PDA

View Full Version : Cars for Charity, 'Droomrit voor het Leven', 13 aug 2005

Roger_L
02-03-2007, 20:45
Met 50 superauto's naar het circuit van Lelystad. Ik heb toen erg weinig Ferrari's op de gevoelige plaat gezet, maar ook niet-Ferrari's kunnen fotogeniek zijn.

Roger_L
02-03-2007, 20:46

nofear02
02-03-2007, 22:10
Kijk dat ventje glunderen op die laatste foto!! Dat is precies waar het nou omgaat! En hoe wij allen hier op deze site met auto's omgaan! Heeerlijk.

.

Pterps
02-03-2007, 23:16
Wat een prachtige Miura is dat Roger! Ik ben deze zelfde Miura in week 20 van 2006 tegengekomen op de openbare weg (soest), ben omgekeerd maar kon hem helaas niet terug vinden. Ik heb 1 foto gemaakt, maar die is helaas erg wazig.
Fantastisch om dat kereltje te zien genieten. Ik heb afgelopen week een fotoreportage gemaakt voor de stichting Rally for Kids, zij nemen zieke kinderen mee in hun rally auto's tijdens test dagen op een verlaten circuit. Vandaag kreeg ik ook nog een mailtje met de vraag of ik voor een liefdadigheids rally die in zwolle wordt gehouden ook de hele dag foto's wil maken. Vorig jaar heb ik daar ook al wat foto's gemaakt, F's, Porsches, Morgans, Cobra's enz. Het wordt een druk jaar denk ik.

.

admin
02-03-2007, 23:18
Wat een prachtige Miura is dat Roger! Ik ben deze zelfde Miura in week 20 van 2006 tegengekomen op de openbare weg (soest), ben omgekeerd maar kon hem helaas niet terug vinden. Ik heb 1 foto gemaakt, maar die is helaas erg wazig.
Fantastisch om dat kereltje te zien genieten. Ik heb afgelopen week een fotoreportage gemaakt voor de stichting Rally for Kids, zij nemen zieke kinderen mee in hun rally auto's tijdens test dagen op een verlaten circuit. Vandaag kreeg ik ook nog een mailtje met de vraag of ik voor een liefdadigheids rally die in zwolle wordt gehouden ook de hele dag foto's wil maken. Vorig jaar heb ik daar ook al wat foto's gemaakt, F's, Porsches, Morgans, Cobra's enz. Het wordt een druk jaar denk ik ;)

Waarom kom ik dat soort auto's nou nooit tegen... Jij komt ze zelfs in mijn woonplaats nog tegen.. Mocht je een keer nog een fotograaf kunnen gebruiken.. ;)

.

Pterps
02-03-2007, 23:30
Waarom kom ik dat soort auto's nou nooit tegen... Jij komt ze zelfs in mijn woonplaats nog tegen.. Mocht je een keer nog een fotograaf kunnen gebruiken.. ;)

Het spijt me zeer, maar ik kom wel vaker leuke auto's in Soest tegen.

admin
02-03-2007, 23:38
Het spijt me zeer, maar ik kom wel vaker leuke auto's in Soest tegen:

Mja, zal wel aan mij liggen, ik heb er niet zo'n oog voor denk ik! Maargoed, weer ontopic hier.

.

Roger_L
03-03-2007, 07:57
;)

De eigenaar woont in de buurt van Driebergen. Hele aardige vent. Heeft de Miura compleet opnieuw opgebouwd in een jaartje of 6. Zijn auto stond dat jaar ook op het concours in Apeldoorn.