PDA

View Full Version : data lijst alle Ferrari's

mavanhaasteren
13-10-2007, 08:34
ik heb hier een lijstje in excel met wat technische gegevens van ferrari's die ik op internet heb kunnen vinden

mocht je op of aanmerkingen hebben of meer info laat het me dan weten dan kan ik de lijst nog completer maken

groet Marcel

.

dcpixels
13-10-2007, 11:16
Zo Marcel ... dat is een indrukwekkende lijst waar je veel werk aan hebt gehad.
Mooi, alle links naar de verschillende websites. Bedankt ... erg bruikbaar/leerzaam

mavanhaasteren
13-10-2007, 12:39
jah daar zit inderdaad aardig wat uurtjes zoekwerk in
maar jah je moet toch iets doen he ;)

.

Tricky-design
13-10-2007, 16:22
Mooie lijst Marcel. THNX altijd welkom dat soort dingen :D
Ik heb een boek genaamd de originele Ferrari V8. Dit is een complete gids voor alle modellen tussen 1974 en 1994 waar ook echt alles in staat. Zelfs tot de lakkleuren :)

't is dat ik geen tijd heb voor dit soort lijstjes te maken maar als ik ooit nog een keer tijd heb wil ik dit ook gaan verwerken in een soort database

FerrariFan
13-10-2007, 19:46
Erg mooi lijstje heb je gemaakt. En daar heeft zeker veel tijd ingezeten.

@ Tricky-design : Database wilde ik ook altijd maken, maar ik heb de tijd er ook niet voor. Maar gelukkig hebben
we mavanhaasteren die het in EXCEL heeft gezet:

mavanhaasteren
14-10-2007, 01:50
dank voor de reacties

mochten jullie nog meer gegevens hebben laat het me dan weten kan ik het aan vullen net zo lang totdat hij helemaal kompleet is :

430driver
14-10-2007, 11:25
Ongelofeloos! wat een werk! Ik heb alleen wel een hoop zwarte vlakken ertussen zitten, hoe kan dat?

Complimenten

mavanhaasteren
14-10-2007, 11:44
de zwarte vlakken is om aantegeven dat ik daar geen data ven heb
op het moment dat je daar wat invult wordt het een wit vlak met de ingevoorde data leesbaar

dus hoe minder zwart het wordt de bete

430driver
14-10-2007, 12:00
ozo! ik dacht al zoiets, maar wilde het even zeker weten of er bij mij niks fout zat.
Daar heb je flink wat werk aan gehad hè?! wel lekker overzichtelijk.

Mooi gedaan Marcel

mavanhaasteren
24-12-2007, 10:15
ik heb hier een update van de lijst
ik heb de gegevens die ik heb ge update geel gemaakt zodat het iets makkelijker is terug te vinden. ik hoop dat jullie hier weer je voordeel mee kunnen doen.
en als je nog wat meer info hebt( hoe klein dan ook alle beetjes helpen) hoor ik het graag
ik ben vooral nog op zoek naar de gegevens van de F1 wagens

de lijst is in een winzip bestand en het staat in excel
mocht je het niet kunnen openen laat het me dan effe weten dan mail ik hem naar je

.

joopjoldersma
24-12-2007, 17:00
Tjonge Marcel wat een werk. Maar ik ben er wel heel blij mee. Bedankt

4RE
05-02-2008, 11:52
Dank !

indrukwekkend en als iedereen z'n steentje (data) bijdraagt gebeuren er mooie dingen.
chapeau !

cia

mavanhaasteren
07-06-2008, 19:18
Hierbij een update van de data lijst

ik heb nu de gegevens toegevoegd van de volgende dingen

* Kleppen per cilinder
* Banden maat voor - achter
* Benzinetank inhoud

misschien is er iemand die weet welke motor type er in de F's zitten, en hoeveel er van gemaakt zijn???

pasmaar
19-02-2009, 11:42
Zo Marcel!!! Wat een enorme datasheet heb je hier inelkaar gedraaid zeg! Pfff... wat moet dat een werk geweest zijn! Hartstikke tof dat je hem met ons deelt! :D :D :D

mavanhaasteren
19-02-2009, 16:26
Dank je pascal, ik ben bezig met een update maar daarvoor moet ik nog wel wat werk doen dus dat gaat nog effe duuren