View Full Version : SFC Genk draad, Nieuws, belevenissen, etc ...
nofear02
01-11-2007, 06:27
Deze draad is voor alles wat met deze club te maken heeft. Nieuws, aankondigingen, belevenissen, aanmeldingsprocedure, en leden kunnen hier ook reageren op elkaar. Natuurlijk kunnen er ook foto's geupload worden. Het programma van de activiteiten etc. Is een leuke, actieve club! Met 2x per jaar een eigen magazine:
nofear02
01-11-2007, 06:32
Hierbij even het infoblad, voor diegenen die overwegen lid te worden:
nofear02
01-11-2007, 06:36
En hier de activiteiten-kalender voor 2007:
nofear02
01-11-2007, 06:47
Dit kon nog wel eens gezellig worden! want er zijn al wat leden van de club hier op F-Chat.eu, zie:
1. smits, marc - fermarc - Gent - Ferrari 308 gt4
2. buyens, jan - scuderia - Geel
3. arzu, carmelo - gilles - Genk?
4. dexters, guy - guy dexters - ?
5. n#els schouten - 250lm - Rotterdam (nl)
6. r#bert van gemeren - nofear02 - Zwijndrecht (nl) Ferrari 328 gts
7. luc - lvg
en deze ook?
8. Arnone, Mario - Mario
9. Philippine, enzo - philippine enzo
Ik hoop dat er nog meer komen. Zeker ook Roberto, met de Mondial. Het was erg gezellig de zondag 21e okt.
vrgr
robert
.
http://www.genk.be/upload/30578827/downloads/boekje-week-vd-smaak.pdf
Beste leden als je de club van Genk(B) wild leren kennen dan moet je naar daar gaan ze geven een opendeur met tentoonsteling.
kijk eens naar de link wat er allemaal te doen is je moet nr 1 op de kaart nemen AFI winterslag vennestraat.
Allen daar heen laat maar eens zien wie er kampioen is.
FORZA FERRARI
.
Ik ben met mijn vader aan het overwegen of we beide lid zullen worden van ferrari club Genk, waarschijnlijk wel. het lijkt me een gezellige club. groetjes marcel
.
Tricky-design
08-11-2007, 12:15
Zijn er al mensen die zich ingeschreven hebben. Heb zeker interesse dit ook te doen
Erikderaaf
08-11-2007, 14:48
jep, heb net gister wat contact gehad en toch maar eens die 30 euro overgeschreven. als ik tijd heb plaats ik de info hier ;
nofear02
08-11-2007, 15:44
jep, heb net gister wat contact gehad en toch maar eens die 30 euro overgeschreven. als ik tijd heb plaats ik de info hier ;)
die staat ook hier: http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=15905&postcount=2
.
Tricky-design
08-11-2007, 17:06
die staat ook hier: http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=15905&postcount=2
Die informatie had ik al gezien, maar we hadden het er zondag over gehad dat we niet zomaar geld overmaken naar een rekening.
Eerst wat contact is altijd wel prettig i.p.v. zomaar geld over maken en het liefst nog ervaring van iemand die het al heeft gedaan.
2 Eric: Ben benieuwd hoe lang het duurt
nofear02
08-11-2007, 18:29
Die informatie had ik al gezien, maar we hadden het er zondag over gehad dat we niet zomaar geld overmaken naar een rekening.
Eerst wat contact is altijd wel prettig i.p.v. zomaar geld over maken en het liefst nog ervaring van iemand die het al heeft gedaan.
2 Eric: Ben benieuwd hoe lang het duurt.Ja dat is logisch natuurlijk, je moet je ook gewoon netjes aanmelden, dat moet bij elke vereniging; gewoon een nette mail sturen of brief (bovenaan staat in de tekst ook niet voor niks het e-mail adres en dat had ik in de draad van mijn bezoek aan hen ook al neergezet), dat je lid wil worden en dán krijg je een reactie terug en dán maak je pas geld over. Je krijgt daarna eerst nog een officieel formulier opgestuurd van Ferrari S.pA, dat gebruikt wordt om je te registreren bij hen (staat ook in de tekst: the application form). t Is allemaal wel voor t 'eggie' hoor, t is niet zomaar een donatie. Je wordt echt lid van een vereniging, de: Scuderia Ferrari Club Genk. Dus niet: "yoh; ken ik ff lit worden?'' Maar netjes: persoonsgegevens, adres, tel nr, etc als briefhoofd, adressering, aanhef, body, afsluiting, etc. Hé-hé. :)
t Gaat allemaal vrij snel hoor als je t goed doet, met 2 a 3 weken is t wel rond.
Erikderaaf
08-11-2007, 19:06
hoe ik het heb gedaan?
netjes een mailtje gestuurd of ik info kon krijgen over lid worden, etc etc. daarna een mailtje van hun met een PDF bestand erin, hetzelfde als robert heeft gepost.
Daarna hun een mailjte gestuurd, met alle gegevens van mij etc. rekeningnummer waar het vandaan kwam en de naam. kunnen ze dat terugvinden. had gevraagd met wat voor termijn en wanneer het lidmaatschap ingaat, dat is in mijn geval per 1/2008 en dus voor 12 maand.
ik ben benieuwd wanneer ik meer hoor
nofear02
08-11-2007, 19:15
ja deze dus
nofear02
09-11-2007, 20:59
Even voor de duidelijkheid, want ik heb een paar pm's gekregen, over: wat dit nou voor een clubje is. Nou, dit is niet 'zomaar' een clubje maar een OFFICIEEL door Ferrari SpA GOEDGEKEURDE/ ERKENDE F-FAN-CLUB. En zelfs de enige in de Benelux. Het is dus niet zozeer hoofdzakelijk een club voor F-eigenaren, zoals de FCN en CFB, maar wel voor 'fans / bewonderaars / liefhebbers', en is officeel erkend, en staat dus onder auspiciën van Ferrari. Deze club bestaat al ruim 23 jaar en is er waarschijnlijk omdat er in Genk 10.000 inwoners zijn uit Italië/of mensen van italiaanse kom-af zijn. Zij hebben derhalve dan ook goede banden met Maranello. En zijn de enige fanclub die de naam Ferrari + logo mogen gebruiken volgens de richtlijnen opgelegd door Ferrari Spa. Ja zelfs, moeten gebruiken. Het logo ligt vast, en het briefpapier wordt dan ook door Ferrari gedrukt en moeten zij gebruiken. Kleding, pennen, alles officieel van Ferrari.
Wat het lidmaatschap betreft: weet dat dit allemaal door Ferrari wordt geregistreerd en beheerd, dus uw "Application Form" wordt door hen doorgestuurd naar Maranello en zij sturen hen nadien de gepersonaliseerde lidkaart met Password voor de site www.scuderiaferrariclub.gp en password voor de Ferrari Store Online die je recht geeft op 10 % korting bij aankopen Online en 20% bij aankopen in de Store van Maranello (enkel daar, helaas). Een van hun bestuursleden zetelt ook in het Bestuursorgaan van alle Scuderia Ferrari Clubs, dat is Scuderia Ferrari Club S.C.Ar.L., die de werking, kalender, aktiviteiten, etc. van alle Clubs beheert samen met de verantwoordelijken van de fabriek. Dus, SFC Genk is iets heel serieus! De Club hangt dus hier vanaf en heeft enkel verantwoording af te leggen aan Ferrari in Maranello en/of een Officiëel Dealer. Zij staan wat dat betreft dus net zo goed op ongeveer gelijke hoogte als bijvoorbeeld een Owners Club.
Begrijp dat de naam Ferrari gigantisch veel liefhebbers én impact heeft over de gehele wereld. En dus: heeel veel geld waard is. En ook: heeel veel ge- of misbruikt wordt. Om dat allemaal in goed banen te leiden is geen sinecure.
In het verleden werd er bijv onder het mom van 'wij zijn een fanclub' veel misbruik gemaakt en daarom dat Ferrari ook de Fanclubs een bepaalde struktuur heeft willen geven. De organisaties of mensen die door de bekendheid van Ferrari zichzelf willen verrijken, zijn dus aan het verkeerd adres. Ze worden echt wel opgezocht en aangepakt.
Maar de Ferrari-fanclub Genk is dus een oficiële door Ferrari erkende- en bij hen aangesloten club, zoals er wel meer zijn in bijv Italie. Het registration-form is daarom zelfs deels in het italiaans ('Scheda di Adesione'), alleen dát al is al fantastisch om te zien
nofear02
15-11-2007, 11:42
Ik zal even names de secretaris aandacht vragen voor 'de week van de smaak' waarin de ScF Genk participeert. In Genk gaat dit natuurlijk over italië. De scuderia organiseert opendeur-dagen, met een tentoonstelling van handgemaakte F-modellen, doorlopende demonstraties en een paar Ferrari's op de parking. Zie:
nofear02
15-11-2007, 11:59
En voor wie wil weten hoe het nou zit met Genk en Italië (en dat er zoveel (ex-)italianen) wonen, bij deze:
www.genk.be/frames.php?txt_ID=&background=&nav_ID=&fwd_URL=&fwd=2 en dan 'italiaans' intoetsen in het vakje 'zoeken', en dan: nr 1. italiaans verenigingsleven in genk
.
nofear02
24-11-2007, 00:03
Helemaal vergeten te zeggen en de secretaris heeft het er wellicht te druk voor gehad: de F-club Genk is thans onderweg naar Maranello: bezoek aan de fabriek morgen! Ik wen hen veel plezier! MIsschien na terugkomst een paar fotootjes hier???
:) ;)
.
Groepsfoto van de deelnemers tijdens ons bezoek aan de Ferrari-fabrieken met op de voorgrond de nieuwste Cavallino Rampante: F430 SCUDERI
mavanhaasteren
10-12-2007, 23:00
hij ziet er wel erg mooi uit de 430 in deze kleur
daar ga je wel voor aan de kant als je die ziet in je spiegel:D mede ook om het geluid te kunnen horen
.
Heel mooie foto! Ik denk er ook sterk aan om mij aan te sluiten bij de club, want ik zou graag volgend jaar ook meegaan om de fabriek te bezoeken
Greetz
Reiben
.
nofear02
11-12-2007, 18:56
Groepsfoto van de deelnemers tijdens ons bezoek aan de Ferrari-fabrieken met op de voorgrond de nieuwste Cavallino Rampante: F430 SCUDERIA
Erg leuke foto Giulio! Ik zie bekenden! :). Mooie grote groep hadden jullie. Als je nog meer foto's hebt; graag!
@ bert: zeker doen. Jij bent belg, jij hóórt lid te zijn man van zoiets. Volgende keer dat ze weer naar de fabriek gaan hoop ik er ook bij te zijn. Extra voordeel voor jou: ze gaan met de bus ;), hoef je niet te vliegen
nofear02
20-12-2007, 23:19
Haaaa! fantastisch Giulio: mijn foto! :). Van de avond van de GP- Brazil ! Wat een geweldige avond was dat toch! :D. Heel leuk en mooi gedaan! Jullie ook allemaal prettige feestdagen en een mooi en succesvol 2008
ik ben ook al een tijdje lid van dze club
.
nofear02
25-12-2007, 13:42
ik ben ook al een tijdje lid van dze club
Goed zo Ed, goed dat je dit draadje gevonden hebt en het even laat weten. Dan wordt het dus:
3. luc - lvg - Geel
4. arzu, carmelo - gilles - Genk?
5. dexters, guy - guy dexters - ?
6. niels schouten - 250lm - Rotterdam (nl)
7. robert van gemeren - nofear02 - Zwijndrecht (nl) Ferrari 328 gts
8. Giulio - ScFclubGenk
9. Ed - Dutchie
10. Erik- Erikderaaf: inmiddels ook lid geworden?
11. Jean-Marc - fer348 - Ferrari 348 TB
en deze ook?
12. Arnone, Mario - Mario
13. Philippine, enzo - philippine enz
Wij hebben een stand op de Piazza Italia - zie liggingsplannetje in bijlage - met een tentoonstelling van enkele unieke schaalmodellen + info over de SFC-Genk.
Iedereen van harte welkom !!
Vanaf 2008 bedraagt het lidgeld 35,00 euro ipv 30,00 euro voor zowel nieuwe leden als de hernieuwingen. Het lidgeld voor Family/Junior blijft ongewijzigd.
Kom naar onze stand op de Interclassics in de MECC-Maastricht en ontmoet het Bestuur van Scuderia Ferrari Club Genk. Degene die zich hier lid maken, ontvangen een exemplaar van onze laatste uitgave van het SFC Genk Clubblad "Magazine"
.
deel 4
En tot ziens in 2008........
Beste Ferrari Fan,
Zoals je al misschien weet, zondag as. zal op de piste van Fiorano de voorstelling plaats vinden van de nieuwe Ferrari Formule 1 - wie raad er de juiste benaming - LIVE te volgen via het internet op volgende link : http://www.ferrariworld.com/fwe/events/f12008/index.jsp Bovenaan rechts kan je klikken op een italiaanse of engelse versie. Hopelijk zal de site niet overbelast geraken. Momenteel zijn er op deze site enkele mooie filmpjes te zien van de vorige voorstellingen.
Maandag 7 januari volgt een eerste testrit op dezelfde piste. Plannen voor volgende testritten worden momenteel door het Team uitgewerkt.
Het hoofbestuur van Scuderia Ferrari Club meldt ons dat in de tweede helft van januari een testrit op een italiaanse omloop (Mugello, Vallelunga, Imola ???) voorzien wordt waar alle leden van de Scuderia Ferrari Clubs zullen uitgenodigd worden. Helaas staat de datum noch het circuit nog niet vast.
Als club is het voor ons moeilijk om snel iets op poten te zetten, maar U bent vrij om eventueel een uitstapje te wagen, misschien onderling afspreken. Wij houden U uiteraard op de hoogte als wij hierover meer nieuws zullen vernemen.
ps: weekend van 11-12-13 januari : Interclassics in de MECC van Maastricht - niet vergeten !!
nofear02
04-01-2008, 22:33
deel 4. En tot ziens in 2008.........Prachtig foto-overzicht Giulio! Zo kunnen we het nog eens terug beleven. Ik zie daar op de eerste foto van post-nr 31 helemaal rechts een of andere nozem fotograferen :D.
Dank ook voor de post over het 'live' bijwonen van de presentatie. Goeie info
Gilles027
19-01-2008, 20:41
Goed zo Ed, goed dat je dit draadje gevonden hebt en het even laat weten. Dan wordt het dus:
3. luc - lvg - Geel
...
12. Arnone, Mario - Mario
13. Philippine, enzo - philippine enzo
Ik zal mij ook er bij zetten bij de leden van de SFC Genk
14. Gilles027 Enzo P
nofear02
19-01-2008, 20:52
Heel goed Enzo! dan wordt het dus:
3. luc - lvg - Geel
7. robert van gemeren - nofear02 - Zwijndrecht (nl) - Ferrari 328 gts
8. Giulio - ScFclubGenk
9. Ed - Dutchie
10. Erik- Erikderaaf - Uden (nl)
11. Jean-Marc - fer348 - Ferrari 348 TB
12. Pilotto, Enzo - Gilles027 - San Benedetto del Tronto, Italia
en deze ook?
13. Arnone, Mario - Mario ?
14. Philippine, enzo - philippine enzo ?
Voor info zie onderstaande pdf-bestan
in de categorie gezocht: Club Genk bladen
alles voor nr 1 juli 2000 (als ik mij niet vergis zijn er twee series geweest???)
nr 3, 4, 5, 7, 8 en 11
Sowieso de reden waarom ik in eerste instantie toentertijd ld ben geworden: het leuke clubblad.
Dus al iemand ervan af wil, ik hoor het graag!
Niels
.
nofear02
23-02-2008, 01:32
Zijn er trouwens nog mensen van hier die naar de jaarvergadering gaan? Ik wel iig
Erikderaaf
23-02-2008, 10:11
Zit nog in twijfel.... even uitzoeken hoe dat met vervoer gaat enzo...
hi Robert,
ik kom ook naar de jaarvergadering in Genk, maar kan maar vertrekken rond 15u. Dus zal wat later zijn, we zien elkaar ginder wel. Kom je met Ferrari , normaal ik wel. Groeten Jean-Marc
.
nofear02
23-02-2008, 15:13
hi Robert,
ik kom ook naar de jaarvergadering in Genk, maar kan maar vertrekken rond 15u. Dus zal wat later zijn, we zien elkaar ginder wel. Kom je met Ferrari , normaal ik wel. Groeten Jean-MarcNee, ik kom niet met de Ferrari, dat vind ik net ff te ver voor dat ding in Februari aangezien ik altijd zonder dak rij, bovendien moet ik een heleboel dingen doen onderweg, en nog naar een paar mensen en daar vind ik het geen geschikt vervoermiddel voor. Ik ben er ook denk maar pas tegen 16u, maar is het na afloop nog even wat drinken?
autofotoDOTbe
24-02-2008, 21:41
Jawel,
Het was beslist de moeite waard!
Eric
.
nofear02
25-02-2008, 00:38
Zo, ik ben net terug. Ik heb een UITERST genoeglijk avondje beleefd! Na afloop nog wat gedronken en gegeten met het bestuur. Dat was zeeeeer onderhoudend! Wat hebben die mannen al een hoop beleefd in de afgelopen 25 jaar. Mede doordat ze van italiaanse kom-af zijn en nog veel familie daar hebben. Jeeeeminee, wat een verhalen! Geweldig!! Zij hebben ooit nog Enzo ontmoet, kennen Jacques Swaters en hij kent hen, enz enz enz. Veeeeeel te weinig tijd! :).
En de vergadering.... ik heb 2 kantjes volgeschreven om alles een beetje bij te houden. Erg interessant allemaal! We keep in toutch! Eindelijk ook hun lokaal gezien. Prachtige posters en memorabilia aan de muur!
Leuk om weer oude kennissen te zien, zeker ook na de belgische f-chat meeting van november, én een paar gezichten te zien van mensen die hier al zitten maar die ik nog niet kende. En een mooie verrassing dat Eugene en Eric er ook waren! Jammer dat de pauze maar kort duurde. Enfin, ik zie hen allemaal nog wel vaker.
Een zeer leuke namiddag en avond! Met interessante info allemaal.... :)
Giulio, Carmelo en Guy; dank voor de gastvrijheid en het leuke etentje. Italiaans! mmmmmmm...:D
nofear02
25-02-2008, 12:39
Even een update:
3. luc - lvg - Geel
8. giulietti, giulio - ScFclubGenk
9. ed - Dutchie
10. erik- Erikderaaf - Uden (nl)
11. jean-marc - fer348 - Ferrari 348 TB
12. pilotto, enzo - Gilles027 - San Benedetto del Tronto, Italia
13. goversen, jos - goversenjos
14. eugene - eugene360- ferrari 360 (nl)
15. eric - autofotoDOTbe (nl)
en deze ook?
16. Arnone, Mario - Mario ?
17. Philippine, enzo - philippine enzo ?
nofear02
25-02-2008, 20:45
En nog even twee foto's van de vergadering/het clublokaal. Mooie foto's, posters en memorabilia aan de muur!
nofear02
13-05-2008, 12:16
Ik weet dat een aantal leden van de Scuderia Fclub genk hier naartoe gingen.
k Ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben Giulio :). Zal best mooi geweest zijn!
.
nofear02
14-05-2008, 01:27
Ik weet dat een aantal leden van de Scuderia Fclub genk hier naartoe gingen. k Ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben Giulio :). Zal best mooi geweest zijn! .Ohw ehhh ja... ze hebben het wel naar hun zin geloof ik...:D
.
Johannus
29-05-2008, 11:06
Even een update:
..
Je mag mij er ook bij zetten :D
en ik geloof nog een paar anderen na afgelopen zondag toch?
Verder nog wat foto's van het lokaal van afgelopen zondag:
nofear02
30-05-2008, 12:06
Even een update:
3. luc - lvg - Geel
8. giulietti, giulio - ScFclubGenk
9. ed - Dutchie
10. erik- Erikderaaf - Uden (nl)
11. jean-marc - fer348 - Ferrari 348 TB
12. pilotto, enzo - Gilles027 - San Benedetto del Tronto, Italia
13. goversen, jos - goversenjos
14. eugene - eugene360- ferrari 360 (nl)
15. eric - autofotoDOTbe (nl)
16. johanU - Johannus (nl)
17. chris - meemer_007
en deze ook?
nofear02
11-08-2008, 22:25
Hey! we staan in het magazine van de Sc F Club genk! leuk. Foto rechtsonder. De meeting bij hen dit voorjaar.
.
Robert, nog een beetje geduld en je krijgt van ons nog meer nieuws...
nofear02
11-08-2008, 23:23
Robert, nog een beetje geduld en je krijgt van ons nog meer nieuws...Zo, dat klinkt goed Giulio. Of is het het nieuws dat ik vandaag in de bus kreeg; mijn lidmaatschapspas! Regelrecht van de Ferrari Sp.a, van Stefano Domenicali. Wat is dat gaaf zeg! En wat ziet ie er mooi uit! k heb ook de begeleidende brief gekregen met mijn log-on nummer voor de site. k Begreep al niet waarom ik ineens mailtjes kreeg :). k Heb de stickertjes van 07 en 08 van de tijdelijke pas netjes overgeplakt op de nieuwe pas. Pico-bello!
Het heeft wel ''ff'' geduurd...;), maar dan heb je ook wat! :). Dank.
Zo, dat klinkt goed Giulio. Of is het het nieuws dat ik vandaag in de bus kreeg; mijn lidmaatschapspas! Regelrecht van de Ferrari Sp.a, van Stefano Domenicali. Wat is dat gaaf zeg! En wat ziet ie er mooi uit! k heb ook de begeleidende brief gekregen met mijn log-on nummer voor de site. k Begreep al niet waarom ik ineens mailtjes kreeg :). k Heb de stickertjes van 07 en 08 van de tijdelijke pas netjes overgeplakt op de nieuwe pas. Pico-bello!
Het heeft wel ''ff'' geduurd...;), maar dan heb je ook wat! :). Dank.
Nou weet ik dat Zwijndrecht dichter bij Belgie ligt dan Rotterdam, maar ik heb nog niets ontvangen :( ;)
Johannus
12-08-2008, 04:51
ik heb hem vandaag ook gekregen :D :D :D
SUPERVET :D :D
Inderdaad ondertekend door Stefano :D
nofear02
12-08-2008, 19:39
Nou weet ik dat Zwijndrecht dichter bij Belgie ligt dan Rotterdam, maar ik heb nog niets ontvangen :( ;)Jij bent toch al veel langer dan ik? heb je niet er al 1 dan? wat ik gekregen heb is voor meerdere jaren geschikt. Achterop kan je met stickertjes aangeven, voor welk jaar je lid bent.
Jij bent toch al veel langer dan ik? heb je niet er al 1 dan? wat ik gekregen heb is voor meerdere jaren geschikt. Achterop kan je met stickertjes aangeven, voor welk jaar je lid bent.
Volgens mij heb je twee soorten lidmaatschap wat een beetje verwarrend is. Of je ben per 1 aug of sept contributie verschuldigd of eind van het jaar.
nofear02
13-08-2008, 00:40
Volgens mij heb je twee soorten lidmaatschap wat een beetje verwarrend is. Of je ben per 1 aug of sept contributie verschuldigd of eind van het jaar.|Dat klopt ja. zoiets is het misschien niels.
ik zie dat er een beetje verwarring is ivm onze lidkaarten. Laat het mij eventjes uitleggen : je wordt lid van SFC Genk voor een volledig jaar (in principe jan - dec) Je vult een aanvraagformulier netjes in en dat je terugstuurt naar het sekretariaat van SFC Genk. Hier worden de formulieren verzameld en doorgestuurd naar Ferrari. Ferrari drukt dan de nodige lidkaarten en stuurt ze op naar het sekretariaat van de Club, die ze nadien verdeelt onder haar nieuwe leden. Sinds begin dit jaar is een "voorlopige lidkaart" in het leven geroepen, gezien het drukken/verzending door Ferrari veel tijd in beslag neemt (men is wereldwijd nu al aan meer als 15.000 leden). Iedere club schrijft een voorlopige lidkaart uit en overhandigt deze aan haar nieuwe lid in afwachting van de "officiële" uit Maranello. Bij vertoon van deze voorlopige kaart krijg je ook dezelfde voordelen als de defenitieve kaart. Doe je na een jaar een hernieuwing van uw lidmaatschap, dan krijg je van SFC Genk een zegel om op de achterzijde van je definitieve kaart te kleven.
Zijn er nog vragen, aarzel niet en neem contact op met de Club : scuderiaferrariclubgenk@hotmail.com
nofear02
14-08-2008, 22:16
Dank voor de info Giulio! En ik heb net jullie nieuwe nieuwsbrief gekregen. Ook interessant! Zal ik even 2 screenshots neerzetten? Bij deze:
.
Dank voor de info Giulio! En ik heb net jullie nieuwe neiuwsbrief gekregen. Ook interessant! Zal ik even 2 screenshots neerzetten? Bij deze:
.
Robert,
Ik zal even het pdf-bestand in bijlage toevoegen, lijkt mij beter.
En de pdf-teksten van Luca Montezemolo en Antonio Ghini ter nagedachtenis van Ing. Enzo Ferrari, heden 20 jaar geleden
ps : om hier ook even bij stil te staan.
Dino2400
14-08-2008, 23:02
Pff, alweer 20 jaar geleden... Kan me de nieuwsberichen (overigens enkele dagen erna pas...) nog goed herinneren...
Hoe zou Ferrari er uit zien met Enzo , Dino en Piero aan het roer? Een familie bedrijf welke pracht racers bouwt en enkele exclusieve straatauto's... Dromen mag,toch?
Eugene360
08-10-2008, 02:00
Eindelijk komt weekend van 18 okt. in zicht ,Fabrieksbezoek met SFC Genk ,we komen nog tijd te kort; receptie bij stadsbestuur Marnello, rondleiding fabriek, diner in Hyper
modern restaurant in de fabriek, zondagmorgen F1 kijken live in auditorium GP v. China
nog diverse verrrasingen ivm. overlijdensdag ,,Enzo,, ik denk superweekend.........
nofear02
08-10-2008, 12:36
Eindelijk komt weekend van 18 okt. in zicht ,Fabrieksbezoek met SFC Genk ,we komen nog tijd te kort; receptie bij stadsbestuur Marnello, rondleiding fabriek, diner in Hyper
modern restaurant in de fabriek, zondagmorgen F1 kijken live in auditorium GP v. China
nog diverse verrrasingen ivm. overlijdensdag ,,Enzo,, ik denk superweekend.........
ehh.... volgens mij gaat dit niet door Eugene...:(. Te weinig inschrijvingen. Heb je geen bericht gehad van hen?? :o :o
Eugene360
09-10-2008, 00:52
Ja................................. echt wel ,het bewijs komt na de 20e !!!!!
Gilles027
09-10-2008, 12:29
ehh.... volgens mij gaat dit niet door Eugene...:(. Te weinig inschrijvingen. Heb je geen bericht gehad van hen?? :o :o
ze gaan toch, met een beberkte antal, ik zal er waarschijnlijk er niet bij zijn, te veel werk met het nieuw projekt Alfa, ik had er graag bij willen zijn, maar als het kan dan ga ik toch naar Maranello
ze gaan toch, met een beberkte antal, ik zal er waarschijnlijk er niet bij zijn, te veel werk met het nieuw projekt Alfa, ik had er graag bij willen zijn, maar als het kan dan ga ik toch naar Maranello
zie dat je de 18de in Maranello bent !!!
Gilles027
10-10-2008, 11:11
zie dat je de 18de in Maranello bent !!!
je weet ik ben er zeer graag, maar werk gaat voor en moet nog goede punten halen met de baas, ik wil eind november in Genk zijn
nofear02
11-10-2008, 15:34
Eindelijk komt weekend van 18 okt. in zicht ,Fabrieksbezoek met SFC Genk ,we komen nog tijd te kort; receptie bij stadsbestuur Maranello, rondleiding fabriek, diner in Hyper modern restaurant in de fabriek, ........ oh ja?? .... :D . Goh, leuk joh.... :D
nofear02
14-10-2008, 00:29
Nog 5 nachtjes slapen? :D
Eugene360
14-10-2008, 01:01
Nog 5 nachtjes slapen? :D
Slaap jij nog? IK blijf gewoon wakker!!!
nofear02
14-10-2008, 01:51
Slaap jij nog? IK blijf gewoon wakker!!!Nou ik slaap wel slecht moet ik zeggen ja :D.
Zeg, neem jij ff een rugzakkie mee, voor wat mooie boutjes, embleempjes, differentieeltjes, velgjes en zo? :D :D. Ik heb nog wel het een en ander nodig :D.
Eugene360
15-10-2008, 01:26
Nou ik slaap wel slecht moet ik zeggen ja :D.
Zeg, neem jij ff een rugzakkie mee, voor wat mooie boutjes, embleempjes, differentieeltjes, velgjes en zo? :D :D. Ik heb nog wel het een en ander nodig :D.
Rugzakkie? plunjebaal zal je bedoelen!!, ik kan nog een 6-bakkie gebr......
nofear02
15-10-2008, 02:15
Rugzakkie? plunjebaal zal je bedoelen!!, ik kan nog een 6-bakkie gebr......evt nog zo'n winkeldiefstalbroek; met van die ingebouwde diepe zakken? :D
nog maar 3,5 nacht niet slapen nu joh! :D
hei, hei wat zijn jullie van plan ???
Scuderia Ferrari is watching You !!!
Remember : no pictures - no video inside the factory.
enfin, afspraak zaterdag in Maranello
en de zon schijnt !!!
nofear02
15-10-2008, 21:27
hei, hei wat zijn jullie van plan ???
Scuderia Ferrari is watching You !!!
Remember : no pictures - no video inside the factory.
enfin, afspraak zaterdag in Maranello
en de zon schijnt !!!:D:D
nofear02
16-10-2008, 02:03
Nog maar 2,5 nachtjes niet slapen! :D
Zeg Eugene, heb jij wel goed het vervoer geregeld? :D
Eugene360
16-10-2008, 02:16
Nog maar 2,5 nachtjes niet slapen! :D
Zeg Eugene, heb jij wel goed het vervoer geregeld? :D
Jaaaaaa volgens mij een panda van Hertz? met een 328 piloot achter het stuur!!
nofear02
16-10-2008, 12:33
Jaaaaaa volgens mij een panda van Hertz? met een 328 piloot achter het stuur!! Een 328 piloot in een panda?? In Italie? :D:D Gaat dat wel goed?? Klinkt verdacht veel op een andere situatie, ergens in 2007. Die bijrijder heeft het er nou nóg soms over. :D:D.
Een 328 piloot in een panda?? In Italie? :D:D Gaat dat wel goed?? Klinkt verdacht veel op een andere situatie, ergens in 2007. Die bijrijder heeft het er nou nóg soms over. :D:D.
Huh, wat is hier aan de hand?? Robert, wat ben je aan het uitvreten..??
Wat zijn jullie van plan met een Panda??
Gaat Robert weer met een huurauto door Italië rijden?? :D
mavanhaasteren
16-10-2008, 13:07
moeten we alvast de hulpdiensten gaan waarschuwwen :D:D:D
nofear02
16-10-2008, 14:04
Huh, wat is hier aan de hand?? Robert, wat ben je aan het uitvreten..??
Wat zijn jullie van plan met een Panda??
Gaat Robert weer met een huurauto door Italië rijden?? :D
:D:D.
tsja, de Scuderia F Club Genk gaat naar de fabriek. Eigenlijk ging de reis niet door wegens te weinig deelnemers, als groepsreis. Maar er zijn leden die zich wel aangemeld hadden, en als zij op eigen gelegenheid daar wilde zien te geraken..... dan zou het bestuur zorgen dat....
Het bestuur moet daar toch al heen wegens een vergadering met het overkoepelend orgaan van de F-clubs. En dus??.... :D
Een 328 piloot in een panda?? In Italie? :D:D Gaat dat wel goed?? Klinkt verdacht veel op een andere situatie, ergens in 2007. Die bijrijder heeft het er nou nóg soms over. :D:D.
Kan me ook nog wel iets herinneren met een Clio in Zuid-Frankrijk :D ;)
Het bestuur moet daar toch al heen wegens een vergadering met het overkoepelend orgaan van de F-clubs. En dus??.... :D
Dus je gaat eindelijk eens de Ferrari fabriek bezoeken?? Gaaf hoor!
Heb je Hertz wel al ingelicht dat je er weer aan komt?? :D:D
Dat ritje vorig jaar van Pisa naar Maranello over de SS12 in de Micra was inderdaad ook lachen. Denk er inderdaad nog vaak aan terug. :)
nofear02
16-10-2008, 20:47
Dus je gaat eindelijk eens de Ferrari fabriek bezoeken?? Gaaf hoor!
Heb je Hertz wel al ingelicht dat je er weer aan komt?? :D:D
Dat ritje vorig jaar van Pisa naar Maranello over de SS12 in de Micra was inderdaad ook lachen. Denk er inderdaad nog vaak aan terug. :)
.... goed geraden Michael! Eigenlijk kan het niet, en kan het écht niet, ik zit met deadlines van mijn werk die echt belangrijk zijn, maar goed, er gaat niemand dood, t is hoogstens a: een beetje gevaarlijk, b: er gaan een paar mensen zwaar pissed zijn en c: het gaat me geld kosten, maarre....
1. ik gun het eugene niet dat hij wél gaat en ik er nog nooit geweest ben...:D
2. ik heb geen zin in frustrerende pm's en posts na afloop van hem hoe gaaf het wel niet was, hoe interessant het was, wat ie allemaal gezien heeft, etc :D
3. je kan die man niet zonder begeleiding zomaar in zo'n fabriek loslaten joh, da's onverantwoord, hij is per slot van rekening wel f-chatter, zometeen hebben we gelijk een slechte naam daar! :D:D
4. we kunnen best van onderdeeltjes gebruiken, paar versnellingsbakkies en zo, dus ik neem een rugzak mee en hij stopt alles erin wat we interessant vinden :D:D:D...
jammer genoeg is Giulio het met dat laatste niet zo eens, daar moeten we nog wat op verzinnen :D
kortom: we hebben er zin in, het dollen is reeds begonnen ;).
nofear02
16-10-2008, 20:54
Kan me ook nog wel iets herinneren met een Clio in Zuid-Frankrijk :D ;)oh ja, die hadden we ook nog ja...:D. ik was pissed want we waren verkeerd gereden want jij zat lekker niet op te letten als navigator. gevolg: we namen een ''short cut''. nou dat laatste was het wel ja. door de middle of nowhere. we wisten totaal niet waar we zaten en we dachten dat we te laat kwamen...:D.
maar goed: 's ochtends vroeg zaterdag zien te geraken in Sjarlurwaa, met Raaiun Err naar Bergamo, pinda ophalen, via Verona naar Modena, daar Jan rap en zijn maat ophalen, en zien dat we op tijd in het pittoreske Maranello aankomen :). Heel misschien nog ff snel de Galleria in, alvorens we om 13.30 aanschuiven voor de lunch in het nieuwe bedrijfsrestaurant van Ferrari SpA. :). Daarna de rondleiding! Joehoee!
Ben ergens wel blij dat ik niet zo goed op had zitten letten want het was wel één van de mooiste autoritjes van mijn leven :D (op F-ritten na uiteraard! ;)). Ding compleet door de bodem trappen, oude opaatjes inhalen op bochtige bergweggetjes, bocht over het hoofd zien en door de ABS heen trappen: hup de berm in :D.. En dat met een splinternieuwe Clio, die nu uiteraard wel lekker 'ingereden' terugkwam bij Hertz :)
Komend weekend wordt vast weer een topper! Veel plezier alvast!
.
nofear02
16-10-2008, 22:26
....Ding compleet door de bodem trappen, oude opaatjes inhalen op bochtige bergweggetjes, bocht over het hoofd zien en door de ABS heen trappen: hup de berm in :D.. En dat met een splinternieuwe Clio, die nu uiteraard wel lekker 'ingereden' terugkwam bij Hertz :).huh?? dat kan ik me echt niet meer herinneren hoor. :). Afijn, we doen rustig aan zaterdag. Ben heel benieuwd hoe het zal zijn IN de fabriek!
Eugene360
17-10-2008, 02:05
Waaaaaaaat die bijrijder geeft soms nog over????????
Ik heb me net nog even bijverzekerd en heel Italie is ingelicht v.a. Zat. 11.00u Autovrij daar
en kinderen+omas+opas binnenhouden.....
nofear02
17-10-2008, 02:13
Waaaaaaaat die bijrijder geeft soms nog over????????
Ik heb me net nog even bijverzekerd en heel Italie is ingelicht v.a. Zat. 11.00u Autovrij daar
en kinderen+omas+opas binnenhouden.....nee die bijrijder Geeft niet over, die Heeft het er nog over, maar t t was wel bijna t zelfde geloof ik :D.
goh ik heb er zin in Eugene! lunchen in het bedrijfsrestaurant lijkt me ook heel gaaf. misschien nog ff snel de galleria in. En op het marktplein schijnen bijzondere Ferrari's te staan in verband met de herdenking van de dood van enzo. en 's avonds gaan we écht italiaans eten in een echt 'local' restaurant met italiaanse streekgerechten, van iemand die heel veel zelfbouw-modellen gemaakt heeft en in de hal staan.
nog maar 1,5 nacht niet slapen! :D
.
Robert, Eugene en de anderen, heel veel plezier toegewenst!
Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.
nofear02
17-10-2008, 02:32
Robert, Eugene en de anderen, heel veel plezier toegewenst!
Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.Thnks Johan. Volgens mij gaat het wel goedkomen. We krijgen ook dit nog eens:..:D
.
Johannus
17-10-2008, 10:33
Wanneer vertrekken jullie? Heel veel plezier daar!!!! enne mooie foto's maken he, er is genoeg te zien daar ;) :D
nofear02
17-10-2008, 12:37
Wanneer vertrekken jullie? Heel veel plezier daar!!!! enne mooie foto's maken he, er is genoeg te zien daar ;) :DEugene vertrekt volgens mij over een half uur. Ik morgen-ochtend 06.00 inchecken = half 7 vanaf Charleroi. Hoe laat moet ik dan op? 2 uur rijden, parkeren, ehh.... oef... <kreun> :(
Gilles027
17-10-2008, 18:59
Geniet er maar van jongens, ik vind het jammer dat ik niet daar kan zijn, ik ben vandaag aan de Alfa Spyder begonnen en moet maandag af zijn, ik hoop dat ik zondag niet moet werken om het af te hebben, wand zondag wil ik wel de GP van Cina zien
Jammer dat je er niet bij kan zijn Enzo.
Robert, Eugene en de anderen die er heen gaan, veel plezier dit weekend!
We willen natuurlijk wel enkele foto's zien van Maranello! :)
Eugene, veel sterkte... ;)
FMaranelloFan
17-10-2008, 22:07
Robert en co... goede reis naar Maranello!
Zo'n fabrieksbezoek moet wel een geweldige ervaring zijn! :cool:
A.
Kom ook supporteren voor de Scuderia Ferrari Marlboro F1-Team.
nofear02
23-10-2008, 22:40
Robert en co... goede reis naar Maranello!
Zo'n fabrieksbezoek moet wel een geweldige ervaring zijn! :cool:
A.Dat was het absoluut Alex. Hierbij nog mijn grote dank aan de club, dat ze dat mogelijk maakte. Ik heb genoten en het heeft veel indruk gemaakt. Thnx Giulio!
Ziehier al de kalender voor 2009 :
FERRARI CHALLENGE EUROPA :
29 maart : MONZA
12 april : ALGARVE (samen met A1 GP)
17 mei : IMOLA
5 juli : LE CASTELLET
6 september : BRNO
27 september : VALENCIA
8 november : FINALI MONDIALI TBA
FERRARI CHALLENGE ITALIA :
29 maart : MONZA
3 mei : MUGELLO
17 mei : IMOLA
5 juli : LE CASTELLET
6 september : BRNO
11 oktober : VALLELUNGA
8 november : FINALI MONDIALI TBA
Erikderaaf
29-11-2008, 21:06
Ai!!! Waar zijn de FRD op hockenheim/spa/nurburgring??
Eugene360
30-11-2008, 02:45
Hierbij nog even een memorerend berichtje met wat plaatjes over het bezoek aan de Ferrari-fabriek met F.C.Genk, waar onze rechterhand Julio goed in slaagde om het ons aangenaam te maken, Op de Zondagmorgen nog een uurtje met de locals na de kerk en zelfs was er nog een podium opgebouwd ter ere van de sterfdag van ,,Enzo,,
Vrienden van Genk, het was een waar genoegen!
Ai!!! Waar zijn de FRD op hockenheim/spa/nurburgring??
Misschien kiezen ze één van deze 'historische' circuits voor de Finali Mondiali ???
Wij tippen op Spa-Francorchamps (met sneeuwkettingen)
FXX-KALENDER 2009 :
22-02-09 : KYALAMI (samen met A1 GP)
15-03-09 : MEXICO CITY (samen met A1 GP)
10-05-09 : FUJI
14-06-09 : ZHUHAI
05-07-09 : LE CASTELLET
27-09-09 : VALENCIA
08-11-09 : FINALI MONDIALI - TBA
F1 CORSE CLIENTI KALENDER 2009 :
22-02-09 : KYALAMI (samen met A1 GP)
15-03-09 : MEXICO CITY (samen met A1 GP)
12-04-09 : ALGARVE (samen met A1 GP)
10-05-09 : FUJI
17-05-09 : IMOLA
14-06-09 : ZHUHAI
06-09-09 : BRNO
27-09-09 : VALENCIA
08-11-09 : FINALI MONDIALI - TBA
Maandag 12 januari 2009 wordt de nieuwe Ferrari F1 2009 voorgesteld in Maranello.
Allemaal live te volgen via de site : www.ferrariworld.com
Na de presentatie zal Felipe Massa met de F2009-K enkele rondjes rijden op het circuit van Fiorano.
Door de barre weersomstandigheden in Maranello heeft Ferrari haar plannen voor de voorstelling moeten wijzigen. Als locatie is nu gekozen voor het circuit van Mugello. Vanaf de ochtend zullen op de Ferrari-site de eerste foto's te zien zijn en in de namiddag de beelden vanop het Toscaanse circuit.
(hopelijk is niemand van deze Forum reeds onderweg naar Maranello)
nofear02
30-01-2009, 01:02
Geachte leden, houden jullie dit in de gaten :) ?:
.
Johannus
18-02-2009, 16:46
Enzo Ferrari vandaag jarig!
ciao,wij bedanken hem voor het bestaan van onze club
Enzo Ferrari vandaag jarig!
ciao,wij bedanken hem voor het bestaan van onze club
Galleria Ferrari in Maranello - Ufficio di Enzo
Mijnwerkerslamp geschonken door Scuderia Ferrari Club Genk aan "Il Commendatore"
Johannus
20-02-2009, 10:58
Wie gaan er zondag allemaal naar de ALV?
Ik ben er waarschijnlijk wel bij...
Normaal gesproken ben ik er ook
nofear02
20-02-2009, 13:43
Wie gaan er zondag allemaal naar de ALV?
Ik ben er waarschijnlijk wel bij... ik hoop ook te gaan. Eugene gaat dacht ik ook.
Eugene360
21-02-2009, 01:37
Yep.
Dino2400
22-02-2009, 11:03
Tot vandaag geprobeerd om tijd vrij te maken maar helaas... Naast de drukke weken door het werk de komende 2 weekeinden gebruiken om de verbouwing af te ronden.
Wij wensen iedereen die vanmiddag naar de ledenvergadering gaan een hele fijne middag toe! Jammer dat we er niet bij kunnen zijn!
Groet,
Maarten & Barbara (lidnummer #49 en #48)
Erikderaaf
22-02-2009, 12:04
Idem hier, heb helaas elders verplichtingen waardoor ik het niet red (voor de brabanders onder ons, heeft niet eens met carnaval te maken!)
Ben toch benieuwd naar de berichten!
Gilles027
22-02-2009, 12:07
ik zal er ook zijn, maar via telefoon
nofear02
22-02-2009, 23:25
Zo, vanmiddag weer naar de ALV geweest van de Scuderia Club Genk. Om 16.00u begon het. En... wat een opkomst! Fantastisch! Veel meer dan vorig jaar. Sowieso veel meer dan vorige jaren. De ring stoelen vóór de tafels werd ook helemaal bezet en er moesten zelfs nog stoelen bij! Het lokaal zat echt helemaal vol. Erg gezellig. Vele bekenden weer gezien. En weer nieuwe mensen gesproken. En we hadden hoog bezoek! Dhr Joseph Cannaerts, de tot voor kort jaaaaarenlang voorzitter geweest zijnde heer van de officiële Club Ferrari Belgio, met zijn vrouw. En.... de nieuwe voorzitter, met zijn vrouw! Dat komt ie vast zelf een keer vertellen hier, want het is een member van F-Chat :). En.. mevr Anneke Boulez van de Vlaamse F-Vrienden Kring. Zij werden hartelijke bedankt voor hun komst en even in het zonnetje gezet. Waarom waren zij er? De club bestaat in 2009:.... 25 jaar! Een prachtige mijlpaal. Extra leuk dat er dan nu veel leden present waren op de ALV. Waaronder ook nederlanders, die mogen ook lid zijn hoor! Ik zat naast Johannus, en Eugene was er ook, samen met Jan (die mee was op fabrieksbezoek). Eduard (Dutchie) was er ook, jean-marc ook, jan en luc, Jos, Danny, nog veel meer en het voltallige bestuur. De voorzitter nam het woord, en dankt voor de grote opkomst. Daarna deed de secretaris Giulio verslag van de gebeurtenissen van het afgelopen jaar, en de planning voor 2009. Naast eerst eens een uitleg gegeven te hebben over de structuur van de organisatie van de F-clubs, zowel de owners clubs als de fan-clubs (de scuderia). Heel leerzaam. Daar zijn een hoop dingen gaande. Degenen die hun lidmaatschapsgeld al betaald hadden, kregen de 2009 sticker voor achterop het pasje. Er was pauze met een prosecco en een pizzahapje. Erg attent en feestelijk! Een van de leden had 2 modellen neergezet om te laten zien, waar maar liefst 6 a 7 maanden werk in zat: uit één stuk resin: o.a een P4. Ongelofelijk knap en mooi. Na de pauze de uitleg over de financiële gang en wandel in 2008. En het budget voor 2009. Dan werd ook het programma besproken voor het nieuwe jaar. 25 jaar; dus komt er een mooi feest. Doelstelling is 25 ferrari's bij elkaar te halen van 1984 tot 2009, van elk jaar één. Dat feest komt in september. Het bestuur is druk bezig met het programma om er iets moois van te maken. Er zal worden getracht iets uit Italie hierheen te halen..... :). Al met al erg leuk en onderhoudend. Na afloop natuurlijk nog met die en gene staan te praten. En beneden in het cafe nog even een pintje genomen met een groepje bekenden, op een nieuw hopenlijk mooi jaar. Hartelijk afscheid genomen van het bestuur en weer snel tot weerziens. Ik had geen camera bij me, maar toch even een paar foto's gemaakt met mijn mobiel. k Kon het toch niet laten. Zoiets moet even vastgelegd worden. Bij deze:
.
nofear02
22-02-2009, 23:27
En als je goed kijkt; die 2 gemaakte modellen staan dus op de tafel waar die beamer op staat. Wat een huisvlijt! Echt knap.
Johannus
23-02-2009, 00:59
Ik was er inderdaad ook :D Heb nog wel wat meer foto's gemaakt, als ik morgen thuis op de PC ben en het kabeltje van mijn camera weer heb zal ik ze even uploaden :D Was in ieder geval een geslaagde middag!
Timohawk
23-02-2009, 10:50
...En ik was er ook bij! De volgende keer maar eens even een handje geven....
Voor mij een "thuiswedstrijd". Ik had zelfs iemand meegnomen uit omgeving Zwolle... Die heeft 2x 3,5u in de trein gezeten. Passie, of ziekte??
Gilles027
23-02-2009, 12:10
Ik was er ook bij, maar zoals gezegt via telefoon, zoals alle jaren, doe ik dat ik hier ben in Italie, maar een belofte staat vast, ik ben er bij ons 25 jaar feest, dat kan ik niet missen, ik heb gisteren avond verslag gehad van Giulio, op het moment dat ik belde was hij druk bezig met zijn uitleg, maar Flavio heeft mijn telefoontje ontvangen, jammer dat ik sommige niet gehoort heb aan de telefoon, Robert bedankt voor de foto's die je geplaatst heb, zo zie ik at er een geweldige opkomst is geweest en zeer veel bekende gezichten weer zie.
nofear02
23-02-2009, 12:18
...En ik was er ook bij! De volgende keer maar eens even een handje geven....
Voor mij een "thuiswedstrijd". Ik had zelfs iemand meegnomen uit omgeving Zwolle... Die heeft 2x 3,5u in de trein gezeten. Passie, of ziekte??Na, stel je dan even voor man! :D. Ik kan ook niet weten wie er allemaal in de zaal zit. Ik was degene die in de hoeken van het lokaal met mijn mobieltje stond te fotograferen. Sta je op een van de foto's? Wijs eens aan. :)
@ gilles; ja ik merkte het al :); giulio gaf zijn telefoon aan Flavio en zei ''enzo'', dus ik begreep al dat jij het was. Was je toch nog een beetje aanwezig!
Gilles027
23-02-2009, 12:28
Na, stel je dan even voor man! :D. Ik kan ook niet weten wie er allemaal in de zaal zit. Ik was degene die in de hoeken van het lokaal met mijn mobieltje stond te fotograferen. Sta je op een van de foto's? Wijs eens aan. :)
@ gilles; ja ik merkte het al :); giulio gaf zijn telefoon aan Flavio en zei ''enzo'', dus ik begreep al dat jij het was. Was je toch nog een beetje aanwezig!
Ja Robert, de club is mijn tweede liefde altijt geweest en ik wil het niet missen ook al ben ik in Italie, samen met Giulio en Rocco die er nu niet meer bij is bij het bestuur, hebben wij het in 1984 gesticht, samen met anderen natuurlijk, ik hoop dat bij het 25 jaar viering de eerste stichters er zullen bij zijn dat zou fantastich zijn, dat zou een groot feest worden
Timohawk
23-02-2009, 17:37
Ik ben diegene met de bruine trui met groene strepen. Op je laatste foto zit ik "onderaan" in beeld met mijn rug naar je toe.
nofear02
23-02-2009, 18:31
Ik ben diegene met de bruine trui met groene strepen. Op je laatste foto zit ik "onderaan" in beeld met mijn rug naar je toe.verrek! je zit vóór me man! had t gezegd! :D. achter je zit ook een f-chatter; eduard (dutchie), en naast mij dus johan (johannus). achter dutchie zaten jan en luc (scuderia en lvg). Bart van het bestuur is hier bart-brera. En in de andere hoek zat ergens eugene360. Verder was er nog die jongen met die 430scuderia trui, die heeft een 348 en is die aan t restaureren, en ook f-chatter schijnt te zijn, maar ik ben zijn username ff kwijt :(. En goversenjos was er.
afijn, jij bent dus dit :D :
.
nofear02
23-02-2009, 18:31
en niet meer zo boos kijken naar mij hé de volgende keer; ik doe ook maar mijn best hoor :D:D :p ;) (grapje).
.
Johannus
23-02-2009, 19:18
Zo, hierbij ook wat foto materiaal van mij zodat jullie een indruk kunnen krijgen van de opkomst e.d. (sommigen zijn door Robert genomen)
Johannus
23-02-2009, 19:19
2.
Johannus
23-02-2009, 19:28
3.
mavanhaasteren
23-02-2009, 19:31
lijkt net of bijna alle leden van de club ook hier zijn :D:D:D
Johannus
23-02-2009, 19:31
en om af te sluiten, nog wat van buiten (he dat rijmt ;))
Aan allen die op deze forum zitten en aanwezig waren op onze 25ste Algemene Ledenvergadering : BEDANKT !!!
En tot onze volgende evenement.
Namens het Bestuur van Scuderia Ferrari Club Genk
Giulio
Timohawk
23-02-2009, 23:41
en niet meer zo boos kijken naar mij hé de volgende keer; ik doe ook maar mijn best hoor :D:D :p ;) (grapje).
.
:(
...uhm, tja, sorry... Ach, je moet maar zo denken, ik wist niet wie je was, dus het kan nooit persoonlijk bedoeld zijn... :D
Van wie was overigens die 360 buiten? Errug mooi exemplaar! Wil ik eens erg graag op mijn CV zetten... ;)
nofear02
24-02-2009, 00:27
:(
...uhm, tja, sorry... Ach, je moet maar zo denken, ik wist niet wie je was, dus het kan nooit persoonlijk bedoeld zijn... :D
Van wie was overigens die 360 buiten? Errug mooi exemplaar! Wil ik eens erg graag op mijn CV zetten... ;):D:D. haha. geen probleem hoor. :D. was maar een dolletje hihi.
de 360 eigenaar, tsja weet het wel, maar niet de naam. Hij doet vaak mee aan ritten/evenementen. het is een 360 met een zonnedakje. een van de weinigen. hij was er ook bij het bezoek van f-chat een genk in april 08.
sharknose67
24-02-2009, 01:07
de 360 eigenaar, tsja weet het wel, maar niet de naam. Hij doet vaak mee aan ritten/evenementen. het is een 360 met een zonnedakje. een van de weinigen.
Nou aan de foto te zien had 'ie die dag weinig aan z'n zonnedakje :D:D. Heb idd nog niet eerder een F met een zonnedakje gezien.
Johannus
24-02-2009, 02:21
Nou aan de foto te zien had 'ie die dag weinig aan z'n zonnedakje :D:D. Heb idd nog niet eerder een F met een zonnedakje gezien.
in deze draad zijn meer foto's te vinden van de auto en het dakje:
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=2024
sharknose67
24-02-2009, 02:34
in deze draad zijn meer foto's te vinden van de auto en het dakje:
http://www.f-chat.eu/showthread.php?t=2024
Johan, mooie foto's. Moet een leuke dag geweest zijn. Voor de volledigheid: ik bedoelde een 360 met zonnedak, want zoals daar de Mondial met zonnedak had ik al wel eens gezien. :)
nofear02
24-02-2009, 03:30
Johan, mooie foto's. Moet een leuke dag geweest zijn. Voor de volledigheid: ik bedoelde een 360 met zonnedak, want zoals daar de Mondial met zonnedak had ik al wel eens gezien. :) hier kan je het een beetje zien:
http://www.f-chat.eu/showpost.php?p=36785&postcount=110
Johannus
24-02-2009, 13:36
Johan, mooie foto's. Moet een leuke dag geweest zijn. Voor de volledigheid: ik bedoelde een 360 met zonnedak, want zoals daar de Mondial met zonnedak had ik al wel eens gezien. :)
Als het goed is staat deze link daar ook ergens, maar kon hem gisteren ook zo snel niet meer vinden:
http://www.vanudenweb.nl/F-chat/25_5_Genk/
en als je dan deze foto bekijkt, kun je het goed zien:
http://www.vanudenweb.nl/F-chat/25_5_Genk/pages/P1020784.htm
Dat heeft de eigenaar er zelf in laten maken geloof ik.
nofear02
24-02-2009, 16:15
....Dat heeft de eigenaar er zelf in laten maken geloof ik.Hij heeft er toen wat over gezegd, maar k weet niet meer, jij nog? was het een optie in de fabriek of bij 'zomaar' een of ander bedrijf?
nofear02
24-02-2009, 16:18
Nog even vermelden, degenen die hun lidmaatschapsgeld al hadden betaald kregen het nieuwe stickertje uitgereikt voor op de clubpas. Dat is bij mij achterop dan nu ook al een mooi rijtje van een paar jaren :). Dat velletje komt van Ferrari SpA. uit Maranello. t Is dus een echte erkende Club, horend bij Ferrari Spa. aangesloten bij het overkoepelend orgaan.
En dat ziet er zo uit :) :
.
nofear02
24-02-2009, 16:19
Je ziet het, je kan gelijk je italiaans nog een beetje ophalen :D.
Johannus
24-02-2009, 16:21
Volgens mij zei hij toen dat hij dat heeft laten doen bij een ander bedrijf. Die doen dat in allerlei merken en type auto's...
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het een optie van de fabriek zou zijn, dan zouden wel meer mensen dat hebben en dit is echt de enige 360 die ik er ooit mee gezien heb... ook op de FRD was er geen enkele met zo'n dakje en daar waren er een hoop ;)
nofear02
24-02-2009, 17:23
Volgens mij zei hij toen dat hij dat heeft laten doen bij een ander bedrijf. Die doen dat in allerlei merken en type auto's...
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat het een optie van de fabriek zou zijn, klopt. ik weet het al weer. we zeiden nog zo iets van 'nou je moet het maar durven of willen; de zaag erin :D'
.
patrick1
24-02-2009, 18:25
klopt. ik weet het al weer. we zeiden nog zo iets van 'nou je met het maar durven of willen; de zaag erin :D'
Was echt een optie bij ferrari maar die heeft niet lang geduurt.
Dit heeft de eigenaar "Robin" mij zelf verteld en ik geloof dat dit de ene is in Belgie.
.
sharknose67
25-02-2009, 00:33
Was echt een optie bij ferrari maar die heeft niet lang geduurt.
Dit heeft de eigenaar "Robin" mij zelf verteld en ik geloof dat dit de ene is in Belgie.
.
Nou ik vind 't niet misstaan, en nu maar hopen dat, als het een fabrieksoptie is, hij beter afdicht dan een targadak van bv. een 355.
Nog even vermelden, degenen die hun lidmaatschapsgeld al hadden betaald kregen het nieuwe stickertje uitgereikt voor op de clubpas. Dat is bij mij achterop dan nu ook al een mooi rijtje van een paar jaren :). Dat velletje komt van Ferrari SpA. uit Maranello. t Is dus een echte erkende Club, horend bij Ferrari Spa. aangesloten bij het overkoepelend orgaan.
En dat ziet er zo uit :) :
.
Netjes gedaan Robert !!!
nofear02
25-02-2009, 22:18
Netjes gedaan Robert !!!Thnks Giulio! Tuurlijk, even ter info aan de Ferraristen hierzo. D'r mogen er best nog meer lid worden van de Club Genk natuurlijk hé!? :).
maurizio
28-02-2009, 22:58
Ben nieuw hier op dit forum, had me tijdje geleden al geregistreerd maar account nooit geactiveerd. Was vorige week zondag ook aanwezig bij de algemene ledenvergadering van de SFC te Genk. Had vooraf niet zo'n grote opkomst verwacht, het was er gezellig druk met mensen die echt liefde voor het merk hebben! Aangetrokken door een club die dit ook uitstraald, en telkens weer met mooie initiatieven komt. Kortom SFC Genk ga zo door!!
nofear02
04-03-2009, 11:31
Ben nieuw hier op dit forum, had me tijdje geleden al geregistreerd maar account nooit geactiveerd. Was vorige week zondag ook aanwezig bij de algemene ledenvergadering van de SFC te Genk. Had vooraf niet zo'n grote opkomst verwacht, het was er gezellig druk met mensen die echt liefde voor het merk hebben! Aangetrokken door een club die dit ook uitstraald, en telkens weer met mooie initiatieven komt. Kortom SFC Genk ga zo door!!
Welkom Maurizio! Hartstikke leuk dat je je even voorstelt, én post. Leuke foto's. Ja het was heel erg gezellig hé? Goed dat je je account alsnog geactiveerd hebt, want je ziet het, er zitten genoeg leden van de Scuderia Genk hier op deze site en in deze draad kan je dan nog even een evenement van hen hér-beleven. Zoals die ALV. En dat is leuk. Waar zat jij?
nofear02
04-03-2009, 11:33
De scuderia Club Genk heeft nog meer erg leuke en interessante leden trouwens hoor. Dat konden we op de alv al zien aan de modellen van Evarist. Met zijn grote hobby en liefde haalde hij zelfs de krant! Kijk maar:
http://nieuwsblad.typepad.com/lochristi/2009/02/evarist-de-vos.html
.
maurizio
04-03-2009, 23:01
We hebben even snel kennis gemaakt, nadat jou oog op mijn Barron-Conner jas was gevallen. Ik zat dus zowat naast jou.
nofear02
05-03-2009, 00:02
We hebben even snel kennis gemaakt, nadat jou oog op mijn Barron-Conner jas was gevallen. Ik zat dus zowat naast jou.
oohw wat jij dát!? leuk man! ja, prachtige jas verdorie! :D. geweldig, viel me meteen op. leuk zeg. leuk dat ik je nou ken. hoe meer zielen hoe meer vreugd! en zo worden de evenementen van de Club Genk ook steeds leuker als we er allemaal zijn; dan kennen we elkaar al een beetje. tot het eerstvolgende Genk-evenement derhalve! gr robert
Hieronder het verslag van onze Algemene Ledenvergadering van 22 februari 2009.
Ben je nog geen lid, aarzel niet om ons te contacteren.
Op zoek naar een petje, t-shirt of polo van SFC Genk ?
Zie bijlage.
Beste,
Traditiegetrouw houden wij een spaghettidag bij de eerste Formule 1 - Grote Prijs die overdag (14h00) gereden wordt. Dit jaar valt dit de beurt aan de Grote Prijs van Bahrein. Hopelijk zal dan de heropstanding van Ferrari een feit zijn.
Naar aanleiding van de trieste gebeurtenissen in de streek van de Abruzze, hebben wij besloten om de opbrengst van deze spaghettidag te schenken aan de hulporganisaties in Italië. De organisatie Comitès, dit is het officieel overkoepelende orgaan van alle Limburgse Italiaanse Verenigingen, zal erop toezien dat het ingezameld geld van alle verenigingen goed zal besteed worden.
Wij rekenen dus op uw steun en aanwezigheid.
Met vriendelijke groeten, namens het Bestuur van Scuderia Ferrari Club Genk en zoals steeds FORZA FERRARI !!!
Het Bestuur
Beste,
Wij nodigen U uit op vrijdag 8 mei 2009 om 18h30 naar aanleiding van de herdenkingsplechtigheid van het overlijden van Gilles Villeneuve, reeds 27 jaar geleden. Er zal een gebedswake plaatsvinden aan het gedenktsteen in de Gilles Villeneuve-bocht van het Circuit Zolder.
Samenkomst vanaf 18h00 aan de ControleToren van de Limburgse omloop. Iedereen is van harte welkom.
Met sportieve groeten,
Giulio
SFC Genk
Mondial T 1989
09-05-2009, 00:50
8 mei 2009
maurizio
10-05-2009, 09:54
Zoals andere jaren was ook deze editie fijn om mee gemaakt te hebben, spreek ook
voor de andere nederlandse aanwezigen. Geweldig om te zien dat er nog altijd een
(groeiend) groepje mensen is die Gilles nog lang niet zijn vergeten (zoals je zei Gulio)!
Hopelijk word dit ook opgemerkt in Canada ??
nofear02
04-07-2009, 00:14
nieuwsbrief 02-09
.
nofear02
11-07-2009, 19:41
Er is een Ferrari-store gekomen bij de Nürburgring, en leden van de Sc F club Genk hebben korting daarzo!
.
Ik zal zeker daar langs gaan ben daar over 2wkn op verlof
Naar aanleiding van ons 25-jarig bestaan organiseren wij een Ferrari Meeting in Genk. In de bijgevoegde bijlagen : de uitnodiging, het programma, het deelnameformulier en een affiche (allen in pdf-formaat)
E SEMPRE FORZA FERRARI !!!
Afgelopen zaterdag werd een Ferrari Formule 1 F2008 tentoongesteld tijdens de Opendeurdagen van Banden Genco. Aangezien dit een primeur was voor de Stad Genk, kon onze Club ook niet ontbreken.
nofear02
13-08-2009, 00:42
Afgelopen zaterdag werd een Ferrari Formule 1 F2008 tentoongesteld tijdens de Opendeurdagen van Banden Genco. Aangezien dit een primeur was voor de Stad Genk, kon onze Club ook niet ontbreken.Mooie stand Giulio! Prachtig gedaan! Heel gaaf die F1 in de stad te hebben. Een mooie beloning, na zoveel jaren (25) een echte scuderia fanclub in belgie/ de benelux!
nofear02
13-08-2009, 00:50
Naar aanleiding van ons 25-jarig bestaan organiseren wij een Ferrari Meeting in Genk. In de bijgevoegde bijlagen : de uitnodiging, het programma, het deelnameformulier en een affiche (allen in pdf-formaat)
E SEMPRE FORZA FERRARI !!!Superprachtig programma geacht bestuur. Well done. Voor mijzelf en nog veel andere FCN-ers; er is stomtoevallig vrijwel een zelfde programma 50 km omhoog bij Oss; daar houdt de FCN een rit op vliegbasis Volkel voor zieke kinderen. Vind het zelf heel jammer, maar ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. t Stond eerst gepland voor 12 sept, later is het verplaatst naar de 19e. Stom toeval, erg jammer.
Voor alle anderen; gaan natuurlijk! 25 jaar F-club Genk! moet u bijzijn!
Er is een Ferrari-store gekomen bij de Nürburgring, en leden van de Sc F club Genk hebben korting daarzo!
.
ja daar krijg je 15% korting met je kaart SCF club Genk kaart dus dat kan tellen
ja daar krijg je 15% korting met je kaart SCF club Genk kaart dus dat kan tellen
Voor alle duidelijkheid : leden van SFC GENK krijgen enkel 20% korting bij aankopen in de Ferrari Store en Galleria Ferrari van Maranello. Zij krijgen 10% korting bij aankopen via de Store Online.
In de overige Stores (dit is wereldwijd) worden er in principe geen kortingen gegeven, aangezien deze Stores onafhankelijk worden uitgebaat en geen rechtstreekse binding hebben met Ferrari. Maar wij bevelen altijd aan om zich als lid kenbaar te maken met zijn/haar persoonlijke lidkaart. Het zou wel kunnen dat sommige Stores wel een reduktie geven op de aankopen van merchandising. Dus misschien ook in de Store van de Nurburgring. Dit is ook het geval in de Stores van de Ferrari-dealers, bv. Waterloo Motors in Brussel of Garage Monza in Gent.
Voor alle duidelijkheid : leden van SFC GENK krijgen enkel 20% korting bij aankopen in de Ferrari Store en Galleria Ferrari van Maranello. Zij krijgen 10% korting bij aankopen via de Store Online.
In de overige Stores (dit is wereldwijd) worden er in principe geen kortingen gegeven, aangezien deze Stores onafhankelijk worden uitgebaat en geen rechtstreekse binding hebben met Ferrari. Maar wij bevelen altijd aan om zich als lid kenbaar te maken met zijn/haar persoonlijke lidkaart. Het zou wel kunnen dat sommige Stores wel een reduktie geven op de aankopen van merchandising. Dus misschien ook in de Store van de Nurburgring. Dit is ook het geval in de Stores van de Ferrari-dealers, bv. Waterloo Motors in Brussel of Garage Monza in Gent.
ik had daar wat gekocht en met mijn kaart kreeg ik toch 15 % korting
Ter herrinnering.
Iedereen van harte welkom.
Heren die gaan, graag foto's, had er graag bij willen zijn, maar aangezien de Ferrari Club Nederland de Doe een plezier rit heeft word ik daar verwacht als fotograaf :) Life is all about choices.
nofear02
17-09-2009, 23:55
Heren die gaan, graag foto's, had er graag bij willen zijn, maar aangezien de Ferrari Club Nederland de Doe een plezier rit heeft word ik daar verwacht als fotograaf :) Life is all about choices.+1! heel jammer dat het net samenvalt. temeer daar die rit van de fcn eigenlijk voor de 12e stond gepland eerst.
veel plezier daar Giulio en de anderen!
sharknose67
18-09-2009, 01:15
+1! heel jammer dat het net samenvalt. temeer daar die rit van de fcn eigenlijk voor de 12e stond gepland eerst.
veel plezier daar Giulio en de anderen!
Ook ik ga naar de doe een plezier kijken. Hoop de foto's van dit samenzijn in Genk hier te kunnen bewonderen.
filiberke
18-09-2009, 09:16
De Belgische moderator zal wel voor de fotootjes zorgen;):D
dcpixels
18-09-2009, 20:06
Goed zo Filip! Even je nieuwe camera uitproberen in alle standen. Maak maar lekker veel foto's ;) ... vinden we leuk :D.
Erg veel plezier voor iedereen die dit gaat bijwonen.
mavanhaasteren
18-09-2009, 21:01
Goed zo Filip! Even je nieuwe camera uitproberen in alle standen. Maak maar lekker veel foto's ;) ... vinden we leuk :D.
Erg veel plezier voor iedereen die dit gaat bijwonen.
dan wel alleen als hij er ook een leuk aantal hier neer gaat zetten he ;);):D:D:D
dcpixels
18-09-2009, 21:35
dan wel alleen als hij er ook een leuk aantal hier neer gaat zetten he ;);):D:D:D
Uiteraard! Laat de andere members maar eens lekker meegenieten van jullie feestje.
Filip, hopelijk hebben we niet te veel na te bewerken :p;):D.
Normaal ben ik er ook om foto's te bezorgen
nofear02
18-09-2009, 22:42
Normaal ben ik er ook om foto's te bezorgenGoed zo Eduard. Dan kom je Filip dus nog wel tegen. gezellie!
filiberke
19-09-2009, 14:53
Net terug van Genk en een hele hoop F-chatters gezien en gesproken, Patrick1,Fermarc,Fer348,Dannyfer,Dutchie,Eric de Beule,Pasquale en waarschijnlijk nog enkele anderen waren aanwezig, hier dus de foto's:
filiberke
19-09-2009, 14:57
2
filiberke
19-09-2009, 15:02
3
filiberke
19-09-2009, 15:06
4
filiberke
19-09-2009, 15:10
5
filiberke
19-09-2009, 15:15
6
filiberke
19-09-2009, 15:19
7
filiberke
19-09-2009, 15:24
8
filiberke
19-09-2009, 15:28
9
filiberke
19-09-2009, 15:33
10
filiberke
19-09-2009, 15:37
11
filiberke
19-09-2009, 15:42
12
Net terug van Genk en een hele hoop F-chatters gezien en gesproken, Patrick1,Fermarc,Fer348,Dannyfer,Dutchie,Eric de Beule,Pasquale en waarschijnlijk nog enkele anderen waren aanwezig, hier dus de foto's:
Kijk, dat is lekker snel mee genieten zo! Mooie foto's Filip. Die camera is een goeie vooruitgang hoor!
Moet zo te zien een mooi feest geweest zijn in Genk!
's Ochtends nog wat vochtig?
Maar.. die schitterende 360 Spider kwam je niet bekend voor?? :)
Gilles027
19-09-2009, 19:24
ben net terug van het werk, was nieuwsgierig om te zien of er al wat foto's waren van het gebeuren in Genk, had graag er bij willen zijn, maar door werk omstantigheden is het onnogelijk geweest, fijn om mijn vrienden terug te zien, Rocco, Carmelo, Giulio, Guy, Roby en hopenlijk komen er nog meer foto's van deeze dag, bedank filiberke
Mondial T 1989
19-09-2009, 20:04
.
Mondial T 1989
19-09-2009, 20:05
Deel 2
Mondial T 1989
19-09-2009, 20:07
Deel 3
Mondial T 1989
19-09-2009, 20:08
Deel 4
dcpixels
20-09-2009, 00:13
Filip en Patrick bedankt voor jullie mooie fotoreportage. Leuk om te zien wat er zich allemaal heeft afgespeeld bij jullie.
En wat een bekijks daar. Bedankt voor jullie foto's.
Wat me opvalt is de witte 612 Sessanta, wat is dat een vreselijk mooie wagen. Wat een beauty!
.
Ook nog een bijdrage van mij
sharknose67
20-09-2009, 08:48
Oei, die bumper van de 308 op de 5e foto van deel 3 vind ik persoonlijk nou niet zo mooi!!
filiberke
20-09-2009, 09:33
Patrick (Mondial T 1989), jij was er ook weer! Word het niet eens tijd dat jij je bekend maakt ipv daar incognito rond te lopen:D:D:D
beemer_007
20-09-2009, 09:53
Bedankt voor de foto's jongens !
Het was super jullie nog eens terug te zien .
Tot een volgende ....
Chris
nofear02
20-09-2009, 11:35
Ook een mooi evenement geweest zo te zien! leuk gedaan. Goed dat de f-chatters elkaar ook weer even gezien hebben.
Mondial T 1989
20-09-2009, 11:57
Ik ben pas rond 11.00 aangekomen samen met de man met zijn testarossa.
Snel foto's gemaakt en daarna weeral weg gegaan met de testarossa.
De man kon niet heel de dag mee gaan en zijn enkel op het stadsplein geweest.
Patrick (Mondial T 1989), jij was er ook weer! Word het niet eens tijd dat jij je bekend maakt ipv daar incognito rond te lopen:D:D:D
nofear02
20-09-2009, 12:36
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=BLBOZ_20090919_001&PostCode=3600
Racing-Baker
20-09-2009, 13:52
een niet onaardige opkomst zo te zien. jammer dat ik wat werk had :(
filiberke
20-09-2009, 21:27
en waar zitten al die andere leden met de foto's???
sharknose67
20-09-2009, 21:41
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=BLBOZ_20090919_001&PostCode=3600
Ik lees in dit artikel dat de festiviteiten in de middag elders werden voortgezet?? Dat moet toch ook vermeldenswaardig zijn?? En zijn daar dan ook nog foto's van?? Laat maar komen!!
beemer_007
21-09-2009, 22:58
Fotoreportage gevonden op Youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=u2YkSBEJGgU
sharknose67
22-09-2009, 00:55
Fotoreportage gevonden op Youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=u2YkSBEJGgU
Leuke reportage en een lekker muziekje ook. Zag ook enkele NL kentekens.
Beste Ferrarista,
Op 29 november as. organiseert Scuderia Ferrari Club Genk haar Fandag, een opendeurdag met tentoonstellingen allerlei. Gaande van modelbouw, kunstwerken, schilderijen, de geschiedenis van onze Club in beeld en klank, etc, etc...
Dit alles wordt afgesloten met een lekker diner.
Meer info in het pdf-bestandje in bijlage.
Allen van HARTE WELKOM !!!
Het Bestuur SFC Genk.
Afgelopen weekend in Maranello geweest voor Scuderia Ferrari Club.
En we hebben de nieuwste Ferrari kunnen zien.
In bijlage de foto's: de rode versie voor de nieuwe fabrieksrefter en de gele in de Galleria Ferrari.
nofear02
09-12-2009, 21:52
Zie de foto's in bijlage
Oei, dat ziet er weer mooi en gezellig uit Giulio! Jullie hebben een leuke dag gehad zo te zien. Veel bekenden op de foto's. Erg jammer dat ik dit jaar niet aanwezig kon zijn. Volgende keer beter hopenlijk!
nofear02
09-12-2009, 21:54
Afgelopen weekend in Maranello geweest voor Scuderia Ferrari Club.
En we hebben de nieuwste Ferrari kunnen zien.
In bijlage de foto's: de rode versie voor de nieuwe fabrieksrefter en de gele in de Galleria Ferrari.
wauw, wat mooi! prachtig. hoe vonden jullie hem?
Ferrari en Pininfarina hebben zich opnieuw overtroffen.
Enkel vraagt men zich in Maranello af als al dit nieuw een beetje van het goede teveel is. Ik bedoel: afgelopen jaar de California en nu al de Italia. In deze tijden van crisis is dit wel een beetje riskant. Zelfs bij Ferrari is er momenteel technische werkloosheid ingevoerd
Onze allerbeste wensen !!!
nofear02
16-01-2010, 23:19
Dank voor de mooie kaart met nieuwjaarswens Giulio. Ook de nieuwe uitgave van het magazine is weer erg leuk om te lezen. Hoop jullie weer te zien in 2010.
.
Beste,
Binnenkort is het alweer zover, onze Algemene Ledenvergadering komt eraan. De bijeenkomst bij de start van het nieuwe jaar om mekaar nog eens te ontmoeten, bij te praten, plannen maken voor de uitstapjes, Ferrari-meetings, Grand Prix, etc. etc.
In bijlage de uitnodiging die we naar onze leden hebben gestuurd.
sharknose67
19-02-2010, 00:32
Zo, inmiddels is al het papierwerk ingevuld en de voorlopige lidmaatschapspas (lidnr 081) in mijn bezit!! Hoop zeer binnenkort een meeting bij te kunnen wonen en kennis te maken met onze Belgische vrienden. Fijn om ook bij deze club te horen.
Hopelijk zullen we mekaar binnenkort zien.
Bijvoorbeeld : op de ALGEMENE LEDENVERGADERING op 28 Februari 2010.
Zie bericht in bijlage, voor bijkomende info neem contact met Scuderia Ferrari Club Genk. Opgelet evenement enkel toegankelijk voor leden van SFC Genk of andere erkende SFC's die in orde zijn met hun lidgeld anno 2010.
wesleyruytrmn
22-02-2010, 21:48
Is dit in de categorie "met je neus in de boter" Ed??? Heb je al vrij gevraagd!! Wat een gaaf initiatief! Hulde
dcpixels
22-02-2010, 23:13
Woow, prachtig dit! Wat een schitterend uitje. Complimenten aan SFC Genk.
Gilles027
28-02-2010, 00:55
Morgen allen naar de leden vergadering van Scuderia Ferrari Genk, ik zal er ook zijn, wie gaat er ook aanweezig zijn??
sharknose67
28-02-2010, 02:57
Morgen allen naar de leden vergadering van Scuderia Ferrari Genk, ik zal er ook zijn, wie gaat er ook aanweezig zijn??
Helaas, ik moet verstek laten gaan. Ga de hond weer ophalen uit het pension waar 'ie zich een week uit heeft kunnen leven. Gaat al met al een uurtje of 6 tijd inzitten. Ben van de week wel langs Genk gekomen dus ik weet alvast wel waar het ligt.
Gilles027
28-02-2010, 21:14
hahahaha Giulio, ik heb je weer beet gehad vandag, je weet het ik ben altijd anwezig via telefoon, het was gezelig om nog met de vrienden van de club te praten, openlijk zien wij ook wat fotos van de dag.
sharknose67
31-03-2010, 19:35
Gisteren kwam de postbode met een pakketje uit België.
da's van de Paashaas, Ed...
wesleyruytrmn
31-03-2010, 20:50
Wow Ed! Wat een gaaf pakket...Vertel eens hoe je je aangemeld hebt...
sharknose67
31-03-2010, 22:23
Wow Ed! Wat een gaaf pakket...Vertel eens hoe je je aangemeld hebt...
Effies contact met Giulio, alhier ook zeer bekend, die helpt je verder.
Inderdaad leuk setje, heb de mijne ook binnen. Voor de iefhebbers: het zijn officieel genummerde fabrieksuitgaves!!!
filiberke
13-04-2010, 22:25
Zo, inmiddels is al het papierwerk ingevuld en de voorlopige lidmaatschapspas (lidnr 081) in mijn bezit!! Hoop zeer binnenkort een meeting bij te kunnen wonen en kennis te maken met onze Belgische vrienden. Fijn om ook bij deze club te horen.
en mijn papierwerk is ook ingevuld;):D
Gilles027
01-05-2010, 11:54
ik zal er deze keer er wel bij zijn
Gilles027
17-05-2010, 19:48
En inderdaat was ik er deze keer wel bij na 10 jaar hier wat foto's
Enzo, bedankt voor de foto's.
Ik zal er ook enkele uit Maranello plaatsen
08-05-2010 in de Via Gilles Villeneuve - Maranello
En op 8 mei 2010 op Circuit Zolder
danny348
23-05-2010, 14:47
ik heb mijn zwarte 348 TS in Genk verkocht op een paar 100 meter van dit pleintje en hij is er niet (spijtige zaak).
In bijlage alle info voor onze volgende fabrieksbezoeken.
Belangrijkste voorwaarde : lid zijn van SFC Genk !!!
Sinds vandaag zijn onze belgische vrienden ook online met een eigen website.
Bijgaand het adres : www.sfcgenk.be
Opzet ziet er al wel heel leuk uit.
Ben, je bent er snel bij, alvast bedankt
Het is gebeurd, we zijn nu ook terug te vinden op www.sfcgenk.be
Veel kijkplezier !!!
Kristof8
16-09-2010, 22:51
mooie overzichtelijke site, gefeliciteerd met de realisatie.
Kristof
Zie bericht in bijlage, iedereen van harte welkom
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.