007, 16:37
Super verhaal, mooie foto's. Tof dat jullie zo'n meeting op eigen houtje kunnen regelen. Kortom perfect
nofear02
26-11-2007, 17:31
Trouwens , onze Belgische vrienden zijn op zich hele vriendelijke mensen , niet dat we anders dachten hoor , maar mag even gezegd worden. Het is mischien wel aan te raden.... Ja het was even leuk !Mooi dat je t naar je zin hebt gehad Marco! Natuurlijk wordt dit een terugkerend iets, maar eerst moet de belgische tak ook gaan groeien en op zichzelf kunnen draaien. Dat gaat volgens mij helemaal goed komen, want gister en vandaag gelijk 4 members erbij / 3 f's. Ik ben enorm blij dat deze meeting nog net gehouden kon worden, na al een druk seizoen, nog net vóór de winter, een aantal members hebben elkaar nu gezien, en de meeting was al zó succesvol, 8 wagens, terwijl het er ook al 12 hadden kunnen zijn, dit zal wel gaan rondzingen over t internet (zó werkt dat!) en dan zullen we volgend jaar nóg eens zien. Natuurlijk zijn trouwens alle belgische members ook welkom straks in Nederland op de Interclassics in Maastricht hé?! 12 januari 08. Daar kon wel eens heeeel wat bij elkaar gaan komen. Ik zou het érg leuk vinden als daar een hoop belgische f-chatters ook aanwezig zouden zijn! Wordt gezellig. Spreken we later nog wel af
nofear02
26-11-2007, 17:35
Een paar foto's van mij:
foto1: marc (rood, fermarc = 308gt4)) zit tegenover lex (zwarte 348), daarnaast: zoon lex (zwart) zit tegenover jan (enzotje), bert (reiben) zit tegenover marco T (360), Niels (''250lm'') zit tegenover Filip (Beertje, 430). dan die andere tafel; aan de linkerzijde: mtange (michael) luc (lvg), jan (scuderia), jeanmarc (348), en aan de rechterzijde: danny (danny-M, schoonbroer chris), chris (beemer_007), sonja (vrouw van arie), arie, en de bijrijder van jeanmarc. aan de andere tafel zaten, ritchie + pa, jurgen en ik. enzo + vriendin niet zichtbaar
nofear02
26-11-2007, 17:38
bij monza:
nofear02
26-11-2007, 17:42
'en route'... :)
nofear02
26-11-2007, 17:47
en meer...
En wat doe je dan verder na zo'n rit, tsja.... je organiseert iets geinigs en je staat verder eens wat te hangen en voor je uit te staren hé? :D
nofear02
26-11-2007, 17:52
met dit als resultaat:
ferrari-fan
26-11-2007, 18:59
hihi die foto's uit de 328 best wel leuk ik zat erbij hehe tofffff!!!!!
mavanhaasteren
26-11-2007, 19:35
wel een beetje jammer dat jullie ze niet op jaartal hebben gezet hoo
ferrari-fan
26-11-2007, 20:39
hier ook een paar foto's dan he
:
ferrari-fan
26-11-2007, 20:50
deel
ferrari-fan
26-11-2007, 20:53
en dit nog eventj
nofear02
26-11-2007, 21:04
Leuke foto's ritchie! Goed gedaan jongen! ook leuk die van jou in de wagen en naast de 599 bij monza. mooie herinneringen voor je
Mondialseeker
26-11-2007, 21:56
Ritchie,
toffe foto's! Wat me net ook opviel is dat de wielen van de zwarte 348 TS er verkeerd op zitten. Ga hier een 40 cm omhoog (je 2° foto) en zie het verschil met Jean-Marc's GTB.
Jurge
nofear02
26-11-2007, 22:05
Ritchie,
toffe foto's! Wat me net ook opviel is dat de wielen van de zwarte 348 TS er verkeerd op zitten. Ga hier een 40 cm omhoog (je 2° foto) en zie het verschil met Jean-Marc's GTB.
Jurgeninderdaad! li en rechts omgewisseld? http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=18578&postcount=144, 2e fot
Mondialseeker
26-11-2007, 22:10
inderdaad! li en rechts omgewisseld? http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=18578&postcount=144, 2e foto
Yep, bedoeling is dat de velg de wind neemt en dan in het inwaardse gedeelte de wind binnen zuigt om de remschijven te laten afkoelen.
Jurge
Erikderaaf
26-11-2007, 22:22
Leuke verhalen en schitterende foto's! Geweldig om te lezen, en te zien dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad! Puik georganiseerd zeg!
Dit vraagt om meer :
beemer_007
26-11-2007, 22:47
Enkele foto's op de snelweg E40 .... en ja onze vienden van de Politie waren er ook bij ! Wat zijn die mannen toch attent als er mooie F's bollen op onze Vlaamse snelwegen
nofear02
26-11-2007, 22:51
ah! mooie foto chris! :D. ik rij keurig netjes hé?? ;)
ps: ritchie, kon jij eigenlijk wel wat zien boven het dashboard uit??? :) Of heb je alleen maar dashboard gezien?? :
cvdzijden
26-11-2007, 23:05
Wat een leuke foto's!! Moet echt een super dag zijn geweest! :
Jawade dat was me wat al die fotos en tekst.
Het was een prachtige dag robert pelleboer je heeft dat mooi voorspeld.
Bedankt robert en reiben mooi uitgewerkt voor herhaling vatbaar natuurlijk even wennen aan nieuwe gezichten maar het klikte wel.
De volgende keer zal het soepelder gaan hé.
Meschien maastricht wie weet is dat de moeite veel F of allerlij.
Hier nog wat fototjes we hebben eigelijk bijna de zelfde fotos heb er nog een paar van de overkant eentje voor de jongeren en eentje voor de ouderen vroeger was het gezocht meisjes en dames en nu dat ferrari er staat is het (klasse meisjes en dames) zo zie je wat zo een ferrari garage allemaal kan.
bij de eerste fotos zat mijn mascote Albeer motar tof he
dus madam du bary voor de jongen gaste en de vergaene glorie voor.........
Hi, Robert
Zeer fijne dag gehad, eens tof om andere mensen te leren kennen. Dit compenseerde de vorige Zondag waar ik voor niets was gekomen. Het zou tof zijn om nog eens iets in mekaar te steken om ergens naar toe te gaan met een ganse bende Ferrari gekke vrienden. Ho knows Marannello !!!
bedank ook de rest die er aan mee geholpen hebben
nofear02
27-11-2007, 01:47
dus mMadam du bary voor de jongen gaste en de vergaene glorie voor..........Amai! Madame du Burry en Vergaene Glorie, stonden we gewoon tegenover 2 clubs???? Daar heb ik echt niks van gezien! Maar goed ook, mijn moeder moest het eens geweten hebben hé, ik zou niet meer meemogen met jullie zeg. :D. En dan ook nog ''klasse meisjes''.... tsjonge-jongen....:D
@ jean-marc; dank voor het compliment. ben blij dat je t naar je zin gehad hebt. gelukkig dat je nog een 2e keer kwam, zo'n meeting is écht wel leuk hoor en de moeite, en dat gaan we zeker nóg vaker doen. Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk.
Blij dat iedereen het zó naar zijn zin gehad hebt! Voor een hele nieuwe groep die nog nooit bij elkaar geweest is. voor veel mensen was alles nieuw, zeker de gezichten en de namen. ik zal nog eens een keer een rijtje neerzetten, dan is t makkelijk te onthouden.
overigens werd er toch al veel gekletst hoor onderling deze middag. bij Eeckhout en bij terugkomst in Picasso allemaal steeds meer. Ik vraag me trouwens af hoe hij t gevonden heeft...:D, zijn winkel stond behoorlijk vol. volgens mij was ie nogal gespannen :D. 20 man die ineens zijn zaak komt binnenvallen :). Volgens mij is t daar nog nooit zó druk geweest :D.
prachtig!
Racing-Baker
27-11-2007, 14:42
hallo,
ik ben Enzo en nieuw hier. ik heb na zondag besloten mij hier in te schrijven.
ik heb meegereden met mijn 308GTB. fanatastische ervaring!
ook mijn vriendin vond het echt leuk. zelfs die gasten in die witte bestelwagen die werken voor de firma ?"politie"? ofzo vonden het ook leuk aangezien ik een "thumbs up" kreeg!!!
dit moet echt meer gebeuren. en liefst een langere rit ook? reken maar dat ik op elke evenemt zal poberen te zijn. dank aan de organistatie ook; PRIMA werk
nofear02
27-11-2007, 15:21
hallo, ik ben Enzo en nieuw hier. ik heb na zondag besloten mij hier in te schrijven. ik heb meegereden met mijn 308GTB. fanatastische ervaring!... dank aan de organistatie ook; PRIMA werk!Zo Enzo, dát is nog eens een enthousiaste aanmelding! Geweldig, je bent van harte welkom hoor. Voor ons was het een mooie verrassing dat je al voor Monza stond zeg. Ik ben blij dat je genoten heb, en je vriendin ook. Wij gaan dit zeker vaker doen ja, dat komt goed. Met een langere rit ja. Dit was maar een mini-meeting, een middagje. Dat wordt volgend jaar iets langer.
Ik reed achter jou in de rit, dat was leuk. En op de snelweg ff een klein beetje gas geven, was ook leuk. Ja raar bedrijf wel hé dat busje van 'politie' :). Waar 'doen die in' eigenlijk?? :D.
Stel je je ook nog even voor in de 'stel jezelf even voor-draad?'. Dat vinden we leuk. Mooie wagen heb je! G
hallo, ik ben Enzo en nieuw hier. .... PRIMA werk!
Welkom bij de club!
Ook van mij welkom hier Enzo! Best wel grappig dat ik je vroeger al gemaild heb en zelfs nog een schaalmodel van je gekocht heb! Soms is dat Ferrari wereldje toch klein hé ;) Mooi wagen heb je trouwens
Ik ben ook blij dat ik kunnen helpen heb. Heb ook heel erg veel geleerd ivm het organiseren van zo een meeting. En het blijkt niet zo gemakkelijk te zijn als je alles tot in de puntjes in orde wil krijgen. Maar het is goed gelukt (Dat leid ik toch af uit al jullie reacties). Voor een volgende meeting in België mag je me zeker opnieuw vragen om te helpen Robert. En dat bezoek aan Monza hebben we ook nog te goed ;)
Btw Robert, ik vind ook jouw foto's van tijdens de route wel heel speciaal. Want op de meeste wegen rijd ik nog vaak en ik herken me er ook steeds. Maar natuurlijk ook alle andere mensen bedankt voor de heel erg mooie foto's.
Die van mij volgen nog, maar er is ook nog zoiets als school en dat moet ook nog gebeuren.
Btw waarvoor die wagentjes van de firma "Politie" dienen: Geen idee, weet alleen dat ze graag opvallen met die zwaailichten en bijpassend geluid
Greetz
Reibe
ferrari-fan
27-11-2007, 19:03
ah! mooie foto chris! :D. ik rij keurig netjes hé?? ;)
ps: ritchie, kon jij eigenlijk wel wat zien boven het dashboard uit??? :) Of heb je alleen maar dashboard gezien?? :)ja hoor ik heb heelwat gezien als meer dan het dashboard allee
ja hoor ik heb heelwat gezien als meer dan het dashboard alleen
En hoe vond je de rit met Robert in de Ferrari 328 GTS?? :) Dat was als ik het goed begreep de eerste keer mee in Ferrari voor jou, dat moet toch wel een bijzondere ervaring geweest zijn? En dan ook nog meteen in een groep met 7 andere mooie Ferrari's erbij! Leuk hoor!
Enzo, van harte welkom hier! Is Enzo dus je echte naam?? Mooie voornaam dan!
Ik heb de 308 zondag gezien, zag er nog mooi uit hoor! :
ferrari-fan
27-11-2007, 20:25
En hoe vond je de rit met Robert in de Ferrari 328 GTS?? :) Dat was als ik het goed begreep de eerste keer mee in Ferrari voor jou, dat moet toch wel een bijzondere ervaring geweest zijn? En dan ook nog meteen in een groep met 7 andere mooie Ferrari's erbij! Leuk hoor!
Enzo, van harte welkom hier! Is Enzo dus je echte naam?? Mooie voornaam dan!
Ik heb de 308 zondag gezien, zag er nog mooi uit hoor! :)het was supper plezant vooral het optrekken was tof de motor gaat achter je uit zijn bol en je ziet alles voorbijrazen
zou het graag nog eens doen :
Arie Timmermans
27-11-2007, 21:56
Wat een schitterende foto's en verhalen!Ik geniet nog na nu ik dit allemaal zo lees.Ritchie,wat mooi dat je dit meemaakte jongen.Zorg maar dat je er een volgend keer ook weer bij bent.Dit smaakt naar meer zeggen ze wel eens.Nou,van mij mag het!Robert en Bert,perfecte organisatie! Complimenten jongens.
Robert,het was ook als afsluiting voor ons een prachtig gezicht op de autoweg weer terug naar huis.In het donker 2 Ferrari's die om elkaar heen draaiden alsof ze verliefd waren! Wat een schitterende terugreis was dat.
Ik hoop alle Belgische leden die ik ontmoet heb nog vele malen terug te zien.En te spreken op dit forum natuurlijk.
Michael,wat een perfekte opnames heb je wederom gemaakt.Ik kijk er met veel plezier naar.
Groeten van Arie
nofear02
27-11-2007, 22:19
het was super plezant. vooral het optrekken was tof. de motor gaat achter je uit zijn bol en je ziet alles voorbijrazen. Dat heb je nou eens prima verwoord / uitgelegd Ritchie! :D. Prachtig
Racing-Baker
28-11-2007, 12:24
ja, Enzo is mijn echte voornaam. mijn vader was nogal Ferrari-gek toendertijd. nu is dit verminderd (ouderdom?). leuk dat ik in die mini-meeting zelfs 2 "klanten" ben tegengekomen.
wat je wel vergeten te vertellen hebt Bert is dat je fantastisch tevreden bent over de kwaliteit en service van Racing Baker Modelismo :-) als je nog modellen zoekt, ik heb er hier nog wat liggen denk ik, allemaal aan goede prijzen ;-)
wat ik nog even wilde vragen; sinds ik nieuw ben hier, wie was wie?
zover ik weet:
Bert - Reiben
Jurgen - Mondialseeker
Jan - Enzotje
Niels - 250 lm (nl)
Ritchie - ferrarifan (14 jaar)
Michael - Mtange (fotograaf)
Luc - lvg (scFclub Genk)
Jan - Scuderia (scF club Genk)
Robert - Ferrari 328
Arie - Ferrari 355 F1 met vrouw
Marc - Fermarc - Ferrari 308 gt4 met vrouw en zoon
Robert - Nofear02 - Ferrari 328 gts
Jean-Marc - Ferrari 348 gtb met kennis
Filip - Beertje - Ferrari 430
Marco- Marco T - Ferrari 360
Lex - Lex 348 - zwarte 348 met zoon
Chris - Beemer_007 - bmw
met schoonbroer danny (danny-M)
Bij monza en eeckhout was ook:
alexander - fmaranellofan
<even aangepast, rvg
360spider
28-11-2007, 12:54
Heey Enzo welkom hier op de site en inderdaad een mooie naam :)
nofear02
28-11-2007, 13:05
ik heb boven deze foto's even de namen gezet en usernamen: [url]http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=18553&postcount=136[/url
...wat je wel vergeten te vertellen hebt Bert is dat je fantastisch tevreden bent over de kwaliteit en service van Racing Baker Modelismo :-) als je nog modellen zoekt, ik heb er hier nog wat liggen denk ik, allemaal aan goede prijzen ;-)...
Ook waar ;) Sorry Enzo. Het was inderdaad een zeer mooi model. Stuur me anders eens een mailtje of een pm met welke schaalmodellen je nog hebt staan. Misschien zit er terug iets tussen dat ik nog niet heb
Greetz
Reibe
Arie Timmermans
28-11-2007, 22:14
Enzo,nogmaals mijn complimenten voor je auto.Die zag er schitterend uit.Lijnen van je auto blijf ik nog steeds superstrak vinden!Leuk om je te onmoeten bij de meeting.
Ari
Arie Timmermans
28-11-2007, 22:16
Robert,in je verhaal had je het over Arie's zoon,maar je bedoelde ongetwijfeld de zoon van Lex.Wat een mooie visie op de meeting trouwens.
Was ook zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar!
Ari
ja ik denk het, was ik er maar bij we hebben hier in NL heel wat gemist zie ik, zelfs een keer geen f in de garage om naar te kijken :o
nofear02
28-11-2007, 23:21
Robert,in je verhaal had je het over Arie's zoon,maar je bedoelde ongetwijfeld de zoon van Lex.Wat een mooie visie op de meeting trouwens.
Was ook zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar! Arieff gekeken..... ja!: stomme fout :). heb t gelijk veranderd
dan is't goed robert. Ik had het niet eens gelezen maar toch bedankt:D ben ik er toch een beetje bijgeweest:-
Racing-Baker
29-11-2007, 12:24
het genoegen was wederzijds Arie! ik ben blij dat je mijn 308 apricieert, ik jouw 355 namelijk ook! en dan nog eens met de F1-bak, wow. ik ben nu stiekem al aan het kijken voor een 355... maar ben voorlopig nog wel heel tevreden over mijn 308. als ik een in nederland kom laat ik je wat weten, zoals beloofd! als jij hier nog eens in de streek bent, laat ook maar wat horen
scuderia
29-11-2007, 20:38
Robert en Arie,
Jullie hebben het waarschijnlijk niet eens gemerkt maar de hele afstand tussen Gent en de Antwerpse ring tot aan de afslag E34/E313 werden jullie geschaduwd door mij en Luc in een "anonieme wagen". Ik ben nog nooit in mijn leven zolang in het spoor gebleven van twee Ferrari's. Ik moet zeggen het was een fraai zicht. De weersomstandigheden waren er trouwens ook niet naar om gekke dingen te gaan doen
nofear02
29-11-2007, 20:50
Robert en Arie,
Jullie hebben het waarschijnlijk niet eens gemerkt maar de hele afstand tussen Gent en de Antwerpse ring tot aan de afslag E34/E313 werden jullie geschaduwd door mij en Luc in een "anonieme wagen". Ik ben nog nooit in mijn leven zolang in het spoor gebleven van twee Ferrari's. Ik moet zeggen het was een fraai zicht. De weersomstandigheden waren er trouwens ook niet naar om gekke dingen te gaan doen.Verrek! dat wist ik niet jan, grappig! Na, jullie moeten genoten hebben dan ja. Wat een beestenweer was het he? vooral daar op die ring bij Gent. wat een water op de weg, t was drúk, en dan ook nog vrachtwagens op de weg. Ik zat op een gegeven moment helemaal opgesloten op de 3e baan achter een vrachtwagen, en er kwam maar geen gaatje om op te schuiven naar baan 2 om in te halen. Triest dieptepunt; op een gegeven moment werden we zelfs ingehaald door een vrachtwagen! Hij reed 90 denk, ik 80. En dan rij je een Ferrari :( :D :D. Maar met zo'n hele schuine ruit en maar een zielig ruitewissertje, nee dat was geen pretje. Verderop op de E 17 ging het dan nog wel, en reden we helemaal links. Maar ook maar 120, niet harder. Pfoeh. Grappig alsnog te weten dat jullie in feite ook met ons mee gereden zijn! Groetjes
welkom enzo in de forum tof wagentje heb hem eigelijk nog niet goed bekeken maar eerste opzicht op een foto ziet hij er ok uit.
nofear dat is wal bangelijk hé met die vrachtwagens en dan nog regenen ook.
brrrrrrrrrr dan zit liever in mijn coupetje dan in de f
nofear02
30-11-2007, 00:59
nofear dat is wel bangelijk hé met die vrachtwagens en dan nog regenen ook. brrrrrrrrrr dan zit liever in mijn coupetje dan in de f.ja dat was geen pretje Marc. Toen ik uit GenK kwam na die braziliaanse GP vond ik het al niks, maar zó in de stromende regen, op geen-zoab, tussen alle auto's en vrachtwagens, nee, daar is die wagen niet voor....:(. Ik bedoel, de wagen is wel 20 jaar oud, en dan zóooo laag. Maar goed, t is goed afgelopen. Gewoon zeer rustig aan doen. Ik had de middag niet willen missen iig
ja dat was geen pretje Marc. Toen ik uit GenK kwam na die braziliaanse GP vond ik het al niks, maar zó in de stromende regen, op geen-zoab, tussen alle auto's en vrachtwagens, nee, daar is die wagen niet voor....:(. Ik bedoel, de wagen is wel 20 jaar oud, en dan zóooo laag. Maar goed, t is goed afgelopen. Gewoon zeer rustig aan doen. Ik had de middag niet willen missen iig!
jullie zijn toch niet bang voor een beetje regen, het is wel niet plezant om met een F. in de regen te rijden, maar toch gewoon doorrijden. Vraag maar eens aan fermarc toe we van Modena Motorsport kwamen in Duitsland met een geweldige sneeuwstorm op onze wegen. That was fun and slippery
ja dat was vreed (erg) zeg ben je nog in die club.
Dat was een club in de walonie hé
je E-mail is dat nog altijd hetzelvde
ja dat was vreed (erg) zeg ben je nog in die club.
Dat was een club in de walonie hé
je E-mail is dat nog altijd hetzelvde.
geen nieuws meer van gehoord, opgedoekt denk ik , met die nieuwe wetten van de fabriek.
e-mail is nog zelfde heb ze ontvange
geen nieuws meer van gehoord, opgedoekt denk ik , met die nieuwe wetten van de fabriek.
e-mail is nog zelfde heb ze ontvangen
ok bedankt
ja juist die nieuwe wetten er zijn nog vele die dat niet geloven dat ze geen f paartje schiltje enz niet meer mogen gebruiken op website'
Ondanks de jammere regen voor jullie op de terugweg is het toch goed geweest om de meeting vorig weekend te laten plaatsvinden. Want als je ziet wat voor weer ze voor morgen voorspellen...
Greetz
Reibe
nofear02
01-12-2007, 17:58
Ondanks de jammere regen voor jullie op de terugweg is het toch goed geweest om de meeting vorig weekend te laten plaatsvinden. Want als je ziet wat voor weer ze voor morgen voorspellen... Greetz. ReibenNou inderdaad Bert! helemaal niet meer aan gedacht eigenlijk, maar inderdaad, hier zouden we niet vrolijker van geworden zijn:
Arie Timmermans
02-12-2007, 15:50
Wat mooi dat we gevolgd zijn door Jan en Luc op de terugweg Robert.Die nemen de beveiliging ,zoals op de parkeerplaats in Gent, wel echt serieus.Ze hadden dan eigenlijk ook wel tot aan de Nederlandse grens mee moeten rijden.We zouden dan toch wel in veilige handen zijn mocht er iets gebeuren!
Jan en Luc,schitterend om jullie verhaal te lezen.Als ik geweten had dat jullie achter ons reden had ik zeker ook een tijdje naast jullie gaan rijden of even een paar teruggeschakeld en gas gegeven op de autoweg.Klinkt dan zo lekker om dat gebrul te horen.
Ik kijk er al naar uit om jullie op 12 januari te zien in Maastricht.Dan kunnen jullie meteen kennis maken met meerdere leden van deze site.
Bert,de regen op de heenweg,alsook op de terugweg hebben de dag niet kunnen verpesten voor ons.We hebben genoten jongen,van het begin tot aan het einde.
Groeten van Arie
nofear02
02-12-2007, 16:50
**1. Wat mooi dat we gevolgd zijn door Jan en Luc op de terugweg Robert.Die nemen de beveiliging ,zoals op de parkeerplaats in Gent, wel echt serieus.Ze hadden dan eigenlijk ook wel tot aan de Nederlandse grens mee moeten rijden.We zouden dan toch wel in veilige handen zijn mocht er iets gebeuren!
**2. Jan en Luc,schitterend om jullie verhaal te lezen.Als ik geweten had dat jullie achter ons reden had ik zeker ook een tijdje naast jullie gaan rijden of even een paar teruggeschakeld en gas gegeven op de autoweg.Klinkt dan zo lekker om dat gebrul te horen.
**3. Ik kijk er al naar uit om jullie op 12 januari te zien in Maastricht.Dan kunnen jullie meteen kennis maken met meerdere leden van deze site.
**4. Bert,de regen op de heenweg,alsook op de terugweg hebben de dag niet kunnen verpesten voor ons.We hebben genoten jongen,van het begin tot aan het einde.
Groeten van Arie.**1 :D :D. goeie zaak! :D
**2. helemaal mee eens! had je ff herkenbaar gemaakt J en L, dan had ik ook nog wel ff een keer langszij gekomen en ingehaald. Bij arie heb ik ook een paar keer het raampje expres naar beneden gedaan om naar zijn wagen te luisteren, dat is gewoon heerlijk!
**3 helemaal mee eens!
**4 helemaal mee eens!
4 x goed Arie; je gaat door voor de koelkast :D hihi
Onder het motto 'beter laat dan nooit' ook nog even een reactie mijnerzijds over deze geslaagde dag.
Begon al aardig bij Robert waar drie Ferrari's stonden. Ik mocht mee met de 360 F1 van Marco. Hazeldonk haakte ook Arie aan en toen hadden we toch wel een bijzonder rijtje van ruim 15 jaar V8-historie: 328, 348, 355 en 360! Leuke rit met Marco gehad die ondanks zijn tijdelijke wandelstok toch geen moeite had het gaspedaal flink te raken :)
Ook tijdens de rit in Belgie een nieuwe ervaring voor me want ik had nog nooit in een MPV meegereden! :) Michael, bedankt voor de rit in de Galaxy, is weer eens wat anders :) Een lekker pintje genomen en de terugweg met Robert meegereden. Arie ook en het is echt super om zo'n 355 in het donker met straatverlichting op de snelweg te zien.
Kortom was weer gezellig zoals altijd.
Tot de volgende keer maar weer
Niel
nog een vraag in maasticht wat is daar alemaal te doen is daar een website van.
Graaag een linkj
nog een vraag in maasticht wat is daar alemaal te doen is daar een website van.
Graaag een linkje
Marc, voor het evenement in Maastricht kan je in de volgende thread alle informatie vinden :):
[url]http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=1165[/url
De meeting heeft ondertussen al weer bijna 2 weken geleden plaatsgevonden. Hoog tijd dus dat ik eindelijk ook eens wat foto's ga plaatsen
Aankomst aan de Carrefour (Bij Restaurant/Taverne Picasso)
Foto1: Michael, Jean-Marc en zijn bijrijder waren er als eerste bij
Foto2: De 348 GTB van Jean-Marc
Foto3: Toen kwamen de Nederlandse F-Chatters erbij
Foto4: En dan Marc
Foto5: Filip sloot de rij met zijn prachtige F43
3 Generaties 8-cylinder motoren
Foto1: Dino 308 GT4 van Marc
Foto2: 348 TS van Lex
Foto3: F430 van Filip
Foto4: Het hele rijtje
Foto5: On the road richting garage Monza met Jean-Marc achter on
Bij Garage Monza
Foto1: De Ferrari's parkeerden zich netjes achter Enzo met zijn 308 GTB, die zich aansloot bij de groep
Foto2: Het rijtje Ferrari's (1)
Foto3: Het rijtje Ferrari's (2)
Foto4: Het rijtje Ferrari's (3)
Foto5: Vertrekkensklaar om verder te gaan naar de miniatuurwinke
Binnen in de garage stond er trouwens ook heel wat moois...
Foto1: F430
Foto2: 456 GT
Foto3: 612 Scaglietti
Foto4: 250 Europa
Foto5: Gadgets in de vitrin
Bij de miniatuurwinkel
Foto1: 348 TS van Lex
Foto2: 348 GTB van Jean-Marc en F430 van Filip
Foto3: 360 Modena van Marco
Foto4: 355 F1 Berlinetta van Ari
Tot slot nog een nabespreking bij Picasso (na een kort ritje) en met zoals jullie al gezien hebben op de andere foto's, de hele mooie opstelling van de Ferrari's
Foto1: Het rijtje Ferrari's (voorkant)
Foto2: Het rijtje Ferrari's (achterkant)
Foto3: Voor wie hem nog niet kent, dit is Jo (JoSeverens) in de 355 F1 Berlinetta van Arie
Foto4: Mooi hé? ;)
Foto5: De cockpit van Marco bij het vertrekke
Mooie foto's hoor Bert! Misschien wel wat aan de late kant, maar daardoor juist extra leuk om weer eens terug te kijken op deze leuke meeting in België! :
Vivado Ferrari
06-12-2007, 19:43
Super foto's Bert! Op deze manier toch een beetje van de sfeer genoten!:
Arie Timmermans
06-12-2007, 22:04
Bert,hele mooie foto's heb je gemaakt.Alles ziet er weer zo mooi uit,dat ik zo'n dag meteen weer een keer over zou willen doen.We hebben genoten van jullie gastvrijheid en de mooie rit daar in de buurt.Jammer dat Onno en Jolanda nog niet mee konden doen maar ik hoop dat ze er een volgende keer ook weer bij zullen zijn met hun F355 Spider.Helaas konden we deze auto niet zien bij garage Monza.Wel een mooi autobedrijf zo te zien.
Groeten van Arie
Mrs.Spider
07-12-2007, 17:26
Ja Arie was voor ons niet zo ver geweest als andere meetings.
Monza is 50km rijden vanaf Groede .
Munsterhuis waar onze 355gts vandaan kwam is 700km .
Monza dus 100km is wel een verschil hoor
mavanhaasteren
07-12-2007, 21:11
Munsterhuis waar onze 355gts vandaan kwam is 700km .
voor 700 km zit je denk ik iets verder dan enschedee hoor ;):
Arie Timmermans
07-12-2007, 22:09
Jolanda,fijn dat deze garage inderdaad dichtbij is voor jullie.Garage zag er indrukwekkend uit.Modern en veel glas zodat alles zeer goed te zien was in de showroom.Ook 's-avonds in het donker nog even langs geereden.Schitterend vanuit de auto om zo de showroom in te kunnen kijken.
Ik hoop dat jullie vele veilige kilometers mogen maken en er intens van kunnen gaan genieten.
Ari
voor 700 km zit je denk ik iets verder dan enschedee hoor ;):D
Rijd jij nooit terug dan? ;) Spaar je wel bezine uit :
ferrari-fan
08-01-2008, 19:44
weten jullie nog de eerste f-chat meeting in belgie heb wat foto's verzameld en er een filmpje mee gemaakt ik hoop dat jullie het zal bevallen
http://www.youtube.com/watch?v=58mAzuu8Rag :
weten jullie nog de eerste f-chat meeting in belgie heb wat foto's verzameld en er een filmpje mee gemaakt ik hoop dat jullie het zal bevallen
http://www.youtube.com/watch?v=58mAzuu8Rag :D
Leuk gedaan Ritchie! Is al weer een tijdje geleden onze minimeet...
Greetz
Reibe
nofear02
09-01-2008, 00:35
http://www.youtube.com/watch?v=58mAzuu8Rag :DHeerlijk om nog eens een keer teurg te beleven Ritchie! thn
Zeer leuk gedaan man! Mooi per model en een mooie afsluiter van de 575 GTC prachtig
ferrari-fan
08-03-2008, 14:53
ik heb een vraagje wanneer is de volgende belgisch f-chat meeting
want ik kijk er zo naar uit. :p
nofear02
09-03-2008, 01:36
ik heb een vraagje wanneer is de volgende belgisch f-chat meeting
want ik kijk er zo naar uit. :pIs in voorbereiding Ritchie! :). Maar ik heb het een beetje druk op de zaak. Hopenlijk binnenkort meer nieuws. gr
nofear02
29-04-2008, 13:44
Hebben wij hier aan meegeholpen?:)
.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.